Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Bateman Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 12. 2010. (04:09:48) Postovi: (6)16
|
|
[Vrh] |
|
kkarlo Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 05. 2010. (08:43:59) Postovi: (1B2)16
Spol:
|
Postano: 9:23 uto, 26. 11. 2013 Naslov: |
|
|
Pisao isti kolokvij ko i vi i također neću imat 10 bodova. Čak sumnjam i u 5 bodova, al ajd, možda budu malo blaže ispravljali... :D
Ugl, nije ok prigovarat na asistentovo predavanje nakon što smo dobili teški kolokvij... Tome je bilo mjesta i vremena prije, ali sad kad se zakuhalo, sad ćemo prozivat i ne znam šta... To je malo bzvz i nije OK.
Da je kolokvij bio pretežak ne treba istica ni profesoru ni asistentima. I jedni i drugi znaju dovoljno matematike da će sami uočit razliku u bodovima od prijašnjih godina i ove.
Isto tako izletavat sa čuo sam i ne znam šta, pod gostom... No comment.
Između ostalog, postoji popravni kolokvij, a nema šanse da nam ovo dvaput naprave!
:P
Pisao isti kolokvij ko i vi i također neću imat 10 bodova. Čak sumnjam i u 5 bodova, al ajd, možda budu malo blaže ispravljali...
Ugl, nije ok prigovarat na asistentovo predavanje nakon što smo dobili teški kolokvij... Tome je bilo mjesta i vremena prije, ali sad kad se zakuhalo, sad ćemo prozivat i ne znam šta... To je malo bzvz i nije OK.
Da je kolokvij bio pretežak ne treba istica ni profesoru ni asistentima. I jedni i drugi znaju dovoljno matematike da će sami uočit razliku u bodovima od prijašnjih godina i ove.
Isto tako izletavat sa čuo sam i ne znam šta, pod gostom... No comment.
Između ostalog, postoji popravni kolokvij, a nema šanse da nam ovo dvaput naprave!
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 10:23 uto, 26. 11. 2013 Naslov: |
|
|
Ma daj molim te, ja sam mislio da nema šanse da nam i ovo naprave. Do sada se nije nikoga prozivalo jer su bili simpatični i kolokviji su bili u skladu sa ispredavanim sadržajem na vježbama. Ali budimo realni, isti taj asistent je sam rekao dva tjedna prije kolokvija da iskreno ni sam to nije još naučio. Pa zašto bi onda od tog asistenta morali tolerirati bez ikakvog prigovora ovakve zadatke koji nemaju veze s vježbama?! Nitko ne prigovara zbog samih vježbi, na kojima je znalo biti i zabavnih stvari, nego zbog toga što su se u kolokviji našli toliko teški zadaci obzirom na zadatke koji su obrađeni na vježbama.
A ti se samo uvlači i dalje, možda ti se smiluju pa i dobiješ tih 10 bodova ;)
Ma daj molim te, ja sam mislio da nema šanse da nam i ovo naprave. Do sada se nije nikoga prozivalo jer su bili simpatični i kolokviji su bili u skladu sa ispredavanim sadržajem na vježbama. Ali budimo realni, isti taj asistent je sam rekao dva tjedna prije kolokvija da iskreno ni sam to nije još naučio. Pa zašto bi onda od tog asistenta morali tolerirati bez ikakvog prigovora ovakve zadatke koji nemaju veze s vježbama?! Nitko ne prigovara zbog samih vježbi, na kojima je znalo biti i zabavnih stvari, nego zbog toga što su se u kolokviji našli toliko teški zadaci obzirom na zadatke koji su obrađeni na vježbama.
A ti se samo uvlači i dalje, možda ti se smiluju pa i dobiješ tih 10 bodova
|
|
[Vrh] |
|
kkarlo Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 05. 2010. (08:43:59) Postovi: (1B2)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
kikzmyster Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 10. 2010. (13:35:08) Postovi: (72)16
Spol:
|
Postano: 10:54 uto, 26. 11. 2013 Naslov: |
|
|
Nekoga osuditi za "uvlacenje", ili osuditi za bilo sto, kao anonimni gost na forumu je krajnji izraz nepostovanja.
Kazete da "nitko ne prigovora na vjezbe", ali 3 posta prije tvog se prigovara na vjezbe. Kome se prigovora sada nakon kolokvija, kolega kkarlo je dobro rekao; ako su vasi prigovori na asistentovo ponasanje i kvalitetu vjezbi stvarno utemeljeni, onda bi nesto poduzeli po tom pitanju i prije kolokvija. Ovako ste samo jos jedan "gost" na forumu koji se naknadno zali jer su dosli malo tezi zadaci na kolokvij.
A to da ovi zadaci "nemaju veze s vjezbama", kako kazes, je vise primjedba o vasem nepracenju nego prigovor na sadrzaj vjezbi, jer su zadaci bili potpuno pokriveni na vjezbama (a neki i na predavanjima).
I preporucujem svima koji se misle zaliti na nesto na forumu da naprave account, jer time cete dobiti bar zrno kredibilnosti.
Nekoga osuditi za "uvlacenje", ili osuditi za bilo sto, kao anonimni gost na forumu je krajnji izraz nepostovanja.
Kazete da "nitko ne prigovora na vjezbe", ali 3 posta prije tvog se prigovara na vjezbe. Kome se prigovora sada nakon kolokvija, kolega kkarlo je dobro rekao; ako su vasi prigovori na asistentovo ponasanje i kvalitetu vjezbi stvarno utemeljeni, onda bi nesto poduzeli po tom pitanju i prije kolokvija. Ovako ste samo jos jedan "gost" na forumu koji se naknadno zali jer su dosli malo tezi zadaci na kolokvij.
A to da ovi zadaci "nemaju veze s vjezbama", kako kazes, je vise primjedba o vasem nepracenju nego prigovor na sadrzaj vjezbi, jer su zadaci bili potpuno pokriveni na vjezbama (a neki i na predavanjima).
I preporucujem svima koji se misle zaliti na nesto na forumu da naprave account, jer time cete dobiti bar zrno kredibilnosti.
|
|
[Vrh] |
|
melita Forumaš(ica)
Pridružen/a: 06. 10. 2009. (16:09:19) Postovi: (18)16
|
|
[Vrh] |
|
marijas Forumaš(ica)
Pridružen/a: 25. 09. 2012. (17:15:20) Postovi: (6)16
|
|
[Vrh] |
|
MB Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 07. 2005. (12:35:21) Postovi: (224)16
Spol:
Lokacija: Molvice
|
Postano: 12:47 uto, 26. 11. 2013 Naslov: |
|
|
Forum nije mjesto na kojem možemo održati kvalitetnu diskusiju u vezi izvođenja nastave i/ili primjerenosti kolokvija, a pogotovo nije na akademskom nivou kritizirati anonimno.
S druge strane, volio bih čuti vaša mišljenja i zato ću u terminu uvida pokazati rješenja i obrazložiti primjerenost ovih zadataka (i gradivom i težinom), a svi su pozvani da vam obrazložimo tipične pogreške u učenju, pristupu i rješavanju zadataka, te da saslušamo vaše komentare. Ovdje ću samo kratko komentirati zadatke s kolokvija.
Moram naglasiti da sve do kolokvijskog tjedna nitko nije došao na konzultacije u redovnom terminu iako na svakom satu podsjećam da me se može pitati bilo što, a uz to oni koji bi došli na konzultacije su komentirali da se tek tada počelo učiti i da se prije nije stiglo. Za knjigu N. Loehra me je pitao samo jedan student.
Kolokvij je bio pripremljen više od mjesec dana unaprijed i njegova težina nema nikakve veze s prethodnim komentarima već je pripremljen po istom principu kao prošlogodišnji, a na vježbama je bilo točno rečeno kakvi tipovi zadataka se mogu očekivati.
Prvi zadatak iziskuje samo formalno manipuliranje konačnim sumama kakvo se susreće na velikom broju kolegija od samog početka studiranja i u zadacima koji su napravljeni na vježbama, a zadatak nije imao nikakve skrivene tehnike niti je bilo potrebno koristiti ikakve trikove (poput dodavanja nekih neobičnih članova).
U drugom zadatku je bilo potrebno primijeniti metodu koja je obrađena na predavanjima i onda još jednom na vježbama na dva primjera, a u samom zadatku se metoda primjenjuje direktno na standardan način kao u prikazanim primjerima.
Treći zadatak se od zadatka s vježbi razlikuje samo u konstanti 1/m!, te je za razliku od prošlogodišnjeg 3. zadatka zbog toga bio dosta lakši. Na temelju predavanja i vježbi je jasno da je naglasak u dijelu gradiva sa sumama na računu diferencija, pogotovo na formuli za parcijalnu sumaciju i unaprijed je rečeno da će se takav zadatak pojaviti.
Četvrti zadatak je varijacija na temu zadatka riješenom na vježbama. Rješenje je u jednom retku i potrebno je samo ideju iz zadataka s vježbi prilagoditi drugim brojevima (umjesto binomnog koeficijenta pojavljuje se multinomni koeficijent).
Peti zadatak je kombinacija kombinatorne interpretacije koja je dana zadatkom na vježbama (metoda štapića i kuglica, gdje se varijable y_i interpretiraju kao broj kuglica u i-toj kutiji) i definicije particije broja u točno n dijelova. Za potpuno rješenje dovoljno je primjetiti da y_i treba interpretirati kao broj stupaca (u Ferrerovom dijagramu particije) koji imaju točno i polja. Iako je naglasak u čitavom gradivu nakon suma na kombinatornim dokazima i uspostavljanju bijekciju ovo je jedini takav zadatak na ispitu uz Catalanove brojeve, a provjerava isključivo poznavanje osnovnih definicija i povezivanje vrlo bliskih dijelova gradiva. Kolegij "Kombinatorika" u svojoj biti traži od studenata sposobnost rješavanja ovakvih bazičnih problema.
Šesti zadatak je možda najlakši zadatak, potrebno je samo poznavanje definicije topovskog polinoma (odnosno topovskih brojeva) dijagrama, a kombinatorno se problem svodi na vrlo jednostavan problem crtanja svih Ferrerovih dijagrama s ukupno 5 polja.
Sedmi zadatak je tipičan primjer interpretacije Catalanovih brojeva što je također eksplicitno najavljeno. Ovo je jedini zadatak koji zahtjeva izrazito kombinatorni način razmišljanja i smatram ga dovoljno teškim da istakne bolje studente, ali ne i toliko teškim da student koji se pripremio za test (vidio i razumio 5-10 interpretacija Catalanovih brojeva) ne bi imao šanse riješiti ga.
Budući da su prva tri zadatka vrlo standardna (unatoc tome sto svaki treba raspisati na pola stranice), a zadaci 4-6 su rješivi u jednom retku, smatram da je 120 minuta dovoljno za ovakav test.
Za daljnju diskusiju stojim na raspolaganju u terminu uvida, konzultacija i vježbi.
Matija Bašić
Forum nije mjesto na kojem možemo održati kvalitetnu diskusiju u vezi izvođenja nastave i/ili primjerenosti kolokvija, a pogotovo nije na akademskom nivou kritizirati anonimno.
S druge strane, volio bih čuti vaša mišljenja i zato ću u terminu uvida pokazati rješenja i obrazložiti primjerenost ovih zadataka (i gradivom i težinom), a svi su pozvani da vam obrazložimo tipične pogreške u učenju, pristupu i rješavanju zadataka, te da saslušamo vaše komentare. Ovdje ću samo kratko komentirati zadatke s kolokvija.
Moram naglasiti da sve do kolokvijskog tjedna nitko nije došao na konzultacije u redovnom terminu iako na svakom satu podsjećam da me se može pitati bilo što, a uz to oni koji bi došli na konzultacije su komentirali da se tek tada počelo učiti i da se prije nije stiglo. Za knjigu N. Loehra me je pitao samo jedan student.
Kolokvij je bio pripremljen više od mjesec dana unaprijed i njegova težina nema nikakve veze s prethodnim komentarima već je pripremljen po istom principu kao prošlogodišnji, a na vježbama je bilo točno rečeno kakvi tipovi zadataka se mogu očekivati.
Prvi zadatak iziskuje samo formalno manipuliranje konačnim sumama kakvo se susreće na velikom broju kolegija od samog početka studiranja i u zadacima koji su napravljeni na vježbama, a zadatak nije imao nikakve skrivene tehnike niti je bilo potrebno koristiti ikakve trikove (poput dodavanja nekih neobičnih članova).
U drugom zadatku je bilo potrebno primijeniti metodu koja je obrađena na predavanjima i onda još jednom na vježbama na dva primjera, a u samom zadatku se metoda primjenjuje direktno na standardan način kao u prikazanim primjerima.
Treći zadatak se od zadatka s vježbi razlikuje samo u konstanti 1/m!, te je za razliku od prošlogodišnjeg 3. zadatka zbog toga bio dosta lakši. Na temelju predavanja i vježbi je jasno da je naglasak u dijelu gradiva sa sumama na računu diferencija, pogotovo na formuli za parcijalnu sumaciju i unaprijed je rečeno da će se takav zadatak pojaviti.
Četvrti zadatak je varijacija na temu zadatka riješenom na vježbama. Rješenje je u jednom retku i potrebno je samo ideju iz zadataka s vježbi prilagoditi drugim brojevima (umjesto binomnog koeficijenta pojavljuje se multinomni koeficijent).
Peti zadatak je kombinacija kombinatorne interpretacije koja je dana zadatkom na vježbama (metoda štapića i kuglica, gdje se varijable y_i interpretiraju kao broj kuglica u i-toj kutiji) i definicije particije broja u točno n dijelova. Za potpuno rješenje dovoljno je primjetiti da y_i treba interpretirati kao broj stupaca (u Ferrerovom dijagramu particije) koji imaju točno i polja. Iako je naglasak u čitavom gradivu nakon suma na kombinatornim dokazima i uspostavljanju bijekciju ovo je jedini takav zadatak na ispitu uz Catalanove brojeve, a provjerava isključivo poznavanje osnovnih definicija i povezivanje vrlo bliskih dijelova gradiva. Kolegij "Kombinatorika" u svojoj biti traži od studenata sposobnost rješavanja ovakvih bazičnih problema.
Šesti zadatak je možda najlakši zadatak, potrebno je samo poznavanje definicije topovskog polinoma (odnosno topovskih brojeva) dijagrama, a kombinatorno se problem svodi na vrlo jednostavan problem crtanja svih Ferrerovih dijagrama s ukupno 5 polja.
Sedmi zadatak je tipičan primjer interpretacije Catalanovih brojeva što je također eksplicitno najavljeno. Ovo je jedini zadatak koji zahtjeva izrazito kombinatorni način razmišljanja i smatram ga dovoljno teškim da istakne bolje studente, ali ne i toliko teškim da student koji se pripremio za test (vidio i razumio 5-10 interpretacija Catalanovih brojeva) ne bi imao šanse riješiti ga.
Budući da su prva tri zadatka vrlo standardna (unatoc tome sto svaki treba raspisati na pola stranice), a zadaci 4-6 su rješivi u jednom retku, smatram da je 120 minuta dovoljno za ovakav test.
Za daljnju diskusiju stojim na raspolaganju u terminu uvida, konzultacija i vježbi.
Matija Bašić
|
|
[Vrh] |
|
MB Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 07. 2005. (12:35:21) Postovi: (224)16
Spol:
Lokacija: Molvice
|
|
[Vrh] |
|
345 GH Gost
|
|
[Vrh] |
|
MB Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 07. 2005. (12:35:21) Postovi: (224)16
Spol:
Lokacija: Molvice
|
|
[Vrh] |
|
JV Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 02. 2011. (11:13:19) Postovi: (5C)16
|
|
[Vrh] |
|
ankovacic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 10. 2009. (19:28:17) Postovi: (5C)16
Spol:
|
Postano: 0:44 sri, 4. 12. 2013 Naslov: |
|
|
Moram priznati da su rezultati, u najmanju ruku, inspirativni :roll:
Prosjek bodova: 11.28.
Ljudi koji su imali iznad 17.5 bodova: 17 -> 20%
S obzirom da je za usmeni dovoljno skupit 25 bodova na kolokvijima, postotak ljudi koji su imali iznad 12.5: 42 -> 49.41%
Medijan: 12
Mislim da gore statistike nisu ni na analizi na prvoj godini :lol:
Moram priznati da su rezultati, u najmanju ruku, inspirativni
Prosjek bodova: 11.28.
Ljudi koji su imali iznad 17.5 bodova: 17 -> 20%
S obzirom da je za usmeni dovoljno skupit 25 bodova na kolokvijima, postotak ljudi koji su imali iznad 12.5: 42 -> 49.41%
Medijan: 12
Mislim da gore statistike nisu ni na analizi na prvoj godini
_________________ “Youth ages, immaturity is outgrown, ignorance can be educated, and drunkenness sobered, but stupid lasts forever.” Aristophanes
|
|
[Vrh] |
|
MB Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 07. 2005. (12:35:21) Postovi: (224)16
Spol:
Lokacija: Molvice
|
|
[Vrh] |
|
MB Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 07. 2005. (12:35:21) Postovi: (224)16
Spol:
Lokacija: Molvice
|
|
[Vrh] |
|
umpa_lumpa Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 11. 2008. (10:55:57) Postovi: (C)16
|
|
[Vrh] |
|
suza Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 10. 2009. (14:37:50) Postovi: (65)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
umpa_lumpa Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 11. 2008. (10:55:57) Postovi: (C)16
|
|
[Vrh] |
|
Tomislav Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25) Postovi: (181)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
mimar Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 03. 2008. (15:43:08) Postovi: (F)16
|
|
[Vrh] |
|
|