Dokazali smo da se težišnice trokuta(ne pravokutnog) sijeku u jednoj točki i pisali smo primjerice [AS]=x*t_a
AS je orijentirana dužina,vektor iz vrha A u točku S-sijecište težišnica
x je skalar iz polja
t_a je vektor težišnice.
Zašto se u zapisu koristi klasa ekvivalencije,nismo li mogli napisati AS=x*t_a ?
Jeli to stoga što klasom dokazujemo_puno više_,dakle da dokaz vrijedi za sve orijentirane dužine iz klase,a ne samo za jednu orijentiranu dužinu?
Jer zapis vektora kao reprezentanta klase smo koristili samo na prvim vježbama,a na njima smo upravo dokazali par zanimljivih relacija vezanih uz geometriju trokuta.
Čak i gledajući definiciju modula,smjera i orijentacije vektora iz V^3 smo pisali a=[AB]@V^3,čemu tu sad potreba za klasom kada ona stvarno tu nije nužna?Nije li dovoljno pisati a@V^3 ?
Dokazali smo da se težišnice trokuta(ne pravokutnog) sijeku u jednoj točki i pisali smo primjerice [AS]=x*t_a
AS je orijentirana dužina,vektor iz vrha A u točku S-sijecište težišnica
x je skalar iz polja
t_a je vektor težišnice.
Zašto se u zapisu koristi klasa ekvivalencije,nismo li mogli napisati AS=x*t_a ?
Jeli to stoga što klasom dokazujemo_puno više_,dakle da dokaz vrijedi za sve orijentirane dužine iz klase,a ne samo za jednu orijentiranu dužinu?
Jer zapis vektora kao reprezentanta klase smo koristili samo na prvim vježbama,a na njima smo upravo dokazali par zanimljivih relacija vezanih uz geometriju trokuta.
Čak i gledajući definiciju modula,smjera i orijentacije vektora iz V^3 smo pisali a=[AB]@V^3,čemu tu sad potreba za klasom kada ona stvarno tu nije nužna?Nije li dovoljno pisati a@V^3 ?
|