Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Crvenkapica Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 04. 2007. (14:52:45) Postovi: (AB)16
|
|
[Vrh] |
|
milicic Forumaš(ica)

Pridružen/a: 30. 05. 2011. (03:21:24) Postovi: (13)16
|
Postano: 20:20 uto, 7. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"][quote="goranm"]Može li netko objasnit što je toliko teško bilo na tom kolokviju?[/quote]
Ne znam tko je ispravljao 1. kolokvij, ali ovaj je ispravljao profesor, po mom skromnom mišljenju, ispravljao je prestrogo i zato su rezultati takvi kakvi jesu, a i studenti su zbunjeni.
Npr., u prvom zadatku je trebalo pokazati da je neki skup S prsten. Ništa lakše. Mogli smo pokazati da je to podprsten od skupa realnih brojeva ili po definiciji dokazati da je to prsten. Ako je netko znao postupak dokazivanja, a pogriješio je u najobičnijem množenju, dobio je samo 1 bod od mogućih 8. :([/quote]
I po mom mišljenju je tih 8 bodova po zadatku u pojedinim zadacima nepravedno raspoređeno. Kriterij bodovanja je bio poprilično strog. Inače ne mogu prihvatiti da je moguće dati 0 bodova osobi koja ima ispisan list obostrano (uz grešku), a jednako tako dati 0 bodova osobi koja je predala prazan papir.
Anonymous (napisa): | goranm (napisa): | Može li netko objasnit što je toliko teško bilo na tom kolokviju? |
Ne znam tko je ispravljao 1. kolokvij, ali ovaj je ispravljao profesor, po mom skromnom mišljenju, ispravljao je prestrogo i zato su rezultati takvi kakvi jesu, a i studenti su zbunjeni.
Npr., u prvom zadatku je trebalo pokazati da je neki skup S prsten. Ništa lakše. Mogli smo pokazati da je to podprsten od skupa realnih brojeva ili po definiciji dokazati da je to prsten. Ako je netko znao postupak dokazivanja, a pogriješio je u najobičnijem množenju, dobio je samo 1 bod od mogućih 8.  |
I po mom mišljenju je tih 8 bodova po zadatku u pojedinim zadacima nepravedno raspoređeno. Kriterij bodovanja je bio poprilično strog. Inače ne mogu prihvatiti da je moguće dati 0 bodova osobi koja ima ispisan list obostrano (uz grešku), a jednako tako dati 0 bodova osobi koja je predala prazan papir.
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol: 
|
Postano: 22:14 uto, 7. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]Npr., u prvom zadatku je trebalo pokazati da je neki skup S prsten. Ništa lakše. Mogli smo pokazati da je to podprsten od skupa realnih brojeva(...)[/quote]
Pitanje je samo kako ste formulirali to rješenje. Ako ste napisali kao ovdje da je S potprsten skupa realnih brojeva, i ja bih skidao bodove. S može biti potprsten prstena realnih brojeva, ali ne i skupa realnih brojeva. Istina je da je S podskup skupa realnih brojeva, no skup i algebarska struktura na skupu nisu iste stvari.
Čini se kao sitnica, no ako pričate o skupu R, umjesto o prstenu R, ne znate u odnosu na koje operacije zbrajanja i množenja pokazujete da je S potprsten.
[quote="Anonymous"]Ili, npr. ako je netko dokazivao pomoću definicije i za komutativnost napisao da je očita (riječ koju smo prečesto zapisali u toku rješavanja zadataka na vježbama i predavanjima), odmah je dobio bod manje.[/quote]
Pretpostavljam da ste tu gubili bodove jer niste pisali zbog čega je komutativnost očita. Kada su stvari očite, onda su očite zbog nekog jednostavnog razloga - potrebno je napisati i taj razlog.
Što se tiče rješavanja zadataka na vježbama, kad asistent/profesor na bilo kojem kolegiju kaže da je nešto očito, pitajte zašto.
[quote]Inače ne mogu prihvatiti da je moguće dati 0 bodova osobi koja ima ispisan list obostrano (uz grešku), a jednako tako dati 0 bodova osobi koja je predala prazan papir.[/quote]
Moram priznati da ne razumijem zašto bi to bilo neprihvatljivo. Nije poanta provjeriti da li netko može (ne)suvislo ispisati papir, nego da li zna baratati pojmovima koji su uvedeni na kolegiju. Greška može biti takva da obezvrijedi i esej od 50 stranica.
[quote="Crvenkapica"]Vi inžinjeri koji se isčuđavate kako su naši rezultati loši, samo da vas uputim u neke stvari koje mi učimo na našem smjeru u pedagoškim predmetima...ako nitko od učenika/studenata ne zna riješiti jedan zadatak tada nije problem u njima već u zadatku ili u profesoru jer to nije objašnjeno onako kako treba. Ako su rezultati predobri znači da je ispit bio prelagan što nije dobro, a ako su rezultati jako loši (kao što je kod nas slučaj) onda to nije masovna lijenost i nerad učenika/studenata već je problem u profesoru bilo to u načinu predavanja ili u saatavljanju ispita.[/quote]
Ja niti ne tvrdim (niti sam na topicu igdje napisao) da je za loše rezultate kriva masovna lijenost i nerad. Pitao sam zašto je kolokvij bio težak? Zašto je na 5. zadatku sveukupno ostvareno 6 bodova?
Anonymous (napisa): | Npr., u prvom zadatku je trebalo pokazati da je neki skup S prsten. Ništa lakše. Mogli smo pokazati da je to podprsten od skupa realnih brojeva(...) |
Pitanje je samo kako ste formulirali to rješenje. Ako ste napisali kao ovdje da je S potprsten skupa realnih brojeva, i ja bih skidao bodove. S može biti potprsten prstena realnih brojeva, ali ne i skupa realnih brojeva. Istina je da je S podskup skupa realnih brojeva, no skup i algebarska struktura na skupu nisu iste stvari.
Čini se kao sitnica, no ako pričate o skupu R, umjesto o prstenu R, ne znate u odnosu na koje operacije zbrajanja i množenja pokazujete da je S potprsten.
Anonymous (napisa): | Ili, npr. ako je netko dokazivao pomoću definicije i za komutativnost napisao da je očita (riječ koju smo prečesto zapisali u toku rješavanja zadataka na vježbama i predavanjima), odmah je dobio bod manje. |
Pretpostavljam da ste tu gubili bodove jer niste pisali zbog čega je komutativnost očita. Kada su stvari očite, onda su očite zbog nekog jednostavnog razloga - potrebno je napisati i taj razlog.
Što se tiče rješavanja zadataka na vježbama, kad asistent/profesor na bilo kojem kolegiju kaže da je nešto očito, pitajte zašto.
Citat: | Inače ne mogu prihvatiti da je moguće dati 0 bodova osobi koja ima ispisan list obostrano (uz grešku), a jednako tako dati 0 bodova osobi koja je predala prazan papir. |
Moram priznati da ne razumijem zašto bi to bilo neprihvatljivo. Nije poanta provjeriti da li netko može (ne)suvislo ispisati papir, nego da li zna baratati pojmovima koji su uvedeni na kolegiju. Greška može biti takva da obezvrijedi i esej od 50 stranica.
Crvenkapica (napisa): | Vi inžinjeri koji se isčuđavate kako su naši rezultati loši, samo da vas uputim u neke stvari koje mi učimo na našem smjeru u pedagoškim predmetima...ako nitko od učenika/studenata ne zna riješiti jedan zadatak tada nije problem u njima već u zadatku ili u profesoru jer to nije objašnjeno onako kako treba. Ako su rezultati predobri znači da je ispit bio prelagan što nije dobro, a ako su rezultati jako loši (kao što je kod nas slučaj) onda to nije masovna lijenost i nerad učenika/studenata već je problem u profesoru bilo to u načinu predavanja ili u saatavljanju ispita. |
Ja niti ne tvrdim (niti sam na topicu igdje napisao) da je za loše rezultate kriva masovna lijenost i nerad. Pitao sam zašto je kolokvij bio težak? Zašto je na 5. zadatku sveukupno ostvareno 6 bodova?
_________________ The Dude Abides
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 6:46 sri, 8. 6. 2011 Naslov: |
|
|
[quote="romkinja"]Molim ljude koji su prošli da nas upute iz kojih materijala su učili i na što su se usredotočili, jer ja sam prošla ovogodišnje vježbe i predavanja ali i prošlogodišnje.[/quote]
Ja sam prošla ovogodišnje vježbe. Ali sve zadatke, i one koje smo rješili na satu, i one koje smo dobili za zadaću. I ne, nisam ih sve znala sama rješit, pa sam otišla na konzultacije. Teoriju sam naučila samo osnovne definicije i iskaze teorema potrebne za razumijevanje zadataka (zato i imam čak jedan bod u zadnjem zadatku :P ) stare kolokvije i rokove ni takla. I to je bilo dovoljno da skupim 33 boda.
Kolokvij nije bio težak, od ova prva 4 zadatka, svi osim 3. (ii) su već viđeni na vježbama, neke smo riješili (ok, ne iste, ali vrlo slične) neki su (identični kao u kolokviju) ostavljeni za zadaću. Eh sad, što se tiče bodovanja, ne znam, nisam bila na žalbama pa ne znam kak je to sve funkcioniralo, osobno nisam zakinuta ni u prvom ni u drugom kolokviju ni za bod. :)
romkinja (napisa): | Molim ljude koji su prošli da nas upute iz kojih materijala su učili i na što su se usredotočili, jer ja sam prošla ovogodišnje vježbe i predavanja ali i prošlogodišnje. |
Ja sam prošla ovogodišnje vježbe. Ali sve zadatke, i one koje smo rješili na satu, i one koje smo dobili za zadaću. I ne, nisam ih sve znala sama rješit, pa sam otišla na konzultacije. Teoriju sam naučila samo osnovne definicije i iskaze teorema potrebne za razumijevanje zadataka (zato i imam čak jedan bod u zadnjem zadatku ) stare kolokvije i rokove ni takla. I to je bilo dovoljno da skupim 33 boda.
Kolokvij nije bio težak, od ova prva 4 zadatka, svi osim 3. (ii) su već viđeni na vježbama, neke smo riješili (ok, ne iste, ali vrlo slične) neki su (identični kao u kolokviju) ostavljeni za zadaću. Eh sad, što se tiče bodovanja, ne znam, nisam bila na žalbama pa ne znam kak je to sve funkcioniralo, osobno nisam zakinuta ni u prvom ni u drugom kolokviju ni za bod.
|
|
[Vrh] |
|
romkinja Forumaš(ica)

Pridružen/a: 08. 11. 2007. (19:07:37) Postovi: (B)16
|
|
[Vrh] |
|
merkat Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 01. 2010. (15:54:50) Postovi: (9)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Crvenkapica Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 04. 2007. (14:52:45) Postovi: (AB)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Bug Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 04. 2003. (17:31:11) Postovi: (1A9)16
Spol: 
Lokacija: Kako kad!!
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Bug Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 04. 2003. (17:31:11) Postovi: (1A9)16
Spol: 
Lokacija: Kako kad!!
|
|
[Vrh] |
|
ecimirko Gost
|
|
[Vrh] |
|
some_dude Forumaš(ica)

Pridružen/a: 08. 11. 2009. (16:23:13) Postovi: (59)16
Spol: 
Lokacija: Zd-Zg
|
|
[Vrh] |
|
ecimirko Gost
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
ecimirko Gost
|
|
[Vrh] |
|
marlen Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 11. 2007. (23:42:26) Postovi: (57)16
Lokacija: MedVEšČak
|
|
[Vrh] |
|
zabela Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 02. 2008. (15:40:02) Postovi: (3A)16
Spol: 
Lokacija: Cvjetno naselje
|
Postano: 18:45 pon, 13. 6. 2011 Naslov: |
|
|
Ja sam danas odgovarala četvrta i svi smo prošli, ocjene su bile 2,3,2,2. Kasnije ne znam. Jedna cura je došla i rekla da ne želi odgovarat jer nije spremna i ponudio joj je da odgovara 27. prije popravnog, pa ako eventualno padne da može ići na popravni. Bio je susretljiv (vjerovali ili ne).
A što se tiče pitanja, vrtio je ona koja već pišu da će pitati za ocjenu dva. Pomagao je maskimalno, navodio na odgovore, ponekad i rekao šta da napišemo.
Za sve je tražio neki primjer (normalna grupa u grupi, kvocijentna grupa, ideli, prosti i maksimalni ideali). Inače je primjer maksimalnog idela 2Z ;)
Sretno svim ostalim (ne)sretnicima ;)
Ja sam danas odgovarala četvrta i svi smo prošli, ocjene su bile 2,3,2,2. Kasnije ne znam. Jedna cura je došla i rekla da ne želi odgovarat jer nije spremna i ponudio joj je da odgovara 27. prije popravnog, pa ako eventualno padne da može ići na popravni. Bio je susretljiv (vjerovali ili ne).
A što se tiče pitanja, vrtio je ona koja već pišu da će pitati za ocjenu dva. Pomagao je maskimalno, navodio na odgovore, ponekad i rekao šta da napišemo.
Za sve je tražio neki primjer (normalna grupa u grupi, kvocijentna grupa, ideli, prosti i maksimalni ideali). Inače je primjer maksimalnog idela 2Z
Sretno svim ostalim (ne)sretnicima
_________________ Ente kalbii, ente kulun fi hajatii.
|
|
[Vrh] |
|
|