Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Math1 Gost
|
|
[Vrh] |
|
Anna Lee Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 07. 2008. (00:49:44) Postovi: (114)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 17:45 ned, 30. 1. 2011 Naslov: |
|
|
Kad vec gledamo moje postove, onda ih pogledajmo posteno.
16.1. sam pitala da li netko ima primjerak popravnih kolokvija od proslih godina, a podsjetit cu te: tad jos nisu dosli ni rezultati iz 2. kolokvija.
24.1. sam imala pitanje u vezi zadatka iz proslogodisnjeg kolokvija, 4 dana prije popravnog.
Pitanje sa rekurzijom je bilo postavljeno jer mi nije bilo jasno da li je to opcenito pravilo da se tako zapisuje ili je to samo u tom zadatku, a na vjezbama je bio rijesen samo jedan takav zadatak.
Ali istina, inace na forumu pitam samo kad mi je hitno i ne mogu doci do neke osobe koja bi to sigurno bolje znala, a to je najcesce u zadnji cas.
Sto, ti ne rjesavas zadatke I u zadnji cas?
Uzivaj.
Kad vec gledamo moje postove, onda ih pogledajmo posteno.
16.1. sam pitala da li netko ima primjerak popravnih kolokvija od proslih godina, a podsjetit cu te: tad jos nisu dosli ni rezultati iz 2. kolokvija.
24.1. sam imala pitanje u vezi zadatka iz proslogodisnjeg kolokvija, 4 dana prije popravnog.
Pitanje sa rekurzijom je bilo postavljeno jer mi nije bilo jasno da li je to opcenito pravilo da se tako zapisuje ili je to samo u tom zadatku, a na vjezbama je bio rijesen samo jedan takav zadatak.
Ali istina, inace na forumu pitam samo kad mi je hitno i ne mogu doci do neke osobe koja bi to sigurno bolje znala, a to je najcesce u zadnji cas.
Sto, ti ne rjesavas zadatke I u zadnji cas?
Uzivaj.
_________________ "The tooth fairy teaches children that they can sell body parts for money."
|
|
[Vrh] |
|
Math1 Gost
|
Postano: 17:58 ned, 30. 1. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Anna Lee"]Kad vec gledamo moje postove, onda ih pogledajmo posteno.
16.1. sam pitala da li netko ima primjerak popravnih kolokvija od proslih godina, a podsjetit cu te: tad jos nisu dosli ni rezultati iz 2. kolokvija.
24.1. sam imala pitanje u vezi zadatka iz proslogodisnjeg kolokvija, 4 dana prije popravnog.
Pitanje sa rekurzijom je bilo postavljeno jer mi nije bilo jasno da li je to opcenito pravilo da se tako zapisuje ili je to samo u tom zadatku, a na vjezbama je bio rijesen samo jedan takav zadatak.
Ali istina, inace na forumu pitam samo kad mi je hitno i ne mogu doci do neke osobe koja bi to sigurno bolje znala, a to je najcesce u zadnji cas.
Sto, ti ne rjesavas zadatke I u zadnji cas?
Uzivaj.[/quote]
Ne :D
LA2 je kolegij koji treba vremena i moraju se "slec" neke stvari. Sto se vise bavis njom je zanimljivija i jasnija. A zadnji tren je najgora moguca varijanta. I netko ko zna i razumije LA2 vidi cim netko otvori usta jel kuzi ili ne. A pogotovo dobro to vidi profesor , bolje nego svi mi.
Anna Lee (napisa): | Kad vec gledamo moje postove, onda ih pogledajmo posteno.
16.1. sam pitala da li netko ima primjerak popravnih kolokvija od proslih godina, a podsjetit cu te: tad jos nisu dosli ni rezultati iz 2. kolokvija.
24.1. sam imala pitanje u vezi zadatka iz proslogodisnjeg kolokvija, 4 dana prije popravnog.
Pitanje sa rekurzijom je bilo postavljeno jer mi nije bilo jasno da li je to opcenito pravilo da se tako zapisuje ili je to samo u tom zadatku, a na vjezbama je bio rijesen samo jedan takav zadatak.
Ali istina, inace na forumu pitam samo kad mi je hitno i ne mogu doci do neke osobe koja bi to sigurno bolje znala, a to je najcesce u zadnji cas.
Sto, ti ne rjesavas zadatke I u zadnji cas?
Uzivaj. |
Ne
LA2 je kolegij koji treba vremena i moraju se "slec" neke stvari. Sto se vise bavis njom je zanimljivija i jasnija. A zadnji tren je najgora moguca varijanta. I netko ko zna i razumije LA2 vidi cim netko otvori usta jel kuzi ili ne. A pogotovo dobro to vidi profesor , bolje nego svi mi.
|
|
[Vrh] |
|
limes Forumaš(ica)

Pridružen/a: 30. 01. 2011. (18:05:13) Postovi: (1)16
|
|
[Vrh] |
|
no-melody Forumaš(ica)

Pridružen/a: 27. 06. 2008. (15:37:06) Postovi: (5)16
Spol: 
|
Postano: 21:54 pon, 31. 1. 2011 Naslov: |
|
|
željela bi nešto dodati u vezi domaćih zadaća koje ispravlja asistentica Zrinka Franušić, dakle zadaće se moraju predavati redovito i barem pola od svih zadanih zadataka treba točno riješiti kako bi dobili bod iz zadaće, ali tu postoji jedan problem, mi od asistentice ne dobijemo nikakvu povratnu informaciju da li su ti zadaci točno riješeni ili ne i na kraju gdje smo pogriješili... vjerujem da su negdje osim onih velikih grešaka, postoje i one male koje su nekad presudne bilo na malim testovima, bilo na kolokvijima... željela bi samo poručiti asistentici ili evo profesoru, da ubuduće tko god će biti asistent iz linearne algebre, neka barem nakon svake predane zadaće stavi točna riješenja, jer mislim da bi tako bilo jednostavnije nego da detaljno ispravlja svaku zadaću i vraća ih nama da vidimo gdje zapravo griješimo... mislim da bi to puno značilo, ako postoji neko drugo riješenje u vezi tih zadaća rado bi ga čula
željela bi nešto dodati u vezi domaćih zadaća koje ispravlja asistentica Zrinka Franušić, dakle zadaće se moraju predavati redovito i barem pola od svih zadanih zadataka treba točno riješiti kako bi dobili bod iz zadaće, ali tu postoji jedan problem, mi od asistentice ne dobijemo nikakvu povratnu informaciju da li su ti zadaci točno riješeni ili ne i na kraju gdje smo pogriješili... vjerujem da su negdje osim onih velikih grešaka, postoje i one male koje su nekad presudne bilo na malim testovima, bilo na kolokvijima... željela bi samo poručiti asistentici ili evo profesoru, da ubuduće tko god će biti asistent iz linearne algebre, neka barem nakon svake predane zadaće stavi točna riješenja, jer mislim da bi tako bilo jednostavnije nego da detaljno ispravlja svaku zadaću i vraća ih nama da vidimo gdje zapravo griješimo... mislim da bi to puno značilo, ako postoji neko drugo riješenje u vezi tih zadaća rado bi ga čula
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
Postano: 2:59 uto, 1. 2. 2011 Naslov: |
|
|
Kolegice, ovo zvuči kao sasvim razumna primjedba, hvala, a mogu
reći da sam, kroz razgovore s kolegicom Franušić, stekao dojam da
se svi zadaci iz domaćih zadaća riješe javno ili na vježbama ili višestruko
na konzultacijama (jer se često traži rješavanje, znam da sam i ja
na konzultacijama neke zadatke koji su bili naročito "traženi" pokazivao
i po 3-4 puta zainteresiranima).
Nije nikakav problem da se rješenja stave i na web, samo onda ne bi
došlo u obzir ikakvo kašnjenje u predaji zadaća, kako oni zakašnjeli
ne bi jednostavno prepisali ta rješenja. No, može se i tako.
Drugi način gledanje jest baš takav da se upućuje na pojedinačne
pogreške kod svakoga, što jest znatno veći posao, ali i znatno
konkretnija povratna informacija.
Mogu vam navesti primjer s FER-a, koji vam je možda i inače poznat.
Domaće zadaće predaju se svaki tjedan, u principu ne dopušta se
nikakvo kašnjenje, sve zadaće se detaljno pregledavaju, ali to
rade demonstratori (svaki zadužen za po 2 grupe, što je oko 150
studenata), rješenja se redovito objavljuju (no to su u biti isti
zadaci svake godine, samo što je obavezno predati barem 4 zadatka
od ukupno 20). Povremeno se objavi bodovno stanje (ali zapravo
samo negdje "u sredini" i pri kraju semestra), ukupno domaće zadaće
nose samo 5 bodova od 100, ali je pravi smisao da te zadaće
služe kao osnova za pripremu za školske zadaće (nešto kao naši
testovi, ali ne sa zadacima izravno iz domaćih zadaća nego "slični")
i za međuispite (kolokvije). Sve je daleko "masovnije"na FER-u,
naravno, a mi ipak pokušavamo da to sve bude više individualno i
s manjim brojem obaveznih zadataka.
Ne mislim da je ijedna od tih koncepcija idealna, no kod nas
voditelji vježbi/ispravljači zadataka (postoji jedan pomoćni
asistent) zato dosta dobro upoznaju rad pojedinih studenata.
Recimo, kolegica Franušić 'puno bolje od mene zna "tko što radi",
no ja ipak sam obavljam i ispravljam testove tako da i ja steknem
nekakav dojam prije završnog ispita.
Ti testovi su ipak dosta dobra indikacija kako se stvarno rješavaju
domaće zadaće i moguće je pravodobno se pripremiti za njih.
Također, mislim da je rijetko da su male računske greške presudne,
presudnim se pokaže (ne)razumijevanje nekog koncepta
(primjerice, "miješanje" vektora, operatora, prostora, funkcionala....).
Domaće zadaće su postale obavezan dio u ovom sustavu nastave,
ima dosta slobode u njihovom rješavanju (zapravo, potpuno sloboda
koliko će netko samostalno ili uz kakvu god pomoć rješavati
zadatke), ali i u provjeri ispravnosti rješenja (konzultacije,
demonstrature). Jasno, može se to i modificirati nekako.
Kolegice, ovo zvuči kao sasvim razumna primjedba, hvala, a mogu
reći da sam, kroz razgovore s kolegicom Franušić, stekao dojam da
se svi zadaci iz domaćih zadaća riješe javno ili na vježbama ili višestruko
na konzultacijama (jer se često traži rješavanje, znam da sam i ja
na konzultacijama neke zadatke koji su bili naročito "traženi" pokazivao
i po 3-4 puta zainteresiranima).
Nije nikakav problem da se rješenja stave i na web, samo onda ne bi
došlo u obzir ikakvo kašnjenje u predaji zadaća, kako oni zakašnjeli
ne bi jednostavno prepisali ta rješenja. No, može se i tako.
Drugi način gledanje jest baš takav da se upućuje na pojedinačne
pogreške kod svakoga, što jest znatno veći posao, ali i znatno
konkretnija povratna informacija.
Mogu vam navesti primjer s FER-a, koji vam je možda i inače poznat.
Domaće zadaće predaju se svaki tjedan, u principu ne dopušta se
nikakvo kašnjenje, sve zadaće se detaljno pregledavaju, ali to
rade demonstratori (svaki zadužen za po 2 grupe, što je oko 150
studenata), rješenja se redovito objavljuju (no to su u biti isti
zadaci svake godine, samo što je obavezno predati barem 4 zadatka
od ukupno 20). Povremeno se objavi bodovno stanje (ali zapravo
samo negdje "u sredini" i pri kraju semestra), ukupno domaće zadaće
nose samo 5 bodova od 100, ali je pravi smisao da te zadaće
služe kao osnova za pripremu za školske zadaće (nešto kao naši
testovi, ali ne sa zadacima izravno iz domaćih zadaća nego "slični")
i za međuispite (kolokvije). Sve je daleko "masovnije"na FER-u,
naravno, a mi ipak pokušavamo da to sve bude više individualno i
s manjim brojem obaveznih zadataka.
Ne mislim da je ijedna od tih koncepcija idealna, no kod nas
voditelji vježbi/ispravljači zadataka (postoji jedan pomoćni
asistent) zato dosta dobro upoznaju rad pojedinih studenata.
Recimo, kolegica Franušić 'puno bolje od mene zna "tko što radi",
no ja ipak sam obavljam i ispravljam testove tako da i ja steknem
nekakav dojam prije završnog ispita.
Ti testovi su ipak dosta dobra indikacija kako se stvarno rješavaju
domaće zadaće i moguće je pravodobno se pripremiti za njih.
Također, mislim da je rijetko da su male računske greške presudne,
presudnim se pokaže (ne)razumijevanje nekog koncepta
(primjerice, "miješanje" vektora, operatora, prostora, funkcionala....).
Domaće zadaće su postale obavezan dio u ovom sustavu nastave,
ima dosta slobode u njihovom rješavanju (zapravo, potpuno sloboda
koliko će netko samostalno ili uz kakvu god pomoć rješavati
zadatke), ali i u provjeri ispravnosti rješenja (konzultacije,
demonstrature). Jasno, može se to i modificirati nekako.
|
|
[Vrh] |
|
nives5 Gost
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 23:09 uto, 1. 2. 2011 Naslov: |
|
|
Ako se vektor a skalarno pomnozi nekim jediničnim vektorom b,
rezultat je modul projekcije vektora a na smjer vektora b i to
s predznakom + ako je kut šiljast, a - ako je kut između a i b tup.
Ako b nije jedinični, onda je ovaj prethodni broj još pomnožen modulom vektora b.
Naravno, od posebnog je interesa i izražavanje okomitosti (ortogonalnosti)
pomoću skalarnog produkta jednakog 0 i definiranje norme vektora
kao kvadratnog korijena iz njegovog skalarnog produkta sa samim
sobom).
Ukratko, skalarni produkt je usko povezan s ortogonalnom projekcijom.
Ako se vektor a skalarno pomnozi nekim jediničnim vektorom b,
rezultat je modul projekcije vektora a na smjer vektora b i to
s predznakom + ako je kut šiljast, a - ako je kut između a i b tup.
Ako b nije jedinični, onda je ovaj prethodni broj još pomnožen modulom vektora b.
Naravno, od posebnog je interesa i izražavanje okomitosti (ortogonalnosti)
pomoću skalarnog produkta jednakog 0 i definiranje norme vektora
kao kvadratnog korijena iz njegovog skalarnog produkta sa samim
sobom).
Ukratko, skalarni produkt je usko povezan s ortogonalnom projekcijom.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
|
[Vrh] |
|
Bateman Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 12. 2010. (04:09:48) Postovi: (6)16
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
|
[Vrh] |
|
Bateman Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 12. 2010. (04:09:48) Postovi: (6)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Bateman Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 12. 2010. (04:09:48) Postovi: (6)16
|
|
[Vrh] |
|
|