Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Boom Gost
|
Postano: 18:15 sri, 9. 1. 2013 Naslov: drugi kolokvij |
|
|
Nakon što sam riješila sve stare kolokvije,sve zadatke s vježbi,ponovila zadaće i naučila sve što smo radili na predavanjima,mislila sam da će to biti dovoljno da bih zadovoljavajuće riješila kolokvij.Mislim da nije u redu da se stavljaju neke stvari koje nemamo otkud naučiti;primjerice,u bilježnici imamo riješen samo jedan primjer sustava rekurzija,dobro,shvatim i naučim to nekako,a sad dobijem sustav rekurzija na kolokviju,ali u zadatku se traži nešto što nigdje nismo niti spomenuli.Zatim,zadatak s dualnim bazama.Nigdje ništa slično nismo radili.Mislim da to stvarno nije u redu te imam dojam da se trud i rad više ne cijene.
Nakon što sam riješila sve stare kolokvije,sve zadatke s vježbi,ponovila zadaće i naučila sve što smo radili na predavanjima,mislila sam da će to biti dovoljno da bih zadovoljavajuće riješila kolokvij.Mislim da nije u redu da se stavljaju neke stvari koje nemamo otkud naučiti;primjerice,u bilježnici imamo riješen samo jedan primjer sustava rekurzija,dobro,shvatim i naučim to nekako,a sad dobijem sustav rekurzija na kolokviju,ali u zadatku se traži nešto što nigdje nismo niti spomenuli.Zatim,zadatak s dualnim bazama.Nigdje ništa slično nismo radili.Mislim da to stvarno nije u redu te imam dojam da se trud i rad više ne cijene.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
mariana1 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 11. 2009. (13:14:00) Postovi: (C)16
|
|
[Vrh] |
|
Ožalošćeni student Gost
|
|
[Vrh] |
|
helga123 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 01. 2013. (19:10:24) Postovi: (3)16
|
Postano: 19:18 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja.
Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja.
|
|
[Vrh] |
|
limesXYZ Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 11. 2012. (00:49:28) Postovi: (10)16
|
Postano: 19:28 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Prošao sam sve kolokvije stare, sve zadaće, vježbe, dvije zbirke iz linerne algebre i nigdje nisam naišao na sličan 1.,2. i 3.b stvarno sam razočaran ne znam što da kažem ovo je bilo užasno. ne znam što imaju od ovoga al eto neka im bude. naravno, imat će obrazloženje za ovo kao i za sve na našem faksu jer jedino vidim kod nas studenti nikad nemaju nikakva prava da se "žale". pa jedan rok imamo i još ovako osjećam se ko zadnje smeće koje je učilo 19 sati dnevno nizašto. a da ne spominjem razliku u težni kolokvija lani i ove godine????????????????????????????????? ima li to sve smisla???
hvala što nas uništavate i ubijate u pojam, od srca hvala! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
[size=9][color=#999999]Added after 1 minutes:[/color][/size]
[quote="helga123"]Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja.[/quote]
daj mi primjer 1. 2. i 3.b hvala!!! gdje to ima na netu??????????
Prošao sam sve kolokvije stare, sve zadaće, vježbe, dvije zbirke iz linerne algebre i nigdje nisam naišao na sličan 1.,2. i 3.b stvarno sam razočaran ne znam što da kažem ovo je bilo užasno. ne znam što imaju od ovoga al eto neka im bude. naravno, imat će obrazloženje za ovo kao i za sve na našem faksu jer jedino vidim kod nas studenti nikad nemaju nikakva prava da se "žale". pa jedan rok imamo i još ovako osjećam se ko zadnje smeće koje je učilo 19 sati dnevno nizašto. a da ne spominjem razliku u težni kolokvija lani i ove godine????????????????????????????????? ima li to sve smisla???
hvala što nas uništavate i ubijate u pojam, od srca hvala!
Added after 1 minutes:
helga123 (napisa): | Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja. |
daj mi primjer 1. 2. i 3.b hvala!!! gdje to ima na netu??????????
|
|
[Vrh] |
|
Boom Gost
|
Postano: 19:32 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="helga123"]Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja.[/quote]
Kolegice,možete li nam otkriti tu čudotvornu tehniku učenja?Da nam pomognete svima.
helga123 (napisa): | Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja. |
Kolegice,možete li nam otkriti tu čudotvornu tehniku učenja?Da nam pomognete svima.
|
|
[Vrh] |
|
*devil* Forumaš(ica)
Pridružen/a: 31. 05. 2010. (18:54:43) Postovi: (20)16
|
Postano: 19:35 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Mislim da nije bio bit dobit sve na pladnju ili ne, stvar je u tome da se u potpunosti moraš usredotočit na ono što radiš i što se traži od tebe, neću ni pisat kolko su neki zadaci bili nejasno postavljeni, do onih u kojima si imao nešto što nisi nikad koristio na linearnoj ili još bolje sreo na istom kolegiju.
Zadnje vježbe su se svele na brzinski prelazak krivulja drugog reda i rekurzija, ok, bilo je i polovično, ali ni u jednim starim zadaćama,starim kolokivijima nije se tražio ostatak prilikom djeljenja...
odakle da ja to znam... niti sam di vidla niti se srela s tim, nadalje, ako se već zahtjevalo malo dublje naše promišljanje,razmišljanje i zaključivanje za ovakve zadatke po mom mišljenju je bilo premalo vremena...
neke zadatke nisam ni stigl riješit- sad će ispast da sam ja kriva što nisam ne znam ni ja sama što...
Ponosno ću reć da sam učila 2 tjedna pred kolokvij al samo linearnu, zanemarila ostale kolegije jer je ona važnija, dnevno utrošeno vrijeme neću ni spominjat na prelascima vježbi, rješavanju zadaća i tako dalje za što...
Da bi na kraju došla sva isfrustrirana kući i zapitala se koji dio linearne nisam prošla... !!!!
Mislim da nije bio bit dobit sve na pladnju ili ne, stvar je u tome da se u potpunosti moraš usredotočit na ono što radiš i što se traži od tebe, neću ni pisat kolko su neki zadaci bili nejasno postavljeni, do onih u kojima si imao nešto što nisi nikad koristio na linearnoj ili još bolje sreo na istom kolegiju.
Zadnje vježbe su se svele na brzinski prelazak krivulja drugog reda i rekurzija, ok, bilo je i polovično, ali ni u jednim starim zadaćama,starim kolokivijima nije se tražio ostatak prilikom djeljenja...
odakle da ja to znam... niti sam di vidla niti se srela s tim, nadalje, ako se već zahtjevalo malo dublje naše promišljanje,razmišljanje i zaključivanje za ovakve zadatke po mom mišljenju je bilo premalo vremena...
neke zadatke nisam ni stigl riješit- sad će ispast da sam ja kriva što nisam ne znam ni ja sama što...
Ponosno ću reć da sam učila 2 tjedna pred kolokvij al samo linearnu, zanemarila ostale kolegije jer je ona važnija, dnevno utrošeno vrijeme neću ni spominjat na prelascima vježbi, rješavanju zadaća i tako dalje za što...
Da bi na kraju došla sva isfrustrirana kući i zapitala se koji dio linearne nisam prošla... !!!!
_________________ Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti, jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti. Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča.
|
|
[Vrh] |
|
mala_narancasta Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 05. 2012. (16:38:26) Postovi: (18)16
Spol:
|
Postano: 19:37 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="Boom"][quote="helga123"]Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja.[/quote]
Kolegice,možete li nam otkriti tu čudotvornu tehniku učenja?Da nam pomognete svima.[/quote]
Mislim da je u pitanju učenje s razumijevanjem.. :twisted:
Boom (napisa): | helga123 (napisa): | Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja. |
Kolegice,možete li nam otkriti tu čudotvornu tehniku učenja?Da nam pomognete svima. |
Mislim da je u pitanju učenje s razumijevanjem..
|
|
[Vrh] |
|
*devil* Forumaš(ica)
Pridružen/a: 31. 05. 2010. (18:54:43) Postovi: (20)16
|
Postano: 19:39 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="mala_narancasta"][quote="Boom"][quote="helga123"]Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja.[/quote]
Kolegice,možete li nam otkriti tu čudotvornu tehniku učenja?Da nam pomognete svima.[/quote]
Mislim da je u pitanju učenje s razumijevanjem.. :twisted:[/quote]
da, a ja sjedim doma i učim linearnu napamet... :?: :?: :!:
mala_narancasta (napisa): | Boom (napisa): | helga123 (napisa): | Ja se ne slažem sa vama.
Kolokvij je bio možda nijansu teži od prethodnih, i to samo zato što u nekim zadacima niste direktno dobili sve na pladnju.
Al mislim da netko ko je rješio sve prethodne kolokvije, zadaće, zadatke sa vježbi i prošao po predavanjima da je trebao rješiti te zadatke. Tipovi zadataka su slični prethodnim kolokvijima, osim možda varijante zadatka s dualnim bazama.
Tako da, neko ko nije imao pojma o čemu se radi, i što raditi u tim zadacima, nek se zapita o svojoj tehnici učenja. |
Kolegice,možete li nam otkriti tu čudotvornu tehniku učenja?Da nam pomognete svima. |
Mislim da je u pitanju učenje s razumijevanjem.. |
da, a ja sjedim doma i učim linearnu napamet...
_________________ Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti, jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti. Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 19:42 sri, 9. 1. 2013 Naslov: drugi kolokvij |
|
|
Realno, korist odlaska na vježbe za ovaj kolokvij = nema smisla.
Pokaži mi gdje su vidljivi ti zadaci pa nama sa lošom tehnikom istakni put prema tvom znanju.
Nadalje, rezultate još nismo dobili niti je ovdje riječ o prolasku, padu ili tehnici, već o čistoj korektnosti, stoga svoju kao i tuđu tehniku ostavi profesoru da ju procjenjuje.
Nitko ne priča o nemogućnosti prolaska kolokvija, već u teoriji- trud donosi uspjeh, a osobno moja tehnika se teško zadovoljava sa dovoljnim, ne znam kako za tebe.
LP
Realno, korist odlaska na vježbe za ovaj kolokvij = nema smisla.
Pokaži mi gdje su vidljivi ti zadaci pa nama sa lošom tehnikom istakni put prema tvom znanju.
Nadalje, rezultate još nismo dobili niti je ovdje riječ o prolasku, padu ili tehnici, već o čistoj korektnosti, stoga svoju kao i tuđu tehniku ostavi profesoru da ju procjenjuje.
Nitko ne priča o nemogućnosti prolaska kolokvija, već u teoriji- trud donosi uspjeh, a osobno moja tehnika se teško zadovoljava sa dovoljnim, ne znam kako za tebe.
LP
|
|
[Vrh] |
|
000 Gost
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
Postano: 19:49 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Ne znam točno čega se traži obrazloženje, ali stojim iza svega
što je zadano u kolokviju jer sam prijedloge zadataka od strane
asistenata djelomično modificirao i na kraju odobrio.
Trenutačno inače ispravljam peti ("teorijski") zadatak o čemu
ću napisati poseban post, kako bi možda bio od koristi kod učenja.
(Pa ću možda i ja tražiti obrazloženje za hrpu besmislica i
očito nenaučenih pojmova koju pritom čitam...ali, pustimo sad to).
Zadaci na kolokviju (možda ću konkretno pisati samo o jednoj
grupi, ako spomenem neke konkretne brojeve, a druga je analogna).
1. zadatak
Jedino treba znati da matrica prijelaza mora biti regularna te
se trivijalnim računom nalaze vrijednosti x i y koje su dobre za (a),
dok za (b) nema takvih vrijednosti jer zadana matrica B nije
regularna.
2. treba odrediti a1 i a2 ako su poznati prikazi nekih funkcionala
f1 i f2 u dualnoj bazi a1* i a2*.
Može se raditi na razne načine.
Jedan siguran svakako je taj da se primjenjuje definicija
dualne baze.
Samo početak: neka su a1 i a2 traženi, nepoznati nam vektori,
u ovom slučaju polinomi, dakle
a1(t) = x + yt, a2(t) = u + vt.
Neka su e1(t) = 1 i e2(t) = t vektori kanonske baze.
Tada je a+bt = a e1(t) + b e2(t), jasno.
Izračunamo: f1(e1) = 1, f1(e2) = 2, f2(e1)=3, f2(e2)=-1.
Iskoristimo prikaz f1 i f2 pomoću a1* i a2*.
Odatle izračunamo (to su dva sustava 2 jednadžbe s dvije nepoznanice)
vrijednosti a1*(e1) = 2, a2*(e1) = 1, a1*(e2) = -1/5,
a2*(e2) = -4/5.
Sad djelujemo s a1* i a2* na a1(t) = x + yt itd.
Izračunaju se x, y odnosno u, v i to daje tražene vektore (polinome)
Istina je da je vjerojatno ovaj zadatak drukčiji od standardnih
po tome što se iz a1* i a2* treba izračunati a1 i a2,
no "tehnika" je ista, samo se mijenja smisao nepoznanica.
3. zadatak
(a) potpuno standardni, trivijalna dijagonalizacija
(b) da bi operator bio rotacija oko neke osi, mora imati
svojstvenu vrijednost 1 (nepomični vektori na osi),
a k tome, kad napišemo matricu rotacije u standardnom
obliku (dakle, npr u bazi čiji prvi vektor ima smjer osi)
1 0 0
0 cos x -sin x
0 sinx cos x
vidimo da je trag jednak 1 + 2 cos x, odakle se dobiva
kut rotacije.
4. zadatak
Vrlo standardna rekurzija, svojstvene vrijednosti su očito
2 i 3, lako se dobiva xn = 3*2^n + 3^n, yn = 3^n.
Mali dodatak s 2013 služi samo zato da se pogleda konkretna
vrijednost, naime umnožak xn*yn ima dio koji je djeljiv
sa 6 (čim ima 3*2) i dio koji uvijek daje ostatak 3 pri dijeljenju
sa 6 . Taj dodatak neće nositi "puno" bodova.
O 5. zadatku naknadno, kasnije.
Moja procjena: oni koji vladaju osnovnim stvarima
trebali bi
skupiti 30 bodova već na zadacima 1, 3(a), 4 i 5(a).
(od mogućih 42, čini mi se).
Zadaci 2. i 4(b), istina je, traže više "uključivanje mozga" (kako je
netko napisao), no valjda se i tu može skupiti nekoliko bodova.
Spreman sam na daljnja obrazloženja, no ne sad odmah jer
ispravljam 5. zadatak (prešao sam na ovaj post) isključivo
zbog gnjevnih reakcija na "ovo što se danas dogodilo", i to
radije na konzultacijama i u smirenijem tonu. No, kažem,
odgovorit ću na svako korektno pitanje.
Ne znam točno čega se traži obrazloženje, ali stojim iza svega
što je zadano u kolokviju jer sam prijedloge zadataka od strane
asistenata djelomično modificirao i na kraju odobrio.
Trenutačno inače ispravljam peti ("teorijski") zadatak o čemu
ću napisati poseban post, kako bi možda bio od koristi kod učenja.
(Pa ću možda i ja tražiti obrazloženje za hrpu besmislica i
očito nenaučenih pojmova koju pritom čitam...ali, pustimo sad to).
Zadaci na kolokviju (možda ću konkretno pisati samo o jednoj
grupi, ako spomenem neke konkretne brojeve, a druga je analogna).
1. zadatak
Jedino treba znati da matrica prijelaza mora biti regularna te
se trivijalnim računom nalaze vrijednosti x i y koje su dobre za (a),
dok za (b) nema takvih vrijednosti jer zadana matrica B nije
regularna.
2. treba odrediti a1 i a2 ako su poznati prikazi nekih funkcionala
f1 i f2 u dualnoj bazi a1* i a2*.
Može se raditi na razne načine.
Jedan siguran svakako je taj da se primjenjuje definicija
dualne baze.
Samo početak: neka su a1 i a2 traženi, nepoznati nam vektori,
u ovom slučaju polinomi, dakle
a1(t) = x + yt, a2(t) = u + vt.
Neka su e1(t) = 1 i e2(t) = t vektori kanonske baze.
Tada je a+bt = a e1(t) + b e2(t), jasno.
Izračunamo: f1(e1) = 1, f1(e2) = 2, f2(e1)=3, f2(e2)=-1.
Iskoristimo prikaz f1 i f2 pomoću a1* i a2*.
Odatle izračunamo (to su dva sustava 2 jednadžbe s dvije nepoznanice)
vrijednosti a1*(e1) = 2, a2*(e1) = 1, a1*(e2) = -1/5,
a2*(e2) = -4/5.
Sad djelujemo s a1* i a2* na a1(t) = x + yt itd.
Izračunaju se x, y odnosno u, v i to daje tražene vektore (polinome)
Istina je da je vjerojatno ovaj zadatak drukčiji od standardnih
po tome što se iz a1* i a2* treba izračunati a1 i a2,
no "tehnika" je ista, samo se mijenja smisao nepoznanica.
3. zadatak
(a) potpuno standardni, trivijalna dijagonalizacija
(b) da bi operator bio rotacija oko neke osi, mora imati
svojstvenu vrijednost 1 (nepomični vektori na osi),
a k tome, kad napišemo matricu rotacije u standardnom
obliku (dakle, npr u bazi čiji prvi vektor ima smjer osi)
1 0 0
0 cos x -sin x
0 sinx cos x
vidimo da je trag jednak 1 + 2 cos x, odakle se dobiva
kut rotacije.
4. zadatak
Vrlo standardna rekurzija, svojstvene vrijednosti su očito
2 i 3, lako se dobiva xn = 3*2^n + 3^n, yn = 3^n.
Mali dodatak s 2013 služi samo zato da se pogleda konkretna
vrijednost, naime umnožak xn*yn ima dio koji je djeljiv
sa 6 (čim ima 3*2) i dio koji uvijek daje ostatak 3 pri dijeljenju
sa 6 . Taj dodatak neće nositi "puno" bodova.
O 5. zadatku naknadno, kasnije.
Moja procjena: oni koji vladaju osnovnim stvarima
trebali bi
skupiti 30 bodova već na zadacima 1, 3(a), 4 i 5(a).
(od mogućih 42, čini mi se).
Zadaci 2. i 4(b), istina je, traže više "uključivanje mozga" (kako je
netko napisao), no valjda se i tu može skupiti nekoliko bodova.
Spreman sam na daljnja obrazloženja, no ne sad odmah jer
ispravljam 5. zadatak (prešao sam na ovaj post) isključivo
zbog gnjevnih reakcija na "ovo što se danas dogodilo", i to
radije na konzultacijama i u smirenijem tonu. No, kažem,
odgovorit ću na svako korektno pitanje.
|
|
[Vrh] |
|
limesXYZ Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 11. 2012. (00:49:28) Postovi: (10)16
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
Postano: 20:08 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
I da, u prethodnom postu napisao sam zabunom,
u vezi s bodovanjem - 4(b),
a mislio sam 3(b), jer niti nema 4(b) (osim ako tako ne nazovemo
pitanje o djeljivosti).
Ideja je da 3(a), premda (odnosno baš zato što je) šablonski
nosi više bodova od 3(b), recimo 12:8.
(I da se pritom malo mogu istaknuti oni koji znaju kako izgleda
matrica rotacije pa zarade nešto na (b)).
I da, u prethodnom postu napisao sam zabunom,
u vezi s bodovanjem - 4(b),
a mislio sam 3(b), jer niti nema 4(b) (osim ako tako ne nazovemo
pitanje o djeljivosti).
Ideja je da 3(a), premda (odnosno baš zato što je) šablonski
nosi više bodova od 3(b), recimo 12:8.
(I da se pritom malo mogu istaknuti oni koji znaju kako izgleda
matrica rotacije pa zarade nešto na (b)).
|
|
[Vrh] |
|
dabarnisamstudirao Gost
|
Postano: 20:13 sri, 9. 1. 2013 Naslov: odgovor |
|
|
Dragi kolege studenti.
Slučajno mi je skrenuta pažnja na ovu diskusiju, pa sam odlučio malo pročitati.
Ispričavam se što ovo možda nema direktne veze s vašim zadacima.
Zahvaljujem Bogu što nisam s vama pisao taj kolokvij, jer bi vjerojatno brzo ga završio.
Htio bih vas samo motivirati u vašem daljnjem studiju i utješiti vas, jer takvi kolokviji nisu ni najmanje najgore stvari koje vas čekaju :)
Kada za nekoliko godina, neki od najupornijih i tada najnačitaniji budete završili svoj studij. Vidjet ćete kakav vas kolokvij čeka kad budete tražili posao.
Tada ćete vidjeti da ovaj kolokvij i nije bio toliko težak, samo je možda trebalo ranije pomaknuti granice i učiti i ono neočekivano.
Živi i zdravi mi budite i pametno sudite.
Dragi kolege studenti.
Slučajno mi je skrenuta pažnja na ovu diskusiju, pa sam odlučio malo pročitati.
Ispričavam se što ovo možda nema direktne veze s vašim zadacima.
Zahvaljujem Bogu što nisam s vama pisao taj kolokvij, jer bi vjerojatno brzo ga završio.
Htio bih vas samo motivirati u vašem daljnjem studiju i utješiti vas, jer takvi kolokviji nisu ni najmanje najgore stvari koje vas čekaju
Kada za nekoliko godina, neki od najupornijih i tada najnačitaniji budete završili svoj studij. Vidjet ćete kakav vas kolokvij čeka kad budete tražili posao.
Tada ćete vidjeti da ovaj kolokvij i nije bio toliko težak, samo je možda trebalo ranije pomaknuti granice i učiti i ono neočekivano.
Živi i zdravi mi budite i pametno sudite.
|
|
[Vrh] |
|
000 Gost
|
|
[Vrh] |
|
*devil* Forumaš(ica)
Pridružen/a: 31. 05. 2010. (18:54:43) Postovi: (20)16
|
Postano: 20:14 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
u 3 b, ako smo ispisali matrice rotacija oko svake osi pojedinačno za kut Fi, i došli do određenog zaključka, u tom slučaju dobrog zaključka dal je moguće dobit sve bodove za to ili samo dio jer je riješen ali ne na način na koji se očekivalo.
u 3 b, ako smo ispisali matrice rotacija oko svake osi pojedinačno za kut Fi, i došli do određenog zaključka, u tom slučaju dobrog zaključka dal je moguće dobit sve bodove za to ili samo dio jer je riješen ali ne na način na koji se očekivalo.
_________________ Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti, jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti. Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča.
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
Postano: 20:21 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Samo 2?
Ne morate kolokvij napisati za 5, boduju se i druge stvari.
A za 40-45 bodova sasvim je dosta 2 sata, čak i uz
pretpostavku da vas je užasno zbunilo dijeljenje sa 6
(prava tortura, zanm) i da ste se, sasvim objektivno, malo
zapetljali s dualnom bazom i ostali zapetljani do kraja kolokvija.
Usput, u ponedjeljak su bili dodatni testovi, dakle testovi
s _unaprijed poznatim_ zadacima, pisani po drugi put
(osim nekolicine koja nije pisala zbog bolesti pa im je sad
to bio prvi takav test). To su testovi koji su studentima
važni (bar se nadam) i za koje su se imali prilike spremati
po točno poznatim i višestruko rješavanim domaćim zadaćama.
A sad pogledajte brojeve bodova (nije bitno koji su čiji,
samo ukupni dojam). Ima desetki, jasno je zašto. Ali, kako
bih ja trebao "reagirati" na neke rezultate, sami ćete prepoznati
koje? Što bih trebao zaključiti o silnom učenju i razumijevanju
gradiva? Ovo bez uvrede i zamjerke bilo kome.
Samo 2?
Ne morate kolokvij napisati za 5, boduju se i druge stvari.
A za 40-45 bodova sasvim je dosta 2 sata, čak i uz
pretpostavku da vas je užasno zbunilo dijeljenje sa 6
(prava tortura, zanm) i da ste se, sasvim objektivno, malo
zapetljali s dualnom bazom i ostali zapetljani do kraja kolokvija.
Usput, u ponedjeljak su bili dodatni testovi, dakle testovi
s _unaprijed poznatim_ zadacima, pisani po drugi put
(osim nekolicine koja nije pisala zbog bolesti pa im je sad
to bio prvi takav test). To su testovi koji su studentima
važni (bar se nadam) i za koje su se imali prilike spremati
po točno poznatim i višestruko rješavanim domaćim zadaćama.
A sad pogledajte brojeve bodova (nije bitno koji su čiji,
samo ukupni dojam). Ima desetki, jasno je zašto. Ali, kako
bih ja trebao "reagirati" na neke rezultate, sami ćete prepoznati
koje? Što bih trebao zaključiti o silnom učenju i razumijevanju
gradiva? Ovo bez uvrede i zamjerke bilo kome.
|
|
[Vrh] |
|
Annoying Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 09. 2011. (09:20:11) Postovi: (1E)16
|
Postano: 20:39 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Jedina zamjerka koju ja imam na ove kolokvije je premalo vremena. Mislim da je većina nas odabrala matematiku jer volimo razmišljati, a ne učiti napamet, ali mene na kolokviju ražalosti da ja nemam vremena razmišljati. Djeluje mi kao da je cilj ovog kolegija naučiti što više tipova zadataka napamet i isprintati ih iz glave na papir u roku od 2 sata, jer barem ja na kolokviju razmišljati ne stignem. Još ako se slučajno desi neka greška poput krivo izračunatog inverza ili krivo prepisani vektori ili nešto takvo, ode nam pola sata da to popravimo i nema šanse da uspijemo imate preko 40 bodova jer ne stignemo riješiti za više. Još ako jedan zadatak neznamo, prolaz je stvarno upitan. I zbog toga se nekad i desi hrpa gluposti u kolokviju jer nam je cilj napisati što više u tako malo vremena.
Jedina zamjerka koju ja imam na ove kolokvije je premalo vremena. Mislim da je većina nas odabrala matematiku jer volimo razmišljati, a ne učiti napamet, ali mene na kolokviju ražalosti da ja nemam vremena razmišljati. Djeluje mi kao da je cilj ovog kolegija naučiti što više tipova zadataka napamet i isprintati ih iz glave na papir u roku od 2 sata, jer barem ja na kolokviju razmišljati ne stignem. Još ako se slučajno desi neka greška poput krivo izračunatog inverza ili krivo prepisani vektori ili nešto takvo, ode nam pola sata da to popravimo i nema šanse da uspijemo imate preko 40 bodova jer ne stignemo riješiti za više. Još ako jedan zadatak neznamo, prolaz je stvarno upitan. I zbog toga se nekad i desi hrpa gluposti u kolokviju jer nam je cilj napisati što više u tako malo vremena.
|
|
[Vrh] |
|
|