Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
joj Gost
|
|
[Vrh] |
|
LA2 Gost
|
Postano: 20:43 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Ti isti studenti koji si uopće dopuste završavanje na popravnim testovima (osim ljudi koji su bili bolesni) vjerojatno ni ne znaju da postoji forum iz Linearne algebre 2, a ne da sudjeluju u ovoj raspravi. Takvih studenata je uvijek bilo i bit će, ali ovdje se priča većinom o studentima koji se ne isčuđavaju nad kolokvijem nakon što su učili tri dana nego puno, puno više. Dapače aktivno sudjelovali na svim segmentima nastave, od Vaših predavanja, vježbi, konzultacija, redovno i samostalno rješavali zadaće, te se konstantno trudili i učili. Nitko ne traži lagane kolokvije ni da se predmet položi bez adekvatnog znanja istog, ali smatram da ovo nije ekvivalent znanja već hvatanje na tankom ledu što nije smisao studiranja, jer ćete uvijek moći naći zadatke koje apsolutno nitko od nas neće znati riješiti. Bit bi trebao biti da se uz redovan rad riješi kolokvij normalno,a ne da ljudi od šokova ne mogu doći k sebi cijeli dan....
Ti isti studenti koji si uopće dopuste završavanje na popravnim testovima (osim ljudi koji su bili bolesni) vjerojatno ni ne znaju da postoji forum iz Linearne algebre 2, a ne da sudjeluju u ovoj raspravi. Takvih studenata je uvijek bilo i bit će, ali ovdje se priča većinom o studentima koji se ne isčuđavaju nad kolokvijem nakon što su učili tri dana nego puno, puno više. Dapače aktivno sudjelovali na svim segmentima nastave, od Vaših predavanja, vježbi, konzultacija, redovno i samostalno rješavali zadaće, te se konstantno trudili i učili. Nitko ne traži lagane kolokvije ni da se predmet položi bez adekvatnog znanja istog, ali smatram da ovo nije ekvivalent znanja već hvatanje na tankom ledu što nije smisao studiranja, jer ćete uvijek moći naći zadatke koje apsolutno nitko od nas neće znati riješiti. Bit bi trebao biti da se uz redovan rad riješi kolokvij normalno,a ne da ljudi od šokova ne mogu doći k sebi cijeli dan....
|
|
[Vrh] |
|
limesXYZ Forumaš(ica)

Pridružen/a: 23. 11. 2012. (00:49:28) Postovi: (10)16
|
|
[Vrh] |
|
ivan1004 Gost
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
perorope Gost
|
|
[Vrh] |
|
perorope Gost
|
|
[Vrh] |
|
helga123 Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 01. 2013. (19:10:24) Postovi: (3)16
|
|
[Vrh] |
|
ivan1004 Gost
|
|
[Vrh] |
|
Rangers Gost
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
novi1234 Gost
|
|
[Vrh] |
|
shrek Gost
|
Postano: 22:28 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Slučajno naiđem na ovo i samo imam reći u pravu ste uz linearnu sad se to dešava i na većini ostalih kolegija (primjenjena, elementarna) svaki kolegi na jednoj godini su tako iznenađujući može ih sram biti, uspoređujući vježbe i predavanja i onda dođeš na kolokvij i osjećaš se kao malo dijete kad dobije kinder jaje kad ga otvara ne zna što ga čeka isti su nam takvi i kolokviji, asistenti rade zadatke koje mi i samo bi mogli doma skužiti , a nama za zadaću daju ono što ni sami ne znaju riješit ( elementarna i primjenjena), sami ste prije svi napomenuli taj jedan rok i zaista strašno , očito smo mi jedini sa Hr sveučilišta koji su budale i nedamo se skupiti, pa bilo je nekih priča za rok u 9. mjesecu ali opet, umjesto da uz faks uživamo i osjećamo se kao studenti , ovo studiranje je kao Danteov pakao. Svake godine je sve gore i gore , mislim ako ovoliko ljudi pada zašto nas toliko upisuju, zašto ne smanjuju kvote, pojedini profesori su posebna priča. Svi oni kažu da mi ništ ne učimo da sigurno nećemo učiti za kolokvij kao LA koji ti odmah produži studiranje za godinu dana tu su novci, vrijeme , živci,......
:twisted:
Slučajno naiđem na ovo i samo imam reći u pravu ste uz linearnu sad se to dešava i na većini ostalih kolegija (primjenjena, elementarna) svaki kolegi na jednoj godini su tako iznenađujući može ih sram biti, uspoređujući vježbe i predavanja i onda dođeš na kolokvij i osjećaš se kao malo dijete kad dobije kinder jaje kad ga otvara ne zna što ga čeka isti su nam takvi i kolokviji, asistenti rade zadatke koje mi i samo bi mogli doma skužiti , a nama za zadaću daju ono što ni sami ne znaju riješit ( elementarna i primjenjena), sami ste prije svi napomenuli taj jedan rok i zaista strašno , očito smo mi jedini sa Hr sveučilišta koji su budale i nedamo se skupiti, pa bilo je nekih priča za rok u 9. mjesecu ali opet, umjesto da uz faks uživamo i osjećamo se kao studenti , ovo studiranje je kao Danteov pakao. Svake godine je sve gore i gore , mislim ako ovoliko ljudi pada zašto nas toliko upisuju, zašto ne smanjuju kvote, pojedini profesori su posebna priča. Svi oni kažu da mi ništ ne učimo da sigurno nećemo učiti za kolokvij kao LA koji ti odmah produži studiranje za godinu dana tu su novci, vrijeme , živci,......
|
|
[Vrh] |
|
pahuljica Gost
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
Postano: 23:10 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Poštovane studentice i studenti,
Koliko god sam pripravan raspravljati o svemu u vezi s kolegijem,
kolokvijima itd, trebate uzeti u obzir da
(a) ne mogu neprestano odgovarati na pitanja i primjedbe,
koje dobrim dijelom više nisu na razini pitanja i primjedbi
nego kleveta (da li ja možda pišem i pod nekim pseudonimom,
valjda kako bih sam sebi pružao podršku? pa to je krajnje
zlonamjerno i glupo, ja sam uostalom jedini ovdje koji stoji
sa svojim imenom i prezimenom iza svog stava...naravno,
studenti se valjda boje revanšizma, kao da bih ja ikome
zakinuo bod ili ocjenu zato što nešto prigovori...potpuno
besmisleno), širenja panike i ničim argumentiranih,
katkad samih sebi proturječnih optužbi (npr. s jedne strane
zadaci nekima nisu dovoljno šablonski, ali s druge strane
ne vole šablonski pristup zadacima), da i ne spominjem
izderavanja velikim slovima, suvišnim desecima upitnika
i ostalom forumskom ikonografijom.
(b) na kolokviju se, ni ovaj put, nisu tražila nikakva čuda,
a svatko tko je bio kod mene na završnom ispitu zna da će,
uz pokazano razumijevanje gradiva, naići ne samo
na izostanak bilo kakvog cjepidlačenja nego i na zaokruživanje
ocjene naviše, ako je to ikako moguće.
Ne jednom, nego dosta puta, rekao sam, uz upis "tanke"
ocjene dovoljan - ovo sad nekako jedva može proći, ali
budite svjesni da s takvim "znanjem" Linearne algebre 1
nećete se dobro provesti na LA 2, gdje treba znati cijelu LA1
i još puno toga što je značajno složenije gradivo.
Sad je, naravno (a to je ljudski, općenito) najteže biti i
malo samokritičan i uvidjeti koliko je od tog silnog vremena
utrošenog na učenje, koje spominjete, dovelo do stvarnog
razumijevanja gradiva.
U kolokviju (i inače) imate i šablonskih zadataka, i poneki
gdje treba pokazati da se naučenim metodama zna
postaviti i možda riješiti neki zadatak koji nije doslovce isti
kao prethodno rješavani. Nitko neće pasti ispit, izgubiti
godinu života itd ako je slučano pogriješio kod invertiranja
matrice ili slično. No, ima i previše primjera potpunog
nerazumijevanja smisla i same tehnike rada, s oslanjanjem
na puko memoriranje, i to jako djelomično memoriranje.
(c) U vašim reakcijama niste se puno osvrtali na indikativan
primjer dodatnog testa od prekjučer. Nije to maleni uzorak -
to je 30-ak studenata, dakle četvrtina ukupnog broja, otprilike.
Zašto mnogima nije dovoljno niti da zadatke znaju unaprijed?
A na kolokviju je, kao, problem da zadaci nisu dovoljno slični
zadacima s prošlogodišnjih kolokvija!
Na jučerašnje konzultacije došle su svega tri studentice.
To mi nije baš slutilo na dobro, ali OK - sve je to neobavezno.
No, među zadacima za koje su me pitale (a s prijašnjih
kolokvija) bilo je par njih sasvim sličnih (i već odabranih
i isprintanih) onima s današnjeg kolokvija. Jasno, nisam im
to rekao nego protumačio rješavanje i možda im je to
bilo korisno. Tri studentice. Prije 1. kolokvija došlo ih je 12-13.
Možda nije bitno, ali i to nešto govori.
(d) Krajnja je zabluda da se tendenciozno daje teže kolokvije
zato da bi,valjda, studenti što lošije prošli, To je protivno
svakom shvaćanju zdravog razuma i, uostalom,
krajnje kontraproduktivno za pojedine profesore i za fakultet
u cjelini. Ja imam najmanje posla i najugodniji je onda ako
studenti što bolje znaju i što bolje prođu, a tada ću i ja
biti bolje vrednovan jer imam veću prolaznost i "svi
zadovoljni". Ovako, moram više puta i pismeno i usmeno
ispitivati iste studente. što je vrlo naporno. Oni koji stvarno
dobro znaju gotovi su za nekoliko minuta. Oni koji su
dobro razumijeli primjere koje sam višekratno ponavljao
na predavanjima u 2-3 retka odgovore na "teorijsko" pitanje
ili riješe u isto toliko redaka zadatak koji traži malo
bolji pregled gradiva od puke šablone (vidite zadatak
3(a) i 3(b), već spomenuti). Dobro, ne moraju svi biti
strašno efikasni, ali ocjene i bodovi trebaju odražavati
nekakav raspon znanja - ali i sposobnosti konkretnog
računanja (koje se većinom svodi na elementarne transformacije
te množenje ne-velikih matrica i slično).
Ima šanse za svakoga, ali neće sve biti samo puke šablone.
Hoće li novi profesori matematike svoje buduće učenike
učiti kako je matematika (samo) hrpa formula i mehaničkih
postupaka koje treba memorirati - jer su tako i njih učili
na fakultetu? To će znatno pridonijeti ionako "velikoj"
popularnosti matematike.
Na kraju, ako smatrate da nisam dovoljno dobronamjeran što
sam doista pripravan otvoreno o svemu raspravljati sa
studentima (ona insinuacija da sam sebi odobravam, a pod
nekim pseudonimom toliko je jadna i odvratna da mi je
žao da uopće ima studenata - ako je to naš student, doista -
koji se tako nisko spuštaju u svojim frustracijama),
prekinimo ovdje normalno komuniciranje i žalite se
formalno na regularnost kolokvija Mogu samo naslutiti da
će se reći kako to nema smisla, jer u ovom cijelom
nepravednom sustavu nitko nije na strani studenata.
A traži se samo malo snalaženja u linearnoj algebri.
Ako baš želite, čim pregledam 5. zadatak do kraja mogu vam ovdje
izložiti "reviju bisera" koji će ilustrirati s kakvim se to
razumijevanjem gradiva pristupilo kolokviju.
I, da, kad bih si birao pseudonim (žensko ime, kakvo
genijalno lukavstvo)
to sigurno ne bi bila "Helga". Svatko tko je
ikad slušao moje predavanje mogao bi barem toliko
zaključiti i sam
Hvala na čitanju.
Juraj Šiftar
Poštovane studentice i studenti,
Koliko god sam pripravan raspravljati o svemu u vezi s kolegijem,
kolokvijima itd, trebate uzeti u obzir da
(a) ne mogu neprestano odgovarati na pitanja i primjedbe,
koje dobrim dijelom više nisu na razini pitanja i primjedbi
nego kleveta (da li ja možda pišem i pod nekim pseudonimom,
valjda kako bih sam sebi pružao podršku? pa to je krajnje
zlonamjerno i glupo, ja sam uostalom jedini ovdje koji stoji
sa svojim imenom i prezimenom iza svog stava...naravno,
studenti se valjda boje revanšizma, kao da bih ja ikome
zakinuo bod ili ocjenu zato što nešto prigovori...potpuno
besmisleno), širenja panike i ničim argumentiranih,
katkad samih sebi proturječnih optužbi (npr. s jedne strane
zadaci nekima nisu dovoljno šablonski, ali s druge strane
ne vole šablonski pristup zadacima), da i ne spominjem
izderavanja velikim slovima, suvišnim desecima upitnika
i ostalom forumskom ikonografijom.
(b) na kolokviju se, ni ovaj put, nisu tražila nikakva čuda,
a svatko tko je bio kod mene na završnom ispitu zna da će,
uz pokazano razumijevanje gradiva, naići ne samo
na izostanak bilo kakvog cjepidlačenja nego i na zaokruživanje
ocjene naviše, ako je to ikako moguće.
Ne jednom, nego dosta puta, rekao sam, uz upis "tanke"
ocjene dovoljan - ovo sad nekako jedva može proći, ali
budite svjesni da s takvim "znanjem" Linearne algebre 1
nećete se dobro provesti na LA 2, gdje treba znati cijelu LA1
i još puno toga što je značajno složenije gradivo.
Sad je, naravno (a to je ljudski, općenito) najteže biti i
malo samokritičan i uvidjeti koliko je od tog silnog vremena
utrošenog na učenje, koje spominjete, dovelo do stvarnog
razumijevanja gradiva.
U kolokviju (i inače) imate i šablonskih zadataka, i poneki
gdje treba pokazati da se naučenim metodama zna
postaviti i možda riješiti neki zadatak koji nije doslovce isti
kao prethodno rješavani. Nitko neće pasti ispit, izgubiti
godinu života itd ako je slučano pogriješio kod invertiranja
matrice ili slično. No, ima i previše primjera potpunog
nerazumijevanja smisla i same tehnike rada, s oslanjanjem
na puko memoriranje, i to jako djelomično memoriranje.
(c) U vašim reakcijama niste se puno osvrtali na indikativan
primjer dodatnog testa od prekjučer. Nije to maleni uzorak -
to je 30-ak studenata, dakle četvrtina ukupnog broja, otprilike.
Zašto mnogima nije dovoljno niti da zadatke znaju unaprijed?
A na kolokviju je, kao, problem da zadaci nisu dovoljno slični
zadacima s prošlogodišnjih kolokvija!
Na jučerašnje konzultacije došle su svega tri studentice.
To mi nije baš slutilo na dobro, ali OK - sve je to neobavezno.
No, među zadacima za koje su me pitale (a s prijašnjih
kolokvija) bilo je par njih sasvim sličnih (i već odabranih
i isprintanih) onima s današnjeg kolokvija. Jasno, nisam im
to rekao nego protumačio rješavanje i možda im je to
bilo korisno. Tri studentice. Prije 1. kolokvija došlo ih je 12-13.
Možda nije bitno, ali i to nešto govori.
(d) Krajnja je zabluda da se tendenciozno daje teže kolokvije
zato da bi,valjda, studenti što lošije prošli, To je protivno
svakom shvaćanju zdravog razuma i, uostalom,
krajnje kontraproduktivno za pojedine profesore i za fakultet
u cjelini. Ja imam najmanje posla i najugodniji je onda ako
studenti što bolje znaju i što bolje prođu, a tada ću i ja
biti bolje vrednovan jer imam veću prolaznost i "svi
zadovoljni". Ovako, moram više puta i pismeno i usmeno
ispitivati iste studente. što je vrlo naporno. Oni koji stvarno
dobro znaju gotovi su za nekoliko minuta. Oni koji su
dobro razumijeli primjere koje sam višekratno ponavljao
na predavanjima u 2-3 retka odgovore na "teorijsko" pitanje
ili riješe u isto toliko redaka zadatak koji traži malo
bolji pregled gradiva od puke šablone (vidite zadatak
3(a) i 3(b), već spomenuti). Dobro, ne moraju svi biti
strašno efikasni, ali ocjene i bodovi trebaju odražavati
nekakav raspon znanja - ali i sposobnosti konkretnog
računanja (koje se većinom svodi na elementarne transformacije
te množenje ne-velikih matrica i slično).
Ima šanse za svakoga, ali neće sve biti samo puke šablone.
Hoće li novi profesori matematike svoje buduće učenike
učiti kako je matematika (samo) hrpa formula i mehaničkih
postupaka koje treba memorirati - jer su tako i njih učili
na fakultetu? To će znatno pridonijeti ionako "velikoj"
popularnosti matematike.
Na kraju, ako smatrate da nisam dovoljno dobronamjeran što
sam doista pripravan otvoreno o svemu raspravljati sa
studentima (ona insinuacija da sam sebi odobravam, a pod
nekim pseudonimom toliko je jadna i odvratna da mi je
žao da uopće ima studenata - ako je to naš student, doista -
koji se tako nisko spuštaju u svojim frustracijama),
prekinimo ovdje normalno komuniciranje i žalite se
formalno na regularnost kolokvija Mogu samo naslutiti da
će se reći kako to nema smisla, jer u ovom cijelom
nepravednom sustavu nitko nije na strani studenata.
A traži se samo malo snalaženja u linearnoj algebri.
Ako baš želite, čim pregledam 5. zadatak do kraja mogu vam ovdje
izložiti "reviju bisera" koji će ilustrirati s kakvim se to
razumijevanjem gradiva pristupilo kolokviju.
I, da, kad bih si birao pseudonim (žensko ime, kakvo
genijalno lukavstvo)
to sigurno ne bi bila "Helga". Svatko tko je
ikad slušao moje predavanje mogao bi barem toliko
zaključiti i sam
Hvala na čitanju.
Juraj Šiftar
|
|
[Vrh] |
|
kkarlo Forumaš(ica)

Pridružen/a: 19. 05. 2010. (08:43:59) Postovi: (1B2)16
Spol: 
|
Postano: 23:32 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="Annoying"]Jedina zamjerka koju ja imam na ove kolokvije je premalo vremena. Mislim da je većina nas odabrala matematiku jer volimo razmišljati, a ne učiti napamet, ali mene na kolokviju ražalosti da ja nemam vremena razmišljati. Djeluje mi kao da je cilj ovog kolegija naučiti što više tipova zadataka napamet i isprintati ih iz glave na papir u roku od 2 sata, jer barem ja na kolokviju razmišljati ne stignem. [b]Još ako se slučajno desi neka greška poput krivo izračunatog inverza ili krivo prepisani vektori ili nešto takvo, ode nam pola sata da to popravimo[/b] i nema šanse da uspijemo imate preko 40 bodova jer ne stignemo riješiti za više. Još ako jedan zadatak neznamo, prolaz je stvarno upitan. I zbog toga se nekad i desi hrpa gluposti u kolokviju jer nam je cilj napisati što više u tako malo vremena.[/quote]
Čitam malo, pa reko da nešto napišem :)
Nema veze s cijelim prepiranjem, nego čisto mali savjet... Pročitaj što si napisa-o/la ovo boldano. Preporučam idući put, i kad skužiš da ti je nešto krivo, odi dalje rješavat druge zadatke, te kasnije ako imaš vremena se vrati i popravljaj.
Asistenti a i profesori ti na računskim greškama skidaju jako malo bodova - neprimjetno u cijeloj sumi... Npr, na prvom kolokviju iz primjenjene sam umjesto 180 dobio rezultat 134 i od 25 bodova sam dobio 23. Takvih situacija imaš koliko hoćeš, tako da se takve greške ispravljaju na kraju jer za dva boda ne isplati gubiti pola sata kao što kažeš i sam/a.
Cilj je provjerit da li znaš kako se nešto računa, a ne da li prepisuješ kvalitetno iz reda u red i da li dobro koristiš kalkulator...
8)
Annoying (napisa): | Jedina zamjerka koju ja imam na ove kolokvije je premalo vremena. Mislim da je većina nas odabrala matematiku jer volimo razmišljati, a ne učiti napamet, ali mene na kolokviju ražalosti da ja nemam vremena razmišljati. Djeluje mi kao da je cilj ovog kolegija naučiti što više tipova zadataka napamet i isprintati ih iz glave na papir u roku od 2 sata, jer barem ja na kolokviju razmišljati ne stignem. Još ako se slučajno desi neka greška poput krivo izračunatog inverza ili krivo prepisani vektori ili nešto takvo, ode nam pola sata da to popravimo i nema šanse da uspijemo imate preko 40 bodova jer ne stignemo riješiti za više. Još ako jedan zadatak neznamo, prolaz je stvarno upitan. I zbog toga se nekad i desi hrpa gluposti u kolokviju jer nam je cilj napisati što više u tako malo vremena. |
Čitam malo, pa reko da nešto napišem
Nema veze s cijelim prepiranjem, nego čisto mali savjet... Pročitaj što si napisa-o/la ovo boldano. Preporučam idući put, i kad skužiš da ti je nešto krivo, odi dalje rješavat druge zadatke, te kasnije ako imaš vremena se vrati i popravljaj.
Asistenti a i profesori ti na računskim greškama skidaju jako malo bodova - neprimjetno u cijeloj sumi... Npr, na prvom kolokviju iz primjenjene sam umjesto 180 dobio rezultat 134 i od 25 bodova sam dobio 23. Takvih situacija imaš koliko hoćeš, tako da se takve greške ispravljaju na kraju jer za dva boda ne isplati gubiti pola sata kao što kažeš i sam/a.
Cilj je provjerit da li znaš kako se nešto računa, a ne da li prepisuješ kvalitetno iz reda u red i da li dobro koristiš kalkulator...
Zadnja promjena: kkarlo; 23:38 sri, 9. 1. 2013; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
Valica Forumaš(ica)


Pridružen/a: 16. 02. 2012. (23:06:34) Postovi: (25)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 23:36 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Možda nije sportski pričati o svojoj srednjoj školi...ali...
Svaki test iz matematike bi se ponavljao, više od 70% razreda bi dobilo jedinice, na ispravku bi situacija bila gotovo ista.
Onda je jednom počelo negodovanje zbog zadataka, na što je profesor rekao: -U redu ljudi, hoćete da vam složim test za idiote,pa ga svi lijepo riješite i svi imate petice, pa budite svi idioti koji imaju petice a zapravo nemaju pojma o gradivu?
Na što je razred kolektivno odgovorio s da.
On- e nećete, ne želite biti idioti, ja to neću dopustiti, borite se za znanje, jednog dana ćete mi biti zahvalni.
Možda nije sportski pričati o svojoj srednjoj školi...ali...
Svaki test iz matematike bi se ponavljao, više od 70% razreda bi dobilo jedinice, na ispravku bi situacija bila gotovo ista.
Onda je jednom počelo negodovanje zbog zadataka, na što je profesor rekao: -U redu ljudi, hoćete da vam složim test za idiote,pa ga svi lijepo riješite i svi imate petice, pa budite svi idioti koji imaju petice a zapravo nemaju pojma o gradivu?
Na što je razred kolektivno odgovorio s da.
On- e nećete, ne želite biti idioti, ja to neću dopustiti, borite se za znanje, jednog dana ćete mi biti zahvalni.
Zadnja promjena: Valica; 11:23 ned, 20. 1. 2013; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
Annoying Forumaš(ica)

Pridružen/a: 07. 09. 2011. (09:20:11) Postovi: (1E)16
|
Postano: 23:57 sri, 9. 1. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="kkarlo"][quote="Annoying"]Jedina zamjerka koju ja imam na ove kolokvije je premalo vremena. Mislim da je većina nas odabrala matematiku jer volimo razmišljati, a ne učiti napamet, ali mene na kolokviju ražalosti da ja nemam vremena razmišljati. Djeluje mi kao da je cilj ovog kolegija naučiti što više tipova zadataka napamet i isprintati ih iz glave na papir u roku od 2 sata, jer barem ja na kolokviju razmišljati ne stignem. [b]Još ako se slučajno desi neka greška poput krivo izračunatog inverza ili krivo prepisani vektori ili nešto takvo, ode nam pola sata da to popravimo[/b] i nema šanse da uspijemo imate preko 40 bodova jer ne stignemo riješiti za više. Još ako jedan zadatak neznamo, prolaz je stvarno upitan. I zbog toga se nekad i desi hrpa gluposti u kolokviju jer nam je cilj napisati što više u tako malo vremena.[/quote]
Čitam malo, pa reko da nešto napišem :)
Nema veze s cijelim prepiranjem, nego čisto mali savjet... Pročitaj što si napisa-o/la ovo boldano. Preporučam idući put, i kad skužiš da ti je nešto krivo, odi dalje rješavat druge zadatke, te kasnije ako imaš vremena se vrati i popravljaj.
Asistenti a i profesori ti na računskim greškama skidaju jako malo bodova - neprimjetno u cijeloj sumi... Npr, na prvom kolokviju iz primjenjene sam umjesto 180 dobio rezultat 134 i od 25 bodova sam dobio 23. Takvih situacija imaš koliko hoćeš, tako da se takve greške ispravljaju na kraju jer za dva boda ne isplati gubiti pola sata kao što kažeš i sam/a.
Cilj je provjerit da li znaš kako se nešto računa, a ne da li prepisuješ kvalitetno iz reda u red i da li dobro koristiš kalkulator...
8)[/quote]
Ma kužim ja to, samo je problem da dobiješ ružne brojeve s kojima je teže računat i dalje ide sve gore i gore. Meni nije bila namjera napadat ni profesora ni asistente, smatram da je gradivo bilo dobro ispredavano, ono što se nije stiglo toga nije ni bilo u kolokviju. Želja mi je bila skrenuti pozornost na pomanjkanje vremena, slažem se da ne možemo dobiti sve na pladnju i potpuno iste zadatke svake godine samo s drukčijim brojevima, problem je u tome da mi ne stignemo razmišljat u ta 2 sata o 5 zadataka i tek na kolokviju dobivat ideje itd... Kako da studenti riješe više zadataka na kolokviju nego ih asistenti stignu na vježbama ( i to uz pomoć svojih papira gdje već imaju mnogo pomoćnih računa koji se odnose na staro gradivo poput množenja matrica itd. dok mi to sve moramo sami na kolokviju) ?
kkarlo (napisa): | Annoying (napisa): | Jedina zamjerka koju ja imam na ove kolokvije je premalo vremena. Mislim da je većina nas odabrala matematiku jer volimo razmišljati, a ne učiti napamet, ali mene na kolokviju ražalosti da ja nemam vremena razmišljati. Djeluje mi kao da je cilj ovog kolegija naučiti što više tipova zadataka napamet i isprintati ih iz glave na papir u roku od 2 sata, jer barem ja na kolokviju razmišljati ne stignem. Još ako se slučajno desi neka greška poput krivo izračunatog inverza ili krivo prepisani vektori ili nešto takvo, ode nam pola sata da to popravimo i nema šanse da uspijemo imate preko 40 bodova jer ne stignemo riješiti za više. Još ako jedan zadatak neznamo, prolaz je stvarno upitan. I zbog toga se nekad i desi hrpa gluposti u kolokviju jer nam je cilj napisati što više u tako malo vremena. |
Čitam malo, pa reko da nešto napišem
Nema veze s cijelim prepiranjem, nego čisto mali savjet... Pročitaj što si napisa-o/la ovo boldano. Preporučam idući put, i kad skužiš da ti je nešto krivo, odi dalje rješavat druge zadatke, te kasnije ako imaš vremena se vrati i popravljaj.
Asistenti a i profesori ti na računskim greškama skidaju jako malo bodova - neprimjetno u cijeloj sumi... Npr, na prvom kolokviju iz primjenjene sam umjesto 180 dobio rezultat 134 i od 25 bodova sam dobio 23. Takvih situacija imaš koliko hoćeš, tako da se takve greške ispravljaju na kraju jer za dva boda ne isplati gubiti pola sata kao što kažeš i sam/a.
Cilj je provjerit da li znaš kako se nešto računa, a ne da li prepisuješ kvalitetno iz reda u red i da li dobro koristiš kalkulator...
 |
Ma kužim ja to, samo je problem da dobiješ ružne brojeve s kojima je teže računat i dalje ide sve gore i gore. Meni nije bila namjera napadat ni profesora ni asistente, smatram da je gradivo bilo dobro ispredavano, ono što se nije stiglo toga nije ni bilo u kolokviju. Želja mi je bila skrenuti pozornost na pomanjkanje vremena, slažem se da ne možemo dobiti sve na pladnju i potpuno iste zadatke svake godine samo s drukčijim brojevima, problem je u tome da mi ne stignemo razmišljat u ta 2 sata o 5 zadataka i tek na kolokviju dobivat ideje itd... Kako da studenti riješe više zadataka na kolokviju nego ih asistenti stignu na vježbama ( i to uz pomoć svojih papira gdje već imaju mnogo pomoćnih računa koji se odnose na staro gradivo poput množenja matrica itd. dok mi to sve moramo sami na kolokviju) ?
|
|
[Vrh] |
|
Juraj Siftar Gost
|
|
[Vrh] |
|
LA2 Gost
|
Postano: 1:21 čet, 10. 1. 2013 Naslov: |
|
|
Uz dužno poštovanje profesore ovaj kolokvij je bio u rangu toga da upišem autoškolu i želim polagati za motor, za taj ispit se pripremam nekih 30-tak sati vožnje, dođem na ispit i gle čuda instruktor mi kaže polagat ćete ispit iz vožnje na šleperu sa dvije prikolice. Da polagat ću vožnju, da pokazat ću svoje sposobnosti vožnje i snalaženja u novoj situaciji, ali ne neću pokazati znanje koje sam naučio vozeći motor.Da odvozit ću do kraja, ali je pitanje hoću li zgaziti kojeg pješaka putem ili ogrebat nečije auto? Da ja znam voziti,ali da li je to realno očekivati da vozim šleper ako sam bio obučen za vožnju motora? Ne želim duljiti, samo želim reći kako ovaj kolokvij nije ogled znanja.Nitko ne traži kolokvije za idiote, niti da se studente pušta dalje bez pokazanog adekvatnog znanja, ali osobno smatram kako nije u redu dati ovakav kolokvij. Zadatci na kolokvijima se trebaju mjenjati iz godine u godinu, ali neka se onda i vježbe mijenjaju, ne su vježbe iste, a kolokviji sve teži i teži.
Uz dužno poštovanje profesore ovaj kolokvij je bio u rangu toga da upišem autoškolu i želim polagati za motor, za taj ispit se pripremam nekih 30-tak sati vožnje, dođem na ispit i gle čuda instruktor mi kaže polagat ćete ispit iz vožnje na šleperu sa dvije prikolice. Da polagat ću vožnju, da pokazat ću svoje sposobnosti vožnje i snalaženja u novoj situaciji, ali ne neću pokazati znanje koje sam naučio vozeći motor.Da odvozit ću do kraja, ali je pitanje hoću li zgaziti kojeg pješaka putem ili ogrebat nečije auto? Da ja znam voziti,ali da li je to realno očekivati da vozim šleper ako sam bio obučen za vožnju motora? Ne želim duljiti, samo želim reći kako ovaj kolokvij nije ogled znanja.Nitko ne traži kolokvije za idiote, niti da se studente pušta dalje bez pokazanog adekvatnog znanja, ali osobno smatram kako nije u redu dati ovakav kolokvij. Zadatci na kolokvijima se trebaju mjenjati iz godine u godinu, ali neka se onda i vježbe mijenjaju, ne su vježbe iste, a kolokviji sve teži i teži.
|
|
[Vrh] |
|
|