Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

4.zadaća
WWW:
Idite na Prethodno  1, 2, 3  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
pecina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2005. (14:15:23)
Postovi: (157)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
62 = 85 - 23
Lokacija: Happily traveling through space since 1986!

PostPostano: 11:22 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]
nije mi jasno ovo s mijenjanjem nosivosti s operatorom[] s lijeve strane pridruživanja, iznad piše da taj operator vraća nosivost nekog vagona, ovisno o x-u,dakle vraća neki double, kako ću sad odjednom vratiti i pointer ili referncu?[/quote]
Imat ćeš nešto tipa[code:1]double operator[] (int x) const;
double &operator[](int x);[/code:1]
Ako koristiš prvog onda ne mijenjaš varijablu nikakvu.


[quote]da li recimo unarni operator-- može biti void ili vraća referencu na vlak, i što znači da na praznom vlaku nema efekta, to jednostavno zanemarimo,kao to se ne može dogoditi?[/quote]Nisam siguran može li unarni -- bit tipa void, u svakom slučaju ti treba nešto ala
[code:1]
Vlak &operator--();
Vlak operator--(int);
[/code:1]
Prvi je za --V a drugi za V--
Anonymous (napisa):

nije mi jasno ovo s mijenjanjem nosivosti s operatorom[] s lijeve strane pridruživanja, iznad piše da taj operator vraća nosivost nekog vagona, ovisno o x-u,dakle vraća neki double, kako ću sad odjednom vratiti i pointer ili referncu?

Imat ćeš nešto tipa
Kod:
double operator[] (int x) const;
double &operator[](int x);

Ako koristiš prvog onda ne mijenjaš varijablu nikakvu.


Citat:
da li recimo unarni operator– može biti void ili vraća referencu na vlak, i što znači da na praznom vlaku nema efekta, to jednostavno zanemarimo,kao to se ne može dogoditi?
Nisam siguran može li unarni – bit tipa void, u svakom slučaju ti treba nešto ala
Kod:

Vlak &operator--();
Vlak operator--(int);

Prvi je za –V a drugi za V–



_________________
-- space available for rent --
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 11:38 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

mislim da ti nedostaje referenca i u ovom drugom operatoru--(int)...shvatila sam, hvala :D
Što znači ovo da treba podržavti ulančavanje gdje god je to moguće?
i ova zadnja rečenica : operatori koji ne mijenjaju operande trebaju se moći pozvati i na const refrencama na vlakove, to vrijedi kod nečlanksi f-ja i treba biti npr.operator&(const Vlak& v1, const Vlak& v2); ?
mislim da ti nedostaje referenca i u ovom drugom operatoru--(int)...shvatila sam, hvala Very Happy
Što znači ovo da treba podržavti ulančavanje gdje god je to moguće?
i ova zadnja rečenica : operatori koji ne mijenjaju operande trebaju se moći pozvati i na const refrencama na vlakove, to vrijedi kod nečlanksi f-ja i treba biti npr.operator&(const Vlak& v1, const Vlak& v2); ?


[Vrh]
pecina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2005. (14:15:23)
Postovi: (157)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
62 = 85 - 23
Lokacija: Happily traveling through space since 1986!

PostPostano: 11:44 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]mislim da ti nedostaje referenca i u ovom drugom operatoru--(int)...shvatila sam, hvala :D[/quote]Ne nedostaje. Primjer imaš sljedeći kod:
[code:1]Vlak a, b, c;
// ...
b = a++;
c = ++a;[/code:1]
U gornjem kodu b postaje a pa se onda a uveća dok c postane uvećani a.
Primjer punog koda:
[code:1]class Integer
{
int x;
public:
int &operator--() { x = x - 1; return x; }
int operator--() {int pom = x; x = x + 1; return pom; }
};[/code:1]

[quote]Što znači ovo da treba podržavti ulančavanje gdje god je to moguće?[/quote]
Znači da želiš moći napraviti ovo:
[code:1]Vlak | 1 | 2 | 1.2;[/code:1]
Dakle binarni operator mora vratiti lijevi argument tog operatora.

[quote]i ova zadnja rečenica : operatori koji ne mijenjaju operande trebaju se moći pozvati i na const refrencama na vlakove, to vrijedi kod nečlanksi f-ja i treba biti npr.operator&(const Vlak& v1, const Vlak& v2); ?[/quote]
To znači da je funkcija definirana kao
[code:1]tip ime_fje(args...) [b]const[/b];[/code:1]
Anonymous (napisa):
mislim da ti nedostaje referenca i u ovom drugom operatoru–(int)...shvatila sam, hvala Very Happy
Ne nedostaje. Primjer imaš sljedeći kod:
Kod:
Vlak a, b, c;
// ...
b = a++;
c = ++a;

U gornjem kodu b postaje a pa se onda a uveća dok c postane uvećani a.
Primjer punog koda:
Kod:
class Integer
{
int x;
public:
 int &operator--() { x = x - 1; return x; }
 int operator--() {int pom = x; x = x + 1; return pom; }
};


Citat:
Što znači ovo da treba podržavti ulančavanje gdje god je to moguće?

Znači da želiš moći napraviti ovo:
Kod:
Vlak | 1 | 2 | 1.2;

Dakle binarni operator mora vratiti lijevi argument tog operatora.

Citat:
i ova zadnja rečenica : operatori koji ne mijenjaju operande trebaju se moći pozvati i na const refrencama na vlakove, to vrijedi kod nečlanksi f-ja i treba biti npr.operator&(const Vlak& v1, const Vlak& v2); ?

To znači da je funkcija definirana kao
Kod:
tip ime_fje(args...) [b]const[/b];



_________________
-- space available for rent --


Zadnja promjena: pecina; 12:07 uto, 1. 6. 2010; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 11:59 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

da, sad si me zbunio :shock:
ali što mi ne mijenjamo u operatoru--(int) taj vlak,izbacujemo iz njega jedan vagon, dakle moramo vratit referncu(return *this) a ne stvoriti neki novi vlak??
da, sad si me zbunio Shocked
ali što mi ne mijenjamo u operatoru--(int) taj vlak,izbacujemo iz njega jedan vagon, dakle moramo vratit referncu(return *this) a ne stvoriti neki novi vlak??


[Vrh]
pecina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2005. (14:15:23)
Postovi: (157)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
62 = 85 - 23
Lokacija: Happily traveling through space since 1986!

PostPostano: 12:09 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]da, sad si me zbunio :shock:
ali što mi ne mijenjamo u operatoru--(int) taj vlak,izbacujemo iz njega jedan vagon, dakle moramo vratit referncu(return *this) a ne stvoriti neki novi vlak??[/quote]
Eh, primjeti ovo:[code:1]
int a1 = 4, a2 = 4, b, c;
b = a1++;
c = ++a2;
[/code:1]

Na kraju je a1=a2=5, b=4 i c = 5.

Dakle kada imamo ++objekt onda se prvo taj objekt poveća pa se ta povećana vrijednost pridruži. Kada imamo objekt++ onda se prvo pridruži vrijednost od objekta a tek onda objekt poveća.

Operatori --a i a-- oba smanjuju a samo što ne vraćaju isto. Prvi vraća smanjenu vrijednost a drugi vrijednost [b]prije[/b] smanjivanja. Zato kreiramo privremeni objekt.
Anonymous (napisa):
da, sad si me zbunio Shocked
ali što mi ne mijenjamo u operatoru–(int) taj vlak,izbacujemo iz njega jedan vagon, dakle moramo vratit referncu(return *this) a ne stvoriti neki novi vlak??

Eh, primjeti ovo:
Kod:

int a1 = 4, a2 = 4, b, c;
b = a1++;
c = ++a2;


Na kraju je a1=a2=5, b=4 i c = 5.

Dakle kada imamo ++objekt onda se prvo taj objekt poveća pa se ta povećana vrijednost pridruži. Kada imamo objekt++ onda se prvo pridruži vrijednost od objekta a tek onda objekt poveća.

Operatori –a i a– oba smanjuju a samo što ne vraćaju isto. Prvi vraća smanjenu vrijednost a drugi vrijednost prije smanjivanja. Zato kreiramo privremeni objekt.



_________________
-- space available for rent --
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 12:16 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

da, trebalo mi je vremena :P , ali sad mi je jasno :D :D
da, trebalo mi je vremena Razz , ali sad mi je jasno Very Happy Very Happy


[Vrh]
Raz
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2005. (22:40:23)
Postovi: (6F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 2
Lokacija: Tamo gdje ribe jedu avanturiste...

PostPostano: 12:19 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Zadatak s bocom.

Treba imati implementirane i sljedeće operatore, "koji trebaju podržavati ulančavanje gdje god je to moguće".

Jel mi moze netko objasniti ili dati neki primjer mogucih ulancavanja? Nije mi bas jasno za koje bi to operatore trebalo i u kojim situacijama bi to trebalo raditi?
Zadatak s bocom.

Treba imati implementirane i sljedeće operatore, "koji trebaju podržavati ulančavanje gdje god je to moguće".

Jel mi moze netko objasniti ili dati neki primjer mogucih ulancavanja? Nije mi bas jasno za koje bi to operatore trebalo i u kojim situacijama bi to trebalo raditi?



_________________
One good thing about music,when it hits: you feel no pain
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
pecina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2005. (14:15:23)
Postovi: (157)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
62 = 85 - 23
Lokacija: Happily traveling through space since 1986!

PostPostano: 12:28 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Raz"]Zadatak s bocom.

Treba imati implementirane i sljedeće operatore, "koji trebaju podržavati ulančavanje gdje god je to moguće".

Jel mi moze netko objasniti ili dati neki primjer mogucih ulancavanja? Nije mi bas jasno za koje bi to operatore trebalo i u kojim situacijama bi to trebalo raditi?[/quote]
To je operator <<.
[code:1]Boca a, b, c, d;
cout << a << b << c << d;[/code:1]
Raz (napisa):
Zadatak s bocom.

Treba imati implementirane i sljedeće operatore, "koji trebaju podržavati ulančavanje gdje god je to moguće".

Jel mi moze netko objasniti ili dati neki primjer mogucih ulancavanja? Nije mi bas jasno za koje bi to operatore trebalo i u kojim situacijama bi to trebalo raditi?

To je operator <<.
Kod:
Boca a, b, c, d;
cout << a << b << c << d;



_________________
-- space available for rent --


Zadnja promjena: pecina; 13:22 uto, 1. 6. 2010; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mycky1111
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 05. 2008. (11:59:07)
Postovi: (D4)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
14 = 15 - 1

PostPostano: 12:56 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="pecina"]
To su ti operator <<, >>.
[code:1]Boca a, b, c, d;
cout << a << b << c << d;
a << b << c;
a >> c >> d;[/code:1][/quote]

kako je to moguce, kad << i >> vracaju int, tj. broj prelivenih litara, a ne bocu? onda u drugom koraku prelijevas int u bocu ili bocu u int?
pecina (napisa):

To su ti operator <<, >>.
Kod:
Boca a, b, c, d;
cout << a << b << c << d;
a << b << c;
a >> c >> d;


kako je to moguce, kad << i >> vracaju int, tj. broj prelivenih litara, a ne bocu? onda u drugom koraku prelijevas int u bocu ili bocu u int?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
pecina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2005. (14:15:23)
Postovi: (157)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
62 = 85 - 23
Lokacija: Happily traveling through space since 1986!

PostPostano: 13:22 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="mycky1111"][quote="pecina"]
To su ti operator <<, >>.
[code:1]Boca a, b, c, d;
cout << a << b << c << d;
a << b << c;
a >> c >> d;[/code:1][/quote]

kako je to moguce, kad << i >> vracaju int, tj. broj prelivenih litara, a ne bocu? onda u drugom koraku prelijevas int u bocu ili bocu u int?[/quote]

Istina, popravio sam. :oops:
mycky1111 (napisa):
pecina (napisa):

To su ti operator <<, >>.
Kod:
Boca a, b, c, d;
cout << a << b << c << d;
a << b << c;
a >> c >> d;


kako je to moguce, kad << i >> vracaju int, tj. broj prelivenih litara, a ne bocu? onda u drugom koraku prelijevas int u bocu ili bocu u int?


Istina, popravio sam. Embarassed



_________________
-- space available for rent --
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Raz
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2005. (22:40:23)
Postovi: (6F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 2
Lokacija: Tamo gdje ribe jedu avanturiste...

PostPostano: 13:32 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Hvala

Karma++ oboje :wink:
Hvala

Karma++ oboje Wink



_________________
One good thing about music,when it hits: you feel no pain
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 16:06 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

jel trebamo imati i private dio ili sve može biti public?
jel trebamo imati i private dio ili sve može biti public?


[Vrh]
Raz
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2005. (22:40:23)
Postovi: (6F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 2
Lokacija: Tamo gdje ribe jedu avanturiste...

PostPostano: 16:40 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ja mislim(barem kod zadatka s bocom) da moze sve biti public, nije nigdje naglaseno da se podaci moraju zastititi.

Dal su ovo sve kombinacije za boce (3,20)&(2,3):
0
2
3
5
6
8
9
11
12
14
15
17
18
19
20

Ako se nekome da pozvati operator & i provjeriti.(usporediti rješenja) Hvala
Ja mislim(barem kod zadatka s bocom) da moze sve biti public, nije nigdje naglaseno da se podaci moraju zastititi.

Dal su ovo sve kombinacije za boce (3,20)&(2,3):
0
2
3
5
6
8
9
11
12
14
15
17
18
19
20

Ako se nekome da pozvati operator & i provjeriti.(usporediti rješenja) Hvala



_________________
One good thing about music,when it hits: you feel no pain
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
HHH
Gost





PostPostano: 16:52 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

jel to znaci da kod boca uopce nema ulančavanja?
jel to znaci da kod boca uopce nema ulančavanja?


[Vrh]
Gost






PostPostano: 17:01 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

:) i meni su isti ti brojevi. Nadam se da nemamo istu grešku pa da je slučajno.
Što se tiče ulančavanja, meni radi normalno ako napravim a<<b; c<<a; dakle ono što je bilo u b je prešlo u a, pa iz a u c. Ali ako stavim c<<a<<b ništa mi ne napravi, ostavi ih sve nepromijenjene. Ne znam kako to popraviti jer ne znam gdje mi je greška:(
Smile i meni su isti ti brojevi. Nadam se da nemamo istu grešku pa da je slučajno.
Što se tiče ulančavanja, meni radi normalno ako napravim a<<b; c<<a; dakle ono što je bilo u b je prešlo u a, pa iz a u c. Ali ako stavim c<<a<<b ništa mi ne napravi, ostavi ih sve nepromijenjene. Ne znam kako to popraviti jer ne znam gdje mi je greška:(


[Vrh]
Gino
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 09. 2008. (10:54:06)
Postovi: (370)16
Sarma = la pohva - posuda
-29 = 108 - 137
Lokacija: Pula

PostPostano: 17:24 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

fali [tt]1[/tt] naime ako napunis prvu do kraja, zatim pretocis u drugu i onda 6 puta praznis drugu i pretaces iz prve u drugu, na koncu ce u prvoj osta [tt]1[/tt]
fali 1 naime ako napunis prvu do kraja, zatim pretocis u drugu i onda 6 puta praznis drugu i pretaces iz prve u drugu, na koncu ce u prvoj osta 1



_________________
Mario Berljafa
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 17:43 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

:) hvala gino:) ali onda treba biti 0-20 svi brojevi, jer ako pogledaš one brojeve, fale 1,4,7,10,13,16. A ako idem tako da napunim 20 prebacim 1 u onu manju, tada mi je manja puna (3) a velika ima 19, praznim malu i prebacujem iz velike, taman ću dobivati 16,13,10,7,4,1.
Smile hvala gino:) ali onda treba biti 0-20 svi brojevi, jer ako pogledaš one brojeve, fale 1,4,7,10,13,16. A ako idem tako da napunim 20 prebacim 1 u onu manju, tada mi je manja puna (3) a velika ima 19, praznim malu i prebacujem iz velike, taman ću dobivati 16,13,10,7,4,1.


[Vrh]
pecina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2005. (14:15:23)
Postovi: (157)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
62 = 85 - 23
Lokacija: Happily traveling through space since 1986!

PostPostano: 17:43 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]jel trebamo imati i private dio ili sve može biti public?[/quote]Ne moraš ali generalna je praksa da varijable stoje u private dijelu.

[quote="HHH"]jel to znaci da kod boca uopce nema ulančavanja?[/quote]
Ima samo kod operator << za ispis tj.
[code:1]ostream& operator << (ostream &os, Boca &b);[/code:1]

[quote="Anonymous"]:) i meni su isti ti brojevi. Nadam se da nemamo istu grešku pa da je slučajno.
Što se tiče ulančavanja, meni radi normalno ako napravim a<<b; c<<a; dakle ono što je bilo u b je prešlo u a, pa iz a u c. Ali ako stavim c<<a<<b ništa mi ne napravi, ostavi ih sve nepromijenjene. Ne znam kako to popraviti jer ne znam gdje mi je greška:([/quote]
Tu nema ulančavanja tako da zanemari to. Kompajlira ti se samo zato jer postoji konstruktor koji prima int a operator <<vraća int.

Primjer: a << b << c je ekvivalentno sa (a << b) << c.
Izvršavanje dijela u zagradi rezultira sa brojem prelivenih litara tj. neki broj n pa izraz (a << b) << c postaje n << c.

Sad, ako si definirala operator << kao friend onda je vrlo vjerojatno kompajler pretvorio broj n u bocu što znači da je boca puna i kapacitet joj je n. Prelijevanje N << c nema efekta jer je boca N puna pa je c ostao isti.
Anonymous (napisa):
jel trebamo imati i private dio ili sve može biti public?
Ne moraš ali generalna je praksa da varijable stoje u private dijelu.

HHH (napisa):
jel to znaci da kod boca uopce nema ulančavanja?

Ima samo kod operator << za ispis tj.
Kod:
ostream& operator << (ostream &os, Boca &b);


Anonymous (napisa):
Smile i meni su isti ti brojevi. Nadam se da nemamo istu grešku pa da je slučajno.
Što se tiče ulančavanja, meni radi normalno ako napravim a<<b; c<<a; dakle ono što je bilo u b je prešlo u a, pa iz a u c. Ali ako stavim c<<a<<b ništa mi ne napravi, ostavi ih sve nepromijenjene. Ne znam kako to popraviti jer ne znam gdje mi je greška:(

Tu nema ulančavanja tako da zanemari to. Kompajlira ti se samo zato jer postoji konstruktor koji prima int a operator <<vraća int.

Primjer: a << b << c je ekvivalentno sa (a << b) << c.
Izvršavanje dijela u zagradi rezultira sa brojem prelivenih litara tj. neki broj n pa izraz (a << b) << c postaje n << c.

Sad, ako si definirala operator << kao friend onda je vrlo vjerojatno kompajler pretvorio broj n u bocu što znači da je boca puna i kapacitet joj je n. Prelijevanje N << c nema efekta jer je boca N puna pa je c ostao isti.



_________________
-- space available for rent --
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 17:46 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Raz"]Dal su ovo sve kombinacije za boce (3,20)&(2,3):
0
2
3
5
6
8
9
11
12
14
15
17
18
19
20[/quote]

ako (3,20) oznacava bocu kapaciteta 20 u kojoj trenutno ima 3 litre, fali ti 1 u tom ispisu. do toga se moze doci ako se isprazne obje boce i druga se puni i prebacuje u prvu sve dok je to moguce.
izgledalo bi ovako:
(0,20)<<(3,3)
(3,20)<<(3,3)
(6,20)<<(3,3)
(9,20)<<(3,3)
(12,20)<<(3,3)
(15,20)<<(3,3)
(18,20)<<(3,3)
(20,20)<<(1,3)
Raz (napisa):
Dal su ovo sve kombinacije za boce (3,20)&(2,3):
0
2
3
5
6
8
9
11
12
14
15
17
18
19
20


ako (3,20) oznacava bocu kapaciteta 20 u kojoj trenutno ima 3 litre, fali ti 1 u tom ispisu. do toga se moze doci ako se isprazne obje boce i druga se puni i prebacuje u prvu sve dok je to moguce.
izgledalo bi ovako:
(0,20)<<(3,3)
(3,20)<<(3,3)
(6,20)<<(3,3)
(9,20)<<(3,3)
(12,20)<<(3,3)
(15,20)<<(3,3)
(18,20)<<(3,3)
(20,20)<<(1,3)


[Vrh]
Raz
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2005. (22:40:23)
Postovi: (6F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 2
Lokacija: Tamo gdje ribe jedu avanturiste...

PostPostano: 18:19 uto, 1. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Istina. Ja sam samo punio u bocu veceg kapaciteta, al sam zaboravio prazniti.
Hvala svima.
Istina. Ja sam samo punio u bocu veceg kapaciteta, al sam zaboravio prazniti.
Hvala svima.



_________________
One good thing about music,when it hits: you feel no pain
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3  Sljedeće
Stranica 2 / 3.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan