Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
nuclear Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12) Postovi: (74)16
Spol:
|
Postano: 12:39 čet, 26. 6. 2014 Naslov: Prigovor na MMF |
|
|
Poštovani, ne znam koliko se studentima isplati žaliti na rad određenog asistenta ili profesora? Moj konkretno prigovor ide na kolegij MMF na PMF-MO inženjerstvo i asistenta Muha. Ne pišem ovu temu kao jedina koja ima prigovor na njegov rad, već u ime velikog broja studenata koji su nezadovoljni njegovim radom i tim predmetom.
Nadam se da će naši prigovori biti uvaženi od nečije strane, a ne ignorirani sa popularnim izgovorom: "Sami ste birali fakultet, trebate više učiti". Nažalost, sljedeći su problemi koji nas muče u vezi kolegija MMF:
-asistent Muha ne objašnjava gradivo na vježbama već puko prepisuje iz skripte koja je svima dostupna preko kopiraone
-nije prisutan za vrijeme kolokvija, shvaćamo da ima druge obaveze, ali u vezi drugog kolokvija iz MMF-a je bilo jako puno ljudi koji su imali jako puno pitanja jer je bilo, jako puno, nejasnoća
-ne nudi nam se alternativni izvori učenja, izvori za vježbu i provjeru našeg dosadašnjeg znanja kako bi se pripremili za kolokvij
-možda vi tvrdite drugačije, ali bilo bi lijepo da se stavite u naš položaj i razmislite zapravo o čemu govorimo, umjesto da samo vidite da se žalimo, ali gradivo koje dolazi na kolokviju nije nimalo približno onome što radimo na nastavi
-asistent Muha je također, neću reći vrijeđao, ali opravdavao svoje zadatke da studenti ne znaju matematičku analizu jer se gradivo uglavnom na tome bazira (neću komentirati)
Ima prigovora još, no ostavit ću ih ostalima da ih iskažu.
/* izbačeno: ima gradiva koja preskače, kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili i nije bilo upozorenja da pogledamo sami kao što i sve ostalo sami moramo */
Poštovani, ne znam koliko se studentima isplati žaliti na rad određenog asistenta ili profesora? Moj konkretno prigovor ide na kolegij MMF na PMF-MO inženjerstvo i asistenta Muha. Ne pišem ovu temu kao jedina koja ima prigovor na njegov rad, već u ime velikog broja studenata koji su nezadovoljni njegovim radom i tim predmetom.
Nadam se da će naši prigovori biti uvaženi od nečije strane, a ne ignorirani sa popularnim izgovorom: "Sami ste birali fakultet, trebate više učiti". Nažalost, sljedeći su problemi koji nas muče u vezi kolegija MMF:
-asistent Muha ne objašnjava gradivo na vježbama već puko prepisuje iz skripte koja je svima dostupna preko kopiraone
-nije prisutan za vrijeme kolokvija, shvaćamo da ima druge obaveze, ali u vezi drugog kolokvija iz MMF-a je bilo jako puno ljudi koji su imali jako puno pitanja jer je bilo, jako puno, nejasnoća
-ne nudi nam se alternativni izvori učenja, izvori za vježbu i provjeru našeg dosadašnjeg znanja kako bi se pripremili za kolokvij
-možda vi tvrdite drugačije, ali bilo bi lijepo da se stavite u naš položaj i razmislite zapravo o čemu govorimo, umjesto da samo vidite da se žalimo, ali gradivo koje dolazi na kolokviju nije nimalo približno onome što radimo na nastavi
-asistent Muha je također, neću reći vrijeđao, ali opravdavao svoje zadatke da studenti ne znaju matematičku analizu jer se gradivo uglavnom na tome bazira (neću komentirati)
Ima prigovora još, no ostavit ću ih ostalima da ih iskažu.
/* izbačeno: ima gradiva koja preskače, kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili i nije bilo upozorenja da pogledamo sami kao što i sve ostalo sami moramo */
Zadnja promjena: nuclear; 14:18 čet, 26. 6. 2014; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 13:59 čet, 26. 6. 2014 Naslov: |
|
|
Preimenovah topic, jer je rijec o konkretnom kolegiju, pa je bolje da i naslov to odrazava.
Reci cu ti ono sto ne zelis procitati: Forum je promaseno mjesto. Nitko nece reagirati i boriti se za vas jer negdje u bespucima internetske zbiljnosti pise da taj-i-taj asistent/profesor drzi lose vjezbe/predavanja. Najvise sto se moze desiti je da imenovani asistent/profesor procita text i odluci nesto promijeniti u svom pristupu nagodinu.
That put aside, trebali ste reagirati prije (sad je nastava gotova, a ispiti su u punom zamahu) i direktnije. Slicne, mozda i jace prigovore, vidio sam prije nekoliko godina. Pricalo se s profesorom, zatim su studenti pisali i formalni prigovor jer nisu bili zadovoljni odgovorima koje im je profesor dao,... Na kraju je ponesto ipak promijenjeno. No, reagirali su dok je jos isla nastava, i pricali su s osobom za koju su smatrali da ne rade dobro. Pisanje na Forumu je, na neki nacin, zvocanje iza ledja, bez da ste se prvo obratili toj osobi i/ili nadleznoj osobi s kolegija (namjerno pisem opcenito, jer i vrijedi opcenito).
As always, dok je topic pisan pristojno i argumentirano (poput vecine uvodnog posta), nemam problema da raspravljate. No, jos jednom, bilo bi za vas korisnije da se zainteresirani nadju uzivo, dogovore sto hoce, i popricaju s nadleznim nastavnikom uzivo. Ako nista drugo, mozda postignete da popravni bude korektniji (naravno, ako stvarno stoje prigovori da nesto nije obavljeno kako spada... sto ja odavde ipak ne mogu znati je li istina ili nije).
Preimenovah topic, jer je rijec o konkretnom kolegiju, pa je bolje da i naslov to odrazava.
Reci cu ti ono sto ne zelis procitati: Forum je promaseno mjesto. Nitko nece reagirati i boriti se za vas jer negdje u bespucima internetske zbiljnosti pise da taj-i-taj asistent/profesor drzi lose vjezbe/predavanja. Najvise sto se moze desiti je da imenovani asistent/profesor procita text i odluci nesto promijeniti u svom pristupu nagodinu.
That put aside, trebali ste reagirati prije (sad je nastava gotova, a ispiti su u punom zamahu) i direktnije. Slicne, mozda i jace prigovore, vidio sam prije nekoliko godina. Pricalo se s profesorom, zatim su studenti pisali i formalni prigovor jer nisu bili zadovoljni odgovorima koje im je profesor dao,... Na kraju je ponesto ipak promijenjeno. No, reagirali su dok je jos isla nastava, i pricali su s osobom za koju su smatrali da ne rade dobro. Pisanje na Forumu je, na neki nacin, zvocanje iza ledja, bez da ste se prvo obratili toj osobi i/ili nadleznoj osobi s kolegija (namjerno pisem opcenito, jer i vrijedi opcenito).
As always, dok je topic pisan pristojno i argumentirano (poput vecine uvodnog posta), nemam problema da raspravljate. No, jos jednom, bilo bi za vas korisnije da se zainteresirani nadju uzivo, dogovore sto hoce, i popricaju s nadleznim nastavnikom uzivo. Ako nista drugo, mozda postignete da popravni bude korektniji (naravno, ako stvarno stoje prigovori da nesto nije obavljeno kako spada... sto ja odavde ipak ne mogu znati je li istina ili nije).
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
nuclear Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12) Postovi: (74)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
El_Loco Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 05. 2012. (15:25:04) Postovi: (31)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
nuclear Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12) Postovi: (74)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
snoops Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 01. 2011. (21:49:54) Postovi: (13)16
|
Postano: 14:58 čet, 26. 6. 2014 Naslov: Re: Prigovor na MMF |
|
|
[quote="El_Loco"][quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]
Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]
ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.
El_Loco (napisa): | nuclear (napisa): | ...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili... |
Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju. |
ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.
|
|
[Vrh] |
|
El_Loco Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 05. 2012. (15:25:04) Postovi: (31)16
Spol:
|
Postano: 15:13 čet, 26. 6. 2014 Naslov: Re: Prigovor na MMF |
|
|
[quote="snoops"][quote="El_Loco"][quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]
Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]
ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.[/quote]
Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".
snoops (napisa): | El_Loco (napisa): | nuclear (napisa): | ...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili... |
Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju. |
ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere. |
Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".
|
|
[Vrh] |
|
malisputnik Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 09. 2013. (08:43:21) Postovi: (31)16
|
|
[Vrh] |
|
nuclear Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12) Postovi: (74)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
aprueba Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 06. 2014. (17:21:28) Postovi: (1)16
|
Postano: 17:27 čet, 26. 6. 2014 Naslov: Re: Prigovor na MMF |
|
|
[quote="El_Loco"][quote="snoops"][quote="El_Loco"][quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]
Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]
ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.[/quote]
Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".[/quote]
Da, mi smo studenti treće godine i pisali smo kolokvije koje si i ti pisao i onda znaš da nam ovdje nije problem zadatak koji se nije radio na vježbama jer smo navikli da se pojavi neki zadatak koji je teži, zahtjeva da zaključiš neke stvari, uočiš nešto itd., inače bi se žalili na svaki kolokvij. Ovdje je stvar da asistent ne objašnjava gradivo nego samo prepisuje na ploču iz bilježnice koju svi imamo i na upite nije nam preporučio nikakvo dodatno štivo. Zar je puno očekivati da onda barem navede što se može pojaviti u kolokviju pa ćemo se mi sami snaći kao što smo i s ostatkom gradiva?
El_Loco (napisa): | snoops (napisa): | El_Loco (napisa): | nuclear (napisa): | ...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili... |
Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju. |
ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere. |
Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa". |
Da, mi smo studenti treće godine i pisali smo kolokvije koje si i ti pisao i onda znaš da nam ovdje nije problem zadatak koji se nije radio na vježbama jer smo navikli da se pojavi neki zadatak koji je teži, zahtjeva da zaključiš neke stvari, uočiš nešto itd., inače bi se žalili na svaki kolokvij. Ovdje je stvar da asistent ne objašnjava gradivo nego samo prepisuje na ploču iz bilježnice koju svi imamo i na upite nije nam preporučio nikakvo dodatno štivo. Zar je puno očekivati da onda barem navede što se može pojaviti u kolokviju pa ćemo se mi sami snaći kao što smo i s ostatkom gradiva?
|
|
[Vrh] |
|
malisputnik Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 09. 2013. (08:43:21) Postovi: (31)16
|
|
[Vrh] |
|
dp Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 11. 2011. (02:35:21) Postovi: (12)16
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol:
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
El_Loco Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 05. 2012. (15:25:04) Postovi: (31)16
Spol:
|
Postano: 23:13 čet, 26. 6. 2014 Naslov: Re: Prigovor na MMF |
|
|
[quote="aprueba"][quote="El_Loco"][quote="snoops"][quote="El_Loco"][quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]
Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]
ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.[/quote]
Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".[/quote]
Da, mi smo studenti treće godine i pisali smo kolokvije koje si i ti pisao i onda znaš da nam ovdje nije problem zadatak koji se nije radio na vježbama jer smo navikli da se pojavi neki zadatak koji je teži, zahtjeva da zaključiš neke stvari, uočiš nešto itd., inače bi se žalili na svaki kolokvij. Ovdje je stvar da asistent ne objašnjava gradivo nego samo prepisuje na ploču iz bilježnice koju svi imamo i na upite nije nam preporučio nikakvo dodatno štivo. Zar je puno očekivati da onda barem navede što se može pojaviti u kolokviju pa ćemo se mi sami snaći kao što smo i s ostatkom gradiva?[/quote]
Nisam govorio ništa o tome kakav je asistent, niti namjeravam. Smatram li zadatak teškim ili ne, je li trebalo proći 5 takvih zadataka a ne 1 + 1 za dz, nije na meni da procjenjujem.
Jedino sam ukazao na to da se takav tip radio na vježbama, te da sam istim načinom riješio zadatak na kolokviju.
aprueba (napisa): | El_Loco (napisa): | snoops (napisa): | El_Loco (napisa): | nuclear (napisa): | ...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili... |
Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju. |
ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere. |
Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa". |
Da, mi smo studenti treće godine i pisali smo kolokvije koje si i ti pisao i onda znaš da nam ovdje nije problem zadatak koji se nije radio na vježbama jer smo navikli da se pojavi neki zadatak koji je teži, zahtjeva da zaključiš neke stvari, uočiš nešto itd., inače bi se žalili na svaki kolokvij. Ovdje je stvar da asistent ne objašnjava gradivo nego samo prepisuje na ploču iz bilježnice koju svi imamo i na upite nije nam preporučio nikakvo dodatno štivo. Zar je puno očekivati da onda barem navede što se može pojaviti u kolokviju pa ćemo se mi sami snaći kao što smo i s ostatkom gradiva? |
Nisam govorio ništa o tome kakav je asistent, niti namjeravam. Smatram li zadatak teškim ili ne, je li trebalo proći 5 takvih zadataka a ne 1 + 1 za dz, nije na meni da procjenjujem.
Jedino sam ukazao na to da se takav tip radio na vježbama, te da sam istim načinom riješio zadatak na kolokviju.
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol:
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
|
[Vrh] |
|
sailor m Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 10. 2010. (10:46:13) Postovi: (4E)16
|
Postano: 13:20 pet, 27. 6. 2014 Naslov: |
|
|
Mene , UZ ostale ovdje navedene stvari, smeta to što asistent Muha vjerojatno pretpostavlja da svi studenti imaju kopirane bilježnice od prošle godine i da uče iz njih. Ja u nijednom trenutku nisam čula da je rekao da je to materijal iz kojeg trebamo učiti (na službenim stranicama mmf-a isto nema navedeno ''bilježnica Marije Galić'' pod ''materijali''), a kako sam doznala, u toj bilježnici su obrađeni i neki zadaci koji nisu obrađeni ove godine, a koristili su nam za rješavanje ovogodišnjeg kolokvija.
Očekujući da će asistent Muha ispredavati gradivo vježbi u skladu s onim što će biti u kolokvijima, odlučila sam ne kupiti tu famoznu bilježnicu(nisam htjela uzalud(?) trošiti novce... da, da škrta sam :) ) i učiti iz svoje.
Glupo od mene... :(
Mene , UZ ostale ovdje navedene stvari, smeta to što asistent Muha vjerojatno pretpostavlja da svi studenti imaju kopirane bilježnice od prošle godine i da uče iz njih. Ja u nijednom trenutku nisam čula da je rekao da je to materijal iz kojeg trebamo učiti (na službenim stranicama mmf-a isto nema navedeno ''bilježnica Marije Galić'' pod ''materijali''), a kako sam doznala, u toj bilježnici su obrađeni i neki zadaci koji nisu obrađeni ove godine, a koristili su nam za rješavanje ovogodišnjeg kolokvija.
Očekujući da će asistent Muha ispredavati gradivo vježbi u skladu s onim što će biti u kolokvijima, odlučila sam ne kupiti tu famoznu bilježnicu(nisam htjela uzalud(?) trošiti novce... da, da škrta sam ) i učiti iz svoje.
Glupo od mene...
|
|
[Vrh] |
|
Hulk Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 03. 2008. (22:35:25) Postovi: (4F)16
|
|
[Vrh] |
|
nuclear Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12) Postovi: (74)16
Spol:
|
Postano: 12:11 sub, 28. 6. 2014 Naslov: |
|
|
Izgleda da moram posebno naglašavati da moj cilj, kao i cilj drugih studenata koji dijele to mišljenje, nije cilj dići bunu i naštetiti asistentu Muhi u bilo kojem smislu, nego uputiti nekome tko sluša na pogreške u provođenju nastave i/ili obliku kolokvija iz MMF-a. Nije mi/nam cilj odvesti nekoga pred neku komisiju ili ne daj bože nekoga natjerati na otpuštanje. Ne znam zašto toliko minusa sam dobila zbog ove teme.
Smatram da svatko ima pravo pobuniti se na način održavanja nastave/težine kolokvija kao što i ostali imaju pravo reći svoje mišljenje da je kolokvij bio lagan ili da je nastava bila provođena u skladu sa svime. Također mislim da nije u redu da se sada studenti dijele na dvije grupe, jedna koja se buni i jedna koja se buni protiv "pobunjenika" jer time pokazujemo kako nemamo empatije jedni prema drugima i nećemo si čuvati leđa kad je to bitno.
Žalosni su komentari koji su dolazili s određenih strana, ali nema veze. Mi smo učinili svoje, uputili smo profesora na probleme i zamolili ga da razmisli o tome i nešto ili poduzme ili ne reagira, ovisno o tome što ON misli da je ispravno, a ne što grupa ljudi smatra ispravnim.
Izgleda da moram posebno naglašavati da moj cilj, kao i cilj drugih studenata koji dijele to mišljenje, nije cilj dići bunu i naštetiti asistentu Muhi u bilo kojem smislu, nego uputiti nekome tko sluša na pogreške u provođenju nastave i/ili obliku kolokvija iz MMF-a. Nije mi/nam cilj odvesti nekoga pred neku komisiju ili ne daj bože nekoga natjerati na otpuštanje. Ne znam zašto toliko minusa sam dobila zbog ove teme.
Smatram da svatko ima pravo pobuniti se na način održavanja nastave/težine kolokvija kao što i ostali imaju pravo reći svoje mišljenje da je kolokvij bio lagan ili da je nastava bila provođena u skladu sa svime. Također mislim da nije u redu da se sada studenti dijele na dvije grupe, jedna koja se buni i jedna koja se buni protiv "pobunjenika" jer time pokazujemo kako nemamo empatije jedni prema drugima i nećemo si čuvati leđa kad je to bitno.
Žalosni su komentari koji su dolazili s određenih strana, ali nema veze. Mi smo učinili svoje, uputili smo profesora na probleme i zamolili ga da razmisli o tome i nešto ili poduzme ili ne reagira, ovisno o tome što ON misli da je ispravno, a ne što grupa ljudi smatra ispravnim.
|
|
[Vrh] |
|
|