Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
piper at the gates Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 03. 2009. (20:02:03) Postovi: (1F)16
Spol:
|
Postano: 19:13 pon, 6. 6. 2011 Naslov: |
|
|
moja tužna priča sa algebarskima je ista kao i od kolegice lili marlen..
algebarske su mi bile zadnji ispit na predddiplomskom, i pal sam kak sam pal,opravdano..
imah više bodova nego kaj sam znao,a sad..
svaka čast maši (maši maši :P ) i ostaloj ekipi kae uspjela proć,nadam se da će im se još ljudi pridružit nakon popravnog..
samo želimo normalne kolokvije..
jer mislim da bi više bodova imao da sam kod svakog zadatka pisao "očito je", "jasno je", "trivijalno", i moja omiljena "lako se pokaže za dz.."..
uostalom, takve su nam i sve vježbe bile, jasne i trivijalne :o..
još da smo koji zadatak i rješili,di bi nam bio kraj...
moja tužna priča sa algebarskima je ista kao i od kolegice lili marlen..
algebarske su mi bile zadnji ispit na predddiplomskom, i pal sam kak sam pal,opravdano..
imah više bodova nego kaj sam znao,a sad..
svaka čast maši (maši maši ) i ostaloj ekipi kae uspjela proć,nadam se da će im se još ljudi pridružit nakon popravnog..
samo želimo normalne kolokvije..
jer mislim da bi više bodova imao da sam kod svakog zadatka pisao "očito je", "jasno je", "trivijalno", i moja omiljena "lako se pokaže za dz.."..
uostalom, takve su nam i sve vježbe bile, jasne i trivijalne ..
još da smo koji zadatak i rješili,di bi nam bio kraj...
|
|
[Vrh] |
|
kratki89 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 09. 2009. (23:36:13) Postovi: (27)16
Lokacija: Zemlja i okolica
|
Postano: 20:07 pon, 6. 6. 2011 Naslov: |
|
|
onaj tko je pogledao stare kolokvije i rješenja mogao je riješiti 3. zad bez imalo muke, za (i) točno takav primjer postoji u starim kolokvijima možda čak i 2 primjera, a ima svega 1 red za napisati, a ako znaš (i) onda nije teško zaključiti niti (ii), a jako malo ljudi je to riješilo, možda ste trebalo malo više gledati stare kolokvije
onaj tko je pogledao stare kolokvije i rješenja mogao je riješiti 3. zad bez imalo muke, za (i) točno takav primjer postoji u starim kolokvijima možda čak i 2 primjera, a ima svega 1 red za napisati, a ako znaš (i) onda nije teško zaključiti niti (ii), a jako malo ljudi je to riješilo, možda ste trebalo malo više gledati stare kolokvije
|
|
[Vrh] |
|
borobortic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 03. 06. 2011. (19:02:38) Postovi: (7)16
|
|
[Vrh] |
|
marlen Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 11. 2007. (23:42:26) Postovi: (57)16
Lokacija: MedVEšČak
|
Postano: 22:25 pon, 6. 6. 2011 Naslov: |
|
|
inače mi nije običaj žaliti se u tangenti i po forumu, kritizirati asistente, profesore.. uvijek pokušavam biti objektivna i realno procjeniti ponajprije sebe i svoj rad, no ovaj put stvarno moram kukati jer doista ne znam gdje griješim učeći algebarske, a očito je da u mom slučaju rezultati nisu propocionalni uloženom trudu (kako to obično biva na drugim kolegijima).
U indeksu imam sve, od 2 do 5, i za sve mogu reći: kolko sam učila toliko znam i takvu ocjenu imam.
ali za algebarske to ne vrijedi.
Da se ipak pridružim kritikama na vježbe, sjećam se jednih na kojima smo na drugom satu ispisali 14 zadataka za dz. eh, da smo koji rješili... kaj bi bilo da bi bilo. da ne spominjem rješene zadatke u kojima dokažemo da je preslikavanje monomorfizam a očito je da je epimorfizam, ili obrnuto.. ma znate o čemu pričam :wink:
no, nećemo se zanositi :), još je uvijek sve u našim rukama, mada do popravnog nema puno vremena obzirom da nam je znanje očito minimalno :D
ali, nema predaje!
inače mi nije običaj žaliti se u tangenti i po forumu, kritizirati asistente, profesore.. uvijek pokušavam biti objektivna i realno procjeniti ponajprije sebe i svoj rad, no ovaj put stvarno moram kukati jer doista ne znam gdje griješim učeći algebarske, a očito je da u mom slučaju rezultati nisu propocionalni uloženom trudu (kako to obično biva na drugim kolegijima).
U indeksu imam sve, od 2 do 5, i za sve mogu reći: kolko sam učila toliko znam i takvu ocjenu imam.
ali za algebarske to ne vrijedi.
Da se ipak pridružim kritikama na vježbe, sjećam se jednih na kojima smo na drugom satu ispisali 14 zadataka za dz. eh, da smo koji rješili... kaj bi bilo da bi bilo. da ne spominjem rješene zadatke u kojima dokažemo da je preslikavanje monomorfizam a očito je da je epimorfizam, ili obrnuto.. ma znate o čemu pričam
no, nećemo se zanositi , još je uvijek sve u našim rukama, mada do popravnog nema puno vremena obzirom da nam je znanje očito minimalno
ali, nema predaje!
_________________ u Meni vLaDa LudiLO
|
|
[Vrh] |
|
milicic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 05. 2011. (03:21:24) Postovi: (13)16
|
Postano: 22:47 pon, 6. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="kratki89"]onaj tko je pogledao stare kolokvije i rješenja mogao je riješiti 3. zad bez imalo muke, za (i) točno takav primjer postoji u starim kolokvijima možda čak i 2 primjera, a ima svega 1 red za napisati, a ako znaš (i) onda nije teško zaključiti niti (ii), a jako malo ljudi je to riješilo, možda ste trebalo malo više gledati stare kolokvije[/quote]
ja sam uistinu pogledala sve riješene stare rokove...a oni koji nisu riješeni sam rješavala sama...i taj (i) i (ii) zadatak sam u kolokviju riješila i očekivala sve bodove, a nisam dobila ni pola...tako da me jedino zanima ZAŠTO su mi toliki bodovi oduzeti i GDJE mi je greška. Nadam se da ću na ta pitanja dobiti odgovore koje ću razumijeti.
i ljudi su taj zadatak riješili, bez imalo muke, ali su bodovi i dalje uglavnom 0.
kratki89 (napisa): | onaj tko je pogledao stare kolokvije i rješenja mogao je riješiti 3. zad bez imalo muke, za (i) točno takav primjer postoji u starim kolokvijima možda čak i 2 primjera, a ima svega 1 red za napisati, a ako znaš (i) onda nije teško zaključiti niti (ii), a jako malo ljudi je to riješilo, možda ste trebalo malo više gledati stare kolokvije |
ja sam uistinu pogledala sve riješene stare rokove...a oni koji nisu riješeni sam rješavala sama...i taj (i) i (ii) zadatak sam u kolokviju riješila i očekivala sve bodove, a nisam dobila ni pola...tako da me jedino zanima ZAŠTO su mi toliki bodovi oduzeti i GDJE mi je greška. Nadam se da ću na ta pitanja dobiti odgovore koje ću razumijeti.
i ljudi su taj zadatak riješili, bez imalo muke, ali su bodovi i dalje uglavnom 0.
|
|
[Vrh] |
|
milicic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 05. 2011. (03:21:24) Postovi: (13)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
milicic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 05. 2011. (03:21:24) Postovi: (13)16
|
|
[Vrh] |
|
marlen Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 11. 2007. (23:42:26) Postovi: (57)16
Lokacija: MedVEšČak
|
|
[Vrh] |
|
romkinja Forumaš(ica)
Pridružen/a: 08. 11. 2007. (19:07:37) Postovi: (B)16
|
|
[Vrh] |
|
marlen Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 11. 2007. (23:42:26) Postovi: (57)16
Lokacija: MedVEšČak
|
|
[Vrh] |
|
romkinja Forumaš(ica)
Pridružen/a: 08. 11. 2007. (19:07:37) Postovi: (B)16
|
|
[Vrh] |
|
marlen Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 11. 2007. (23:42:26) Postovi: (57)16
Lokacija: MedVEšČak
|
Postano: 11:29 uto, 7. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="romkinja"]Popravni prošle god. nije bio težak i bila sam uvjerena da ću proć, no kada je par studentica kojima je isto tako bilo čudno što su pale htjele pogledat svoj kolokvij, nije im bilo dozvoljeno.[/quote]
šokirana sam. ja sam prošla taj popravni kolokvij i na kraju pala na usmenom.
i da, popravni je bil lagan, jer ja se nisam ni učila (jer mi je svejedno bilo) i na kraju sam ostala iznenađena vidjevši rezultate.
sjećam se nekih cura koje su došle na uvid i vidla sam da im nije jasno kak nisu prošle, a one su 100% učile.
ovo me sad još više brine..
romkinja (napisa): | Popravni prošle god. nije bio težak i bila sam uvjerena da ću proć, no kada je par studentica kojima je isto tako bilo čudno što su pale htjele pogledat svoj kolokvij, nije im bilo dozvoljeno. |
šokirana sam. ja sam prošla taj popravni kolokvij i na kraju pala na usmenom.
i da, popravni je bil lagan, jer ja se nisam ni učila (jer mi je svejedno bilo) i na kraju sam ostala iznenađena vidjevši rezultate.
sjećam se nekih cura koje su došle na uvid i vidla sam da im nije jasno kak nisu prošle, a one su 100% učile.
ovo me sad još više brine..
_________________ u Meni vLaDa LudiLO
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol:
|
Postano: 11:37 uto, 7. 6. 2011 Naslov: |
|
|
Može li netko objasnit što je toliko teško bilo na tom kolokviju? Koliko vidim, za [u]jako dobro[/u] riješiti kolokvij dovoljno je bilo znati osnovne definicije, koji elementi su invertibilni u Z, prvi teorem o izomorfizmu i posjedovati malo matematičke dovitljivosti koju ste trebali steći kroz dosadašnje školovanje i sve skupa znati vlastita rješenja obrazložiti i "matematički" zapisati.
Vidim da 5. zadatak nitko nije riješio, a taj je skoro pa prototip zadataka iz algebre: definiraj očito preslikavanje između prstena, provjeri da je homomorfizam, nađi mu jezgru i iskoristi prvi teorem o izomorfizmu.
Može li netko objasnit što je toliko teško bilo na tom kolokviju? Koliko vidim, za jako dobro riješiti kolokvij dovoljno je bilo znati osnovne definicije, koji elementi su invertibilni u Z, prvi teorem o izomorfizmu i posjedovati malo matematičke dovitljivosti koju ste trebali steći kroz dosadašnje školovanje i sve skupa znati vlastita rješenja obrazložiti i "matematički" zapisati.
Vidim da 5. zadatak nitko nije riješio, a taj je skoro pa prototip zadataka iz algebre: definiraj očito preslikavanje između prstena, provjeri da je homomorfizam, nađi mu jezgru i iskoristi prvi teorem o izomorfizmu.
_________________ The Dude Abides
|
|
[Vrh] |
|
triky Forumaš(ica)
Pridružen/a: 16. 01. 2011. (23:01:17) Postovi: (10)16
|
Postano: 11:41 uto, 7. 6. 2011 Naslov: |
|
|
da, tako je i nama bilo kad smo vidjeli kolokvij, bila sam uvjerena da su mi 3 zadatka 100% točna, no na kraju sam se iznenadila što na svakom imam po 2,3 boda, a sve živo sam objašnjavala i pisala
da, tako je i nama bilo kad smo vidjeli kolokvij, bila sam uvjerena da su mi 3 zadatka 100% točna, no na kraju sam se iznenadila što na svakom imam po 2,3 boda, a sve živo sam objašnjavala i pisala
|
|
[Vrh] |
|
milicic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 05. 2011. (03:21:24) Postovi: (13)16
|
Postano: 13:17 uto, 7. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="goranm"]Može li netko objasnit što je toliko teško bilo na tom kolokviju? Koliko vidim, za [u]jako dobro[/u] riješiti kolokvij dovoljno je bilo znati osnovne definicije, koji elementi su invertibilni u Z, prvi teorem o izomorfizmu i posjedovati malo matematičke dovitljivosti koju ste trebali steći kroz dosadašnje školovanje i sve skupa znati vlastita rješenja obrazložiti i "matematički" zapisati.
Vidim da 5. zadatak nitko nije riješio, a taj je skoro pa prototip zadataka iz algebre: definiraj očito preslikavanje između prstena, provjeri da je homomorfizam, nađi mu jezgru i iskoristi prvi teorem o izomorfizmu.[/quote]
Meni kolokvij uistinu nije bio težak. Nisam riješila zadnji zadatak, ali sve ostalo jesam. I bila sam zadovoljna kako sam napisala. Ono što nisam očekivala su ovako loši rezultati. Iskreno, očekivala sam minimalnih 24 boda, a imam 12. I to mi je nažalost nedovoljno za završni i moram na popravni. Ne želim trčati pred rudo i komentirati išta vezano za bodovanje, ali iskreno, osjećam se pokradeno. Ono što želim napraviti jest otići na žalbe i vidjeti gdje sam pogriješila. Mada, još uvijek mislim da sam napisala znatno bolje od ovoga što se prema bodovima čini.
[size=9][color=#999999]Added after 23 minutes:[/color][/size]
može li mi netko reći koliko bodova nosi popravni ukupno? da li svi zadaci nose jednako bodova? koliko je potrebno za prolaz? da li se popravni zbraja na prethodno skupljene bodove ili nam se ti bodovi u cjelosti brišu?
goranm (napisa): | Može li netko objasnit što je toliko teško bilo na tom kolokviju? Koliko vidim, za jako dobro riješiti kolokvij dovoljno je bilo znati osnovne definicije, koji elementi su invertibilni u Z, prvi teorem o izomorfizmu i posjedovati malo matematičke dovitljivosti koju ste trebali steći kroz dosadašnje školovanje i sve skupa znati vlastita rješenja obrazložiti i "matematički" zapisati.
Vidim da 5. zadatak nitko nije riješio, a taj je skoro pa prototip zadataka iz algebre: definiraj očito preslikavanje između prstena, provjeri da je homomorfizam, nađi mu jezgru i iskoristi prvi teorem o izomorfizmu. |
Meni kolokvij uistinu nije bio težak. Nisam riješila zadnji zadatak, ali sve ostalo jesam. I bila sam zadovoljna kako sam napisala. Ono što nisam očekivala su ovako loši rezultati. Iskreno, očekivala sam minimalnih 24 boda, a imam 12. I to mi je nažalost nedovoljno za završni i moram na popravni. Ne želim trčati pred rudo i komentirati išta vezano za bodovanje, ali iskreno, osjećam se pokradeno. Ono što želim napraviti jest otići na žalbe i vidjeti gdje sam pogriješila. Mada, još uvijek mislim da sam napisala znatno bolje od ovoga što se prema bodovima čini.
Added after 23 minutes:
može li mi netko reći koliko bodova nosi popravni ukupno? da li svi zadaci nose jednako bodova? koliko je potrebno za prolaz? da li se popravni zbraja na prethodno skupljene bodove ili nam se ti bodovi u cjelosti brišu?
|
|
[Vrh] |
|
merkat Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 01. 2010. (15:54:50) Postovi: (9)16
|
|
[Vrh] |
|
marlen Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 11. 2007. (23:42:26) Postovi: (57)16
Lokacija: MedVEšČak
|
|
[Vrh] |
|
Crvenkapica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 16. 04. 2007. (14:52:45) Postovi: (AB)16
|
Postano: 19:28 uto, 7. 6. 2011 Naslov: |
|
|
Pozz tu je netko već (nisam zapamtila tko) zamolio da se jave oni koji su prošli pa evo javljam se. Skupila sam ravno 50 bodova, ja sam većinom drilala po teoriji ali učenje s razumijevanjem i povezivanjem stvari (npr. ideal pa sve vezano uz njih, šta to znači i u tom stilu), zadatke sam rješavala s vježbi i riješene i one za dz koje nisam sve znala riješiti, što se starih kolokvija tiče rješavala sam one zadatke kakve smo radili na satu. Prije nego što bi baš krenula na rješavanje zadatka sam si napisala svega što ima u zadatku, npr. Dokaži da je jezgra ideal od domene pa prvo definiciju jezgre pa definiciju ideala i što zapravo trebam napraviti.
Ja sam isto lani pala algebarske (na usmenom, kolokvije sam prošla) i mogu reći da mi uistinu manje toga radimo na satu, npr. nismo spomenuli semidirektan produkt ni grupa ni prstenova ali smo zato obradili direktan produkt prstenova na način da smo dobili definiciju i nekoliko zadataka za zadaću, ni jedan nismo riješili. Također razlika u vježbama lani i ove godine je golema. Lani sam bila kod Bašića koji je sve fenomenalno objasnio i u kolkvijima nije bilo nikakvih iznenađenja u smislu da je bilo nešto što on nije riješio. Ove godine sam kod Širole bila na vježbama i u jednima je bila situacija da je na satu riješio 3 zadatka, a za zadaću dao 14. Inače vježbe su većinom bile u tom tonu da je zadataka za zadaću bilo puno više od onih riješenih a dosta ovih riješenih nisu ni riješeni do kraja već je jedan dio bio trivijalan, a drugi za dz. Također jedna važna stvar je ta što profesor na satu ne kaže neke stvari, ni kao napomenu a kasnije zahtjeva to znanje u kolokviju bez da je barem dao uputu (kao puno puta na satu "detalje pogledajte u materijalima") tako da student koji isključivo uči iz predavanja ni ne zna za te stvari te ga to dočeka na kolokviju a on se uistinu trudio i radio, a takvih je puno.
Vi inžinjeri koji se isčuđavate kako su naši rezultati loši, samo da vas uputim u neke stvari koje mi učimo na našem smjeru u pedagoškim predmetima...ako nitko od učenika/studenata ne zna riješiti jedan zadatak tada nije problem u njima već u zadatku ili u profesoru jer to nije objašnjeno onako kako treba. Ako su rezultati predobri znači da je ispit bio prelagan što nije dobro, a ako su rezultati jako loši (kao što je kod nas slučaj) onda to nije masovna lijenost i nerad učenika/studenata već je problem u profesoru bilo to u načinu predavanja ili u saatavljanju ispita.
Komentar za kraj, sramota je da od stotinjak studenata uvijet za izlazak na završni ostvari njih 18, od kojih je tek 9 ostvarilo uvijet za direktan upis ocjene. Usporedite malo s lanjskim rezultatima pa ćete vidjeti u čemu je stvar.
Sad stvarno za kraj. Svima koji trebaju ići na popravni želim vam puno sreće i još više pameti tako da se riješite ovog predmeta jednom zauvijek. Sretno svima s učenjem.
Pozz tu je netko već (nisam zapamtila tko) zamolio da se jave oni koji su prošli pa evo javljam se. Skupila sam ravno 50 bodova, ja sam većinom drilala po teoriji ali učenje s razumijevanjem i povezivanjem stvari (npr. ideal pa sve vezano uz njih, šta to znači i u tom stilu), zadatke sam rješavala s vježbi i riješene i one za dz koje nisam sve znala riješiti, što se starih kolokvija tiče rješavala sam one zadatke kakve smo radili na satu. Prije nego što bi baš krenula na rješavanje zadatka sam si napisala svega što ima u zadatku, npr. Dokaži da je jezgra ideal od domene pa prvo definiciju jezgre pa definiciju ideala i što zapravo trebam napraviti.
Ja sam isto lani pala algebarske (na usmenom, kolokvije sam prošla) i mogu reći da mi uistinu manje toga radimo na satu, npr. nismo spomenuli semidirektan produkt ni grupa ni prstenova ali smo zato obradili direktan produkt prstenova na način da smo dobili definiciju i nekoliko zadataka za zadaću, ni jedan nismo riješili. Također razlika u vježbama lani i ove godine je golema. Lani sam bila kod Bašića koji je sve fenomenalno objasnio i u kolkvijima nije bilo nikakvih iznenađenja u smislu da je bilo nešto što on nije riješio. Ove godine sam kod Širole bila na vježbama i u jednima je bila situacija da je na satu riješio 3 zadatka, a za zadaću dao 14. Inače vježbe su većinom bile u tom tonu da je zadataka za zadaću bilo puno više od onih riješenih a dosta ovih riješenih nisu ni riješeni do kraja već je jedan dio bio trivijalan, a drugi za dz. Također jedna važna stvar je ta što profesor na satu ne kaže neke stvari, ni kao napomenu a kasnije zahtjeva to znanje u kolokviju bez da je barem dao uputu (kao puno puta na satu "detalje pogledajte u materijalima") tako da student koji isključivo uči iz predavanja ni ne zna za te stvari te ga to dočeka na kolokviju a on se uistinu trudio i radio, a takvih je puno.
Vi inžinjeri koji se isčuđavate kako su naši rezultati loši, samo da vas uputim u neke stvari koje mi učimo na našem smjeru u pedagoškim predmetima...ako nitko od učenika/studenata ne zna riješiti jedan zadatak tada nije problem u njima već u zadatku ili u profesoru jer to nije objašnjeno onako kako treba. Ako su rezultati predobri znači da je ispit bio prelagan što nije dobro, a ako su rezultati jako loši (kao što je kod nas slučaj) onda to nije masovna lijenost i nerad učenika/studenata već je problem u profesoru bilo to u načinu predavanja ili u saatavljanju ispita.
Komentar za kraj, sramota je da od stotinjak studenata uvijet za izlazak na završni ostvari njih 18, od kojih je tek 9 ostvarilo uvijet za direktan upis ocjene. Usporedite malo s lanjskim rezultatima pa ćete vidjeti u čemu je stvar.
Sad stvarno za kraj. Svima koji trebaju ići na popravni želim vam puno sreće i još više pameti tako da se riješite ovog predmeta jednom zauvijek. Sretno svima s učenjem.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 19:54 uto, 7. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="goranm"]Može li netko objasnit što je toliko teško bilo na tom kolokviju?[/quote]
Ne znam tko je ispravljao 1. kolokvij, ali ovaj je ispravljao profesor, po mom skromnom mišljenju, ispravljao je prestrogo i zato su rezultati takvi kakvi jesu, a i studenti su zbunjeni.
Npr., u prvom zadatku je trebalo pokazati da je neki skup S prsten. Ništa lakše. Mogli smo pokazati da je to podprsten od skupa realnih brojeva ili po definiciji dokazati da je to prsten. Ako je netko znao postupak dokazivanja, a pogriješio je u najobičnijem množenju, dobio je samo 1 bod od mogućih 8. :(
goranm (napisa): | Može li netko objasnit što je toliko teško bilo na tom kolokviju? |
Ne znam tko je ispravljao 1. kolokvij, ali ovaj je ispravljao profesor, po mom skromnom mišljenju, ispravljao je prestrogo i zato su rezultati takvi kakvi jesu, a i studenti su zbunjeni.
Npr., u prvom zadatku je trebalo pokazati da je neki skup S prsten. Ništa lakše. Mogli smo pokazati da je to podprsten od skupa realnih brojeva ili po definiciji dokazati da je to prsten. Ako je netko znao postupak dokazivanja, a pogriješio je u najobičnijem množenju, dobio je samo 1 bod od mogućih 8.
|
|
[Vrh] |
|
|