Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Cobs Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15) Postovi: (206)16
Spol: 
Lokacija: Geto
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Cobs Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15) Postovi: (206)16
Spol: 
Lokacija: Geto
|
Postano: 17:01 sub, 28. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="some_dude"]
[code:1]
Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
Z = a1 + b1;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13
Z = c + d;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
[/code:1][/quote]
potenciranje nisam provjerio jer to još nisam napisao, ali mi se čini da ti je sve ok osim ova dva reda ( i još si na jedno mjestu umjesto ~ napisao -, no to nema veze s funkcioniranjem programa )
Uz to mislim da kada imaš neki surd tipa:
a+1@b da to u biti ispisuješ a+@b
te analogno za sve ostale primjere gdje možeš jedinicu izbacit... ( bar mislim da je tak, pitaj asistenta za svaki slučaj )
some_dude (napisa): |
Kod: |
Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
Z = a1 + b1;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13
Z = c + d;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
|
|
potenciranje nisam provjerio jer to još nisam napisao, ali mi se čini da ti je sve ok osim ova dva reda ( i još si na jedno mjestu umjesto ~ napisao -, no to nema veze s funkcioniranjem programa )
Uz to mislim da kada imaš neki surd tipa:
a+1@b da to u biti ispisuješ a+@b
te analogno za sve ostale primjere gdje možeš jedinicu izbacit... ( bar mislim da je tak, pitaj asistenta za svaki slučaj )
|
|
[Vrh] |
|
irena0102 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52) Postovi: (45)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Tomy007 Forumaš(ica)

Pridružen/a: 08. 11. 2009. (19:45:28) Postovi: (94)16
|
|
[Vrh] |
|
ante003 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 10. 2008. (17:45:10) Postovi: (3C5)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
some_dude Forumaš(ica)

Pridružen/a: 08. 11. 2009. (16:23:13) Postovi: (59)16
Spol: 
Lokacija: Zd-Zg
|
Postano: 19:00 sub, 28. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Cobs"][quote="some_dude"]
[code:1]
Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
Z = a1 + b1;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13
Z = c + d;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
[/code:1][/quote]
potenciranje nisam provjerio jer to još nisam napisao, ali mi se čini da ti je sve ok osim ova dva reda ( i još si na jedno mjestu umjesto ~ napisao -, no to nema veze s funkcioniranjem programa )
Uz to mislim da kada imaš neki surd tipa:
a+1@b da to u biti ispisuješ a+@b
te analogno za sve ostale primjere gdje možeš jedinicu izbacit... ( bar mislim da je tak, pitaj asistenta za svaki slučaj )[/quote]
Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.
Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će :!:
Cobs (napisa): | some_dude (napisa): |
Kod: |
Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
Z = a1 + b1;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13
Z = c + d;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
|
|
potenciranje nisam provjerio jer to još nisam napisao, ali mi se čini da ti je sve ok osim ova dva reda ( i još si na jedno mjestu umjesto ~ napisao -, no to nema veze s funkcioniranjem programa )
Uz to mislim da kada imaš neki surd tipa:
a+1@b da to u biti ispisuješ a+@b
te analogno za sve ostale primjere gdje možeš jedinicu izbacit... ( bar mislim da je tak, pitaj asistenta za svaki slučaj ) |
Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.
Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će
Zadnja promjena: some_dude; 20:37 sub, 28. 5. 2011; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
andra Forumaš(ica)

Pridružen/a: 02. 11. 2009. (19:23:23) Postovi: (4F)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
andra Forumaš(ica)

Pridružen/a: 02. 11. 2009. (19:23:23) Postovi: (4F)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
some_dude Forumaš(ica)

Pridružen/a: 08. 11. 2009. (16:23:13) Postovi: (59)16
Spol: 
Lokacija: Zd-Zg
|
|
[Vrh] |
|
.anchy. Forumaš(ica)

Pridružen/a: 14. 11. 2007. (20:03:46) Postovi: (1BC)16
Lokacija: Zgb
|
Postano: 21:36 sub, 28. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="irena0102"]ja sam napavila da mi ispis pravca bude u implicitnom obliku... i cijeli program mi je napravljen sa implicitnim oblikom... :? :?
da li je receno kak se treba ispisivat ili...? jer nije da mi se da sad cijeli program mijenjat u eksplicini....
i da... meni u mainovima kad se unosi pravac trebaju 3 broja....
pa ako testni primjeri imaju za unos dva broja nekak mi se cini da mi nis nece radit! :D[/quote]
Ummm,mislim da se neće testirati nikakav konstruktor za pravac.. Pretpostavljam da će se svi pravci dobiti f-jom Tocka/Tocka.
edit: još mi nešto nije jasno..
u općim napomenama,piše "Operatori bi trebali raditi s const objektima gdje god je to moguće i gdje ima smisla.Možda ćete morati imati dvije varijante istog operatora,kako biste osigurali mogućnost rada s konstantnim i nekonstantnim objektima"- neznam na što točno moram paziti, da mi ono što f-je primaju budu const,npr. operator+( [b]const[/b] Pravac& p1, [b]const[/b] Pravac& p2) ?
Još piše " Ipak,uzmite u obzir da se binarni operatori trebaju moći izvršavati kako treba i slučaju kad lijevi operand "nije pametan" (a desni jest)." - ne kužim što to znači,na što točno bih trebala paziti?
irena0102 (napisa): | ja sam napavila da mi ispis pravca bude u implicitnom obliku... i cijeli program mi je napravljen sa implicitnim oblikom...
da li je receno kak se treba ispisivat ili...? jer nije da mi se da sad cijeli program mijenjat u eksplicini....
i da... meni u mainovima kad se unosi pravac trebaju 3 broja....
pa ako testni primjeri imaju za unos dva broja nekak mi se cini da mi nis nece radit!  |
Ummm,mislim da se neće testirati nikakav konstruktor za pravac.. Pretpostavljam da će se svi pravci dobiti f-jom Tocka/Tocka.
edit: još mi nešto nije jasno..
u općim napomenama,piše "Operatori bi trebali raditi s const objektima gdje god je to moguće i gdje ima smisla.Možda ćete morati imati dvije varijante istog operatora,kako biste osigurali mogućnost rada s konstantnim i nekonstantnim objektima"- neznam na što točno moram paziti, da mi ono što f-je primaju budu const,npr. operator+( const Pravac& p1, const Pravac& p2) ?
Još piše " Ipak,uzmite u obzir da se binarni operatori trebaju moći izvršavati kako treba i slučaju kad lijevi operand "nije pametan" (a desni jest)." - ne kužim što to znači,na što točno bih trebala paziti?
Zadnja promjena: .anchy.; 21:50 sub, 28. 5. 2011; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
Cobs Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15) Postovi: (206)16
Spol: 
Lokacija: Geto
|
Postano: 21:48 sub, 28. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="some_dude"]
Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.
Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će :!:[/quote]
Eh da, zaboravio ti reći... imaš samo jedno ispisivanje norme i meni ispadne -671, a ne 799. ( formula ide: (a+b@c)*(a-b@c) = a*a - b*b*c )
Edit nadodajem jedan main za Surd i ispis u attachmentu, javite ako nađete neke greške...
some_dude (napisa): |
Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.
Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će  |
Eh da, zaboravio ti reći... imaš samo jedno ispisivanje norme i meni ispadne -671, a ne 799. ( formula ide: (a+b@c)*(a-b@c) = a*a - b*b*c )
Edit nadodajem jedan main za Surd i ispis u attachmentu, javite ako nađete neke greške...
Description: |
|
 Download |
Filename: |
main.cpp |
Filesize: |
4.53 KB |
Downloaded: |
194 Time(s) |
Description: |
|
 Download |
Filename: |
ispis.txt |
Filesize: |
648 Bytes |
Downloaded: |
163 Time(s) |
|
|
[Vrh] |
|
AR Forumaš(ica)

Pridružen/a: 14. 03. 2011. (23:25:56) Postovi: (D)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 1:34 ned, 29. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
[code:1]#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;
cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;
Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;
cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;
cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;
Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0;[/code:1]
I ono što bi se trebalo ispisati:
[code:1] Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)
Da li radi T.x?"
5
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5
Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!
Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
y=-1*x;
Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
Translacija pravca:
y=1*x + -4
Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)
Udaljenost pravaca:
3.16228
Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)
Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)
Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7
Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9[/code:1][/quote]
a kako ti ispise pravac tipa x=1
Anonymous (napisa): | Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
Kod: | #include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;
cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;
Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;
cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;
cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;
Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0; |
I ono što bi se trebalo ispisati:
Kod: | Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)
Da li radi T.x?"
5
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5
Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!
Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
y=-1*x;
Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
Translacija pravca:
y=1*x + -4
Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)
Udaljenost pravaca:
3.16228
Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)
Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)
Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7
Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9 |
|
a kako ti ispise pravac tipa x=1
|
|
[Vrh] |
|
irena0102 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52) Postovi: (45)16
Spol: 
|
Postano: 8:14 ned, 29. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"][quote="Anonymous"]Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
[code:1]#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;
cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;
Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;
cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;
cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;
Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0;[/code:1]
I ono što bi se trebalo ispisati:
[code:1] Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)
Da li radi T.x?"
5
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5
Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!
Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
y=-1*x;
Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
Translacija pravca:
y=1*x + -4
Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)
Udaljenost pravaca:
3.16228
Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)
Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)
Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7
Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9[/code:1][/quote]
a kako ti ispise pravac tipa x=1[/quote]
ovdje nikako... zato sam ja napravila ispis u implicitnom obliku....
Anonymous (napisa): | Anonymous (napisa): | Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
Kod: | #include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;
cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;
Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;
cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;
cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;
Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0; |
I ono što bi se trebalo ispisati:
Kod: | Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)
Da li radi T.x?"
5
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5
Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!
Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
y=-1*x;
Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
Translacija pravca:
y=1*x + -4
Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)
Udaljenost pravaca:
3.16228
Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)
Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)
Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7
Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9 |
|
a kako ti ispise pravac tipa x=1 |
ovdje nikako... zato sam ja napravila ispis u implicitnom obliku....
|
|
[Vrh] |
|
andra Forumaš(ica)

Pridružen/a: 02. 11. 2009. (19:23:23) Postovi: (4F)16
|
|
[Vrh] |
|
some_dude Forumaš(ica)

Pridružen/a: 08. 11. 2009. (16:23:13) Postovi: (59)16
Spol: 
Lokacija: Zd-Zg
|
Postano: 10:21 ned, 29. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Cobs"][quote="some_dude"]
Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.
Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će :!:[/quote]
Eh da, zaboravio ti reći... imaš samo jedno ispisivanje norme i meni ispadne -671, a ne 799. ( formula ide: (a+b@c)*(a-b@c) = a*a - b*b*c )
Edit nadodajem jedan main za Surd i ispis u attachmentu, javite ako nađete neke greške...[/quote]
+ san stavia umjesto - u formuli :D. Tnx
Cobs (napisa): | some_dude (napisa): |
Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.
Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će  |
Eh da, zaboravio ti reći... imaš samo jedno ispisivanje norme i meni ispadne -671, a ne 799. ( formula ide: (a+b@c)*(a-b@c) = a*a - b*b*c )
Edit nadodajem jedan main za Surd i ispis u attachmentu, javite ako nađete neke greške... |
+ san stavia umjesto - u formuli . Tnx
|
|
[Vrh] |
|
irena0102 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52) Postovi: (45)16
Spol: 
|
Postano: 10:30 ned, 29. 5. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
[code:1]#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;
cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;
Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;
cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;
cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;
Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0;[/code:1]
I ono što bi se trebalo ispisati:
[code:1] Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)
Da li radi T.x?"
5
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5
Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!
Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
y=-1*x;
Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
Translacija pravca:
y=1*x + -4
Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)
Udaljenost pravaca:
3.16228
Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)
Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)
Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7
Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9[/code:1][/quote]
nije dobar ispis... pise u zadatku da kutevi medju pravcima moraju biti iz segmenta 0 do pi/2... a atan vraca vrijednosti iz segmenta -pi/2 do pi/2...
Anonymous (napisa): | Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
Kod: | #include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;
cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;
cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;
if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;
Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;
cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;
cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;
Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;
cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;
cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0; |
I ono što bi se trebalo ispisati:
Kod: | Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)
Da li radi T.x?"
5
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5
Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!
Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
y=-1*x;
Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
Translacija pravca:
y=1*x + -4
Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)
Udaljenost pravaca:
3.16228
Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)
Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)
Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7
Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9 |
|
nije dobar ispis... pise u zadatku da kutevi medju pravcima moraju biti iz segmenta 0 do pi/2... a atan vraca vrijednosti iz segmenta -pi/2 do pi/2...
|
|
[Vrh] |
|
|