Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

4.zadaća
WWW:
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 16:28 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote=".anchy."][quote="Anonymous"]ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?[/quote]

mislim da nikak..ja sam zato uvela još jednu varijablu koja mi govori da li je pravac horizontalan(vraća istinu ili laž).

E,i kako da napravim da mi kod uspoređivanja brojeve manje od 0.001 smatram nulom? npr.da bude 3.0==3.0001?[/quote]

možda i nije neko najspretnije rješenje, ali svakako možeš svaki broj zapakirati u neku funkciju ( kod usporedbe )

npr. napravis neku funkciju tipa:
[code:1]
double provjeri( double x ){

int y = (int)x;
if( x- (double)y < 0.0001 ) return (double)y;

return x;

}
[/code:1]

i sad broj koji trebas ubacis u funkciju kod usporedbe... ( što će radit ok osim ako takve provjere ne radiš u main-u... )
.anchy. (napisa):
Anonymous (napisa):
ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?


mislim da nikak..ja sam zato uvela još jednu varijablu koja mi govori da li je pravac horizontalan(vraća istinu ili laž).

E,i kako da napravim da mi kod uspoređivanja brojeve manje od 0.001 smatram nulom? npr.da bude 3.0==3.0001?


možda i nije neko najspretnije rješenje, ali svakako možeš svaki broj zapakirati u neku funkciju ( kod usporedbe )

npr. napravis neku funkciju tipa:
Kod:

    double provjeri( double x ){
         
              int y = (int)x;
              if( x- (double)y < 0.0001 ) return (double)y;

              return x;
 
  }


i sad broj koji trebas ubacis u funkciju kod usporedbe... ( što će radit ok osim ako takve provjere ne radiš u main-u... )


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Gost






PostPostano: 16:35 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="babybodom"][quote="Anonymous"]ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?[/quote]

gdje u zadatku imas operator koji radi ortogonalni pravac?
njega niti opcenito ne mozes napraviti ako ne znas jednu tocku barem...
a cim imas 1 tocku sa stranze za pravac oblika y=2 mozes bez problema napraviti ortogonalan pravac... iako ti to samo treba za funckije koje rade projekcije i zrcaljenje tocke...
a jednadzbu dobijes ovako:
y=ax+b je pravac na koji treba napraviti ortogonalni pravac y=cx+d
c=-1/a
d=y-cx (x,y su koordinate tocke kroz koju prolazi taj ortogonalni pravac)[/quote]


c nemoze bit -1/0
i zbog toga mislim da treba napravit poseban slucaj za to,jer bi c trebao biti 1

a jel mi treba i poseban slucaj kad npr. gledam okomit pravac na x os??
babybodom (napisa):
Anonymous (napisa):
ak sam stavio da mi je konstruktor za pravac p i l , kak da onda provjeravam za one pravce koji su okomiti na x os ??
npr.kod funkcije ortogonalni
sta ak imam da mi je pravac y=2,kak da onda napravim njemu ortogonalan pravac?


gdje u zadatku imas operator koji radi ortogonalni pravac?
njega niti opcenito ne mozes napraviti ako ne znas jednu tocku barem...
a cim imas 1 tocku sa stranze za pravac oblika y=2 mozes bez problema napraviti ortogonalan pravac... iako ti to samo treba za funckije koje rade projekcije i zrcaljenje tocke...
a jednadzbu dobijes ovako:
y=ax+b je pravac na koji treba napraviti ortogonalni pravac y=cx+d
c=-1/a
d=y-cx (x,y su koordinate tocke kroz koju prolazi taj ortogonalni pravac)



c nemoze bit -1/0
i zbog toga mislim da treba napravit poseban slucaj za to,jer bi c trebao biti 1

a jel mi treba i poseban slucaj kad npr. gledam okomit pravac na x os??


[Vrh]
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 17:01 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="some_dude"]
[code:1]
Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
Z = a1 + b1;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13

Z = c + d;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
[/code:1][/quote]

potenciranje nisam provjerio jer to još nisam napisao, ali mi se čini da ti je sve ok osim ova dva reda ( i još si na jedno mjestu umjesto ~ napisao -, no to nema veze s funkcioniranjem programa )

Uz to mislim da kada imaš neki surd tipa:

a+1@b da to u biti ispisuješ a+@b
te analogno za sve ostale primjere gdje možeš jedinicu izbacit... ( bar mislim da je tak, pitaj asistenta za svaki slučaj )
some_dude (napisa):

Kod:

   Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
   Z = a1 + b1;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13
   
   Z = c + d;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
   


potenciranje nisam provjerio jer to još nisam napisao, ali mi se čini da ti je sve ok osim ova dva reda ( i još si na jedno mjestu umjesto ~ napisao -, no to nema veze s funkcioniranjem programa )

Uz to mislim da kada imaš neki surd tipa:

a+1@b da to u biti ispisuješ a+@b
te analogno za sve ostale primjere gdje možeš jedinicu izbacit... ( bar mislim da je tak, pitaj asistenta za svaki slučaj )


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
irena0102
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52)
Postovi: (45)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 17:51 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

ja sam napavila da mi ispis pravca bude u implicitnom obliku... i cijeli program mi je napravljen sa implicitnim oblikom... :? :?
da li je receno kak se treba ispisivat ili...? jer nije da mi se da sad cijeli program mijenjat u eksplicini....

i da... meni u mainovima kad se unosi pravac trebaju 3 broja....
pa ako testni primjeri imaju za unos dva broja nekak mi se cini da mi nis nece radit! :D
ja sam napavila da mi ispis pravca bude u implicitnom obliku... i cijeli program mi je napravljen sa implicitnim oblikom... Confused Confused
da li je receno kak se treba ispisivat ili...? jer nije da mi se da sad cijeli program mijenjat u eksplicini....

i da... meni u mainovima kad se unosi pravac trebaju 3 broja....
pa ako testni primjeri imaju za unos dva broja nekak mi se cini da mi nis nece radit! Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Tomy007
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2009. (19:45:28)
Postovi: (94)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 4 - 6

PostPostano: 18:13 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Kod geometrije : koji kut vračamo ako su pravci paralelni (kut ne postoji)?
Kod geometrije : koji kut vračamo ako su pravci paralelni (kut ne postoji)?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
ante003
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 10. 2008. (17:45:10)
Postovi: (3C5)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
24 = 71 - 47

PostPostano: 18:43 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Tomy007"]Kod geometrije : koji kut vračamo ako su pravci paralelni (kut ne postoji)?[/quote]

nula valjda.
Tomy007 (napisa):
Kod geometrije : koji kut vračamo ako su pravci paralelni (kut ne postoji)?


nula valjda.



_________________
Ako ste previše otvorenog uma, ispast će vam mozak
------------------------------------------------------
Racunalo bez Windowsa je kao riba bez bicikla
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
some_dude
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2009. (16:23:13)
Postovi: (59)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
17 = 17 - 0
Lokacija: Zd-Zg

PostPostano: 19:00 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Cobs"][quote="some_dude"]
[code:1]
Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
Z = a1 + b1;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13

Z = c + d;
cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
[/code:1][/quote]

potenciranje nisam provjerio jer to još nisam napisao, ali mi se čini da ti je sve ok osim ova dva reda ( i još si na jedno mjestu umjesto ~ napisao -, no to nema veze s funkcioniranjem programa )

Uz to mislim da kada imaš neki surd tipa:

a+1@b da to u biti ispisuješ a+@b
te analogno za sve ostale primjere gdje možeš jedinicu izbacit... ( bar mislim da je tak, pitaj asistenta za svaki slučaj )[/quote]

Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.

Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će :!:
Cobs (napisa):
some_dude (napisa):

Kod:

   Surd a1(1,5,13), b1(2,7,13), c(2,2,-1), d(1,3,-1);
   Z = a1 + b1;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 10+5@13
   
   Z = c + d;
   cout << "Vrijednost surda Z je " << Z << endl; //Vrijednost surda Z je 4+5i
   


potenciranje nisam provjerio jer to još nisam napisao, ali mi se čini da ti je sve ok osim ova dva reda ( i još si na jedno mjestu umjesto ~ napisao -, no to nema veze s funkcioniranjem programa )

Uz to mislim da kada imaš neki surd tipa:

a+1@b da to u biti ispisuješ a+@b
te analogno za sve ostale primjere gdje možeš jedinicu izbacit... ( bar mislim da je tak, pitaj asistenta za svaki slučaj )


Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.

Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će Exclamation




Zadnja promjena: some_dude; 20:37 sub, 28. 5. 2011; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
andra
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2009. (19:23:23)
Postovi: (4F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 4 - 0

PostPostano: 19:53 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

moze mala pomoc oko zadace geometrija... dio koji pise da u klasi tocka treba biti operator cout<< koji ispisuje tocku na cout... kako bi to trebalo ic??
moze mala pomoc oko zadace geometrija... dio koji pise da u klasi tocka treba biti operator cout<< koji ispisuje tocku na cout... kako bi to trebalo ic??


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 20:02 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="andra"]moze mala pomoc oko zadace geometrija... dio koji pise da u klasi tocka treba biti operator cout<< koji ispisuje tocku na cout... kako bi to trebalo ic??[/quote]


to bi trebalo ovako

ostream &operator<< (ostream &f, const Tocka &a)
{
f <<"("<< a.x << "," << a.y<<")";
return f;
}
andra (napisa):
moze mala pomoc oko zadace geometrija... dio koji pise da u klasi tocka treba biti operator cout<< koji ispisuje tocku na cout... kako bi to trebalo ic??



to bi trebalo ovako

ostream &operator<< (ostream &f, const Tocka &a)
{
f <<"("<< a.x << "," << a.y<<")";
return f;
}


[Vrh]
andra
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2009. (19:23:23)
Postovi: (4F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 4 - 0

PostPostano: 20:05 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

na to mi javlja gresku... kaze mi da moze primiti samo jedan argument...

i imam jos jednu pitanje: sta tocno znaci vjerojatnost da je jedna slucajna varijabla strogo manja od druge? tj ako imam funkciju koja mora vratiti vjerojatnost da je jedna slucajna varijabla strogo manja od druge,kako to izracunati?
na to mi javlja gresku... kaze mi da moze primiti samo jedan argument...

i imam jos jednu pitanje: sta tocno znaci vjerojatnost da je jedna slucajna varijabla strogo manja od druge? tj ako imam funkciju koja mora vratiti vjerojatnost da je jedna slucajna varijabla strogo manja od druge,kako to izracunati?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 20:26 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Može pomoć oko NaS-a u Surd-u?
To bi trebao biti Surd, zar ne?
Na sto ga je najpametnije staviti?
Može pomoć oko NaS-a u Surd-u?
To bi trebao biti Surd, zar ne?
Na sto ga je najpametnije staviti?


[Vrh]
some_dude
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2009. (16:23:13)
Postovi: (59)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
17 = 17 - 0
Lokacija: Zd-Zg

PostPostano: 20:36 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]Može pomoć oko NaS-a u Surd-u?
To bi trebao biti Surd, zar ne?
Na sto ga je najpametnije staviti?[/quote]

Pa staviš si a=0, b=0, c=0 i treba ti još neki podatak da znaš da je NaS. Znači ili je NaS ili nije (to ti je hint :) ).
Anonymous (napisa):
Može pomoć oko NaS-a u Surd-u?
To bi trebao biti Surd, zar ne?
Na sto ga je najpametnije staviti?


Pa staviš si a=0, b=0, c=0 i treba ti još neki podatak da znaš da je NaS. Znači ili je NaS ili nije (to ti je hint Smile ).


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
.anchy.
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 11. 2007. (20:03:46)
Postovi: (1BC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 15 - 11
Lokacija: Zgb

PostPostano: 21:36 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="irena0102"]ja sam napavila da mi ispis pravca bude u implicitnom obliku... i cijeli program mi je napravljen sa implicitnim oblikom... :? :?
da li je receno kak se treba ispisivat ili...? jer nije da mi se da sad cijeli program mijenjat u eksplicini....

i da... meni u mainovima kad se unosi pravac trebaju 3 broja....
pa ako testni primjeri imaju za unos dva broja nekak mi se cini da mi nis nece radit! :D[/quote]

Ummm,mislim da se neće testirati nikakav konstruktor za pravac.. Pretpostavljam da će se svi pravci dobiti f-jom Tocka/Tocka.

edit: još mi nešto nije jasno..

u općim napomenama,piše "Operatori bi trebali raditi s const objektima gdje god je to moguće i gdje ima smisla.Možda ćete morati imati dvije varijante istog operatora,kako biste osigurali mogućnost rada s konstantnim i nekonstantnim objektima"- neznam na što točno moram paziti, da mi ono što f-je primaju budu const,npr. operator+( [b]const[/b] Pravac& p1, [b]const[/b] Pravac& p2) ?

Još piše " Ipak,uzmite u obzir da se binarni operatori trebaju moći izvršavati kako treba i slučaju kad lijevi operand "nije pametan" (a desni jest)." - ne kužim što to znači,na što točno bih trebala paziti?
irena0102 (napisa):
ja sam napavila da mi ispis pravca bude u implicitnom obliku... i cijeli program mi je napravljen sa implicitnim oblikom... Confused Confused
da li je receno kak se treba ispisivat ili...? jer nije da mi se da sad cijeli program mijenjat u eksplicini....

i da... meni u mainovima kad se unosi pravac trebaju 3 broja....
pa ako testni primjeri imaju za unos dva broja nekak mi se cini da mi nis nece radit! Very Happy


Ummm,mislim da se neće testirati nikakav konstruktor za pravac.. Pretpostavljam da će se svi pravci dobiti f-jom Tocka/Tocka.

edit: još mi nešto nije jasno..

u općim napomenama,piše "Operatori bi trebali raditi s const objektima gdje god je to moguće i gdje ima smisla.Možda ćete morati imati dvije varijante istog operatora,kako biste osigurali mogućnost rada s konstantnim i nekonstantnim objektima"- neznam na što točno moram paziti, da mi ono što f-je primaju budu const,npr. operator+( const Pravac& p1, const Pravac& p2) ?

Još piše " Ipak,uzmite u obzir da se binarni operatori trebaju moći izvršavati kako treba i slučaju kad lijevi operand "nije pametan" (a desni jest)." - ne kužim što to znači,na što točno bih trebala paziti?




Zadnja promjena: .anchy.; 21:50 sub, 28. 5. 2011; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 21:48 sub, 28. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="some_dude"]
Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.

Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će :!:[/quote]

Eh da, zaboravio ti reći... imaš samo jedno ispisivanje norme i meni ispadne -671, a ne 799. ( formula ide: (a+b@c)*(a-b@c) = a*a - b*b*c )

Edit nadodajem jedan main za Surd i ispis u attachmentu, javite ako nađete neke greške...
some_dude (napisa):

Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.

Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će Exclamation


Eh da, zaboravio ti reći... imaš samo jedno ispisivanje norme i meni ispadne -671, a ne 799. ( formula ide: (a+b@c)*(a-b@c) = a*a - b*b*c )

Edit nadodajem jedan main za Surd i ispis u attachmentu, javite ako nađete neke greške...





main.cpp
 Description:

Download
 Filename:  main.cpp
 Filesize:  4.53 KB
 Downloaded:  194 Time(s)


ispis.txt
 Description:

Download
 Filename:  ispis.txt
 Filesize:  648 Bytes
 Downloaded:  163 Time(s)

[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
AR
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 03. 2011. (23:25:56)
Postovi: (D)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 0:17 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Evo jedan main za geometriju :)

dodajte ovo u klasu pravac:

friend ostream& operator<<(ostream& f, const Pravac& p);

i evo za ispis pravca u y=kx+l formi
nije bas nesto sreden ispis ali sluzi svrsi

[code:1]
ostream& operator<<(ostream& f, const Pravac& p){
if (p.vertical) f << "x=" << p.l << endl;
else if((p.l >0)&&(!p.k)) f << "y =" << p.l << endl;
else if((p.l >0)&&(p.k)) f << "y =" << p.k << "x +" << p.l << endl;
else if(p.l <0) f << "y =" << p.k << "x " << p.l << endl;
else if(p.l ==0) f << "y =" << p.k << "x "<< endl;
return f;
}[/code:1]

ako imate drugi oblik pravca onda napisite drugi ispis :))

P:S maknite iz maina one pomocne funkcije, zaboravila sam ;)
Evo jedan main za geometriju Smile

dodajte ovo u klasu pravac:

friend ostream& operator<<(ostream& f, const Pravac& p);

i evo za ispis pravca u y=kx+l formi
nije bas nesto sreden ispis ali sluzi svrsi

Kod:

ostream& operator<<(ostream& f, const Pravac& p){
   if (p.vertical) f << "x=" << p.l << endl;
   else if((p.l >0)&&(!p.k)) f << "y ="  << p.l << endl;
   else if((p.l >0)&&(p.k)) f << "y =" << p.k << "x +" << p.l << endl;
   else if(p.l <0) f << "y =" << p.k << "x " << p.l << endl;
   else if(p.l ==0) f << "y =" << p.k << "x "<< endl;
   return f;
}


ako imate drugi oblik pravca onda napisite drugi ispis Smile)

P:S maknite iz maina one pomocne funkcije, zaboravila sam Wink





main.cpp
 Description:

Download
 Filename:  main.cpp
 Filesize:  4.91 KB
 Downloaded:  176 Time(s)



Zadnja promjena: AR; 10:01 ned, 29. 5. 2011; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 1:34 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
[code:1]#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"

int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;

cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;

cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;

if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;

if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;

Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;

cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;

cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;

Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;

cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;

cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;

cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;

cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0;[/code:1]

I ono što bi se trebalo ispisati:
[code:1] Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)

Da li radi T.x?"
5

Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5

Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!

Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!

y=-1*x;

Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398

Translacija pravca:
y=1*x + -4

Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)

Udaljenost pravaca:
3.16228

Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)

Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)

Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1

Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685

Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)

Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)

Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7

Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9[/code:1][/quote]


a kako ti ispise pravac tipa x=1
Anonymous (napisa):
Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
Kod:
#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
       
int main (void){
    Tocka T1;
    Tocka T2(5,2);
    Tocka T3(1,-1);
    Tocka T4(7,7);
    Tocka T5(4,-5);
    Tocka T6;
   
    cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
    cout<<T1<<endl;
    cout<<T2<<endl;
    cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
    cout<<T2.x<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
    cout<<T1/T3;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
    cout<<T5/T5;
    cout<<endl;
    cout<<endl;
   
    if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
    if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
    cout<<endl;
   
    if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
    if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
    cout<<endl;
   
    Pravac P1(0,1);
    Pravac P2(-1,0);
    Pravac P3=T1/T3;
    cout<<P3<<endl<<endl;
   
    cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
    double k=(T1/T3)^(T1/T5);
    double t=(T1/T4)^(T3/T5);
    double s=(T6/T3)^(T1/T2);
    double v=(P1^P2);
    cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
    Pravac P4(1,2);
    Tocka T7(5,1);
    Pravac P5=P4^T7;
    cout<<P5;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
    Pravac P6(-1,0);
    Pravac P7(1,0);
    Tocka K=P6+P7;
    cout<<K<<endl;
    cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
    Pravac P8(3,2);
    Tocka T8(5,7);
    double x=T8-P8;
    cout<<x<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
    Tocka O= T8|P8;
    cout<<O<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
    Tocka D(6,2);
    Pravac M(4,-5);
    Tocka Z=D%M;
    cout<<Z<<endl;
    cout<<endl;
   
    Tocka S1(2,3);
    Tocka S2(4,5);
    Tocka T(3,-4);
    Pravac P=S1/S2;
    cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
 
    cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
    cout<<S1-P<<endl;
    cout<<S2-P<<endl;
    cout<<T-P<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
    Tocka zrcaljenje=T%P;
    cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
   
    cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
    Tocka ortpro=T|P;
    cout<<ortpro<<endl<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
    Pravac translacija=P^T;
    cout<<translacija<<endl<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
    Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
    Pravac translacija1=P^T;
    cout<<translacija1<<endl<<endl;
    return 0;


I ono što bi se trebalo ispisati:
Kod:
 Ispisujem koordinate tocaka:
 (0,0)
 (5,2)
 (1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)

Da li radi T.x?"
5

Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5

Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!

Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
   
y=-1*x;

Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
   
Translacija pravca:
y=1*x + -4

Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)

Udaljenost pravaca:
3.16228

Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)

Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
       
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
 
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
   
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
   
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)

Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7

Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9



a kako ti ispise pravac tipa x=1


[Vrh]
irena0102
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52)
Postovi: (45)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 8:14 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"][quote="Anonymous"]Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
[code:1]#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"

int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;

cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;

cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;

if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;

if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;

Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;

cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;

cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;

Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;

cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;

cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;

cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;

cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0;[/code:1]

I ono što bi se trebalo ispisati:
[code:1] Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)

Da li radi T.x?"
5

Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5

Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!

Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!

y=-1*x;

Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398

Translacija pravca:
y=1*x + -4

Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)

Udaljenost pravaca:
3.16228

Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)

Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)

Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1

Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685

Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)

Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)

Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7

Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9[/code:1][/quote]


a kako ti ispise pravac tipa x=1[/quote]

ovdje nikako... zato sam ja napravila ispis u implicitnom obliku....
Anonymous (napisa):
Anonymous (napisa):
Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
Kod:
#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
       
int main (void){
    Tocka T1;
    Tocka T2(5,2);
    Tocka T3(1,-1);
    Tocka T4(7,7);
    Tocka T5(4,-5);
    Tocka T6;
   
    cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
    cout<<T1<<endl;
    cout<<T2<<endl;
    cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
    cout<<T2.x<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
    cout<<T1/T3;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
    cout<<T5/T5;
    cout<<endl;
    cout<<endl;
   
    if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
    if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
    cout<<endl;
   
    if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
    if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
    cout<<endl;
   
    Pravac P1(0,1);
    Pravac P2(-1,0);
    Pravac P3=T1/T3;
    cout<<P3<<endl<<endl;
   
    cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
    double k=(T1/T3)^(T1/T5);
    double t=(T1/T4)^(T3/T5);
    double s=(T6/T3)^(T1/T2);
    double v=(P1^P2);
    cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
    Pravac P4(1,2);
    Tocka T7(5,1);
    Pravac P5=P4^T7;
    cout<<P5;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
    Pravac P6(-1,0);
    Pravac P7(1,0);
    Tocka K=P6+P7;
    cout<<K<<endl;
    cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
    Pravac P8(3,2);
    Tocka T8(5,7);
    double x=T8-P8;
    cout<<x<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
    Tocka O= T8|P8;
    cout<<O<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
    Tocka D(6,2);
    Pravac M(4,-5);
    Tocka Z=D%M;
    cout<<Z<<endl;
    cout<<endl;
   
    Tocka S1(2,3);
    Tocka S2(4,5);
    Tocka T(3,-4);
    Pravac P=S1/S2;
    cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
 
    cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
    cout<<S1-P<<endl;
    cout<<S2-P<<endl;
    cout<<T-P<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
    Tocka zrcaljenje=T%P;
    cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
   
    cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
    Tocka ortpro=T|P;
    cout<<ortpro<<endl<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
    Pravac translacija=P^T;
    cout<<translacija<<endl<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
    Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
    Pravac translacija1=P^T;
    cout<<translacija1<<endl<<endl;
    return 0;


I ono što bi se trebalo ispisati:
Kod:
 Ispisujem koordinate tocaka:
 (0,0)
 (5,2)
 (1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)

Da li radi T.x?"
5

Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5

Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!

Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
   
y=-1*x;

Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
   
Translacija pravca:
y=1*x + -4

Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)

Udaljenost pravaca:
3.16228

Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)

Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
       
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
 
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
   
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
   
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)

Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7

Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9



a kako ti ispise pravac tipa x=1


ovdje nikako... zato sam ja napravila ispis u implicitnom obliku....


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
andra
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2009. (19:23:23)
Postovi: (4F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 4 - 0

PostPostano: 9:47 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

moze pitanje, kako ti je drugi kut ispao negativan??? kako provjeravate dali vam je kut manji pod 0??
moze pitanje, kako ti je drugi kut ispao negativan??? kako provjeravate dali vam je kut manji pod 0??


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
some_dude
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2009. (16:23:13)
Postovi: (59)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
17 = 17 - 0
Lokacija: Zd-Zg

PostPostano: 10:21 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Cobs"][quote="some_dude"]
Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.

Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će :!:[/quote]

Eh da, zaboravio ti reći... imaš samo jedno ispisivanje norme i meni ispadne -671, a ne 799. ( formula ide: (a+b@c)*(a-b@c) = a*a - b*b*c )

Edit nadodajem jedan main za Surd i ispis u attachmentu, javite ako nađete neke greške...[/quote]

+ san stavia umjesto - u formuli :D. Tnx
Cobs (napisa):
some_dude (napisa):

Ovaj prvi redak to sam nešto mijenjao pa poslije nisan ispravija ispis, triba ispisati 3+12@13, a i u ovom drugom je ista stvar, triba biti 3+5i.

Još ima greškica kod ispisa F++ čini mi se, ko je gleda pažljivo skužiti će Exclamation


Eh da, zaboravio ti reći... imaš samo jedno ispisivanje norme i meni ispadne -671, a ne 799. ( formula ide: (a+b@c)*(a-b@c) = a*a - b*b*c )

Edit nadodajem jedan main za Surd i ispis u attachmentu, javite ako nađete neke greške...


+ san stavia umjesto - u formuli Very Happy. Tnx


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
irena0102
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52)
Postovi: (45)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 10:30 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
[code:1]#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"

int main (void){
Tocka T1;
Tocka T2(5,2);
Tocka T3(1,-1);
Tocka T4(7,7);
Tocka T5(4,-5);
Tocka T6;

cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
cout<<T1<<endl;
cout<<T2<<endl;
cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
cout<<T2.x<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
cout<<T1/T3;
cout<<endl;

cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
cout<<T5/T5;
cout<<endl;
cout<<endl;

if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
cout<<endl;

if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
cout<<endl;

Pravac P1(0,1);
Pravac P2(-1,0);
Pravac P3=T1/T3;
cout<<P3<<endl<<endl;

cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
double k=(T1/T3)^(T1/T5);
double t=(T1/T4)^(T3/T5);
double s=(T6/T3)^(T1/T2);
double v=(P1^P2);
cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
Pravac P4(1,2);
Tocka T7(5,1);
Pravac P5=P4^T7;
cout<<P5;
cout<<endl;

cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
Pravac P6(-1,0);
Pravac P7(1,0);
Tocka K=P6+P7;
cout<<K<<endl;
cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
Pravac P8(3,2);
Tocka T8(5,7);
double x=T8-P8;
cout<<x<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
Tocka O= T8|P8;
cout<<O<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
Tocka D(6,2);
Pravac M(4,-5);
Tocka Z=D%M;
cout<<Z<<endl;
cout<<endl;

Tocka S1(2,3);
Tocka S2(4,5);
Tocka T(3,-4);
Pravac P=S1/S2;
cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;

cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
cout<<S1-P<<endl;
cout<<S2-P<<endl;
cout<<T-P<<endl;
cout<<endl;

cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
Tocka zrcaljenje=T%P;
cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;

cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
Tocka ortpro=T|P;
cout<<ortpro<<endl<<endl;

cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
Pravac translacija=P^T;
cout<<translacija<<endl<<endl;

cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
Pravac translacija1=P^T;
cout<<translacija1<<endl<<endl;
return 0;[/code:1]

I ono što bi se trebalo ispisati:
[code:1] Ispisujem koordinate tocaka:
(0,0)
(5,2)
(1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)

Da li radi T.x?"
5

Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5

Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!

Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!

y=-1*x;

Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398

Translacija pravca:
y=1*x + -4

Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)

Udaljenost pravaca:
3.16228

Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)

Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)

Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1

Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685

Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)

Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)

Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7

Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9[/code:1][/quote]

nije dobar ispis... pise u zadatku da kutevi medju pravcima moraju biti iz segmenta 0 do pi/2... a atan vraca vrijednosti iz segmenta -pi/2 do pi/2...
Anonymous (napisa):
Evo, staviti ću ja svoj kod za geometriju, možda nekom bude koristan. Provjereno je i na prste, pa se nadam da je ok.
I mala napomena: u mom programu postoji i operator za ispis pravca i ispis je: y=k*x+l, to sam dosta koristila u mainu.
Kod:
#include <iostream>
#include <cmath>
#include "geometrija.h"
       
int main (void){
    Tocka T1;
    Tocka T2(5,2);
    Tocka T3(1,-1);
    Tocka T4(7,7);
    Tocka T5(4,-5);
    Tocka T6;
   
    cout<<"Ispisujem koordinate tocaka:"<<endl;
    cout<<T1<<endl;
    cout<<T2<<endl;
    cout<<T3<<T4<<T5<<T6<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Da li radi T.x?"<<endl;
    cout<<T2.x<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"<<endl;
    cout<<T1/T3;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:"<<endl;
    cout<<T5/T5;
    cout<<endl;
    cout<<endl;
   
    if( (T1/T3) || (T5/T5) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
    if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su paralelni!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu paralelni!"<<endl;
    cout<<endl;
   
    if( (T1/T3) == (T1/T5) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
    if( (T1/T3) || (T3/T6) ) cout<<"Da, pravci su jednaki!"<<endl;
    else cout<<"Pravci nisu jednaki!"<<endl;
    cout<<endl;
   
    Pravac P1(0,1);
    Pravac P2(-1,0);
    Pravac P3=T1/T3;
    cout<<P3<<endl<<endl;
   
    cout<<"Kutevi medu pravcima su:"<<endl;
    double k=(T1/T3)^(T1/T5);
    double t=(T1/T4)^(T3/T5);
    double s=(T6/T3)^(T1/T2);
    double v=(P1^P2);
    cout<<k<<" , "<<t<<" , "<<s<<" , "<<v<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca:"<<endl;
    Pravac P4(1,2);
    Tocka T7(5,1);
    Pravac P5=P4^T7;
    cout<<P5;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Sjecista pravaca:"<<endl;
    Pravac P6(-1,0);
    Pravac P7(1,0);
    Tocka K=P6+P7;
    cout<<K<<endl;
    cout<<((T1/T3)+(T5/T2))<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Udaljenost pravaca:"<<endl;
    Pravac P8(3,2);
    Tocka T8(5,7);
    double x=T8-P8;
    cout<<x<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Ortogonalna projekcija tocke na pravac:"<<endl;
    Tocka O= T8|P8;
    cout<<O<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Zrcaljenje tocke i pravca:"<<endl;
    Tocka D(6,2);
    Pravac M(4,-5);
    Tocka Z=D%M;
    cout<<Z<<endl;
    cout<<endl;
   
    Tocka S1(2,3);
    Tocka S2(4,5);
    Tocka T(3,-4);
    Pravac P=S1/S2;
    cout<<"Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: "<<P<<endl<<endl;
 
    cout<<"Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:"<<endl;
    cout<<S1-P<<endl;
    cout<<S2-P<<endl;
    cout<<T-P<<endl;
    cout<<endl;
   
    cout<<"Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:"<<endl;
    Tocka zrcaljenje=T%P;
    cout<<zrcaljenje<<endl<<endl;
   
    cout<<"Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka:"<<endl;
    Tocka ortpro=T|P;
    cout<<ortpro<<endl<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:"<<endl;
    Pravac translacija=P^T;
    cout<<translacija<<endl<<endl;
   
    cout<<"Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:"<<endl;
    Tocka zrcaljenje1=(T%=P);
    Pravac translacija1=P^T;
    cout<<translacija1<<endl<<endl;
    return 0;


I ono što bi se trebalo ispisati:
Kod:
 Ispisujem koordinate tocaka:
 (0,0)
 (5,2)
 (1,-1)(7,7)(4,-5)(0,0)

Da li radi T.x?"
5

Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T1 i T3:"
y = -1 * x
Ispisujem pravac koji prolazi kroz tocke T5 i T5:
y = -5

Pravci nisu paralelni!
Da, pravci su paralelni!

Pravci nisu jednaki!
Da, pravci su jednaki!
   
y=-1*x;

Kutevi medu pravcima su:
0.110657, -1.4289, 1.1659, 0.785398
   
Translacija pravca:
y=1*x + -4

Sjecista pravaca:
(0,0)
(4.125,-4.125)

Udaljenost pravaca:
3.16228

Ortogonalna projekcija tocke na pravac:
(2,8)

Zrcaljenje tocke i pravca:
(-2,4)
       
Pravac P koji prolazi kroz S1 i S2 jest: y=1*x+1
 
Udaljenosti pravca P od tocke S1, S2 i T su redom:
0
0
5.65685
   
Zrcaljenje tocke S i pravca P je tocka:
(-5,4)
   
Ortogonalna projekcija tocke T na pravac P je tocka
(-1,0)

Translacija pravca P s obzirom na tocku T je pravac:
y=1*x-7

Translacija pravca P s obzirom na tocku T koju mijenjamo operatorom %=:
y=1*x+9


nije dobar ispis... pise u zadatku da kutevi medju pravcima moraju biti iz segmenta 0 do pi/2... a atan vraca vrijednosti iz segmenta -pi/2 do pi/2...


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Stranica 2 / 4.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan