Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Grga Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23) Postovi: (280)16
Spol:
|
Postano: 7:59 uto, 5. 10. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"]S prvog linka:
[quote]U Ministarstvu obrazovanja su šokirani. - Prvi put čujem za takvo što. Pozitivna ocjena ne može se ni sa čim uvjetovati.[/quote]
Cak ni znanjem??? :shock:
Meni se ipak cini dosta problematicno ako se dvojka moze dobiti prelaskom u drugu skolu (koliko vidim nitko nije demantirao). Mislim da bi kriteriji trebali biti isti za sve, bez obzira da li prelaze ili ostaju.[/quote]
To je istina, zato i nije demantirano. I o tome bi stvarno trebalo pricati, ali clanci se na to bas i ne fokusiraju, a onda kada i napadaju tu praksu, napadaju iz krivog kuta. Kao tjedarnje ucenika iz skole, umjesto kao nezasluzeno poklanjanje ocjene.
krcko (napisa): | S prvog linka:
Citat: | U Ministarstvu obrazovanja su šokirani. - Prvi put čujem za takvo što. Pozitivna ocjena ne može se ni sa čim uvjetovati. |
Cak ni znanjem???
Meni se ipak cini dosta problematicno ako se dvojka moze dobiti prelaskom u drugu skolu (koliko vidim nitko nije demantirao). Mislim da bi kriteriji trebali biti isti za sve, bez obzira da li prelaze ili ostaju. |
To je istina, zato i nije demantirano. I o tome bi stvarno trebalo pricati, ali clanci se na to bas i ne fokusiraju, a onda kada i napadaju tu praksu, napadaju iz krivog kuta. Kao tjedarnje ucenika iz skole, umjesto kao nezasluzeno poklanjanje ocjene.
_________________ Bri
|
|
[Vrh] |
|
Swerz Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2009. (21:30:28) Postovi: (182)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
bnikola Mali od Foruma (Administrator)
Pridružen/a: 04. 06. 2005. (12:41:23) Postovi: (38D)16
Spol:
Lokacija: Ri-Zg
|
Postano: 10:13 uto, 5. 10. 2010 Naslov: |
|
|
Radim redovito s problematicnima. Ono sto mi ovdje upada u oci je da je iz ostalih predmeta vrlo dobra, dakle moguce je da je problem u matematici, ali nista nedostizno. Problem je, koliko vidim, u cijelom pristupu. Znam za doticnu gimnaziju da je zahtjevna, ali i nova gimnazija je nece maziti. Koliko znam, zahtjevnija je. Moze me netko ispraviti ako grijesim. Ono sto mi se ne svidja je ponasanje kolega profesora. A ne radi se samo iz matematike, radi se i iz ostalih predmeta. Iako su jednim dijelom natjerani na takvo ponasanje i zbog trenutne situacije u drustvu, ali nazalost i zbog ponasanja roditelja. Pricala mi je nedavno kolegica, gimnazija 2. razred. Postavila je pitanje decku pitanje za 2, a bilo je podjela ptica (neletacice i letacice). On je rekao klokani iiii... Sto je trebala napraviti? Zakljucila mu je 1. Drugi dan je bila frka, mama je zivkala po skoli i trazila broj mobitela od profesorice kako bi ona njoj objasnila kako mali sve zna i treba dobiti i vise od 2...
Radim redovito s problematicnima. Ono sto mi ovdje upada u oci je da je iz ostalih predmeta vrlo dobra, dakle moguce je da je problem u matematici, ali nista nedostizno. Problem je, koliko vidim, u cijelom pristupu. Znam za doticnu gimnaziju da je zahtjevna, ali i nova gimnazija je nece maziti. Koliko znam, zahtjevnija je. Moze me netko ispraviti ako grijesim. Ono sto mi se ne svidja je ponasanje kolega profesora. A ne radi se samo iz matematike, radi se i iz ostalih predmeta. Iako su jednim dijelom natjerani na takvo ponasanje i zbog trenutne situacije u drustvu, ali nazalost i zbog ponasanja roditelja. Pricala mi je nedavno kolegica, gimnazija 2. razred. Postavila je pitanje decku pitanje za 2, a bilo je podjela ptica (neletacice i letacice). On je rekao klokani iiii... Sto je trebala napraviti? Zakljucila mu je 1. Drugi dan je bila frka, mama je zivkala po skoli i trazila broj mobitela od profesorice kako bi ona njoj objasnila kako mali sve zna i treba dobiti i vise od 2...
_________________ Život je lijep , tako kažu.. .
|
|
[Vrh] |
|
Grga Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23) Postovi: (280)16
Spol:
|
Postano: 10:52 uto, 5. 10. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="bnikola"]Radim redovito s problematicnima. Ono sto mi ovdje upada u oci je da je iz ostalih predmeta vrlo dobra, dakle moguce je da je problem u matematici, ali nista nedostizno. Problem je, koliko vidim, u cijelom pristupu. Znam za doticnu gimnaziju da je zahtjevna, ali i nova gimnazija je nece maziti. Koliko znam, zahtjevnija je. Moze me netko ispraviti ako grijesim. Ono sto mi se ne svidja je ponasanje kolega profesora. A ne radi se samo iz matematike, radi se i iz ostalih predmeta. Iako su jednim dijelom natjerani na takvo ponasanje i zbog trenutne situacije u drustvu, ali nazalost i zbog ponasanja roditelja. Pricala mi je nedavno kolegica, gimnazija 2. razred. Postavila je pitanje decku pitanje za 2, a bilo je podjela ptica (neletacice i letacice). On je rekao klokani iiii... Sto je trebala napraviti? Zakljucila mu je 1. Drugi dan je bila frka, mama je zivkala po skoli i trazila broj mobitela od profesorice kako bi ona njoj objasnila kako mali sve zna i treba dobiti i vise od 2...[/quote]
Najveci problem je u neradu i lijenosti. Ja sam u klasicnoj prolazio s 5 bez da sam knjigu otvorio, i mislim da bilo koja relativno inteligentna osoba lako prode s 4 uz minimalan trud. Problem je sto takva osoba ne mora biti talentirana za matematiku, a onda to uz nerad i nepaznju na satu dovede do problema, jer ako nemas talent, onda ipak treba vjezbati buduci da se ne moze nabrzinu nastrebati.
Sigurno bi profesorice matematike (u KG) mogle biti bolji pedagozi ali daleko od toga da su skandalozne. Ucenici su na satovima mirni, ali vecina ih radije bulji u plafon nego da slusaju.
Sto se tice tezine i kvalitete matematike, sigurno je medu najtezima od ne-prirodoslovnih, a imao sam prilike i procijeniti kvalitetu u odnosu na druge na pripremama za drzavnu maturu i mogu reci da su klasicari puno bolji od prosjeka. Uostalom, nitko nije pao drzavnu maturu iz matematike u KG, dok u 16. jesu, tako da po tom kriteriju sigurno nije bolja matematika u 16.
No, poanta je u tome da cak i ako stoje neke tvrdnje iz tog clanka, kolicina senzacionalizma i apsurdnih izjava je fenomenalna. Pocevsi od nedodirljivog klana profesorica matematike pa do potpuno krivo interpretiranog podatka iz istrazivanja o instrukcijama (od ucenika koji idu na instrukcije 90% ucenika ide na instrukcije iz matematike, sto naravno nikako ne znaci da od svih ucenika njih 90% ide na instrukcije iz matematike nego njih priblizno 50% - sto je jos uvijek puno, ali radi se o namjerno krivo prikazanim podacima)
bnikola (napisa): | Radim redovito s problematicnima. Ono sto mi ovdje upada u oci je da je iz ostalih predmeta vrlo dobra, dakle moguce je da je problem u matematici, ali nista nedostizno. Problem je, koliko vidim, u cijelom pristupu. Znam za doticnu gimnaziju da je zahtjevna, ali i nova gimnazija je nece maziti. Koliko znam, zahtjevnija je. Moze me netko ispraviti ako grijesim. Ono sto mi se ne svidja je ponasanje kolega profesora. A ne radi se samo iz matematike, radi se i iz ostalih predmeta. Iako su jednim dijelom natjerani na takvo ponasanje i zbog trenutne situacije u drustvu, ali nazalost i zbog ponasanja roditelja. Pricala mi je nedavno kolegica, gimnazija 2. razred. Postavila je pitanje decku pitanje za 2, a bilo je podjela ptica (neletacice i letacice). On je rekao klokani iiii... Sto je trebala napraviti? Zakljucila mu je 1. Drugi dan je bila frka, mama je zivkala po skoli i trazila broj mobitela od profesorice kako bi ona njoj objasnila kako mali sve zna i treba dobiti i vise od 2... |
Najveci problem je u neradu i lijenosti. Ja sam u klasicnoj prolazio s 5 bez da sam knjigu otvorio, i mislim da bilo koja relativno inteligentna osoba lako prode s 4 uz minimalan trud. Problem je sto takva osoba ne mora biti talentirana za matematiku, a onda to uz nerad i nepaznju na satu dovede do problema, jer ako nemas talent, onda ipak treba vjezbati buduci da se ne moze nabrzinu nastrebati.
Sigurno bi profesorice matematike (u KG) mogle biti bolji pedagozi ali daleko od toga da su skandalozne. Ucenici su na satovima mirni, ali vecina ih radije bulji u plafon nego da slusaju.
Sto se tice tezine i kvalitete matematike, sigurno je medu najtezima od ne-prirodoslovnih, a imao sam prilike i procijeniti kvalitetu u odnosu na druge na pripremama za drzavnu maturu i mogu reci da su klasicari puno bolji od prosjeka. Uostalom, nitko nije pao drzavnu maturu iz matematike u KG, dok u 16. jesu, tako da po tom kriteriju sigurno nije bolja matematika u 16.
No, poanta je u tome da cak i ako stoje neke tvrdnje iz tog clanka, kolicina senzacionalizma i apsurdnih izjava je fenomenalna. Pocevsi od nedodirljivog klana profesorica matematike pa do potpuno krivo interpretiranog podatka iz istrazivanja o instrukcijama (od ucenika koji idu na instrukcije 90% ucenika ide na instrukcije iz matematike, sto naravno nikako ne znaci da od svih ucenika njih 90% ide na instrukcije iz matematike nego njih priblizno 50% - sto je jos uvijek puno, ali radi se o namjerno krivo prikazanim podacima)
_________________ Bri
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol:
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 0:23 sri, 6. 10. 2010 Naslov: |
|
|
išao sam opću gimnaziju u Slatini. sredinom prvog razreda, dvije cure koje su bile iz jednog od okolnih sela, imale su poprilično slabe izglede za prolaznu ocjenu iz matematike. oko uskrsnih praznika su prešle u opću gimnaziju u Orahovici. do kraja školovanja nisu imale manje od trojke iz matematike.
još jedan primjer. jedna prijateljica je, na kraju prvog razreda, išla na popravni iz matematike. nisam siguran dali je na ljetnom ili jesenskom roku prošla, ali uglavnom, mislim da je na tom popravnom dobila 3 ili čak 4 kao zaključnu ocjenu. do kraja školovanja imala je 5 iz matematike.
nijedna od gore spomenutih osoba nije niti posebno inteligentna, niti posebno tupava. čisto osobe normalnih sposobnosti. jedina razlika, prvi slučaj su tražile izlaz na jednostavan način, drugi slučaj je zagrijala stolicu i naučila da i za učiti matematiku treba vremena.
nikad mi to nije bilo jasno. kako ljudi mogu provesti sate i sate čitajući lektire, učeći povijest, geografiju, štrebajući nekakve nastavke iz latinskog, pisanje onih napornih gramatičkih analiza, a ne može odvojiti više od običnog "a nejde me, nemog ja to riješit" za matematiku. po meni, glavni problem su roditelji. ne provode dovoljno vremena sa djecom radeći zadaće, ne vrše dovoljan pritisak na djecu, previše je klinaca uberrazmaženo. i da, puno je onih koji znaju, ali ne žele pomoći drugima, također, roditeljski odgoj.
išao sam opću gimnaziju u Slatini. sredinom prvog razreda, dvije cure koje su bile iz jednog od okolnih sela, imale su poprilično slabe izglede za prolaznu ocjenu iz matematike. oko uskrsnih praznika su prešle u opću gimnaziju u Orahovici. do kraja školovanja nisu imale manje od trojke iz matematike.
još jedan primjer. jedna prijateljica je, na kraju prvog razreda, išla na popravni iz matematike. nisam siguran dali je na ljetnom ili jesenskom roku prošla, ali uglavnom, mislim da je na tom popravnom dobila 3 ili čak 4 kao zaključnu ocjenu. do kraja školovanja imala je 5 iz matematike.
nijedna od gore spomenutih osoba nije niti posebno inteligentna, niti posebno tupava. čisto osobe normalnih sposobnosti. jedina razlika, prvi slučaj su tražile izlaz na jednostavan način, drugi slučaj je zagrijala stolicu i naučila da i za učiti matematiku treba vremena.
nikad mi to nije bilo jasno. kako ljudi mogu provesti sate i sate čitajući lektire, učeći povijest, geografiju, štrebajući nekakve nastavke iz latinskog, pisanje onih napornih gramatičkih analiza, a ne može odvojiti više od običnog "a nejde me, nemog ja to riješit" za matematiku. po meni, glavni problem su roditelji. ne provode dovoljno vremena sa djecom radeći zadaće, ne vrše dovoljan pritisak na djecu, previše je klinaca uberrazmaženo. i da, puno je onih koji znaju, ali ne žele pomoći drugima, također, roditeljski odgoj.
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
Postano: 0:53 sri, 6. 10. 2010 Naslov: |
|
|
Posao roditelja i nije da radi sa djecom zadaću. Posao roditelja je da provjeri je li dijete napisalo zadaću i eventualno mu pripomoći ukoliko je dijete negdje zapelo. U OŠ je ovo lakše nego u srednjoj.
Ono što ja svojim učenicima stalno govorim jest da ne priznajem odgovor "nemam zadaću jer nisam znao", a bilježnica prazna. Daj da vidim što si ti pokušao napraviti, daj da vidim gdje si točno zapeo......ali ako u bilježnici nema napisano niti naslov "Domaća zadaća", onda to nije "nisam znao", nego "nisam se ni potrudio".
Što se tiče KG...greška je bila uopće organizirati treći popravni rok i onda uvjetovati dvojku u zamjenu za prelazak u drugu školu. Išlo se linijom manjeg otpora i da bi se (možda) pomoglo učenici da ne gubi godinu života. Sa ljudske strane razumijem. Ali sa nastavničke strane ne razumijem i NE opravdavam takav postupak. Što je sa svima onima drugima koji su pali razred? Zašto se njima nije ponudilo jednako? U svakom slučaju, prekršili su Zakon. "Pomozi sirotu na svoju sramotu". Iduće godine će dobro razmisliti prije nego to nekome ponude.
U kontaktu sam sa mnogim prosvjetarima iz mnogo škola u Hrvatskoj. Često smo pričali i o popravnim ispitima i padanju razreda sa jednom negativnom ocjenom. Nikad, ali baš NIKAD nisam čuo da se nekome ponudila dvojka u zamjenu za prelazak u drugu školu. Što, naravno, ne mora značiti da se to događa.
Istinski me zabrinjava da jedan ovakav slučaj koji ima i jednu ljudsku dimenziju doživi ovakvu medijsku pozornost, da se ljude pribija na stup srama zato jer su zaoblišli Zakon da nekome pomognu.
Nijednom nisam vidio članak o ravnateljici jedne elitne gimnazije koja je navršila 65 godina PRIJE NEKOLIKO GODINA, a još uvijek je ravnatelj. Ili o tome kako ravnatelj jedne zagrebačke gimnazije sugerira svim učenicima da se žale na ocjene, pa su na kraju nastavne godine zaprimili oko 80 zahtjeva za ponovni komisijski ispit iz matematike (neovisno o tome jesu li imali zaključeno 1, 2, 3 ili 4). Ili pak o tome kako ravnatelj jedne gimnazije u Zagrebačkoj županiji šikanire nastavnike dok ljudi ne puknu i daju otkaz (jer im on ne može tek tako uručiti otkaz). A to su sve slučajevi sa kojima je prosvjetna inspekcija itekako upoznata.
Posao roditelja i nije da radi sa djecom zadaću. Posao roditelja je da provjeri je li dijete napisalo zadaću i eventualno mu pripomoći ukoliko je dijete negdje zapelo. U OŠ je ovo lakše nego u srednjoj.
Ono što ja svojim učenicima stalno govorim jest da ne priznajem odgovor "nemam zadaću jer nisam znao", a bilježnica prazna. Daj da vidim što si ti pokušao napraviti, daj da vidim gdje si točno zapeo......ali ako u bilježnici nema napisano niti naslov "Domaća zadaća", onda to nije "nisam znao", nego "nisam se ni potrudio".
Što se tiče KG...greška je bila uopće organizirati treći popravni rok i onda uvjetovati dvojku u zamjenu za prelazak u drugu školu. Išlo se linijom manjeg otpora i da bi se (možda) pomoglo učenici da ne gubi godinu života. Sa ljudske strane razumijem. Ali sa nastavničke strane ne razumijem i NE opravdavam takav postupak. Što je sa svima onima drugima koji su pali razred? Zašto se njima nije ponudilo jednako? U svakom slučaju, prekršili su Zakon. "Pomozi sirotu na svoju sramotu". Iduće godine će dobro razmisliti prije nego to nekome ponude.
U kontaktu sam sa mnogim prosvjetarima iz mnogo škola u Hrvatskoj. Često smo pričali i o popravnim ispitima i padanju razreda sa jednom negativnom ocjenom. Nikad, ali baš NIKAD nisam čuo da se nekome ponudila dvojka u zamjenu za prelazak u drugu školu. Što, naravno, ne mora značiti da se to događa.
Istinski me zabrinjava da jedan ovakav slučaj koji ima i jednu ljudsku dimenziju doživi ovakvu medijsku pozornost, da se ljude pribija na stup srama zato jer su zaoblišli Zakon da nekome pomognu.
Nijednom nisam vidio članak o ravnateljici jedne elitne gimnazije koja je navršila 65 godina PRIJE NEKOLIKO GODINA, a još uvijek je ravnatelj. Ili o tome kako ravnatelj jedne zagrebačke gimnazije sugerira svim učenicima da se žale na ocjene, pa su na kraju nastavne godine zaprimili oko 80 zahtjeva za ponovni komisijski ispit iz matematike (neovisno o tome jesu li imali zaključeno 1, 2, 3 ili 4). Ili pak o tome kako ravnatelj jedne gimnazije u Zagrebačkoj županiji šikanire nastavnike dok ljudi ne puknu i daju otkaz (jer im on ne može tek tako uručiti otkaz). A to su sve slučajevi sa kojima je prosvjetna inspekcija itekako upoznata.
_________________ Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.
by A.Einstein
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
Postano: 21:49 pon, 11. 10. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="kenny"]
Nijednom nisam vidio članak o ravnateljici jedne elitne gimnazije koja je navršila 65 godina PRIJE NEKOLIKO GODINA, a još uvijek je ravnatelj.[/quote]
Demantiram samog sebe: NAPOKON članak o ravnateljici jedne elitne gimnazije koja je navršila 65 godina prije nekoliko godina. Evo i kako Veronika Javor zakopava samu sebe i MZOŠ: http://www.vecernji.hr/vijesti/skola-mi-je-odbila-produljiti-ugovor-jer-imam-65-godina-clanak-201485
U samom članku se navodi nekoliko činjenica iz kojih se može nekoliko zanimljivih zaključaka izvesti:
Činjenice:
[list]
[*]navodi se da je u kolovozu 2010. je navršila 67 godina
[*]sama navodi da joj mandat traje još četiri godine
[/list:u]
Zaključci:
[list]
[*]u kolovozu 2009. je navršila 66 godina
[*]s obzirom sama navodi da joj mandat traje još 4 godine, znači da je prošle godine bila reizabrana za ravnatelja (mandat ravnatelja traje 5 godine)
[*]krši se Zakon jer nije otišla u mirovinu nakon prošlog mandata, a Zakon o odgoju i obrazovanju je na snazi od 2008. godine
[/list:u]
Jeeeeeej, živio princip "Quod licet Iovi, non licet bovi".
kenny (napisa): |
Nijednom nisam vidio članak o ravnateljici jedne elitne gimnazije koja je navršila 65 godina PRIJE NEKOLIKO GODINA, a još uvijek je ravnatelj. |
Demantiram samog sebe: NAPOKON članak o ravnateljici jedne elitne gimnazije koja je navršila 65 godina prije nekoliko godina. Evo i kako Veronika Javor zakopava samu sebe i MZOŠ: http://www.vecernji.hr/vijesti/skola-mi-je-odbila-produljiti-ugovor-jer-imam-65-godina-clanak-201485
U samom članku se navodi nekoliko činjenica iz kojih se može nekoliko zanimljivih zaključaka izvesti:
Činjenice:
- navodi se da je u kolovozu 2010. je navršila 67 godina
- sama navodi da joj mandat traje još četiri godine
Zaključci:
- u kolovozu 2009. je navršila 66 godina
- s obzirom sama navodi da joj mandat traje još 4 godine, znači da je prošle godine bila reizabrana za ravnatelja (mandat ravnatelja traje 5 godine)
- krši se Zakon jer nije otišla u mirovinu nakon prošlog mandata, a Zakon o odgoju i obrazovanju je na snazi od 2008. godine
Jeeeeeej, živio princip "Quod licet Iovi, non licet bovi".
_________________ Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.
by A.Einstein
|
|
[Vrh] |
|
sunny Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 01. 2007. (01:06:34) Postovi: (153)16
|
Postano: 14:17 sri, 10. 11. 2010 Naslov: |
|
|
evo da se i ja prikljucim... ne zelim da ispadne da branim lijenog ucenika ili da osudujem dobrog profesora, ali stvarno je moguce da je problem u profesoru. evo jedan primjer iz moje srednje (mat. gimnazija)... profesorica fizike na satu ne bi objasnjavala gradivo, nego bi trazila razloge zasto je ploca masna, ribala plocu, citala gloriu, raspravljala o zimnici i svom sinu (bez imalo pretjerivanja) i onda ako bi ostalo vremena za gradivo prepisala bi formule na plocu. nije pisala svoje testove, nego je uzimala od drugog profesora testove (koji je objasnjavao gradivo) i njegova rijesenja. postoje teorije da se doticna profesorica tako ponasa jer je u dogovoru s drugom kolegicom pa jedna drugoj popunjavaju termine instrukcija jer obje profesorice na instrukcijama odlicno objasnjavaju, a na satu nikako. od nas 27 ucenika, 2 ucenice nisu imale problem s fizikom i nisu im bile potrebne instrukcije, svi ostali su imali problem..... takoder, postoji jos jedan profesor matematike (nije meni predavao) koji ne bi objasnjavao na satu nego bi morao njemu platiti instrukcije koje su se odrzavale na gimnaziji, na kojima bi bio maltene cijeli razred i na kojima bi on dao rijesenja testa. ucenici su kod njega imali 2 mogucnosti: sami pokusati prokuziti gradivo i imati 4 ili platiti instrukcije i imati 5 bez truda. ...... tako da je stvarno moguce da je u profesoru problem jer nisu svi profesori divni i nevini, (naravno, kao ni svi ucenici).
evo da se i ja prikljucim... ne zelim da ispadne da branim lijenog ucenika ili da osudujem dobrog profesora, ali stvarno je moguce da je problem u profesoru. evo jedan primjer iz moje srednje (mat. gimnazija)... profesorica fizike na satu ne bi objasnjavala gradivo, nego bi trazila razloge zasto je ploca masna, ribala plocu, citala gloriu, raspravljala o zimnici i svom sinu (bez imalo pretjerivanja) i onda ako bi ostalo vremena za gradivo prepisala bi formule na plocu. nije pisala svoje testove, nego je uzimala od drugog profesora testove (koji je objasnjavao gradivo) i njegova rijesenja. postoje teorije da se doticna profesorica tako ponasa jer je u dogovoru s drugom kolegicom pa jedna drugoj popunjavaju termine instrukcija jer obje profesorice na instrukcijama odlicno objasnjavaju, a na satu nikako. od nas 27 ucenika, 2 ucenice nisu imale problem s fizikom i nisu im bile potrebne instrukcije, svi ostali su imali problem..... takoder, postoji jos jedan profesor matematike (nije meni predavao) koji ne bi objasnjavao na satu nego bi morao njemu platiti instrukcije koje su se odrzavale na gimnaziji, na kojima bi bio maltene cijeli razred i na kojima bi on dao rijesenja testa. ucenici su kod njega imali 2 mogucnosti: sami pokusati prokuziti gradivo i imati 4 ili platiti instrukcije i imati 5 bez truda. ...... tako da je stvarno moguce da je u profesoru problem jer nisu svi profesori divni i nevini, (naravno, kao ni svi ucenici).
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
Cobs Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15) Postovi: (206)16
Spol:
Lokacija: Geto
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 12:06 sri, 23. 2. 2011 Naslov: |
|
|
Ovo je pravo remek djelo!
http://www.vecernji.hr/vijesti/tisucu-decimala-broja-e-matej-zna-napamet-naucit-cu-ih-10-000-clanak-256127
Evo nekoliko bisera:
[quote]Profesor matematike Radoica Popović, koji je 2007. prvi u svijetu u svojoj školi uveo obilježavanje toga broja u povodu 300. obljetnice rođenja Eulera[/quote]
[quote]Sastavili smo komisiju koja je sve to provjeravala i dokumentirala te kamerom snimila, odnosno učenik je morao pred komisijom na ploči ispisati da se mi uvjerimo zna li on to.[/quote]
[quote]Popović koji je, zadivljen Matejevim trudom, njemu u čast napravio stoj na šakama unatoč svoje 64 godine te odijela u kojemu je bio odjeven.[/quote]
[quote]– Neću stati na ovih tisuću decimala, pokušat ću do kraja godine naučiti deset tisuća decimala – najavio je Matej, koji u slobodno vrijeme svira i bas gitaru u glazbenoj skupini Cosa nostra.
TAGOVI: genijalnost, matematičar, genij[/quote]
Ovo je pravo remek djelo!
http://www.vecernji.hr/vijesti/tisucu-decimala-broja-e-matej-zna-napamet-naucit-cu-ih-10-000-clanak-256127
Evo nekoliko bisera:
Citat: | Profesor matematike Radoica Popović, koji je 2007. prvi u svijetu u svojoj školi uveo obilježavanje toga broja u povodu 300. obljetnice rođenja Eulera |
Citat: | Sastavili smo komisiju koja je sve to provjeravala i dokumentirala te kamerom snimila, odnosno učenik je morao pred komisijom na ploči ispisati da se mi uvjerimo zna li on to. |
Citat: | Popović koji je, zadivljen Matejevim trudom, njemu u čast napravio stoj na šakama unatoč svoje 64 godine te odijela u kojemu je bio odjeven. |
Citat: | – Neću stati na ovih tisuću decimala, pokušat ću do kraja godine naučiti deset tisuća decimala – najavio je Matej, koji u slobodno vrijeme svira i bas gitaru u glazbenoj skupini Cosa nostra.
TAGOVI: genijalnost, matematičar, genij |
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
ante003 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 10. 2008. (17:45:10) Postovi: (3C5)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol:
Lokacija: Hilbertov hotel
|
|
[Vrh] |
|
rafaelm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 12. 2006. (13:30:11) Postovi: (21F)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 1:50 čet, 24. 2. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Milojko"]a je vraga, može proć ak ti je broj nešto poput 1/3 ili 7, al ak je neki neperiodični, e moš i Turingat mačku orep okačit[/quote]
Turingov može uredno ispisivati redom sve znamenke od [latex]\pi, e[/latex], i mnogih drugih iracionalnih brojeva ;)
Milojko (napisa): | a je vraga, može proć ak ti je broj nešto poput 1/3 ili 7, al ak je neki neperiodični, e moš i Turingat mačku orep okačit |
Turingov može uredno ispisivati redom sve znamenke od , i mnogih drugih iracionalnih brojeva
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol:
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 4:45 čet, 24. 2. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="rafaelm"][quote="Milojko"]a je vraga, može proć ak ti je broj nešto poput 1/3 ili 7, al ak je neki neperiodični, e moš i Turingat mačku orep okačit[/quote]
Turingov može uredno ispisivati redom sve znamenke od [latex]\pi, e[/latex], i mnogih drugih iracionalnih brojeva ;)[/quote]
mene to nisu naučili isprogramirat :(
rafaelm (napisa): | Milojko (napisa): | a je vraga, može proć ak ti je broj nešto poput 1/3 ili 7, al ak je neki neperiodični, e moš i Turingat mačku orep okačit |
Turingov može uredno ispisivati redom sve znamenke od , i mnogih drugih iracionalnih brojeva |
mene to nisu naučili isprogramirat
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
|