Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 21:37 sub, 16. 1. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="finalni"][quote="krcko"]Gle, ako vecina studenata ne moze tokom semestra poloziti sve kolegije koje su upisali, onda se itekako [b]mora[/b] kresati gradivo (ili ga razvuci na 5 godina).
To je sustina Bolonjske reforme kako smo je mi shvatili.[/quote]
Zašto? Čemu ili u toj rečenici, zar nije oboje napravljeno?[/quote]
Na pojedinim kolegijima gradivo jest kresano. U globalu mislim da kroz 5 godina bolonjci ne propuste nista bitno iz starih cetverogodisnjih programa. Neke teme rade se malo sazetije, a neke opsirnije nego ranije.
[quote="finalni"]Koji dio bolonjske reforme tako tumačimo/te?[/quote]
Onaj dio kad je Ministarstvo reklo da moramo napisati nove programe studija.
finalni (napisa): | krcko (napisa): | Gle, ako vecina studenata ne moze tokom semestra poloziti sve kolegije koje su upisali, onda se itekako mora kresati gradivo (ili ga razvuci na 5 godina).
To je sustina Bolonjske reforme kako smo je mi shvatili. |
Zašto? Čemu ili u toj rečenici, zar nije oboje napravljeno? |
Na pojedinim kolegijima gradivo jest kresano. U globalu mislim da kroz 5 godina bolonjci ne propuste nista bitno iz starih cetverogodisnjih programa. Neke teme rade se malo sazetije, a neke opsirnije nego ranije.
finalni (napisa): | Koji dio bolonjske reforme tako tumačimo/te? |
Onaj dio kad je Ministarstvo reklo da moramo napisati nove programe studija.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
Postano: 22:25 ned, 17. 1. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"][quote="HijenA"]ako ti zelis opisivati stanje prirode, onda sve sto se radi je iznimno bitno. i nema mogucnosti kresanja. barem ne na prve tri godine. sta ti vrijedi racunanje valne funkcije elektrona ako ne znas kugline funkcije i legerendove polinome? sta ti vrijedi rad u nuklearnoj fizici ako ne znas rasprsenja? sta ti vrijedi rad u teoriji polja ako ne znas simetrije, teoriju grupa, kvantnu,klasicnu elektrodinamiku, statistiku itd.? jednostavno, podrucja su presiroka i previse konkretnih poveznica sa prijasnjim gradivom traze i zbog toga se jako tesko moze odluciti sta ne valja i sto bi trebalo izbaciti.[/quote]
Mozda ne zelis sve to, nego jednostavno zelis studij fizike koji je moguce zavrsiti u predvidjenom vremenu. Onda odes studirati u Split ili negdje vani.[/quote]
primjer ponašanja FO iz južnih krajeva: studenti se žale da je kolegij nepotreban ili prevelik. obično dogodine završi u popisu izbornih kolegija :) no ima problema i dolje, no barem se otvoreno razmatraju opcije za rješenje.
@hijena: fizika u zg ima ogromnih problema sa prenatrpanošću primarno na 4. godini, kada se paralelno slušaju kolegiji koji ti realno kasnije neće trebati. ne trebaju rezovi u stilu mijenjanja gradiva, nego mogućnosti usmjeravanja tako da ta usmjerenja ne budu prenakrcata. ah i pomoglo bi da se neki kolegiji na preddiplomskom studiju ne drže po postdiplomskim udžbenicima :)
krcko (napisa): | HijenA (napisa): | ako ti zelis opisivati stanje prirode, onda sve sto se radi je iznimno bitno. i nema mogucnosti kresanja. barem ne na prve tri godine. sta ti vrijedi racunanje valne funkcije elektrona ako ne znas kugline funkcije i legerendove polinome? sta ti vrijedi rad u nuklearnoj fizici ako ne znas rasprsenja? sta ti vrijedi rad u teoriji polja ako ne znas simetrije, teoriju grupa, kvantnu,klasicnu elektrodinamiku, statistiku itd.? jednostavno, podrucja su presiroka i previse konkretnih poveznica sa prijasnjim gradivom traze i zbog toga se jako tesko moze odluciti sta ne valja i sto bi trebalo izbaciti. |
Mozda ne zelis sve to, nego jednostavno zelis studij fizike koji je moguce zavrsiti u predvidjenom vremenu. Onda odes studirati u Split ili negdje vani. |
primjer ponašanja FO iz južnih krajeva: studenti se žale da je kolegij nepotreban ili prevelik. obično dogodine završi u popisu izbornih kolegija no ima problema i dolje, no barem se otvoreno razmatraju opcije za rješenje.
@hijena: fizika u zg ima ogromnih problema sa prenatrpanošću primarno na 4. godini, kada se paralelno slušaju kolegiji koji ti realno kasnije neće trebati. ne trebaju rezovi u stilu mijenjanja gradiva, nego mogućnosti usmjeravanja tako da ta usmjerenja ne budu prenakrcata. ah i pomoglo bi da se neki kolegiji na preddiplomskom studiju ne drže po postdiplomskim udžbenicima
_________________ Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.

|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)

Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol: 
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
|
[Vrh] |
|
|