Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Blizzard Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 10. 2006. (20:17:17) Postovi: (121)16
Spol:
Lokacija: u sjeni....
|
Postano: 21:54 čet, 10. 3. 2011 Naslov: |
|
|
Looolz, militantni tekstovi??!... lolz :lol:
@vsego: Prvo, ja sam poprilično paranoičan i gotovo uvijek u glavi vrtim worst-case scenario. Iza toga da ima nekih nastavnika koji bi se, po [b]mom[/b] mišljenju, iživljavali nad studentima i dalje stojim bez obzira zvali vi to nepristojnim, bezobraznim ili bilo kojim "težim" izrazom - vaš suprotan stav u potpunosti razumijem budući ste vi član nastavničkog kadra...
Drugo, da ste pročitali ostatak tog nevjerojatno militantnog posta vidjeli bi da se oko ove problematike:
[quote="vsego"]Da se mene pita: 4. semestar diplomskog studija neka bude samo za diplomski rad i ispit. Onda taj rad moze biti ozbiljniji, ispitivanje moze biti ozbiljnije i sve skupa moze bes problema imati znacajnu tezinu. Ali ne u situaciji u kojoj studenti gule posljednje ispite tjedan-dva prije obrana.
I ne mislim da se treba sramiti banalnih pitanja, ali se treba sramiti nekakvog formalnog popisa koji sadrzi samo banalna pitanja i jos niti jedno od tih pitanja nema veze s konkretnim diplomskim studijem kojeg kandidat tim ispitom zavrsava.[/quote]
uglavnom slažemo. Štoviše, predlažem i rješenje ovog "popis pitanja je prebanalan i nevezan uz konkretan dipl. studij"...
Meni je najveći problem, kako se pripremiti za diplomski ispit, recimo da pucam na veću ocjenu. Tko će mi reći na koje pitanje moram znati odgovor, na koje ne moram i na koja pitanja (ukoliko mi ih netko u komisiji postavi) imam pravo reći "to pitanje nije iz šireg područja mog diplomskog rada i ja na njega ne moram odgovarati"??...
[b]Što[/b] da učim, kako da se kvalitetno pripremim, [b]što[/b] mi je "šire područje" dipl. rada??...
[size=9]p.s. Stvarno ne želim zvučati militantno niti napasno ali gornja pitanja me stvarno muče i vjerujem da nisam u manjini. Ne želim se blamirati pred profesorima niti doživjeti neugodne tišine na "zadnjem" ispitu svog visokoškolskog obrazovanja zato što je pravilnik loš...[/size]
Looolz, militantni tekstovi??!... lolz
@vsego: Prvo, ja sam poprilično paranoičan i gotovo uvijek u glavi vrtim worst-case scenario. Iza toga da ima nekih nastavnika koji bi se, po mom mišljenju, iživljavali nad studentima i dalje stojim bez obzira zvali vi to nepristojnim, bezobraznim ili bilo kojim "težim" izrazom - vaš suprotan stav u potpunosti razumijem budući ste vi član nastavničkog kadra...
Drugo, da ste pročitali ostatak tog nevjerojatno militantnog posta vidjeli bi da se oko ove problematike:
vsego (napisa): | Da se mene pita: 4. semestar diplomskog studija neka bude samo za diplomski rad i ispit. Onda taj rad moze biti ozbiljniji, ispitivanje moze biti ozbiljnije i sve skupa moze bes problema imati znacajnu tezinu. Ali ne u situaciji u kojoj studenti gule posljednje ispite tjedan-dva prije obrana.
I ne mislim da se treba sramiti banalnih pitanja, ali se treba sramiti nekakvog formalnog popisa koji sadrzi samo banalna pitanja i jos niti jedno od tih pitanja nema veze s konkretnim diplomskim studijem kojeg kandidat tim ispitom zavrsava. |
uglavnom slažemo. Štoviše, predlažem i rješenje ovog "popis pitanja je prebanalan i nevezan uz konkretan dipl. studij"...
Meni je najveći problem, kako se pripremiti za diplomski ispit, recimo da pucam na veću ocjenu. Tko će mi reći na koje pitanje moram znati odgovor, na koje ne moram i na koja pitanja (ukoliko mi ih netko u komisiji postavi) imam pravo reći "to pitanje nije iz šireg područja mog diplomskog rada i ja na njega ne moram odgovarati"??...
Što da učim, kako da se kvalitetno pripremim, što mi je "šire područje" dipl. rada??...
p.s. Stvarno ne želim zvučati militantno niti napasno ali gornja pitanja me stvarno muče i vjerujem da nisam u manjini. Ne želim se blamirati pred profesorima niti doživjeti neugodne tišine na "zadnjem" ispitu svog visokoškolskog obrazovanja zato što je pravilnik loš...
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
nana Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 11. 2005. (12:24:35) Postovi: (2AD)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
Masiela Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2007. (22:28:01) Postovi: (338)16
Spol:
Lokacija: Među bananama
|
Postano: 22:48 čet, 10. 3. 2011 Naslov: |
|
|
//djelomično offtopic post
FER-ov diplomski (tj. magistarski, je l') rad nosi 30 ECTS-a, a sjećam se da sam vidjela za neki PhD vani uvjet da rad nosi 30 ECTS-a.
Volim reć da je FER-ovcima lakše u životu, al' im zavidim na projektima, stipendijama koje im se nude jer faks ima suradnju s nekim, a i zadnji semestar im je kul.
Nije baš da se nema na što ugledat kod njih samo to matematičari neće nikad priznat.
//djelomično offtopic post
FER-ov diplomski (tj. magistarski, je l') rad nosi 30 ECTS-a, a sjećam se da sam vidjela za neki PhD vani uvjet da rad nosi 30 ECTS-a.
Volim reć da je FER-ovcima lakše u životu, al' im zavidim na projektima, stipendijama koje im se nude jer faks ima suradnju s nekim, a i zadnji semestar im je kul.
Nije baš da se nema na što ugledat kod njih samo to matematičari neće nikad priznat.
_________________ mladac: e.k.s. je možda 8%, moje znanje ni toliko
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
Postano: 0:22 pet, 11. 3. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Blizzard"] ima nekih nastavnika koji bi se, po [b]mom[/b] mišljenju, iživljavali nad studentima i dalje stojim bez obzira zvali vi to nepristojnim, bezobraznim ili bilo kojim "težim" izrazom - vaš suprotan stav u potpunosti razumijem budući ste vi član nastavničkog kadra...
[/quote]
Oprosti, ali što to znači da se "profesor iživljavao nad studentom"? Tražio ga je da s razumijevanjem objasni što je to svojstvena vrijednost matrice? Tražio ga je da napiše ideju dokaza Binet-Cauchyjevog teorema? Očekivao je da zna što je limes funkcije? Ako nakon 4, 5, x godina studiranja netko ne zna osnovne stvari (a na diplomskom ispitu se traže [b]osnovne stvari[/b] - iliti [b]"opća matematička kultura"[/b]), onda se i najlakše pitanje može činiti kao "iživljavanje".
Diplomirao sam prije 2 godine. U isto to vrijeme je diplomiralo mnogo mojih kolega. Jest da je bilo prije 2 godine po starom sistemu, ali vjerujem da se nije puno promjenilo. Nitko mi iz komisije nije zamjerio što nisam neki teorem znao doslovno izreći, nego sam objašnjavao "na prstiće" skicirajući. Isto tako je bilo i mojim kolegama. Nikoga nisu pitali stvari o kojima nismo čuli mali milijun puta u toku visokoškolskog obrazovanja.
Usput, nije bila neka laganini komisija, rekao bih "srednje teška" (kako god to mjerili :D). Štoviše, kad sam jednom kolegu rekao tko mi je u komisiji pitao me jesam li ja mazohist kad sam si birao tog_i_tog profesora u komisiju. :D
Blizzard (napisa): | ima nekih nastavnika koji bi se, po mom mišljenju, iživljavali nad studentima i dalje stojim bez obzira zvali vi to nepristojnim, bezobraznim ili bilo kojim "težim" izrazom - vaš suprotan stav u potpunosti razumijem budući ste vi član nastavničkog kadra...
|
Oprosti, ali što to znači da se "profesor iživljavao nad studentom"? Tražio ga je da s razumijevanjem objasni što je to svojstvena vrijednost matrice? Tražio ga je da napiše ideju dokaza Binet-Cauchyjevog teorema? Očekivao je da zna što je limes funkcije? Ako nakon 4, 5, x godina studiranja netko ne zna osnovne stvari (a na diplomskom ispitu se traže osnovne stvari - iliti "opća matematička kultura"), onda se i najlakše pitanje može činiti kao "iživljavanje".
Diplomirao sam prije 2 godine. U isto to vrijeme je diplomiralo mnogo mojih kolega. Jest da je bilo prije 2 godine po starom sistemu, ali vjerujem da se nije puno promjenilo. Nitko mi iz komisije nije zamjerio što nisam neki teorem znao doslovno izreći, nego sam objašnjavao "na prstiće" skicirajući. Isto tako je bilo i mojim kolegama. Nikoga nisu pitali stvari o kojima nismo čuli mali milijun puta u toku visokoškolskog obrazovanja.
Usput, nije bila neka laganini komisija, rekao bih "srednje teška" (kako god to mjerili ). Štoviše, kad sam jednom kolegu rekao tko mi je u komisiji pitao me jesam li ja mazohist kad sam si birao tog_i_tog profesora u komisiju.
_________________ Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.
by A.Einstein
|
|
[Vrh] |
|
Blizzard Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 10. 2006. (20:17:17) Postovi: (121)16
Spol:
Lokacija: u sjeni....
|
Postano: 10:58 pet, 11. 3. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"]Naprednija pitanja mozes ocekivati samo iz diplomskog rada, a to ces valjda znati ako si ga sam pisao.[/quote]
Upravo to meni stvara probleme, "samo iz diplomskog rada" i "šire područje rada" su dvije različite stvari i svatko ih shvaća vrlo subjektivno. Nemam ništa protiv toga da me se pita neki rezultat koji koristim ili npr. "pokažite tvrdnju sa str. 5" ali pitanja tipa "ova vaša tvrdnja me jako podsjeća na teorem [i]žbljmn[/i] (ili je jako slična teoremu [i]žbljmn[/i]) iz kolegija [i]fdrmn[/i] koji ja predajem na [i]x[/i]-toj godini, jel znate možda taj teorem?" su mi škakljiva i zašto da si snižavam ocjenu diplomskog zbog toga što mi nitko nije rekao da bi trebao ponoviti i to...
@kenny: Nažalost, bojim se da ste se vi (kao i @vsego) previše fokusirali na moje mišljenje o tome da postoje nastavnici koji bi se eventualno (buduće vrijeme, a ne kako stalno navodite "su se", prošlo vrijeme) iživljavali nad studentima što je besmislena rasprava - ja mislim da ima takvih, vi mislite da nema, za mene kraj priče...
Hajmo se vratiti na topic. Ja mislim da je ovaj pravilink loš jer ta nesretna formulacija "šire područje rada" ostavlja nastavnicima previše slobode u ispitivanju (svatko može pitati [b]bilo što[/b] i opravdavati to kao "šire područje dipl. rada" što automatski negira bilo kakav prigovor od strane studenata). Također, u tom kontekstu ne postavlja nikakav okvir (pa čak ni temelj okvira) onoga što je potrebno znati i time značajno otežava studentima pripremu za diplomski ispit...:roll:
Nadam se da nećete krivo shvatiti. Ja nisam za trivijalne/banalne diplomske već samo za to da napravite popis pitanja koja odgovaramo. Imao taj popis pet, pedeset ili petsto pitanja i bila ta pitanja "teška", "lagana", nevezana za studij, od kritične važnosti za studij, elementarna, iz prve godine preddiplomskog, iz vrtića, iz doktorskog studija itd. - me uopće ne zanima, samo da znam [b]što moram[/b] naučiti.
Poanta priče jest, da su (što bi bilo kad bi bilo) student. predstavnici (ili bilo tko drugi) tražili mišljenje studenata, tj. da su tražili da se izjasnimo između "imate popis pitanja" i "nemate popis pitanja" vjerujem da bi uvjerljiva većina studenata odabrala ovo "imate popis pitanja" onda bi oni, koliko shvaćam (ako je @krcko dobro rekao), glasovali protiv ovog pravilnika, on ne bi prošao i možda bi imali nekakav popis pitanja koji bi svima olakšao pripremu za diplomski ispit...
krcko (napisa): | Naprednija pitanja mozes ocekivati samo iz diplomskog rada, a to ces valjda znati ako si ga sam pisao. |
Upravo to meni stvara probleme, "samo iz diplomskog rada" i "šire područje rada" su dvije različite stvari i svatko ih shvaća vrlo subjektivno. Nemam ništa protiv toga da me se pita neki rezultat koji koristim ili npr. "pokažite tvrdnju sa str. 5" ali pitanja tipa "ova vaša tvrdnja me jako podsjeća na teorem žbljmn (ili je jako slična teoremu žbljmn) iz kolegija fdrmn koji ja predajem na x-toj godini, jel znate možda taj teorem?" su mi škakljiva i zašto da si snižavam ocjenu diplomskog zbog toga što mi nitko nije rekao da bi trebao ponoviti i to...
@kenny: Nažalost, bojim se da ste se vi (kao i @vsego) previše fokusirali na moje mišljenje o tome da postoje nastavnici koji bi se eventualno (buduće vrijeme, a ne kako stalno navodite "su se", prošlo vrijeme) iživljavali nad studentima što je besmislena rasprava - ja mislim da ima takvih, vi mislite da nema, za mene kraj priče...
Hajmo se vratiti na topic. Ja mislim da je ovaj pravilink loš jer ta nesretna formulacija "šire područje rada" ostavlja nastavnicima previše slobode u ispitivanju (svatko može pitati bilo što i opravdavati to kao "šire područje dipl. rada" što automatski negira bilo kakav prigovor od strane studenata). Također, u tom kontekstu ne postavlja nikakav okvir (pa čak ni temelj okvira) onoga što je potrebno znati i time značajno otežava studentima pripremu za diplomski ispit...
Nadam se da nećete krivo shvatiti. Ja nisam za trivijalne/banalne diplomske već samo za to da napravite popis pitanja koja odgovaramo. Imao taj popis pet, pedeset ili petsto pitanja i bila ta pitanja "teška", "lagana", nevezana za studij, od kritične važnosti za studij, elementarna, iz prve godine preddiplomskog, iz vrtića, iz doktorskog studija itd. - me uopće ne zanima, samo da znam što moram naučiti.
Poanta priče jest, da su (što bi bilo kad bi bilo) student. predstavnici (ili bilo tko drugi) tražili mišljenje studenata, tj. da su tražili da se izjasnimo između "imate popis pitanja" i "nemate popis pitanja" vjerujem da bi uvjerljiva većina studenata odabrala ovo "imate popis pitanja" onda bi oni, koliko shvaćam (ako je @krcko dobro rekao), glasovali protiv ovog pravilnika, on ne bi prošao i možda bi imali nekakav popis pitanja koji bi svima olakšao pripremu za diplomski ispit...
|
|
[Vrh] |
|
ToMeK Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 09. 2008. (17:22:06) Postovi: (BA)16
Spol:
|
Postano: 12:12 pet, 11. 3. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Masiela"]//djelomično offtopic post
FER-ov diplomski (tj. magistarski, je l') rad nosi 30 ECTS-a, a sjećam se da sam vidjela za neki PhD vani uvjet da rad nosi 30 ECTS-a.
Volim reć da je FER-ovcima lakše u životu, al' im zavidim na projektima, stipendijama koje im se nude jer faks ima suradnju s nekim, a i zadnji semestar im je kul.
Nije baš da se nema na što ugledat kod njih samo to matematičari neće nikad priznat.[/quote]
Potpisujem, pogotovo ovo sa projektima, pa nije moguće da mi ne možemo imati neke projekte gdje će moći sudjelovati studenti, nije moguće da se mi(PMF-MO) ne znamo "progurat" za takve stvari kod ministarstva, kod tvrtki, banaka...
Masiela (napisa): | //djelomično offtopic post
FER-ov diplomski (tj. magistarski, je l') rad nosi 30 ECTS-a, a sjećam se da sam vidjela za neki PhD vani uvjet da rad nosi 30 ECTS-a.
Volim reć da je FER-ovcima lakše u životu, al' im zavidim na projektima, stipendijama koje im se nude jer faks ima suradnju s nekim, a i zadnji semestar im je kul.
Nije baš da se nema na što ugledat kod njih samo to matematičari neće nikad priznat. |
Potpisujem, pogotovo ovo sa projektima, pa nije moguće da mi ne možemo imati neke projekte gdje će moći sudjelovati studenti, nije moguće da se mi(PMF-MO) ne znamo "progurat" za takve stvari kod ministarstva, kod tvrtki, banaka...
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
Postano: 14:04 pet, 11. 3. 2011 Naslov: |
|
|
@ Blizzard - ja zapravo smatram da se ti previše fokusiraš na [i]mišljenje[/i], bez neke objektivnosti, dok ja tražim [b]činjenice[/b]. Postavio sam jasno pitanje "što znači da se profesor iživljava nad studentom?" na koje nisam dobio odgovor. Samo me to zanima. Riječ [i]iživljavanje[/i] je jako nespretno izrečena. Ima izrazito negativnu konotaciju i smatram da nije potrebno ikoga unaprijed optuživanje za [i]zlostavljanje[/i]. Koje je to konkretno pitanje na diplomskom ispitu, pa bi se mogao student osjetio [i]napadnuto[/i] i [i]zlostavljano[/i]?
Ne slažem se baš da se pod šire područje rada može smatrati bilo što. Npr, moj diplomski je bio iz diferencijalne geometrije neeuklidskog prostora i sasvim je logično da mi je mentor postavio pitanje iz diferencijalne geometrije euklidskog prostora, a ne iz Vjerojatnosti i statistike.
@ Blizzard - ja zapravo smatram da se ti previše fokusiraš na mišljenje, bez neke objektivnosti, dok ja tražim činjenice. Postavio sam jasno pitanje "što znači da se profesor iživljava nad studentom?" na koje nisam dobio odgovor. Samo me to zanima. Riječ iživljavanje je jako nespretno izrečena. Ima izrazito negativnu konotaciju i smatram da nije potrebno ikoga unaprijed optuživanje za zlostavljanje. Koje je to konkretno pitanje na diplomskom ispitu, pa bi se mogao student osjetio napadnuto i zlostavljano?
Ne slažem se baš da se pod šire područje rada može smatrati bilo što. Npr, moj diplomski je bio iz diferencijalne geometrije neeuklidskog prostora i sasvim je logično da mi je mentor postavio pitanje iz diferencijalne geometrije euklidskog prostora, a ne iz Vjerojatnosti i statistike.
_________________ Dvije stvari su beskonacne: svemir i ljudska glupost. Za ono prvo nisam siguran.
by A.Einstein
|
|
[Vrh] |
|
Gino Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2008. (10:54:06) Postovi: (370)16
Lokacija: Pula
|
Postano: 21:04 uto, 15. 3. 2011 Naslov: |
|
|
uf... procitat sve ovo je bas bilo naporno, al danas su mi rekli da pogledam ovo, pa evo...
uglavnom, dnevni red smo svi* prethodno procitali, zajedno s amandmanima, neposredno prije se nasli i dogovorili kako cemo glasati za koji amandman, za neke se nismo slozili, pa je svako po svom, al za ovo smo svi bili za
*svi se odnosi na nas, cini mi se 6, koji smo bili na sjednici
ne mislim da smo trebali trazit misljenje studenata, kako su krcko ili vsego vec objasnili, vi nas izabrali (zapravo niste, al niste se ni prijavili, da jeste, mozda bi vi dali vas glas NE za ovakvu odluku...) i onda mi djelujemo "po nasoj savjesti", ali ja sam ipak pitao misljenje nekih ljudi... slagali su se s ovakvom odlukom
...
uf... procitat sve ovo je bas bilo naporno, al danas su mi rekli da pogledam ovo, pa evo...
uglavnom, dnevni red smo svi* prethodno procitali, zajedno s amandmanima, neposredno prije se nasli i dogovorili kako cemo glasati za koji amandman, za neke se nismo slozili, pa je svako po svom, al za ovo smo svi bili za
*svi se odnosi na nas, cini mi se 6, koji smo bili na sjednici
ne mislim da smo trebali trazit misljenje studenata, kako su krcko ili vsego vec objasnili, vi nas izabrali (zapravo niste, al niste se ni prijavili, da jeste, mozda bi vi dali vas glas NE za ovakvu odluku...) i onda mi djelujemo "po nasoj savjesti", ali ja sam ipak pitao misljenje nekih ljudi... slagali su se s ovakvom odlukom
...
_________________ Mario Berljafa
|
|
[Vrh] |
|
Tvrtko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 10. 2006. (12:12:34) Postovi: (10A)16
Lokacija: CCP 4345 / PMF-MO 225
|
Postano: 20:50 ned, 17. 4. 2011 Naslov: |
|
|
Ja bi naveo neka primjere za koje sam cuo u inozemstvu u vezi zavrsnih/diplomskih/magistarskih i sl. radova.
Dakle dodiplomski program (4 godine) u SAD-u zavrsava, bez zavrsnog rada i bez zavrsnog ispita. Ako netko hoce raditi zavrsni rad da upozna neko podrucje bolje, moze i to se obicno zove "Honors Thesis". Pisanje takvog rada se vrednuje izvjesnom kolicinom dodatnih bodova, koji zamjenjuju jedan predmet. (Ponovo ovo variara od sveucilista do sveucilista.)
Master studij ima Thesis/non-Thesis opciju. Ako se odlucite za zavrsni rad, on se moze vrednovat cak do te mjere da vam zamjeni 3 predmeta, bez zavrsnog rada morat cete te bodove nadoknaditi polaganjem dodatnih predmeta. Studij zavrsava zavrsnim ispitom (ili obranom rada) u kojem vas se ispituje podrucje usavrsavanja. Ovdje master studij statistike ima cak dva ispita: teorijski (obavezan za sve) i prakticni (obrana rada moze zamijeniti ovaj).
Inace na nekim sveucilistima, cak vise ne postoji obrana doktorskog rada. Naime, prijavljuje se doktorski rad s temom tom i tom, ali ako kandidat ima objavljene te i te radove, mentor u svom izvjescu samo kaze i neka komisija konstatira da je kandidat doktorirao.
Ja bi naveo neka primjere za koje sam cuo u inozemstvu u vezi zavrsnih/diplomskih/magistarskih i sl. radova.
Dakle dodiplomski program (4 godine) u SAD-u zavrsava, bez zavrsnog rada i bez zavrsnog ispita. Ako netko hoce raditi zavrsni rad da upozna neko podrucje bolje, moze i to se obicno zove "Honors Thesis". Pisanje takvog rada se vrednuje izvjesnom kolicinom dodatnih bodova, koji zamjenjuju jedan predmet. (Ponovo ovo variara od sveucilista do sveucilista.)
Master studij ima Thesis/non-Thesis opciju. Ako se odlucite za zavrsni rad, on se moze vrednovat cak do te mjere da vam zamjeni 3 predmeta, bez zavrsnog rada morat cete te bodove nadoknaditi polaganjem dodatnih predmeta. Studij zavrsava zavrsnim ispitom (ili obranom rada) u kojem vas se ispituje podrucje usavrsavanja. Ovdje master studij statistike ima cak dva ispita: teorijski (obavezan za sve) i prakticni (obrana rada moze zamijeniti ovaj).
Inace na nekim sveucilistima, cak vise ne postoji obrana doktorskog rada. Naime, prijavljuje se doktorski rad s temom tom i tom, ali ako kandidat ima objavljene te i te radove, mentor u svom izvjescu samo kaze i neka komisija konstatira da je kandidat doktorirao.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 18:46 uto, 10. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]Malo je offtopic, ali zna li se koliko diplomski rad mora/moze imati stranica? :-k[/quote]
Ako ne pise u Pravilniku, onda nema formalnih ogranicenja, no to je uvijek dobro pitati mentora, posto on moze imati neku svoju viziju (u okvirima koje eventualno zadaje Pravilnik).
Anonymous (napisa): | Malo je offtopic, ali zna li se koliko diplomski rad mora/moze imati stranica? |
Ako ne pise u Pravilniku, onda nema formalnih ogranicenja, no to je uvijek dobro pitati mentora, posto on moze imati neku svoju viziju (u okvirima koje eventualno zadaje Pravilnik).
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
mischa Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 09. 2007. (17:52:41) Postovi: (D8)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol:
Lokacija: Hakuna Matata
|
Postano: 15:43 sri, 22. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]Ima li negdje taj popis pitanja?[/quote]
Srećom pa ja sve čuvam :D
A netko se potrudio pa napravio skriptu sa odgovorima, pa je i to u attachmentu :D Hvala onom tko je napravio :D
Anonymous (napisa): | Ima li negdje taj popis pitanja? |
Srećom pa ja sve čuvam
A netko se potrudio pa napravio skriptu sa odgovorima, pa je i to u attachmentu Hvala onom tko je napravio
_________________ "Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy
Description: |
|
Download |
Filename: |
pitanjaIOdgovoriZaDipl.pdf |
Filesize: |
360.45 KB |
Downloaded: |
1773 Time(s) |
Description: |
|
Download |
Filename: |
Dopuna_Pravilnika.pdf |
Filesize: |
91.48 KB |
Downloaded: |
1061 Time(s) |
|
|
[Vrh] |
|
stuey Forumaš(ica)
Pridružen/a: 03. 11. 2006. (15:52:11) Postovi: (A2)16
Spol:
Lokacija: Rijeka, Zg
|
Postano: 16:33 sri, 22. 6. 2011 Naslov: |
|
|
@luuka: +1 ;)
imam jedno trivić pitanje vezano za popis literature. u pravilima piše da treba biti abecednim redom popisana literatura, pa je nabrojano kako se piše za članke iz časopisa, kako za knjige, kako za članke iz zbornika radova i kako sa dokumente s interneta. jel to znači da trebamo na taj način grupirati i popis, pa u svakoj "grupi" nabrojati literaturu abecednim redom, ili jednostavno nabrojimo sve abecednim redom?
također, jel se kod abecednog poretka gleda naslov literature ili ime prvog autora, budući da je ono prvo po redu u navođenju literature?
hvala :)
@luuka: +1
imam jedno trivić pitanje vezano za popis literature. u pravilima piše da treba biti abecednim redom popisana literatura, pa je nabrojano kako se piše za članke iz časopisa, kako za knjige, kako za članke iz zbornika radova i kako sa dokumente s interneta. jel to znači da trebamo na taj način grupirati i popis, pa u svakoj "grupi" nabrojati literaturu abecednim redom, ili jednostavno nabrojimo sve abecednim redom?
također, jel se kod abecednog poretka gleda naslov literature ili ime prvog autora, budući da je ono prvo po redu u navođenju literature?
hvala
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
teja Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 07. 2006. (15:34:28) Postovi: (14A)16
Spol:
Lokacija: zg-ma and back
|
Postano: 19:20 sri, 22. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="stuey"]
imam jedno trivić pitanje vezano za popis literature. u pravilima piše da treba biti abecednim redom popisana literatura, pa je nabrojano kako se piše za članke iz časopisa, kako za knjige, kako za članke iz zbornika radova i kako sa dokumente s interneta. jel to znači da trebamo na taj način grupirati i popis, pa u svakoj "grupi" nabrojati literaturu abecednim redom, ili jednostavno nabrojimo sve abecednim redom?
također, jel se kod abecednog poretka gleda naslov literature ili ime prvog autora, budući da je ono prvo po redu u navođenju literature?
[/quote]
Mislim da treba samo abecednim redom po prezimenu autora (ako ih ima više onda su i njihova prezimena poredana po abecedi pa po prezimenu prvog autora) , bez obzira bio članak knjiga ili što već.
Kod mene je tako, a budući da je uvezano već, morat će proć :D
stuey (napisa): |
imam jedno trivić pitanje vezano za popis literature. u pravilima piše da treba biti abecednim redom popisana literatura, pa je nabrojano kako se piše za članke iz časopisa, kako za knjige, kako za članke iz zbornika radova i kako sa dokumente s interneta. jel to znači da trebamo na taj način grupirati i popis, pa u svakoj "grupi" nabrojati literaturu abecednim redom, ili jednostavno nabrojimo sve abecednim redom?
također, jel se kod abecednog poretka gleda naslov literature ili ime prvog autora, budući da je ono prvo po redu u navođenju literature?
|
Mislim da treba samo abecednim redom po prezimenu autora (ako ih ima više onda su i njihova prezimena poredana po abecedi pa po prezimenu prvog autora) , bez obzira bio članak knjiga ili što već.
Kod mene je tako, a budući da je uvezano već, morat će proć
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
teja Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 07. 2006. (15:34:28) Postovi: (14A)16
Spol:
Lokacija: zg-ma and back
|
|
[Vrh] |
|
|