Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

4. zadaća - često postavljana pitanja
WWW:
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Zvone
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 07. 2003. (13:09:44)
Postovi: (9D)16
Sarma = la pohva - posuda
67 = 74 - 7

PostPostano: 21:25 sri, 23. 5. 2012    Naslov: 4. zadaća - često postavljana pitanja Citirajte i odgovorite

Evo, po uzoru na prethodne zadaće, u ovom topicu možete postavljati pitanja u vezi 4. zadaće, pa ću update-ati ovaj post odgovorima.

-----
[b]Korekcije u zadacima:[/b]
[b]Poligon[/b]:
[b]1.[/b] U definiciji operatora > greškom piše "...koji se poziva ovako: P > n". Treba pisati: "...koji se poziva ovako: P > [b]x[/b]". Ovo će uskoro biti popravljeno i u pdf-u.

-----
[b]Pitanja i odgovori:[/b]
-----
[b]Svi zadaci:[/b]
[b]Q1:[/b] Što znači da operator ! mora dovesti kvadrat/ploču/pse u tu-i-tu poziciju korištenjem tih-i-tih operatora?
[b]A1:[/b] To znači da unutar operatora ! morate pozivati one operatore koji su navedeni u definiciji operatora ! i to tako da ti pozivi kvadrat/ploču/poligon nad kojim je operator ! pozvan (dakle, this) dovedu u traženu poziciju. Na primjer, taj operator može izgledati ovako (sam poziv operatora >, ^ ili drugih ovisi o zadatku kojeg imate):
[code:1]void operator!()
{
(*this) > make_pair( 3, 2 );
(*this) ^ make_pair( 4, 1 );
}
[/code:1]
Ovo naravno neće svaki početni raspored kvadrata/ploče/pasa dovesti u traženi položaj. Vi unutar operatora ! morate prvo izračunati koje operatore kojim redom treba pozivati na this-u, a zatim ih i pozvati na način kao u gornjem primjeru. Pazite da koristite samo one operatore koji su navedeni u definiciji operatora !.

[b]Q2:[/b] Što znači da se operator može ulančavati?
[b]A2:[/b] To znači da se može pozivati npr. ovako: [tt](K > 3) > 2;[/tt], tj. da to ne moramo raditi pomoću 2 poziva: [tt]K>3; K>2;[/tt]

[b]Q3:[/b] Što znači "omogućiti brojanje broja poziva"?
[b]A3:[/b] To ne znači da vi morate nekako brojati pozive unutar svoje klase, nego da operatore implementirate tako da primjer maina koji dolazi uz program zaista ispiše broj poziva operatora > koji Kvadrat/Plocu/Poligon dovodi u traženu konfiguraciju. Zapravo, time se samo želi da radi mehanizam u kojem se, kada vi iz operatora ! pozovete operator >, zapravo prvo pozove operator > iz klase TestKvadrat/TestPloca/TestPoligon koji je definiran u main.cpp datoteci, a da onda on pozove operator > iz vaše klase Kvadrat/Ploca/Poligon.
Drugim riječima:
1. operatori > i ^ (ili koji već se traže) moraju biti virtualni
2. prilikom poziva operatora > i ^ unutar operatora ! nemojte raditi razne manipulacije (poput castova ili slično) koji ne bi pozvale operator > iz TestKvadrat/TestPloca/TestPoligon. Te klase će u testnim mainovima biti drugačije implementirane i one će zaista brojati [b]i simulirati[/b] isključivo one pozive koji prođu do operatora iz tih klasa. (Na primjer, operator! iz gornjeg odgovora A1 poziva > i ^ na dobar način.)

-----
[b]Kvadrat:[/b]
[b]Q1:[/b] operator[]: što ako je u stringu više od jednog broja iz skupa {1,2,3,4,...,16}? Koje koordinate da vrati? Bilo koje?
[b]A1:[/b] String mora doslovno biti jednak ili "1" ili "2" ili ... ili "16" da bi se vraćala koordinata broja. Za bilo koji drugi string (npr. "asd1", "1k2jg", "3a", "zzz", "73") treba vratiti (0,0).

-----
[b]Poligon:[/b]
[b]Q1:[/b] Mogu li se svi psi nalaziti na istom mjestu?
[b]A1:[/b] Mogu. Bit će eksplicitno dodano i u uvodni paragraf teksta zadatka (iako je već navedeno u definiciji operatora >, te u primjeru main-a).

[b]Q2:[/b] Kako točno djeluje npr. prefix operator ++, tj. što znači da pas trči udesno?
[b]A2:[/b] Evo par primjera: ako su pozicije pasa u poligonu P kao na prvoj slici lijevo, onda pas 1 ne može trčati udesno tako da dođe do nekog drugog psa. Zato gledamo psa 2: on može trčati udesno do psa 4 ili do psa 3. Kako je pas 3 desnije, dotrčat će do njega. Dakle, nakon poziva ++P su na poziciji * psi 2 i 3 (desna slika).
[code:1]..1..... ..1.....
........ ........
.2.4..3. --> ...4..*.
........ ........
[/code:1]
Ako je npr.
[code:1]..1..... ..1.....
........ ........
.2x4..3. --> .2x...%.
........ ........
[/code:1]
onda su, nakon ++P, poziciji % psi 4 i 3.
Ako su na poziciji A psi 1 i 3:
[code:1]..A..... ..A.....
........ ........
.4.2.... --> ...B....
........ ........
[/code:1]
onda su nakon ++P na poziciji B psi 2 i 4. Ako su u P svi psi na istom mjestu ili su svi u različitim redovima, onda ++P neće napraviti ništa.

[b]Q3:[/b] operator(): što ako je u stringu više od jednog broja iz skupa {1,2,3,4}? Kojeg psa da vrati? Bilo kojeg?
[b]A3:[/b] String mora doslovno biti jednak ili "1" ili "2" ili "3" ili "4" da bi se vraćala pozicija psa. Za bilo koji drugi string (npr. "asd1", "1k2jg", "3a", "zzz", "7") treba vratiti (0,0).

[b]Q4:[/b] Kako je definiran operator P==Q ako u P ili u Q postoji više pasa na istom mjestu?
[b]A4:[/b] Za svakog psa p iz P mora postojati barem jedan pas q iz Q tako da su p i q na istom mjestu. Za svakog psa q iz Q mora postojati barem jedan pas p iz P tako da su p i q na istom mjestu.
Evo, po uzoru na prethodne zadaće, u ovom topicu možete postavljati pitanja u vezi 4. zadaće, pa ću update-ati ovaj post odgovorima.

-----
Korekcije u zadacima:
Poligon:
1. U definiciji operatora > greškom piše "...koji se poziva ovako: P > n". Treba pisati: "...koji se poziva ovako: P > x". Ovo će uskoro biti popravljeno i u pdf-u.

-----
Pitanja i odgovori:
-----
Svi zadaci:
Q1: Što znači da operator ! mora dovesti kvadrat/ploču/pse u tu-i-tu poziciju korištenjem tih-i-tih operatora?
A1: To znači da unutar operatora ! morate pozivati one operatore koji su navedeni u definiciji operatora ! i to tako da ti pozivi kvadrat/ploču/poligon nad kojim je operator ! pozvan (dakle, this) dovedu u traženu poziciju. Na primjer, taj operator može izgledati ovako (sam poziv operatora >, ^ ili drugih ovisi o zadatku kojeg imate):
Kod:
void operator!()
{
    (*this) > make_pair( 3, 2 );
    (*this) ^ make_pair( 4, 1 );
}

Ovo naravno neće svaki početni raspored kvadrata/ploče/pasa dovesti u traženi položaj. Vi unutar operatora ! morate prvo izračunati koje operatore kojim redom treba pozivati na this-u, a zatim ih i pozvati na način kao u gornjem primjeru. Pazite da koristite samo one operatore koji su navedeni u definiciji operatora !.

Q2: Što znači da se operator može ulančavati?
A2: To znači da se može pozivati npr. ovako: (K > 3) > 2;, tj. da to ne moramo raditi pomoću 2 poziva: K>3; K>2;

Q3: Što znači "omogućiti brojanje broja poziva"?
A3: To ne znači da vi morate nekako brojati pozive unutar svoje klase, nego da operatore implementirate tako da primjer maina koji dolazi uz program zaista ispiše broj poziva operatora > koji Kvadrat/Plocu/Poligon dovodi u traženu konfiguraciju. Zapravo, time se samo želi da radi mehanizam u kojem se, kada vi iz operatora ! pozovete operator >, zapravo prvo pozove operator > iz klase TestKvadrat/TestPloca/TestPoligon koji je definiran u main.cpp datoteci, a da onda on pozove operator > iz vaše klase Kvadrat/Ploca/Poligon.
Drugim riječima:
1. operatori > i ^ (ili koji već se traže) moraju biti virtualni
2. prilikom poziva operatora > i ^ unutar operatora ! nemojte raditi razne manipulacije (poput castova ili slično) koji ne bi pozvale operator > iz TestKvadrat/TestPloca/TestPoligon. Te klase će u testnim mainovima biti drugačije implementirane i one će zaista brojati i simulirati isključivo one pozive koji prođu do operatora iz tih klasa. (Na primjer, operator! iz gornjeg odgovora A1 poziva > i ^ na dobar način.)

-----
Kvadrat:
Q1: operator[]: što ako je u stringu više od jednog broja iz skupa {1,2,3,4,...,16}? Koje koordinate da vrati? Bilo koje?
A1: String mora doslovno biti jednak ili "1" ili "2" ili ... ili "16" da bi se vraćala koordinata broja. Za bilo koji drugi string (npr. "asd1", "1k2jg", "3a", "zzz", "73") treba vratiti (0,0).

-----
Poligon:
Q1: Mogu li se svi psi nalaziti na istom mjestu?
A1: Mogu. Bit će eksplicitno dodano i u uvodni paragraf teksta zadatka (iako je već navedeno u definiciji operatora >, te u primjeru main-a).

Q2: Kako točno djeluje npr. prefix operator ++, tj. što znači da pas trči udesno?
A2: Evo par primjera: ako su pozicije pasa u poligonu P kao na prvoj slici lijevo, onda pas 1 ne može trčati udesno tako da dođe do nekog drugog psa. Zato gledamo psa 2: on može trčati udesno do psa 4 ili do psa 3. Kako je pas 3 desnije, dotrčat će do njega. Dakle, nakon poziva ++P su na poziciji * psi 2 i 3 (desna slika).
Kod:
..1.....     ..1.....
........     ........
.2.4..3. --> ...4..*.
........     ........

Ako je npr.
Kod:
..1.....     ..1.....
........     ........
.2x4..3. --> .2x...%.
........     ........

onda su, nakon ++P, poziciji % psi 4 i 3.
Ako su na poziciji A psi 1 i 3:
Kod:
..A.....     ..A.....
........     ........
.4.2.... --> ...B....
........     ........

onda su nakon ++P na poziciji B psi 2 i 4. Ako su u P svi psi na istom mjestu ili su svi u različitim redovima, onda ++P neće napraviti ništa.

Q3: operator(): što ako je u stringu više od jednog broja iz skupa {1,2,3,4}? Kojeg psa da vrati? Bilo kojeg?
A3: String mora doslovno biti jednak ili "1" ili "2" ili "3" ili "4" da bi se vraćala pozicija psa. Za bilo koji drugi string (npr. "asd1", "1k2jg", "3a", "zzz", "7") treba vratiti (0,0).

Q4: Kako je definiran operator P==Q ako u P ili u Q postoji više pasa na istom mjestu?
A4: Za svakog psa p iz P mora postojati barem jedan pas q iz Q tako da su p i q na istom mjestu. Za svakog psa q iz Q mora postojati barem jedan pas p iz P tako da su p i q na istom mjestu.




Zadnja promjena: Zvone; 13:00 sub, 26. 5. 2012; ukupno mijenjano 3 put/a.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
lalala5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 10. 2010. (17:54:28)
Postovi: (3C)16
Sarma = la pohva - posuda
= 4 - 0

PostPostano: 13:20 čet, 24. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

"Vaš program smije koristiti maksimalno 512MB memorije."

kako se to provjeri?
"Vaš program smije koristiti maksimalno 512MB memorije."

kako se to provjeri?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Zvone
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 07. 2003. (13:09:44)
Postovi: (9D)16
Sarma = la pohva - posuda
67 = 74 - 7

PostPostano: 14:06 čet, 24. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

Jednostavno zbrojite koliko su velika polja/vektori/setovi i ostalo što koristite u funkcijama i operatorima.
Ako ste npr. napravili set koji u nekom trenutku tijekom izvođenja programa čuva milion parova intova, onda taj set zauzima otprilike 1 000 000 * (4+4) byte-ova = 8MB.
Mislim da je ograničenje od 512MB dovoljno veliko da ne morate brinuti o tome. (Ono je tu manje-više samo zato da netko ne pokuša npr napraviti polje sa 16! elemenata :))
Jednostavno zbrojite koliko su velika polja/vektori/setovi i ostalo što koristite u funkcijama i operatorima.
Ako ste npr. napravili set koji u nekom trenutku tijekom izvođenja programa čuva milion parova intova, onda taj set zauzima otprilike 1 000 000 * (4+4) byte-ova = 8MB.
Mislim da je ograničenje od 512MB dovoljno veliko da ne morate brinuti o tome. (Ono je tu manje-više samo zato da netko ne pokuša npr napraviti polje sa 16! elemenata Smile)


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
lalala5
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 10. 2010. (17:54:28)
Postovi: (3C)16
Sarma = la pohva - posuda
= 4 - 0

PostPostano: 14:59 čet, 24. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

ma to sam i mislila, ali eto da se ipak provjeri D
ma to sam i mislila, ali eto da se ipak provjeri Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kb
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 01. 2012. (18:26:12)
Postovi: (4)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 0:21 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

U zadatku "Ploca", operator >>; treba li pripaziti na to da se figurica ne smije "napola" naci na ploci? Odnosno, smije li se dogoditi rotacija ako se nakon nje samo pola figurice nalazi na ploci?
U zadatku "Ploca", operator >>; treba li pripaziti na to da se figurica ne smije "napola" naci na ploci? Odnosno, smije li se dogoditi rotacija ako se nakon nje samo pola figurice nalazi na ploci?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
zvonkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 11. 2010. (20:56:30)
Postovi: (37)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
12 = 14 - 2

PostPostano: 11:01 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

...
...



_________________
nekad sam bio umišljen al sam se promijenio sad sam savršen


Zadnja promjena: zvonkec; 15:35 pet, 25. 5. 2012; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mrma
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 01. 2011. (12:28:40)
Postovi: (5)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 15:16 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

Poligon: operator() sta ako je u stringu vise od jednog broja iz skupa{1,2,3,4} ? kojeg psa da vrati? bilo kojeg?

[size=9][color=#999999]Added after 20 minutes:[/color][/size]

tj lokaciju psa, i je li treba biti omoguceno ulancavanje i operatoru ^ ili je jedini sa ulancavanjem >

[size=9][color=#999999]Added after 15 minutes:[/color][/size]

i jos jedno pitanje :), prepreka ce uvijek biti oznacena sa "x"?
Poligon: operator() sta ako je u stringu vise od jednog broja iz skupa{1,2,3,4} ? kojeg psa da vrati? bilo kojeg?

Added after 20 minutes:

tj lokaciju psa, i je li treba biti omoguceno ulancavanje i operatoru ^ ili je jedini sa ulancavanjem >

Added after 15 minutes:

i jos jedno pitanje Smile, prepreka ce uvijek biti oznacena sa "x"?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
zvonkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 11. 2010. (20:56:30)
Postovi: (37)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
12 = 14 - 2

PostPostano: 15:43 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ja sam to shvatio kao: ako je s="1" ili "2" ili "3" ili "4" onda vrati psa inace (0,0)
Ja sam to shvatio kao: ako je s="1" ili "2" ili "3" ili "4" onda vrati psa inace (0,0)



_________________
nekad sam bio umišljen al sam se promijenio sad sam savršen
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mrma
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 01. 2011. (12:28:40)
Postovi: (5)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 15:48 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

pise string i kaze u njemu pa sam ja shvatio da moze biti abla1babla3, a pozicije od 1 i 3 razlicite, pa sta da vratim :) valjda bi pisalo char da je samo jedan znak...ne znam..
pise string i kaze u njemu pa sam ja shvatio da moze biti abla1babla3, a pozicije od 1 i 3 razlicite, pa sta da vratim Smile valjda bi pisalo char da je samo jedan znak...ne znam..


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
kobila krsto
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 07. 2009. (16:55:08)
Postovi: (6A)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 16 - 18

PostPostano: 17:52 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="mrma"]Poligon: operator() sta ako je u stringu vise od jednog broja iz skupa{1,2,3,4} ? kojeg psa da vrati? bilo kojeg?

[size=9][color=#999999]Added after 20 minutes:[/color][/size]

tj lokaciju psa, i je li treba biti omoguceno ulancavanje i operatoru ^ ili je jedini sa ulancavanjem >

[size=9][color=#999999]Added after 15 minutes:[/color][/size]

i jos jedno pitanje :), prepreka ce uvijek biti oznacena sa "x"?[/quote]

mislim da je svejedno i da će bit testirano samo s jednim brojem u stringu. ako ništa, vratiš prvoga ako nisu dalje ništa naglasili :)

u mainu, čini mi se, imaš primjer gdje je nekoliko ^ stavljeno pa bi se trebalo an oba odnositi ( nije ti teško napisat, ajde :) )

prepreku ti sam stavljaš, on ti samo zadaje poziciju, a ti je tražiš onakvu kakvu si je i označio ;)
mrma (napisa):
Poligon: operator() sta ako je u stringu vise od jednog broja iz skupa{1,2,3,4} ? kojeg psa da vrati? bilo kojeg?

Added after 20 minutes:

tj lokaciju psa, i je li treba biti omoguceno ulancavanje i operatoru ^ ili je jedini sa ulancavanjem >

Added after 15 minutes:

i jos jedno pitanje Smile, prepreka ce uvijek biti oznacena sa "x"?


mislim da je svejedno i da će bit testirano samo s jednim brojem u stringu. ako ništa, vratiš prvoga ako nisu dalje ništa naglasili Smile

u mainu, čini mi se, imaš primjer gdje je nekoliko ^ stavljeno pa bi se trebalo an oba odnositi ( nije ti teško napisat, ajde Smile )

prepreku ti sam stavljaš, on ti samo zadaje poziciju, a ti je tražiš onakvu kakvu si je i označio Wink


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
sunny
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2007. (01:06:34)
Postovi: (153)16
Sarma = la pohva - posuda
12 = 30 - 18

PostPostano: 18:47 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

da li je u primjeru maina za zadacu kvadar mjesto cout<<K(2,3)=5; trebalo pisat cout<<(K(2,3)=5); ?
da li je u primjeru maina za zadacu kvadar mjesto cout<<K(2,3)=5; trebalo pisat cout<<(K(2,3)=5); ?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Zvone
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 07. 2003. (13:09:44)
Postovi: (9D)16
Sarma = la pohva - posuda
67 = 74 - 7

PostPostano: 19:20 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="kb"]U zadatku "Ploca", operator >>; treba li pripaziti na to da se figurica ne smije "napola" naci na ploci? Odnosno, smije li se dogoditi rotacija ako se nakon nje samo pola figurice nalazi na ploci?[/quote]
Ne smije. Figurica mora cijela biti na ploči.

[quote="mrma"]Poligon: operator() sta ako je u stringu vise od jednog broja iz skupa{1,2,3,4} ? kojeg psa da vrati? bilo kojeg?[/quote]
String mora doslovno biti jednak ili "1" ili "2" ili "3" ili "4" da bi se vraćala pozicija psa. Za bilo koji drugi string (npr. "asd1", "1k2jg", "3a", "zzz", "7") treba vratiti (0,0).

[quote="mrma"]tj lokaciju psa, i je li treba biti omoguceno ulancavanje i operatoru ^ ili je jedini sa ulancavanjem >[/quote]
Piše u tekstu da je operator ^ djeluje kao i operator > -- dakle, treba omogućiti ulančavanje. Vidi primjer uz zadatak.

[quote="mrma"]i jos jedno pitanje Smile, prepreka ce uvijek biti oznacena sa "x"?[/quote]
Posve je nebitno kako vi u svojoj klasi označavate prepreku. Možete napraviti i tako da uopće nemate 8x8 tablicu u klasi, već npr. imate listu koordinate gdje su prepreke. Netko tko iz maina koristi vašu klasu putem operatora koji su zadani nema apsolutno nikakvu mogućnost doznati kako ste vi unutar klase implementirali prepreke.

[quote="sunny"]da li je u primjeru maina za zadacu kvadar mjesto cout<<K(2,3)=5; trebalo pisat cout<<(K(2,3)=5); ?[/quote]

Ne postoji zadatak kvadar :) A ni u zadatku kvadrat ne uspijevam pronaći gdje piše [tt]cout<<K(2,3)=5;[/tt] :)
kb (napisa):
U zadatku "Ploca", operator >>; treba li pripaziti na to da se figurica ne smije "napola" naci na ploci? Odnosno, smije li se dogoditi rotacija ako se nakon nje samo pola figurice nalazi na ploci?

Ne smije. Figurica mora cijela biti na ploči.

mrma (napisa):
Poligon: operator() sta ako je u stringu vise od jednog broja iz skupa{1,2,3,4} ? kojeg psa da vrati? bilo kojeg?

String mora doslovno biti jednak ili "1" ili "2" ili "3" ili "4" da bi se vraćala pozicija psa. Za bilo koji drugi string (npr. "asd1", "1k2jg", "3a", "zzz", "7") treba vratiti (0,0).

mrma (napisa):
tj lokaciju psa, i je li treba biti omoguceno ulancavanje i operatoru ^ ili je jedini sa ulancavanjem >

Piše u tekstu da je operator ^ djeluje kao i operator > – dakle, treba omogućiti ulančavanje. Vidi primjer uz zadatak.

mrma (napisa):
i jos jedno pitanje Smile, prepreka ce uvijek biti oznacena sa "x"?

Posve je nebitno kako vi u svojoj klasi označavate prepreku. Možete napraviti i tako da uopće nemate 8x8 tablicu u klasi, već npr. imate listu koordinate gdje su prepreke. Netko tko iz maina koristi vašu klasu putem operatora koji su zadani nema apsolutno nikakvu mogućnost doznati kako ste vi unutar klase implementirali prepreke.

sunny (napisa):
da li je u primjeru maina za zadacu kvadar mjesto cout<<K(2,3)=5; trebalo pisat cout<<(K(2,3)=5); ?


Ne postoji zadatak kvadar Smile A ni u zadatku kvadrat ne uspijevam pronaći gdje piše cout<<K(2,3)=5; Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
kobila krsto
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 07. 2009. (16:55:08)
Postovi: (6A)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 16 - 18

PostPostano: 20:39 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Zvone"]

[quote="mrma"]Poligon: operator() sta ako je u stringu vise od jednog broja iz skupa{1,2,3,4} ? kojeg psa da vrati? bilo kojeg?[/quote]
String mora doslovno biti jednak ili "1" ili "2" ili "3" ili "4" da bi se vraćala pozicija psa. Za bilo koji drugi string (npr. "asd1", "1k2jg", "3a", "zzz", "7") treba vratiti (0,0).

[/quote]

onda je zadatak neprecizno zadan :/
piše : " ako je [b]u s zapisan neki broj[/b] iz skupa { 1,2,3,4 } onda P(s) vraća uređeni par (r,s)..."
zar boldano ne obuhvaća i slučaj npr "asd1" , "1k2jg" ?
Zvone (napisa):


mrma (napisa):
Poligon: operator() sta ako je u stringu vise od jednog broja iz skupa{1,2,3,4} ? kojeg psa da vrati? bilo kojeg?

String mora doslovno biti jednak ili "1" ili "2" ili "3" ili "4" da bi se vraćala pozicija psa. Za bilo koji drugi string (npr. "asd1", "1k2jg", "3a", "zzz", "7") treba vratiti (0,0).



onda je zadatak neprecizno zadan Ehm?
piše : " ako je u s zapisan neki broj iz skupa { 1,2,3,4 } onda P(s) vraća uređeni par (r,s)..."
zar boldano ne obuhvaća i slučaj npr "asd1" , "1k2jg" ?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
komaPMF
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 11. 2007. (10:23:41)
Postovi: (E6)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
-5 = 8 - 13
Lokacija: Over the roof

PostPostano: 21:01 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

ovaj "s" iz stringa nema veze sa "s" iz uređenog para (r,s), jelda? fja primi ime psa i vrati gdje se nalazi...
ovaj "s" iz stringa nema veze sa "s" iz uređenog para (r,s), jelda? fja primi ime psa i vrati gdje se nalazi...



_________________
Granice mogućega možemo odrediti samo onda ako ih prijeđemo odlaskom u nemoguće
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Zvone
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 07. 2003. (13:09:44)
Postovi: (9D)16
Sarma = la pohva - posuda
67 = 74 - 7

PostPostano: 22:16 pet, 25. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="kobila krsto"]
piše : " ako je [b]u s zapisan neki broj[/b] iz skupa { 1,2,3,4 } onda P(s) vraća uređeni par (r,s)..."
zar boldano ne obuhvaća i slučaj npr "asd1" , "1k2jg" ?[/quote]
Meni se činilo da je podrazumijevano shvaćanje ovako: "...ako je u s zapisan neki broj iz skupa { 1,2,3,4 } [b]i ništa drugo osim tog broja[/b] onda P(s)..."
Kad bi vam netko rekao da u neki string zapišete svoje ime, da li bi napisali "skdjfhIvan09wurje" ili samo "Ivan"? :) Zašto bi s brojevima bilo drugačije?
Ali OK, ako je i bilo nejasno, nadam se da sam razjasnio u prvom postu (Q&A). A i bitno je lakše ovako.

[quote="komaPMF"]ovaj "s" iz stringa nema veze sa "s" iz uređenog para (r,s), jelda? fja primi ime psa i vrati gdje se nalazi...
[/quote]
Tako je, nema nikakve veze (osim što "string" i "stupac" počinju istim slovom...).
kobila krsto (napisa):

piše : " ako je u s zapisan neki broj iz skupa { 1,2,3,4 } onda P(s) vraća uređeni par (r,s)..."
zar boldano ne obuhvaća i slučaj npr "asd1" , "1k2jg" ?

Meni se činilo da je podrazumijevano shvaćanje ovako: "...ako je u s zapisan neki broj iz skupa { 1,2,3,4 } i ništa drugo osim tog broja onda P(s)..."
Kad bi vam netko rekao da u neki string zapišete svoje ime, da li bi napisali "skdjfhIvan09wurje" ili samo "Ivan"? Smile Zašto bi s brojevima bilo drugačije?
Ali OK, ako je i bilo nejasno, nadam se da sam razjasnio u prvom postu (Q&A). A i bitno je lakše ovako.

komaPMF (napisa):
ovaj "s" iz stringa nema veze sa "s" iz uređenog para (r,s), jelda? fja primi ime psa i vrati gdje se nalazi...

Tako je, nema nikakve veze (osim što "string" i "stupac" počinju istim slovom...).


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Gost






PostPostano: 12:19 sub, 26. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

Zadatak [b]Ploča[/b]...

Čemu točno služi "virtual" kod operator++(i sličnih). Jer, meni se čini da bi moji predefinirani operatori i bez toga radili.
Tj, te su mi funkcije neovisne jedna o drugoj, pa mi nekako nema smisla to "virtual". :neznam:
Zadatak Ploča...

Čemu točno služi "virtual" kod operator++(i sličnih). Jer, meni se čini da bi moji predefinirani operatori i bez toga radili.
Tj, te su mi funkcije neovisne jedna o drugoj, pa mi nekako nema smisla to "virtual". Ja to stvarno ne znam


[Vrh]
Zvone
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 07. 2003. (13:09:44)
Postovi: (9D)16
Sarma = la pohva - posuda
67 = 74 - 7

PostPostano: 12:35 sub, 26. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"]Zadatak [b]Ploča[/b]...

Čemu točno služi "virtual" kod operator++(i sličnih). Jer, meni se čini da bi moji predefinirani operatori i bez toga radili.
Tj, te su mi funkcije neovisne jedna o drugoj, pa mi nekako nema smisla to "virtual". :neznam:[/quote]
U mainu kojeg ste dobili uz zadatak postoji izvedena klasa TestPloca u kojoj je također definiran operator >>. Kada vaš operator >> ne bi bio virtualan, onda vaš operator ! pozvan na klasi TestPloca (opet, vidi main uz zadatak) ne bi prvo pozvao operator >> iz TestPloca, koji prvo poveća brojač poziva i onda poziva operator >> iz bazne klase Ploca.
U testnim mainovima će postojati izvedena klasa koja će imati sve operatore za koje se u tekstu zadatka navodi da moraju biti virtualni.

Drugim riječima, kada vaši operatori >>, ++, -- i ostali navedeni ne bi bili virtualni, ne bi bilo moguće brojanje broja poziva, što je uvjet zadatka.

"Virtualnost" je nužna samo za operator!, testiranje svih ostalih operatora može se provesti bez izvedene klase.
Anonymous (napisa):
Zadatak Ploča...

Čemu točno služi "virtual" kod operator++(i sličnih). Jer, meni se čini da bi moji predefinirani operatori i bez toga radili.
Tj, te su mi funkcije neovisne jedna o drugoj, pa mi nekako nema smisla to "virtual". Ja to stvarno ne znam

U mainu kojeg ste dobili uz zadatak postoji izvedena klasa TestPloca u kojoj je također definiran operator >>. Kada vaš operator >> ne bi bio virtualan, onda vaš operator ! pozvan na klasi TestPloca (opet, vidi main uz zadatak) ne bi prvo pozvao operator >> iz TestPloca, koji prvo poveća brojač poziva i onda poziva operator >> iz bazne klase Ploca.
U testnim mainovima će postojati izvedena klasa koja će imati sve operatore za koje se u tekstu zadatka navodi da moraju biti virtualni.

Drugim riječima, kada vaši operatori >>, ++, – i ostali navedeni ne bi bili virtualni, ne bi bilo moguće brojanje broja poziva, što je uvjet zadatka.

"Virtualnost" je nužna samo za operator!, testiranje svih ostalih operatora može se provesti bez izvedene klase.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Gost






PostPostano: 12:45 sub, 26. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Zvone"]
U mainu kojeg ste dobili uz zadatak postoji izvedena klasa TestPloca u kojoj je također definiran operator >>. Kada vaš operator >> ne bi bio virtualan, onda vaš operator ! pozvan na klasi TestPloca (opet, vidi main uz zadatak) ne bi prvo pozvao operator >> iz TestPloca, koji prvo poveća brojač poziva i onda poziva operator >> iz bazne klase Ploca.
U testnim mainovima će postojati izvedena klasa koja će imati sve operatore za koje se u tekstu zadatka navodi da moraju biti virtualni.

Drugim riječima, kada vaši operatori >>, ++, -- i ostali navedeni ne bi bili virtualni, ne bi bilo moguće brojanje broja poziva, što je uvjet zadatka.

"Virtualnost" je nužna samo za operator!, testiranje svih ostalih operatora može se provesti bez izvedene klase.[/quote]


Aha, hvala na odgovoru!
Zvone (napisa):

U mainu kojeg ste dobili uz zadatak postoji izvedena klasa TestPloca u kojoj je također definiran operator >>. Kada vaš operator >> ne bi bio virtualan, onda vaš operator ! pozvan na klasi TestPloca (opet, vidi main uz zadatak) ne bi prvo pozvao operator >> iz TestPloca, koji prvo poveća brojač poziva i onda poziva operator >> iz bazne klase Ploca.
U testnim mainovima će postojati izvedena klasa koja će imati sve operatore za koje se u tekstu zadatka navodi da moraju biti virtualni.

Drugim riječima, kada vaši operatori >>, ++, – i ostali navedeni ne bi bili virtualni, ne bi bilo moguće brojanje broja poziva, što je uvjet zadatka.

"Virtualnost" je nužna samo za operator!, testiranje svih ostalih operatora može se provesti bez izvedene klase.



Aha, hvala na odgovoru!


[Vrh]
kkarlo
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 05. 2010. (08:43:59)
Postovi: (1B2)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
64 = 72 - 8

PostPostano: 19:46 sub, 26. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

U operatoru == u zadatku poligon, da li trebamo paziti na prepreke? O njima ništa ne piše...Ako su psi razvrstani na istim pozicijama, a u jednom poligonu ima prepreka, dok u drugom nema svejedno ih smatramo jednakima?
U operatoru == u zadatku poligon, da li trebamo paziti na prepreke? O njima ništa ne piše...Ako su psi razvrstani na istim pozicijama, a u jednom poligonu ima prepreka, dok u drugom nema svejedno ih smatramo jednakima?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
interista
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 11. 2010. (17:59:22)
Postovi: (2D)16
Sarma = la pohva - posuda
11 = 11 - 0

PostPostano: 22:49 sub, 26. 5. 2012    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote]Zadatak Ploca: greškom je ispuštena povratna vrijednost operatora(). Operator vraća int, i to [b]0 ako se sada na mjestu (r, s) ne nalazi ništa[/b], 1 ako se nalazi kamenčić, a 2 ako se nalazi figurica. [/quote]

[quote]Ploca Q( 4 );
cout << Q( make_pair( 3, 4 ) ) << endl; // [b] ispise 1[/b]
cout << Q( make_pair( 1, 1 ) ) << endl; // ispise 2
cout << Q( make_pair( 1, 3 ) ) << endl; //[b] ispise 1[/b][/quote]

Da li onda treba ispisat 0 ili 1?

PS: Da li je moguce osposobit strelicu prema gore u PuTTy-u? :)
Citat:
Zadatak Ploca: greškom je ispuštena povratna vrijednost operatora(). Operator vraća int, i to 0 ako se sada na mjestu (r, s) ne nalazi ništa, 1 ako se nalazi kamenčić, a 2 ako se nalazi figurica.


Citat:
Ploca Q( 4 );
cout << Q( make_pair( 3, 4 ) ) << endl; // ispise 1
cout << Q( make_pair( 1, 1 ) ) << endl; // ispise 2
cout << Q( make_pair( 1, 3 ) ) << endl; // ispise 1


Da li onda treba ispisat 0 ili 1?

PS: Da li je moguce osposobit strelicu prema gore u PuTTy-u? Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2  Sljedeće
Stranica 1 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan