Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Sluzbeno rjesenje drugog kolokvija
WWW:

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
markotron
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 10. 2008. (12:07:29)
Postovi: (95)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
= 28 - 28
Lokacija: Umag

PostPostano: 19:40 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Sluzbeno rjesenje drugog kolokvija Citirajte i odgovorite

Imam jedno pitanje vezano za sluzbeno rjesenje drugog kolokvija.

Dakle, funkcija operator! radi novu Jedinku i njoj modificira gene te nju vraca. Ta jedinka ima modificirane gene i populaciju postavljenu na NULL. Kada ju pridrzužimo drugoj jedinki ta druga jedinka će imat populaciju stavljenu na NULL umjesto da populacija ostane ista.

konkretno: dambo = !dambo ce obrisati dambu populaciju.

Jel to namjerno tako?

I jel greska to sto nema virtualnog destruktora u klasi Sport?

I jos nesto nevezano za kolokvij. Nemoguce je napraviti neki kolektor koji sadrzi reference?

Pozdrav
Imam jedno pitanje vezano za sluzbeno rjesenje drugog kolokvija.

Dakle, funkcija operator! radi novu Jedinku i njoj modificira gene te nju vraca. Ta jedinka ima modificirane gene i populaciju postavljenu na NULL. Kada ju pridrzužimo drugoj jedinki ta druga jedinka će imat populaciju stavljenu na NULL umjesto da populacija ostane ista.

konkretno: dambo = !dambo ce obrisati dambu populaciju.

Jel to namjerno tako?

I jel greska to sto nema virtualnog destruktora u klasi Sport?

I jos nesto nevezano za kolokvij. Nemoguce je napraviti neki kolektor koji sadrzi reference?

Pozdrav



_________________
reductio ad absurdum
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku MSNM
konjina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 04. 2010. (21:55:18)
Postovi: (2C)16
Sarma = la pohva - posuda
= 19 - 14
Lokacija: po livadama i šumama

PostPostano: 21:16 sri, 9. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

da ne otvaram novi topic...mene zanima zašto je kolekcija definirana sa


list <Jedinka *>



mislim, zar to ne komplicira samo stvari kako se lista brine sama o sebi....

ja sam radio


sa set<Jedinka> i prošlo je ... s tim da sam na Jedinci morao definirati uređaj ( doslovno jedna linija koda)

ima li tu neki viši smisao?
da ne otvaram novi topic...mene zanima zašto je kolekcija definirana sa


list <Jedinka *>



mislim, zar to ne komplicira samo stvari kako se lista brine sama o sebi....

ja sam radio


sa set<Jedinka> i prošlo je ... s tim da sam na Jedinci morao definirati uređaj ( doslovno jedna linija koda)

ima li tu neki viši smisao?



_________________
NJIIIIHAAA
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 1:25 čet, 10. 6. 2010    Naslov: Citirajte i odgovorite

viši smisao bi bio...

ako imaš skup ili listu ili bilo što s običnim jedinkama, a da to nisu pointeri... onda ta populacija ne bi imala smisao,

tj. primjer maina

[code:1]
Jedinka A( "ATC" );
Populacija X;

X.popis.push_back( A );
[/code:1]

to je primjer da ubacujemo u neki spremnik Jedinku A, a ne pointer na nju.
Sada ako radimo nešto sa jedinkom iz populacije, recimo da joj promijenimo jedno slovo u imenu mi nećemo promijeniti jedinku A nego kopiju koja je dio populacije. Ako imamo pointer onda konkretno mjenjamo baš jedinku A, u suprotnom mjenjamo Jedinku koju smo ubacili u popis funkcijom push_back. Ta funkcija stvori svoju kopiju i ubaci ju u popis, al ta kopija ima isto ime ko i Jedinka A, ali nije ni sa čime povezana sa njom.
viši smisao bi bio...

ako imaš skup ili listu ili bilo što s običnim jedinkama, a da to nisu pointeri... onda ta populacija ne bi imala smisao,

tj. primjer maina

Kod:

   Jedinka A( "ATC" );
   Populacija X;
   
   X.popis.push_back( A );
 


to je primjer da ubacujemo u neki spremnik Jedinku A, a ne pointer na nju.
Sada ako radimo nešto sa jedinkom iz populacije, recimo da joj promijenimo jedno slovo u imenu mi nećemo promijeniti jedinku A nego kopiju koja je dio populacije. Ako imamo pointer onda konkretno mjenjamo baš jedinku A, u suprotnom mjenjamo Jedinku koju smo ubacili u popis funkcijom push_back. Ta funkcija stvori svoju kopiju i ubaci ju u popis, al ta kopija ima isto ime ko i Jedinka A, ali nije ni sa čime povezana sa njom.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan