nas (t. sikic - ujedno asistent i profesor) je rekao da si mozemo napisati tablicu derivacija na komad papira ili zute tablice koristit
ako se mozda neki asistent ne slaze s ovim onda molim da uvaze slijedece:
1. nisu svi ucili derivacije u srednjoj i malo je previse traziti da se nauci tablica derivacija napamet
2. moja grupa radi derivacije nesto manje od 2 tjedna (mislim da je moja grupa otisla najdalje s gradivom, znaci da ih najdulje radimo) i 2 tjedna nisu dovoljna praksa da se po zadacima nauce derivacije napamet
3. koliko sam vidio prosli kolokvij, bili su samo limesi i derivacije, a u zutim tablicama ne pise nista o limesima, tako da tu tablice svejedno ne mogu pomoc, a o derivacijama pise tablica, i kako se radi (f+g)' (fg)' (f/g)', (f(g(x)))' a mislim da je to ionako trivijalno...onaj ko to nije skuzio na vjezbama nece ni uspomoc tablica skuziti. jedino korisno sto ima je parcijalna derivacija (a to svejedno nismo radili) tako da nema razloga da se zabrani koristenje tablica
4. na opcinskom, zupanijskom i drzavnom iz mat u 4. raz su se smjele koristiti tablice(volio bih vjerovati da su se i na olimpijadi smjele koristiti iako ljudi koji su bili tamo vjerojatno ih znaju napamet), pa zasto ne bi onda mogli na kolokviju koristit?
nas (t. sikic - ujedno asistent i profesor) je rekao da si mozemo napisati tablicu derivacija na komad papira ili zute tablice koristit
ako se mozda neki asistent ne slaze s ovim onda molim da uvaze slijedece:
1. nisu svi ucili derivacije u srednjoj i malo je previse traziti da se nauci tablica derivacija napamet
2. moja grupa radi derivacije nesto manje od 2 tjedna (mislim da je moja grupa otisla najdalje s gradivom, znaci da ih najdulje radimo) i 2 tjedna nisu dovoljna praksa da se po zadacima nauce derivacije napamet
3. koliko sam vidio prosli kolokvij, bili su samo limesi i derivacije, a u zutim tablicama ne pise nista o limesima, tako da tu tablice svejedno ne mogu pomoc, a o derivacijama pise tablica, i kako se radi (f+g)' (fg)' (f/g)', (f(g(x)))' a mislim da je to ionako trivijalno...onaj ko to nije skuzio na vjezbama nece ni uspomoc tablica skuziti. jedino korisno sto ima je parcijalna derivacija (a to svejedno nismo radili) tako da nema razloga da se zabrani koristenje tablica
4. na opcinskom, zupanijskom i drzavnom iz mat u 4. raz su se smjele koristiti tablice(volio bih vjerovati da su se i na olimpijadi smjele koristiti iako ljudi koji su bili tamo vjerojatno ih znaju napamet), pa zasto ne bi onda mogli na kolokviju koristit?
|