Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
AnaP Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 05. 2008. (15:41:46) Postovi: (153)16
|
|
[Vrh] |
|
naranca55 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 09. 2009. (01:04:41) Postovi: (18)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
Gino Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2008. (10:54:06) Postovi: (370)16
Lokacija: Pula
|
|
[Vrh] |
|
D.E.A. Forumaš(ica)
Pridružen/a: 10. 05. 2005. (21:37:32) Postovi: (57)16
Spol:
Lokacija: Tangenta ;)
|
|
[Vrh] |
|
naranca55 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 09. 2009. (01:04:41) Postovi: (18)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
D.E.A. Forumaš(ica)
Pridružen/a: 10. 05. 2005. (21:37:32) Postovi: (57)16
Spol:
Lokacija: Tangenta ;)
|
|
[Vrh] |
|
Gino Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2008. (10:54:06) Postovi: (370)16
Lokacija: Pula
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 16:53 čet, 27. 1. 2011 Naslov: |
|
|
Kako su to nama objasnili:
1 ECTS= 3 sata tjedno provedeno "baveci" se tim predmetom.
Znaci, logika nalaze, ako manje vremena moram provesti uceci taj predmet, onda moram i manje znati, sto znaci da moram manje bodova skupiti da bi ga polozio.
To je bila prica od prosle godine kad smo se pobunili da zasto profesori moraju skupiti manje bodova.
Mislim, ti si studentski predstavnik, sta nisi pito na sjednici?
Nije da je ovo neka nova stvar.
Kako su to nama objasnili:
1 ECTS= 3 sata tjedno provedeno "baveci" se tim predmetom.
Znaci, logika nalaze, ako manje vremena moram provesti uceci taj predmet, onda moram i manje znati, sto znaci da moram manje bodova skupiti da bi ga polozio.
To je bila prica od prosle godine kad smo se pobunili da zasto profesori moraju skupiti manje bodova.
Mislim, ti si studentski predstavnik, sta nisi pito na sjednici?
Nije da je ovo neka nova stvar.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
thomary Forumaš(ica)
Pridružen/a: 20. 11. 2007. (20:45:28) Postovi: (87)16
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol:
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 17:08 čet, 27. 1. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="thomary"]mene zanima jel isto pravilo vrijedi i za ostale ocjene sto se tice nastavnickog smjera, tj. je li i za trojku potrebno 5 bodova manje nego inzenjerima????[/quote]
ak se ne varam, obodvni prag se pomiče profesorima na 5/7 onoga što je za inženjere za svaku ocjenu
[size=9][color=#999999]Added after 1 minutes:[/color][/size]
ma, al to je men sve super blentavo. Glupo mi je da dva različita smjera slušaju isti predmet, polažu iste ispite i imaju različito vrednovanje tog predmeta
thomary (napisa): | mene zanima jel isto pravilo vrijedi i za ostale ocjene sto se tice nastavnickog smjera, tj. je li i za trojku potrebno 5 bodova manje nego inzenjerima???? |
ak se ne varam, obodvni prag se pomiče profesorima na 5/7 onoga što je za inženjere za svaku ocjenu
Added after 1 minutes:
ma, al to je men sve super blentavo. Glupo mi je da dva različita smjera slušaju isti predmet, polažu iste ispite i imaju različito vrednovanje tog predmeta
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
kakt00s Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 10. 2007. (12:19:40) Postovi: (183)16
Spol:
Lokacija: :ɐɾıɔɐʞoן
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
(s)Venn Forumaš(ica)
Pridružen/a: 18. 02. 2009. (17:59:25) Postovi: (40)16
Lokacija: Velika Gorica
|
Postano: 17:48 čet, 27. 1. 2011 Naslov: |
|
|
Logično je da se od nastavnika ne zahtjeva isti stupanj znanja visoke matematike kao od inženjera, ali kada već slušamo isti kolegij, trebali bi biti isti kriteriji za sve. To što inženjeri u prosjeku imaju više bodova, to nije zato što su se rodili s više znanja, već zato što (godinama) više rade i uče. A za veći rad i trud, logična bi nagrada bila i veća ocjena...
S druge strane, nakon uspješno položene Linearne algebre 1 i 2, Vektorske prostore bi stvarno svatko, uz malo truda, morao moći uspješno položiti i tim više nema razloga za spuštanjem ranga za nastavnike.
Logično je da se od nastavnika ne zahtjeva isti stupanj znanja visoke matematike kao od inženjera, ali kada već slušamo isti kolegij, trebali bi biti isti kriteriji za sve. To što inženjeri u prosjeku imaju više bodova, to nije zato što su se rodili s više znanja, već zato što (godinama) više rade i uče. A za veći rad i trud, logična bi nagrada bila i veća ocjena...
S druge strane, nakon uspješno položene Linearne algebre 1 i 2, Vektorske prostore bi stvarno svatko, uz malo truda, morao moći uspješno položiti i tim više nema razloga za spuštanjem ranga za nastavnike.
_________________ ..pišem pjesme, sviram bluz, radost i tugu na stihove lomim..
|
|
[Vrh] |
|
thomary Forumaš(ica)
Pridružen/a: 20. 11. 2007. (20:45:28) Postovi: (87)16
|
|
[Vrh] |
|
black cat Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 02. 2008. (19:22:30) Postovi: (85)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
BitterSweet Forumaš(ica)
Pridružen/a: 10. 10. 2007. (21:09:28) Postovi: (174)16
Spol:
Lokacija: sjeverno od raja
|
Postano: 19:02 čet, 27. 1. 2011 Naslov: |
|
|
odavno mi nitko nije spustio karmu, pa evo:
nekakvog smisla vidim u tome da se profesorima stavlja manji prag za prolaz, zbog tih ectsa, jel, ali da se spuštaju pragovi za ocjene, e to stvarno ne...
ispričavam se ako to nitko nije ni tražio
[size=5]a što se tiče konkuriranja za naše smjerove samo ću se nasmijat. [/size]
odavno mi nitko nije spustio karmu, pa evo:
nekakvog smisla vidim u tome da se profesorima stavlja manji prag za prolaz, zbog tih ectsa, jel, ali da se spuštaju pragovi za ocjene, e to stvarno ne...
ispričavam se ako to nitko nije ni tražio
a što se tiče konkuriranja za naše smjerove samo ću se nasmijat.
_________________ "Give me sweet lies, and keep your bitter truths." ~ Tyrion Lannister
|
|
[Vrh] |
|
|