Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
JANKRI Forumaš(ica)

Pridružen/a: 10. 07. 2008. (02:30:58) Postovi: (10F)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
Kex Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 07. 2008. (23:19:02) Postovi: (6)16
|
|
[Vrh] |
|
manbearpig Forumaš(ica)


Pridružen/a: 31. 01. 2009. (19:53:28) Postovi: (40)16
Spol: 
Lokacija: socijalno nelagodne situacije TAMO SAM
|
|
[Vrh] |
|
Kex Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 07. 2008. (23:19:02) Postovi: (6)16
|
Postano: 20:31 sri, 11. 2. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="manbearpig"]ionako znaš što će šego reć. niste radili....
nego, di je elementarna pa riknuću :puppydogeyes: :neznam:
[size=9][color=#999999]Added after 53 seconds:[/color][/size]
ispravlja testove :metalbanana:[/quote]
pa naravno! nece rec: '' joj, oprostite, ovo je bilo zbilja nefer od nas, dat cemo vam laksi kolokvij iduci tjedan'' :lol:
ma gle, neznam samo, kaj oni postignu s takvim postupcima... znam ja kaj, eliminacija kakti...
pa i nece imat bas puno posla s ispravljanjem... :lol:
manbearpig (napisa): | ionako znaš što će šego reć. niste radili....
nego, di je elementarna pa riknuću
Added after 53 seconds:
ispravlja testove  |
pa naravno! nece rec: '' joj, oprostite, ovo je bilo zbilja nefer od nas, dat cemo vam laksi kolokvij iduci tjedan''
ma gle, neznam samo, kaj oni postignu s takvim postupcima... znam ja kaj, eliminacija kakti...
pa i nece imat bas puno posla s ispravljanjem...
|
|
[Vrh] |
|
Anna Lee Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 07. 2008. (00:49:44) Postovi: (114)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
markotron Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 10. 2008. (12:07:29) Postovi: (95)16
Spol: 
Lokacija: Umag
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:27 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="Kex"]a gdje je sego da sve ovo komentira?[/quote]
A zasto bi Sego to morao komentirati? :grebgreb:
Ajde, kad te veseli... Dakle, vi ste ucili. Da vidimo brojke, recimo, od zadaca:
- ima 258 studenata,
- petlje je rijesilo 105 studenata (40.7%), a nizove vas 124 (48.1%),
- bez [b]ijedne[/b] rijesene zadace je 7+21=28 studenata (10.9%).
Dakle, preko 50% studenata nije smatralo da im treba rjesavanje zadaca iz gradiva ovog kolokvija. Ili, ako nisu znali rijesiti, zasto demosi imaju gotovo nultu posjecenost? Ne prihvacam prigovor "ne znaju objasnjavati", jer su troje od njih bili demosi i prosle godine i imali su (istina, malu, ali produktivnu) posjecenost. dvičak je jedan od njih i explicitno je zamoljen da ostane demos i ove godine. Uostalom, da nitko od njih 6 ne zna objasnjavati, malo je neuvjerljivo. Pogotovo ako dodamo cinjenicu da im je posjecenost stalno nikakva... pa ne vidim kako ste mogli utvrditi da "ne znaju objasnjavati". :?
Usput, ja sam dolazio na Brdo zbog na konzultacija i kad nisam imao nista (pa niti sluzbene konzultacije) taj dan. Tko god se javio, dobio je bilo konzultativnu pomoc bilo odgovor e-mailom. Unatoc tome, mislim da mi se kroz semestar nije obratilo vise od 10 studenata (i nisu svi bili "moji"), ne racunajuci sitnice oko zadaca.
Ukupno mi "pripada" cetvrtina od 258, dakle 60ak studenata. Koliko znam, nastavnike nitko nije posjetio; ne znam za druge asistente, no obicno njima dodje manje nego meni (ja sam exponiran kao admin od zadaca i Foruma).
Usput, na svojim zadnjim vjezbama sam rjesavao proslogodisnje zadatke... jer [b]nitko nije imao pitanja[/b], pa da popunim taj zadnji sat rezerviran za ono sto vam nije jasno. :?
Netko je spomenuo pitanja koja su na "programer beginner" ulijetala u zadnja 3 dana. I to je poanta. Ne mozete u 3 dana nauciti to gradivo. Tocka. Posljedica takvog pristupa:
[tt]if (t != t) nesto[/tt]
[tt]for (p < a[i[i][/i]]);[/tt]
[tt]foo("%d%d%d/&a,&b,&c");[/tt]
[tt]if (...) brake;[/tt] (ok, ovo nije strashno, ali je simpaticno :))
[tt]int trazi(a); kod[/tt]
A sada jedan, naizgled los, ali zapravo jako simpatican kod:
[code:1]while (1) {
if (uvjet) nesto; else break;
}[/code:1]
Osoba ocito nije znala, kako spada, napisati
[tt]while (uvjet) nesto;[/tt]
ali [b]razumije gradivo[/b], pa se snasla. =D>
Netko rece da jeste li glupi, lijeni,... i da cu ja reci da niste ucili. Necu. Mozda ste ucili, ali [b]pogresno[/b]. Od pocetka naglasavamo da ovo treba vjezbati na racunalu i to ne samo prepisivanjem tudjeg koda. Dok sami ne slozite rjesenja nekoliko (razlicitih ;)) zadataka bez da unaprijed vidite to rijeseno, ne mozete mi reci da [b]razumijete[/b] gradivo. Tu vas vracam na statistike domacih zadaca koje su, po mom misljenju, nuzan ali ne i dovoljan uvjet za poloziti kolokvije.
Programiranje [b]nije[/b] da vi naucite hrpicu kodova i samo ih copy/paste-ate. Ako to FERovci rade, blago im s takvim (pred)diplomcima. :P
Moj zadatak je bio drugi (bas me zanima hocu li dobiti ispriku za onaj napad da sam ja nesto s ne-znam-kojim zadatkom :P). Dakle, trazenje je kopija koda s vjezbi ili predavanja (radjeno na [b]oba[/b] mjesta), uz
[tt]if (a[i[i][/i]] == x)[/tt] :arrow: [tt]if ([color=green]f([/color]a[i[i][/i]][color=green])[/color] == x)[/tt],
sto je objasnjeno na vjezbama, ali - eto - ne pise u skripti (ajme, uzasa, nastava ima svrhu!).
A ta funkcija [tt]f()[/tt]... pogledajte u vjezbama zadatke 8.20, 8.21, 8.22, 10.10 i 10.11. To su zadaci koji ispisuju sve proste faktore (jednom ili onoliko puta kolika je kratnost), sa ili bez navedene kratnosti. Od vas se ovdje trazilo da te kratnosti mnozite, nadjete minimum, mnozite same faktore... minorna modifikacija. Uostalom, imate rjesenje na Mrezi, pa pogledajte. 8) Btw, dodano je i rjesenje 4. zadatka; zaboravih pokupiti iz maila i dodati u [tt].zip[/tt] kad sam uploadao.
Dakle, 10 laganih bodova. Ostaje binarno trazenje: opet kod s predavanja/vjezbi, uz istu onu gore modifikaciju (i objasnjenje da niz mora biti sortiran uzlazno/silazno (ovisno kako ste napisali trazenje) po kriteriju pretrage). 8) I inace, to je lagano napisati ako ste ikada vidjeli i razumijete ideju. I to je 15 bodova (vecini dovoljno za prolaz bez iceg drugog na kolokviju).
Varijabilni argument se svodi na dodavanje [tt]int *vrijednost[/tt] u deklaraciju i [tt]*vrijednost = a[i[i][/i]];[/tt] prije [tt]return i;[/tt]. Strashno.
A sada cu napomenuti da - odokativno - 20ak% (mozda i vise) studenata nije niti [b]pokusalo[/b] rijesiti drugi zadatak. Sorry, people, tko ista zna o nizovima, ovdje je mogao barem nesto pokusati. Za zaglavlje funkcije s deklaracijom varijable [tt]i[/tt] i petljom [tt]for(i = 0; i < n; ++i)[/tt] davao sam bod.
Zadatke kolega necu komentirati, niti se imam namjeru ovdje natezati i/ili prepucavati.
Nama nije svrha rusiti. Sto ja imam od gomile studenata na popravnom, osim duplog posla? Ali, necemo pustiti studente koji nisu savladali gradivo. Vi mozda smatrate da ste kompetentniji od nastavnika i asistenata po pitanju "tko je savladao gradivo", no u to cete morati nekog drugog uvjeriti.
[b]Poruka od prof. Singera:[/b] ako smatrate da ne radimo dobro, mozemo razgovarati.
Da raspisem: odredite si "delegaciju", najavite se (profesoru; ne meni), pa cemo popricati. Argumenti na obje strane, ali uzivo, ne natezanjem preko Foruma. Mozete se i svi okupiti, ali rezervirajte 003 u terminu koji dogovorite s prof. (ja dodjem ako ne budem sprijecen). Nikad se nismo oglusili na glas studenata i necemo niti dalje, ali ako netko misli da je ostecen, onda razgovara (dvosmjerno; ne "uglas" na Forumu ili kakogod).
Pojedinacni odgovori:
@manbearpig:
"pa da matematiku, nismo no FOI-u da moramo takve stvari baš znat" :arrow: Trazite od Fakulteta da Programiranja vise ne budu obavezni kolegiji ili da imaju vise ECTSa. Moju podrsku (za oboje) imate. 8)
"ja mislim da je prilično iritantno što se stalno ističe koliko bodova kao možemo skupit. 80 bodova na 4 zadatka - to je poremećeno." :arrow: Poremeceno je omoguciti vam da birate koji dio gradiva vam bolje lezi ili je poremeceno dati 5 bodova na [tt]int *vrijednost[/tt] i [tt]*vrijednost = a[i[i][/i]];[/tt]? Ako ovo drugo, slazem se. :P
@whateveryouwant: Nemam pojma postoje li "veseli" brojevi, no mislim da ih je kolega izmislio za potrebe kolokvija. Jedan od 4 naziva sam ja izmislio, jer mu je usfalilo. :lol: Spominju se u prakticnom kolokviju (Prog 2) "savrseni" brojevi; mislim da to postoji i da je ideja od tamo, no ako zelis biti siguran, pitaj na uvidu u kolokvije autora zadatka. :)
@bimar:
Turing se nije "zadnji put upotrijebio valjda u doba francuske revolušn", nego je jedan od temelja računalstva, poznatijeg pod nazivom "computer science" (za razliku od onoga sto FER radi, a zove se "computer engineering"). :roll: Vazno da si ti kompetentan popljuvati sadrzaj kolegija.
"ovo sa 80 bodova je debilana" :arrow: Kulturna i civilizirana rasprava, stvarno. Da pomnozimo svima bodove sa 3/4, pa ce biti ukupno 60 i onda ne bude "debilana"? :evil:
@tomitza: Funkcija [tt]skratiRazlomak()[/tt] trazi varijabilne argumente, sto je na mom zadatku rijesilo - odokativno - 40ak studenata. :)
@Redeemer: Nisi posten. Asistenti ne mogu pasti kolokvij. :(
@Buga.: Necemo sniziti kriterije. Ganjamo neku razinu znanja, a ne postotke. Sorry.
[b]PONAVLJAM:[/b] Necu se ovdje prepucavati. Imate poziv na razgovor, pa prihvatite ili nemojte. Ako vam je samo do vjetrenja frustracija, samo izvolite, dok to radite pristojno. 8)
Kex (napisa): | a gdje je sego da sve ovo komentira? |
A zasto bi Sego to morao komentirati?
Ajde, kad te veseli... Dakle, vi ste ucili. Da vidimo brojke, recimo, od zadaca:
- ima 258 studenata,
- petlje je rijesilo 105 studenata (40.7%), a nizove vas 124 (48.1%),
- bez ijedne rijesene zadace je 7+21=28 studenata (10.9%).
Dakle, preko 50% studenata nije smatralo da im treba rjesavanje zadaca iz gradiva ovog kolokvija. Ili, ako nisu znali rijesiti, zasto demosi imaju gotovo nultu posjecenost? Ne prihvacam prigovor "ne znaju objasnjavati", jer su troje od njih bili demosi i prosle godine i imali su (istina, malu, ali produktivnu) posjecenost. dvičak je jedan od njih i explicitno je zamoljen da ostane demos i ove godine. Uostalom, da nitko od njih 6 ne zna objasnjavati, malo je neuvjerljivo. Pogotovo ako dodamo cinjenicu da im je posjecenost stalno nikakva... pa ne vidim kako ste mogli utvrditi da "ne znaju objasnjavati".
Usput, ja sam dolazio na Brdo zbog na konzultacija i kad nisam imao nista (pa niti sluzbene konzultacije) taj dan. Tko god se javio, dobio je bilo konzultativnu pomoc bilo odgovor e-mailom. Unatoc tome, mislim da mi se kroz semestar nije obratilo vise od 10 studenata (i nisu svi bili "moji"), ne racunajuci sitnice oko zadaca.
Ukupno mi "pripada" cetvrtina od 258, dakle 60ak studenata. Koliko znam, nastavnike nitko nije posjetio; ne znam za druge asistente, no obicno njima dodje manje nego meni (ja sam exponiran kao admin od zadaca i Foruma).
Usput, na svojim zadnjim vjezbama sam rjesavao proslogodisnje zadatke... jer nitko nije imao pitanja, pa da popunim taj zadnji sat rezerviran za ono sto vam nije jasno.
Netko je spomenuo pitanja koja su na "programer beginner" ulijetala u zadnja 3 dana. I to je poanta. Ne mozete u 3 dana nauciti to gradivo. Tocka. Posljedica takvog pristupa:
if (t != t) nesto
for (p < a[i]);
foo("%d%d%d/&a,&b,&c");
if (...) brake; (ok, ovo nije strashno, ali je simpaticno )
int trazi(a); kod
A sada jedan, naizgled los, ali zapravo jako simpatican kod:
Kod: | while (1) {
if (uvjet) nesto; else break;
} |
Osoba ocito nije znala, kako spada, napisati
while (uvjet) nesto;
ali razumije gradivo, pa se snasla.
Netko rece da jeste li glupi, lijeni,... i da cu ja reci da niste ucili. Necu. Mozda ste ucili, ali pogresno. Od pocetka naglasavamo da ovo treba vjezbati na racunalu i to ne samo prepisivanjem tudjeg koda. Dok sami ne slozite rjesenja nekoliko (razlicitih ) zadataka bez da unaprijed vidite to rijeseno, ne mozete mi reci da razumijete gradivo. Tu vas vracam na statistike domacih zadaca koje su, po mom misljenju, nuzan ali ne i dovoljan uvjet za poloziti kolokvije.
Programiranje nije da vi naucite hrpicu kodova i samo ih copy/paste-ate. Ako to FERovci rade, blago im s takvim (pred)diplomcima.
Moj zadatak je bio drugi (bas me zanima hocu li dobiti ispriku za onaj napad da sam ja nesto s ne-znam-kojim zadatkom ). Dakle, trazenje je kopija koda s vjezbi ili predavanja (radjeno na oba mjesta), uz
if (a[i] == x) if (f(a[i]) == x),
sto je objasnjeno na vjezbama, ali - eto - ne pise u skripti (ajme, uzasa, nastava ima svrhu!).
A ta funkcija f()... pogledajte u vjezbama zadatke 8.20, 8.21, 8.22, 10.10 i 10.11. To su zadaci koji ispisuju sve proste faktore (jednom ili onoliko puta kolika je kratnost), sa ili bez navedene kratnosti. Od vas se ovdje trazilo da te kratnosti mnozite, nadjete minimum, mnozite same faktore... minorna modifikacija. Uostalom, imate rjesenje na Mrezi, pa pogledajte. Btw, dodano je i rjesenje 4. zadatka; zaboravih pokupiti iz maila i dodati u .zip kad sam uploadao.
Dakle, 10 laganih bodova. Ostaje binarno trazenje: opet kod s predavanja/vjezbi, uz istu onu gore modifikaciju (i objasnjenje da niz mora biti sortiran uzlazno/silazno (ovisno kako ste napisali trazenje) po kriteriju pretrage). I inace, to je lagano napisati ako ste ikada vidjeli i razumijete ideju. I to je 15 bodova (vecini dovoljno za prolaz bez iceg drugog na kolokviju).
Varijabilni argument se svodi na dodavanje int *vrijednost u deklaraciju i *vrijednost = a[i]; prije return i;. Strashno.
A sada cu napomenuti da - odokativno - 20ak% (mozda i vise) studenata nije niti pokusalo rijesiti drugi zadatak. Sorry, people, tko ista zna o nizovima, ovdje je mogao barem nesto pokusati. Za zaglavlje funkcije s deklaracijom varijable i i petljom for(i = 0; i < n; ++i) davao sam bod.
Zadatke kolega necu komentirati, niti se imam namjeru ovdje natezati i/ili prepucavati.
Nama nije svrha rusiti. Sto ja imam od gomile studenata na popravnom, osim duplog posla? Ali, necemo pustiti studente koji nisu savladali gradivo. Vi mozda smatrate da ste kompetentniji od nastavnika i asistenata po pitanju "tko je savladao gradivo", no u to cete morati nekog drugog uvjeriti.
Poruka od prof. Singera: ako smatrate da ne radimo dobro, mozemo razgovarati.
Da raspisem: odredite si "delegaciju", najavite se (profesoru; ne meni), pa cemo popricati. Argumenti na obje strane, ali uzivo, ne natezanjem preko Foruma. Mozete se i svi okupiti, ali rezervirajte 003 u terminu koji dogovorite s prof. (ja dodjem ako ne budem sprijecen). Nikad se nismo oglusili na glas studenata i necemo niti dalje, ali ako netko misli da je ostecen, onda razgovara (dvosmjerno; ne "uglas" na Forumu ili kakogod).
Pojedinacni odgovori:
@manbearpig:
"pa da matematiku, nismo no FOI-u da moramo takve stvari baš znat" Trazite od Fakulteta da Programiranja vise ne budu obavezni kolegiji ili da imaju vise ECTSa. Moju podrsku (za oboje) imate.
"ja mislim da je prilično iritantno što se stalno ističe koliko bodova kao možemo skupit. 80 bodova na 4 zadatka - to je poremećeno." Poremeceno je omoguciti vam da birate koji dio gradiva vam bolje lezi ili je poremeceno dati 5 bodova na int *vrijednost i *vrijednost = a[i];? Ako ovo drugo, slazem se.
@whateveryouwant: Nemam pojma postoje li "veseli" brojevi, no mislim da ih je kolega izmislio za potrebe kolokvija. Jedan od 4 naziva sam ja izmislio, jer mu je usfalilo. Spominju se u prakticnom kolokviju (Prog 2) "savrseni" brojevi; mislim da to postoji i da je ideja od tamo, no ako zelis biti siguran, pitaj na uvidu u kolokvije autora zadatka.
@bimar:
Turing se nije "zadnji put upotrijebio valjda u doba francuske revolušn", nego je jedan od temelja računalstva, poznatijeg pod nazivom "computer science" (za razliku od onoga sto FER radi, a zove se "computer engineering"). Vazno da si ti kompetentan popljuvati sadrzaj kolegija.
"ovo sa 80 bodova je debilana" Kulturna i civilizirana rasprava, stvarno. Da pomnozimo svima bodove sa 3/4, pa ce biti ukupno 60 i onda ne bude "debilana"?
@tomitza: Funkcija skratiRazlomak() trazi varijabilne argumente, sto je na mom zadatku rijesilo - odokativno - 40ak studenata.
@Redeemer: Nisi posten. Asistenti ne mogu pasti kolokvij.
@Buga.: Necemo sniziti kriterije. Ganjamo neku razinu znanja, a ne postotke. Sorry.
PONAVLJAM: Necu se ovdje prepucavati. Imate poziv na razgovor, pa prihvatite ili nemojte. Ako vam je samo do vjetrenja frustracija, samo izvolite, dok to radite pristojno.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
ToMeK Forumaš(ica)

Pridružen/a: 12. 09. 2008. (17:22:06) Postovi: (BA)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Gino Forumaš(ica)

Pridružen/a: 11. 09. 2008. (10:54:06) Postovi: (370)16
Lokacija: Pula
|
Postano: 15:38 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]- ima 258 studenata,
- petlje je rijesilo 105 studenata (40.7%), a nizove vas 124 (48.1%),
- bez [b]ijedne[/b] rijesene zadace je 7+21=28 studenata (10.9%).[/quote]
[quote="vsego"]Ganjamo neku razinu znanja, a ne postotke.[/quote] pitam se dal postoci imaju smisla samo kad vam idu u korist
[quote="vsego"]kako ste mogli utvrditi da "ne znaju objasnjavati".[/quote] bila je frendica, neznam kod kojeg od demosa, uglavnom rjesavali su kolkokvij od prosle godine, hornera joj je krivo napisao, a navodno i jos jedan zadatak, taj nisam provjerio, uglavnom ako treba napisem kako ga je rjesio, pitao sam ju papir
mozda i objasnjavaju dobro, al rjesavaju krivo
[quote="vsego"]zadaca
...
ne i dovoljan uvjet za poloziti kolokvije.[/quote]da to definitivno zadaca je cisto zavaravanje, dodes na predavanje, pratis, dodes na vjezbe pratis, dodes doma, probas programirat ostale zadatke iz skripte... znas
rjesis zadacu... i sve djeluje tako lako... onda dodes na kolokvij, i eto, ne kazem da je brutalno i sl, dalo se rjesit, al da smo pripremani na toj razini, bilo bi lakse, znali bi sta ocekivat, i ne bi se tolko ljudi zalilo, ili bi ali tad ne s pravom
sto se prog tice, jasno je da imamo malo vremena, u smislu dva sata tjedno vjezbi, i da tad nikako ne stignemo i ono pocetnicko i ovo, al zato bi bar zadace trebale bit prava priprema, ono sto mozemo ocekivat na kolokviju, zadacu sam rjesio odavno, tad jos nisam ni znao sta je funkcija... paradoksalno, s obzirom da mislim da smo u svakom zadatku na kolokviju imali funkcije
ne bi bilo lose kad bi na netu bilo zadataka tezine koja dolazi na kolokviju, vec kad ih nema u zadaci, imam dojam da bi tad demosi bili posjeceniji, a i konzultacije s prof/asistentima
vsego (napisa): | - ima 258 studenata,
- petlje je rijesilo 105 studenata (40.7%), a nizove vas 124 (48.1%),
- bez ijedne rijesene zadace je 7+21=28 studenata (10.9%). |
vsego (napisa): | Ganjamo neku razinu znanja, a ne postotke. | pitam se dal postoci imaju smisla samo kad vam idu u korist
vsego (napisa): | kako ste mogli utvrditi da "ne znaju objasnjavati". | bila je frendica, neznam kod kojeg od demosa, uglavnom rjesavali su kolkokvij od prosle godine, hornera joj je krivo napisao, a navodno i jos jedan zadatak, taj nisam provjerio, uglavnom ako treba napisem kako ga je rjesio, pitao sam ju papir
mozda i objasnjavaju dobro, al rjesavaju krivo
vsego (napisa): | zadaca
...
ne i dovoljan uvjet za poloziti kolokvije. | da to definitivno zadaca je cisto zavaravanje, dodes na predavanje, pratis, dodes na vjezbe pratis, dodes doma, probas programirat ostale zadatke iz skripte... znas
rjesis zadacu... i sve djeluje tako lako... onda dodes na kolokvij, i eto, ne kazem da je brutalno i sl, dalo se rjesit, al da smo pripremani na toj razini, bilo bi lakse, znali bi sta ocekivat, i ne bi se tolko ljudi zalilo, ili bi ali tad ne s pravom
sto se prog tice, jasno je da imamo malo vremena, u smislu dva sata tjedno vjezbi, i da tad nikako ne stignemo i ono pocetnicko i ovo, al zato bi bar zadace trebale bit prava priprema, ono sto mozemo ocekivat na kolokviju, zadacu sam rjesio odavno, tad jos nisam ni znao sta je funkcija... paradoksalno, s obzirom da mislim da smo u svakom zadatku na kolokviju imali funkcije
ne bi bilo lose kad bi na netu bilo zadataka tezine koja dolazi na kolokviju, vec kad ih nema u zadaci, imam dojam da bi tad demosi bili posjeceniji, a i konzultacije s prof/asistentima
_________________ Mario Berljafa
|
|
[Vrh] |
|
ekatarina Forumaš(ica)

Pridružen/a: 25. 11. 2007. (19:22:50) Postovi: (161)16
Spol: 
|
Postano: 17:16 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
Evo da vam ispricam svoje iskustvo, za utjehu.
Ja sam isla na sve vjezbe i predavanja, dodem, slusam, jasno mi je, kuci ponavljam, opet jasno, programiram na racunalu primjere iz skripti, ne pada mi na pamet ideja, (prvi se put susrecem s programiranjem, samo napomena) nemam bas vremena, pa pogledam u skriptu prva 2-3 retka, pa isprogramiram i opet sve ok..
rijesim sve zadace, uz pomoc skripte, i opet si pomislim, sve jasno.
E, pa, ocito mi nije bilo sve jasno. Dodem na kolokvij (sa 38 sa prvog, dakle treba mi onaj minimum od 15), nakon neprospavane noci (mozda je to odigralo ulogu) i napisem ga za 11 bodova, ako se dobro sjecam...
I tako, na popravnom sam imala 68 bodova, dakle falilo mi 2 do četvorke, sto je super, jer je popravni bio tezi. I nekako mi sve lakse i lakse to programiranje, a zadaci sve tezi, prvo je popravni bio tezi, pa prakticni u 2.semestru, pa kolokviji iz programiranja 2.
Ali mi je prog postao najdrazi predmet (jer nema teorije :) i bubanja :) sve je samo algoritam, tako ja to vidim), i imala sam super rijesene kolokvije, i peticu na kraju :)
Ocigledno, trebalo je samo proci vremena da to sjedne, i kad je sjelo, vise se nije ustalo :) Desio se valjda neki klik i prog 2 koji je tezi kolegij, meni je bio lagan.
Eto, moze biti da za ove koji prvi put programiraju, samo mora proci neki vremenski period (naravno, rada), da se na to naviknu, da prihvate koncept slaganja algoritama.
Sretno, i mnogi prije vas imali su problema na ovom kolegiju, i mnogi su ih rijesili :)
Evo da vam ispricam svoje iskustvo, za utjehu.
Ja sam isla na sve vjezbe i predavanja, dodem, slusam, jasno mi je, kuci ponavljam, opet jasno, programiram na racunalu primjere iz skripti, ne pada mi na pamet ideja, (prvi se put susrecem s programiranjem, samo napomena) nemam bas vremena, pa pogledam u skriptu prva 2-3 retka, pa isprogramiram i opet sve ok..
rijesim sve zadace, uz pomoc skripte, i opet si pomislim, sve jasno.
E, pa, ocito mi nije bilo sve jasno. Dodem na kolokvij (sa 38 sa prvog, dakle treba mi onaj minimum od 15), nakon neprospavane noci (mozda je to odigralo ulogu) i napisem ga za 11 bodova, ako se dobro sjecam...
I tako, na popravnom sam imala 68 bodova, dakle falilo mi 2 do četvorke, sto je super, jer je popravni bio tezi. I nekako mi sve lakse i lakse to programiranje, a zadaci sve tezi, prvo je popravni bio tezi, pa prakticni u 2.semestru, pa kolokviji iz programiranja 2.
Ali mi je prog postao najdrazi predmet (jer nema teorije i bubanja sve je samo algoritam, tako ja to vidim), i imala sam super rijesene kolokvije, i peticu na kraju
Ocigledno, trebalo je samo proci vremena da to sjedne, i kad je sjelo, vise se nije ustalo Desio se valjda neki klik i prog 2 koji je tezi kolegij, meni je bio lagan.
Eto, moze biti da za ove koji prvi put programiraju, samo mora proci neki vremenski period (naravno, rada), da se na to naviknu, da prihvate koncept slaganja algoritama.
Sretno, i mnogi prije vas imali su problema na ovom kolegiju, i mnogi su ih rijesili
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 17:46 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="Gino"][quote="vsego"]- ima 258 studenata,
- petlje je rijesilo 105 studenata (40.7%), a nizove vas 124 (48.1%),
- bez [b]ijedne[/b] rijesene zadace je 7+21=28 studenata (10.9%).[/quote]
[quote="vsego"]Ganjamo neku razinu znanja, a ne postotke.[/quote] pitam se dal postoci imaju smisla samo kad vam idu u korist[/quote]
Nisam rekao da nemaju smisla, nego da ih ne "ganjamo". :) Ako vas prodje - lupam - 40%, onda vas je proslo 40% i nema uljepsavanja, bas kao i s postocima rjesavanja zadaca. Jasnije? :)
Inace, ti postoci od zadaca - a to je receno i na predavanjima (a spomenuh i ja na svojim vjezbama; ne znam za druge asistente) - su prosle godine bili u jakoj korelaciji s uspjehom na kolokviju. :)
[quote="Gino"][quote="vsego"]kako ste mogli utvrditi da "ne znaju objasnjavati".[/quote]
bila je frendica, neznam kod kojeg od demosa, uglavnom rjesavali su kolkokvij od prosle godine, hornera joj je krivo napisao, a navodno i jos jedan zadatak, taj nisam provjerio, uglavnom ako treba napisem kako ga je rjesio, pitao sam ju papir
mozda i objasnjavaju dobro, al rjesavaju krivo[/quote]
Ako je bila kod jednog demosa, onda ne rjesavaju (u mnozini) krivo. :ccc: Dodatno, jednom moze svatko pogrijesiti (imas po Forumu ispravki krivih navoda i s vjezbi; nedavno ja u Horneru zaboravio "[tt]*i[/tt]"). :? Tko primijeti gresku, pita i onda se stvar ispravi. :D Kod mene je primijeceno tek na Forumu... kako je onda moje pisanje po ploci pratilo onih 50+ studenata u predavaonici? :(
Anyway, ja ne mogu provjeravati sto je demos rekao svakome od vas. :| Please, dropni mi na mail scan sto su radili (kazes da imas papir) i o kojem je demosu rijec. :) Kako da mi znamo da problem postoji ako nam vi ne javite? :-k
[quote="Gino"]da to definitivno zadaca je cisto zavaravanje, dodes na predavanje, pratis, dodes na vjezbe pratis, dodes doma, probas programirat ostale zadatke iz skripte... znas rjesis zadacu... i sve djeluje tako lako...[/quote]
U startu je naglaseno da je ideja zadace da "probijete led". :) Vecina studenata prije uvodjenja zadaca ne bi taknula racunalo ne samo sada, nego i cijeli drugi semestar i onda bude potop! :( Kolege s druge godine su se zalili da "pustamo" ljude koji ne znaju prekucati gotovi program i compilirati ga... tako su nastale zadace u prvom semestru i prakticni kolokviji u drugom. :)
Teze zadace... mozda i uvedemo za nagodinu, recimo bez bodova, za one koji to zele rijesiti. :) Sugestija nije za odbaciti, no treba vidjeti hocu li to stici sloziti; trenutno mi je doktorat za vratom, s ne bas ugodnim rokovima. :shark:
[quote="Gino"]sto se prog tice, jasno je da imamo malo vremena, u smislu dva sata tjedno vjezbi, i da tad nikako ne stignemo i ono pocetnicko i ovo, al zato bi bar zadace trebale bit prava priprema, ono sto mozemo ocekivat na kolokviju,[/quote]
Ne, kako napisah gore. :)
[quote="Gino"]ne bi bilo lose kad bi na netu bilo zadataka tezine koja dolazi na kolokviju, vec kad ih nema u zadaci, imam dojam da bi tad demosi bili posjeceniji, a i konzultacije s prof/asistentima[/quote]
Pa, ako proglasimo ovaj kolokvij za "tezi", sad ih ima. ;)
Mali dodatak na moj prethodni post:
- u drugom zadatku 91 student nije pokusao nista, a
- jos 40 studenata ima nulu (dakle, nemaju niti ispravnu petlju za protrcati kroz niz).
To je razina koju bi trebali znati oni koji su samostalno rijesili zadacu iz nizova, ne? ;) A ukupno (nista i nula) je 131 student (50.8%)... usporedi sad s rijesenoscu zadace iz nizova. :)
[quote="ekatarina"]Eto, moze biti da za ove koji prvi put programiraju, samo mora proci neki vremenski period (naravno, rada), da se na to naviknu, da prihvate koncept slaganja algoritama.[/quote]
Duboko zahvalan na komentaru. :) Otprilike zato naglasavamo "ne poceti uciti malo prije kolokvija". ;)
People, ako vas tjesi da smo mi zivoderi koji jedu malu djecu - ok, vjerujte u to, nemam nista protiv - ali ta spoznaja vam nece pomoci da polozite popravni niti da se iskobeljate u drugom semestru! :( Uhvatite se zadataka i vjezbajte za popravni, bez da cekate rezultate ovoga! :prodike: Imate i zadatke i rjesenja ovog kolokvija na sluzbenom webu. 8) I, opet, ne ocekujte sablonu, niti "nesto jako slicno" bilo kojem kolokviju. :ccc: Zadaci su uvijek originalni (i ne, ne znam kakvi ce sada biti; jos nisu svi kolege poslali svoje) i stvari treba [b]razumijeti[/b]. :) Modifikacije si mozete i sami zadati, pa vidjeti je l' znate rijesiti. 8) Recimo, modifikacija mog zadatka: umjesto jednog, ispiste sve elemente niza koji zadovoljavaju kriterij. 8) Ili, neka kriterij bude suma svih kratnosti ili suma svih prostih faktora ili suma svih prostih faktora kad se uzmu u obzir i kratnosti ili... :)
P.S. @ToMeK: Koliko sam se "alternativnih" C-ova nagledao kroz sve ove godine, rekao bih da tebe zapada barem nj++. :lol:
Gino (napisa): | vsego (napisa): | - ima 258 studenata,
- petlje je rijesilo 105 studenata (40.7%), a nizove vas 124 (48.1%),
- bez ijedne rijesene zadace je 7+21=28 studenata (10.9%). |
vsego (napisa): | Ganjamo neku razinu znanja, a ne postotke. | pitam se dal postoci imaju smisla samo kad vam idu u korist |
Nisam rekao da nemaju smisla, nego da ih ne "ganjamo". Ako vas prodje - lupam - 40%, onda vas je proslo 40% i nema uljepsavanja, bas kao i s postocima rjesavanja zadaca. Jasnije?
Inace, ti postoci od zadaca - a to je receno i na predavanjima (a spomenuh i ja na svojim vjezbama; ne znam za druge asistente) - su prosle godine bili u jakoj korelaciji s uspjehom na kolokviju.
Gino (napisa): | vsego (napisa): | kako ste mogli utvrditi da "ne znaju objasnjavati". |
bila je frendica, neznam kod kojeg od demosa, uglavnom rjesavali su kolkokvij od prosle godine, hornera joj je krivo napisao, a navodno i jos jedan zadatak, taj nisam provjerio, uglavnom ako treba napisem kako ga je rjesio, pitao sam ju papir
mozda i objasnjavaju dobro, al rjesavaju krivo |
Ako je bila kod jednog demosa, onda ne rjesavaju (u mnozini) krivo. Dodatno, jednom moze svatko pogrijesiti (imas po Forumu ispravki krivih navoda i s vjezbi; nedavno ja u Horneru zaboravio "*i"). Tko primijeti gresku, pita i onda se stvar ispravi. Kod mene je primijeceno tek na Forumu... kako je onda moje pisanje po ploci pratilo onih 50+ studenata u predavaonici?
Anyway, ja ne mogu provjeravati sto je demos rekao svakome od vas. Please, dropni mi na mail scan sto su radili (kazes da imas papir) i o kojem je demosu rijec. Kako da mi znamo da problem postoji ako nam vi ne javite?
Gino (napisa): | da to definitivno zadaca je cisto zavaravanje, dodes na predavanje, pratis, dodes na vjezbe pratis, dodes doma, probas programirat ostale zadatke iz skripte... znas rjesis zadacu... i sve djeluje tako lako... |
U startu je naglaseno da je ideja zadace da "probijete led". Vecina studenata prije uvodjenja zadaca ne bi taknula racunalo ne samo sada, nego i cijeli drugi semestar i onda bude potop! Kolege s druge godine su se zalili da "pustamo" ljude koji ne znaju prekucati gotovi program i compilirati ga... tako su nastale zadace u prvom semestru i prakticni kolokviji u drugom.
Teze zadace... mozda i uvedemo za nagodinu, recimo bez bodova, za one koji to zele rijesiti. Sugestija nije za odbaciti, no treba vidjeti hocu li to stici sloziti; trenutno mi je doktorat za vratom, s ne bas ugodnim rokovima.
Gino (napisa): | sto se prog tice, jasno je da imamo malo vremena, u smislu dva sata tjedno vjezbi, i da tad nikako ne stignemo i ono pocetnicko i ovo, al zato bi bar zadace trebale bit prava priprema, ono sto mozemo ocekivat na kolokviju, |
Ne, kako napisah gore.
Gino (napisa): | ne bi bilo lose kad bi na netu bilo zadataka tezine koja dolazi na kolokviju, vec kad ih nema u zadaci, imam dojam da bi tad demosi bili posjeceniji, a i konzultacije s prof/asistentima |
Pa, ako proglasimo ovaj kolokvij za "tezi", sad ih ima.
Mali dodatak na moj prethodni post:
- u drugom zadatku 91 student nije pokusao nista, a
- jos 40 studenata ima nulu (dakle, nemaju niti ispravnu petlju za protrcati kroz niz).
To je razina koju bi trebali znati oni koji su samostalno rijesili zadacu iz nizova, ne? A ukupno (nista i nula) je 131 student (50.8%)... usporedi sad s rijesenoscu zadace iz nizova.
ekatarina (napisa): | Eto, moze biti da za ove koji prvi put programiraju, samo mora proci neki vremenski period (naravno, rada), da se na to naviknu, da prihvate koncept slaganja algoritama. |
Duboko zahvalan na komentaru. Otprilike zato naglasavamo "ne poceti uciti malo prije kolokvija".
People, ako vas tjesi da smo mi zivoderi koji jedu malu djecu - ok, vjerujte u to, nemam nista protiv - ali ta spoznaja vam nece pomoci da polozite popravni niti da se iskobeljate u drugom semestru! Uhvatite se zadataka i vjezbajte za popravni, bez da cekate rezultate ovoga! Imate i zadatke i rjesenja ovog kolokvija na sluzbenom webu. I, opet, ne ocekujte sablonu, niti "nesto jako slicno" bilo kojem kolokviju. Zadaci su uvijek originalni (i ne, ne znam kakvi ce sada biti; jos nisu svi kolege poslali svoje) i stvari treba razumijeti. Modifikacije si mozete i sami zadati, pa vidjeti je l' znate rijesiti. Recimo, modifikacija mog zadatka: umjesto jednog, ispiste sve elemente niza koji zadovoljavaju kriterij. Ili, neka kriterij bude suma svih kratnosti ili suma svih prostih faktora ili suma svih prostih faktora kad se uzmu u obzir i kratnosti ili...
P.S. @ToMeK: Koliko sam se "alternativnih" C-ova nagledao kroz sve ove godine, rekao bih da tebe zapada barem nj++.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
markotron Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 10. 2008. (12:07:29) Postovi: (95)16
Spol: 
Lokacija: Umag
|
Postano: 18:00 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
Mene zanima jedna stvar.
Kako se boduju zadaci? Ja sam naprimjer pogresno pozvao funkciju.. funkcija mi prima tri parametra n, *a, *b, a ja sam ju pozvao f(&a, &b), al ne zato sto ne znam da moram poslat tri parametra.. vec sam jednostavno zaboravio... Prije toga sam pozvao sve funkcije dobro. :D (valjda), a sad ce ispast da ne znam funkciju pozvat. Koliko bi mi bodava mogli skinut za tavku gresku?
Mene zanima jedna stvar.
Kako se boduju zadaci? Ja sam naprimjer pogresno pozvao funkciju.. funkcija mi prima tri parametra n, *a, *b, a ja sam ju pozvao f(&a, &b), al ne zato sto ne znam da moram poslat tri parametra.. vec sam jednostavno zaboravio... Prije toga sam pozvao sve funkcije dobro. (valjda), a sad ce ispast da ne znam funkciju pozvat. Koliko bi mi bodava mogli skinut za tavku gresku?
_________________ reductio ad absurdum
|
|
[Vrh] |
|
Gino Forumaš(ica)

Pridružen/a: 11. 09. 2008. (10:54:06) Postovi: (370)16
Lokacija: Pula
|
|
[Vrh] |
|
BitterSweet Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 10. 2007. (21:09:28) Postovi: (174)16
Spol: 
Lokacija: sjeverno od raja
|
Postano: 18:34 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
evo da se i ja javim sa svojim iskustvima.
pala sam programiranje 1. popravni prošla nekim čudom i imala trojku, a znala sam jako jako malo, osnovno o svemu što smo radili, doslovno sam pročitala skriptu dva puta i onda se snašla na kolokviju RAZMIŠLJAJUĆI... uklopila neki algoritam što imam u glavi u ono malo što sam znala o C-u.
međutim to me skupo koštalo, pa sam pala programiranje 2. i isto sam se zgražala nad kolokvijima, kao i nad onima u prvom semestru, kao što se i vi zgražate... i sad me sram :oops:
naučila sam u manje od mjesec dana prošlo ljeto programirati. kako? pa napokon sjela za računalo, rješavala zadatke, i one koji nisu riješeni u skripti, prepravljala kod i po sto puta ponekad :wink:
čak je bilo i zabavno. nešto sam i naučila. falila su mi na popravnom 3 ili 4 boda za peticu :D
stvarno ljudi, morate isprogramirati ponešto da bi 'osjetili' kako to sve funkcionira. i kad vam jednom sjednu neke stvari, neće bit problema. zato mi (zasad) spa nije problem, a dvaput sam u semestru napisala neki program. sve zahvaljujući programiranju.
a što se tiče radnih navika studenata, mene je jedna kolegica u ponedjeljak navečer pitala kako je radit u c-u, i dodala da nikad nije napisala program. nadam se da mi ovo neće zamjeriti, ali to po meni nije stav s kojim se može proći neki ispit :shock:
najlakše je reći da su zadaci bili brutalni...
evo da se i ja javim sa svojim iskustvima.
pala sam programiranje 1. popravni prošla nekim čudom i imala trojku, a znala sam jako jako malo, osnovno o svemu što smo radili, doslovno sam pročitala skriptu dva puta i onda se snašla na kolokviju RAZMIŠLJAJUĆI... uklopila neki algoritam što imam u glavi u ono malo što sam znala o C-u.
međutim to me skupo koštalo, pa sam pala programiranje 2. i isto sam se zgražala nad kolokvijima, kao i nad onima u prvom semestru, kao što se i vi zgražate... i sad me sram
naučila sam u manje od mjesec dana prošlo ljeto programirati. kako? pa napokon sjela za računalo, rješavala zadatke, i one koji nisu riješeni u skripti, prepravljala kod i po sto puta ponekad
čak je bilo i zabavno. nešto sam i naučila. falila su mi na popravnom 3 ili 4 boda za peticu
stvarno ljudi, morate isprogramirati ponešto da bi 'osjetili' kako to sve funkcionira. i kad vam jednom sjednu neke stvari, neće bit problema. zato mi (zasad) spa nije problem, a dvaput sam u semestru napisala neki program. sve zahvaljujući programiranju.
a što se tiče radnih navika studenata, mene je jedna kolegica u ponedjeljak navečer pitala kako je radit u c-u, i dodala da nikad nije napisala program. nadam se da mi ovo neće zamjeriti, ali to po meni nije stav s kojim se može proći neki ispit
najlakše je reći da su zadaci bili brutalni...
_________________ "Give me sweet lies, and keep your bitter truths." ~ Tyrion Lannister
|
|
[Vrh] |
|
vancika Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 07. 2007. (20:11:36) Postovi: (92)16
Lokacija: Varaždin
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol: 
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 22:24 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
ne želim gledati rješenja :(
ko što sam nekad davno, na prvoj stranici topica pokušavo reć, mi smo sve te kodove odradiloi, ali nas je poprilično zbunila formulacija zadataka, jer, neke od tih stvari, nismo nikad ni u obliku matematičkog zadatka vidjeli, a kamoli da smo trebali isprogramirati neki funkcionalan kod.
iskreno, ne znam čemu tolika buka oko tog kolokvija. bio je težak, što je normalno. koliko je vas (s tim ne mislim na ovu manjinu koja jue već od ranije programirala) znalo riješiti prošlogodišnji kolokvij prije neg što je to postano po forumu i razjašnjeno??
@gino
što se tiče ovih demonstratura, predloži svojim frendicama da pošalju mail demosima kako programi ne rade, i da su nešto zabrljali, siguran sam da će oni sjest, to malo pogledat, ispravit grešku i objasniti zadatak kako treba. ipak, i oni su smao ljudi, štoviše, čak su i studenti :)
to da puno ljudi pada prog1 nije ništa čudno. predavaonica je (barem je tako kod prof Singera) redovito poluprazna pod predavanjima. o vježbama asistenta Doke da i ne govorim.
prvi kolokvij smo dobili identičan kao i prošlogodišnji, tak da, ne znam zašto je itko očekivao da će i ovaj biti takav.
btw mislim da bi trebalo u uvjet za potpis uvesti i pohađanje nastave, tj, predavanja i vježbi. prolaznost bi se povećala sigurno za dobrih desetak posto nego što je sada. i to ne samo iz prog1, nego i iz ostalih kolegija.
također mi se čini da većini studenata je poprilično pogubno ovo dva mjeseca opuštenih predavanja, i onda mjesec dana sami ispiti i kolokviji.
@vsego
nadam se da nisam u onih 40 :)
ne želim gledati rješenja
ko što sam nekad davno, na prvoj stranici topica pokušavo reć, mi smo sve te kodove odradiloi, ali nas je poprilično zbunila formulacija zadataka, jer, neke od tih stvari, nismo nikad ni u obliku matematičkog zadatka vidjeli, a kamoli da smo trebali isprogramirati neki funkcionalan kod.
iskreno, ne znam čemu tolika buka oko tog kolokvija. bio je težak, što je normalno. koliko je vas (s tim ne mislim na ovu manjinu koja jue već od ranije programirala) znalo riješiti prošlogodišnji kolokvij prije neg što je to postano po forumu i razjašnjeno??
@gino
što se tiče ovih demonstratura, predloži svojim frendicama da pošalju mail demosima kako programi ne rade, i da su nešto zabrljali, siguran sam da će oni sjest, to malo pogledat, ispravit grešku i objasniti zadatak kako treba. ipak, i oni su smao ljudi, štoviše, čak su i studenti
to da puno ljudi pada prog1 nije ništa čudno. predavaonica je (barem je tako kod prof Singera) redovito poluprazna pod predavanjima. o vježbama asistenta Doke da i ne govorim.
prvi kolokvij smo dobili identičan kao i prošlogodišnji, tak da, ne znam zašto je itko očekivao da će i ovaj biti takav.
btw mislim da bi trebalo u uvjet za potpis uvesti i pohađanje nastave, tj, predavanja i vježbi. prolaznost bi se povećala sigurno za dobrih desetak posto nego što je sada. i to ne samo iz prog1, nego i iz ostalih kolegija.
također mi se čini da većini studenata je poprilično pogubno ovo dva mjeseca opuštenih predavanja, i onda mjesec dana sami ispiti i kolokviji.
@vsego
nadam se da nisam u onih 40
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
Gino Forumaš(ica)

Pridružen/a: 11. 09. 2008. (10:54:06) Postovi: (370)16
Lokacija: Pula
|
Postano: 22:50 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="Milojko"]siguran sam[/quote]zelim samo istaknut apsurd izjave
[quote="Milojko"]da će oni sjest, to malo pogledat, ispravit grešku[/quote]mislis da ce ispravit kod, jer gresku nece, trebali, odnosno trebao joj je pokazat kako se to rjesava zbog potreba kolokvija, a nije
[quote="Milojko"]oni su smao ljudi, štoviše, čak su i studenti :)[/quote]i? da svatko moze grijesit bla bla stara fora, nis novo, gle cuda on fulao ne 1 nego 2 zadatka...
[quote="Milojko"]predloži[/quote]ma ne pametuj previse
Milojko (napisa): | siguran sam | zelim samo istaknut apsurd izjave
Milojko (napisa): | da će oni sjest, to malo pogledat, ispravit grešku | mislis da ce ispravit kod, jer gresku nece, trebali, odnosno trebao joj je pokazat kako se to rjesava zbog potreba kolokvija, a nije
Milojko (napisa): | oni su smao ljudi, štoviše, čak su i studenti  | i? da svatko moze grijesit bla bla stara fora, nis novo, gle cuda on fulao ne 1 nego 2 zadatka...
Milojko (napisa): | predloži | ma ne pametuj previse
_________________ Mario Berljafa
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol: 
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 22:55 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
e da, zaboravih napomenut, ionako će iduće godine ovaj kolokvij osvanuti rješen na forumu, i tad će oni znat sve ovo naše riješiti, i onda kad njima dođe kolokvij, opet će se postaviti pitanje, "pa čemu ovakav kolokvij??". pa će onda one godine iza iduće kolokvij od iduće godine osvanuti rješen na kolokviju, i onda će ona generacija za dvije godine znati sve riješiti iz prošle godine (što je iduća godina, gledano od danas) ali neće znati riješiti ove zadatke od ove godine (ovo o čemu se priča ovdje) i onda će njima opaliti zadatke slične ovima od ove godine, i onda će oni što će za dvije godine imati na forumu riješene zadatke od iduće godine, ali neće znati rješenja ovih jer će oni već dotada biti izgubljeni negdje u dubini foruma (osim ako ih netko dotada već ne iskopa)........
u biti, rekurzija :)
e da, zaboravih napomenut, ionako će iduće godine ovaj kolokvij osvanuti rješen na forumu, i tad će oni znat sve ovo naše riješiti, i onda kad njima dođe kolokvij, opet će se postaviti pitanje, "pa čemu ovakav kolokvij??". pa će onda one godine iza iduće kolokvij od iduće godine osvanuti rješen na kolokviju, i onda će ona generacija za dvije godine znati sve riješiti iz prošle godine (što je iduća godina, gledano od danas) ali neće znati riješiti ove zadatke od ove godine (ovo o čemu se priča ovdje) i onda će njima opaliti zadatke slične ovima od ove godine, i onda će oni što će za dvije godine imati na forumu riješene zadatke od iduće godine, ali neće znati rješenja ovih jer će oni već dotada biti izgubljeni negdje u dubini foruma (osim ako ih netko dotada već ne iskopa)........
u biti, rekurzija
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 22:56 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="Milojko"]
btw mislim da bi trebalo u uvjet za potpis uvesti i pohađanje nastave, tj, predavanja i vježbi. prolaznost bi se povećala sigurno za dobrih desetak posto nego što je sada. i to ne samo iz prog1, nego i iz ostalih kolegija.
[/quote]
Ajme ne. Obavezno pohadjanje nastave je ubitacna stvar. Iz nekoliko razloga.
1. Hrpa ljudi koja nema volje ili zelje da prati nastavu ce se pojaviti kako bi zadovoljila uvjet za potpis i onda ce kratiti vrijeme pricajuci, sto ce stvoriti takav zamor da ce onima koji zele pratiti nastavu (oni bi na nastavu dolazili bez obzira je li obavezna) pracenje nastave biti znacajno otezano.
2. Postoje studenti (ja sam (bio) jedan od takvih) koji lakse i brze uce kada sami uzmu knjigu, nego kada slusaju predavanja. Takvima je odlazak na vecinu predavanja poprilican gubitak vremena, jer ih to onemogucava da kolegij savladavaju u svoje vrijeme i svojim tempom.
3. Banalno, ali ne manje bitno: da provjerim tko mi je dosao na vjezbe, a tko nije moram potrositi barem 5 minuta vjezbi. Sad uzmi u obzir da u semestru ima 15 tjedana nastave i dobivas da bi se u slucaju vodjenja evidencije prisutnosti izgubilo 75 minuta nastave(!) na poprilicno beskorisnu aktivnost.
Milojko (napisa): |
btw mislim da bi trebalo u uvjet za potpis uvesti i pohađanje nastave, tj, predavanja i vježbi. prolaznost bi se povećala sigurno za dobrih desetak posto nego što je sada. i to ne samo iz prog1, nego i iz ostalih kolegija.
|
Ajme ne. Obavezno pohadjanje nastave je ubitacna stvar. Iz nekoliko razloga.
1. Hrpa ljudi koja nema volje ili zelje da prati nastavu ce se pojaviti kako bi zadovoljila uvjet za potpis i onda ce kratiti vrijeme pricajuci, sto ce stvoriti takav zamor da ce onima koji zele pratiti nastavu (oni bi na nastavu dolazili bez obzira je li obavezna) pracenje nastave biti znacajno otezano.
2. Postoje studenti (ja sam (bio) jedan od takvih) koji lakse i brze uce kada sami uzmu knjigu, nego kada slusaju predavanja. Takvima je odlazak na vecinu predavanja poprilican gubitak vremena, jer ih to onemogucava da kolegij savladavaju u svoje vrijeme i svojim tempom.
3. Banalno, ali ne manje bitno: da provjerim tko mi je dosao na vjezbe, a tko nije moram potrositi barem 5 minuta vjezbi. Sad uzmi u obzir da u semestru ima 15 tjedana nastave i dobivas da bi se u slucaju vodjenja evidencije prisutnosti izgubilo 75 minuta nastave(!) na poprilicno beskorisnu aktivnost.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol: 
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 22:57 čet, 12. 2. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="Gino"][quote="Milojko"]siguran sam[/quote]zelim samo istaknut apsurd izjave
[quote="Milojko"]da će oni sjest, to malo pogledat, ispravit grešku[/quote]mislis da ce ispravit kod, jer gresku nece, trebali, odnosno trebao joj je pokazat kako se to rjesava zbog potreba kolokvija, a nije
[quote="Milojko"]oni su smao ljudi, štoviše, čak su i studenti :)[/quote]i? da svatko moze grijesit bla bla stara fora, nis novo, gle cuda on fulao ne 1 nego 2 zadatka...
[quote="Milojko"]predloži[/quote]ma ne pametuj previse[/quote]
ak je fulao u više navrata, i ak nema pojma objasniti to šta se od njega traži, ko što vsego reče, javite to profesorima o kome se radi, i to će vjerojatno biti rješeno.
Gino (napisa): | Milojko (napisa): | siguran sam | zelim samo istaknut apsurd izjave
Milojko (napisa): | da će oni sjest, to malo pogledat, ispravit grešku | mislis da ce ispravit kod, jer gresku nece, trebali, odnosno trebao joj je pokazat kako se to rjesava zbog potreba kolokvija, a nije
Milojko (napisa): | oni su smao ljudi, štoviše, čak su i studenti  | i? da svatko moze grijesit bla bla stara fora, nis novo, gle cuda on fulao ne 1 nego 2 zadatka...
Milojko (napisa): | predloži | ma ne pametuj previse |
ak je fulao u više navrata, i ak nema pojma objasniti to šta se od njega traži, ko što vsego reče, javite to profesorima o kome se radi, i to će vjerojatno biti rješeno.
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
|