Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Luuka Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol:
Lokacija: Hakuna Matata
|
Postano: 13:47 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
Aj da se i ja javim :D
Sve bi to bilo lijepo, divno i krasno da ima extra rokova, pa slušanje sljedbenika bez da položiš prethodnik (iako mi je ta ideja skroz nelogična) da ima dovoljno ljudi i dovoljno vremena za tako nešto izvest.
Uzmimo zimski semestar. Predavanja, božićni praznici, oko 15.1. krenu 2. kolokviji. 2 tjedna za njih i to je kraj 1. mjeseca. 2 tjedna kasnije počinje nastava idućeg semestra. Zanima me di bi se tu našlo vremena za popravni kolokvij, usmeni, popravak usmenog (što imamo i sad) i još jedan rok? Ja stvarno ne vidim mjesta. Što se tiče ljetnog semestra, tu kao ima vremena, ali tu su pretpostavljam sjednice, donošenje plana i programa za iduću godinu itd. Ako ne odmah na kraju semestra, onda dosta prije početka nastave iduće akademske godine. I oni su ljudi, i oni bi trebali malo odmorit, a ne rintat još extra 2 tjedna za lijene studente (isprike na grubosti ako se netko uvrijedio) koji nisu radili redovito pa su pali nešto unatoč popravnom kolokviju i popravku usmenog.
Ponavljam, slušanje sljedbenika bez da imaš položen prethodnik mi je totalno bezveze. Em ruši svaki smisao takvog uređenja studija, em nema smisla samo po sebi jer se gradiva nadovezuju.
Po meni je ovaj sistem sasvim ok. Svatko ima jednake šanse, jest stresno polagat sve odjednom, ali dobiva se ono što se bolonjom htjelo postić - redovno praćenje nastave i skraćivanje vrijeme studija.
Što se tiče kvalitete studija, mislim da je pala naspram starog, što je i razumljivo. Kad pogledamo stare rokove, to su bili puno teži zadaci nego oni koji se sad rade na vježbama,zadaćama i koji dolaze na kolokvijima. I to je logično, budući da imamo puno manje vremena za učenje. Jedino što mogu zaključit gledajuć te rokove je da bi oni koji su pali po ovom sistemu sigurno pali i po onom. Gradivo bi bilo teže, trebalo bi se puno organizirat za učenje nego sad, a ak se sad ljudi ne mogu prisilit da uče mjesec dana ranije, tad bi još manje. Obrnuti smjer ne vrijedi što i brojke pokazuju.
Aj da se i ja javim
Sve bi to bilo lijepo, divno i krasno da ima extra rokova, pa slušanje sljedbenika bez da položiš prethodnik (iako mi je ta ideja skroz nelogična) da ima dovoljno ljudi i dovoljno vremena za tako nešto izvest.
Uzmimo zimski semestar. Predavanja, božićni praznici, oko 15.1. krenu 2. kolokviji. 2 tjedna za njih i to je kraj 1. mjeseca. 2 tjedna kasnije počinje nastava idućeg semestra. Zanima me di bi se tu našlo vremena za popravni kolokvij, usmeni, popravak usmenog (što imamo i sad) i još jedan rok? Ja stvarno ne vidim mjesta. Što se tiče ljetnog semestra, tu kao ima vremena, ali tu su pretpostavljam sjednice, donošenje plana i programa za iduću godinu itd. Ako ne odmah na kraju semestra, onda dosta prije početka nastave iduće akademske godine. I oni su ljudi, i oni bi trebali malo odmorit, a ne rintat još extra 2 tjedna za lijene studente (isprike na grubosti ako se netko uvrijedio) koji nisu radili redovito pa su pali nešto unatoč popravnom kolokviju i popravku usmenog.
Ponavljam, slušanje sljedbenika bez da imaš položen prethodnik mi je totalno bezveze. Em ruši svaki smisao takvog uređenja studija, em nema smisla samo po sebi jer se gradiva nadovezuju.
Po meni je ovaj sistem sasvim ok. Svatko ima jednake šanse, jest stresno polagat sve odjednom, ali dobiva se ono što se bolonjom htjelo postić - redovno praćenje nastave i skraćivanje vrijeme studija.
Što se tiče kvalitete studija, mislim da je pala naspram starog, što je i razumljivo. Kad pogledamo stare rokove, to su bili puno teži zadaci nego oni koji se sad rade na vježbama,zadaćama i koji dolaze na kolokvijima. I to je logično, budući da imamo puno manje vremena za učenje. Jedino što mogu zaključit gledajuć te rokove je da bi oni koji su pali po ovom sistemu sigurno pali i po onom. Gradivo bi bilo teže, trebalo bi se puno organizirat za učenje nego sad, a ak se sad ljudi ne mogu prisilit da uče mjesec dana ranije, tad bi još manje. Obrnuti smjer ne vrijedi što i brojke pokazuju.
_________________ "Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 14:05 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
@Cobs: MZOS odobri mjesta fakultetima (PMFu), a onda ih oni rasporede unutar sebe (PMF medju odsjecima). Nemas koga "zicati" za vise, jer ce MZOS reci da nema para, a PMF ima svoju viziju rasporedjivanja mjesta i tu, navodno, bas i nisu popustljivi.
@Cobs: MZOS odobri mjesta fakultetima (PMFu), a onda ih oni rasporede unutar sebe (PMF medju odsjecima). Nemas koga "zicati" za vise, jer ce MZOS reci da nema para, a PMF ima svoju viziju rasporedjivanja mjesta i tu, navodno, bas i nisu popustljivi.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Buga. Forumaš(ica)
Pridružen/a: 20. 02. 2008. (22:04:58) Postovi: (18E)16
Spol:
|
Postano: 14:15 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="kakt00s"]A da vi svi počnete učiti? I sam sam pao LA1 na prvoj godini i znam da nije faks kriv. Oni su mi postavili uvjete (realne) i ja ih nisam ispunio, ali nakon toga sam se trgnuo, a čini mi se da vama to fali... :/
Ne želim nikakve ljetne rokove jer sam se i sam na prvoj godini uvjerio da mi cijelo ljeto ode. Nisam učio cijelo ljeto, ali i vrijeme kada sam apsolutno ništa ne radio nije bilo lijepo. Jednostavno se ne možeš toliko opustiti. To ljeto nije bilo ljeto.
Znali ste i sami kakva je situacija sa rokovima na MO, ako vam se to nije svidjelo i toliko vam smeta, uvijek postoji alternativna solucija.
Da nebi došlo do zabune, jedan rok više nebi nikog ubio, ali da bude odmah kad su i svi rokovi.
Shvaćam da nekom ne ide ili je lijen.... ili čak dođe do nekakvih problema pa nije u mogućnosti položiti kolegij. Dopustiti si da padnete kolegij je jedna stvar. Ali postoji razlika između pasti i padati.
Možda trebate fino sjesti i poredati si prioritete u životu. Ne kažem da je faks "alfa prioritet", ali neka bude među prvima. Svakako prije zabave :)
Pratim ovu temu otkako je započeta i nisam mislio uopće pisati, ali očito je potreban nekakav način intervencije da ponekad netko shvati da nije problem u drugima, već u njemu.
Btw... i ja sam nekad bio takav :)[/quote]
kužim kaj misliš i ovo se dijelom odnosi i na mene, ALI ja sam svoje otpadala! :D tak da neki dodatni rok(ovi) meni nebi puno značili (možda da poboljšam ocjene) jer kolegije koji bi mi produžili studij nema šanse da više padnem, a sve ostalo i da padnem 1 il 2 puta nebi mi se ništ produžilo, evo takva je moja situacija.
ali znam ljude koji ili ništa do sad nisu pali, a ne smatram da im je znanje nekaj posebno, ili su pali jedan kolegij i s tim i cijelu godinu, a učili jesu.
a ako je neko lijen il nekaj drugo, ne znam, više mu odgovara učiti dok počnu kolkoviji, ja mislim da i ta osoba zaslužuje da joj se da još jedna šansa. po meni bi to bilo ok, niš više, a može čak i odma nakon kolkovijskih tjedni.
mislim, ko oće padati može i onda :)
i je, nema baš veze s ovim, mislim da puno ljudi na početku prve godine ne zna kakav sistem imamo na faksu ...
svima, mislim da nema više smisla raspravljati, svako govori svoje, mene kaj sad jedino zanima je da li se bude nekaj napravilo ili ne (bez obzira dal bi to prošlo ili ne), ako ne super - nemamo dodatnog posla, ako da isto super, ali onda se idemo skupiti sami il nagovoriti studentske predstavnike da govore o tome na vijeću ili di već.
kakt00s (napisa): | A da vi svi počnete učiti? I sam sam pao LA1 na prvoj godini i znam da nije faks kriv. Oni su mi postavili uvjete (realne) i ja ih nisam ispunio, ali nakon toga sam se trgnuo, a čini mi se da vama to fali...
Ne želim nikakve ljetne rokove jer sam se i sam na prvoj godini uvjerio da mi cijelo ljeto ode. Nisam učio cijelo ljeto, ali i vrijeme kada sam apsolutno ništa ne radio nije bilo lijepo. Jednostavno se ne možeš toliko opustiti. To ljeto nije bilo ljeto.
Znali ste i sami kakva je situacija sa rokovima na MO, ako vam se to nije svidjelo i toliko vam smeta, uvijek postoji alternativna solucija.
Da nebi došlo do zabune, jedan rok više nebi nikog ubio, ali da bude odmah kad su i svi rokovi.
Shvaćam da nekom ne ide ili je lijen.... ili čak dođe do nekakvih problema pa nije u mogućnosti položiti kolegij. Dopustiti si da padnete kolegij je jedna stvar. Ali postoji razlika između pasti i padati.
Možda trebate fino sjesti i poredati si prioritete u životu. Ne kažem da je faks "alfa prioritet", ali neka bude među prvima. Svakako prije zabave
Pratim ovu temu otkako je započeta i nisam mislio uopće pisati, ali očito je potreban nekakav način intervencije da ponekad netko shvati da nije problem u drugima, već u njemu.
Btw... i ja sam nekad bio takav |
kužim kaj misliš i ovo se dijelom odnosi i na mene, ALI ja sam svoje otpadala! tak da neki dodatni rok(ovi) meni nebi puno značili (možda da poboljšam ocjene) jer kolegije koji bi mi produžili studij nema šanse da više padnem, a sve ostalo i da padnem 1 il 2 puta nebi mi se ništ produžilo, evo takva je moja situacija.
ali znam ljude koji ili ništa do sad nisu pali, a ne smatram da im je znanje nekaj posebno, ili su pali jedan kolegij i s tim i cijelu godinu, a učili jesu.
a ako je neko lijen il nekaj drugo, ne znam, više mu odgovara učiti dok počnu kolkoviji, ja mislim da i ta osoba zaslužuje da joj se da još jedna šansa. po meni bi to bilo ok, niš više, a može čak i odma nakon kolkovijskih tjedni.
mislim, ko oće padati može i onda
i je, nema baš veze s ovim, mislim da puno ljudi na početku prve godine ne zna kakav sistem imamo na faksu ...
svima, mislim da nema više smisla raspravljati, svako govori svoje, mene kaj sad jedino zanima je da li se bude nekaj napravilo ili ne (bez obzira dal bi to prošlo ili ne), ako ne super - nemamo dodatnog posla, ako da isto super, ali onda se idemo skupiti sami il nagovoriti studentske predstavnike da govore o tome na vijeću ili di već.
|
|
[Vrh] |
|
mona Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 05. 2010. (14:16:12) Postovi: (43)16
|
Postano: 15:48 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
Dragi Luka, evo da se osvrnem malo na tvoj post...
1. Profesori [b]bi[/b] trebali "rintat" kak ti kažeš zato što su za to i plaćeni. Ne znam da li ti to primjećuješ, ali većinu znanja koje smo dobili na fakultetu smo dobili od asistenata, asistenti pišu skripte, asistenti objašnjavaju zadatke koji dolaze u kolokvijima, asistenti nas većinom čuvaju na kolokvijima, ispravljaju iste, asistenti rješavaju zadatke preko maila/foruma/...., objavljuju literaturu na webu (primjere zadataka, prošlogodišnje kolokvije...), i ti isti asistenti su za to manje plaćeni od profesora (nadam se da oni neće promijenit ploču kad postanu profesori). Naravno ne mogu reć da je uvijek tako, ali generalno nažalost je. Ja skidam kapu asistentima, da nije njih, uz najveću inteligenciju ne bi ništa naučili na faksu -P
2. Jesam ja nešto propustila - jel negdje piše da se kolokviji/ispiti/popravni ne smiju održavati u tjednima u kojima se održavaju predavanja? Ne vidim zašto ne bi sad npr. kad počnu predavanja bio organiziran popravni ispit iz npr. Računalne grafike (koja uopće nema nikakav popravni). Oni koji su učili cijele godine i falilo im je par bodova da prođu, ponovit će gradivo preko vikenda i npr. u ponedjeljak poslije predavanja pisati popravni. Nije mi baš najjasnije gdje bi tu bio problem ?
3. Gledanje stvari iz jednog kuta ne vodi nas nigdje, najlakše je reći "kak mogu ja, a ti ne možeš", ali to je isto i najveća zabluda. Nije svatko u istoj situaciji kao [b] ti[/b] i nije cilj da sustav[b] tebi[/b] odgovara, cilj je da se postigne sustav koji će kvalitetno obrazovati što više ljudi, tj. da količina znanja koju svi zajedno prikupimo na fakultetu bude što veća. Mislim da smo na ovaj način jako daleko od postizanja tog cilja (
Eto, jednostavno ne mogu držat jezik za zubima jer me ovakve stvari svaki put iznova rastuže i to ne zato što sam nešto pala ili nisam dobila očekivanu ocjenu, već zato što često gledam studente koji naučno briljiraju na dokazima Weierstrassovog ili Picardovog teorema, a istovremeno ne znaju što je determinanta matrice -P
Dragi Luka, evo da se osvrnem malo na tvoj post...
1. Profesori [b]bi[/b] trebali "rintat" kak ti kažeš zato što su za to i plaćeni. Ne znam da li ti to primjećuješ, ali većinu znanja koje smo dobili na fakultetu smo dobili od asistenata, asistenti pišu skripte, asistenti objašnjavaju zadatke koji dolaze u kolokvijima, asistenti nas većinom čuvaju na kolokvijima, ispravljaju iste, asistenti rješavaju zadatke preko maila/foruma/...., objavljuju literaturu na webu (primjere zadataka, prošlogodišnje kolokvije...), i ti isti asistenti su za to manje plaćeni od profesora (nadam se da oni neće promijenit ploču kad postanu profesori). Naravno ne mogu reć da je uvijek tako, ali generalno nažalost je. Ja skidam kapu asistentima, da nije njih, uz najveću inteligenciju ne bi ništa naučili na faksu
2. Jesam ja nešto propustila - jel negdje piše da se kolokviji/ispiti/popravni ne smiju održavati u tjednima u kojima se održavaju predavanja? Ne vidim zašto ne bi sad npr. kad počnu predavanja bio organiziran popravni ispit iz npr. Računalne grafike (koja uopće nema nikakav popravni). Oni koji su učili cijele godine i falilo im je par bodova da prođu, ponovit će gradivo preko vikenda i npr. u ponedjeljak poslije predavanja pisati popravni. Nije mi baš najjasnije gdje bi tu bio problem
3. Gledanje stvari iz jednog kuta ne vodi nas nigdje, najlakše je reći "kak mogu ja, a ti ne možeš", ali to je isto i najveća zabluda. Nije svatko u istoj situaciji kao [b] ti[/b] i nije cilj da sustav[b] tebi[/b] odgovara, cilj je da se postigne sustav koji će kvalitetno obrazovati što više ljudi, tj. da količina znanja koju svi zajedno prikupimo na fakultetu bude što veća. Mislim da smo na ovaj način jako daleko od postizanja tog cilja
Eto, jednostavno ne mogu držat jezik za zubima jer me ovakve stvari svaki put iznova rastuže i to ne zato što sam nešto pala ili nisam dobila očekivanu ocjenu, već zato što često gledam studente koji naučno briljiraju na dokazima Weierstrassovog ili Picardovog teorema, a istovremeno ne znaju što je determinanta matrice
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 16:04 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
Ref. 2: tako se radilo u predbolonjskoj fazi i studenti tjedan-dva prije kolokvija, a pogotovo u doba kolokvija, masovno nisu dolazili na nastavu. Onda tu nastanu rupe koje se ne pokrpaju, pa se ne kuzi kasnije gradivo, pa katastrofa na iducem kolokviju,... Bje to prelose iskustvo i sanse da se to vrati u skorije vrijeme (dok se mi zaposleni jos sjecamo toga) su prakticki nikakve.
Ref bb (bez broja ;)), to je - po meni - stvar usmenog ispita. Ako ispitivac trazi da mu se nesto "odvergla", to ce i dobiti. Ako se potrudi traziti da student pokaze i razumijevanje, citat cemo po Forumu kako netko "studente koji briljiraju na dokazima Weierstrassovog ili Picardovog teorema rusi samo zbog neke sitnice (cit. [i]ne znaju sto je determinanta matrice[/i])".
No, treba 100+ studenata moci usmeno ispitati bez da se covjek prepusti onome "odverglaj i evo ti 2". To je ogroman posao.
P.S. Hvala za pohvale asistentima.
P.P.S. Ukljuci si bbCode ako mislis koristiti boldanje i sl. formatiranja. Mozes za svaki post posebno (ispod boxa u koji upisujes text) ili u profilu za sve buduce postove.
Ref. 2: tako se radilo u predbolonjskoj fazi i studenti tjedan-dva prije kolokvija, a pogotovo u doba kolokvija, masovno nisu dolazili na nastavu. Onda tu nastanu rupe koje se ne pokrpaju, pa se ne kuzi kasnije gradivo, pa katastrofa na iducem kolokviju,... Bje to prelose iskustvo i sanse da se to vrati u skorije vrijeme (dok se mi zaposleni jos sjecamo toga) su prakticki nikakve.
Ref bb (bez broja ), to je - po meni - stvar usmenog ispita. Ako ispitivac trazi da mu se nesto "odvergla", to ce i dobiti. Ako se potrudi traziti da student pokaze i razumijevanje, citat cemo po Forumu kako netko "studente koji briljiraju na dokazima Weierstrassovog ili Picardovog teorema rusi samo zbog neke sitnice (cit. ne znaju sto je determinanta matrice)".
No, treba 100+ studenata moci usmeno ispitati bez da se covjek prepusti onome "odverglaj i evo ti 2". To je ogroman posao.
P.S. Hvala za pohvale asistentima.
P.P.S. Ukljuci si bbCode ako mislis koristiti boldanje i sl. formatiranja. Mozes za svaki post posebno (ispod boxa u koji upisujes text) ili u profilu za sve buduce postove.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
maxic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 10. 02. 2009. (20:11:13) Postovi: (45)16
|
Postano: 16:05 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
[quote]Uzmimo zimski semestar. Predavanja, božićni praznici, oko 15.1. krenu 2. kolokviji. 2 tjedna za njih i to je kraj 1. mjeseca. 2 tjedna kasnije počinje nastava idućeg semestra. Zanima me di bi se tu našlo vremena za popravni kolokvij, usmeni, popravak usmenog (što imamo i sad) i još jedan rok? Ja stvarno ne vidim mjesta. [/quote]
Pa zašto ne bi popravni umjesto neposredno nakon kolokvija, bili u četvrtom mjesecu. Dakle u prvom bi nam bila potrebna 2 tjedna za kolokvije i 1, eventualno 2 za usmene. Mislim da bi tako bilo puno bolje, osim toga, za vrijeme popravnih se nastava može održavati. Ne bi svi studenti išli na popravni.
Citat: | Uzmimo zimski semestar. Predavanja, božićni praznici, oko 15.1. krenu 2. kolokviji. 2 tjedna za njih i to je kraj 1. mjeseca. 2 tjedna kasnije počinje nastava idućeg semestra. Zanima me di bi se tu našlo vremena za popravni kolokvij, usmeni, popravak usmenog (što imamo i sad) i još jedan rok? Ja stvarno ne vidim mjesta. |
Pa zašto ne bi popravni umjesto neposredno nakon kolokvija, bili u četvrtom mjesecu. Dakle u prvom bi nam bila potrebna 2 tjedna za kolokvije i 1, eventualno 2 za usmene. Mislim da bi tako bilo puno bolje, osim toga, za vrijeme popravnih se nastava može održavati. Ne bi svi studenti išli na popravni.
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol:
|
Postano: 16:18 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Luuka"]Kad pogledamo stare rokove, to su bili puno teži zadaci nego oni koji se sad rade na vježbama,zadaćama i koji dolaze na kolokvijima. I to je logično, budući da imamo puno manje vremena za učenje.[/quote]
Ne bih se složio niti s tim da je to logično niti da imate puno manje vremena za učenje. :) Na starom studiju je bilo moguće izaći na kolokvij iz većine predmeta, tako da tko je htio, na zimskom/ljetnom ispitnom roku mogao je riješiti cijeli semestar, a što bi više odgađao, kasnije bi više posla imao.
Uzmi još u obzir da bolonja nema čudovišnih kolegija poput MA3 (satnica 4+3, jedan semestar), MA4 (satnica 3+2,jedan semestar), UVIS, Mat.Mod, Logika itd. (2+2, dva semestra), da je dobar dio dvosemestralnih kolegija raspolovljen na 2+1 (a ne na 2+2) kolegije i da ako jedan kolegij odlučiš prebaciti na idući rok/iduću godinu, onda samo imaš još više posla kasnije.
Luuka (napisa): | Kad pogledamo stare rokove, to su bili puno teži zadaci nego oni koji se sad rade na vježbama,zadaćama i koji dolaze na kolokvijima. I to je logično, budući da imamo puno manje vremena za učenje. |
Ne bih se složio niti s tim da je to logično niti da imate puno manje vremena za učenje. Na starom studiju je bilo moguće izaći na kolokvij iz većine predmeta, tako da tko je htio, na zimskom/ljetnom ispitnom roku mogao je riješiti cijeli semestar, a što bi više odgađao, kasnije bi više posla imao.
Uzmi još u obzir da bolonja nema čudovišnih kolegija poput MA3 (satnica 4+3, jedan semestar), MA4 (satnica 3+2,jedan semestar), UVIS, Mat.Mod, Logika itd. (2+2, dva semestra), da je dobar dio dvosemestralnih kolegija raspolovljen na 2+1 (a ne na 2+2) kolegije i da ako jedan kolegij odlučiš prebaciti na idući rok/iduću godinu, onda samo imaš još više posla kasnije.
_________________ The Dude Abides
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 16:26 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="maxic"]Pa zašto ne bi popravni umjesto neposredno nakon kolokvija, bili u četvrtom mjesecu.[/quote]
Zato jer je tada poceo iduci semestar, pa vise ne mozete upisati sljedbenike, cak i ako polozite popravni. Neki sljedbenici su tada vec imali bliceve ili nesto slicno, pa se to ne da nadonaditi.
Osobni stav: pomaknuti popravne jer ovako ne ispunjavaju svrhu (a natovare nam puno posla), ali to nije provedivo dok god guramo pocetak nastave na pocetak rujna.
Prije nego pitate, neki dan sam probao saznati: jos se ne zna kad iduce godine pocinje nastava. I ne, nije ni meni jasno zasto je tako vazno da nastava pocne tako rano i da semestar kobajagi zavrsi prije novogodisnjih praznika. :neznam:
[quote="goranm"]Na starom studiju je bilo moguće izaći na kolokvij iz većine predmeta,...[/quote]
Samo zadnjih par godina prije bolonje. To je bila priprema za bolonju. U moje doba, a to nije tako puno prije nego si ti dosao na fax, kolokviji su bili prakticki nepoznat pojam. I svejedno se moglo ocistiti semestar prije kraja iduceg, ali se trebalo - redovito uciti. :lol:
Ali da je bolonji zrtvovano puno kvaltete, slozio bih se. Pitanje je samo jesmo li nekoc previsoko pucali s kvalitetom outputa, pa su nasi studenti opravdano studirali 7 godina umjesto 4... Odgovor na ovo iskreno ne znam.
maxic (napisa): | Pa zašto ne bi popravni umjesto neposredno nakon kolokvija, bili u četvrtom mjesecu. |
Zato jer je tada poceo iduci semestar, pa vise ne mozete upisati sljedbenike, cak i ako polozite popravni. Neki sljedbenici su tada vec imali bliceve ili nesto slicno, pa se to ne da nadonaditi.
Osobni stav: pomaknuti popravne jer ovako ne ispunjavaju svrhu (a natovare nam puno posla), ali to nije provedivo dok god guramo pocetak nastave na pocetak rujna.
Prije nego pitate, neki dan sam probao saznati: jos se ne zna kad iduce godine pocinje nastava. I ne, nije ni meni jasno zasto je tako vazno da nastava pocne tako rano i da semestar kobajagi zavrsi prije novogodisnjih praznika.
goranm (napisa): | Na starom studiju je bilo moguće izaći na kolokvij iz većine predmeta,... |
Samo zadnjih par godina prije bolonje. To je bila priprema za bolonju. U moje doba, a to nije tako puno prije nego si ti dosao na fax, kolokviji su bili prakticki nepoznat pojam. I svejedno se moglo ocistiti semestar prije kraja iduceg, ali se trebalo - redovito uciti.
Ali da je bolonji zrtvovano puno kvaltete, slozio bih se. Pitanje je samo jesmo li nekoc previsoko pucali s kvalitetom outputa, pa su nasi studenti opravdano studirali 7 godina umjesto 4... Odgovor na ovo iskreno ne znam.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 17:03 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Luuka"]Što se tiče kvalitete studija, mislim da je pala naspram starog, što je i razumljivo. Kad pogledamo stare rokove, to su bili puno teži zadaci nego oni koji se sad rade na vježbama,zadaćama i koji dolaze na kolokvijima. I to je logično, budući da imamo puno manje vremena za učenje. Jedino što mogu zaključit gledajuć te rokove je da bi oni koji su pali po ovom sistemu sigurno pali i po onom.[/quote]
Ovo nije bas tako jednostavno, sto se moze zakljuciti i iz vseginog zadnjeg posta. U praksi su mnogi studenti teske pismene ispite polagali na razne cudne nacine. Izlazis puno puta dok ti se ne posreci. Skuzis da asistent ponavlja zadatke pa ih naucis napamet. Ili nedajboze zapises rjesenja na eksternu memoriju. Ja ne vidim veliku korist od pretjerano teskih pismenih ispita - studij dugo traje, izgleda kao da su svi studenti jaaako pametni, a u stvarnosti se dogadja nesto drugo.
S druge strane prave usmene ispite je puno teze zmuljati. Rekao bih da je pad kvalitete studija, ako se to uopce moze egzaktno mjeriti, posljedica ukidanja ili trivijalizacije usmenih ispita.
"Sve je krenulo nizbrdo kad su se pojavili usmeni na kojima ne mozes pasti", kao sto je netko napisao u sigu :)
Luuka (napisa): | Što se tiče kvalitete studija, mislim da je pala naspram starog, što je i razumljivo. Kad pogledamo stare rokove, to su bili puno teži zadaci nego oni koji se sad rade na vježbama,zadaćama i koji dolaze na kolokvijima. I to je logično, budući da imamo puno manje vremena za učenje. Jedino što mogu zaključit gledajuć te rokove je da bi oni koji su pali po ovom sistemu sigurno pali i po onom. |
Ovo nije bas tako jednostavno, sto se moze zakljuciti i iz vseginog zadnjeg posta. U praksi su mnogi studenti teske pismene ispite polagali na razne cudne nacine. Izlazis puno puta dok ti se ne posreci. Skuzis da asistent ponavlja zadatke pa ih naucis napamet. Ili nedajboze zapises rjesenja na eksternu memoriju. Ja ne vidim veliku korist od pretjerano teskih pismenih ispita - studij dugo traje, izgleda kao da su svi studenti jaaako pametni, a u stvarnosti se dogadja nesto drugo.
S druge strane prave usmene ispite je puno teze zmuljati. Rekao bih da je pad kvalitete studija, ako se to uopce moze egzaktno mjeriti, posljedica ukidanja ili trivijalizacije usmenih ispita.
"Sve je krenulo nizbrdo kad su se pojavili usmeni na kojima ne mozes pasti", kao sto je netko napisao u sigu
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol:
Lokacija: Hakuna Matata
|
Postano: 17:13 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="mona"]
2. Jesam ja nešto propustila - jel negdje piše da se kolokviji/ispiti/popravni ne smiju održavati u tjednima u kojima se održavaju predavanja? Ne vidim zašto ne bi sad npr. kad počnu predavanja bio organiziran popravni ispit iz npr. Računalne grafike (koja uopće nema nikakav popravni). Oni koji su učili cijele godine i falilo im je par bodova da prođu, ponovit će gradivo preko vikenda i npr. u ponedjeljak poslije predavanja pisati popravni. Nije mi baš najjasnije gdje bi tu bio problem :? [/quote]
Kako je rekao vsego, upisat sljedbenika ni ne možeš ako nisi položio prethodnik, pa to odmah pada u vodu. Ako se radi o kolegiju bez sljedbenika, to bi bilo skroz ok.
[quote="mona"]
3. Gledanje stvari iz jednog kuta ne vodi nas nigdje, najlakše je reći "kak mogu ja, a ti ne možeš", ali to je isto i najveća zabluda. Nije svatko u istoj situaciji kao [b] ti[/b] i nije cilj da sustav[b] tebi[/b] odgovara, cilj je da se postigne sustav koji će kvalitetno obrazovati što više ljudi, tj. da količina znanja koju svi zajedno prikupimo na fakultetu bude što veća. Mislim da smo na ovaj način jako daleko od postizanja tog cilja :(
[/quote]
Nisam ja nigdje ni rekao da je cilj da sustav meni odgovara. Samo sam komentirao da ovakvo uređenje po mom mišljenju ima smisla i da je ok. Po starom studiju ja prvi ne bi završio u roku jer bi stalno to odugovlačio. Na forumu smo, tu se raspravlja, izmjena mišljenja i tak to. Uostalom, kak će bit organizirano iduće godine i nije da mi je nešto bitno pošto planiram diplomirati do početka ljeta. Vidio sam temu i odlučio u prokomentirati kao i svi ostali.
I složio bih se vsegom oko termina popravnih... puno brebrzo su nakon redovnih kolokvija, a pošto sve dajemo odjednom, nema se vremena kvalitetno proć kroz materiju cijelog kolegija. Svakako jesam za to da se "ispitno vrijeme" poveća, i nastava da počne kasnije.
mona (napisa): |
2. Jesam ja nešto propustila - jel negdje piše da se kolokviji/ispiti/popravni ne smiju održavati u tjednima u kojima se održavaju predavanja? Ne vidim zašto ne bi sad npr. kad počnu predavanja bio organiziran popravni ispit iz npr. Računalne grafike (koja uopće nema nikakav popravni). Oni koji su učili cijele godine i falilo im je par bodova da prođu, ponovit će gradivo preko vikenda i npr. u ponedjeljak poslije predavanja pisati popravni. Nije mi baš najjasnije gdje bi tu bio problem |
Kako je rekao vsego, upisat sljedbenika ni ne možeš ako nisi položio prethodnik, pa to odmah pada u vodu. Ako se radi o kolegiju bez sljedbenika, to bi bilo skroz ok.
mona (napisa): |
3. Gledanje stvari iz jednog kuta ne vodi nas nigdje, najlakše je reći "kak mogu ja, a ti ne možeš", ali to je isto i najveća zabluda. Nije svatko u istoj situaciji kao ti i nije cilj da sustav tebi odgovara, cilj je da se postigne sustav koji će kvalitetno obrazovati što više ljudi, tj. da količina znanja koju svi zajedno prikupimo na fakultetu bude što veća. Mislim da smo na ovaj način jako daleko od postizanja tog cilja
|
Nisam ja nigdje ni rekao da je cilj da sustav meni odgovara. Samo sam komentirao da ovakvo uređenje po mom mišljenju ima smisla i da je ok. Po starom studiju ja prvi ne bi završio u roku jer bi stalno to odugovlačio. Na forumu smo, tu se raspravlja, izmjena mišljenja i tak to. Uostalom, kak će bit organizirano iduće godine i nije da mi je nešto bitno pošto planiram diplomirati do početka ljeta. Vidio sam temu i odlučio u prokomentirati kao i svi ostali.
I složio bih se vsegom oko termina popravnih... puno brebrzo su nakon redovnih kolokvija, a pošto sve dajemo odjednom, nema se vremena kvalitetno proć kroz materiju cijelog kolegija. Svakako jesam za to da se "ispitno vrijeme" poveća, i nastava da počne kasnije.
_________________ "Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy
|
|
[Vrh] |
|
nenad Moderator
Pridružen/a: 08. 10. 2002. (14:08:30) Postovi: (355)16
|
Postano: 17:53 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
Ne sviđaju mi se nepotpune tablice, pa da vsegi dopunim podatke:
Geofizika ima 26 nastavnika, a studenti se upisuju unutar kvote Fizike
(dakle, 155 upisanih na 94+26 nastavnika na svih 5 godina studija).
K tome, Geografija ima 35 nastavnika, a Geologija 44.
U nastavnike se broje "pravi nastavnici", asistenti i suradnici u nastavi (!).
- Nenad
Ne sviđaju mi se nepotpune tablice, pa da vsegi dopunim podatke:
Geofizika ima 26 nastavnika, a studenti se upisuju unutar kvote Fizike
(dakle, 155 upisanih na 94+26 nastavnika na svih 5 godina studija).
K tome, Geografija ima 35 nastavnika, a Geologija 44.
U nastavnike se broje "pravi nastavnici", asistenti i suradnici u nastavi (!).
- Nenad
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 18:14 uto, 8. 2. 2011 Naslov: |
|
|
Evo, nadam se posljednja revizija (nisam siguran sluzi li icemu, ali niti ja ne volim nepotpune tablice :g:):
[table][format]head[/format] [format]this,span:2x1,align:center[/format]Kvota [format]this,span:2x1,align:center[/format]Asist+nast. Brucosa po (asist+nast)
MO [format]this row,bg:#ccffcc,color:#006000[/format]340 43,59% 95 12,18% 3,58
FO 155 19,87% 120 15,38% 1,29
Geografija 50 6,41% 35 4,49% 1,43
Geologija 35 4,49% 44 5,64% 0,80
BO 115 14,74% 166 21,28% 0,69
KO 85 10,90% 100 12,82% 0,85
[format]row,head[/format]Ukupno 780 [i][/i] 560 [i][/i] 1,39[/table]
Hvala Nenadu! :)
Evo, nadam se posljednja revizija (nisam siguran sluzi li icemu, ali niti ja ne volim nepotpune tablice ):
| Kvota | Asist+nast. | Brucosa po (asist+nast) |
---|
MO | 340 | 43,59% | 95 | 12,18% | 3,58 |
---|
FO | 155 | 19,87% | 120 | 15,38% | 1,29 |
---|
Geografija | 50 | 6,41% | 35 | 4,49% | 1,43 |
---|
Geologija | 35 | 4,49% | 44 | 5,64% | 0,80 |
---|
BO | 115 | 14,74% | 166 | 21,28% | 0,69 |
---|
KO | 85 | 10,90% | 100 | 12,82% | 0,85 |
---|
Ukupno | 780 | | 560 | | 1,39 |
---|
Hvala Nenadu!
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
|