Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

4.zadaća
WWW:
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
ante003
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 10. 2008. (17:45:10)
Postovi: (3C5)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
24 = 71 - 47

PostPostano: 11:09 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Kako ste rijesili ono sa kutom ?
Kako ste rijesili ono sa kutom ?



_________________
Ako ste previše otvorenog uma, ispast će vam mozak
------------------------------------------------------
Racunalo bez Windowsa je kao riba bez bicikla
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
irena0102
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52)
Postovi: (45)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 11:15 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="ante003"]Kako ste rijesili ono sa kutom ?[/quote]

a nisam sigurna kak tocno ide.. da li se u slucaju da je kut negativan broj samo ubaci modul ili od pi moram oduzimat taj broj ili nesto trece... morat cu u main neki ubacit primjere kad je taj kut negativan pa vidjet!
ante003 (napisa):
Kako ste rijesili ono sa kutom ?


a nisam sigurna kak tocno ide.. da li se u slucaju da je kut negativan broj samo ubaci modul ili od pi moram oduzimat taj broj ili nesto trece... morat cu u main neki ubacit primjere kad je taj kut negativan pa vidjet!


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
.anchy.
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 11. 2007. (20:03:46)
Postovi: (1BC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 15 - 11
Lokacija: Zgb

PostPostano: 11:32 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mislim da formula ide tg(alfa)=abs(k2-k1/1+k1*k2). Dakle apsolutna vrijednost,onda kut ispadne pozitivan. No,neka netko potvrdi!
Mislim da formula ide tg(alfa)=abs(k2-k1/1+k1*k2). Dakle apsolutna vrijednost,onda kut ispadne pozitivan. No,neka netko potvrdi!


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
marichuy
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 11. 2009. (21:52:56)
Postovi: (26)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 11:32 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Jel netko ima main za Random da ga stavi tu....?
Jel netko ima main za Random da ga stavi tu....?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
ante003
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 10. 2008. (17:45:10)
Postovi: (3C5)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
24 = 71 - 47

PostPostano: 11:41 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote=".anchy."]Mislim da formula ide tg(alfa)=abs(k2-k1/1+k1*k2). Dakle apsolutna vrijednost,onda kut ispadne pozitivan. No,neka netko potvrdi![/quote]

da. za svaki kut (kut ne moze biti neg) je arctan veci od nule.
.anchy. (napisa):
Mislim da formula ide tg(alfa)=abs(k2-k1/1+k1*k2). Dakle apsolutna vrijednost,onda kut ispadne pozitivan. No,neka netko potvrdi!


da. za svaki kut (kut ne moze biti neg) je arctan veci od nule.



_________________
Ako ste previše otvorenog uma, ispast će vam mozak
------------------------------------------------------
Racunalo bez Windowsa je kao riba bez bicikla
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
irena0102
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52)
Postovi: (45)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 11:43 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote=".anchy."]Mislim da formula ide tg(alfa)=abs(k2-k1/1+k1*k2). Dakle apsolutna vrijednost,onda kut ispadne pozitivan. No,neka netko potvrdi![/quote]

da.. kad se stavi apsolutna vrijednost tog izraza, tg je uvijek pozitivan, tj. iz intervala 0 do pi/2... tako da je greksa onda u onom mainu (tj. u programu onoga tko je stavio taj main)...
izlaz treba ovak izgledat:
Kutevi medu pravcima su:
0.110657 , 1.4289 , 1.1659 , 0.785398
.anchy. (napisa):
Mislim da formula ide tg(alfa)=abs(k2-k1/1+k1*k2). Dakle apsolutna vrijednost,onda kut ispadne pozitivan. No,neka netko potvrdi!


da.. kad se stavi apsolutna vrijednost tog izraza, tg je uvijek pozitivan, tj. iz intervala 0 do pi/2... tako da je greksa onda u onom mainu (tj. u programu onoga tko je stavio taj main)...
izlaz treba ovak izgledat:
Kutevi medu pravcima su:
0.110657 , 1.4289 , 1.1659 , 0.785398


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Gost






PostPostano: 12:09 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

kako da napravim funkciju za osnu simetriju ako imam kosi pravac,a konstruktor mi je Pravac(k,l)
kako da napravim funkciju za osnu simetriju ako imam kosi pravac,a konstruktor mi je Pravac(k,l)


[Vrh]
irena0102
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52)
Postovi: (45)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 12:19 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]kako da napravim funkciju za osnu simetriju ako imam kosi pravac,a konstruktor mi je Pravac(k,l)[/quote]

neznam kakve veze ima kosi pravac.. :/
ja sam to napravila tak da sam prvo nasla okomiti pravac na taj zadani kroz zadanu tocku... onda nadjes presjek tog okomitog pravca i zadanog.. i onda preko formula za poloviste dalje... tj ta tocka na zadanom pravcu je Tp(xp, yp), zadana tocka je T1(x1, y1) i stavis da je trazena tocka (osna simetrija) jednaka T2(2*xp-x1, 2*yp-y1)
valjda je to dobro... :/
Anonymous (napisa):
kako da napravim funkciju za osnu simetriju ako imam kosi pravac,a konstruktor mi je Pravac(k,l)


neznam kakve veze ima kosi pravac.. Ehm?
ja sam to napravila tak da sam prvo nasla okomiti pravac na taj zadani kroz zadanu tocku... onda nadjes presjek tog okomitog pravca i zadanog.. i onda preko formula za poloviste dalje... tj ta tocka na zadanom pravcu je Tp(xp, yp), zadana tocka je T1(x1, y1) i stavis da je trazena tocka (osna simetrija) jednaka T2(2*xp-x1, 2*yp-y1)
valjda je to dobro... Ehm?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
pbakic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 10. 2009. (17:48:30)
Postovi: (143)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
83 = 86 - 3

PostPostano: 12:49 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Cisto da ne bih zeznuo nekoga, onaj main koji sam uploadao je imao jednu gresku (koja je sad ispravljena):
kod usporedjivanja (operator < ) sam usporedjivao castove u double (koji su za kompleksne brojeve 0), a na FAQu je nedavno napomenuto da usporedba s kompleksnim Surdovima uvijek vraca false.
Cisto da ne bih zeznuo nekoga, onaj main koji sam uploadao je imao jednu gresku (koja je sad ispravljena):
kod usporedjivanja (operator < ) sam usporedjivao castove u double (koji su za kompleksne brojeve 0), a na FAQu je nedavno napomenuto da usporedba s kompleksnim Surdovima uvijek vraca false.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
babybodom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 06. 2009. (22:03:01)
Postovi: (31)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 2 - 3
Lokacija: zagreb

PostPostano: 13:46 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

evo posto sam rekao da cu i sam postati main... sredio sam sve... i meni eto radi...
dosta toga sam i rucno racunao i uglavnom dobio iste rezultate (za ono sto sam racunao)

s time da se ne obazirite previse na moj cout<<Pravac... njega sam sebi prilagodio da mi radi

plus... ja sam koristio y=kx+l
ali sam u funkcijama napravio i opcije za pravce paralelnima s osima pa mi radi i s njima sve :)

u slici je sto se ispisuje...
evo posto sam rekao da cu i sam postati main... sredio sam sve... i meni eto radi...
dosta toga sam i rucno racunao i uglavnom dobio iste rezultate (za ono sto sam racunao)

s time da se ne obazirite previse na moj cout<<Pravac... njega sam sebi prilagodio da mi radi

plus... ja sam koristio y=kx+l
ali sam u funkcijama napravio i opcije za pravce paralelnima s osima pa mi radi i s njima sve Smile

u slici je sto se ispisuje...



_________________
may the noobishness be with you



sto radi.jpg
 Description:
 Filesize:  314.01 KB
 Viewed:  180 Time(s)

sto radi.jpg



Main geometrija.cpp
 Description:

Download
 Filename:  Main geometrija.cpp
 Filesize:  5.4 KB
 Downloaded:  167 Time(s)

[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Cobs
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15)
Postovi: (206)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 40 - 14
Lokacija: Geto

PostPostano: 14:26 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

evo jednog main-a za random, svakako javite ako ima različitih rješenja...
u principu sam sve provjerio i čini mi se točno. ( Nisam jedino provjerio ispis za očekivanje i varijancu... )

main.cpp:[code:1]#include <iostream>
#include "random.h"

using namespace std;

int main(){

Random X( 0 );
Random Y( 1 );
Random Z( -1 );
Random kocka2( -6, -1 );
Random kocka3( -1, -6 );

cout << X << endl;
cout << Y << endl;
cout << kocka2 << endl;

cout << X + kocka2 << endl;
cout << kocka2 + X << endl;
cout << X*kocka2 << " ---- " << kocka2*X << endl;
cout << X - kocka2 << endl;
cout << kocka2 - X << endl;
cout << endl << " ------------------- " << endl << endl;
cout << Y + kocka2 << endl;
cout << kocka2 + Y << endl;
cout << Y*kocka2 << " ---- " << kocka2*Y << endl;
cout << Y - kocka2 << endl;
cout << kocka2 - Y << endl;

cout << kocka2*kocka3 << endl;
cout << Random( 1,6 )*Random( 1,6 ) << endl;


if( ( ( kocka2 + Z ) == ( kocka2 - Y ) ) ) cout << "greska u prvom if - u " << endl;
if( !( kocka2 != kocka3 ) ) cout << "greska u drugom if - u " << endl;
if( kocka2 != kocka2 ) cout << "greska u trecem if - u " << endl;

cout << ~( (( Random( 1,3 ) + Random( -2, -4 ) + Random( 0 , 1 ) ) - Random( 3, 5 ) )*Random( 1, 2 ) ) << endl;
cout << *( (( Random( 1,3 ) + Random( -2, -4 ) + Random( 0 , 1 ) ) - Random( 3, 5 ) )*Random( 1, 2 ) ) << endl;

const Random W( 1, 20 );

cout << ( W = -1 ) << " --- " << ( W = 10 ) << " ---- " << ( W = 11 ) + ( W = 3 ) + ( kocka2 = -3 ) << endl;

cout << (kocka2<kocka3) << endl << (W<kocka2) << endl << (kocka2<W) << endl;

kocka2+2;
2+kocka2;
kocka2-2;
2-kocka2;
kocka2*2;
2*kocka2;

system("pause");
return 0;
}
[/code:1]

ispis:[code:1]0:100%
1:100%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
0:100% ---- 0:100%
-6:13%,-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%,1:13%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%

-------------------

-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%,0:17%
-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%,0:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17% ---- -6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17
%,-1:17%
-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%,1:13%,2:13%
-7:13%,-6:13%,-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24
:6%,25:3%,30:6%,36:3%
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24
:6%,25:3%,30:6%,36:3%
-0.392857
29.375
0 --- 0.05 ---- 0.266667
0.416667
0
1
[/code:1]
evo jednog main-a za random, svakako javite ako ima različitih rješenja...
u principu sam sve provjerio i čini mi se točno. ( Nisam jedino provjerio ispis za očekivanje i varijancu... )

main.cpp:
Kod:
#include <iostream>
#include "random.h"

using namespace std;

 int main(){
   
  Random X( 0 );
  Random Y( 1 );
  Random Z( -1 );
  Random kocka2( -6, -1 );
  Random kocka3( -1, -6 );
 
  cout << X << endl;
  cout << Y << endl;
  cout << kocka2 << endl;
 
  cout << X + kocka2 << endl;
  cout << kocka2 + X << endl;
  cout << X*kocka2 << " ---- " << kocka2*X << endl;
  cout << X - kocka2 << endl;
  cout << kocka2 - X << endl;
  cout << endl << "  ------------------- " << endl << endl;
  cout << Y + kocka2 << endl;
  cout << kocka2 + Y << endl;
  cout << Y*kocka2 << " ---- " << kocka2*Y << endl;
  cout << Y - kocka2 << endl;
  cout << kocka2 - Y << endl;
 
  cout << kocka2*kocka3 << endl;
  cout << Random( 1,6 )*Random( 1,6 ) << endl;
 
 
  if( ( ( kocka2 + Z ) == ( kocka2 - Y ) ) ) cout << "greska u prvom if - u " << endl;
  if( !( kocka2 != kocka3 ) ) cout << "greska u drugom if - u " << endl;
  if( kocka2 != kocka2 ) cout << "greska u trecem if - u " << endl;
 
  cout << ~( (( Random( 1,3 ) + Random( -2, -4 ) + Random( 0 , 1 ) ) - Random( 3, 5 ) )*Random( 1, 2 ) ) << endl;
  cout << *( (( Random( 1,3 ) + Random( -2, -4 ) + Random( 0 , 1 ) ) - Random( 3, 5 ) )*Random( 1, 2 ) ) << endl;
 
  const Random W( 1, 20 );
 
  cout << ( W = -1 ) << "   ---   " << ( W = 10 ) << " ---- " << ( W = 11 ) + ( W = 3 ) + ( kocka2 = -3 ) << endl;
 
  cout << (kocka2<kocka3) << endl << (W<kocka2) << endl << (kocka2<W) << endl;

kocka2+2;
  2+kocka2;
  kocka2-2;
  2-kocka2;
  kocka2*2;
  2*kocka2;
 
system("pause");
return 0;
}


ispis:
Kod:
0:100%
1:100%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
0:100% ---- 0:100%
-6:13%,-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%,1:13%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%

  -------------------

-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%,0:17%
-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%,0:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17% ---- -6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17
%,-1:17%
-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%,1:13%,2:13%
-7:13%,-6:13%,-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24
:6%,25:3%,30:6%,36:3%
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24
:6%,25:3%,30:6%,36:3%
-0.392857
29.375
0   ---   0.05 ---- 0.266667
0.416667
0
1


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
babybodom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 06. 2009. (22:03:01)
Postovi: (31)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 2 - 3
Lokacija: zagreb

PostPostano: 15:16 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

jedno pitanje... opcenito... ako znate :)
znaci... npr za geometriju... za ispis Pravac smo si sami napravili operator... mada u samom zadatku on NIJE OBAVEZAN (nema rijeci o njemu)...
da li da kad predajem zadacu stavim taj operator za ispis.. ili da ga izostavim?
jedno pitanje... opcenito... ako znate Smile
znaci... npr za geometriju... za ispis Pravac smo si sami napravili operator... mada u samom zadatku on NIJE OBAVEZAN (nema rijeci o njemu)...
da li da kad predajem zadacu stavim taj operator za ispis.. ili da ga izostavim?



_________________
may the noobishness be with you
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Fruc
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 12. 2010. (13:24:26)
Postovi: (11)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 4 - 0

PostPostano: 15:46 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Cobs"]evo jednog main-a za random, svakako javite ako ima različitih rješenja...
u principu sam sve provjerio i čini mi se točno. ( Nisam jedino provjerio ispis za očekivanje i varijancu... )

main.cpp:[code:1]#include <iostream>
#include "random.h"

using namespace std;

int main(){

Random X( 0 );
Random Y( 1 );
Random Z( -1 );
Random kocka2( -6, -1 );
Random kocka3( -1, -6 );

cout << X << endl;
cout << Y << endl;
cout << kocka2 << endl;

cout << X + kocka2 << endl;
cout << kocka2 + X << endl;
cout << X*kocka2 << " ---- " << kocka2*X << endl;
cout << X - kocka2 << endl;
cout << kocka2 - X << endl;
cout << endl << " ------------------- " << endl << endl;
cout << Y + kocka2 << endl;
cout << kocka2 + Y << endl;
cout << Y*kocka2 << " ---- " << kocka2*Y << endl;
cout << Y - kocka2 << endl;
cout << kocka2 - Y << endl;

cout << kocka2*kocka3 << endl;
cout << Random( 1,6 )*Random( 1,6 ) << endl;


if( ( ( kocka2 + Z ) == ( kocka2 - Y ) ) ) cout << "greska u prvom if - u " << endl;
if( !( kocka2 != kocka3 ) ) cout << "greska u drugom if - u " << endl;
if( kocka2 != kocka2 ) cout << "greska u trecem if - u " << endl;

cout << ~( (( Random( 1,3 ) + Random( -2, -4 ) + Random( 0 , 1 ) ) - Random( 3, 5 ) )*Random( 1, 2 ) ) << endl;
cout << *( (( Random( 1,3 ) + Random( -2, -4 ) + Random( 0 , 1 ) ) - Random( 3, 5 ) )*Random( 1, 2 ) ) << endl;

const Random W( 1, 20 );

cout << ( W = -1 ) << " --- " << ( W = 10 ) << " ---- " << ( W = 11 ) + ( W = 3 ) + ( kocka2 = -3 ) << endl;

cout << (kocka2<kocka3) << endl << (W<kocka2) << endl << (kocka2<W) << endl;

kocka2+2;
2+kocka2;
kocka2-2;
2-kocka2;
kocka2*2;
2*kocka2;

system("pause");
return 0;
}
[/code:1]

ispis:[code:1]0:100%
1:100%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
0:100% ---- 0:100%
-6:13%,-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%,1:13%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%

-------------------

-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%,0:17%
-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%,0:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17% ---- -6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17
%,-1:17%
-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%,1:13%,2:13%
-7:13%,-6:13%,-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24
:6%,25:3%,30:6%,36:3%
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24
:6%,25:3%,30:6%,36:3%
-0.392857
29.375
0 --- 0.05 ---- 0.266667
0.416667
0
1
[/code:1][/quote]

jel možeš samo objasnit zašto ti je kocka2 + Z različito od kocka2 - Y?
Cobs (napisa):
evo jednog main-a za random, svakako javite ako ima različitih rješenja...
u principu sam sve provjerio i čini mi se točno. ( Nisam jedino provjerio ispis za očekivanje i varijancu... )

main.cpp:
Kod:
#include <iostream>
#include "random.h"

using namespace std;

 int main(){
   
  Random X( 0 );
  Random Y( 1 );
  Random Z( -1 );
  Random kocka2( -6, -1 );
  Random kocka3( -1, -6 );
 
  cout << X << endl;
  cout << Y << endl;
  cout << kocka2 << endl;
 
  cout << X + kocka2 << endl;
  cout << kocka2 + X << endl;
  cout << X*kocka2 << " ---- " << kocka2*X << endl;
  cout << X - kocka2 << endl;
  cout << kocka2 - X << endl;
  cout << endl << "  ------------------- " << endl << endl;
  cout << Y + kocka2 << endl;
  cout << kocka2 + Y << endl;
  cout << Y*kocka2 << " ---- " << kocka2*Y << endl;
  cout << Y - kocka2 << endl;
  cout << kocka2 - Y << endl;
 
  cout << kocka2*kocka3 << endl;
  cout << Random( 1,6 )*Random( 1,6 ) << endl;
 
 
  if( ( ( kocka2 + Z ) == ( kocka2 - Y ) ) ) cout << "greska u prvom if - u " << endl;
  if( !( kocka2 != kocka3 ) ) cout << "greska u drugom if - u " << endl;
  if( kocka2 != kocka2 ) cout << "greska u trecem if - u " << endl;
 
  cout << ~( (( Random( 1,3 ) + Random( -2, -4 ) + Random( 0 , 1 ) ) - Random( 3, 5 ) )*Random( 1, 2 ) ) << endl;
  cout << *( (( Random( 1,3 ) + Random( -2, -4 ) + Random( 0 , 1 ) ) - Random( 3, 5 ) )*Random( 1, 2 ) ) << endl;
 
  const Random W( 1, 20 );
 
  cout << ( W = -1 ) << "   ---   " << ( W = 10 ) << " ---- " << ( W = 11 ) + ( W = 3 ) + ( kocka2 = -3 ) << endl;
 
  cout << (kocka2<kocka3) << endl << (W<kocka2) << endl << (kocka2<W) << endl;

kocka2+2;
  2+kocka2;
  kocka2-2;
  2-kocka2;
  kocka2*2;
  2*kocka2;
 
system("pause");
return 0;
}


ispis:
Kod:
0:100%
1:100%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%
0:100% ---- 0:100%
-6:13%,-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%,1:13%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%

  -------------------

-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%,0:17%
-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17%,0:17%
-6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17%,-1:17% ---- -6:17%,-5:17%,-4:17%,-3:17%,-2:17
%,-1:17%
-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%,1:13%,2:13%
-7:13%,-6:13%,-5:13%,-4:13%,-3:13%,-2:13%,-1:13%,0:13%
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24
:6%,25:3%,30:6%,36:3%
1:3%,2:6%,3:6%,4:8%,5:6%,6:11%,8:6%,9:3%,10:6%,12:11%,15:6%,16:3%,18:6%,20:6%,24
:6%,25:3%,30:6%,36:3%
-0.392857
29.375
0   ---   0.05 ---- 0.266667
0.416667
0
1


jel možeš samo objasnit zašto ti je kocka2 + Z različito od kocka2 - Y?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
irena0102
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52)
Postovi: (45)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 16:25 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="babybodom"]evo posto sam rekao da cu i sam postati main... sredio sam sve... i meni eto radi...
dosta toga sam i rucno racunao i uglavnom dobio iste rezultate (za ono sto sam racunao)

s time da se ne obazirite previse na moj cout<<Pravac... njega sam sebi prilagodio da mi radi

plus... ja sam koristio y=kx+l
ali sam u funkcijama napravio i opcije za pravce paralelnima s osima pa mi radi i s njima sve :)

u slici je sto se ispisuje...[/quote]

meni radi sve ostim toga kad mi je pravac oblika x=const... i onda dalje u operatorima mi ne radi nista kad se nesto s tim pravcem pojavljuje....
kak da to popravim..?
babybodom (napisa):
evo posto sam rekao da cu i sam postati main... sredio sam sve... i meni eto radi...
dosta toga sam i rucno racunao i uglavnom dobio iste rezultate (za ono sto sam racunao)

s time da se ne obazirite previse na moj cout<<Pravac... njega sam sebi prilagodio da mi radi

plus... ja sam koristio y=kx+l
ali sam u funkcijama napravio i opcije za pravce paralelnima s osima pa mi radi i s njima sve Smile

u slici je sto se ispisuje...


meni radi sve ostim toga kad mi je pravac oblika x=const... i onda dalje u operatorima mi ne radi nista kad se nesto s tim pravcem pojavljuje....
kak da to popravim..?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
AR
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 03. 2011. (23:25:56)
Postovi: (D)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 16:33 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="babybodom"]jedno pitanje... opcenito... ako znate :)
znaci... npr za geometriju... za ispis Pravac smo si sami napravili operator... mada u samom zadatku on NIJE OBAVEZAN (nema rijeci o njemu)...
da li da kad predajem zadacu stavim taj operator za ispis.. ili da ga izostavim?[/quote]
Šalješ bez!
babybodom (napisa):
jedno pitanje... opcenito... ako znate Smile
znaci... npr za geometriju... za ispis Pravac smo si sami napravili operator... mada u samom zadatku on NIJE OBAVEZAN (nema rijeci o njemu)...
da li da kad predajem zadacu stavim taj operator za ispis.. ili da ga izostavim?

Šalješ bez!


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kakt00s
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 10. 2007. (12:19:40)
Postovi: (183)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
33 = 43 - 10
Lokacija: :ɐɾıɔɐʞoן

PostPostano: 16:36 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Meni nije jasno npr kako napraviti operator %=. Sami kod je jednostavan, ali, ako sam sve dobro shvatio, to bi trebala biti lokalna funkcija u klasi točka. Sada je problem što je to nemoguće jer je klasa točka definirana prije klase pravac pa kada napišem argument kao pravac on njega ne vidi kao tip podatka.

Kak ste to rješili?
Meni nije jasno npr kako napraviti operator %=. Sami kod je jednostavan, ali, ako sam sve dobro shvatio, to bi trebala biti lokalna funkcija u klasi točka. Sada je problem što je to nemoguće jer je klasa točka definirana prije klase pravac pa kada napišem argument kao pravac on njega ne vidi kao tip podatka.

Kak ste to rješili?



_________________
Muy importante!
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
babybodom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 06. 2009. (22:03:01)
Postovi: (31)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 2 - 3
Lokacija: zagreb

PostPostano: 16:39 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="irena0102"]
meni radi sve ostim toga kad mi je pravac oblika x=const... i onda dalje u operatorima mi ne radi nista kad se nesto s tim pravcem pojavljuje....
kak da to popravim..?[/quote]

znaci... u samu klasu Pravac sam odredio varijablu koja mi je indikator: ima 3 moguca slucaja: kada funkcija nije paralelna ni sa osi x ni sa osi y (u tom slucaju program ide normalno dalje koristi se sa y=kx+l)... zatim kada je paralelna s osi x te kada je paralelna s osi y...
onda... poslije... svugdje gdje trebam raditi nesto sa pravcima... gledam taj indikator... i zavisi sto mi taj indikator kaze tako se ponasam...(tocnije tako se operator ponasa)
na primjer: operator/
kod njega... posto on konstruira pravac... gledam:
1. da li su A.x i B.x jednaki ( A.y i B.y razliciti)... ako jesu indikator kaze okomit na x
2. da li su A.y i B.y jednaki (A.x i B.x razliciti)... ako jesu indikator kaze okomit na y
u oba slucaja k (iz y=kx+l) stavim da je 0 (to vec stavljam defoltno u konstruktoru) dok l stavim u 2. slucaju da je jednak A.y(ili B.y)

onda poslije... za sve operatore... pazim (naravno ako treba) da provjerava indikatore... i onda ako je indikator "okomit na x" onda se gleda unutar njega samo i izvrsi se algoritam prilagodjen takvom tipu pravca i to na principu
if(indikator=="okomit na x") {izvrsi ovo - tu ne koristim k i l nikada... jer ce inace mi za sve pisat 0 posto sam ih tako postavio}...

jos jedan tip: npr za operator koji racuna kut... PAZI treba gledati i ako imas 2 pravca: 1 tipa okomit na x drugi okomit na y.... da odmah racuna kut od 90 stupnjeva... ali u RADIANIMA-moras to pretvorit u radian samo...
(to vrijedi i opcenito za slucajeve kada racunas npr sjeciste (x,y) za ta 2 pravca da x dobijes iz okomit na x, a y iz okomit na y... )

nadam se da sam barem malo razjasnio
i vjerujem da postoji i drugaciji nacin... ali eto meni je tako palo na pamet rijesiti probleme
irena0102 (napisa):

meni radi sve ostim toga kad mi je pravac oblika x=const... i onda dalje u operatorima mi ne radi nista kad se nesto s tim pravcem pojavljuje....
kak da to popravim..?


znaci... u samu klasu Pravac sam odredio varijablu koja mi je indikator: ima 3 moguca slucaja: kada funkcija nije paralelna ni sa osi x ni sa osi y (u tom slucaju program ide normalno dalje koristi se sa y=kx+l)... zatim kada je paralelna s osi x te kada je paralelna s osi y...
onda... poslije... svugdje gdje trebam raditi nesto sa pravcima... gledam taj indikator... i zavisi sto mi taj indikator kaze tako se ponasam...(tocnije tako se operator ponasa)
na primjer: operator/
kod njega... posto on konstruira pravac... gledam:
1. da li su A.x i B.x jednaki ( A.y i B.y razliciti)... ako jesu indikator kaze okomit na x
2. da li su A.y i B.y jednaki (A.x i B.x razliciti)... ako jesu indikator kaze okomit na y
u oba slucaja k (iz y=kx+l) stavim da je 0 (to vec stavljam defoltno u konstruktoru) dok l stavim u 2. slucaju da je jednak A.y(ili B.y)

onda poslije... za sve operatore... pazim (naravno ako treba) da provjerava indikatore... i onda ako je indikator "okomit na x" onda se gleda unutar njega samo i izvrsi se algoritam prilagodjen takvom tipu pravca i to na principu
if(indikator=="okomit na x") {izvrsi ovo - tu ne koristim k i l nikada... jer ce inace mi za sve pisat 0 posto sam ih tako postavio}...

jos jedan tip: npr za operator koji racuna kut... PAZI treba gledati i ako imas 2 pravca: 1 tipa okomit na x drugi okomit na y.... da odmah racuna kut od 90 stupnjeva... ali u RADIANIMA-moras to pretvorit u radian samo...
(to vrijedi i opcenito za slucajeve kada racunas npr sjeciste (x,y) za ta 2 pravca da x dobijes iz okomit na x, a y iz okomit na y... )

nadam se da sam barem malo razjasnio
i vjerujem da postoji i drugaciji nacin... ali eto meni je tako palo na pamet rijesiti probleme



_________________
may the noobishness be with you
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
irena0102
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2010. (11:49:52)
Postovi: (45)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 17:03 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="babybodom"][quote="irena0102"]
meni radi sve ostim toga kad mi je pravac oblika x=const... i onda dalje u operatorima mi ne radi nista kad se nesto s tim pravcem pojavljuje....
kak da to popravim..?[/quote]

znaci... u samu klasu Pravac sam odredio varijablu koja mi je indikator: ima 3 moguca slucaja: kada funkcija nije paralelna ni sa osi x ni sa osi y (u tom slucaju program ide normalno dalje koristi se sa y=kx+l)... zatim kada je paralelna s osi x te kada je paralelna s osi y...
onda... poslije... svugdje gdje trebam raditi nesto sa pravcima... gledam taj indikator... i zavisi sto mi taj indikator kaze tako se ponasam...(tocnije tako se operator ponasa)
na primjer: operator/
kod njega... posto on konstruira pravac... gledam:
1. da li su A.x i B.x jednaki ( A.y i B.y razliciti)... ako jesu indikator kaze okomit na x
2. da li su A.y i B.y jednaki (A.x i B.x razliciti)... ako jesu indikator kaze okomit na y
u oba slucaja k (iz y=kx+l) stavim da je 0 (to vec stavljam defoltno u konstruktoru) dok l stavim u 2. slucaju da je jednak A.y(ili B.y)

onda poslije... za sve operatore... pazim (naravno ako treba) da provjerava indikatore... i onda ako je indikator "okomit na x" onda se gleda unutar njega samo i izvrsi se algoritam prilagodjen takvom tipu pravca i to na principu
if(indikator=="okomit na x") {izvrsi ovo - tu ne koristim k i l nikada... jer ce inace mi za sve pisat 0 posto sam ih tako postavio}...

jos jedan tip: npr za operator koji racuna kut... PAZI treba gledati i ako imas 2 pravca: 1 tipa okomit na x drugi okomit na y.... da odmah racuna kut od 90 stupnjeva... ali u RADIANIMA-moras to pretvorit u radian samo...
(to vrijedi i opcenito za slucajeve kada racunas npr sjeciste (x,y) za ta 2 pravca da x dobijes iz okomit na x, a y iz okomit na y... )

nadam se da sam barem malo razjasnio
i vjerujem da postoji i drugaciji nacin... ali eto meni je tako palo na pamet rijesiti probleme[/quote]

jooooj... :shock: meni je programiranje losija strana.... i ovo je ipak malo previse za mene.. :oops:
probut cu to tipkat jos... ali tesko da ce ici...
nadam se da ce se takav oblik pravca pijavit samo u jednom testnom primjeru... :D

[size=9][color=#999999]Added after 2 minutes:[/color][/size]

ali hvala na dobrom mainu babybodom... jer uz pomoc njega sam jos neke greske uocila koje su sad ispravljene... 8)
babybodom (napisa):
irena0102 (napisa):

meni radi sve ostim toga kad mi je pravac oblika x=const... i onda dalje u operatorima mi ne radi nista kad se nesto s tim pravcem pojavljuje....
kak da to popravim..?


znaci... u samu klasu Pravac sam odredio varijablu koja mi je indikator: ima 3 moguca slucaja: kada funkcija nije paralelna ni sa osi x ni sa osi y (u tom slucaju program ide normalno dalje koristi se sa y=kx+l)... zatim kada je paralelna s osi x te kada je paralelna s osi y...
onda... poslije... svugdje gdje trebam raditi nesto sa pravcima... gledam taj indikator... i zavisi sto mi taj indikator kaze tako se ponasam...(tocnije tako se operator ponasa)
na primjer: operator/
kod njega... posto on konstruira pravac... gledam:
1. da li su A.x i B.x jednaki ( A.y i B.y razliciti)... ako jesu indikator kaze okomit na x
2. da li su A.y i B.y jednaki (A.x i B.x razliciti)... ako jesu indikator kaze okomit na y
u oba slucaja k (iz y=kx+l) stavim da je 0 (to vec stavljam defoltno u konstruktoru) dok l stavim u 2. slucaju da je jednak A.y(ili B.y)

onda poslije... za sve operatore... pazim (naravno ako treba) da provjerava indikatore... i onda ako je indikator "okomit na x" onda se gleda unutar njega samo i izvrsi se algoritam prilagodjen takvom tipu pravca i to na principu
if(indikator=="okomit na x") {izvrsi ovo - tu ne koristim k i l nikada... jer ce inace mi za sve pisat 0 posto sam ih tako postavio}...

jos jedan tip: npr za operator koji racuna kut... PAZI treba gledati i ako imas 2 pravca: 1 tipa okomit na x drugi okomit na y.... da odmah racuna kut od 90 stupnjeva... ali u RADIANIMA-moras to pretvorit u radian samo...
(to vrijedi i opcenito za slucajeve kada racunas npr sjeciste (x,y) za ta 2 pravca da x dobijes iz okomit na x, a y iz okomit na y... )

nadam se da sam barem malo razjasnio
i vjerujem da postoji i drugaciji nacin... ali eto meni je tako palo na pamet rijesiti probleme


jooooj... Shocked meni je programiranje losija strana.... i ovo je ipak malo previse za mene.. Embarassed
probut cu to tipkat jos... ali tesko da ce ici...
nadam se da ce se takav oblik pravca pijavit samo u jednom testnom primjeru... Very Happy

Added after 2 minutes:

ali hvala na dobrom mainu babybodom... jer uz pomoc njega sam jos neke greske uocila koje su sad ispravljene... Cool


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
babybodom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 06. 2009. (22:03:01)
Postovi: (31)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 2 - 3
Lokacija: zagreb

PostPostano: 17:14 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="kakt00s"]Meni nije jasno npr kako napraviti operator %=. Sami kod je jednostavan, ali, ako sam sve dobro shvatio, to bi trebala biti lokalna funkcija u klasi točka. Sada je problem što je to nemoguće jer je klasa točka definirana prije klase pravac pa kada napišem argument kao pravac on njega ne vidi kao tip podatka.

Kak ste to rješili?[/quote]

ovako... ja sam se tu povodio osobno za onime sto pise u samom zadatku:
"sami odredite sto ce pripadati kojoj klasi a sto ce biti globalne funkcije"
tako da je kod mene %= globalna funkcija

[size=9][color=#999999]Added after 2 minutes:[/color][/size]

[quote="irena0102"]

jooooj... :shock: meni je programiranje losija strana.... i ovo je ipak malo previse za mene.. :oops:
probut cu to tipkat jos... ali tesko da ce ici...
nadam se da ce se takav oblik pravca pijavit samo u jednom testnom primjeru... :D

[size=9][color=#999999]Added after 2 minutes:[/color][/size]

ali hvala na dobrom mainu babybodom... jer uz pomoc njega sam jos neke greske uocila koje su sad ispravljene... 8)[/quote]

ma nema problema :)
i ja se nadam da ce bit ok njihovi mainovi... mada stvarno ne znam kako ce ih oni testirat posto mislim da 80% ljudi ima razlicit izgled klase Pravac...

a i to sa samim cout<<Pravac mi nije jasno da li oni zele da ga mi napisemo ili ce ga oni imat u svojim mainovima..
kakt00s (napisa):
Meni nije jasno npr kako napraviti operator %=. Sami kod je jednostavan, ali, ako sam sve dobro shvatio, to bi trebala biti lokalna funkcija u klasi točka. Sada je problem što je to nemoguće jer je klasa točka definirana prije klase pravac pa kada napišem argument kao pravac on njega ne vidi kao tip podatka.

Kak ste to rješili?


ovako... ja sam se tu povodio osobno za onime sto pise u samom zadatku:
"sami odredite sto ce pripadati kojoj klasi a sto ce biti globalne funkcije"
tako da je kod mene %= globalna funkcija

Added after 2 minutes:

irena0102 (napisa):


jooooj... Shocked meni je programiranje losija strana.... i ovo je ipak malo previse za mene.. Embarassed
probut cu to tipkat jos... ali tesko da ce ici...
nadam se da ce se takav oblik pravca pijavit samo u jednom testnom primjeru... Very Happy

Added after 2 minutes:

ali hvala na dobrom mainu babybodom... jer uz pomoc njega sam jos neke greske uocila koje su sad ispravljene... Cool


ma nema problema Smile
i ja se nadam da ce bit ok njihovi mainovi... mada stvarno ne znam kako ce ih oni testirat posto mislim da 80% ljudi ima razlicit izgled klase Pravac...

a i to sa samim cout<<Pravac mi nije jasno da li oni zele da ga mi napisemo ili ce ga oni imat u svojim mainovima..



_________________
may the noobishness be with you
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
AR
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 03. 2011. (23:25:56)
Postovi: (D)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 18:05 ned, 29. 5. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="babybodom"]

a i to sa samim cout<<Pravac mi nije jasno da li oni zele da ga mi napisemo ili ce ga oni imat u svojim mainovima..[/quote]


Mislim da se nece nigdje u njihovim mainovima traziti ispis pravca
jer bi to znacilo da tko god testira nase zadace mora otvorit svaki kod i pogledat kako da napravi ispis pravca.....
Vjerojatno ce se usporedivat samo tocke, koje ce bit dobivene nakon raznih operacija nad pravcima. :)
babybodom (napisa):


a i to sa samim cout<<Pravac mi nije jasno da li oni zele da ga mi napisemo ili ce ga oni imat u svojim mainovima..



Mislim da se nece nigdje u njihovim mainovima traziti ispis pravca
jer bi to znacilo da tko god testira nase zadace mora otvorit svaki kod i pogledat kako da napravi ispis pravca.....
Vjerojatno ce se usporedivat samo tocke, koje ce bit dobivene nakon raznih operacija nad pravcima. Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Stranica 3 / 4.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan