Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

4.zadaća
WWW:
Idite na 1, 2, 3, 4  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
.anchy.
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 11. 2007. (20:03:46)
Postovi: (1BC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 15 - 11
Lokacija: Zgb

PostPostano: 11:30 čet, 26. 5. 2011    Naslov: 4.zadaća Citirajte i odgovorite

Kako bi išao algoritam za osnu simetriju točke A(x0,y0) preko pravca p... y=kx+l?
Ja znam to crtati,ali ne bih znala napisati algoritam(jedino ono s udaljenosti točke A do pravca p, pa iskoristiti to i okomiti pravac pravcu p kroz A,ali mi je to komplicirano jako za pisati )
Kako bi išao algoritam za osnu simetriju točke A(x0,y0) preko pravca p... y=kx+l?
Ja znam to crtati,ali ne bih znala napisati algoritam(jedino ono s udaljenosti točke A do pravca p, pa iskoristiti to i okomiti pravac pravcu p kroz A,ali mi je to komplicirano jako za pisati )


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Alisa
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 16. 02. 2008. (15:34:59)
Postovi: (4E)16
Sarma = la pohva - posuda
= 5 - 0

PostPostano: 11:34 čet, 26. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Da li ima netko main za zadatak "Surd"???
Da li ima netko main za zadatak "Surd"???


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
hermiona
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 03. 10. 2009. (12:16:59)
Postovi: (6)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 20:22 čet, 26. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

ja imam geometriju i isto nemam main :? zasto main nije naveden??
ja imam geometriju i isto nemam main Confused zasto main nije naveden??


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 16:22 pet, 27. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Najpametnije je da svatko ( tko ima volje ) napravi nekakav main ( ne neki trivijalan od 5-6 reda ) te da ga objavi ovdje na forumu ( smisljanje istog za vlastiti zadatak ne traje vise od 10-15min ) te napise sto mu je ispis main-a(radi usporedbe s ostalima ). Mislim da će se na taj način pokriti daleko najviše mogućih slučajeva te možete usporediti rezultate i uočiti eventualne greške ( svoje ili tuđe ). Evo ja ću napraviti po jedan main za zadaću Surd i Random. ( Tek negdje oko subote - nedjelje ).
Najpametnije je da svatko ( tko ima volje ) napravi nekakav main ( ne neki trivijalan od 5-6 reda ) te da ga objavi ovdje na forumu ( smisljanje istog za vlastiti zadatak ne traje vise od 10-15min ) te napise sto mu je ispis main-a(radi usporedbe s ostalima ). Mislim da će se na taj način pokriti daleko najviše mogućih slučajeva te možete usporediti rezultate i uočiti eventualne greške ( svoje ili tuđe ). Evo ja ću napraviti po jedan main za zadaću Surd i Random. ( Tek negdje oko subote - nedjelje ).


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Tomy007
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2009. (19:45:28)
Postovi: (94)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 4 - 6

PostPostano: 19:23 pet, 27. 5. 2011    Naslov: Re: 4.zadaća Citirajte i odgovorite

[quote=".anchy."]Kako bi išao algoritam za osnu simetriju točke A(x0,y0) preko pravca p... y=kx+l?
Ja znam to crtati,ali ne bih znala napisati algoritam(jedino ono s udaljenosti točke A do pravca p, pa iskoristiti to i okomiti pravac pravcu p kroz A,ali mi je to komplicirano jako za pisati )[/quote]

Evo izveo sam formulu.
Prvo dogovor oko varijabli: pravac je oblika Ax1+By1+C=0 (to je bolje od kx + l), točka koju zrcalim je (x1,y1) i točka koju želim dobiti je (x2,y2)
Postoje 3 slučaja :
1. kosi pravac :
[latex]x_{2}=\frac{(B^{2}-A^{2})x_{1}-2ABy_{1}-2AC}{A^{2}+B^{2}}[/latex]

[latex]y_{2}=\frac{B}{A}x_{2}-\frac{B}{A}x_{1}+y_{1}[/latex]

Za 2. i 3. nam treba udaljenost točke od pravca a taj operator imaš (za svaki slučaj napiši taj operator prije ovog), to je operator Tocka - Pravac, nazovimo tu udaljenost d.

2. A=0 :
Tražena točka je (x1, 2*(+/-)d) , + i - ovise o položaju pravca, ako je pravac iznad onda je + a ako ispod onda -.

3.B=0 :
Tražena točka je (2*(+/-)d, y1), + i - ovise o položaju pravca, ako je desno onda je + a ako je lijevo onda je -

Mislim da je to točno, ali ako mi se prikrala koja greška neka me netko ispravi.
.anchy. (napisa):
Kako bi išao algoritam za osnu simetriju točke A(x0,y0) preko pravca p... y=kx+l?
Ja znam to crtati,ali ne bih znala napisati algoritam(jedino ono s udaljenosti točke A do pravca p, pa iskoristiti to i okomiti pravac pravcu p kroz A,ali mi je to komplicirano jako za pisati )


Evo izveo sam formulu.
Prvo dogovor oko varijabli: pravac je oblika Ax1+By1+C=0 (to je bolje od kx + l), točka koju zrcalim je (x1,y1) i točka koju želim dobiti je (x2,y2)
Postoje 3 slučaja :
1. kosi pravac :




Za 2. i 3. nam treba udaljenost točke od pravca a taj operator imaš (za svaki slučaj napiši taj operator prije ovog), to je operator Tocka - Pravac, nazovimo tu udaljenost d.

2. A=0 :
Tražena točka je (x1, 2*(+/-)d) , + i - ovise o položaju pravca, ako je pravac iznad onda je + a ako ispod onda -.

3.B=0 :
Tražena točka je (2*(+/-)d, y1), + i - ovise o položaju pravca, ako je desno onda je + a ako je lijevo onda je -

Mislim da je to točno, ali ako mi se prikrala koja greška neka me netko ispravi.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 21:53 pet, 27. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
[code:1]#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"

int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;

cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;

cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;

if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;

if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;

Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;

cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;

cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;

Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;

cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;

cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;

cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;

cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0;[/code:1]

I ono što bi se trebalo ispisati:
[code:1] Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)

Da li radi T.x?"
5

Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5

Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!

Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!

y=-1*x;

Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398

Translacija pravca:
y=1*x + -4

Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)

Udaljenost pravaca:
3.16228

Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)

Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)

Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1

Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685

Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)

Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)

Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7

Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9[/code:1]
Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
Kod:
#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
       
int main (void){
    Tocka T1;
    Tocka T2(5,2);
    Tocka T3(1,-1);
    Tocka T4(7,7);
    Tocka T5(4,-5);
    Tocka T6;
   
    cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
    cout<<T1<<endl;
    cout<<T2<<endl;
    cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
    cout<<T2.x<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
    cout<<T1/T3;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
    cout<<T5/T5;
    cout<<endl;
    cout<<endl;
   
    if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
    if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
    cout<<endl;
   
    if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
    if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
    cout<<endl;
   
    Pravac P1(0,1);
    Pravac P2(-1,0);
    Pravac P3=T1/T3;
    cout<<P3<<endl<<endl;
   
    cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
    double k=(T1/T3)^(T1/T5);
    double t=(T1/T4)^(T3/T5);
    double s=(T6/T3)^(T1/T2);
    double v=(P1^P2);
    cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
    Pravac P4(1,2);
    Tocka T7(5,1);
    Pravac P5=P4^T7;
    cout<<P5;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
    Pravac P6(-1,0);
    Pravac P7(1,0);
    Tocka K=P6+P7;
    cout<<K<<endl;
    cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
    Pravac P8(3,2);
    Tocka T8(5,7);
    double x=T8-P8;
    cout<<x<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
    Tocka O= T8|P8;
    cout<<O<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
    Tocka D(6,2);
    Pravac M(4,-5);
    Tocka Z=D%M;
    cout<<Z<<endl;
    cout<<endl;
   
    Tocka S1(2,3);
    Tocka S2(4,5);
    Tocka T(3,-4);
    Pravac P=S1/S2;
    cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
 
    cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
    cout<<S1-P<<endl;
    cout<<S2-P<<endl;
    cout<<T-P<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
    Tocka zrcaljenje=T%P;
    cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
   
    cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
    Tocka ortpro=T|P;
    cout<<ortpro<<endl<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
    Pravac translacija=P^T;
    cout<<translacija<<endl<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
    Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
    Pravac translacija1=P^T;
    cout<<translacija1<<endl<<endl;
    return 0;


I ono što bi se trebalo ispisati:
Kod:
 Ispisujem koordinate tocaka:
 (0,0)
 (5,2)
 (1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)

Da li radi T.x?"
5

Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5

Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!

Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
   
y=-1*x;

Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
   
Translacija pravca:
y=1*x + -4

Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)

Udaljenost pravaca:
3.16228

Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)

Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
       
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
 
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
   
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
   
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)

Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7

Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9


[Vrh]
babybodom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 06. 2009. (22:03:01)
Postovi: (31)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 2 - 3
Lokacija: zagreb

PostPostano: 22:38 pet, 27. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
[/quote]
e puno hvala na ovome mainu! super je
btw... Pravac P(k,l); da?
ja sam u svom konstruktoru napravio da bude P(A,B) gdje su A i B tocke... (ubiti to je maltene isto kao i P=A/B operacija)... a k i l sam stavio da mi automatski onda racuna na to...
i vjerujem da na kraju... test mainovi nece provoditi konstruktor za pravac... posto u samom zadatku nigdje ne pise kako taj konstruktor treba tocno izgledat... a eto kako i vidimo... mi imamo 2 razlicita konstruktora za pravac... a i jedan i drugi rade :D
i jos jednom puno hvala na ovom mainu...
ja sam napisao svoj... ali nisam gotov s jos nekim funkcijama... plus... moj main je uzasno zbrkan :D
no budem postao ga kada zavrsim... da vidimo i to cudo :oops:
Anonymous (napisa):
Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.

e puno hvala na ovome mainu! super je
btw... Pravac P(k,l); da?
ja sam u svom konstruktoru napravio da bude P(A,B) gdje su A i B tocke... (ubiti to je maltene isto kao i P=A/B operacija)... a k i l sam stavio da mi automatski onda racuna na to...
i vjerujem da na kraju... test mainovi nece provoditi konstruktor za pravac... posto u samom zadatku nigdje ne pise kako taj konstruktor treba tocno izgledat... a eto kako i vidimo... mi imamo 2 razlicita konstruktora za pravac... a i jedan i drugi rade Very Happy
i jos jednom puno hvala na ovom mainu...
ja sam napisao svoj... ali nisam gotov s jos nekim funkcijama... plus... moj main je uzasno zbrkan Very Happy
no budem postao ga kada zavrsim... da vidimo i to cudo Embarassed



_________________
may the noobishness be with you
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
AR
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 03. 2011. (23:25:56)
Postovi: (D)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 23:38 pet, 27. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

zadatak geometrija....
Što ako operatoru + posaljem dva ista pravca, a on mora vratiti neku tocku ?
Što vraca? - ishodiste????
zadatak geometrija....
Što ako operatoru + posaljem dva ista pravca, a on mora vratiti neku tocku ?
Što vraca? - ishodiste????


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 9:28 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="babybodom"]Pravac P(k,l); da?[/quote]
Tako je ;)
[quote="babybodom"]i vjerujem da na kraju... test mainovi nece provoditi konstruktor za pravac... posto u samom zadatku nigdje ne pise kako taj konstruktor treba tocno izgledat[/quote]
I ja vjerujem da se to neće provjeravati. Ovo je samo da se vidi provjera svakog koraka.
[quote="babybodom"]ja sam napisao svoj... ali nisam gotov s jos nekim funkcijama... plus... moj main je uzasno zbrkan
no budem postao ga kada zavrsim... da vidimo i to cudo [/quote]
Samo ti stavi kad budeš gotov. Da si i ja provjerim kroz tuđa razmišljanja :)
babybodom (napisa):
Pravac P(k,l); da?

Tako je Wink
babybodom (napisa):
i vjerujem da na kraju... test mainovi nece provoditi konstruktor za pravac... posto u samom zadatku nigdje ne pise kako taj konstruktor treba tocno izgledat

I ja vjerujem da se to neće provjeravati. Ovo je samo da se vidi provjera svakog koraka.
babybodom (napisa):
ja sam napisao svoj... ali nisam gotov s jos nekim funkcijama... plus... moj main je uzasno zbrkan
no budem postao ga kada zavrsim... da vidimo i to cudo

Samo ti stavi kad budeš gotov. Da si i ja provjerim kroz tuđa razmišljanja Smile


[Vrh]
kakt00s
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 10. 2007. (12:19:40)
Postovi: (183)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
33 = 43 - 10
Lokacija: :ɐɾıɔɐʞoן

PostPostano: 12:52 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Konstruktor za pravac trebamo sami napraviti jer ti ipak u nekim fjama treba vraćati pravac. Napraviš ga po želji jer nije navedeno u zadaći. Ja sam također napravio Pravac A(Točka1,Točka2).
Konstruktor za pravac trebamo sami napraviti jer ti ipak u nekim fjama treba vraćati pravac. Napraviš ga po želji jer nije navedeno u zadaći. Ja sam također napravio Pravac A(Točka1,Točka2).



_________________
Muy importante!
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
.anchy.
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 11. 2007. (20:03:46)
Postovi: (1BC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 15 - 11
Lokacija: Zgb

PostPostano: 13:09 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

@Gost: Meni drugi kut ispada sa pozitivnim predznakom,a tako mi je ispao i ručno?

@Tomy007 i samoj sebi:
Pa naravno da postoji lakši način :oops:
Imamo točku A(x1,y1) koju trebamo zrcaliti preko pravca p, lako nađemo pravac okomit na pravac p koji prolazi kroz A(nazovimo ga p'), izračunamo koordinate sjecišta ta 2 pravca(S(xS,yS)). I sada ono trivijano:ta točka je polovište dužine AA' :lol:
Dakle,koordinate tražene točke A':
x'=2*xS-x1
y'=2*yS-y1

edit:prvi komentar nije bio točan,pa sam ga izbrisala,ali ipak mislim da nije točan algoritam od Tomyja?
@Gost: Meni drugi kut ispada sa pozitivnim predznakom,a tako mi je ispao i ručno?

@Tomy007 i samoj sebi:
Pa naravno da postoji lakši način Embarassed
Imamo točku A(x1,y1) koju trebamo zrcaliti preko pravca p, lako nađemo pravac okomit na pravac p koji prolazi kroz A(nazovimo ga p'), izračunamo koordinate sjecišta ta 2 pravca(S(xS,yS)). I sada ono trivijano:ta točka je polovište dužine AA' Laughing
Dakle,koordinate tražene točke A':
x'=2*xS-x1
y'=2*yS-y1

edit:prvi komentar nije bio točan,pa sam ga izbrisala,ali ipak mislim da nije točan algoritam od Tomyja?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 14:26 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Evo moj main za Random ako kome pomaže:

int main(){
Random kocka(1,6), kocka1(1,6), kocka2(2,6), R(2), R1(2), R2(6,1), R3(-1,-6), R4(-6,-1);
cout<<kocka<<endl;
cout<<(kocka!=kocka1)<<endl;
cout<<(R3==R4)<<endl;
cout<<kocka-kocka<<endl;
cout<<kocka+kocka<<endl;
cout<<kocka*2<<endl;
cout<<2*kocka<<endl;
cout<<kocka*kocka<<endl;
cout<<*(kocka*kocka)<<endl;
cout<<~(kocka*kocka)<<endl;
cout<<(kocka<kocka1)<<endl;
const Random K(1,2);
cout<< (R=3) <<endl;
cout<< (kocka=7) <<endl;
cout<< (kocka=3) <<endl;

/*
1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
1
1
0:100%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
149.139
15.1667
0.416667
0
0
0.166667
*/

return 0;
}
Evo moj main za Random ako kome pomaže:

int main(){
Random kocka(1,6), kocka1(1,6), kocka2(2,6), R(2), R1(2), R2(6,1), R3(-1,-6), R4(-6,-1);
cout<<kocka<<endl;
cout<<(kocka!=kocka1)<<endl;
cout<<(R3==R4)<<endl;
cout<<kocka-kocka<<endl;
cout<<kocka+kocka<<endl;
cout<<kocka*2<<endl;
cout<<2*kocka<<endl;
cout<<kocka*kocka<<endl;
cout<<*(kocka*kocka)<<endl;
cout<<~(kocka*kocka)<<endl;
cout<<(kocka<kocka1)<<endl;
const Random K(1,2);
cout<< (R=3) <<endl;
cout<< (kocka=7) <<endl;
cout<< (kocka=3) <<endl;

/*
1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
1
1
0:100%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
149.139
15.1667
0.416667
0
0
0.166667
*/

return 0;
}


[Vrh]
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 15:23 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]Evo moj main za Random ako kome pomaže:

int main(){
Random kocka(1,6), kocka1(1,6), kocka2(2,6), R(2), R1(2), R2(6,1), R3(-1,-6), R4(-6,-1);
cout<<kocka<<endl;
cout<<(kocka!=kocka1)<<endl;
cout<<(R3==R4)<<endl;
cout<<kocka-kocka<<endl;
cout<<kocka+kocka<<endl;
cout<<kocka*2<<endl;
cout<<2*kocka<<endl;
cout<<kocka*kocka<<endl;
cout<<*(kocka*kocka)<<endl;
cout<<~(kocka*kocka)<<endl;
cout<<(kocka<kocka1)<<endl;
const Random K(1,2);
cout<< (R=3) <<endl;
cout<< (kocka=7) <<endl;
cout<< (kocka=3) <<endl;

/*
1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
1
1
0:100%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
149.139
15.1667
0.416667
0
0
0.166667
*/

return 0;
}[/quote]

meni se neki rezultati razlikuju...
1. stvar je dal se mogu varijable konstruirati kao:
[code:1]Random R4( -6, -1 );[/code:1]
-> no to je najmanji problem ako se mogu i tako

[code:1]1: 1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
2. 1
3. 1
4. 0:100%
5. 2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
6. 2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
7. 2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
8. 1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
9. 149.139
10. 15.1667
11. 0.416667
12. 0
13. 0
14. 0.166667 [/code:1]

evo nadopisao sam brojeve redova u tvoje rješenje pa ću samo napisati koji su mi redovi različiti

1. razlika: u redu 3. ( meni ispiše 0, no to je samo pitanje smijel li se u konstruktor prvo staviti veći pa onda manji broj )

2. razlika: u redu 5. meni se ispisuje:
[code:1]2:3%,3:6%,4:8%,5:11%,6:14%,7:17%,8:14%,9:11%,10:8%,11:6%,12:3%[/code:1]
( tj. postoji razlika između varijabla kocka+kocka i 2*kocka , barem koliko sam shvatio iz zadatka... )

3.razlika: u redu 8. meni se ispisuje:
[code:1]1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24:6%,25:3%,30:6%,36:3%[/code:1]
( opet kao i kod zbrajanja mislim da se u obzir uzimaju sve moguće kombinacije množenja )

4.razlika: u redu 9. meni se ispisuje: 130.265

5. razlika: u redu 10. meni se ispisuje: 12.25

no te zadnje dvije razlike su posljedica našeg razlikovanja slučajnih varijabla kocka*kocka
Anonymous (napisa):
Evo moj main za Random ako kome pomaže:

int main(){
Random kocka(1,6), kocka1(1,6), kocka2(2,6), R(2), R1(2), R2(6,1), R3(-1,-6), R4(-6,-1);
cout<<kocka<<endl;
cout<<(kocka!=kocka1)<<endl;
cout<<(R3==R4)<<endl;
cout<<kocka-kocka<<endl;
cout<<kocka+kocka<<endl;
cout<<kocka*2<<endl;
cout<<2*kocka<<endl;
cout<<kocka*kocka<<endl;
cout<<*(kocka*kocka)<<endl;
cout<<~(kocka*kocka)<<endl;
cout<<(kocka<kocka1)<<endl;
const Random K(1,2);
cout<< (R=3) <<endl;
cout<< (kocka=7) <<endl;
cout<< (kocka=3) <<endl;

/*
1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
1
1
0:100%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
149.139
15.1667
0.416667
0
0
0.166667
*/

return 0;
}


meni se neki rezultati razlikuju...
1. stvar je dal se mogu varijable konstruirati kao:
Kod:
Random R4( -6, -1 );

→ no to je najmanji problem ako se mogu i tako

Kod:
1: 1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
2.   1
3.   1
4.   0:100%
5.   2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
6.   2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
7.   2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
8.   1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
9.   149.139
10.   15.1667
11.  0.416667
12.  0
13.  0
14.  0.166667


evo nadopisao sam brojeve redova u tvoje rješenje pa ću samo napisati koji su mi redovi različiti

1. razlika: u redu 3. ( meni ispiše 0, no to je samo pitanje smijel li se u konstruktor prvo staviti veći pa onda manji broj )

2. razlika: u redu 5. meni se ispisuje:
Kod:
2:3%,3:6%,4:8%,5:11%,6:14%,7:17%,8:14%,9:11%,10:8%,11:6%,12:3%

( tj. postoji razlika između varijabla kocka+kocka i 2*kocka , barem koliko sam shvatio iz zadatka... )

3.razlika: u redu 8. meni se ispisuje:
Kod:
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24:6%,25:3%,30:6%,36:3%

( opet kao i kod zbrajanja mislim da se u obzir uzimaju sve moguće kombinacije množenja )

4.razlika: u redu 9. meni se ispisuje: 130.265

5. razlika: u redu 10. meni se ispisuje: 12.25

no te zadnje dvije razlike su posljedica našeg razlikovanja slučajnih varijabla kocka*kocka


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
some_dude
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2009. (16:23:13)
Postovi: (59)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
17 = 17 - 0
Lokacija: Zd-Zg

PostPostano: 15:28 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Alisa"]Da li ima netko main za zadatak "Surd"???[/quote]

[code:1]#include <iostream>
#include "surd.h"

using namespace std;

int main(void)Postano: 16:27 sub, 28. 5. 2011 Naslov: Surdovi
Main za surdove:

Kod
{
Surd A(2, 1, 15);
Surd B(0, 5, 13);
Surd C(4, 5, 15);
Surd G(0, 2, 5);
Surd F(0, 3, 7);

cout << "Vrijednost surda A je " << A << endl; // Vrijednost surda je 2+1@15
cout << "Vrijednost surda B je " << B << endl; // Vrijednost surda je 5@13

Surd D(0);
D = A + C + A;
cout << "Vrijednost surda D je " << D << endl; // Vrijednost surda D je 8+7@15

cout << "Vrijednost surda A + C + A je " << A + C + A << endl; // Vrijednost surda A + C + A je 8+7@15

Surd E(0);
E = G + F;
cout << "Vrijednost surda E je " << E << endl; // Vrijednost surda E je NaS

cout << "Vrijednost surda G + F je " << G + F << endl; // Vrijednost surda G + F je NaS

A++= 6;

cout << "Vrijednost surda A je " << A << endl; //Vrijednost surda A je 2+6@15

A = ~A;
cout << "Vrijednost surda A je " << A << endl; //Vrijednost surda A je 2-6@15

C = -B;
cout << "Vrijednost surda C je " << C << endl; //Vrijednost surda C je -5@13

int a = *D;
cout << "Vrijednost norme surda D je " << a << endl; // Vrijednost norme surda D je 799

F = F + F;
cout << "Vrijednost surda F je " << F << endl; //Vrijednost surda F je 6@7

int b = F++;
cout << "Vrijednost broja ++F je " << b << endl; //Vrijednost broja ++F je 6

Surd t = F^2;
cout << "Vrijednost surda t je " << t << endl; //Vrijednost surda t je 252

t = F^3;
cout << "Vrijednost surda t je " << t << endl; //Vrijednost surda t je 1512@7

Surd N(1,1,2);
t = N^3;
cout << "Vrijednost surda t je " << t << endl; //Vrijednost surda t je 7+5@2

Surd X(1,2,-17);
Surd Y(3,4,-17);
cout << "Vrijednost surda X je " << X << endl; //Vrijednost surda X je 1+2i@17
cout << "Vrijednost surda Y je " << Y << endl; //Vrijednost surda Y je 3+4i@17

Surd Z = X + Y;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+6i@17

Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
Z = a1 + b1;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13

Z = c + d;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i

Z = a1 - b1;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je -1-2@13

Z = c - d;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 1-i

Surd a2(2,-31,5);
cout << "Vrijednost surda a2 je " << a2 << endl; //Vrijednost surda a2 je 2-31@5

return 0;
}[/code:1]
Alisa (napisa):
Da li ima netko main za zadatak "Surd"???


Kod:
#include <iostream>
#include "surd.h"

using namespace std;

int main(void)Postano: 16:27 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Surdovi        
Main za surdove:

Kod
{
   Surd A(2, 1, 15);
   Surd B(0, 5, 13);
   Surd C(4, 5, 15);
   Surd G(0, 2, 5);
   Surd F(0, 3, 7);
   
   cout << "Vrijednost surda A je " << A << endl; // Vrijednost surda je 2+1@15
   cout << "Vrijednost surda B je " << B << endl; // Vrijednost surda je 5@13
   
   Surd D(0);
   D = A + C + A;
   cout << "Vrijednost surda D je " << D << endl; // Vrijednost surda D je 8+7@15
   
   cout << "Vrijednost surda A + C + A je " << A + C + A << endl; // Vrijednost surda A + C + A je 8+7@15
   
   Surd E(0);
   E = G + F;
   cout << "Vrijednost surda E je " << E << endl; // Vrijednost surda E je NaS
   
   cout << "Vrijednost surda G + F je " << G + F << endl; // Vrijednost surda G + F je NaS

   A++= 6;
   
   cout << "Vrijednost surda A je " << A << endl; //Vrijednost surda A je 2+6@15
   
   A = ~A;
   cout << "Vrijednost surda A je " << A << endl; //Vrijednost surda A je 2-6@15
   
   C = -B;
   cout << "Vrijednost surda C je " << C << endl; //Vrijednost surda C je -5@13
   
   int a = *D;
   cout << "Vrijednost norme surda D je " << a << endl; // Vrijednost norme surda D je 799
   
   F = F + F;
   cout << "Vrijednost surda F je " << F << endl; //Vrijednost surda F je 6@7
   
   int b = F++;
   cout << "Vrijednost broja ++F je " << b << endl; //Vrijednost broja ++F je 6
   
   Surd t = F^2;
   cout << "Vrijednost surda t je " << t << endl; //Vrijednost surda t je 252
   
   t = F^3;
   cout << "Vrijednost surda t je " << t << endl; //Vrijednost surda t je 1512@7
   
   Surd N(1,1,2);
   t = N^3;
   cout << "Vrijednost surda t je " << t << endl; //Vrijednost surda t je 7+5@2
   
   Surd X(1,2,-17);
   Surd Y(3,4,-17);
   cout << "Vrijednost surda X je " << X << endl; //Vrijednost surda X je 1+2i@17
   cout << "Vrijednost surda Y je " << Y << endl; //Vrijednost surda Y je 3+4i@17
   
   Surd Z = X + Y;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+6i@17
   
   Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
   Z = a1 + b1;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13
   
   Z = c + d;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
   
   Z = a1 - b1;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je -1-2@13
   
   Z = c - d;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 1-i
   
   Surd a2(2,-31,5);
   cout << "Vrijednost surda a2 je " << a2 << endl; //Vrijednost surda a2 je 2-31@5
   
   return 0;
}


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
pbakic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 10. 2009. (17:48:30)
Postovi: (143)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
83 = 86 - 3

PostPostano: 15:35 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Evo jedan primjer maina za Surdove - nadam se da radi kako bi trebalo :D
Al, ko sto je i napomenuto u FAQu, ovo pokriva samo jedan (mali) dio svih mogucih kombinacija operatora...

EDIT: postojala je greska u operatoru < (usporedba kompleksnih Surdova), al sad je ispravljena
Evo jedan primjer maina za Surdove - nadam se da radi kako bi trebalo Very Happy
Al, ko sto je i napomenuto u FAQu, ovo pokriva samo jedan (mali) dio svih mogucih kombinacija operatora...

EDIT: postojala je greska u operatoru < (usporedba kompleksnih Surdova), al sad je ispravljena





ispis.txt
 Description:

Download
 Filename:  ispis.txt
 Filesize:  436 Bytes
 Downloaded:  173 Time(s)


main.cpp
 Description:

Download
 Filename:  main.cpp
 Filesize:  2.64 KB
 Downloaded:  157 Time(s)



Zadnja promjena: pbakic; 12:53 ned, 29. 5. 2011; ukupno mijenjano 2 put/a.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 15:47 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?
ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?


[Vrh]
.anchy.
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 11. 2007. (20:03:46)
Postovi: (1BC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 15 - 11
Lokacija: Zgb

PostPostano: 15:57 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?[/quote]

mislim da nikak..ja sam zato uvela još jednu varijablu koja mi govori da li je pravac horizontalan(vraća istinu ili laž).

E,i kako da napravim da mi kod uspoređivanja brojeve manje od 0.001 smatram nulom? npr.da bude 3.0==3.0001?
Anonymous (napisa):
ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?


mislim da nikak..ja sam zato uvela još jednu varijablu koja mi govori da li je pravac horizontalan(vraća istinu ili laž).

E,i kako da napravim da mi kod uspoređivanja brojeve manje od 0.001 smatram nulom? npr.da bude 3.0==3.0001?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
babybodom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 06. 2009. (22:03:01)
Postovi: (31)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 2 - 3
Lokacija: zagreb

PostPostano: 16:09 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?[/quote]

gdje u zadatku imas operator koji radi ortogonalni pravac?
njega niti opcenito ne mozes napraviti ako ne znas jednu tocku barem...
a cim imas 1 tocku sa stranze za pravac oblika y=2 mozes bez problema napraviti ortogonalan pravac... iako ti to samo treba za funckije koje rade projekcije i zrcaljenje tocke...
a jednadzbu dobijes ovako:
y=ax+b je pravac na koji treba napraviti ortogonalni pravac y=cx+d
c=-1/a
d=y-cx (x,y su koordinate tocke kroz koju prolazi taj ortogonalni pravac)
Anonymous (napisa):
ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?


gdje u zadatku imas operator koji radi ortogonalni pravac?
njega niti opcenito ne mozes napraviti ako ne znas jednu tocku barem...
a cim imas 1 tocku sa stranze za pravac oblika y=2 mozes bez problema napraviti ortogonalan pravac... iako ti to samo treba za funckije koje rade projekcije i zrcaljenje tocke...
a jednadzbu dobijes ovako:
y=ax+b je pravac na koji treba napraviti ortogonalni pravac y=cx+d
c=-1/a
d=y-cx (x,y su koordinate tocke kroz koju prolazi taj ortogonalni pravac)



_________________
may the noobishness be with you
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 16:19 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Cobs"][quote="Anonymous"]Evo moj main za Random ako kome pomaže:

int main(){
Random kocka(1,6), kocka1(1,6), kocka2(2,6), R(2), R1(2), R2(6,1), R3(-1,-6), R4(-6,-1);
cout<<kocka<<endl;
cout<<(kocka!=kocka1)<<endl;
cout<<(R3==R4)<<endl;
cout<<kocka-kocka<<endl;
cout<<kocka+kocka<<endl;
cout<<kocka*2<<endl;
cout<<2*kocka<<endl;
cout<<kocka*kocka<<endl;
cout<<*(kocka*kocka)<<endl;
cout<<~(kocka*kocka)<<endl;
cout<<(kocka<kocka1)<<endl;
const Random K(1,2);
cout<< (R=3) <<endl;
cout<< (kocka=7) <<endl;
cout<< (kocka=3) <<endl;

/*
1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
1
1
0:100%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
149.139
15.1667
0.416667
0
0
0.166667
*/

return 0;
}[/quote]

meni se neki rezultati razlikuju...
1. stvar je dal se mogu varijable konstruirati kao:
[code:1]Random R4( -6, -1 );[/code:1]
-> no to je najmanji problem ako se mogu i tako

[code:1]1: 1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
2. 1
3. 1
4. 0:100%
5. 2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
6. 2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
7. 2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
8. 1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
9. 149.139
10. 15.1667
11. 0.416667
12. 0
13. 0
14. 0.166667 [/code:1]

evo nadopisao sam brojeve redova u tvoje rješenje pa ću samo napisati koji su mi redovi različiti

1. razlika: u redu 3. ( meni ispiše 0, no to je samo pitanje smijel li se u konstruktor prvo staviti veći pa onda manji broj )
nigdje ne kaže u kojem su odnosu ti brojevi

2. razlika: u redu 5. meni se ispisuje:
[code:1]2:3%,3:6%,4:8%,5:11%,6:14%,7:17%,8:14%,9:11%,10:8%,11:6%,12:3%[/code:1]
( tj. postoji razlika između varijabla kocka+kocka i 2*kocka , barem koliko sam shvatio iz zadatka... )
ne postoji jer kocka je zavisna sama sa sobom i x+x=2x=2*x
u zadatku piše da se operacije izvode ovisno o tome jesu li desni i lijevi operand zavisni ili ne
tu se upotrebljava operator !=
kocka+kocka je različito od kocka+kocka1 iako imaju istu distribuciju

3.razlika: u redu 8. meni se ispisuje:
[code:1]1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24:6%,25:3%,30:6%,36:3%[/code:1]
( opet kao i kod zbrajanja mislim da se u obzir uzimaju sve moguće kombinacije množenja )
kocka*kocka je opet drugačije jer je to zavisno jedno o drugome i onda se operacija množenja drugačije implementira

4.razlika: u redu 9. meni se ispisuje: 130.265

5. razlika: u redu 10. meni se ispisuje: 12.25

no te zadnje dvije razlike su posljedica našeg razlikovanja slučajnih varijabla kocka*kocka[/quote]
da
Cobs (napisa):
Anonymous (napisa):
Evo moj main za Random ako kome pomaže:

int main(){
Random kocka(1,6), kocka1(1,6), kocka2(2,6), R(2), R1(2), R2(6,1), R3(-1,-6), R4(-6,-1);
cout<<kocka<<endl;
cout<<(kocka!=kocka1)<<endl;
cout<<(R3==R4)<<endl;
cout<<kocka-kocka<<endl;
cout<<kocka+kocka<<endl;
cout<<kocka*2<<endl;
cout<<2*kocka<<endl;
cout<<kocka*kocka<<endl;
cout<<*(kocka*kocka)<<endl;
cout<<~(kocka*kocka)<<endl;
cout<<(kocka<kocka1)<<endl;
const Random K(1,2);
cout<< (R=3) <<endl;
cout<< (kocka=7) <<endl;
cout<< (kocka=3) <<endl;

/*
1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
1
1
0:100%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
149.139
15.1667
0.416667
0
0
0.166667
*/

return 0;
}


meni se neki rezultati razlikuju...
1. stvar je dal se mogu varijable konstruirati kao:
Kod:
Random R4( -6, -1 );

→ no to je najmanji problem ako se mogu i tako

Kod:
1: 1:17%,2:17%,3:17%,4:17%,5:17%,6:17%
2.   1
3.   1
4.   0:100%
5.   2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
6.   2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
7.   2:17%,4:17%,6:17%,8:17%,10:17%,12:17%
8.   1:17%,4:17%,9:17%,16:17%,25:17%,36:17%
9.   149.139
10.   15.1667
11.  0.416667
12.  0
13.  0
14.  0.166667


evo nadopisao sam brojeve redova u tvoje rješenje pa ću samo napisati koji su mi redovi različiti

1. razlika: u redu 3. ( meni ispiše 0, no to je samo pitanje smijel li se u konstruktor prvo staviti veći pa onda manji broj )
nigdje ne kaže u kojem su odnosu ti brojevi

2. razlika: u redu 5. meni se ispisuje:
Kod:
2:3%,3:6%,4:8%,5:11%,6:14%,7:17%,8:14%,9:11%,10:8%,11:6%,12:3%

( tj. postoji razlika između varijabla kocka+kocka i 2*kocka , barem koliko sam shvatio iz zadatka... )
ne postoji jer kocka je zavisna sama sa sobom i x+x=2x=2*x
u zadatku piše da se operacije izvode ovisno o tome jesu li desni i lijevi operand zavisni ili ne
tu se upotrebljava operator !=
kocka+kocka je različito od kocka+kocka1 iako imaju istu distribuciju

3.razlika: u redu 8. meni se ispisuje:
Kod:
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24:6%,25:3%,30:6%,36:3%

( opet kao i kod zbrajanja mislim da se u obzir uzimaju sve moguće kombinacije množenja )
kocka*kocka je opet drugačije jer je to zavisno jedno o drugome i onda se operacija množenja drugačije implementira

4.razlika: u redu 9. meni se ispisuje: 130.265

5. razlika: u redu 10. meni se ispisuje: 12.25

no te zadnje dvije razlike su posljedica našeg razlikovanja slučajnih varijabla kocka*kocka

da


[Vrh]
Gost






PostPostano: 16:21 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

očito ne znam citirati :oops:
unutar tvoga koda su opaske nakon razlika koje daje tvoj ispis, malo nezgodno
ovaj da ide nakon zadnje razlike
očito ne znam citirati Embarassed
unutar tvoga koda su opaske nakon razlika koje daje tvoj ispis, malo nezgodno
ovaj da ide nakon zadnje razlike


[Vrh]
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2, 3, 4  Sljedeće
Stranica 1 / 4.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan