Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Studenti krecu u bojkot fakulteta - prosvjed na Filozofskom (studij)
Idite na Prethodno  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 30, 31, 32  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Buga.
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 20. 02. 2008. (22:04:58)
Postovi: (18E)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 42 - 33

PostPostano: 19:59 pon, 27. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Blizzard"]

Dakle plenum studenata i svih ostalih članova akademske zajednice PMF-a će se održati u UTORAK, 28.4.2009 god. s početkom u 18.00h u dvorani F08 na Fizičkom Odsjeku...

Poziv izgleda nekako ovako:
[quote]Studenti PMF-a pozivaju studente PMF-a i sve ostale članove akademske zajednice PMF-a na plenum koji će se održati u utorak, 28.4. u 18h, na Bijeničkoj cesti 32, Fizički odsjek, predavaonica F08. Plenum će biti otvoren za javnost. Molimo sve sudionike plenuma da se na plenumu ponašaju u skladu s akademskim normama.

Pozovite što više ljudi, javite svima!

Plenum (od lat. plenus pun) je sastanak ili zasijedanje članova neke organizacije, tijela ili izbornog organa u punom sastavu gdje nema predstavništva i kao takav je primjer direktne demokracije."[/quote]

Najavu plenuma možete vidjeti i na blogu [url=http://www.slobodnifilozofski.bloger.hr/]"Slobodni Filozofski"...[/url]

Plan odnosno bolje reći [b]prijedlog[/b] dnevnog reda, o kojemu će se naravno izjasniti sam plenum, je sljedeći:

[quote][u][b]Uvod:[/b][/u]
- objašnjenje ideje našeg plenuma
- glasanje o moderatoru
- prijedlog i modifikacije dnevnog reda
- glasanje o dnevnom redu

[u][b]Dnevni red:[/b][/u]
1. Izlaganje kolege sa FF-a, analiza deklaracije studenata FF-a i pitanja iz auditorija (pitanja plenuma)
2. Izlaganje dekana PMF-a i pročelnika odsjeka PMF-a
3. Rasprava o prosvjedu i njegovom utjecaju na PMF i studente PMF-a
4. Glasanje o podršci studentima FF-a
[list]4.1. Glasanje o podršci ciljeva prosvjeda
4.2. Glasanje o podršci nacina prosvjedovanja
4.3. Glasanje o podršci deklaracije studenata FF-a[/list:u]
5. Glasanje o sudjelovanju u prosvjedima (ako su točke 4.1. ili 4.2. izglasane pozitivno)
[list]5.1. Glasanje o aktivnom ili pasivnom sudjelovanju
5.2. Glasanje o načinu aktivnog sudjelovanja, podijeljeno na odsjeke (ako je pod točkom 5.1. izglasano aktivno sudjelovanje)[/list:u]
6. Rasprava o zahtjevima studenata PMF-a tijekom prosvjeda (amandmani deklaraciji PMF-a)
7. Glasanje o amandmanima deklaraciji studenata FF-a[/quote]

Eto to bi ukratko bilo to... plakate ćete vidjeti, vjerujem po cijelom PMFu... nadam se da odaziv sa MOa neće biti zanemariv i da time nećete "potencijalne odluke" koje se mogu ticati i vas prepustiti drugima bez obzira na politiku i stavove MOa što se tiče suradnje sa ostatkom PMFa :wink:...[/quote]

Mislim da bi bilo dobro da za tu obavijest stavite novu temu da oni koji dođu na forum odma vide o čemu se radi; ne vjerujem da svi idu klikat na zadnji post(ove) na ovoj temi i čitati sve ovo kaj piše. Ja nisam, ovo sam slučajno saznala :? , a nisam ni danas vidla plakat na faksu, a možda samo nisam dobro gledala. Sori ak sam nekaj propustila... :D
Blizzard (napisa):


Dakle plenum studenata i svih ostalih članova akademske zajednice PMF-a će se održati u UTORAK, 28.4.2009 god. s početkom u 18.00h u dvorani F08 na Fizičkom Odsjeku...

Poziv izgleda nekako ovako:
Citat:
Studenti PMF-a pozivaju studente PMF-a i sve ostale članove akademske zajednice PMF-a na plenum koji će se održati u utorak, 28.4. u 18h, na Bijeničkoj cesti 32, Fizički odsjek, predavaonica F08. Plenum će biti otvoren za javnost. Molimo sve sudionike plenuma da se na plenumu ponašaju u skladu s akademskim normama.

Pozovite što više ljudi, javite svima!

Plenum (od lat. plenus pun) je sastanak ili zasijedanje članova neke organizacije, tijela ili izbornog organa u punom sastavu gdje nema predstavništva i kao takav je primjer direktne demokracije."


Najavu plenuma možete vidjeti i na blogu "Slobodni Filozofski"...

Plan odnosno bolje reći prijedlog dnevnog reda, o kojemu će se naravno izjasniti sam plenum, je sljedeći:

Citat:
Uvod:
- objašnjenje ideje našeg plenuma
- glasanje o moderatoru
- prijedlog i modifikacije dnevnog reda
- glasanje o dnevnom redu

Dnevni red:
1. Izlaganje kolege sa FF-a, analiza deklaracije studenata FF-a i pitanja iz auditorija (pitanja plenuma)
2. Izlaganje dekana PMF-a i pročelnika odsjeka PMF-a
3. Rasprava o prosvjedu i njegovom utjecaju na PMF i studente PMF-a
4. Glasanje o podršci studentima FF-a
    4.1. Glasanje o podršci ciljeva prosvjeda
    4.2. Glasanje o podršci nacina prosvjedovanja
    4.3. Glasanje o podršci deklaracije studenata FF-a

5. Glasanje o sudjelovanju u prosvjedima (ako su točke 4.1. ili 4.2. izglasane pozitivno)
    5.1. Glasanje o aktivnom ili pasivnom sudjelovanju
    5.2. Glasanje o načinu aktivnog sudjelovanja, podijeljeno na odsjeke (ako je pod točkom 5.1. izglasano aktivno sudjelovanje)

6. Rasprava o zahtjevima studenata PMF-a tijekom prosvjeda (amandmani deklaraciji PMF-a)
7. Glasanje o amandmanima deklaraciji studenata FF-a


Eto to bi ukratko bilo to... plakate ćete vidjeti, vjerujem po cijelom PMFu... nadam se da odaziv sa MOa neće biti zanemariv i da time nećete "potencijalne odluke" koje se mogu ticati i vas prepustiti drugima bez obzira na politiku i stavove MOa što se tiče suradnje sa ostatkom PMFa Wink...


Mislim da bi bilo dobro da za tu obavijest stavite novu temu da oni koji dođu na forum odma vide o čemu se radi; ne vjerujem da svi idu klikat na zadnji post(ove) na ovoj temi i čitati sve ovo kaj piše. Ja nisam, ovo sam slučajno saznala Confused , a nisam ni danas vidla plakat na faksu, a možda samo nisam dobro gledala. Sori ak sam nekaj propustila... Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Grga
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23)
Postovi: (280)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
99 = 124 - 25

PostPostano: 20:59 pon, 27. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="tperkov"][quote="Grga"]Ispravi me ako grijesim u pretpostavci da studiras matematiku, no nije mi jasno kako jedan student matematike moze ovako nesto izjaviti. Buduci da postoje skolarine, onda porez ocito financira samo dio visokog obrazovanja, a ostatak dopunjava skolarina. Dakle nije da dvaput placaju istu stvar, nego placaju u dva obroka.
Mislim kad vec idemo ovakvom "logikom" gledati na stvar, onda zasto bi uopce bilo posteno da itko cije dijete trenutacno ne studira placa onaj dio poreza koji ide u visoko obrazovanje. Pa lijepo ukinuti porez i svima lupiti maksimalne skolarine.
Ili, mozemo ukinuti skolarine i povecati porez toliko da se pokrije nedostatak, pa opet nitko nece dvaput placati istu stvar.
[/quote]

Nisam student nego diplomirani inžinjer matematike, ali za ovo što govorim to mi i nije potrebno, nego je dosta zdrav razum. Recite, kolega, ako je riječ o obročnoj otplati, za koliko su smanjeni porezi nakon uvođenja školarina? Vi ne morate smatrati da je obrazovanje (uz još neke stvari kao što je zdravstvo, sudstvo ili vatrogastvo) javno dobro koje treba financirati svatko po načelu solidarnosti i smijete smatrati da zdravstvo plaćaju samo bolesni, obrazovanje samo učenici i studenti i njihovi roditelji, a gašenje vatre samo vlasnik kuće koja gori, ali ne trebate na svaki argument koji ide u prilog mišljenju suprotnom od Vašeg odgovarati argumentom [i]ad hominem[/i]. Iako je to jedna od osnovnih logičkih grešaka, na nju očito nisu imuni ni studenti matematike.

Osim toga, Vaš ili-ili (iako dosta dobro ocrtava dvije krajnje pozicije u pitanu školarina) ne pokriva baš sve mogućnosti: možemo i ukinuti školarine i [b]preraspodijeliti[/b] porez toliko da se pokrije nedostatak, jednako kao što smo uveli školarine i ostavili isti porez i preraspodijelili ga na druge stvari, kao što su arene, pelješki mostovi, okupacija afganistana i pametni zahodi.[/quote]


Nije mi bila namjera vrijedati te.
Dio proracuna koji ide fakultetu sam po sebi nije dovoljan za financiranje studija, i tek kad tome pridodamo novce od skolarina dobivamo iznos koji je dovoljan.
Izjava da netko placa dvaput je istinita ako i samo ako je zbroj novaca koje fakultet prima od poreza i ukupnih skolarina veci od novca koji je potreban za studij studenata tog fakulteta. Razlog tome je to sto roditelji placaju porez drzavi da ona njime raspolaze kako zakljuci da je potrebno a ne zato da se njime pokriju svi troskovi fakulteta - da je tako onda bi se radilo o placanju dvaput.
To da bi se novci iz poreza [b]mogli[/b] preraspodijeliti stoji, ali buducio da je trenutacan proracun kakav je, onda trenutacno placanje skolarina ne uzrokuje da itko placa dvaput. Da se novci preraspodijele, i da se nastavi naplacivati skolarina, tada bi to vec bila stvar o kojoj govoris.

A moji ekstremni primjeri su bili tu samo zato da ilustriraju.
Konkretno, primjer u kojem bismo mogli ukinuti dio poreza koji se placa za visoko skolstvo ilustrira situaciju u kojoj svaki od roditelja placa vise nego sto trenutacno placa za skolarinu i dio poreza koji odlazi na skolstvo zajedno (jer jasno, bez novaca od drzave, skolarine bi bile jedno 6 puta vece od trenutacnih), a da bi primjer bio potpun, onda taj visak novaca u proracunu necemo preraspodijeliti nego vratiti poreznim obveznicima. Bi li i u tom slucaju rekao da roditelji dvaput placaju istu stvar?
Isto tako, ako ukinemo skolarine, a proracunom pokrijemo visoko skolstvo, ali ne preraspodjelom nego povecanjem poreza za potreban postotak, bi li tada rekao da je itko platio dvaput?
A buduci da su ekstremni slucajevi takvi da ne stoji da itko placa dvaput, bar po mom misljenju, tada je smisleno zakljuciti da to vrijedi i za sve moguce omjere stope poreza i iznosa skolarina koji pokrivaju troskove (bez da sada idem nepotrebno filozofirati modelirajuci problem).

No to cak i ne znaci da se ne slazem sa tvojim misljenjem, da ne smatram da je obrazovanje javno dobro niti ista drugo, samo sam se obazreo na onu izjavu.
tperkov (napisa):
Grga (napisa):
Ispravi me ako grijesim u pretpostavci da studiras matematiku, no nije mi jasno kako jedan student matematike moze ovako nesto izjaviti. Buduci da postoje skolarine, onda porez ocito financira samo dio visokog obrazovanja, a ostatak dopunjava skolarina. Dakle nije da dvaput placaju istu stvar, nego placaju u dva obroka.
Mislim kad vec idemo ovakvom "logikom" gledati na stvar, onda zasto bi uopce bilo posteno da itko cije dijete trenutacno ne studira placa onaj dio poreza koji ide u visoko obrazovanje. Pa lijepo ukinuti porez i svima lupiti maksimalne skolarine.
Ili, mozemo ukinuti skolarine i povecati porez toliko da se pokrije nedostatak, pa opet nitko nece dvaput placati istu stvar.


Nisam student nego diplomirani inžinjer matematike, ali za ovo što govorim to mi i nije potrebno, nego je dosta zdrav razum. Recite, kolega, ako je riječ o obročnoj otplati, za koliko su smanjeni porezi nakon uvođenja školarina? Vi ne morate smatrati da je obrazovanje (uz još neke stvari kao što je zdravstvo, sudstvo ili vatrogastvo) javno dobro koje treba financirati svatko po načelu solidarnosti i smijete smatrati da zdravstvo plaćaju samo bolesni, obrazovanje samo učenici i studenti i njihovi roditelji, a gašenje vatre samo vlasnik kuće koja gori, ali ne trebate na svaki argument koji ide u prilog mišljenju suprotnom od Vašeg odgovarati argumentom ad hominem. Iako je to jedna od osnovnih logičkih grešaka, na nju očito nisu imuni ni studenti matematike.

Osim toga, Vaš ili-ili (iako dosta dobro ocrtava dvije krajnje pozicije u pitanu školarina) ne pokriva baš sve mogućnosti: možemo i ukinuti školarine i preraspodijeliti porez toliko da se pokrije nedostatak, jednako kao što smo uveli školarine i ostavili isti porez i preraspodijelili ga na druge stvari, kao što su arene, pelješki mostovi, okupacija afganistana i pametni zahodi.



Nije mi bila namjera vrijedati te.
Dio proracuna koji ide fakultetu sam po sebi nije dovoljan za financiranje studija, i tek kad tome pridodamo novce od skolarina dobivamo iznos koji je dovoljan.
Izjava da netko placa dvaput je istinita ako i samo ako je zbroj novaca koje fakultet prima od poreza i ukupnih skolarina veci od novca koji je potreban za studij studenata tog fakulteta. Razlog tome je to sto roditelji placaju porez drzavi da ona njime raspolaze kako zakljuci da je potrebno a ne zato da se njime pokriju svi troskovi fakulteta - da je tako onda bi se radilo o placanju dvaput.
To da bi se novci iz poreza mogli preraspodijeliti stoji, ali buducio da je trenutacan proracun kakav je, onda trenutacno placanje skolarina ne uzrokuje da itko placa dvaput. Da se novci preraspodijele, i da se nastavi naplacivati skolarina, tada bi to vec bila stvar o kojoj govoris.

A moji ekstremni primjeri su bili tu samo zato da ilustriraju.
Konkretno, primjer u kojem bismo mogli ukinuti dio poreza koji se placa za visoko skolstvo ilustrira situaciju u kojoj svaki od roditelja placa vise nego sto trenutacno placa za skolarinu i dio poreza koji odlazi na skolstvo zajedno (jer jasno, bez novaca od drzave, skolarine bi bile jedno 6 puta vece od trenutacnih), a da bi primjer bio potpun, onda taj visak novaca u proracunu necemo preraspodijeliti nego vratiti poreznim obveznicima. Bi li i u tom slucaju rekao da roditelji dvaput placaju istu stvar?
Isto tako, ako ukinemo skolarine, a proracunom pokrijemo visoko skolstvo, ali ne preraspodjelom nego povecanjem poreza za potreban postotak, bi li tada rekao da je itko platio dvaput?
A buduci da su ekstremni slucajevi takvi da ne stoji da itko placa dvaput, bar po mom misljenju, tada je smisleno zakljuciti da to vrijedi i za sve moguce omjere stope poreza i iznosa skolarina koji pokrivaju troskove (bez da sada idem nepotrebno filozofirati modelirajuci problem).

No to cak i ne znaci da se ne slazem sa tvojim misljenjem, da ne smatram da je obrazovanje javno dobro niti ista drugo, samo sam se obazreo na onu izjavu.



_________________
Bri
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
bbroj
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 02. 2008. (17:17:24)
Postovi: (49)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 7 - 9

PostPostano: 23:20 pon, 27. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Luuka"][quote="bbroj"]
te koji su "visak" na ekonomiji,prometu,...privuklo na pmf,fer,fiziku,gradjevinu,strojarstvo...... [/quote]

Bez ikakvog podcjenjivanja ikoga, ali na koju foru će oni koji su "višak" na tim faxevima završit pmf,fer, strojarstvo ili slično? Jer onog kog zanima bilo koji od navedenih faxeva ih i upiše jer nije neka navala (osim fera), a oni koji idu na fax tek toliko da nešt upišu, upisuju fax tipa ekonomija, promet... i sad, ako se taj netko ne trudi na prometu, nema baš nikakve šanse da će se trudit na ovom nekom jačem faxu... i na njemu će postat višak...

Nije ti baš teorija...

Rješenje bi bilo regulacija kvota... kako na faxevima koji upisuju previše ljudi, tako i na onima koji upisuju premalo... liječnika fali, povećati kvotu upisa na medicinu. Matematičara, informatičara fali? Povećati broj ljudi koji upisuju... Ekonomista ima da možeš autocestu s njima gradit? Smanji broj mogućih upisanih... ne kažem da to bude dugoročno, samo pratit tržište i svkih 5 god donijet nove kvote... i da, znam da se ne može znat koga će falit za 5,6god dok ti ljudi završe fax, ali ekonomista sigurno neće falit :D[/quote]




ok,kazes da se problem rješava povećanjem kvota za upis na odredjene fakultete,a par recenica prije napises da te fakseve ionako upise tko zeli jer nije prevelik interes(osim fer-a)...proturjecno,al ok!

a ono sto sam htio rec o "višku" s prometa i ekonomije je da se na tom problemu treba radit od ranije dobi(u osnovnoj,a narucito srednjoj skoli ih treba usmjeravat),a ne kad zavrse ekonomiju pa ako ne nadju posao poslat ih na matematiku! jer nisu oni tamo svi glupi ili nesto ,nego je stvar radne navike najvise!!!

a slazem se da je i to sto kazes u vezi kvota na upisima itekako potrebno! al to je samo dio rjesenja,onaj tezi dio je popularizirat te fakseve-npr.uvjerit djecu da matematika nije nikakav bauk,nego samo da je treba pisati i pisati,ali i da se rad apsolutno isplati!! a ne kako je sad: djeci se otkad progovore pumpa glava s tim kako je matematika samo za ljude s 2 glave,za neke tamo genijalce... pa je djeci od prvog osnovne matematiku najvaznije proci jer imaju dobar alibi i pred roditeljima i sobom,a taj je "tata ja nisam genije,ne mogu ja to",a istina je"tata nisam ucio,prolisto sam biljeznicu..:"!!! (ovdje govorim o matematici,a isto je sa fiikom,kemijom,...)
Luuka (napisa):
bbroj (napisa):

te koji su "visak" na ekonomiji,prometu,...privuklo na pmf,fer,fiziku,gradjevinu,strojarstvo......


Bez ikakvog podcjenjivanja ikoga, ali na koju foru će oni koji su "višak" na tim faxevima završit pmf,fer, strojarstvo ili slično? Jer onog kog zanima bilo koji od navedenih faxeva ih i upiše jer nije neka navala (osim fera), a oni koji idu na fax tek toliko da nešt upišu, upisuju fax tipa ekonomija, promet... i sad, ako se taj netko ne trudi na prometu, nema baš nikakve šanse da će se trudit na ovom nekom jačem faxu... i na njemu će postat višak...

Nije ti baš teorija...

Rješenje bi bilo regulacija kvota... kako na faxevima koji upisuju previše ljudi, tako i na onima koji upisuju premalo... liječnika fali, povećati kvotu upisa na medicinu. Matematičara, informatičara fali? Povećati broj ljudi koji upisuju... Ekonomista ima da možeš autocestu s njima gradit? Smanji broj mogućih upisanih... ne kažem da to bude dugoročno, samo pratit tržište i svkih 5 god donijet nove kvote... i da, znam da se ne može znat koga će falit za 5,6god dok ti ljudi završe fax, ali ekonomista sigurno neće falit Very Happy





ok,kazes da se problem rješava povećanjem kvota za upis na odredjene fakultete,a par recenica prije napises da te fakseve ionako upise tko zeli jer nije prevelik interes(osim fer-a)...proturjecno,al ok!

a ono sto sam htio rec o "višku" s prometa i ekonomije je da se na tom problemu treba radit od ranije dobi(u osnovnoj,a narucito srednjoj skoli ih treba usmjeravat),a ne kad zavrse ekonomiju pa ako ne nadju posao poslat ih na matematiku! jer nisu oni tamo svi glupi ili nesto ,nego je stvar radne navike najvise!!!

a slazem se da je i to sto kazes u vezi kvota na upisima itekako potrebno! al to je samo dio rjesenja,onaj tezi dio je popularizirat te fakseve-npr.uvjerit djecu da matematika nije nikakav bauk,nego samo da je treba pisati i pisati,ali i da se rad apsolutno isplati!! a ne kako je sad: djeci se otkad progovore pumpa glava s tim kako je matematika samo za ljude s 2 glave,za neke tamo genijalce... pa je djeci od prvog osnovne matematiku najvaznije proci jer imaju dobar alibi i pred roditeljima i sobom,a taj je "tata ja nisam genije,ne mogu ja to",a istina je"tata nisam ucio,prolisto sam biljeznicu..:"!!! (ovdje govorim o matematici,a isto je sa fiikom,kemijom,...)


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Luuka
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54)
Postovi: (925)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
188 = 301 - 113
Lokacija: Hakuna Matata

PostPostano: 23:30 pon, 27. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="bbroj"]
ok,kazes da se problem rješava povećanjem kvota za upis na odredjene fakultete,a par recenica prije napises da te fakseve ionako upise tko zeli jer nije prevelik interes(osim fer-a)...proturjecno,al ok![/quote]

Istina, malo je bezveze ispalo... kaj sam htio reć: Vrlo lako moguće da bi se povećao interes za te faxeve nakon kaj njih x ne bi upisalo nešto drugo... ko što i sam pišeš kasnije, kad bi malo bolje pogledali vidjeli bi da nije matematika samo za genijalce koji su išli po natjecanjima, vidli bi da fer nije samo za one koji su danonoćno za kompjuterom... da svaki od tih faxeva ima nešto više od onog na površini, a jako malo ljudi to vidi... poludim kad me netko pita kaj studiram, a nakon toga: "A kaj buš profesor matematike?"... jako malo ljudi zna koliko je matematika širok pojam i koliko je velik pojas zapošljavanja... i siguran sam da ima dosta ekonomista koji, samo da znaju da matematičar radi ono kaj i oni, samo sigurno dobiva posao nakon završetka studija i (možda) višu plaću bi definitivno došli studirat kod nas. Puno ljudi je slijepo na druge (bolje) opcije sve dok im ne otvoriš oči da one postoje... i to ne jedinstvene :D
bbroj (napisa):

ok,kazes da se problem rješava povećanjem kvota za upis na odredjene fakultete,a par recenica prije napises da te fakseve ionako upise tko zeli jer nije prevelik interes(osim fer-a)...proturjecno,al ok!


Istina, malo je bezveze ispalo... kaj sam htio reć: Vrlo lako moguće da bi se povećao interes za te faxeve nakon kaj njih x ne bi upisalo nešto drugo... ko što i sam pišeš kasnije, kad bi malo bolje pogledali vidjeli bi da nije matematika samo za genijalce koji su išli po natjecanjima, vidli bi da fer nije samo za one koji su danonoćno za kompjuterom... da svaki od tih faxeva ima nešto više od onog na površini, a jako malo ljudi to vidi... poludim kad me netko pita kaj studiram, a nakon toga: "A kaj buš profesor matematike?"... jako malo ljudi zna koliko je matematika širok pojam i koliko je velik pojas zapošljavanja... i siguran sam da ima dosta ekonomista koji, samo da znaju da matematičar radi ono kaj i oni, samo sigurno dobiva posao nakon završetka studija i (možda) višu plaću bi definitivno došli studirat kod nas. Puno ljudi je slijepo na druge (bolje) opcije sve dok im ne otvoriš oči da one postoje... i to ne jedinstvene Very Happy



_________________
"Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy Very Happy
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
bbroj
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 02. 2008. (17:17:24)
Postovi: (49)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 7 - 9

PostPostano: 0:18 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Luuka"][quote="bbroj"]
ok,kazes da se problem rješava povećanjem kvota za upis na odredjene fakultete,a par recenica prije napises da te fakseve ionako upise tko zeli jer nije prevelik interes(osim fer-a)...proturjecno,al ok![/quote]

Istina, malo je bezveze ispalo... kaj sam htio reć: Vrlo lako moguće da bi se povećao interes za te faxeve nakon kaj njih x ne bi upisalo nešto drugo... ko što i sam pišeš kasnije, kad bi malo bolje pogledali vidjeli bi da nije matematika samo za genijalce koji su išli po natjecanjima, vidli bi da fer nije samo za one koji su danonoćno za kompjuterom... da svaki od tih faxeva ima nešto više od onog na površini, a jako malo ljudi to vidi... poludim kad me netko pita kaj studiram, a nakon toga: "A kaj buš profesor matematike?"... jako malo ljudi zna koliko je matematika širok pojam i koliko je velik pojas zapošljavanja... i siguran sam da ima dosta ekonomista koji, samo da znaju da matematičar radi ono kaj i oni, samo sigurno dobiva posao nakon završetka studija i (možda) višu plaću bi definitivno došli studirat kod nas. Puno ljudi je slijepo na druge (bolje) opcije sve dok im ne otvoriš oči da one postoje... i to ne jedinstvene :D[/quote]


:D ne mogu a da se ne slozim s tobom...jer ja sam bio jedan od tih...samo sto sam ja ipak kasnije doso na tu matematiku....kasnije,al sam doso... 8)
Luuka (napisa):
bbroj (napisa):

ok,kazes da se problem rješava povećanjem kvota za upis na odredjene fakultete,a par recenica prije napises da te fakseve ionako upise tko zeli jer nije prevelik interes(osim fer-a)...proturjecno,al ok!


Istina, malo je bezveze ispalo... kaj sam htio reć: Vrlo lako moguće da bi se povećao interes za te faxeve nakon kaj njih x ne bi upisalo nešto drugo... ko što i sam pišeš kasnije, kad bi malo bolje pogledali vidjeli bi da nije matematika samo za genijalce koji su išli po natjecanjima, vidli bi da fer nije samo za one koji su danonoćno za kompjuterom... da svaki od tih faxeva ima nešto više od onog na površini, a jako malo ljudi to vidi... poludim kad me netko pita kaj studiram, a nakon toga: "A kaj buš profesor matematike?"... jako malo ljudi zna koliko je matematika širok pojam i koliko je velik pojas zapošljavanja... i siguran sam da ima dosta ekonomista koji, samo da znaju da matematičar radi ono kaj i oni, samo sigurno dobiva posao nakon završetka studija i (možda) višu plaću bi definitivno došli studirat kod nas. Puno ljudi je slijepo na druge (bolje) opcije sve dok im ne otvoriš oči da one postoje... i to ne jedinstvene Very Happy



Very Happy ne mogu a da se ne slozim s tobom...jer ja sam bio jedan od tih...samo sto sam ja ipak kasnije doso na tu matematiku....kasnije,al sam doso... Cool


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
finalni
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 08. 2007. (11:48:53)
Postovi: (10D)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
27 = 45 - 18
Lokacija: Bloodbuzz Zagreb

PostPostano: 2:11 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Buga."]
Mislim da bi bilo dobro da za tu obavijest stavite novu temu da oni koji dođu na forum odma vide o čemu se radi; ne vjerujem da svi idu klikat na zadnji post(ove) na ovoj temi i čitati sve ovo kaj piše. Ja nisam, ovo sam slučajno saznala :? , a nisam ni danas vidla plakat na faksu, a možda samo nisam dobro gledala. Sori ak sam nekaj propustila... :D[/quote]

da, dajte stavite nekakav announcement na cijeli forum.. ljudi ni ne znaju :/
Buga. (napisa):

Mislim da bi bilo dobro da za tu obavijest stavite novu temu da oni koji dođu na forum odma vide o čemu se radi; ne vjerujem da svi idu klikat na zadnji post(ove) na ovoj temi i čitati sve ovo kaj piše. Ja nisam, ovo sam slučajno saznala Confused , a nisam ni danas vidla plakat na faksu, a možda samo nisam dobro gledala. Sori ak sam nekaj propustila... Very Happy


da, dajte stavite nekakav announcement na cijeli forum.. ljudi ni ne znaju Ehm?



_________________
Nikola Adžaga
Građevinski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
tperkov
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 12. 2008. (15:17:18)
Postovi: (71)16
Sarma = la pohva - posuda
= 14 - 6

PostPostano: 7:56 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Grga"]
Nije mi bila namjera vrijedati te.
Dio proracuna koji ide fakultetu sam po sebi nije dovoljan za financiranje studija, i tek kad tome pridodamo novce od skolarina dobivamo iznos koji je dovoljan.
Izjava da netko placa dvaput je istinita ako i samo ako je zbroj novaca koje fakultet prima od poreza i ukupnih skolarina veci od novca koji je potreban za studij studenata tog fakulteta. Razlog tome je to sto roditelji placaju porez drzavi da ona njime raspolaze kako zakljuci da je potrebno a ne zato da se njime pokriju svi troskovi fakulteta - da je tako onda bi se radilo o placanju dvaput.
To da bi se novci iz poreza [b]mogli[/b] preraspodijeliti stoji, ali buducio da je trenutacan proracun kakav je, onda trenutacno placanje skolarina ne uzrokuje da itko placa dvaput. Da se novci preraspodijele, i da se nastavi naplacivati skolarina, tada bi to vec bila stvar o kojoj govoris.

A moji ekstremni primjeri su bili tu samo zato da ilustriraju.
Konkretno, primjer u kojem bismo mogli ukinuti dio poreza koji se placa za visoko skolstvo ilustrira situaciju u kojoj svaki od roditelja placa vise nego sto trenutacno placa za skolarinu i dio poreza koji odlazi na skolstvo zajedno (jer jasno, bez novaca od drzave, skolarine bi bile jedno 6 puta vece od trenutacnih), a da bi primjer bio potpun, onda taj visak novaca u proracunu necemo preraspodijeliti nego vratiti poreznim obveznicima. Bi li i u tom slucaju rekao da roditelji dvaput placaju istu stvar?
Isto tako, ako ukinemo skolarine, a proracunom pokrijemo visoko skolstvo, ali ne preraspodjelom nego povecanjem poreza za potreban postotak, bi li tada rekao da je itko platio dvaput?
A buduci da su ekstremni slucajevi takvi da ne stoji da itko placa dvaput, bar po mom misljenju, tada je smisleno zakljuciti da to vrijedi i za sve moguce omjere stope poreza i iznosa skolarina koji pokrivaju troskove (bez da sada idem nepotrebno filozofirati modelirajuci problem).

No to cak i ne znaci da se ne slazem sa tvojim misljenjem, da ne smatram da je obrazovanje javno dobro niti ista drugo, samo sam se obazreo na onu izjavu.[/quote]

E dobro, tako možemo raspravljati :) sori, bio sam nešto živčan jučer. Enivej ja i dalje mislim da se mnogo toga plaća dvaput, a stvoreni višak novca ide u nečije džepove (ukratko - korupcija). Npr. gradonačelnik si, napraviš zahod koji košta 5000€ po kvadratu, što je otprilike 4000€ previše. Puni iznos otuđuje se od građana, a razliku dijele izvođač i gradonačelnik (ovo se ne odnosi na konkretan zahod, nego je samo ilustracija).

Da se dvaput plaća, nisam mislio doslovno u smislu da fakultet dobiva dupli novac, nego u malo širem kontekstu. Ako zbrojimo državu, lokalne jedinice, javne službe i državna poduzeća kao jedan entitet, a mislim da ima puno opravdanja za takvo zbrajanje, onda se stvari itekako dvaput plaćaju. Naime, porezi, doprinosi i druga davanja uporno ostaju na istoj razini, a stalno se uvode nova dodatna opterećenja kao što su školarine ili recimo participacije ili administrativne takse u zdravstvu.
Grga (napisa):

Nije mi bila namjera vrijedati te.
Dio proracuna koji ide fakultetu sam po sebi nije dovoljan za financiranje studija, i tek kad tome pridodamo novce od skolarina dobivamo iznos koji je dovoljan.
Izjava da netko placa dvaput je istinita ako i samo ako je zbroj novaca koje fakultet prima od poreza i ukupnih skolarina veci od novca koji je potreban za studij studenata tog fakulteta. Razlog tome je to sto roditelji placaju porez drzavi da ona njime raspolaze kako zakljuci da je potrebno a ne zato da se njime pokriju svi troskovi fakulteta - da je tako onda bi se radilo o placanju dvaput.
To da bi se novci iz poreza mogli preraspodijeliti stoji, ali buducio da je trenutacan proracun kakav je, onda trenutacno placanje skolarina ne uzrokuje da itko placa dvaput. Da se novci preraspodijele, i da se nastavi naplacivati skolarina, tada bi to vec bila stvar o kojoj govoris.

A moji ekstremni primjeri su bili tu samo zato da ilustriraju.
Konkretno, primjer u kojem bismo mogli ukinuti dio poreza koji se placa za visoko skolstvo ilustrira situaciju u kojoj svaki od roditelja placa vise nego sto trenutacno placa za skolarinu i dio poreza koji odlazi na skolstvo zajedno (jer jasno, bez novaca od drzave, skolarine bi bile jedno 6 puta vece od trenutacnih), a da bi primjer bio potpun, onda taj visak novaca u proracunu necemo preraspodijeliti nego vratiti poreznim obveznicima. Bi li i u tom slucaju rekao da roditelji dvaput placaju istu stvar?
Isto tako, ako ukinemo skolarine, a proracunom pokrijemo visoko skolstvo, ali ne preraspodjelom nego povecanjem poreza za potreban postotak, bi li tada rekao da je itko platio dvaput?
A buduci da su ekstremni slucajevi takvi da ne stoji da itko placa dvaput, bar po mom misljenju, tada je smisleno zakljuciti da to vrijedi i za sve moguce omjere stope poreza i iznosa skolarina koji pokrivaju troskove (bez da sada idem nepotrebno filozofirati modelirajuci problem).

No to cak i ne znaci da se ne slazem sa tvojim misljenjem, da ne smatram da je obrazovanje javno dobro niti ista drugo, samo sam se obazreo na onu izjavu.


E dobro, tako možemo raspravljati Smile sori, bio sam nešto živčan jučer. Enivej ja i dalje mislim da se mnogo toga plaća dvaput, a stvoreni višak novca ide u nečije džepove (ukratko - korupcija). Npr. gradonačelnik si, napraviš zahod koji košta 5000€ po kvadratu, što je otprilike 4000€ previše. Puni iznos otuđuje se od građana, a razliku dijele izvođač i gradonačelnik (ovo se ne odnosi na konkretan zahod, nego je samo ilustracija).

Da se dvaput plaća, nisam mislio doslovno u smislu da fakultet dobiva dupli novac, nego u malo širem kontekstu. Ako zbrojimo državu, lokalne jedinice, javne službe i državna poduzeća kao jedan entitet, a mislim da ima puno opravdanja za takvo zbrajanje, onda se stvari itekako dvaput plaćaju. Naime, porezi, doprinosi i druga davanja uporno ostaju na istoj razini, a stalno se uvode nova dodatna opterećenja kao što su školarine ili recimo participacije ili administrativne takse u zdravstvu.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Hulk
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 03. 2008. (22:35:25)
Postovi: (4F)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 6 - 7

PostPostano: 12:16 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Kako ovo nije samo pitanje hrvatskog obrazovanja, nego općenito, europskog, nađe se na internetu dosta dobrih članaka. Izdvojio bih ova dva.

[url]http://www.project-syndicate.org/commentary/ag12[/url]

[quote][i]Having taxpayers cover the costs of university education is indeed redistributive, but in the wrong direction--the beneficiaries are most often the children of comfortable European families. Even taking a generous view, the best that can be said is that the system is neutral insofar as redistribution is concerned, because the wealthiest pay more taxes and use more university services.

In addition to favoring Europe's "haves," this system makes it virtually impossible for self-financed private universities to survive. In fact, this is probably the true motivation of Europe's free public university system: to maintain the state's monopoly on higher education.

But consider, instead, the US system: students pay for their education and, with part of the tuition these students pay, universities finance scholarships for deserving but poor students. Such a system is at least as "fair" as Europe's model, and probably more so than one in which taxpayers pay for everybody, including the rich. Indeed, recent research comparing education in the US and Italy finds that family income is more important in determining a student's success (measured in terms of his salary) in "egalitarian" Italy than it is in "elitist" America.[/i][/quote]

I drugi zanimljivi članak: [url]http://www.project-syndicate.org/commentary/dahrendorf51[/url]

[quote][i]There is a strong case for more adequate funding of higher education, including student fees, which are still unpopular in many countries outside the US. But money is not all that is needed. One of the greatest comparative strengths of American universities lies in the nature of human relations. Teachers take their job seriously. They engage with students rather than eagerly awaiting breaks and holidays to pursue their own projects. They are true university teachers rather than people who invoke the “unity of teaching and research” in order to concentrate on research subjects and hope that teaching will take care of itself.

Moreover, the research atmosphere of American universities is characterized by a great deal of informal cooperation. People meet in laboratories and seminars, but also in common rooms and cafeterias. They are not obsessed with hierarchical status or surrounded by assistants.[/i][/quote]

Zanimaju me, kao studenta, komentari. Pogotovo ovo zadnje.
8)
Kako ovo nije samo pitanje hrvatskog obrazovanja, nego općenito, europskog, nađe se na internetu dosta dobrih članaka. Izdvojio bih ova dva.

http://www.project-syndicate.org/commentary/ag12

Citat:
Having taxpayers cover the costs of university education is indeed redistributive, but in the wrong direction–the beneficiaries are most often the children of comfortable European families. Even taking a generous view, the best that can be said is that the system is neutral insofar as redistribution is concerned, because the wealthiest pay more taxes and use more university services.

In addition to favoring Europe's "haves," this system makes it virtually impossible for self-financed private universities to survive. In fact, this is probably the true motivation of Europe's free public university system: to maintain the state's monopoly on higher education.

But consider, instead, the US system: students pay for their education and, with part of the tuition these students pay, universities finance scholarships for deserving but poor students. Such a system is at least as "fair" as Europe's model, and probably more so than one in which taxpayers pay for everybody, including the rich. Indeed, recent research comparing education in the US and Italy finds that family income is more important in determining a student's success (measured in terms of his salary) in "egalitarian" Italy than it is in "elitist" America.


I drugi zanimljivi članak: http://www.project-syndicate.org/commentary/dahrendorf51

Citat:
There is a strong case for more adequate funding of higher education, including student fees, which are still unpopular in many countries outside the US. But money is not all that is needed. One of the greatest comparative strengths of American universities lies in the nature of human relations. Teachers take their job seriously. They engage with students rather than eagerly awaiting breaks and holidays to pursue their own projects. They are true university teachers rather than people who invoke the “unity of teaching and research” in order to concentrate on research subjects and hope that teaching will take care of itself.

Moreover, the research atmosphere of American universities is characterized by a great deal of informal cooperation. People meet in laboratories and seminars, but also in common rooms and cafeterias. They are not obsessed with hierarchical status or surrounded by assistants.


Zanimaju me, kao studenta, komentari. Pogotovo ovo zadnje.
Cool



_________________
If I had a nickel for every time I've written "for (i = 0; i < N; i++)" in C I'd be a millionaire.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mini
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 02. 2009. (14:31:34)
Postovi: (69)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 13 - 11

PostPostano: 14:02 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

kad smo već kod članaka, naletila sam na zanimljiv tekst ante tomića. cijeli možete pogledati na http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,4,25,,160889.jl , a ja bi izdvojila jedan dio zbog kojeg sam jučer plakala od smijeha. ima prostih riječi, al ako može biti na stranici jutarnjeg, onda može i na našem forumu, jelte? :)

[color=red]:SNIP:[/color]

[color=blue][b]moderator:[/b] pravila su pravila, nećemo ih lomiti ni za Antu Tomića, a ako netko želi pročitati članak slobodno klikne na link.[/color]
kad smo već kod članaka, naletila sam na zanimljiv tekst ante tomića. cijeli možete pogledati na http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,4,25,,160889.jl , a ja bi izdvojila jedan dio zbog kojeg sam jučer plakala od smijeha. ima prostih riječi, al ako može biti na stranici jutarnjeg, onda može i na našem forumu, jelte? Smile

:SNIP:

moderator: pravila su pravila, nećemo ih lomiti ni za Antu Tomića, a ako netko želi pročitati članak slobodno klikne na link.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 16:12 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ajmo se malo vratiti na studentske zahtjeve i (ne)trazenje zastite vjecnih studenata (moje boldanje):

[quote="[url=http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=f2663386-67dc-4d3c-a393-85ca8e4e1070]Business.hr[/url]"] Studenti zagrebačkog Filozofskog fakulteta danas su odbacili prijedlog ministra Dragana Primorca da se besplatno obrazovanja omogući uspješnim studentima zatraživši da cjelokupan studij bude besplatan za sve studente koji zadovolje upisne kriterije.

[b]Zahtijevaju mogućnost besplatnog studija za sve koji prijeđu upisni prag, uključujući i ponovan upis kolegija[/b], a protiv "vječnog studiranja", kako tvrde, već postoji dovoljno zaštitnih mehanizama predviđenih Bolonjskim procesom.[/quote]

A sada da malo citiram sebe:

[quote="[url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?p=115222#115222]vsego[/url]"]Da vidimo... leti se van ako se polozi manje od 35 ECTS u dvije godine. :) Dakle: 180/35 = 5.14..., sto znaci da se moze studirati 5 dvogodisnjih razdoblja i onda u jedanaestoj godini dobiti preddiplomu; nakon toga, 120/35 = 3.42..., sto znaci jos 3 dvogodisnja razdoblja i onda u sedmoj godini diploma. :shock: Ukupno 18 godina (teoretski limit, bez ispricnica i sl) - stvarno je "obveznost redovitog studiranja" efikasno "uvedena prelaskom na Bolonjski proces". :rrotfl:[/quote]

Dakle, trazi se da jednom kad student upise fakultet, njegova odgovornost prema studiju prakticki prestane. :shock: :nuts2:

Sorry, people, to je zahtjev za odricanjem od odgovornosti za vlastiti nerad i nadam se da necete na plenumu danas podrzati takvu nebulozu (mada nekako imam dojam da hocete :().
Ajmo se malo vratiti na studentske zahtjeve i (ne)trazenje zastite vjecnih studenata (moje boldanje):

Business.hr (napisa):
Studenti zagrebačkog Filozofskog fakulteta danas su odbacili prijedlog ministra Dragana Primorca da se besplatno obrazovanja omogući uspješnim studentima zatraživši da cjelokupan studij bude besplatan za sve studente koji zadovolje upisne kriterije.

Zahtijevaju mogućnost besplatnog studija za sve koji prijeđu upisni prag, uključujući i ponovan upis kolegija, a protiv "vječnog studiranja", kako tvrde, već postoji dovoljno zaštitnih mehanizama predviđenih Bolonjskim procesom.


A sada da malo citiram sebe:

vsego (napisa):
Da vidimo... leti se van ako se polozi manje od 35 ECTS u dvije godine. Smile Dakle: 180/35 = 5.14..., sto znaci da se moze studirati 5 dvogodisnjih razdoblja i onda u jedanaestoj godini dobiti preddiplomu; nakon toga, 120/35 = 3.42..., sto znaci jos 3 dvogodisnja razdoblja i onda u sedmoj godini diploma. Shocked Ukupno 18 godina (teoretski limit, bez ispricnica i sl) - stvarno je "obveznost redovitog studiranja" efikasno "uvedena prelaskom na Bolonjski proces". Real ROTFL


Dakle, trazi se da jednom kad student upise fakultet, njegova odgovornost prema studiju prakticki prestane. Shocked Nuts

Sorry, people, to je zahtjev za odricanjem od odgovornosti za vlastiti nerad i nadam se da necete na plenumu danas podrzati takvu nebulozu (mada nekako imam dojam da hocete Sad).



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
tperkov
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 12. 2008. (15:17:18)
Postovi: (71)16
Sarma = la pohva - posuda
= 14 - 6

PostPostano: 16:36 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ma kakvi bi to bili studiji bez vječnih studenata?
Vječni student je civilizacijsko dostignuće.
U svakom slučaju, ako i jest negativna, to je jedna od ponajmanje štetnih negativnih društvenih pojava. Sigurno ne toliko štetna da je njena eliminacija nužna i po cijenu da se siromašne onemogući u visokom obrazovanju.

Ali dobro, kako je već vrhunsko liječenje rezervirano za bogate, ne vidim zašto to ne bi bilo i vrhunsko obrazovanje. Pa netko mora i zidati kuće i ići u vojsku, zar ne? Jedini je problem što ne vidim gdje je to kod nas obrazovanje vrhunsko.
Ma kakvi bi to bili studiji bez vječnih studenata?
Vječni student je civilizacijsko dostignuće.
U svakom slučaju, ako i jest negativna, to je jedna od ponajmanje štetnih negativnih društvenih pojava. Sigurno ne toliko štetna da je njena eliminacija nužna i po cijenu da se siromašne onemogući u visokom obrazovanju.

Ali dobro, kako je već vrhunsko liječenje rezervirano za bogate, ne vidim zašto to ne bi bilo i vrhunsko obrazovanje. Pa netko mora i zidati kuće i ići u vojsku, zar ne? Jedini je problem što ne vidim gdje je to kod nas obrazovanje vrhunsko.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 19:34 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="tperkov"]
Vječni student je civilizacijsko dostignuće.
U svakom slučaju, ako i jest negativna, to je jedna od ponajmanje štetnih negativnih društvenih pojava. Sigurno ne toliko štetna da je njena eliminacija nužna i po cijenu da se siromašne onemogući u visokom obrazovanju.
[/quote]

da, stetna je. i ne bih se slozio sa tim da je "najmanje stetna". sjeti se opet TKO placa za te studente. ne zelim sada polemiziranje i spominjanje raznoraznih vladinih projekata (jacanje demokracije u afganistanu i slicno.....ni sa tim se ne slazem da bi ja kao porezni obveznik to trebao placati, ali sada je na tapeti obrazovanje). dakle, tperkov, zelis li ti ili ne da se od tvog poreza obrazuje netko tko nije u stanju/ne zeli zavrsiti fax? jednostavno pitanje koje trazi samo DA/NE odgovor.

i nadalje, nije nitko rekao da bi se siromasne onemogucilo u obrazovanju. primorac je rekao - i apsolutno se slazem sa njim - da je krajnji cilj IZVRSNOST. dakle, nagraditi one koji to zasluzuju. za siromasne bi trebalo napraviti i dodatni paket mjera, npr. boravak u domu, stipendiranje i slicno...
tperkov (napisa):

Vječni student je civilizacijsko dostignuće.
U svakom slučaju, ako i jest negativna, to je jedna od ponajmanje štetnih negativnih društvenih pojava. Sigurno ne toliko štetna da je njena eliminacija nužna i po cijenu da se siromašne onemogući u visokom obrazovanju.


da, stetna je. i ne bih se slozio sa tim da je "najmanje stetna". sjeti se opet TKO placa za te studente. ne zelim sada polemiziranje i spominjanje raznoraznih vladinih projekata (jacanje demokracije u afganistanu i slicno.....ni sa tim se ne slazem da bi ja kao porezni obveznik to trebao placati, ali sada je na tapeti obrazovanje). dakle, tperkov, zelis li ti ili ne da se od tvog poreza obrazuje netko tko nije u stanju/ne zeli zavrsiti fax? jednostavno pitanje koje trazi samo DA/NE odgovor.

i nadalje, nije nitko rekao da bi se siromasne onemogucilo u obrazovanju. primorac je rekao - i apsolutno se slazem sa njim - da je krajnji cilj IZVRSNOST. dakle, nagraditi one koji to zasluzuju. za siromasne bi trebalo napraviti i dodatni paket mjera, npr. boravak u domu, stipendiranje i slicno...



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
raspjevani_opat
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 02. 2005. (12:42:04)
Postovi: (E5)16
Sarma = la pohva - posuda
= 17 - 16

PostPostano: 19:56 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

pitanje za vođe prosvjeda.
ima li u zemljama eu koje imaju besplatno visoko skolstvo drzavno subvencionirane prehrane i smjestaja(i prijevoza) ?

takodjer pitanje-sto je s prijemnima od iduce godine? hoce li ih neki fakulteti i dalje imati, ili se to apsolutno ukida?
pitanje za vođe prosvjeda.
ima li u zemljama eu koje imaju besplatno visoko skolstvo drzavno subvencionirane prehrane i smjestaja(i prijevoza) ?

takodjer pitanje-sto je s prijemnima od iduce godine? hoce li ih neki fakulteti i dalje imati, ili se to apsolutno ukida?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Antonija
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06)
Postovi: (139)16
Sarma = la pohva - posuda
16 = 18 - 2

PostPostano: 20:28 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

jel zna netko, kaj je odluceno u ime PMF-a na plenumu?
jel zna netko, kaj je odluceno u ime PMF-a na plenumu?



_________________
Capa
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
goranm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12)
Postovi: (906)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
218 = 249 - 31

PostPostano: 21:09 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Antonija"]jel zna netko, kaj je odluceno u ime PMF-a na plenumu?[/quote]
Odlučeno je da će se ići u blokadu. Kakav tip i u kolikoj mjeri, ne znam. Predloženo je nekoliko načina, ali me je nakon cca. 3 i pol sata otkazalo strpljenje (a i želudac je počeo zvat upomoć) pa sam otišao. :)
Antonija (napisa):
jel zna netko, kaj je odluceno u ime PMF-a na plenumu?

Odlučeno je da će se ići u blokadu. Kakav tip i u kolikoj mjeri, ne znam. Predloženo je nekoliko načina, ali me je nakon cca. 3 i pol sata otkazalo strpljenje (a i želudac je počeo zvat upomoć) pa sam otišao. Smile



_________________
The Dude Abides
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 21:16 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

koji tipovi su predlozeni? ukljucuju li ti tipovi i manijakalno stopiranje ispita? sto sa onima koji trebaju poloziti zadnji ispit i diplomirati?

i najvaznije: za STO se PMFovci bore? samo daju podrsku FFovcima ili smatraju da je linearan model placanja los?

ustvari....nema nikakve veze ima li netko jos 1, 10 ili 30 ispita. ispiti se NE SMIJU stopirati i to je to. i ovim putem porucujem svima koji zele prosvjedovati --> jednostavno odite u tangentu i pustite one koji zele studirati KAKO TREBA na miru. vi pijte pivicu i vicite kako bojkotirate nastavu. :evil:
koji tipovi su predlozeni? ukljucuju li ti tipovi i manijakalno stopiranje ispita? sto sa onima koji trebaju poloziti zadnji ispit i diplomirati?

i najvaznije: za STO se PMFovci bore? samo daju podrsku FFovcima ili smatraju da je linearan model placanja los?

ustvari....nema nikakve veze ima li netko jos 1, 10 ili 30 ispita. ispiti se NE SMIJU stopirati i to je to. i ovim putem porucujem svima koji zele prosvjedovati --> jednostavno odite u tangentu i pustite one koji zele studirati KAKO TREBA na miru. vi pijte pivicu i vicite kako bojkotirate nastavu. Evil or Very Mad



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein


Zadnja promjena: kenny; 21:22 uto, 28. 4. 2009; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Grga
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23)
Postovi: (280)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
99 = 124 - 25

PostPostano: 21:21 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mene samo zanima zasto kolege s fizike, kemije i ostalih odsjeka PMF-a imaju ikakvog udjela u to hoce li studenti PMf-MO blokirati fakultet. Nazalost na plenum nisam mogao doci, ali ova me odluka jako razocarala

[size=9][color=#999999]Added after 3 minutes:[/color][/size]

[quote="tperkov"]Ma kakvi bi to bili studiji bez vječnih studenata?
Vječni student je civilizacijsko dostignuće.
U svakom slučaju, ako i jest negativna, to je jedna od ponajmanje štetnih negativnih društvenih pojava. Sigurno ne toliko štetna da je njena eliminacija nužna i po cijenu da se siromašne onemogući u visokom obrazovanju.

Ali dobro, kako je već vrhunsko liječenje rezervirano za bogate, ne vidim zašto to ne bi bilo i vrhunsko obrazovanje. Pa netko mora i zidati kuće i ići u vojsku, zar ne? Jedini je problem što ne vidim gdje je to kod nas obrazovanje vrhunsko.[/quote]

Po mom misljenju trenutacni sustav na PMF-MO vec rjesava oba problema - i besplatni studij za one kojima je potreban, dokle god izvrsavaju svoje obveze, i sprecava vjecne studente da studiraju o trosku drzave
Mene samo zanima zasto kolege s fizike, kemije i ostalih odsjeka PMF-a imaju ikakvog udjela u to hoce li studenti PMf-MO blokirati fakultet. Nazalost na plenum nisam mogao doci, ali ova me odluka jako razocarala

Added after 3 minutes:

tperkov (napisa):
Ma kakvi bi to bili studiji bez vječnih studenata?
Vječni student je civilizacijsko dostignuće.
U svakom slučaju, ako i jest negativna, to je jedna od ponajmanje štetnih negativnih društvenih pojava. Sigurno ne toliko štetna da je njena eliminacija nužna i po cijenu da se siromašne onemogući u visokom obrazovanju.

Ali dobro, kako je već vrhunsko liječenje rezervirano za bogate, ne vidim zašto to ne bi bilo i vrhunsko obrazovanje. Pa netko mora i zidati kuće i ići u vojsku, zar ne? Jedini je problem što ne vidim gdje je to kod nas obrazovanje vrhunsko.


Po mom misljenju trenutacni sustav na PMF-MO vec rjesava oba problema - i besplatni studij za one kojima je potreban, dokle god izvrsavaju svoje obveze, i sprecava vjecne studente da studiraju o trosku drzave



_________________
Bri
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
jejo
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 11. 2006. (19:25:36)
Postovi: (102)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 14 - 5

PostPostano: 21:24 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

ni ja nisam mogla doci na plenum, jer eto imam ispit sutra za koji ucim, i toplo se nadam da na PMF-MO nece blokirati ispite. pogotovo ako mi studenti sa filozofskog dodju i kazu da nemogu pisat ispit.
ako ja hocu pisati kolokvij, i HOCU dolaziti na nastavu, zasto oni imaju pravo to sprijeciti??

i potpisujem kenny -.-
ni ja nisam mogla doci na plenum, jer eto imam ispit sutra za koji ucim, i toplo se nadam da na PMF-MO nece blokirati ispite. pogotovo ako mi studenti sa filozofskog dodju i kazu da nemogu pisat ispit.
ako ja hocu pisati kolokvij, i HOCU dolaziti na nastavu, zasto oni imaju pravo to sprijeciti??

i potpisujem kenny -.-




Zadnja promjena: jejo; 21:27 uto, 28. 4. 2009; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kenny
Petica iz zalaganja
Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36)
Postovi: (3B7)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
43 = 94 - 51
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...

PostPostano: 21:26 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

ja nisam mogao doci na ispit jer sam radio. a toplo se nadam da ce studenti MOa biti dovoljno kolegijalni da ce prosvjed organizirati u tangenti. bez blokiranja nastave, ispita, obrana diplomskih i inih stvari.
ja nisam mogao doci na ispit jer sam radio. a toplo se nadam da ce studenti MOa biti dovoljno kolegijalni da ce prosvjed organizirati u tangenti. bez blokiranja nastave, ispita, obrana diplomskih i inih stvari.



_________________
Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.

by A.Einstein
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 21:34 uto, 28. 4. 2009    Naslov: Citirajte i odgovorite

Blokiranje nastave za neke kolegije bit ce identicno blokiranju ispita. Na Seminaru 2 koji ove godine vodim studenti u timovima pripremaju eseje i prezentacije. Do kraja semestra moraju odrzati prezentaciju, a ako ih njihove kolege u tome sprijece nazalost nece imati priliku do iduce godine. Raspored je jako natrpan jer imam oko 4x vise studenata nego sto bi ih trebalo biti.
Blokiranje nastave za neke kolegije bit ce identicno blokiranju ispita. Na Seminaru 2 koji ove godine vodim studenti u timovima pripremaju eseje i prezentacije. Do kraja semestra moraju odrzati prezentaciju, a ako ih njihove kolege u tome sprijece nazalost nece imati priliku do iduce godine. Raspored je jako natrpan jer imam oko 4x vise studenata nego sto bi ih trebalo biti.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 30, 31, 32  Sljedeće
Stranica 12 / 32.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan