Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

2. zadaća - često postavljena pitanja (objasnjenje gradiva)
WWW:
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
JV
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2011. (11:13:19)
Postovi: (5C)16
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4

PostPostano: 13:35 pon, 26. 3. 2012    Naslov: 2. zadaća - često postavljena pitanja Citirajte i odgovorite

Ovdje ću stavljati neka važnija pitanja koja dobijem u mailovima i greške koje se potkradu u zadacima (kodu), a mislim da će pomoći svima razjasniti neke stvari.

[b]FAQ:[/b]

[b]Q1:[/b] Da li postoji ograničenje na broj elemenata u listi, tj. treba li paziti na složenost implementacije u funkcijama [tt]maxZarada[/tt], [tt]pametniObilazak[/tt] i [tt]optimalnaIgra[/tt]?
[b]A1:[/b] Pošto u zadatku ne piše nikakvo ograničenje to znači da ga ni nema tj. vaša implementacija treba biti najbolja moguća jer je uvjet da se program izvrši u manje od 5s. U praksi će to izgledati da će prvih pet test primjera samo provjeravati da li funkcije dobro rade i liste će sadržavati manje od 100 elemenata. Šesti test primjer će provjeravati brzinu vašeg algoritma i tu možete očekivat veliki broj elemenata (reda 10^4). Drugim riječima, najjednostavnije rješenje koje se može implementirati sa složenošću O(n^2) neće biti dovoljno brzo.

[b]Q2:[/b] Neke funkcije trebaju vraćati element ili kolekciju elemenata sa određenim svojstvima. Što vratiti ako takav element ne postoji ili ako je lista elemenata prazna.
[b]A2:[/b] Takvih test primjera neće biti. Liste nikad neće biti prazne i uvijek će sadržavati elemente s tim svojstvima. Znači da možete vratiti bilo što (nula ako je int, ili praznu riječ ako je tipa string) jer to i tako nećemo provjeravati.

[b]Q3:[/b] Da li se mogu koristiti i druge funkcije (bilo globalne, bilo dio strukture)?
[b]A3:[/b] Možete koristiti i druge funkcije (iako ne vidim neki razlog za njih).

[b]Q4:[/b] Može li se za minimalni int uzeti -32767.
[b]A4:[/b] To bi bilo u redu kad bi int bio 16 bitni. Da li je int 16 bitni ili 32 bitni ovisi o kompajleru i procesoru. U većini slučajeva je int 32 bitni, tj. ide od −2,147,483,648 do 2,147,483,647. Također, uzmite da je naš int 32 bitni. Inače, za dohvatiti minimum bilo kojeg tipa možete iskoristiti sljedeći kod (ovdje dohvaćamo za int):
[code:1]#include <limits>

int minInt = numeric_limits<int>::min();
[/code:1]

[b]Q5:[/b] Nekoliko pitanja u vezi što vraćaju funkcije [tt]maxZarada[/tt], [tt]pametniObilazak[/tt] i [tt]optimalnaIgra[/tt] kada ima više mogućih rješenja. Većinom su svi slučajevi obrađeni u test primjerima (jedino za igru nedostaje jedan slučaj) ali ću ovdje napisati po još jedan primjer i objašnjenje.
[b]A5:[/b]
[i]BANKOMATI:[/i]
Neka imamo niz bankomata (ime bankomata pa novac koji skida ili stavlja i tako redom)
A -5 B 1 C 2 D 1 H -3 G 3 K -50 P 1 Q 3 Z -10
Postoje 3 rješenja: (B, D), (B, G), (P, Q).
Sva tri daju ukupnu sumu novca koja se položi na račun jednaku 4. Prvo eliminiramo rješenje (P, Q) jer rješenja (B,D) i (B,G) imaju prvi bankomat(B) bliži početku liste. Od ta dva rješenja uzimamo rješenje (B,D) jer je sadrži manje bankomata.

[i]IGRA:[/i]
Neka imamo niz polja (prvo ID polja, zatim broj bodova na tom polju i tako redom)
333 -4 100 1 80 2 120 1 101 4 222 -2 504 2 339 10 666 -20 82 4
Promatrajmo samo prvog igrača (tj. polja s parnim ID). Znači da možemo zamisliti da polja 333, 101 i 339 ne postoje.
Postoje 3 optimalne igre za prvog igrača: (100, 120), (100, 504), (82, 82).
Sve tri igre daju ukupan broj bodova 4. Zadnje rješenje (82, 82) odbacujemo jer rješenja (100, 120) i (100, 504) imaju prvo polje bliže početku liste. Od ta dva rješenja biramo ono s najmanje polja tj. biramo rješenje (100, 120).

[i]MASKARE:[/i]
Neka imamo niz kuća (prvo ime vlasnika, a zatim koliko novaca daje ili uzima i tako redom)
Ante -10 Josip 3 Maja 2 Ivan -1 Ana 2 Marko -4 Jelena 4 Mate -100 Igor 3 Branka 3 Filip -50 Petar 6
Postoje 4 najbolja obilaska kuća: (Josip, Ana), (Josip, Jelena), (Igor, Branka), (Petar, Petar).
Dijete će nakon ovih obilazaka biti u plusu 6 kuna. Prvo odbacimo rješenja (Igor, Branka) i (Petar, Petar) jer se u prva dva rješenja vlasnik Josip nalazi u listi prije Igora i Petra. Od ta dva prva rješenja uzimemo (Josip, Ana) jer je kraće.


[color=red][b]GREŠKE:[/b][/color]
U kodu za zadatak BANKOMATI nakon linije [tt]ispisiListu(B.vratiListu());[/tt] piše
// otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 [color=red]12 pbz[/color] 10 erste -3 otp 10
a trebalo bi pisati
// otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 [color=blue]12pbz[/color] 10 erste -3 otp 10
Ovdje ću stavljati neka važnija pitanja koja dobijem u mailovima i greške koje se potkradu u zadacima (kodu), a mislim da će pomoći svima razjasniti neke stvari.

FAQ:

Q1: Da li postoji ograničenje na broj elemenata u listi, tj. treba li paziti na složenost implementacije u funkcijama maxZarada, pametniObilazak i optimalnaIgra?
A1: Pošto u zadatku ne piše nikakvo ograničenje to znači da ga ni nema tj. vaša implementacija treba biti najbolja moguća jer je uvjet da se program izvrši u manje od 5s. U praksi će to izgledati da će prvih pet test primjera samo provjeravati da li funkcije dobro rade i liste će sadržavati manje od 100 elemenata. Šesti test primjer će provjeravati brzinu vašeg algoritma i tu možete očekivat veliki broj elemenata (reda 10^4). Drugim riječima, najjednostavnije rješenje koje se može implementirati sa složenošću O(n^2) neće biti dovoljno brzo.

Q2: Neke funkcije trebaju vraćati element ili kolekciju elemenata sa određenim svojstvima. Što vratiti ako takav element ne postoji ili ako je lista elemenata prazna.
A2: Takvih test primjera neće biti. Liste nikad neće biti prazne i uvijek će sadržavati elemente s tim svojstvima. Znači da možete vratiti bilo što (nula ako je int, ili praznu riječ ako je tipa string) jer to i tako nećemo provjeravati.

Q3: Da li se mogu koristiti i druge funkcije (bilo globalne, bilo dio strukture)?
A3: Možete koristiti i druge funkcije (iako ne vidim neki razlog za njih).

Q4: Može li se za minimalni int uzeti -32767.
A4: To bi bilo u redu kad bi int bio 16 bitni. Da li je int 16 bitni ili 32 bitni ovisi o kompajleru i procesoru. U većini slučajeva je int 32 bitni, tj. ide od −2,147,483,648 do 2,147,483,647. Također, uzmite da je naš int 32 bitni. Inače, za dohvatiti minimum bilo kojeg tipa možete iskoristiti sljedeći kod (ovdje dohvaćamo za int):
Kod:
#include <limits>

int minInt = numeric_limits<int>::min();


Q5: Nekoliko pitanja u vezi što vraćaju funkcije maxZarada, pametniObilazak i optimalnaIgra kada ima više mogućih rješenja. Većinom su svi slučajevi obrađeni u test primjerima (jedino za igru nedostaje jedan slučaj) ali ću ovdje napisati po još jedan primjer i objašnjenje.
A5:
BANKOMATI:
Neka imamo niz bankomata (ime bankomata pa novac koji skida ili stavlja i tako redom)
A -5 B 1 C 2 D 1 H -3 G 3 K -50 P 1 Q 3 Z -10
Postoje 3 rješenja: (B, D), (B, G), (P, Q).
Sva tri daju ukupnu sumu novca koja se položi na račun jednaku 4. Prvo eliminiramo rješenje (P, Q) jer rješenja (B,D) i (B,G) imaju prvi bankomat(B) bliži početku liste. Od ta dva rješenja uzimamo rješenje (B,D) jer je sadrži manje bankomata.

IGRA:
Neka imamo niz polja (prvo ID polja, zatim broj bodova na tom polju i tako redom)
333 -4 100 1 80 2 120 1 101 4 222 -2 504 2 339 10 666 -20 82 4
Promatrajmo samo prvog igrača (tj. polja s parnim ID). Znači da možemo zamisliti da polja 333, 101 i 339 ne postoje.
Postoje 3 optimalne igre za prvog igrača: (100, 120), (100, 504), (82, 82).
Sve tri igre daju ukupan broj bodova 4. Zadnje rješenje (82, 82) odbacujemo jer rješenja (100, 120) i (100, 504) imaju prvo polje bliže početku liste. Od ta dva rješenja biramo ono s najmanje polja tj. biramo rješenje (100, 120).

MASKARE:
Neka imamo niz kuća (prvo ime vlasnika, a zatim koliko novaca daje ili uzima i tako redom)
Ante -10 Josip 3 Maja 2 Ivan -1 Ana 2 Marko -4 Jelena 4 Mate -100 Igor 3 Branka 3 Filip -50 Petar 6
Postoje 4 najbolja obilaska kuća: (Josip, Ana), (Josip, Jelena), (Igor, Branka), (Petar, Petar).
Dijete će nakon ovih obilazaka biti u plusu 6 kuna. Prvo odbacimo rješenja (Igor, Branka) i (Petar, Petar) jer se u prva dva rješenja vlasnik Josip nalazi u listi prije Igora i Petra. Od ta dva prva rješenja uzimemo (Josip, Ana) jer je kraće.


GREŠKE:
U kodu za zadatak BANKOMATI nakon linije ispisiListu(B.vratiListu()); piše
// otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12 pbz 10 erste -3 otp 10
a trebalo bi pisati
// otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
googol
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 09. 2011. (21:23:09)
Postovi: (71)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 9 - 10

PostPostano: 16:31 pon, 26. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

Evo maina za igru. Samo convertajte pdf u word i c/p.




[code:1]#include <iostream>
#include <map>
#include <vector>
#include <list>
#include <utility>

using namespace std;

void ispisiListu(list<pair<int, int> > L)
{
list<pair<int, int> >::iterator it;
for(it = L.begin(); it != L.end(); it++)
cout << it->first << " " << it->second << " ";
}

void ispisiMap(map<int, int> M)
{
map<int, int>::iterator it;
for(it = M.begin(); it != M.end(); it++)
cout << it->first << " " << it->second << " ";
}

void ispisiVector(vector<pair<int, int> > V)
{
for(int i = 0; i < V.size() ; i++)
cout << V[i].first << " " << V[i].second << " ";
}


int main(void)
{
igra game;

game.dodajPolje(112, -4); game.dodajPolje(226, 5); game.dodajPolje(327, 2); game.dodajPolje(158, -3); game.dodajPolje(445, 5); game.dodajPolje(649, 7); game.dodajPolje(654, 4); game.dodajPolje(120, -2); game.dodajPolje(821, -4); game.dodajPolje(415, -1); game.dodajPolje(117, 4); game.dodajPolje(926, 1); game.dodajPolje(258, -15); game.dodajPolje(202, 6); game.izbrisiPolje(445);

ispisiListu(game.vratiListu());
// 112 -4 226 5 327 2 158 -3 649 7 654 4 120 -2 821 -4 415 -1 117 4 926 1 258 -15 202 6

cout << endl;
ispisiVector(game.polja(1));
// 112 -4 226 5 158 -3 654 4 120 -2 926 1 258 -15 202 6

cout << endl;
ispisiVector(game.polja(2));
// 327 2 649 7 821 -4 415 -1 117 4

cout << endl;
ispisiMap(game.viseOd(2));
// 117 4 202 6 226 5 649 7 654 4

cout << endl;
cout << game.pobjednik(226, 120, 649, 117) << endl;
// 2

pair<int, int> p = game.optimalnaIgra(1);
cout << p.first << " " << p.second << endl;
// 226 654

p = game.optimalnaIgra(2);
cout << p.first << " " << p.second << endl;
// 327 649

return 0;

}[/code:1]
Evo maina za igru. Samo convertajte pdf u word i c/p.




Kod:
#include <iostream>
#include <map>
#include <vector>
#include <list>
#include <utility>

using namespace std;

void ispisiListu(list<pair<int, int> > L)
{
list<pair<int, int> >::iterator it;
for(it = L.begin(); it != L.end(); it++)
cout << it->first << " " << it->second << " ";
}

void ispisiMap(map<int, int> M)
{
map<int, int>::iterator it;
for(it = M.begin(); it != M.end(); it++)
cout << it->first << " " << it->second << " ";
}

void ispisiVector(vector<pair<int, int> > V)
{
for(int i = 0; i < V.size() ; i++)
cout << V[i].first << " " << V[i].second << " ";
}


int main(void)
{
igra game;

game.dodajPolje(112, -4); game.dodajPolje(226, 5); game.dodajPolje(327, 2); game.dodajPolje(158, -3); game.dodajPolje(445, 5); game.dodajPolje(649, 7); game.dodajPolje(654, 4); game.dodajPolje(120, -2); game.dodajPolje(821, -4); game.dodajPolje(415, -1); game.dodajPolje(117, 4); game.dodajPolje(926, 1); game.dodajPolje(258, -15); game.dodajPolje(202, 6); game.izbrisiPolje(445);

ispisiListu(game.vratiListu());
//   112 -4 226 5 327 2 158 -3 649 7 654 4 120 -2 821 -4 415 -1 117 4 926 1 258 -15 202 6

cout << endl;
ispisiVector(game.polja(1));
//   112 -4 226 5 158 -3 654 4 120 -2 926 1 258 -15 202 6

cout << endl;
ispisiVector(game.polja(2));
//   327 2 649 7 821 -4 415 -1 117 4

cout << endl;
ispisiMap(game.viseOd(2));
//   117 4 202 6 226 5 649 7 654 4

cout << endl;
cout << game.pobjednik(226, 120, 649, 117) << endl;
//   2

pair<int, int> p = game.optimalnaIgra(1);
cout << p.first << " " << p.second << endl;
//   226 654

p = game.optimalnaIgra(2);
cout << p.first << " " << p.second << endl;
//   327 649

return 0;

}


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
<3Luka<3
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 11. 2010. (14:44:03)
Postovi: (12)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 15:25 sri, 28. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

ZADATAK IGRA:
Zanima me da li možemo pretpostaviti da će sva polja koja dodajemo imati različit ID ili trebamo kod dodavanja provjeriti da li postoji već polje koje ima taj ID i onda ako postoji ,ne ga dodati?
ZADATAK IGRA:
Zanima me da li možemo pretpostaviti da će sva polja koja dodajemo imati različit ID ili trebamo kod dodavanja provjeriti da li postoji već polje koje ima taj ID i onda ako postoji ,ne ga dodati?



_________________
Very Happy
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
googol
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 09. 2011. (21:23:09)
Postovi: (71)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 9 - 10

PostPostano: 15:31 sri, 28. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

ZAD IGRA:

Smije li igrac odabrati kao rubna polja i polja koja ne odg parnosti njegovog ID-a?
ZAD IGRA:

Smije li igrac odabrati kao rubna polja i polja koja ne odg parnosti njegovog ID-a?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
JV
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2011. (11:13:19)
Postovi: (5C)16
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4

PostPostano: 16:18 sri, 28. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="<3Luka<3"]ZADATAK IGRA:
Zanima me da li možemo pretpostaviti da će sva polja koja dodajemo imati različit ID ili trebamo kod dodavanja provjeriti da li postoji već polje koje ima taj ID i onda ako postoji ,ne ga dodati?[/quote]

Sva polja koja se dodaju će imati različit ID (piše negdje u zadataku da su jedinstveno određena s ID-om).

[size=9][color=#999999]Added after 1 minutes:[/color][/size]

[quote="googol"]ZAD IGRA:

Smije li igrac odabrati kao rubna polja i polja koja ne odg parnosti njegovog ID-a?[/quote]

Ne smije. Igrač uvijek odabire samo polja koja njemu pripadaju.
<3Luka<3 (napisa):
ZADATAK IGRA:
Zanima me da li možemo pretpostaviti da će sva polja koja dodajemo imati različit ID ili trebamo kod dodavanja provjeriti da li postoji već polje koje ima taj ID i onda ako postoji ,ne ga dodati?


Sva polja koja se dodaju će imati različit ID (piše negdje u zadataku da su jedinstveno određena s ID-om).

Added after 1 minutes:

googol (napisa):
ZAD IGRA:

Smije li igrac odabrati kao rubna polja i polja koja ne odg parnosti njegovog ID-a?


Ne smije. Igrač uvijek odabire samo polja koja njemu pripadaju.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
googol
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 09. 2011. (21:23:09)
Postovi: (71)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 9 - 10

PostPostano: 16:57 sri, 28. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="JV"]

[quote="googol"]ZAD IGRA:

Smije li igrac odabrati kao rubna polja i polja koja ne odg parnosti njegovog ID-a?[/quote]

Ne smije. Igrač uvijek odabire samo polja koja njemu pripadaju.[/quote]

Je li trebamo provjeravati taj uvjet ili mozemo pretp da ce odabrati dobra polja?
JV (napisa):


googol (napisa):
ZAD IGRA:

Smije li igrac odabrati kao rubna polja i polja koja ne odg parnosti njegovog ID-a?


Ne smije. Igrač uvijek odabire samo polja koja njemu pripadaju.


Je li trebamo provjeravati taj uvjet ili mozemo pretp da ce odabrati dobra polja?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
JV
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2011. (11:13:19)
Postovi: (5C)16
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4

PostPostano: 19:32 sri, 28. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="googol"][quote="JV"]

[quote="googol"]ZAD IGRA:

Smije li igrac odabrati kao rubna polja i polja koja ne odg parnosti njegovog ID-a?[/quote]

Ne smije. Igrač uvijek odabire samo polja koja njemu pripadaju.[/quote]

Je li trebamo provjeravati taj uvjet ili mozemo pretp da ce odabrati dobra polja?[/quote]

Ne trebate provjeravati taj uvjet.
googol (napisa):
JV (napisa):


googol (napisa):
ZAD IGRA:

Smije li igrac odabrati kao rubna polja i polja koja ne odg parnosti njegovog ID-a?


Ne smije. Igrač uvijek odabire samo polja koja njemu pripadaju.


Je li trebamo provjeravati taj uvjet ili mozemo pretp da ce odabrati dobra polja?


Ne trebate provjeravati taj uvjet.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kb
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 01. 2012. (18:26:12)
Postovi: (4)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 21:09 čet, 29. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

zadatak bankomati, funkcija viseOd

znaci li "uvijek pozitivno" da se u skupu koji vracamo smiju naci samo bankomati koji na racun stavljaju strogo vecu && pozitivnu vrijednost ili ce varijabla novac uvijek biti pozitivna pa je taj uvjet ionako ispunjen.

npr kod liste bankomata
A -5 B -3 C -2 D 5 i za novac=-4 funkcija vraca skup B, C, D ili samo D?
zadatak bankomati, funkcija viseOd

znaci li "uvijek pozitivno" da se u skupu koji vracamo smiju naci samo bankomati koji na racun stavljaju strogo vecu && pozitivnu vrijednost ili ce varijabla novac uvijek biti pozitivna pa je taj uvjet ionako ispunjen.

npr kod liste bankomata
A -5 B -3 C -2 D 5 i za novac=-4 funkcija vraca skup B, C, D ili samo D?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
JV
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2011. (11:13:19)
Postovi: (5C)16
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4

PostPostano: 21:12 čet, 29. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="kb"]zadatak bankomati, funkcija viseOd

znaci li "uvijek pozitivno" da se u skupu koji vracamo smiju naci samo bankomati koji na racun stavljaju strogo vecu && pozitivnu vrijednost ili ce varijabla novac uvijek biti pozitivna pa je taj uvjet ionako ispunjen.

npr kod liste bankomata
A -5 B -3 C -2 D 5 i za novac=-4 funkcija vraca skup B, C, D ili samo D?[/quote]

Varijabla novac će uvijek biti pozitivna.
kb (napisa):
zadatak bankomati, funkcija viseOd

znaci li "uvijek pozitivno" da se u skupu koji vracamo smiju naci samo bankomati koji na racun stavljaju strogo vecu && pozitivnu vrijednost ili ce varijabla novac uvijek biti pozitivna pa je taj uvjet ionako ispunjen.

npr kod liste bankomata
A -5 B -3 C -2 D 5 i za novac=-4 funkcija vraca skup B, C, D ili samo D?


Varijabla novac će uvijek biti pozitivna.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kkarlo
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 05. 2010. (08:43:59)
Postovi: (1B2)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
64 = 72 - 8

PostPostano: 23:18 pet, 30. 3. 2012    Naslov: Maskare Citirajte i odgovorite

Sta ako imamo situaciju da sve kuce uzimaju lovu, osim jedne, recimo neka to bude mate, da li onda pametniObilazak vraca: mate mate
Pretpostavljam da je tako, ali da provjerim...
Hvala!
Sta ako imamo situaciju da sve kuce uzimaju lovu, osim jedne, recimo neka to bude mate, da li onda pametniObilazak vraca: mate mate
Pretpostavljam da je tako, ali da provjerim...
Hvala!


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kobila krsto
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 07. 2009. (16:55:08)
Postovi: (6A)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 16 - 18

PostPostano: 1:36 sub, 31. 3. 2012    Naslov: Re: Maskare Citirajte i odgovorite

[quote="kkarlo"]Sta ako imamo situaciju da sve kuce uzimaju lovu, osim jedne, recimo neka to bude mate, da li onda pametniObilazak vraca: mate mate
Pretpostavljam da je tako, ali da provjerim...
Hvala![/quote]

" Prvi vlasnik se uvijek nalazi prije (ili
je jednak) drugog vlasnika u poretku kuća. " :D
kkarlo (napisa):
Sta ako imamo situaciju da sve kuce uzimaju lovu, osim jedne, recimo neka to bude mate, da li onda pametniObilazak vraca: mate mate
Pretpostavljam da je tako, ali da provjerim...
Hvala!


" Prvi vlasnik se uvijek nalazi prije (ili
je jednak) drugog vlasnika u poretku kuća. " Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
JV
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2011. (11:13:19)
Postovi: (5C)16
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4

PostPostano: 9:09 sub, 31. 3. 2012    Naslov: Re: Maskare Citirajte i odgovorite

[quote="kkarlo"]Sta ako imamo situaciju da sve kuce uzimaju lovu, osim jedne, recimo neka to bude mate, da li onda pametniObilazak vraca: mate mate
Pretpostavljam da je tako, ali da provjerim...
Hvala![/quote]

mate mate
kkarlo (napisa):
Sta ako imamo situaciju da sve kuce uzimaju lovu, osim jedne, recimo neka to bude mate, da li onda pametniObilazak vraca: mate mate
Pretpostavljam da je tako, ali da provjerim...
Hvala!


mate mate


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mapat
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 11. 2010. (15:31:40)
Postovi: (10)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 0

PostPostano: 17:07 sub, 31. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

BANKOMATI

ispisiListu(B.vratiListu());
//
otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


zar ne bi trebao ispisati i credo 5? u tom slucaju bi ispis bio:
otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 [b]credo 5[/b] splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


i u spisiSkup(B.viseOd(4));
//
12pbz otp pbz1 splitska

zar ne bi trebalo bit: 12pbz [b]credo[/b] otp pbz1 splitska
jer credo dodaje 5, a trazi se vise od 4?
BANKOMATI

ispisiListu(B.vratiListu());
//
otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


zar ne bi trebao ispisati i credo 5? u tom slucaju bi ispis bio:
otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 credo 5 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


i u spisiSkup(B.viseOd(4));
//
12pbz otp pbz1 splitska

zar ne bi trebalo bit: 12pbz credo otp pbz1 splitska
jer credo dodaje 5, a trazi se vise od 4?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
JV
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2011. (11:13:19)
Postovi: (5C)16
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4

PostPostano: 19:34 sub, 31. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="mapat"]BANKOMATI

ispisiListu(B.vratiListu());
//
otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


zar ne bi trebao ispisati i credo 5? u tom slucaju bi ispis bio:
otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 [b]credo 5[/b] splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


i u spisiSkup(B.viseOd(4));
//
12pbz otp pbz1 splitska

zar ne bi trebalo bit: 12pbz [b]credo[/b] otp pbz1 splitska
jer credo dodaje 5, a trazi se vise od 4?[/quote]

[b]credo[/b] je izbrisana liniju prije ispisiListu(B.vratiListu());
mapat (napisa):
BANKOMATI

ispisiListu(B.vratiListu());
//
otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


zar ne bi trebao ispisati i credo 5? u tom slucaju bi ispis bio:
otp4 3 zaba3 -20 pbz1 10 zaba -2 credo 5 splitska 5 bks 4 credo1 -2 erste2 2 pbz3 -30 12pbz 10 erste -3 otp 10


i u spisiSkup(B.viseOd(4));
//
12pbz otp pbz1 splitska

zar ne bi trebalo bit: 12pbz credo otp pbz1 splitska
jer credo dodaje 5, a trazi se vise od 4?


credo je izbrisana liniju prije ispisiListu(B.vratiListu());


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mapat
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 11. 2010. (15:31:40)
Postovi: (10)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 0

PostPostano: 21:04 sub, 31. 3. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

hvala!
hvala!


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
notGost
Gost





PostPostano: 13:00 ned, 1. 4. 2012    Naslov: maxZarada Citirajte i odgovorite

Moze li se u zadatku sa bankomatima na racun staviti 0 kn?

Preciznije, ako imam bankomate A 0 ,B 1, C 2, je li onda maxZarada (A,C) ili (B,C) ?
Moze li se u zadatku sa bankomatima na racun staviti 0 kn?

Preciznije, ako imam bankomate A 0 ,B 1, C 2, je li onda maxZarada (A,C) ili (B,C) ?


[Vrh]
JV
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 02. 2011. (11:13:19)
Postovi: (5C)16
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4

PostPostano: 7:35 pon, 2. 4. 2012    Naslov: Re: maxZarada Citirajte i odgovorite

[quote="notGost"]Moze li se u zadatku sa bankomatima na racun staviti 0 kn?

Preciznije, ako imam bankomate A 0 ,B 1, C 2, je li onda maxZarada (A,C) ili (B,C) ?[/quote]

Neće biti bankomata s 0kn.
notGost (napisa):
Moze li se u zadatku sa bankomatima na racun staviti 0 kn?

Preciznije, ako imam bankomate A 0 ,B 1, C 2, je li onda maxZarada (A,C) ili (B,C) ?


Neće biti bankomata s 0kn.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 20:45 pon, 2. 4. 2012    Naslov: Re: 2. zadaća - često postavljena pitanja Citirajte i odgovorite

[quote="JV"][i]MASKARE:[/i]
Neka imamo niz kuća (prvo ime vlasnika, a zatim koliko novaca daje ili uzima i tako redom)
Ante -10 Josip 3 Maja 2 Ivan -1 Ana 2 Marko -4 Jelena 4 Mate -100 Igor 3 Branka 3 Filip -50 Petar 6
Postoje 4 najbolja obilaska kuća: (Josip, Ana), (Josip, Jelena), (Igor, Branka), (Petar, Petar).
Dijete će nakon ovih obilazaka biti u plusu 6 kuna. Prvo odbacimo rješenja (Igor, Branka) i (Petar, Petar) jer se u prva dva rješenja vlasnik Josip nalazi u listi prije Igora i Petra. Od ta dva prva rješenja uzimemo (Josip, Ana) jer je kraće.
[/quote]

Koliki je tu pocetniIznos? Odnosno vrijedi li ovo kao rjesenje i za pocetniIznos=0? I moze li uopce biti pocetniIznos=0?

Takoder smije li neki vlasnik "davati" 0 kn?
JV (napisa):
MASKARE:
Neka imamo niz kuća (prvo ime vlasnika, a zatim koliko novaca daje ili uzima i tako redom)
Ante -10 Josip 3 Maja 2 Ivan -1 Ana 2 Marko -4 Jelena 4 Mate -100 Igor 3 Branka 3 Filip -50 Petar 6
Postoje 4 najbolja obilaska kuća: (Josip, Ana), (Josip, Jelena), (Igor, Branka), (Petar, Petar).
Dijete će nakon ovih obilazaka biti u plusu 6 kuna. Prvo odbacimo rješenja (Igor, Branka) i (Petar, Petar) jer se u prva dva rješenja vlasnik Josip nalazi u listi prije Igora i Petra. Od ta dva prva rješenja uzimemo (Josip, Ana) jer je kraće.


Koliki je tu pocetniIznos? Odnosno vrijedi li ovo kao rjesenje i za pocetniIznos=0? I moze li uopce biti pocetniIznos=0?

Takoder smije li neki vlasnik "davati" 0 kn?


[Vrh]
drugi_gost
Gost





PostPostano: 23:10 pon, 2. 4. 2012    Naslov: Re: 2. zadaća - često postavljena pitanja Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"][quote="JV"][i]MASKARE:[/i]
Neka imamo niz kuća (prvo ime vlasnika, a zatim koliko novaca daje ili uzima i tako redom)
Ante -10 Josip 3 Maja 2 Ivan -1 Ana 2 Marko -4 Jelena 4 Mate -100 Igor 3 Branka 3 Filip -50 Petar 6
Postoje 4 najbolja obilaska kuća: (Josip, Ana), (Josip, Jelena), (Igor, Branka), (Petar, Petar).
Dijete će nakon ovih obilazaka biti u plusu 6 kuna. Prvo odbacimo rješenja (Igor, Branka) i (Petar, Petar) jer se u prva dva rješenja vlasnik Josip nalazi u listi prije Igora i Petra. Od ta dva prva rješenja uzimemo (Josip, Ana) jer je kraće.
[/quote]

Koliki je tu pocetniIznos? Odnosno vrijedi li ovo kao rjesenje i za pocetniIznos=0? I moze li uopce biti pocetniIznos=0?

Takoder smije li neki vlasnik "davati" 0 kn?[/quote]

koji je uopce smisao pocetniIznos-a?

rijesenje je neovisno o pocetniIznos :?: wtf?
Anonymous (napisa):
JV (napisa):
MASKARE:
Neka imamo niz kuća (prvo ime vlasnika, a zatim koliko novaca daje ili uzima i tako redom)
Ante -10 Josip 3 Maja 2 Ivan -1 Ana 2 Marko -4 Jelena 4 Mate -100 Igor 3 Branka 3 Filip -50 Petar 6
Postoje 4 najbolja obilaska kuća: (Josip, Ana), (Josip, Jelena), (Igor, Branka), (Petar, Petar).
Dijete će nakon ovih obilazaka biti u plusu 6 kuna. Prvo odbacimo rješenja (Igor, Branka) i (Petar, Petar) jer se u prva dva rješenja vlasnik Josip nalazi u listi prije Igora i Petra. Od ta dva prva rješenja uzimemo (Josip, Ana) jer je kraće.


Koliki je tu pocetniIznos? Odnosno vrijedi li ovo kao rjesenje i za pocetniIznos=0? I moze li uopce biti pocetniIznos=0?

Takoder smije li neki vlasnik "davati" 0 kn?


koji je uopce smisao pocetniIznos-a?

rijesenje je neovisno o pocetniIznos Question wtf?


[Vrh]
kobila krsto
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 07. 2009. (16:55:08)
Postovi: (6A)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 16 - 18

PostPostano: 2:14 uto, 3. 4. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

pa i nije baš neovisno :)
jedan zajebani kolega se sjetio primjera kada nije :
ako imaš niz -5 -5 -5 6 0 ...0 npr. s početnim iznosom od 100 kn ko u onom mainu će ti izbacit samo onu osobu di je broj 6, a , npr, da proslijediš početni iznos 0 onda će ti se dogodit da bi trebalo bit od prve -5 pa sve do 6 ( da bude bliže početku ) pa eto. dodat jedan if na kraj i to rješava sve ;)
pa i nije baš neovisno Smile
jedan zajebani kolega se sjetio primjera kada nije :
ako imaš niz -5 -5 -5 6 0 ...0 npr. s početnim iznosom od 100 kn ko u onom mainu će ti izbacit samo onu osobu di je broj 6, a , npr, da proslijediš početni iznos 0 onda će ti se dogodit da bi trebalo bit od prve -5 pa sve do 6 ( da bude bliže početku ) pa eto. dodat jedan if na kraj i to rješava sve Wink


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2  Sljedeće
Stranica 1 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan