Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

domaca zadaca 2 em1 3. zadatak
WWW:
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Elementarna matematika 1 i 2
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
malalodacha
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 10. 2011. (17:06:13)
Postovi: (79)16
Sarma = la pohva - posuda
-24 = 9 - 33

PostPostano: 18:36 pon, 17. 10. 2011    Naslov: domaca zadaca 2 em1 3. zadatak Citirajte i odgovorite

http://web.math.hr/nastava/em/EM1/dz2.pdf može pomoć u riješavanju 3. zadatka? :S
http://web.math.hr/nastava/em/EM1/dz2.pdf može pomoć u riješavanju 3. zadatka? :S


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
pbakic
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 10. 2009. (17:48:30)
Postovi: (143)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
83 = 86 - 3

PostPostano: 19:01 pon, 17. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

U zadatku nam je receno da za svaki x iz S postoji y iz S tako da je klasa (po relaciji 1) od x jednaka klasi (po relaciji 2) od y.
Posebno, to znaci da je svaka klasa po relaciji 1 ujedno i klasa po relaciji 2. (*)
Zakljucujemo da je i svaka klasa po rel. 2 ujedno i klasa po rel. 1. (Kada ne bi bilo tako, onda bi zbog (*) unija klasa po 1 bila manja od unije klasa po 2, a znamo da obje unije moraju biti jednake S)
Jednostavnije receno, relacije 1 i 2 dijele skup S na iste klase, sto je dovoljno (i nuzno) za jednakost relacija.
U zadatku nam je receno da za svaki x iz S postoji y iz S tako da je klasa (po relaciji 1) od x jednaka klasi (po relaciji 2) od y.
Posebno, to znaci da je svaka klasa po relaciji 1 ujedno i klasa po relaciji 2. (*)
Zakljucujemo da je i svaka klasa po rel. 2 ujedno i klasa po rel. 1. (Kada ne bi bilo tako, onda bi zbog (*) unija klasa po 1 bila manja od unije klasa po 2, a znamo da obje unije moraju biti jednake S)
Jednostavnije receno, relacije 1 i 2 dijele skup S na iste klase, sto je dovoljno (i nuzno) za jednakost relacija.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
jajce
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 10. 2011. (16:04:03)
Postovi: (11)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 17:08 sri, 19. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Može pomoć oko 2 zadatka? Ja mislim da bi onda ta relacija trebala bit refleksivna, antisim i tranzitivna... A sad, kolko je to točno i zašto, nemam pojma...
Može pomoć oko 2 zadatka? Ja mislim da bi onda ta relacija trebala bit refleksivna, antisim i tranzitivna... A sad, kolko je to točno i zašto, nemam pojma...


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
boksi
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 09. 2011. (16:37:55)
Postovi: (44)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 17:58 sri, 19. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

meni je refleksivna, simetrična i nije niti tranzitivna, niti antisimetrična
A presjek A je A (refleksivna)
A presjek B = B presjek A (simetrična)
ako A presjek B = B presjek A ne znači da su skupovi A i B jednaki (nije antisimetrična)
i A presjek B i B presjek C ne znači da A ima presjek sa C ( uzmimo da je A={1,2}, B = {2,3} i C= {3,4}) (nije tranzitivna)

nadam se da je ovo točno i da će biti od neke pomoći :)
meni je refleksivna, simetrična i nije niti tranzitivna, niti antisimetrična
A presjek A je A (refleksivna)
A presjek B = B presjek A (simetrična)
ako A presjek B = B presjek A ne znači da su skupovi A i B jednaki (nije antisimetrična)
i A presjek B i B presjek C ne znači da A ima presjek sa C ( uzmimo da je A={1,2}, B = {2,3} i C= {3,4}) (nije tranzitivna)

nadam se da je ovo točno i da će biti od neke pomoći Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
jajce
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 10. 2011. (16:04:03)
Postovi: (11)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 18:20 sri, 19. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Hvala... Bude od pomoći... ;)
Hvala... Bude od pomoći... Wink


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dalmatinčica
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54)
Postovi: (AC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 10 - 4

PostPostano: 23:17 sri, 19. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

2. zad
za refleksivnost
prazan skup je element p(s)
prazan skup presjek prazan skup je prazan skup
dakle nije refleksivna
ili mi se to samo čini?
2. zad
za refleksivnost
prazan skup je element p(s)
prazan skup presjek prazan skup je prazan skup
dakle nije refleksivna
ili mi se to samo čini?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
vjekovac
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 01. 2003. (18:26:55)
Postovi: (2DB)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
182 = 198 - 16

PostPostano: 23:27 sri, 19. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="dalmatinčica"]2. zad
za refleksivnost
prazan skup je element p(s)
prazan skup presjek prazan skup je prazan skup
dakle nije refleksivna
ili mi se to samo čini?[/quote]

Ponekad su trivijalni protuprimjeri sasvim dobri protuprimjeri. :)
dalmatinčica (napisa):
2. zad
za refleksivnost
prazan skup je element p(s)
prazan skup presjek prazan skup je prazan skup
dakle nije refleksivna
ili mi se to samo čini?


Ponekad su trivijalni protuprimjeri sasvim dobri protuprimjeri. Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
dalmatinčica
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54)
Postovi: (AC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 10 - 4

PostPostano: 8:40 čet, 20. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

jeej
znači kužim to
bravo ja
:D
jeej
znači kužim to
bravo ja
Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Cupcake
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:52:00)
Postovi: (1B)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 0 - 2

PostPostano: 13:06 sub, 22. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Imam pitanje, vjerojatno je vrlo jednostavno, ali kazu da nema glupih pitanja pa cu ja napisati. Kada moramo odrediti relaciju ekvivalencije na skupu {1,2,3,4,5} cije su klase ekvivalencije {1,4,5} i {2,3} da li tu ulaze samo
(1,1)(4,4)(5,5)(1,4)(4,1)(1,5)(5,1)(4,5)(5,4)(2,2)(3,3)(2,3)(3,2)
ili uz to i kombinacije poput (1,3)(3,1)(3,4)(4,3),...
odnosno moje pitanje je da li tada kombiniram samo elemente iz posebnih klasa ili sve medusobno ?

I kada dokazujemo simetricnost, tranzitivnost, antisimetricnost i refleksivnost da li je potrebno pronaci sve primjere, odnosno mora li vrijediti za sve elemente skupa ili je dovoljno naci nekoliko primjera? Recimo, ako imamo skup {1,2,3,4} i relaciju (1,1)(2,2)(3,3)(4,4)(1,2)(2,3)(1,3)(3,4)
da li je ona tranzitivna jer imamo primjer (1,2) i (2,3)--> (1,3), ali za
(1,3) i (3,4) nemamo (1,4) ?
Imam pitanje, vjerojatno je vrlo jednostavno, ali kazu da nema glupih pitanja pa cu ja napisati. Kada moramo odrediti relaciju ekvivalencije na skupu {1,2,3,4,5} cije su klase ekvivalencije {1,4,5} i {2,3} da li tu ulaze samo
(1,1)(4,4)(5,5)(1,4)(4,1)(1,5)(5,1)(4,5)(5,4)(2,2)(3,3)(2,3)(3,2)
ili uz to i kombinacije poput (1,3)(3,1)(3,4)(4,3),...
odnosno moje pitanje je da li tada kombiniram samo elemente iz posebnih klasa ili sve medusobno ?

I kada dokazujemo simetricnost, tranzitivnost, antisimetricnost i refleksivnost da li je potrebno pronaci sve primjere, odnosno mora li vrijediti za sve elemente skupa ili je dovoljno naci nekoliko primjera? Recimo, ako imamo skup {1,2,3,4} i relaciju (1,1)(2,2)(3,3)(4,4)(1,2)(2,3)(1,3)(3,4)
da li je ona tranzitivna jer imamo primjer (1,2) i (2,3)--> (1,3), ali za
(1,3) i (3,4) nemamo (1,4) ?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Phoenix
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 05. 2010. (18:46:07)
Postovi: (164)16
Sarma: -

PostPostano: 13:45 sub, 22. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Cupcake"]Imam pitanje, vjerojatno je vrlo jednostavno, ali kazu da nema glupih pitanja pa cu ja napisati. Kada moramo odrediti relaciju ekvivalencije na skupu {1,2,3,4,5} cije su klase ekvivalencije {1,4,5} i {2,3} da li tu ulaze samo
(1,1)(4,4)(5,5)(1,4)(4,1)(1,5)(5,1)(4,5)(5,4)(2,2)(3,3)(2,3)(3,2)
[strike]ili uz to i kombinacije poput (1,3)(3,1)(3,4)(4,3),...[/strike]
odnosno moje pitanje je da li tada kombiniram samo elemente iz posebnih klasa ili sve medusobno ?

I kada dokazujemo simetricnost, tranzitivnost, antisimetricnost i refleksivnost da li je potrebno pronaci sve primjere, odnosno mora li vrijediti za sve elemente skupa ili je dovoljno naci nekoliko primjera? Recimo, ako imamo skup {1,2,3,4} i relaciju (1,1)(2,2)(3,3)(4,4)(1,2)(2,3)(1,3)(3,4)
da li je ona tranzitivna jer imamo primjer (1,2) i (2,3)--> (1,3), ali za
(1,3) i (3,4) nemamo (1,4) ?[/quote]

Prvi red ti je dobar. Ove druge elemente nikako ne smiješ tako grupirati jer [tex]1[/tex] i [tex]3[/tex], kao ni [tex]4[/tex] i [tex]3[/tex], nisu u relaciji s obzirom da pripadaju različitim klasama ekvivalencije (stoga ih je besmisleno "uparivati").

Ako dokazuješ da relacija nije simetrična, refleksivna ili tranzitivna, dovoljno je naći protuprimjer (recimo, ovo što si napisala za tranzitivnost). Ako, pak, dokazuješ da jest, moraš popisati sve elemente ili dokazati na neki poseban način, ovisi o relaciji.
Radiš kao i inače: dokazuješ li da nešto vrijedi, onda vrijedi za sve. Želiš li dokazati suprotno, nađi protuprimjer.
Cupcake (napisa):
Imam pitanje, vjerojatno je vrlo jednostavno, ali kazu da nema glupih pitanja pa cu ja napisati. Kada moramo odrediti relaciju ekvivalencije na skupu {1,2,3,4,5} cije su klase ekvivalencije {1,4,5} i {2,3} da li tu ulaze samo
(1,1)(4,4)(5,5)(1,4)(4,1)(1,5)(5,1)(4,5)(5,4)(2,2)(3,3)(2,3)(3,2)
ili uz to i kombinacije poput (1,3)(3,1)(3,4)(4,3),...
odnosno moje pitanje je da li tada kombiniram samo elemente iz posebnih klasa ili sve medusobno ?

I kada dokazujemo simetricnost, tranzitivnost, antisimetricnost i refleksivnost da li je potrebno pronaci sve primjere, odnosno mora li vrijediti za sve elemente skupa ili je dovoljno naci nekoliko primjera? Recimo, ako imamo skup {1,2,3,4} i relaciju (1,1)(2,2)(3,3)(4,4)(1,2)(2,3)(1,3)(3,4)
da li je ona tranzitivna jer imamo primjer (1,2) i (2,3)→ (1,3), ali za
(1,3) i (3,4) nemamo (1,4) ?


Prvi red ti je dobar. Ove druge elemente nikako ne smiješ tako grupirati jer [tex]1[/tex] i [tex]3[/tex], kao ni [tex]4[/tex] i [tex]3[/tex], nisu u relaciji s obzirom da pripadaju različitim klasama ekvivalencije (stoga ih je besmisleno "uparivati").

Ako dokazuješ da relacija nije simetrična, refleksivna ili tranzitivna, dovoljno je naći protuprimjer (recimo, ovo što si napisala za tranzitivnost). Ako, pak, dokazuješ da jest, moraš popisati sve elemente ili dokazati na neki poseban način, ovisi o relaciji.
Radiš kao i inače: dokazuješ li da nešto vrijedi, onda vrijedi za sve. Želiš li dokazati suprotno, nađi protuprimjer.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
gflegar
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 10. 2011. (15:03:41)
Postovi: (10D)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
68 = 72 - 4

PostPostano: 13:49 sub, 22. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

U relaciju ulaze [b]sve[/b] kombinacije elemenata iz [b]pojedine[/b] klase ekvivalencije, dakle u ovom primjeru (1,3)(3,1)(3,4)(4,3),... nisu u relaciji, kad bi bili neki od njih (ovisno koji) onda to nebi bila relacija ekvivalencije, a kad bi bili svi to bi znacilo da su svi ekvivalentni, tj klasa ekvivalencije bi bio citav skup {1,2,3,4,5}.

Da bi relacija imala neko svojsvto ono mora vrijediti za sve parove elemenata iz skupa, tako da u tvojem primjeru ova relacija nije tranzitivna.[/b]

EDIT: neko me preduhitrio -.-
U relaciju ulaze sve kombinacije elemenata iz pojedine klase ekvivalencije, dakle u ovom primjeru (1,3)(3,1)(3,4)(4,3),... nisu u relaciji, kad bi bili neki od njih (ovisno koji) onda to nebi bila relacija ekvivalencije, a kad bi bili svi to bi znacilo da su svi ekvivalentni, tj klasa ekvivalencije bi bio citav skup {1,2,3,4,5}.

Da bi relacija imala neko svojsvto ono mora vrijediti za sve parove elemenata iz skupa, tako da u tvojem primjeru ova relacija nije tranzitivna.[/b]

EDIT: neko me preduhitrio -.-


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Cupcake
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:52:00)
Postovi: (1B)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 0 - 2

PostPostano: 17:51 sub, 22. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Puno hvala na brzom odgovoru :D
Puno hvala na brzom odgovoru Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
she
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 10. 2011. (18:50:11)
Postovi: (10)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 18:54 sub, 22. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

može pomoć oko 4.zadatka 2. zadaće?
hvala :)
može pomoć oko 4.zadatka 2. zadaće?
hvala Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
quark
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 10. 2011. (16:47:39)
Postovi: (DA)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
20 = 26 - 6

PostPostano: 21:04 sub, 22. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="she"]može pomoć oko 4.zadatka 2. zadaće?
hvala :)[/quote]

Kako se dokazuje da je relacija relacija ekvivalencije? :wink:
Dokaži da je refleksivna, simetrična i tranzitivna.

Što se tiče klasa ekvivalencije, razmisli koliko ima različitih ostataka pri dijeljenju s 11 - svaki različiti ostatak jedna je klasa ekvivalencije i onda svaku napiši u općem obliku.
she (napisa):
može pomoć oko 4.zadatka 2. zadaće?
hvala Smile


Kako se dokazuje da je relacija relacija ekvivalencije? Wink
Dokaži da je refleksivna, simetrična i tranzitivna.

Što se tiče klasa ekvivalencije, razmisli koliko ima različitih ostataka pri dijeljenju s 11 - svaki različiti ostatak jedna je klasa ekvivalencije i onda svaku napiši u općem obliku.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Cupcake
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:52:00)
Postovi: (1B)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 0 - 2

PostPostano: 9:29 ned, 23. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Što se tiče matematičke indukcije za nejednakosti (zd.9) da li je dovoljno zavrsiti sa 3^k+1 > 2(2^k +k+1) za pod a) i 2^(k+1) > (k+1)^3 za pod b) ili to jos treba nekako raspisati?
I moze li pomoc oko zadnjeg zadatka, dokaza na koliko djelova pravci dijele ravninu, nemam pojma kako uopce zapoceti. :S
I što se tiče djeljivosti, npr da je nesto djeljivo sa 133, u nekom koraku dobijem 11^(k+3)+12^(k+2) i ne znam dalje kako da raspisem da bih dobila da se lijepo zapise pomocu 133.

[size=9][color=#999999]Added after 7 minutes:[/color][/size]

[quote="quark"][quote="she"]može pomoć oko 4.zadatka 2. zadaće?
hvala :)[/quote]

Kako se dokazuje da je relacija relacija ekvivalencije? :wink:
Dokaži da je refleksivna, simetrična i tranzitivna.

Što se tiče klasa ekvivalencije, razmisli koliko ima različitih ostataka pri dijeljenju s 11 - svaki različiti ostatak jedna je klasa ekvivalencije i onda svaku napiši u općem obliku.[/quote]

dakle ima 10 klasa ekvivalencije, a kako se to zapise u opcem obliku i kako znamo koliko ima ta klasa clanova?
Što se tiče matematičke indukcije za nejednakosti (zd.9) da li je dovoljno zavrsiti sa 3^k+1 > 2(2^k +k+1) za pod a) i 2^(k+1) > (k+1)^3 za pod b) ili to jos treba nekako raspisati?
I moze li pomoc oko zadnjeg zadatka, dokaza na koliko djelova pravci dijele ravninu, nemam pojma kako uopce zapoceti. :S
I što se tiče djeljivosti, npr da je nesto djeljivo sa 133, u nekom koraku dobijem 11^(k+3)+12^(k+2) i ne znam dalje kako da raspisem da bih dobila da se lijepo zapise pomocu 133.

Added after 7 minutes:

quark (napisa):
she (napisa):
može pomoć oko 4.zadatka 2. zadaće?
hvala Smile


Kako se dokazuje da je relacija relacija ekvivalencije? Wink
Dokaži da je refleksivna, simetrična i tranzitivna.

Što se tiče klasa ekvivalencije, razmisli koliko ima različitih ostataka pri dijeljenju s 11 - svaki različiti ostatak jedna je klasa ekvivalencije i onda svaku napiši u općem obliku.


dakle ima 10 klasa ekvivalencije, a kako se to zapise u opcem obliku i kako znamo koliko ima ta klasa clanova?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dalmatinčica
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54)
Postovi: (AC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 10 - 4

PostPostano: 10:02 ned, 23. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Cupcake"]Što se tiče matematičke indukcije za nejednakosti (zd.9) da li je dovoljno zavrsiti sa 3^k+1 > 2(2^k +k+1) za pod a) i 2^(k+1) > (k+1)^3 za pod b) ili to jos treba nekako raspisati?
I moze li pomoc oko zadnjeg zadatka, dokaza na koliko djelova pravci dijele ravninu, nemam pojma kako uopce zapoceti. :S
I što se tiče djeljivosti, npr da je nesto djeljivo sa 133, u nekom koraku dobijem 11^(k+3)+12^(k+2) i ne znam dalje kako da raspisem da bih dobila da se lijepo zapise pomocu 133.

[size=9][color=#999999]Added after 7 minutes:[/color][/size]

[quote="quark"][quote="she"]može pomoć oko 4.zadatka 2. zadaće?
hvala :)[/quote]

Kako se dokazuje da je relacija relacija ekvivalencije? :wink:

Dokaži da je refleksivna, simetrična i tranzitivna.

Što se tiče klasa ekvivalencije, razmisli koliko ima različitih ostataka pri dijeljenju s 11 - svaki različiti ostatak jedna je klasa ekvivalencije i onda svaku napiši u općem obliku.[/quote]

dakle ima 10 klasa ekvivalencije, a kako se to zapise u opcem obliku i kako znamo koliko ima ta klasa clanova?[/quote]

valjda 11
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10
Cupcake (napisa):
Što se tiče matematičke indukcije za nejednakosti (zd.9) da li je dovoljno zavrsiti sa 3^k+1 > 2(2^k +k+1) za pod a) i 2^(k+1) > (k+1)^3 za pod b) ili to jos treba nekako raspisati?
I moze li pomoc oko zadnjeg zadatka, dokaza na koliko djelova pravci dijele ravninu, nemam pojma kako uopce zapoceti. :S
I što se tiče djeljivosti, npr da je nesto djeljivo sa 133, u nekom koraku dobijem 11^(k+3)+12^(k+2) i ne znam dalje kako da raspisem da bih dobila da se lijepo zapise pomocu 133.

Added after 7 minutes:

quark (napisa):
she (napisa):
može pomoć oko 4.zadatka 2. zadaće?
hvala Smile


Kako se dokazuje da je relacija relacija ekvivalencije? Wink

Dokaži da je refleksivna, simetrična i tranzitivna.

Što se tiče klasa ekvivalencije, razmisli koliko ima različitih ostataka pri dijeljenju s 11 - svaki različiti ostatak jedna je klasa ekvivalencije i onda svaku napiši u općem obliku.


dakle ima 10 klasa ekvivalencije, a kako se to zapise u opcem obliku i kako znamo koliko ima ta klasa clanova?


valjda 11
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 11:29 ned, 23. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ovo od tratinčice su predstavnici klasa. U pojedinoj klasi su svi cijeli brojevi koji daju isti ostatak pri dijeljenju s 11. Koliko ih ima?

Ja bih npr. klasu [1] zapisao ovako: [latex]\{11k+1\mid k\in\mathbb{Z}\}[/latex].
Ovo od tratinčice su predstavnici klasa. U pojedinoj klasi su svi cijeli brojevi koji daju isti ostatak pri dijeljenju s 11. Koliko ih ima?

Ja bih npr. klasu [1] zapisao ovako: .



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
jema
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 09. 2011. (15:56:35)
Postovi: (52)16
Sarma = la pohva - posuda
= 2 - 2

PostPostano: 12:36 ned, 23. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

sto se tice zadnjeg zadatka cupcake :), napravi si prvo skicu kako bi to trebalo izgledati...za svaki skicu napisi koliko imas pravaca i na koliko dijelova oni dijele ravninu....tako ces vidjeti da n+1 pravaca sijece ravninu na onoliko dijelova koliko je sijeklo n pravaca plus jos n+1.... i to kad napises, naravno pod pozivom pretpostavke, dobijes dobro :) nadam se da ti je sad jasnije :)
a sto se tice ove ind. pod 9.b)....meni je malo cudna :/ pa ako ju je neko rijesio, nek napise :)
sto se tice zadnjeg zadatka cupcake Smile, napravi si prvo skicu kako bi to trebalo izgledati...za svaki skicu napisi koliko imas pravaca i na koliko dijelova oni dijele ravninu....tako ces vidjeti da n+1 pravaca sijece ravninu na onoliko dijelova koliko je sijeklo n pravaca plus jos n+1.... i to kad napises, naravno pod pozivom pretpostavke, dobijes dobro Smile nadam se da ti je sad jasnije Smile
a sto se tice ove ind. pod 9.b)....meni je malo cudna Ehm? pa ako ju je neko rijesio, nek napise Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
patakenjac
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 10. 2011. (17:34:05)
Postovi: (2F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 3

PostPostano: 17:39 ned, 23. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

može pomoć oko 3. zad? donekle razumijem zadatak al ne znam kako bi zapisala :/ ikoje je rješenje 5. zad? hvala :)
može pomoć oko 3. zad? donekle razumijem zadatak al ne znam kako bi zapisala Ehm? ikoje je rješenje 5. zad? hvala Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dalmatinčica
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 10. 2011. (18:46:54)
Postovi: (AC)16
Sarma = la pohva - posuda
= 10 - 4

PostPostano: 23:12 ned, 23. 10. 2011    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="krcko"]Ovo od tratinčice su predstavnici klasa. U pojedinoj klasi su svi cijeli brojevi koji daju isti ostatak pri dijeljenju s 11. Koliko ih ima?

Ja bih npr. klasu [1] zapisao ovako: [latex]\{11k+1\mid k\in\mathbb{Z}\}[/latex].[/quote]

da, zapravo sam nabrojala sve moguće ostatke...
krcko (napisa):
Ovo od tratinčice su predstavnici klasa. U pojedinoj klasi su svi cijeli brojevi koji daju isti ostatak pri dijeljenju s 11. Koliko ih ima?

Ja bih npr. klasu [1] zapisao ovako: .


da, zapravo sam nabrojala sve moguće ostatke...


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Elementarna matematika 1 i 2 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2  Sljedeće
Stranica 1 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan