Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Još kolokvija?
WWW:
Idite na Prethodno  1, 2
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
ddduuu
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 16. 11. 2008. (12:31:48)
Postovi: (109)16
Sarma = la pohva - posuda
= 20 - 16

PostPostano: 22:16 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Nece, javlja mi istu gresku:S:S

Uvik u mene neke specificne greske

[size=9][color=#999999]Added after 25 minutes:[/color][/size]

skuzila san:))))
Nece, javlja mi istu gresku:S:S

Uvik u mene neke specificne greske

Added after 25 minutes:

skuzila san:))))


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 22:45 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

da li se u 2. zadatku s prošlogoišnjeg kolokvija kod operatora ! može vraćati refernca: dakle ovo,
Jedinka& operator!( const Jedinka &j ) ?? i da li mogu sortirat listu stringova ovako: sort( L.begin(), L.end(), less<string>()); ? ( list<string> L )
hvala!
da li se u 2. zadatku s prošlogoišnjeg kolokvija kod operatora ! može vraćati refernca: dakle ovo,
Jedinka& operator!( const Jedinka &j ) ?? i da li mogu sortirat listu stringova ovako: sort( L.begin(), L.end(), less<string>()); ? ( list<string> L )
hvala!


[Vrh]
konjina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 04. 2010. (21:55:18)
Postovi: (2C)16
Sarma = la pohva - posuda
= 19 - 14
Lokacija: po livadama i šumama

PostPostano: 22:55 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

mislim da se nemože vratiti referenca...kolko se ja sjećam imao si
dambo=!dambo...


kad bi vratio referencu....!dambo bi vratio referencu na damba....u biti bi damba morao mjenjati....

ako sam ja dobro shvatio gradivo :D


ako nije istina, nek me neko ispravi


hmm ovo baš nema smisla što sam napisao


okej, ali kad bi imao tutlek=!dambo.... dambo bi morao ostati nepromijenjen, a sa referencom je to nemoguće...a tutlek je mutirani dambo...

moguće da nisam u pravu....vrlo
mislim da se nemože vratiti referenca...kolko se ja sjećam imao si
dambo=!dambo...


kad bi vratio referencu....!dambo bi vratio referencu na damba....u biti bi damba morao mjenjati....

ako sam ja dobro shvatio gradivo Very Happy


ako nije istina, nek me neko ispravi


hmm ovo baš nema smisla što sam napisao


okej, ali kad bi imao tutlek=!dambo.... dambo bi morao ostati nepromijenjen, a sa referencom je to nemoguće...a tutlek je mutirani dambo...

moguće da nisam u pravu....vrlo



_________________
NJIIIIHAAA
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 23:04 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

a da jasno mi je..pa trebalo biti napraviti mutiranog slona,a ovog ne mjenjati( kad ne čitam zadatak) hvala! :lol:
ali mi nije jasno to sa sortiranjem? kako da sortiram recimo strukturu auti, po imenima auta? to mi ni u zadaći nije bilo jasno :oops:
a da jasno mi je..pa trebalo biti napraviti mutiranog slona,a ovog ne mjenjati( kad ne čitam zadatak) hvala! Laughing
ali mi nije jasno to sa sortiranjem? kako da sortiram recimo strukturu auti, po imenima auta? to mi ni u zadaći nije bilo jasno Embarassed


[Vrh]
ddduuu
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 16. 11. 2008. (12:31:48)
Postovi: (109)16
Sarma = la pohva - posuda
= 20 - 16

PostPostano: 23:11 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

Hmm jel bi neko u 2 recenice objasnia ovo castanje... i da neki primjer koristenja... za ovaj zad..

sa ovog linka sa zadacima, za zadatak je netko napisa..

u klasi glumac neke standardne stvari... onda upadne castanje Smile a to bi se bas tribalo skuzit kako izvest... nekima bilo lagano, meni malo teze...

a zadatak je..

klasu glumac, ima ime, konstruktor, pamti u koliko sapunica taj glumac glumi, cast u int tj, u broj tih sapunica u kojima glumi, definiran operator < (glumac a je manji od glumca b ako glumi u manje sapunica ili ako ako glume u jednako, ako ima manje ime). klasu sapunica koja ima ime, konstruktor, pamti koji glumci glume u njoj, ima operator += (sapunica+=glumac, dakle dodaje novog glumca u sapunicu, ako je vec bio onda nista), operator -= (sapunica-=glumac, izbacuje glumca iz sapunice, ako nije bio u njoj ne radi nista), operator << koji ispisuje ime sapunice i sve glumce koji glume u njoj poredane od manjih prema vecima (po imenu glumca valjda). bio je zadan testni main.


ugl ja san to napravila
operator int ()
{
vector<string>::iterator li;
int i=0;
for ( li=serije.begin(); li!=serije.end(); ++li)
i=i+1;

return i;}

ali nekako sumnjan da je dobro. a i ne znan primjenit ??
Hmm jel bi neko u 2 recenice objasnia ovo castanje... i da neki primjer koristenja... za ovaj zad..

sa ovog linka sa zadacima, za zadatak je netko napisa..

u klasi glumac neke standardne stvari... onda upadne castanje Smile a to bi se bas tribalo skuzit kako izvest... nekima bilo lagano, meni malo teze...

a zadatak je..

klasu glumac, ima ime, konstruktor, pamti u koliko sapunica taj glumac glumi, cast u int tj, u broj tih sapunica u kojima glumi, definiran operator < (glumac a je manji od glumca b ako glumi u manje sapunica ili ako ako glume u jednako, ako ima manje ime). klasu sapunica koja ima ime, konstruktor, pamti koji glumci glume u njoj, ima operator += (sapunica+=glumac, dakle dodaje novog glumca u sapunicu, ako je vec bio onda nista), operator -= (sapunica-=glumac, izbacuje glumca iz sapunice, ako nije bio u njoj ne radi nista), operator << koji ispisuje ime sapunice i sve glumce koji glume u njoj poredane od manjih prema vecima (po imenu glumca valjda). bio je zadan testni main.


ugl ja san to napravila
operator int ()
{
vector<string>::iterator li;
int i=0;
for ( li=serije.begin(); li!=serije.end(); ++li)
i=i+1;

return i;}

ali nekako sumnjan da je dobro. a i ne znan primjenit ??


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
konjina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 04. 2010. (21:55:18)
Postovi: (2C)16
Sarma = la pohva - posuda
= 19 - 14
Lokacija: po livadama i šumama

PostPostano: 23:15 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

ja sam stavio da klasa ima još jedan parametar int koji pamti u koliko sapunica je ovaj glumio.... i kasnije ga samo vratiš...samo moraš pazit gdje ga sve mjenjaš...u konstruktoru...kad ulazi u sapunicu...kad izlazi iz nje.....itd.

[size=9][color=#999999]Added after 44 seconds:[/color][/size]

a primjer...


pa recimo imaš double 2.3.... int(2.3) == 2


tako isto ovo...imaš tog glumca i sada int(glumca) == broj sapunica gdje on glumi
ja sam stavio da klasa ima još jedan parametar int koji pamti u koliko sapunica je ovaj glumio.... i kasnije ga samo vratiš...samo moraš pazit gdje ga sve mjenjaš...u konstruktoru...kad ulazi u sapunicu...kad izlazi iz nje.....itd.

Added after 44 seconds:

a primjer...


pa recimo imaš double 2.3.... int(2.3) == 2


tako isto ovo...imaš tog glumca i sada int(glumca) == broj sapunica gdje on glumi



_________________
NJIIIIHAAA
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 23:23 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="konjina"]mislim da se nemože vratiti referenca...kolko se ja sjećam imao si
dambo=!dambo...


kad bi vratio referencu....!dambo bi vratio referencu na damba....u biti bi damba morao mjenjati....

ako sam ja dobro shvatio gradivo :D


ako nije istina, nek me neko ispravi


hmm ovo baš nema smisla što sam napisao


okej, ali kad bi imao tutlek=!dambo.... dambo bi morao ostati nepromijenjen, a sa referencom je to nemoguće...a tutlek je mutirani dambo...

moguće da nisam u pravu....vrlo[/quote]

Greška postoji i velika je...

ako pogledaš što vraćaš u toj funkciji vidjet ćeš da se vraća klasa Jedinka koja je dio funkcije, a sve što se napravi unutar funkcije osim direktne alokacije memorije se samo i uništi nakon poziva return kod završetka funkcije, pa bi se dogodilo da vratiš referencu na neki objekt koji će se direktno nakon returna sam uništit i tu ti već malo bolji kompileri izbacuju neke ozbiljne greške dok dev baca samo warning
konjina (napisa):
mislim da se nemože vratiti referenca...kolko se ja sjećam imao si
dambo=!dambo...


kad bi vratio referencu....!dambo bi vratio referencu na damba....u biti bi damba morao mjenjati....

ako sam ja dobro shvatio gradivo Very Happy


ako nije istina, nek me neko ispravi


hmm ovo baš nema smisla što sam napisao


okej, ali kad bi imao tutlek=!dambo.... dambo bi morao ostati nepromijenjen, a sa referencom je to nemoguće...a tutlek je mutirani dambo...

moguće da nisam u pravu....vrlo


Greška postoji i velika je...

ako pogledaš što vraćaš u toj funkciji vidjet ćeš da se vraća klasa Jedinka koja je dio funkcije, a sve što se napravi unutar funkcije osim direktne alokacije memorije se samo i uništi nakon poziva return kod završetka funkcije, pa bi se dogodilo da vratiš referencu na neki objekt koji će se direktno nakon returna sam uništit i tu ti već malo bolji kompileri izbacuju neke ozbiljne greške dok dev baca samo warning


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Milojko
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52)
Postovi: (453)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
17 = 68 - 51
Lokacija: Hilbertov hotel

PostPostano: 23:31 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

netrebaš pamtit u kojim serijama glumac glumi jer te to nigdi ne traži. dovoljno sam taj int imat i njega povećavat/smanjivat po potrebi.

primjer
[code:1]glumac a("ddduuu"), b("konjina"), c("Milojko");
sapunica s1("Esmeralda"), s2("Labirinti strasti");

s1 += a; /* sad u a povećaš varijabl npr. int ukupno za jedan */
s2 +0 b; s2 += c; s1 += c;

cout << (cast)a << (cast)b << (cast)c;
/* 112 jer nisam stavio razmake :D */
[/code:1]
netrebaš pamtit u kojim serijama glumac glumi jer te to nigdi ne traži. dovoljno sam taj int imat i njega povećavat/smanjivat po potrebi.

primjer
Kod:
glumac a("ddduuu"), b("konjina"), c("Milojko");
sapunica s1("Esmeralda"), s2("Labirinti strasti");

s1 += a; /* sad u a povećaš varijabl npr. int ukupno za jedan */
s2 +0 b; s2 += c; s1 += c;

cout << (cast)a << (cast)b << (cast)c;
/* 112 jer nisam stavio razmake :D */



_________________
Sedam je prost broj Smile

Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku MSNM
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2
Stranica 2 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan