Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
ja666 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 09. 2011. (12:28:42) Postovi: (56)16
|
|
[Vrh] |
|
Megy Poe Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 11. 2009. (23:14:52) Postovi: (122)16
|
|
[Vrh] |
|
spot137 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 11. 2009. (13:33:18) Postovi: (55)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 14:44 pet, 28. 2. 2014 Naslov: |
|
|
Ne, [b]ne moze se.[/b] Nemojte raditi ovo sto predlaze spot137. Kao prvo nikada niti jedna takva molba nije odobrena. Drugo, neformalni dogovori tog tipa mogli bi vam se obiti o glavu. Gubit cete vrijeme i "polagati" predmet, a da vam ocjena nikada ne bude upisana.
Predmeti prethodnici sluze odredjenoj svrsi - predmet A je prethodnik za predmet B zato sto ne mozete razumjeti B ako ne znate A. Prethodnici nisu sveto pismo u smislu da ih se ne moze mijenjati, cesto smo to radili. Ali dok su na snazi nastavnici ne mogu samoinicijativno odlucivati kome ce dozvoliti "slusanje bez upisa" i "cuvanje ocjene".
Ne, ne moze se. Nemojte raditi ovo sto predlaze spot137. Kao prvo nikada niti jedna takva molba nije odobrena. Drugo, neformalni dogovori tog tipa mogli bi vam se obiti o glavu. Gubit cete vrijeme i "polagati" predmet, a da vam ocjena nikada ne bude upisana.
Predmeti prethodnici sluze odredjenoj svrsi - predmet A je prethodnik za predmet B zato sto ne mozete razumjeti B ako ne znate A. Prethodnici nisu sveto pismo u smislu da ih se ne moze mijenjati, cesto smo to radili. Ali dok su na snazi nastavnici ne mogu samoinicijativno odlucivati kome ce dozvoliti "slusanje bez upisa" i "cuvanje ocjene".
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
Tomislav Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25) Postovi: (181)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
Tomislav Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25) Postovi: (181)16
Spol:
|
Postano: 16:23 pet, 28. 2. 2014 Naslov: |
|
|
Naravno:
1) EM1 za LA2
2) MA2 za Vjerojatnost
3) MA2 za Teoriju brojeva
4) EM1,LA1 za Bioinformatiku
5) LA2 za Algebarske strukture
6) LA2 za Teoriju skupova
7) Intraf za Kompleksnu analizu
8) Intraf za Mjeru i integral
Nadam se da je ovo dosta. Objektivno za potrebe kolokvija i usmenih ispita iz navedenih kolegija nije potrebno nista osim par definicija (ako i to) iz navedenih predmeta prethodnika. Npr.volio bi vidjeti primjer zadatka iz TS koji koristi neka znanja iz LA2 osim definicije matrice (a da se takav pojavio na kolokviju ili na vjezbama). Takodjer za vjerojatnost (kolokviji) nije potrebno ama bas nista iz MA2. Intraf i mjera i kompleksna (kolokviji i usmeni) takodjer apsolutno nema veze jedno s drugim. LA2 za Algebarske strukture opet ista stvar... samo treba znati sto je matrica, i onda rjesavati zadatke u kojima pokazujemo da nekakav skup matrica s obzirom na neku operaciju (mnozenje matrica) ima strukturu grupe (i to bude rijec o 3x3 matricama pa se zapravo nista niti ne treba znati osim pomnoziti matrice). EM1 za bioinformatiku ne trebam niti komentirati, kao ni LA1. MA2 za teoriju brojeva analogno kao i za bioinformatiku.
Ako se pod "predmet A je prethodnik za predmet B zato sto ne mozete razumjeti B ako ne znate A" smatra da postoji barem 1 definicija iz predmeta prethodnika koja je potrebna u sljedbeniku, onda moj gore navedeni popis ne vrijedi... no u tom slucaju ako ja trebam nauciti 3 definicije i 2 teorema pa sam spreman za rjesavanje apsolutno svih zadataka iz kolegija sljedbenika mozda kolegij prethodnik ne bi trebao niti biti "prethodnik", jer ce zasigurno profesor i asistent u ne vise od 10-15 min definirati stvari koje nam trebaju za daljni rad.
Znaci opet ponavljam, govorim o mogucnosti rjesavanja zadataka sa kolokvija i pokazivanja adekvatnog znanja na usmenom ispitu.
Naravno:
1) EM1 za LA2
2) MA2 za Vjerojatnost
3) MA2 za Teoriju brojeva
4) EM1,LA1 za Bioinformatiku
5) LA2 za Algebarske strukture
6) LA2 za Teoriju skupova
7) Intraf za Kompleksnu analizu
Intraf za Mjeru i integral
Nadam se da je ovo dosta. Objektivno za potrebe kolokvija i usmenih ispita iz navedenih kolegija nije potrebno nista osim par definicija (ako i to) iz navedenih predmeta prethodnika. Npr.volio bi vidjeti primjer zadatka iz TS koji koristi neka znanja iz LA2 osim definicije matrice (a da se takav pojavio na kolokviju ili na vjezbama). Takodjer za vjerojatnost (kolokviji) nije potrebno ama bas nista iz MA2. Intraf i mjera i kompleksna (kolokviji i usmeni) takodjer apsolutno nema veze jedno s drugim. LA2 za Algebarske strukture opet ista stvar... samo treba znati sto je matrica, i onda rjesavati zadatke u kojima pokazujemo da nekakav skup matrica s obzirom na neku operaciju (mnozenje matrica) ima strukturu grupe (i to bude rijec o 3x3 matricama pa se zapravo nista niti ne treba znati osim pomnoziti matrice). EM1 za bioinformatiku ne trebam niti komentirati, kao ni LA1. MA2 za teoriju brojeva analogno kao i za bioinformatiku.
Ako se pod "predmet A je prethodnik za predmet B zato sto ne mozete razumjeti B ako ne znate A" smatra da postoji barem 1 definicija iz predmeta prethodnika koja je potrebna u sljedbeniku, onda moj gore navedeni popis ne vrijedi... no u tom slucaju ako ja trebam nauciti 3 definicije i 2 teorema pa sam spreman za rjesavanje apsolutno svih zadataka iz kolegija sljedbenika mozda kolegij prethodnik ne bi trebao niti biti "prethodnik", jer ce zasigurno profesor i asistent u ne vise od 10-15 min definirati stvari koje nam trebaju za daljni rad.
Znaci opet ponavljam, govorim o mogucnosti rjesavanja zadataka sa kolokvija i pokazivanja adekvatnog znanja na usmenom ispitu.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 22:16 pet, 28. 2. 2014 Naslov: |
|
|
Ilustrirat cu ti samo 1). Na EM1 se treba nauciti temeljne pojmove kao relacija, funkcija, injekcija, surjekcija i slicno. Bez njih je jako tesko objasniti pojmove iz LA2 kao slicnost matrica, izomorfizam vektorskih prostora, regularni linearni operator itd. Cinjenica je da mnogi studenti koji poloze EM1 svejedno ne znaju ili ne razumiju temeljne stvari, sto vidi svaki nastavnik koji odrzava usmene. Isto tako je cinjenica da se i bez razumijevanja moze nauciti rjesavati rutinske zadatke kao robot i na taj nacin prolaziti mnoge kolokvije. To nije dobro, a ukidanje prethodnika EM1 za LA2 i ostalih koje si naveo bio bi korak u krivom smjeru. [size=3]S izuzetkom tocke 4) za koju mi se cini da nastavnik ima neke pragmaticne razloge[/size] O:)
Tko ne uspije poloziti EM1, treba ga zaustaviti i reci mu da tako ne moze dalje. Umjesto da se bavi neformalnim polaganje LA2, taj se student treba posvetiti savladavanju gradiva EM1.
Ilustrirat cu ti samo 1). Na EM1 se treba nauciti temeljne pojmove kao relacija, funkcija, injekcija, surjekcija i slicno. Bez njih je jako tesko objasniti pojmove iz LA2 kao slicnost matrica, izomorfizam vektorskih prostora, regularni linearni operator itd. Cinjenica je da mnogi studenti koji poloze EM1 svejedno ne znaju ili ne razumiju temeljne stvari, sto vidi svaki nastavnik koji odrzava usmene. Isto tako je cinjenica da se i bez razumijevanja moze nauciti rjesavati rutinske zadatke kao robot i na taj nacin prolaziti mnoge kolokvije. To nije dobro, a ukidanje prethodnika EM1 za LA2 i ostalih koje si naveo bio bi korak u krivom smjeru. S izuzetkom tocke 4) za koju mi se cini da nastavnik ima neke pragmaticne razloge
Tko ne uspije poloziti EM1, treba ga zaustaviti i reci mu da tako ne moze dalje. Umjesto da se bavi neformalnim polaganje LA2, taj se student treba posvetiti savladavanju gradiva EM1.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:04 sub, 1. 3. 2014 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="krcko"]Cinjenica je da mnogi studenti koji poloze EM1 svejedno ne znaju ili ne razumiju temeljne stvari[/quote]
:OT: Razmišlja li se uraditi nešto po tom pitanju? Ne samo za EM, nego općenito.[/quote]
Naravno da se razmislja. Recimo, moze se ukinuti ono malo preostalih usmenih, dako da vise ne bude kolegija na kojima nastavnici to mogu primijetiti. =:PPPP
mdoko (napisa): | krcko (napisa): | Cinjenica je da mnogi studenti koji poloze EM1 svejedno ne znaju ili ne razumiju temeljne stvari |
Razmišlja li se uraditi nešto po tom pitanju? Ne samo za EM, nego općenito. |
Naravno da se razmislja. Recimo, moze se ukinuti ono malo preostalih usmenih, dako da vise ne bude kolegija na kojima nastavnici to mogu primijetiti.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
satja Forumaš(ica)
Pridružen/a: 16. 05. 2010. (10:44:17) Postovi: (F1)16
|
Postano: 10:59 sub, 1. 3. 2014 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Recimo, moze se ukinuti ono malo preostalih usmenih, dako da vise ne bude kolegija na kojima nastavnici to mogu primijetiti. =:PPPP[/quote]
Potpuno sam uvjeren da usmeni uopće nisu potrebni. Moguće je malo razmisliti i sastaviti itekako kvalitetan pismeni ispit teorije na kojemu će se vidjeti tko što razumije. Osim definicija i teorema, za koje se lako vidi jesu li točno napisani ("crno na bijelom"), mogu se postaviti razna pitanja na koja će netko tko razumije gradivo lako odgovoriti, a netko tko ne razumije neće. Dvadesetak jednostavnih pitanja poput: je li ovo relacija, je li ovo funkcija, je li ovo injekcija, je li ovo surjekcija (Krckovi primjeri iz EM). Nedavno sam na jednom usmenom (kod prof. Čaklovića) dobio odlično pitanje: konstruirati primjer za jednu situaciju, što je bilo relativno jednostavno, ali samo ako se gradivo savršeno razumije. To isto pitanje moglo se postaviti i na pismenome ispitu.
vsego (napisa): | Recimo, moze se ukinuti ono malo preostalih usmenih, dako da vise ne bude kolegija na kojima nastavnici to mogu primijetiti. |
Potpuno sam uvjeren da usmeni uopće nisu potrebni. Moguće je malo razmisliti i sastaviti itekako kvalitetan pismeni ispit teorije na kojemu će se vidjeti tko što razumije. Osim definicija i teorema, za koje se lako vidi jesu li točno napisani ("crno na bijelom"), mogu se postaviti razna pitanja na koja će netko tko razumije gradivo lako odgovoriti, a netko tko ne razumije neće. Dvadesetak jednostavnih pitanja poput: je li ovo relacija, je li ovo funkcija, je li ovo injekcija, je li ovo surjekcija (Krckovi primjeri iz EM). Nedavno sam na jednom usmenom (kod prof. Čaklovića) dobio odlično pitanje: konstruirati primjer za jednu situaciju, što je bilo relativno jednostavno, ali samo ako se gradivo savršeno razumije. To isto pitanje moglo se postaviti i na pismenome ispitu.
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol:
Lokacija: |R^3
|
|
[Vrh] |
|
hstojanovic Forumaš(ica)
Pridružen/a: 16. 10. 2010. (18:00:01) Postovi: (30)16
Spol:
|
Postano: 17:41 sub, 1. 3. 2014 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"]Kao prvo nikada niti jedna takva molba nije odobrena.[/quote]
Mozda nije sluzbeno odobravano, ali se svakako uspjesno dogadjalo. Npr. ako se ne varam prije 4 godine nekoliko izvrsnih studenata je na 1. godini pohađalo (tada izborni kolegij) Teoriju brojeva neovisno o tome što su tek taj semestar upisali MA2.
[quote="Tomislav"]1) EM1 za LA2
2) MA2 za Vjerojatnost
3) MA2 za Teoriju brojeva
4) EM1,LA1 za Bioinformatiku
5) LA2 za Algebarske strukture
6) LA2 za Teoriju skupova
7) Intraf za Kompleksnu analizu
8) Intraf za Mjeru i integral
[/quote]
Tebi se sigurno cini (kao i meni) da su kolegiji poput EM1 trivijalni i da bi netko tko obicno nema problema s razumijevanjem matematike mogao lako bez pohadanja tog kolegija pratit njegove sljedbenike, no zanemarujes da onda iz tog slijedi da netko tko to nije uspio poloziti (jer ipak svatko prije upisa ovih gore navedenih predmeta poput LA2 bar jednom pokusa proci EM1) nema sto traziti na LA2 ako ne razumije pojmove poput indukcija, relacija ili polinom.
Isto tako za INTRAF i Kompleksnu analizu, ako netko ne zna integrirati po krivuljama neće se baš dobro provesti na Kompleksnoj analizi. Netko tko bi lako mogao razumijeti to ne bi imao problema s preskakanjem INTRAF-a u Kompleksnoj analizi, no kao što rekoh ako netko padne INTRAF (jer INTRAF obvezno dolazi prije Kompleksne analize) to je dobar znak da taj netko ne razumije baš npr. integriranje po krivuljama.
A Vjerojatnost i Teoriju brojeva bez MA2 nema puno smisla pohađati jer jer je koristenje redova (i integrala za Vjerojatnost) nužno za razumijevanje dobrog dijela teorije pa čak i za rješavanje nekih zadataka.
Doduše, ima nekih prethodnika za neke izborne kolegije koji su očito tamo samo da ne bi previše studenata upisalo taj kolegij poput Bionformatike i Baza podataka.
krcko (napisa): | Kao prvo nikada niti jedna takva molba nije odobrena. |
Mozda nije sluzbeno odobravano, ali se svakako uspjesno dogadjalo. Npr. ako se ne varam prije 4 godine nekoliko izvrsnih studenata je na 1. godini pohađalo (tada izborni kolegij) Teoriju brojeva neovisno o tome što su tek taj semestar upisali MA2.
Tomislav (napisa): | 1) EM1 za LA2
2) MA2 za Vjerojatnost
3) MA2 za Teoriju brojeva
4) EM1,LA1 za Bioinformatiku
5) LA2 za Algebarske strukture
6) LA2 za Teoriju skupova
7) Intraf za Kompleksnu analizu
Intraf za Mjeru i integral
|
Tebi se sigurno cini (kao i meni) da su kolegiji poput EM1 trivijalni i da bi netko tko obicno nema problema s razumijevanjem matematike mogao lako bez pohadanja tog kolegija pratit njegove sljedbenike, no zanemarujes da onda iz tog slijedi da netko tko to nije uspio poloziti (jer ipak svatko prije upisa ovih gore navedenih predmeta poput LA2 bar jednom pokusa proci EM1) nema sto traziti na LA2 ako ne razumije pojmove poput indukcija, relacija ili polinom.
Isto tako za INTRAF i Kompleksnu analizu, ako netko ne zna integrirati po krivuljama neće se baš dobro provesti na Kompleksnoj analizi. Netko tko bi lako mogao razumijeti to ne bi imao problema s preskakanjem INTRAF-a u Kompleksnoj analizi, no kao što rekoh ako netko padne INTRAF (jer INTRAF obvezno dolazi prije Kompleksne analize) to je dobar znak da taj netko ne razumije baš npr. integriranje po krivuljama.
A Vjerojatnost i Teoriju brojeva bez MA2 nema puno smisla pohađati jer jer je koristenje redova (i integrala za Vjerojatnost) nužno za razumijevanje dobrog dijela teorije pa čak i za rješavanje nekih zadataka.
Doduše, ima nekih prethodnika za neke izborne kolegije koji su očito tamo samo da ne bi previše studenata upisalo taj kolegij poput Bionformatike i Baza podataka.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 19:18 sub, 1. 3. 2014 Naslov: |
|
|
[quote="hstojanovic"][quote="krcko"]Kao prvo nikada niti jedna takva molba nije odobrena.[/quote]
Mozda nije sluzbeno odobravano, ali se svakako uspjesno dogadjalo. Npr. ako se ne varam prije 4 godine nekoliko izvrsnih studenata je na 1. godini pohađalo (tada izborni kolegij) Teoriju brojeva neovisno o tome što su tek taj semestar upisali MA2.[/quote]
Dogadjalo se i ono sto sam napisao. Npr. nekoliko studenata je nesluzbeno polozilo TV2 prije TV1 kao zadnji ispit. Kad su napisali molbu da ranije brane diplomski, odbijena je jer im ocjena iz TV2 nije mogla biti upisana do kraja semestra. Jedna studentica na nastavnickom preddiplomskom nesluzbeno je polozila razne seminare prije Elementarne geometrije. Sad ce joj jedan od tih seminara ostati kao jedini predmet u iducoj akademskoj godini (ocjena se ne moze upisati paralelno s EG). Da se umjesto seminarima koje nije mogla upisati bavila s polaganjem EG, bila bi gotova godinu dana prije.
Ima i ovaj element. Osim sto su protivni pravilima, dogovori o "cuvanje ocjene" su neodgovorni jer nastavnici ne mogu znati tko ce predavati predmet iduce godine. Ako se predmetni nastavnik promijeni, novi vjerojatno nece htjeti cuti za nekakve nesluzbene ocjene od ranije.
Moj iskreni savjet je da se ne bavite polaganjem predmeta koje ne mozete sluzbeno upisati. Radije se posvetite polaganju prethodnika zbog kojih ih ne mozete upisati. Ako vam pored toga ostane slobodnog vremena, upotrijebite ga pametnije, na nesto sto vas veseli. Ti predmeti ce vas cekati, a neformalnim dogovorima sigurno necete postici da vam studij bude kraci.
hstojanovic (napisa): | krcko (napisa): | Kao prvo nikada niti jedna takva molba nije odobrena. |
Mozda nije sluzbeno odobravano, ali se svakako uspjesno dogadjalo. Npr. ako se ne varam prije 4 godine nekoliko izvrsnih studenata je na 1. godini pohađalo (tada izborni kolegij) Teoriju brojeva neovisno o tome što su tek taj semestar upisali MA2. |
Dogadjalo se i ono sto sam napisao. Npr. nekoliko studenata je nesluzbeno polozilo TV2 prije TV1 kao zadnji ispit. Kad su napisali molbu da ranije brane diplomski, odbijena je jer im ocjena iz TV2 nije mogla biti upisana do kraja semestra. Jedna studentica na nastavnickom preddiplomskom nesluzbeno je polozila razne seminare prije Elementarne geometrije. Sad ce joj jedan od tih seminara ostati kao jedini predmet u iducoj akademskoj godini (ocjena se ne moze upisati paralelno s EG). Da se umjesto seminarima koje nije mogla upisati bavila s polaganjem EG, bila bi gotova godinu dana prije.
Ima i ovaj element. Osim sto su protivni pravilima, dogovori o "cuvanje ocjene" su neodgovorni jer nastavnici ne mogu znati tko ce predavati predmet iduce godine. Ako se predmetni nastavnik promijeni, novi vjerojatno nece htjeti cuti za nekakve nesluzbene ocjene od ranije.
Moj iskreni savjet je da se ne bavite polaganjem predmeta koje ne mozete sluzbeno upisati. Radije se posvetite polaganju prethodnika zbog kojih ih ne mozete upisati. Ako vam pored toga ostane slobodnog vremena, upotrijebite ga pametnije, na nesto sto vas veseli. Ti predmeti ce vas cekati, a neformalnim dogovorima sigurno necete postici da vam studij bude kraci.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
Cobs Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15) Postovi: (206)16
Spol:
Lokacija: Geto
|
Postano: 16:10 ned, 2. 3. 2014 Naslov: |
|
|
[quote="satja"]
Potpuno sam uvjeren da usmeni uopće nisu potrebni. Moguće je malo razmisliti i sastaviti itekako kvalitetan pismeni ispit teorije na kojemu će se vidjeti tko što razumije. Osim definicija i teorema, za koje se lako vidi jesu li točno napisani ("crno na bijelom"), mogu se postaviti razna pitanja na koja će netko tko razumije gradivo lako odgovoriti, a netko tko ne razumije neće. Dvadesetak jednostavnih pitanja poput: je li ovo relacija, je li ovo funkcija, je li ovo injekcija, je li ovo surjekcija (Krckovi primjeri iz EM). Nedavno sam na jednom usmenom (kod prof. Čaklovića) dobio odlično pitanje: konstruirati primjer za jednu situaciju, što je bilo relativno jednostavno, ali samo ako se gradivo savršeno razumije. To isto pitanje moglo se postaviti i na pismenome ispitu.[/quote]
Iz iskustva se ne bih složio. Znam jednu zadaću/ispit/seminar što god je to bilo gdje sam dobio malo bodova, a osim pravopisnih grešaka bila su dvije napomene:
1. Ovo nije potrebno za dokazivanje teorema (označeno kao višak)
2. Ja mislim da vi niste najbolje shvatili to što ste trebali dokazati.
I na temelju tog ja dobijem tipa 12/20 bodova. (ne trebam spominjat da sam riješio sve što se tražilo)
Tako da sam svakako uvijek za usmeni.
satja (napisa): |
Potpuno sam uvjeren da usmeni uopće nisu potrebni. Moguće je malo razmisliti i sastaviti itekako kvalitetan pismeni ispit teorije na kojemu će se vidjeti tko što razumije. Osim definicija i teorema, za koje se lako vidi jesu li točno napisani ("crno na bijelom"), mogu se postaviti razna pitanja na koja će netko tko razumije gradivo lako odgovoriti, a netko tko ne razumije neće. Dvadesetak jednostavnih pitanja poput: je li ovo relacija, je li ovo funkcija, je li ovo injekcija, je li ovo surjekcija (Krckovi primjeri iz EM). Nedavno sam na jednom usmenom (kod prof. Čaklovića) dobio odlično pitanje: konstruirati primjer za jednu situaciju, što je bilo relativno jednostavno, ali samo ako se gradivo savršeno razumije. To isto pitanje moglo se postaviti i na pismenome ispitu. |
Iz iskustva se ne bih složio. Znam jednu zadaću/ispit/seminar što god je to bilo gdje sam dobio malo bodova, a osim pravopisnih grešaka bila su dvije napomene:
1. Ovo nije potrebno za dokazivanje teorema (označeno kao višak)
2. Ja mislim da vi niste najbolje shvatili to što ste trebali dokazati.
I na temelju tog ja dobijem tipa 12/20 bodova. (ne trebam spominjat da sam riješio sve što se tražilo)
Tako da sam svakako uvijek za usmeni.
|
|
[Vrh] |
|
bozidarsevo Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 09. 2008. (10:15:01) Postovi: (1D1)16
Spol:
Lokacija: Samobor
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 15:54 sub, 3. 5. 2014 Naslov: |
|
|
[quote="bozidarsevo"]tako da pazite da polozite sve kolegije u zadnjem semestru diplomskog jer bi mogli platit 1400kn za ponovni upis diplomskog rada :)[/quote]
Jesi li provjerio to sto tvrdis, ili pises tek tako, da bi malo pljuckao po nepravednom fakultetu koji pljacka uboge studente?
Meni se cini da se u tom slucaju diplomski ponistava, tj. da nema placanja ponovnog upisa. Naravno, s obzirom na odsutnost, ne mogu biti siguran, pa je dobro provjeriti.
bozidarsevo (napisa): | tako da pazite da polozite sve kolegije u zadnjem semestru diplomskog jer bi mogli platit 1400kn za ponovni upis diplomskog rada |
Jesi li provjerio to sto tvrdis, ili pises tek tako, da bi malo pljuckao po nepravednom fakultetu koji pljacka uboge studente?
Meni se cini da se u tom slucaju diplomski ponistava, tj. da nema placanja ponovnog upisa. Naravno, s obzirom na odsutnost, ne mogu biti siguran, pa je dobro provjeriti.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
bozidarsevo Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 09. 2008. (10:15:01) Postovi: (1D1)16
Spol:
Lokacija: Samobor
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
bozidarsevo Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 09. 2008. (10:15:01) Postovi: (1D1)16
Spol:
Lokacija: Samobor
|
Postano: 23:11 sub, 3. 5. 2014 Naslov: |
|
|
nisam bas optimistican oko ponistavanja, iako bi bilo odlicno da je tako..
gospode u referadi su rekle da se normalno ponovno upisuje i placa 140kn po 1ECTSu, a i procelnik Bakic je jedino rekao da ce ispitat sto se moze ucinit u takvim situacijama i da ce se javit, a javio se nije jos..
poslao sam opet mail procelniku Bakicu pa cu vidjet da li je saznao nesto vise info...
kako god ispalo, nije dobro da se diplomski rad upisuje u isto vrijeme kao i ovih 4 kolegija u ljetnom semestru, a uvijek izlaska i polaganja diplomskog je rjesavanje svih kolegija na studiju..dakle, omoguceno je upisivanje kolegija bez da su polozeni prethodnici(ne pise konkretno da su prethodnici, ali pise da ih treba sve polozit)...
ne znam kako je bilo prije bolonje kod nas, je li diplomski bio sam u semestru ili kako, ali vidim da ostali fakulteti na sveucilistu imaju samo diplomski od 30ECTSa u zadnjem semestru
nisam bas optimistican oko ponistavanja, iako bi bilo odlicno da je tako..
gospode u referadi su rekle da se normalno ponovno upisuje i placa 140kn po 1ECTSu, a i procelnik Bakic je jedino rekao da ce ispitat sto se moze ucinit u takvim situacijama i da ce se javit, a javio se nije jos..
poslao sam opet mail procelniku Bakicu pa cu vidjet da li je saznao nesto vise info...
kako god ispalo, nije dobro da se diplomski rad upisuje u isto vrijeme kao i ovih 4 kolegija u ljetnom semestru, a uvijek izlaska i polaganja diplomskog je rjesavanje svih kolegija na studiju..dakle, omoguceno je upisivanje kolegija bez da su polozeni prethodnici(ne pise konkretno da su prethodnici, ali pise da ih treba sve polozit)...
ne znam kako je bilo prije bolonje kod nas, je li diplomski bio sam u semestru ili kako, ali vidim da ostali fakulteti na sveucilistu imaju samo diplomski od 30ECTSa u zadnjem semestru
|
|
[Vrh] |
|
|