Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Charmed Forumaš(ica)
Pridružen/a: 22. 02. 2009. (11:51:49) Postovi: (20B)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:28 pet, 15. 7. 2011 Naslov: |
|
|
Vama je trebao SZ PMF-MO (odsjecki, a ne fakultetski predstavnici, jer ste se obratili odsjeckom, a ne fakultetskom vijecu).
Kod ovako necega nije dosta "obavijestiti", nego trebas popricati s onima koji te predstavljaju (a to rade, bez obzira sto netko ovdje neargumentirano pisao). Javis se za razgovor, objasnis sto zelis,... na vrijeme! Pa, ako nema odgovora, bocnes opet, mozda i nekoga direktno (umjesto skupnog maila).
Ovdje, na Forumu, ih imas nekoliko aktivnih (popis svih dobijes klikom na njihovu ikonu ispod avatara), pa nabacis privatnu poruku. Za njih se vidi jesu li procitane, a u vecini profila vidis kad je osoba zadnje bila on-line (ne vidi se za one koji su [i]hidden[/i]).
Sad je za to kasno, no keep in mind ubuduce. Ne samo sa studentskim predstavnicima, nego gdjegod da nesto negdje trebas. Komunikacija je vazna stvar kad nesto trazis. Recimo, da su se na OV javili nastavnici od kojih se trazi "rok" i rekli "nas su studenti direktno kontaktirali i mi bismo im izasli u susret ako Vijece odobri', pitanje je koja bi odluka na kraju bila.
Sto se tice tvog pitanja "sto se jos moze": eventualno zicati pojedine profesore, no mislim da to nece proci. Dva razloga:
1. imate sluzbenu odbijenicu Vijeca, za koju su nastavnici bili slozni da se odbije, pa je nekako tesko za ocekivati da netko od njih na svoju ruku dodatno ispituje,
2. mislim da je prosao rok za unos ocjena u ISVU.
Vama je trebao SZ PMF-MO (odsjecki, a ne fakultetski predstavnici, jer ste se obratili odsjeckom, a ne fakultetskom vijecu).
Kod ovako necega nije dosta "obavijestiti", nego trebas popricati s onima koji te predstavljaju (a to rade, bez obzira sto netko ovdje neargumentirano pisao). Javis se za razgovor, objasnis sto zelis,... na vrijeme! Pa, ako nema odgovora, bocnes opet, mozda i nekoga direktno (umjesto skupnog maila).
Ovdje, na Forumu, ih imas nekoliko aktivnih (popis svih dobijes klikom na njihovu ikonu ispod avatara), pa nabacis privatnu poruku. Za njih se vidi jesu li procitane, a u vecini profila vidis kad je osoba zadnje bila on-line (ne vidi se za one koji su hidden).
Sad je za to kasno, no keep in mind ubuduce. Ne samo sa studentskim predstavnicima, nego gdjegod da nesto negdje trebas. Komunikacija je vazna stvar kad nesto trazis. Recimo, da su se na OV javili nastavnici od kojih se trazi "rok" i rekli "nas su studenti direktno kontaktirali i mi bismo im izasli u susret ako Vijece odobri', pitanje je koja bi odluka na kraju bila.
Sto se tice tvog pitanja "sto se jos moze": eventualno zicati pojedine profesore, no mislim da to nece proci. Dva razloga:
1. imate sluzbenu odbijenicu Vijeca, za koju su nastavnici bili slozni da se odbije, pa je nekako tesko za ocekivati da netko od njih na svoju ruku dodatno ispituje,
2. mislim da je prosao rok za unos ocjena u ISVU.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Charmed Forumaš(ica)
Pridružen/a: 22. 02. 2009. (11:51:49) Postovi: (20B)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
Charmed Forumaš(ica)
Pridružen/a: 22. 02. 2009. (11:51:49) Postovi: (20B)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 14:58 pet, 15. 7. 2011 Naslov: |
|
|
Odsjecko vijece odlucuje o tome, obicno - na zalost- navrat-nanos pa se ne stigne raspraviti (mislim negdje u proljece).
Nemam pojma kolike su sanse da se tu ista pomice, jer nisam nikad dobio neko uvjerljivo objasnjenje cemu sluzi taj rani start. Popricati s ljudima, npr. procelnikom, pa onda vidjeti sto i kako dalje (ako ista i ikako). Nekakve peticije i sl., bez razgovora s ljudima, zavrsit ce kao i ova molba.
I prestanite to zvati "rok", pa makar i pod navodnicima. Iz nekog razloga, na MO ne vole tu rijec.
Odsjecko vijece odlucuje o tome, obicno - na zalost- navrat-nanos pa se ne stigne raspraviti (mislim negdje u proljece).
Nemam pojma kolike su sanse da se tu ista pomice, jer nisam nikad dobio neko uvjerljivo objasnjenje cemu sluzi taj rani start. Popricati s ljudima, npr. procelnikom, pa onda vidjeti sto i kako dalje (ako ista i ikako). Nekakve peticije i sl., bez razgovora s ljudima, zavrsit ce kao i ova molba.
I prestanite to zvati "rok", pa makar i pod navodnicima. Iz nekog razloga, na MO ne vole tu rijec.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol:
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 13:18 sub, 30. 7. 2011 Naslov: |
|
|
Završio sam prve tri godine u roku, i moram reći, osjećam se jako, jako glupim čovjekom. Ili barem nedovoljno pametnim. Bolonjski sistem je ubojica znanja. Potiče štancanje "stručnjaka" niskog nivoa znanja. Studij je rastegnut na 5 godina, rasterećenje studenata. Uklonili ste usmene ispite s većine preddiplomskih kolegija, što je, po meni, glavni uzrok (uz uklonjene rokove) pada kvalitete studenata. Ne uči student jednako kada ima jednog profesora Šikića za vratom na usmenom, i kada mu je završni pismeni, pa onda ima još popravni, pa malo navuci, prepiši, i eto dvojke a da ne znaš praktički o čemu se radi u predmetu. Rokovi, i usmeni na njima kao glavni faktor verificiranja znanja, moraju biti vraćeni, ne zato što nekome treba jedan predmet da položi preddiplomski, ili mu treba još pet, već zbog vraćanja vrijednosti diplome s PMF-MO-a (štogod ovaj 'O' značio). Polaganje ispita na ovom faksu se je svelo na učenje tjedan-dva prije kolokvijskog roka po pet-šest predmeta, pa onda prepisivanje s raznoraznih šalabahtera, dovikivanje preko predavaonice, prepisivanja od kolega. To nije znanje, i to nisu stručnjaci kakve ovaj fakultet želi pustiti na tržište rada, samo je pitanje vremena kada će to oni što odlučuju o svemu shvatiti.
Završio sam prve tri godine u roku, i moram reći, osjećam se jako, jako glupim čovjekom. Ili barem nedovoljno pametnim. Bolonjski sistem je ubojica znanja. Potiče štancanje "stručnjaka" niskog nivoa znanja. Studij je rastegnut na 5 godina, rasterećenje studenata. Uklonili ste usmene ispite s većine preddiplomskih kolegija, što je, po meni, glavni uzrok (uz uklonjene rokove) pada kvalitete studenata. Ne uči student jednako kada ima jednog profesora Šikića za vratom na usmenom, i kada mu je završni pismeni, pa onda ima još popravni, pa malo navuci, prepiši, i eto dvojke a da ne znaš praktički o čemu se radi u predmetu. Rokovi, i usmeni na njima kao glavni faktor verificiranja znanja, moraju biti vraćeni, ne zato što nekome treba jedan predmet da položi preddiplomski, ili mu treba još pet, već zbog vraćanja vrijednosti diplome s PMF-MO-a (štogod ovaj 'O' značio). Polaganje ispita na ovom faksu se je svelo na učenje tjedan-dva prije kolokvijskog roka po pet-šest predmeta, pa onda prepisivanje s raznoraznih šalabahtera, dovikivanje preko predavaonice, prepisivanja od kolega. To nije znanje, i to nisu stručnjaci kakve ovaj fakultet želi pustiti na tržište rada, samo je pitanje vremena kada će to oni što odlučuju o svemu shvatiti.
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
Tvrtko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 10. 2006. (12:12:34) Postovi: (10A)16
Lokacija: CCP 4345 / PMF-MO 225
|
Postano: 19:57 ned, 31. 7. 2011 Naslov: |
|
|
Zasto mislis da bi rokovi i usmeni ista promijenili? Ljudi bi ucili samo pred rok, a na zadnjem roku bi imao prevelik broj studenata na koji u zadnji cas
zele poloziti sto vise i jednog/dva profesora (na nekom predmetu) koji ih
sve moraju ispitati - dakle usmeni bi trajao max 5 minuta. Koliko temeljito mozes ispitat osobu u 5 minuta?
Ono sto je problem kod nase implementacije bolonje je i to sto je jedan vazan element u kontinuiranom ucenju se ne provodi - domace zadace. Na svim sveucilistima gdje
se provodi sustav slican bolonji postoji dz i on nosi znacajan dio ocjene. Kod nas je problem tko bi to ispravljao i sto sa studentima uhvacenim u prepisivanju.
Dolazak na nastavu se boduje samo ako se na njoj nesto korisno i radi.
Kvaliteta, to nije ono sto MZOS broji, ministarstvo broji - broj zavrsenih studenata. Dopusti jedan citat is [url=http://public.mzos.hr/fgs.axd?id=17674]prijedloga zakona o visokom obrazovanju[/url]:
[quote="MZOS"]
Reforma studiranja temeljena na Bolonjskom procesu znaĉajno je povećala efikasnost
studiranja i brzinu studentskoga ispunjavanja studijskih obveza.
Prema donjoj tablici, vidljivo je da je broj studenata koji završavaju studij u Republici
Hrvatskoj gotovo udvostruĉen u razdoblju od 2005. do 2009. godine:
Broj studenata koji su diplomirali na hrvatskim visokim učilištima
---------- 2005. 2006. 2007. 2008. 2009.
Ukupno 18190 19566 20969 25573 30156
Izvor: Državni zavod za statistiku, 2010.
Porast završnosti studija nedvojbeno ukazuje na uspješnu provedbu jednog od ciljeva
bolonjskog sustava studija, kojim se studentima omogućuje stjecanje visokoobrazovne
kvalifikacije nakon završetka tri godine preddiplomskog studija. Za razliku od navedenog,
studenti su u predbolonjskom sustavu, u priliĉno velikom broju sluĉajeva, odustajanjem od
studija na trećoj godini, unatoĉ steĉenim ishodima uĉenja, zadržavali srednjoškolsku
kvalifikaciju do kraja života, bez mogućnosti nastavka studija.
[/quote] :hehe:
Drzavni zavod za statistiku (to je ona ugledna institucija koja nakon popisa stanovnistva ne zna koliko stanovnika je bilo i koliko ih ima u RH) broji svakog studenta 2 puta - kad zavrsi preddiplomski i diplomski studij. :wacky: Gle cuda, od provodjenja bolonje broj diplomiranih se skoro udvostrucio. :shock: (Pritom je 2008. moja (zadnja predbolonjska) generacija
bila zavrsila 4. godinu, a prva bolonjska 3. godinu, vjerojatno su podaci za 2010 blizi broju 2.)
Inace, cinjenica je da u cijelom obrazovnom sustavu nije poznat slucaj da je profesor (od osnovne do fakulteta) dobio otkaz zato jer je dijelio visoke ocjene bez osnove u znanju.
Dobro, osim ako za to nije uzeo novce. Dok s druge strane profesori koji drze neki kriterij imaju samo probleme, a cesto zavrse u novinama kao manijaci. (I kod nas je bilo naslova u novinama oko toga, a studenti nisu imali pojma.)
Poruka je jasna. (Dodaj tome da je jedini uvjet napredovanja znanstveni rad, kriteriji na cijelom sveucilistu idu dolje.)
Idemo tamo kud nas MZOS usmjerava, a kao sto vidis iz citata, podaci neupitno dokazuju da je bolonja uspjesna.
Prema tome, ti svojim zlonamjernim pitanjima pokusavas ugroziti ugled naseg obrazovnog sustava i stabilnost/razvoj/buducnost RH. :evil:
Zasto mislis da bi rokovi i usmeni ista promijenili? Ljudi bi ucili samo pred rok, a na zadnjem roku bi imao prevelik broj studenata na koji u zadnji cas
zele poloziti sto vise i jednog/dva profesora (na nekom predmetu) koji ih
sve moraju ispitati - dakle usmeni bi trajao max 5 minuta. Koliko temeljito mozes ispitat osobu u 5 minuta?
Ono sto je problem kod nase implementacije bolonje je i to sto je jedan vazan element u kontinuiranom ucenju se ne provodi - domace zadace. Na svim sveucilistima gdje
se provodi sustav slican bolonji postoji dz i on nosi znacajan dio ocjene. Kod nas je problem tko bi to ispravljao i sto sa studentima uhvacenim u prepisivanju.
Dolazak na nastavu se boduje samo ako se na njoj nesto korisno i radi.
Kvaliteta, to nije ono sto MZOS broji, ministarstvo broji - broj zavrsenih studenata. Dopusti jedan citat is prijedloga zakona o visokom obrazovanju:
MZOS (napisa): |
Reforma studiranja temeljena na Bolonjskom procesu znaĉajno je povećala efikasnost
studiranja i brzinu studentskoga ispunjavanja studijskih obveza.
Prema donjoj tablici, vidljivo je da je broj studenata koji završavaju studij u Republici
Hrvatskoj gotovo udvostruĉen u razdoblju od 2005. do 2009. godine:
Broj studenata koji su diplomirali na hrvatskim visokim učilištima
---------- 2005. 2006. 2007. 2008. 2009.
Ukupno 18190 19566 20969 25573 30156
Izvor: Državni zavod za statistiku, 2010.
Porast završnosti studija nedvojbeno ukazuje na uspješnu provedbu jednog od ciljeva
bolonjskog sustava studija, kojim se studentima omogućuje stjecanje visokoobrazovne
kvalifikacije nakon završetka tri godine preddiplomskog studija. Za razliku od navedenog,
studenti su u predbolonjskom sustavu, u priliĉno velikom broju sluĉajeva, odustajanjem od
studija na trećoj godini, unatoĉ steĉenim ishodima uĉenja, zadržavali srednjoškolsku
kvalifikaciju do kraja života, bez mogućnosti nastavka studija.
|
Drzavni zavod za statistiku (to je ona ugledna institucija koja nakon popisa stanovnistva ne zna koliko stanovnika je bilo i koliko ih ima u RH) broji svakog studenta 2 puta - kad zavrsi preddiplomski i diplomski studij. Gle cuda, od provodjenja bolonje broj diplomiranih se skoro udvostrucio. (Pritom je 2008. moja (zadnja predbolonjska) generacija
bila zavrsila 4. godinu, a prva bolonjska 3. godinu, vjerojatno su podaci za 2010 blizi broju 2.)
Inace, cinjenica je da u cijelom obrazovnom sustavu nije poznat slucaj da je profesor (od osnovne do fakulteta) dobio otkaz zato jer je dijelio visoke ocjene bez osnove u znanju.
Dobro, osim ako za to nije uzeo novce. Dok s druge strane profesori koji drze neki kriterij imaju samo probleme, a cesto zavrse u novinama kao manijaci. (I kod nas je bilo naslova u novinama oko toga, a studenti nisu imali pojma.)
Poruka je jasna. (Dodaj tome da je jedini uvjet napredovanja znanstveni rad, kriteriji na cijelom sveucilistu idu dolje.)
Idemo tamo kud nas MZOS usmjerava, a kao sto vidis iz citata, podaci neupitno dokazuju da je bolonja uspjesna.
Prema tome, ti svojim zlonamjernim pitanjima pokusavas ugroziti ugled naseg obrazovnog sustava i stabilnost/razvoj/buducnost RH.
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja
Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol:
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
|
[Vrh] |
|
|