Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
Postano: 17:45 ned, 25. 10. 2009 Naslov: Novi Pravilnik o ocjenjivanju |
|
|
Drage kolege budući nastavnici i svi oni kojima bi ova rasprava mogla biti zanimljiva:
MZOŠ je Prijedlog Pravilnika o ocjenjivanju izdalo 21.10., rok za
raspravu su stavili do 27.10.! Samo 6 dana!!! Što je premalo da sve
relevantne strukture budu obaviještene, pročitaju dobro Prijedlog
Pravilnika i daju komentare...na njega. Uz to se izravne krše i neke
zakonske odredbe koje eksplicitno govore o tome koliko javna rasprava
smije trajati.
Profesori matematike su o tom prijedlogu saznali na stručno-metodičkom
seminaru koji je bio u Puli. Bilo nas je preko 530. Većina je mrmljala
sebi u bradu i po kavicama, a nitko se nije usudio ustati i reći što
misli javno. Bilo je nas nekoliko koji smo se ustali pred cijelim
auditorijem i rekli što mislimo o tom novom Pravilniku. Točnije -
ustalo nas se možda 5. Manje od 1%!!!
Ja sam osobno dao dvije zamjerke na novi Pravilnik. Dao bih ih i više,
ali nisam više bio u prilici. Demonstrativno sam napustio
konferencijsku dvoranu kada je moderatorica rasprave, profesorica-savjetnica Antunović-Piton izjavila "Ljudi, nemojmo toliko pričati o
ovome, inače nećemo ići na ples". 5 minuta nakon što sam ja otišao su
se i ostali pokupili i otišli.
Zar ćemo biti glupe ovce??? Ljudi, stari Pravilnik o ocjenjivanju je
NEPROVEDIV, savjetnici, inspektori, Agencija i Ministarstvo to znaju i priznaju (i svejedno su sankcionirali profesore ako su po službenoj dužnosti - čitaj PRIJAVI - došli u izvid slučaja), ali NIŠTA nisu poduzimali zadnjih 15 godina koliko je već on na snazi!
Hoćemo li dopustiti da i ovaj najnoviji produkt ljudi koji dana nisu
proveli radeći u školi vrijedi narednih 15 godina i upravlja našim
poslom i zadire najdublje u našu profesionalnost i autonomiju???
Uz to me duboko razočarao jedan iznimno cijenjeni metodičar sa fakulteta (nećemo ga imenovati, ionako je u mirovini) koji je u jednom trenutku ustao i izjavio kako je prijedlog Pravilnika odličan i kako je jako malo izmjenjeno u odnosu na sada važeći (LAŽ!). Uz to je izjavio da je prošli prijedlog Pravilnika (koji je prije par godina propao - hvala Bogu!) pisao on sa studentima. Taj isti profesor je večer prije na okruglom stolu posvećenom popravnim ispitima u školama praktički popljucao SVE profesore matematike izjavom da bi pad učenika iz matematike na kraju godine morali shvatiti kao vlastiti neuspjeh. (Zanima me je li on shvatio pad studenta na ispitu kao vlastiti neuspjeh?)
Još prije je nekolicina nas zaposlenih u školama oformira Forum posvećen nastavnicima i učiteljima u školama: [url]http://obrazovanje.freeforums.org[/url] I tu naveliko raspravljamo o ovoj novoj nebulozi iz tvornice MZOŠa, a pripremamo peticiju i odgovor na Pravilnik u vidu naših zapažanja koje ćemo poslati MZOŠu do kraja javne rasprave. Otvorili smo i grupu na facebooku, pa i tu možete saznati o tome: [url=http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=310935995441&ref=mf]ovdje[/url].
Tekst same te nebuloze (koja je btw, prvotno bila skrivena dubokok na stranicama MZOŠa, a kasnije isplivala na početnu stranicu!)) je [url=http://public.mzos.hr/Default.aspx?art=9663&sec=1933]ovdje[/url]
Molimo da pozovete sve vaše kolege koje rade u školama ili će raditi ili ih na neki drugi način dira ovo o čemu se radi da se priključe raspravi!
Drage kolege budući nastavnici i svi oni kojima bi ova rasprava mogla biti zanimljiva:
MZOŠ je Prijedlog Pravilnika o ocjenjivanju izdalo 21.10., rok za
raspravu su stavili do 27.10.! Samo 6 dana!!! Što je premalo da sve
relevantne strukture budu obaviještene, pročitaju dobro Prijedlog
Pravilnika i daju komentare...na njega. Uz to se izravne krše i neke
zakonske odredbe koje eksplicitno govore o tome koliko javna rasprava
smije trajati.
Profesori matematike su o tom prijedlogu saznali na stručno-metodičkom
seminaru koji je bio u Puli. Bilo nas je preko 530. Većina je mrmljala
sebi u bradu i po kavicama, a nitko se nije usudio ustati i reći što
misli javno. Bilo je nas nekoliko koji smo se ustali pred cijelim
auditorijem i rekli što mislimo o tom novom Pravilniku. Točnije -
ustalo nas se možda 5. Manje od 1%!!!
Ja sam osobno dao dvije zamjerke na novi Pravilnik. Dao bih ih i više,
ali nisam više bio u prilici. Demonstrativno sam napustio
konferencijsku dvoranu kada je moderatorica rasprave, profesorica-savjetnica Antunović-Piton izjavila "Ljudi, nemojmo toliko pričati o
ovome, inače nećemo ići na ples". 5 minuta nakon što sam ja otišao su
se i ostali pokupili i otišli.
Zar ćemo biti glupe ovce??? Ljudi, stari Pravilnik o ocjenjivanju je
NEPROVEDIV, savjetnici, inspektori, Agencija i Ministarstvo to znaju i priznaju (i svejedno su sankcionirali profesore ako su po službenoj dužnosti - čitaj PRIJAVI - došli u izvid slučaja), ali NIŠTA nisu poduzimali zadnjih 15 godina koliko je već on na snazi!
Hoćemo li dopustiti da i ovaj najnoviji produkt ljudi koji dana nisu
proveli radeći u školi vrijedi narednih 15 godina i upravlja našim
poslom i zadire najdublje u našu profesionalnost i autonomiju???
Uz to me duboko razočarao jedan iznimno cijenjeni metodičar sa fakulteta (nećemo ga imenovati, ionako je u mirovini) koji je u jednom trenutku ustao i izjavio kako je prijedlog Pravilnika odličan i kako je jako malo izmjenjeno u odnosu na sada važeći (LAŽ!). Uz to je izjavio da je prošli prijedlog Pravilnika (koji je prije par godina propao - hvala Bogu!) pisao on sa studentima. Taj isti profesor je večer prije na okruglom stolu posvećenom popravnim ispitima u školama praktički popljucao SVE profesore matematike izjavom da bi pad učenika iz matematike na kraju godine morali shvatiti kao vlastiti neuspjeh. (Zanima me je li on shvatio pad studenta na ispitu kao vlastiti neuspjeh?)
Još prije je nekolicina nas zaposlenih u školama oformira Forum posvećen nastavnicima i učiteljima u školama: http://obrazovanje.freeforums.org I tu naveliko raspravljamo o ovoj novoj nebulozi iz tvornice MZOŠa, a pripremamo peticiju i odgovor na Pravilnik u vidu naših zapažanja koje ćemo poslati MZOŠu do kraja javne rasprave. Otvorili smo i grupu na facebooku, pa i tu možete saznati o tome: ovdje.
Tekst same te nebuloze (koja je btw, prvotno bila skrivena dubokok na stranicama MZOŠa, a kasnije isplivala na početnu stranicu!)) je ovdje
Molimo da pozovete sve vaše kolege koje rade u školama ili će raditi ili ih na neki drugi način dira ovo o čemu se radi da se priključe raspravi!
_________________ Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.
by A.Einstein
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
Postano: 21:25 ned, 25. 10. 2009 Naslov: |
|
|
Možemo nadugo i naširoko o cijelom Pravilniku jer je tako loš da ni najbolji plastični kirurg od njega ne bi mogao napraviti ljepoticu.
Jedna od glavnih zamjerki je da se istim Pravilnikom sređuje i razredna i predmetna nastava; srednje škole svih profila.....što je nemoguće srediti samo jednim pravilnikom zbog specifičnosti koje svaka od navedenih stavki ima.
Zatim je zamjerka što imamo obaveze roditelja, obaveze razrednika, obaveze ravnatelja. A nigdje i nijednom rječju ne postoje obaveze učenika. Neki će moćda reći da je to rješeno Zakonom o odgoju i obrazovanju. Da, jest! Ali i obaveze roditelja/razrednika/ravnatelja su također rješene Zakonom o odgoju i obrazovanju. Učenici ne čitaju ZOO, već Pravilnik. I pozivaju se na njega u svakoj situaciji.
Jedna od velikih zamjerki je odredba o broju pismenih ispita u polugodištu koju gimnazije nikako ne mogu ispoštovati. Planira se i vremenik pismenih ispita. A ako se dogodi da neki pismeni moramo pomaknuti (ja sam, na primjer, prije 4 tjedna završio na hitnoj operaciji pluća zbog čega sam bio na bolovanju 3.5 tjedna), onda moramo sazvati razredno vijeće koje mora odobriti tu promjenu, pa moramo još sazvati roditeljski sastanak i to priopčiti roditeljima. Zamisli reakciju roditelja kad budemo sazivali sastanak barem jednom mjesečno. Jer uvijek se dogodi da se na nekom gradivu zadržimo malo više, na nekom malo manje. Ovisi o tome kako razred kopča i reagira na koje gradivo. Ta stavka pogotovo pogađa mlade nastavnike koji još nemaju "osjećaja" koliko će vremena potrošiti na koje gradivo.....
Zatim je tu nebuloza koja kaže da ako više od polovice roditelja nije zadovoljno načinom vrednovanja predmetnog nastavnika, to mogu reći razredniku koji je dužan obavijestiti ravnatelja koji će onda postupiti po svojim ovlastima. Evo jedna hipotetska situacija: u razredu u kojemu je 25 učenika pišete pismeni ispit. 15 učenika dođe s idejom "Profesore, stavite prag za ocjenu dovoljan na 25%". Naravno, profesor je kompetentan za određivati prag, stručan je za to ON, a ne učenici; odbija taj prijedlog. Učenici dođu doma i nahuškaju roditelje koji onda idu razredniku sa pritužbom. Razrednik PRESKAČE predmetnog nastavnika i proslijedi tužbu ravnatelju koji onda može donijeti odluku o Opomeni pred otkaz ili (što je ekstremno, ali ima i takvih!) Odluku o prekidu ugovora o radu. Taj članak zadire ravno u autonomiju i stručnost nastavnika. Jako je opasan!
Pa onda imamo i odredbu po kojoj se pismeni ispit mora ponavljati ako više od 30% (do sada je bilo 50%) učenika dobije ocjenu nedovoljan. I prije su učenici ovo znali iskorištavati. Sada bi onda još više...
I tako dalje, i tako dalje. Mislim da nema članka na koji se ne bi mogao dati prigovor. U Udruzi Normala smo skoro gotovi sa komentarima na Pravilnik, na forumu nastavnika smo isto pri kraju sa poslom... Ali treba nam jača podrška svih institucija. Pa čak i onih sa fakulteta...
Možemo nadugo i naširoko o cijelom Pravilniku jer je tako loš da ni najbolji plastični kirurg od njega ne bi mogao napraviti ljepoticu.
Jedna od glavnih zamjerki je da se istim Pravilnikom sređuje i razredna i predmetna nastava; srednje škole svih profila.....što je nemoguće srediti samo jednim pravilnikom zbog specifičnosti koje svaka od navedenih stavki ima.
Zatim je zamjerka što imamo obaveze roditelja, obaveze razrednika, obaveze ravnatelja. A nigdje i nijednom rječju ne postoje obaveze učenika. Neki će moćda reći da je to rješeno Zakonom o odgoju i obrazovanju. Da, jest! Ali i obaveze roditelja/razrednika/ravnatelja su također rješene Zakonom o odgoju i obrazovanju. Učenici ne čitaju ZOO, već Pravilnik. I pozivaju se na njega u svakoj situaciji.
Jedna od velikih zamjerki je odredba o broju pismenih ispita u polugodištu koju gimnazije nikako ne mogu ispoštovati. Planira se i vremenik pismenih ispita. A ako se dogodi da neki pismeni moramo pomaknuti (ja sam, na primjer, prije 4 tjedna završio na hitnoj operaciji pluća zbog čega sam bio na bolovanju 3.5 tjedna), onda moramo sazvati razredno vijeće koje mora odobriti tu promjenu, pa moramo još sazvati roditeljski sastanak i to priopčiti roditeljima. Zamisli reakciju roditelja kad budemo sazivali sastanak barem jednom mjesečno. Jer uvijek se dogodi da se na nekom gradivu zadržimo malo više, na nekom malo manje. Ovisi o tome kako razred kopča i reagira na koje gradivo. Ta stavka pogotovo pogađa mlade nastavnike koji još nemaju "osjećaja" koliko će vremena potrošiti na koje gradivo.....
Zatim je tu nebuloza koja kaže da ako više od polovice roditelja nije zadovoljno načinom vrednovanja predmetnog nastavnika, to mogu reći razredniku koji je dužan obavijestiti ravnatelja koji će onda postupiti po svojim ovlastima. Evo jedna hipotetska situacija: u razredu u kojemu je 25 učenika pišete pismeni ispit. 15 učenika dođe s idejom "Profesore, stavite prag za ocjenu dovoljan na 25%". Naravno, profesor je kompetentan za određivati prag, stručan je za to ON, a ne učenici; odbija taj prijedlog. Učenici dođu doma i nahuškaju roditelje koji onda idu razredniku sa pritužbom. Razrednik PRESKAČE predmetnog nastavnika i proslijedi tužbu ravnatelju koji onda može donijeti odluku o Opomeni pred otkaz ili (što je ekstremno, ali ima i takvih!) Odluku o prekidu ugovora o radu. Taj članak zadire ravno u autonomiju i stručnost nastavnika. Jako je opasan!
Pa onda imamo i odredbu po kojoj se pismeni ispit mora ponavljati ako više od 30% (do sada je bilo 50%) učenika dobije ocjenu nedovoljan. I prije su učenici ovo znali iskorištavati. Sada bi onda još više...
I tako dalje, i tako dalje. Mislim da nema članka na koji se ne bi mogao dati prigovor. U Udruzi Normala smo skoro gotovi sa komentarima na Pravilnik, na forumu nastavnika smo isto pri kraju sa poslom... Ali treba nam jača podrška svih institucija. Pa čak i onih sa fakulteta...
_________________ Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.
by A.Einstein
|
|
[Vrh] |
|
tperkov Forumaš(ica)
Pridružen/a: 08. 12. 2008. (15:17:18) Postovi: (71)16
|
Postano: 9:23 pon, 26. 10. 2009 Naslov: |
|
|
[quote="kenny"]
Učenici ne čitaju ZOO, već Pravilnik.
...
Pa onda imamo i odredbu po kojoj se pismeni ispit mora ponavljati ako više od 30% (do sada je bilo 50%) učenika dobije ocjenu nedovoljan.
[/quote]
Današnja djeca čitaju pravilnike? Katastrofa. Ja i dan danas jedva probavim neki pravilnik kad mi baš jako treba. Oni bi trebali čitati udžbenike i družbu pere kvržice, a ne pravilnike. Osim ako su u upravno-pravnoj školi :)
A ovo drugo je stvarno kataklizmično. Tako bubnuti nekih 30%, nit koja škola, nit koji predmet, nit kakvi učenici, ništa... :/
kenny (napisa): |
Učenici ne čitaju ZOO, već Pravilnik.
...
Pa onda imamo i odredbu po kojoj se pismeni ispit mora ponavljati ako više od 30% (do sada je bilo 50%) učenika dobije ocjenu nedovoljan.
|
Današnja djeca čitaju pravilnike? Katastrofa. Ja i dan danas jedva probavim neki pravilnik kad mi baš jako treba. Oni bi trebali čitati udžbenike i družbu pere kvržice, a ne pravilnike. Osim ako su u upravno-pravnoj školi
A ovo drugo je stvarno kataklizmično. Tako bubnuti nekih 30%, nit koja škola, nit koji predmet, nit kakvi učenici, ništa...
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
|
[Vrh] |
|
tperkov Forumaš(ica)
Pridružen/a: 08. 12. 2008. (15:17:18) Postovi: (71)16
|
|
[Vrh] |
|
ante003 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 10. 2008. (17:45:10) Postovi: (3C5)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
|
[Vrh] |
|
ante003 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 10. 2008. (17:45:10) Postovi: (3C5)16
Spol:
|
Postano: 14:48 pon, 26. 10. 2009 Naslov: |
|
|
Ma da se bar danas djeca igraju. Kada sam ja bio mlad ( davno je to bilo :D ) ako si htio ic igrat kosarku, nogomet, bilo koji sport idu svi. Pitam par susjeda i ima nas stotine. Danas moram potrositi 100 kn na racunu da nadem 5-cu ljudi za najobicniju kosarku.
Svi samo igraju COD, Warcraft i sl gluposti od koje samo djeca "polude".
Bio je jedan video na internetu kada je neki klinac poludio jer su mu starci uzeli ili neplatili račun od WOW-a. Moj susjed se bacil sa drugog kata iz istog razloga.
PA JE LI TO ONDA NORMALNO ?
Ako te pravobraniteljice onda govore da im previše zadaca oduzimu vrijeme za igru onda neka se bar raspitaju koja je to "igra" u biti.
Pogledajte malo klubove ( nogometne, bilo kakve ). Generacije su sve lošije i lošije.
Invalidi bolje igraju od danasnje djece.
Sve u svemu, to je cista sramota.
( sad sam samo zivcan od te teme jer je moj buraz jedan od te djece i on je razlog zasto npr idem doma svakih par mjeseci i sad si me sjetio na njega :D )
Ma da se bar danas djeca igraju. Kada sam ja bio mlad ( davno je to bilo ) ako si htio ic igrat kosarku, nogomet, bilo koji sport idu svi. Pitam par susjeda i ima nas stotine. Danas moram potrositi 100 kn na racunu da nadem 5-cu ljudi za najobicniju kosarku.
Svi samo igraju COD, Warcraft i sl gluposti od koje samo djeca "polude".
Bio je jedan video na internetu kada je neki klinac poludio jer su mu starci uzeli ili neplatili račun od WOW-a. Moj susjed se bacil sa drugog kata iz istog razloga.
PA JE LI TO ONDA NORMALNO ?
Ako te pravobraniteljice onda govore da im previše zadaca oduzimu vrijeme za igru onda neka se bar raspitaju koja je to "igra" u biti.
Pogledajte malo klubove ( nogometne, bilo kakve ). Generacije su sve lošije i lošije.
Invalidi bolje igraju od danasnje djece.
Sve u svemu, to je cista sramota.
( sad sam samo zivcan od te teme jer je moj buraz jedan od te djece i on je razlog zasto npr idem doma svakih par mjeseci i sad si me sjetio na njega )
_________________ Ako ste previše otvorenog uma, ispast će vam mozak
------------------------------------------------------
Racunalo bez Windowsa je kao riba bez bicikla
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
|
[Vrh] |
|
Grga Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23) Postovi: (280)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
Postano: 1:27 uto, 27. 10. 2009 Naslov: |
|
|
@ Grga - NE, to je bilo u prošlom Prijedlogu Pravilnika (onome koji je naš metodičar pisao sa studentima :roll:), a koji je neslavno propao... Hvala Bogu!
@ Nesi - ni sadašnji Pravilnik nije provediv u praksi. Pogotovo ne u nastavi matematike. Mi svjesno kršimo Pravilnik jer ga se ne možemo držati. Npr., do sada je vrijedilo da se po polugodištu iz matematike može pisati najviše 3 pismena ispita. A nikome nije palo na pamet da 1. polugodište traje bitno kraće od 2. polugodišta, pa samim time u 1. polugodištu stignemo obraditi samo 2 poglavlja, a u 2. obradimo 4 poglavlja. Dakle, mi smo do sada imali sistem 2+4 pismena ispita, a po Pravilniku se zahtjeva 3+3. Sada su, vjerujem GREŠKOM, stavili da možemo imati 4+4. Zapravo su mislili na usmeno ispitivanje, ali nigdje nisu specificirali o kakvom je ispitivanju riječ, pa se može odnositi i na pismeno ispitivanje. ;)
Anyway, jako je zanimljivo da čak i savjetnici pri Agenciji kažu i sami da znaju da je trenutno važeći Pravilnik neprovediv, ali ako nas netko prijavi, oni nas moraju sankcionirati (ne znam kakve su sankcije)...
A zamisli sada ovu novotariju - po novome ako više od 30% razreda ima nedovoljan sa pismenog ispita, ispit se mora ponavljati. Ali se ponavljati smiju samo dva pismena ispita godišnje. Jasno je da ta odredba o ponavljanju ispita ako više od 30% razreda ima nedovoljan odgovara isključivo učenicima, kojima se šalje poruka da ne moraju učiti za ispit kad ćemo ga ponavljati. Članak je neprovediv u većini predmeta, a pogotovo ne u nastavi matematike.
@ Grga - NE, to je bilo u prošlom Prijedlogu Pravilnika (onome koji je naš metodičar pisao sa studentima ), a koji je neslavno propao... Hvala Bogu!
@ Nesi - ni sadašnji Pravilnik nije provediv u praksi. Pogotovo ne u nastavi matematike. Mi svjesno kršimo Pravilnik jer ga se ne možemo držati. Npr., do sada je vrijedilo da se po polugodištu iz matematike može pisati najviše 3 pismena ispita. A nikome nije palo na pamet da 1. polugodište traje bitno kraće od 2. polugodišta, pa samim time u 1. polugodištu stignemo obraditi samo 2 poglavlja, a u 2. obradimo 4 poglavlja. Dakle, mi smo do sada imali sistem 2+4 pismena ispita, a po Pravilniku se zahtjeva 3+3. Sada su, vjerujem GREŠKOM, stavili da možemo imati 4+4. Zapravo su mislili na usmeno ispitivanje, ali nigdje nisu specificirali o kakvom je ispitivanju riječ, pa se može odnositi i na pismeno ispitivanje.
Anyway, jako je zanimljivo da čak i savjetnici pri Agenciji kažu i sami da znaju da je trenutno važeći Pravilnik neprovediv, ali ako nas netko prijavi, oni nas moraju sankcionirati (ne znam kakve su sankcije)...
A zamisli sada ovu novotariju - po novome ako više od 30% razreda ima nedovoljan sa pismenog ispita, ispit se mora ponavljati. Ali se ponavljati smiju samo dva pismena ispita godišnje. Jasno je da ta odredba o ponavljanju ispita ako više od 30% razreda ima nedovoljan odgovara isključivo učenicima, kojima se šalje poruka da ne moraju učiti za ispit kad ćemo ga ponavljati. Članak je neprovediv u većini predmeta, a pogotovo ne u nastavi matematike.
_________________ Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.
by A.Einstein
|
|
[Vrh] |
|
tperkov Forumaš(ica)
Pridružen/a: 08. 12. 2008. (15:17:18) Postovi: (71)16
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
|
[Vrh] |
|
tperkov Forumaš(ica)
Pridružen/a: 08. 12. 2008. (15:17:18) Postovi: (71)16
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 9:26 uto, 27. 10. 2009 Naslov: |
|
|
Meni je to strashno.....
Da covjek koji zeli dobro obaviti posao, pruziti informaciju i ne maltretirati ljude - riskira sankciju jer je neki bicoid osmislio pravila a da pojma nema sto je zapravo napisao :roll:
Anyway, svaka cast Kenny, tebi i takvima poput tebe :wink:
Zelim vam sto vise dobrih ucenika :) (u smislu poslusnih/mirnih, marljivih, pa malo i onih znatizeljnih koji ce znati i svoje obaveze i svoja prava)
Meni je to strashno.....
Da covjek koji zeli dobro obaviti posao, pruziti informaciju i ne maltretirati ljude - riskira sankciju jer je neki bicoid osmislio pravila a da pojma nema sto je zapravo napisao
Anyway, svaka cast Kenny, tebi i takvima poput tebe
Zelim vam sto vise dobrih ucenika (u smislu poslusnih/mirnih, marljivih, pa malo i onih znatizeljnih koji ce znati i svoje obaveze i svoja prava)
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
Postano: 9:54 uto, 27. 10. 2009 Naslov: |
|
|
Uspjeli smo se organizirati na forumu nastavnika i u Udruzi Normala (za promicanje nastave matematike) i par dana uspjeli pokrenuti čitavo članstvo i zbilja su se svi ozbiljno prihvatili toga. Sinoć sam do 3 ujutro pisao mailove Kosorici, Adlešički, MZOŠu, Ivani Kalogjeri-Brkić (onoj novinarki iz Jutranjeg koja stalno pljuca po profesorima)... Glavna misao je bila da kada nam treba rezati plaće, onda nas premijerka naziva partnerima, a kada treba donositi Pravilnike, onda se donose bez da nas se išta pita i bez ikakve službene obavijesti.
Btw, MZOŠ nijednu školu nije SLUŽBENO obavijestilo o javnoj raspravi. Mnoge škole još uvijek ne znaju što se sprema. Npr, pedagog i ravnatelj u mojoj školi su saznali što se događa sinoć od mene...
A želimo biti Zemlja znanja? :roll:
Organizirali smo peticije po školama... Pokrenuli prijatelje koji rade po školama da uključimo što više škola.
Na žalost, događaju se i slučajevi gdje ravnatelj jedne škole (inače visoki dužnosnik HMDa) izvrijeđa javno kolegicu matematičarku koja je donijela peticiju na potpisivanje i zabrani svima da se potpisuju. Vjerujem da će Krcko znati o kome pričam. Nije prvi put da se ta persona bavi takvim poslovima (vrijeđanjem, zabranama)...a još uvijek je ravnatelj i jedan od čelnih ljudi HMDa.
Uspjeli smo se organizirati na forumu nastavnika i u Udruzi Normala (za promicanje nastave matematike) i par dana uspjeli pokrenuti čitavo članstvo i zbilja su se svi ozbiljno prihvatili toga. Sinoć sam do 3 ujutro pisao mailove Kosorici, Adlešički, MZOŠu, Ivani Kalogjeri-Brkić (onoj novinarki iz Jutranjeg koja stalno pljuca po profesorima)... Glavna misao je bila da kada nam treba rezati plaće, onda nas premijerka naziva partnerima, a kada treba donositi Pravilnike, onda se donose bez da nas se išta pita i bez ikakve službene obavijesti.
Btw, MZOŠ nijednu školu nije SLUŽBENO obavijestilo o javnoj raspravi. Mnoge škole još uvijek ne znaju što se sprema. Npr, pedagog i ravnatelj u mojoj školi su saznali što se događa sinoć od mene...
A želimo biti Zemlja znanja?
Organizirali smo peticije po školama... Pokrenuli prijatelje koji rade po školama da uključimo što više škola.
Na žalost, događaju se i slučajevi gdje ravnatelj jedne škole (inače visoki dužnosnik HMDa) izvrijeđa javno kolegicu matematičarku koja je donijela peticiju na potpisivanje i zabrani svima da se potpisuju. Vjerujem da će Krcko znati o kome pričam. Nije prvi put da se ta persona bavi takvim poslovima (vrijeđanjem, zabranama)...a još uvijek je ravnatelj i jedan od čelnih ljudi HMDa.
_________________ Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.
by A.Einstein
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 17:39 uto, 27. 10. 2009 Naslov: |
|
|
Zemlja znanja.... yeah right... mozda u nekom paralelnom svemiru :lol:
Anyway, prije, puno prije, sam razmisljala da cekajuci neki posao bih bas mogla ulijetati na zamjene po skolama - pomoci skolama, vidjeti kako je to uciti puno klinaca odjednom, razbiti si iluzije i tako :)
No, u zadnjih par godina, pogotovo sad gledavsi ovu i slicne rasprave - pa i da ima mjesto u skoli preko puta zgrade, vise naginjem tome da ostanem doma.
Samo kad gledam natpise po novinama sa silnim ramazenim i bahatim klincima koji maltretiraju nastavnike, kad gledam sva ova pravila i mislim si tko to uopce moze sve naci, kamoli popamtiti i primijeniti, i onda jos onaj detalj nestrucne zamjene (ja sam ing profil)..... a opet, ima toliko nestrucne zamjene koji veze s math nemaju..... grozno....
Zato i rekoh - svaka cast :) I pogotovo na ovim aktivnostima koje si naveo u proslom postu. Ne bi se svakome dalo toliko se angazirati...
Forum sam vec vidjela i preporucila frendici kad joj je bila opcija da ovako uleti u skolu na zamjenu... :)
Ako mi ikad zatrebaju informacije koji je sad pravilnik na snazi ili sta se mora raditi - znam koga cu probati gnjaviti :wink:
Ili at least - gdje :)
Zemlja znanja.... yeah right... mozda u nekom paralelnom svemiru
Anyway, prije, puno prije, sam razmisljala da cekajuci neki posao bih bas mogla ulijetati na zamjene po skolama - pomoci skolama, vidjeti kako je to uciti puno klinaca odjednom, razbiti si iluzije i tako
No, u zadnjih par godina, pogotovo sad gledavsi ovu i slicne rasprave - pa i da ima mjesto u skoli preko puta zgrade, vise naginjem tome da ostanem doma.
Samo kad gledam natpise po novinama sa silnim ramazenim i bahatim klincima koji maltretiraju nastavnike, kad gledam sva ova pravila i mislim si tko to uopce moze sve naci, kamoli popamtiti i primijeniti, i onda jos onaj detalj nestrucne zamjene (ja sam ing profil)..... a opet, ima toliko nestrucne zamjene koji veze s math nemaju..... grozno....
Zato i rekoh - svaka cast I pogotovo na ovim aktivnostima koje si naveo u proslom postu. Ne bi se svakome dalo toliko se angazirati...
Forum sam vec vidjela i preporucila frendici kad joj je bila opcija da ovako uleti u skolu na zamjenu...
Ako mi ikad zatrebaju informacije koji je sad pravilnik na snazi ili sta se mora raditi - znam koga cu probati gnjaviti
Ili at least - gdje
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
|