Standardizacija kriterija je dobra, pogotovo ako ima vise ispitivaca ili se mijenjaju kroz godine. A popis pitanja ne znaci da nema potpitanja i da je dovoljno samo reproducirati nesto na papir. Ako netko ispituje sablonski, a pitanja ne pokrivaju dobro cijelo gradivo onda ce studenti tako i nauciti - s rupama i bez razumijevanja, bez obzira da li morali sastaviti svoj popis ili ga dobili.
Ako su pitanja i sustav ocjenjivanja dobro postavljeni onda su mogucnosti za "optimizaciju" minimalne, a popis pitanja je samo referenca za ucenje. A kad nisu onda informacija o ispitu zlata vrijedi, ali ja bi opet radje da studenti uce gradivo (pa makar i napamet) nego da se natjecu u razmjeni materijala i skupljanju informacija od starijih kolega.
Standardizacija kriterija je dobra, pogotovo ako ima vise ispitivaca ili se mijenjaju kroz godine. A popis pitanja ne znaci da nema potpitanja i da je dovoljno samo reproducirati nesto na papir. Ako netko ispituje sablonski, a pitanja ne pokrivaju dobro cijelo gradivo onda ce studenti tako i nauciti - s rupama i bez razumijevanja, bez obzira da li morali sastaviti svoj popis ili ga dobili.
Ako su pitanja i sustav ocjenjivanja dobro postavljeni onda su mogucnosti za "optimizaciju" minimalne, a popis pitanja je samo referenca za ucenje. A kad nisu onda informacija o ispitu zlata vrijedi, ali ja bi opet radje da studenti uce gradivo (pa makar i napamet) nego da se natjecu u razmjeni materijala i skupljanju informacija od starijih kolega.
|