Rezultati su objavljeni i pretpostavljam da se pomalo
smiruje prvi val uzbuđenja oko iščekivanja i neizvjesnosti
o daljnjem toku polaganja (završni ispit ili popravni
kolokvij). Na uvidima možda se još promijeni poneki ishod,
ali uglavnom stvari stoje tako kako vidimo u popisu.
Vjerujem da je malo kome trenutačno stalo do ikakvih
analiza i statistika, jer je svatko i više nego dostatno
zaokupljen vlastitim rezultatima, no sad se ipak prilično
razbistrila situacija na kakvu su ukazivale neke gnjevne
reakcije neposredno nakon pisanja kolokvija i mnoge teške
riječi u njima (npr. mučenje, uništavanje, ubijanje u pojam,
sramota...itd).
Budući da mi je (kao i cijeloj ekipi, zajedno s asistentima)
itekako stalo do toga da svaka provjera znanja bude
korektna u svakom pogledu, a da uspjeh studenata bude
što bolji, iznijet ću ovdje nekoliko zapažanja, potkrijepljenih
približnim brojevima (uz nebitna zaokruživanja; sitne
greške su moguće jer pretražujem "vizualno").
Zaključke ću prepustiti (zainteresiranim) čitateljima
ovih podataka.
Ukupni prolaz na kolokvijima ima 70-ak studentica i
studenata, dakle još oko 50 ima šansu na popravnom
kolokviju (s tim da nekolicina zapravo nije ispunila neke
druge uvjete pa je realni broj kandidata za popravni
kolokvij nešto manji).
Stanje je poboljšano u odnosu na "prolazno" nakon
1.kolokvija, gdje prag od 30 bodova sam po sebi ne
igra bitnu ulogu, ali tada ga je prešlo njih 56.
Ukupni prosjek bodova ja 59.4, zasad.
Budući da je bilo puno rasprave oko primjerenosti i
težine pojedinih zadataka, pogledajmo redom.
1. zadatak - ukupni prosjek 6.8 bodova,
oko 60 studenata ima 10 ili 9 bodova
2. zadatak - prosjek 4.7,
oko 38 studenata ima 10 ili 9 bodova
3. zadatak - prosjek 13 bodova (od 20),
tipični broj je 15 bodova (otprilike maksimalni
na (a) i nekoliko bodova na (b)).
Zanimljivo zapažanje: maksimalnih 20 bodova
imaju dvije osobe, od kojih jedna ukupno nije
prošla kolokvije, dok druga na tom zadatku ima
više bodova nego na svim ostalima zajedno.
4.zadatak - prosjek 5.7 bodova; to je zadatak u kojem je 2
boda nosio dio s djeljivosti, koji je izazvao
posebno veliki revolt (barem na forumu).
No, 47 studenata ima barem 8 bodova na tom
zadatku pa je očito glavni dio (tipična rekurzija)
bio veći problem nego taj mali dodatak.
5. zadatak - prosjek 3.9 bodova, a kako je taj zadatak već
detaljno komentiran, pretpostavljam da je svatko
mogao uglavnom zaključiti kako i zašto je
tako prošao na njemu,
Sad citiram vlastitu procjenu otprije kolokvija, napisanu u
mom prvom postu kad se "tražilo obrazloženje":
[i]Moja procjena: oni koji vladaju osnovnim stvarima
trebali bi
skupiti 30 bodova već na zadacima 1, 3(a), 4 i 5(a).
(od mogućih 42, čini mi se).
Zadaci 2. i 4(b), istina je, traže više "uključivanje mozga" (kako je
netko napisao), no valjda se i tu može skupiti nekoliko bodova. [/i]
Možete usporediti tu procjenu s gornjim podacima. Istina je
da procjena nije bila savršena.
Juraj Šiftar
Rezultati su objavljeni i pretpostavljam da se pomalo
smiruje prvi val uzbuđenja oko iščekivanja i neizvjesnosti
o daljnjem toku polaganja (završni ispit ili popravni
kolokvij). Na uvidima možda se još promijeni poneki ishod,
ali uglavnom stvari stoje tako kako vidimo u popisu.
Vjerujem da je malo kome trenutačno stalo do ikakvih
analiza i statistika, jer je svatko i više nego dostatno
zaokupljen vlastitim rezultatima, no sad se ipak prilično
razbistrila situacija na kakvu su ukazivale neke gnjevne
reakcije neposredno nakon pisanja kolokvija i mnoge teške
riječi u njima (npr. mučenje, uništavanje, ubijanje u pojam,
sramota...itd).
Budući da mi je (kao i cijeloj ekipi, zajedno s asistentima)
itekako stalo do toga da svaka provjera znanja bude
korektna u svakom pogledu, a da uspjeh studenata bude
što bolji, iznijet ću ovdje nekoliko zapažanja, potkrijepljenih
približnim brojevima (uz nebitna zaokruživanja; sitne
greške su moguće jer pretražujem "vizualno").
Zaključke ću prepustiti (zainteresiranim) čitateljima
ovih podataka.
Ukupni prolaz na kolokvijima ima 70-ak studentica i
studenata, dakle još oko 50 ima šansu na popravnom
kolokviju (s tim da nekolicina zapravo nije ispunila neke
druge uvjete pa je realni broj kandidata za popravni
kolokvij nešto manji).
Stanje je poboljšano u odnosu na "prolazno" nakon
1.kolokvija, gdje prag od 30 bodova sam po sebi ne
igra bitnu ulogu, ali tada ga je prešlo njih 56.
Ukupni prosjek bodova ja 59.4, zasad.
Budući da je bilo puno rasprave oko primjerenosti i
težine pojedinih zadataka, pogledajmo redom.
1. zadatak - ukupni prosjek 6.8 bodova,
oko 60 studenata ima 10 ili 9 bodova
2. zadatak - prosjek 4.7,
oko 38 studenata ima 10 ili 9 bodova
3. zadatak - prosjek 13 bodova (od 20),
tipični broj je 15 bodova (otprilike maksimalni
na (a) i nekoliko bodova na (b)).
Zanimljivo zapažanje: maksimalnih 20 bodova
imaju dvije osobe, od kojih jedna ukupno nije
prošla kolokvije, dok druga na tom zadatku ima
više bodova nego na svim ostalima zajedno.
4.zadatak - prosjek 5.7 bodova; to je zadatak u kojem je 2
boda nosio dio s djeljivosti, koji je izazvao
posebno veliki revolt (barem na forumu).
No, 47 studenata ima barem 8 bodova na tom
zadatku pa je očito glavni dio (tipična rekurzija)
bio veći problem nego taj mali dodatak.
5. zadatak - prosjek 3.9 bodova, a kako je taj zadatak već
detaljno komentiran, pretpostavljam da je svatko
mogao uglavnom zaključiti kako i zašto je
tako prošao na njemu,
Sad citiram vlastitu procjenu otprije kolokvija, napisanu u
mom prvom postu kad se "tražilo obrazloženje":
Moja procjena: oni koji vladaju osnovnim stvarima
trebali bi
skupiti 30 bodova već na zadacima 1, 3(a), 4 i 5(a).
(od mogućih 42, čini mi se).
Zadaci 2. i 4(b), istina je, traže više "uključivanje mozga" (kako je
netko napisao), no valjda se i tu može skupiti nekoliko bodova.
Možete usporediti tu procjenu s gornjim podacima. Istina je
da procjena nije bila savršena.
Juraj Šiftar
|