Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Prigovor na MMF

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
nuclear
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12)
Postovi: (74)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
10 = 20 - 10

PostPostano: 12:39 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Prigovor na MMF Citirajte i odgovorite

Poštovani, ne znam koliko se studentima isplati žaliti na rad određenog asistenta ili profesora? Moj konkretno prigovor ide na kolegij MMF na PMF-MO inženjerstvo i asistenta Muha. Ne pišem ovu temu kao jedina koja ima prigovor na njegov rad, već u ime velikog broja studenata koji su nezadovoljni njegovim radom i tim predmetom.

Nadam se da će naši prigovori biti uvaženi od nečije strane, a ne ignorirani sa popularnim izgovorom: "Sami ste birali fakultet, trebate više učiti". Nažalost, sljedeći su problemi koji nas muče u vezi kolegija MMF:
-asistent Muha ne objašnjava gradivo na vježbama već puko prepisuje iz skripte koja je svima dostupna preko kopiraone
-nije prisutan za vrijeme kolokvija, shvaćamo da ima druge obaveze, ali u vezi drugog kolokvija iz MMF-a je bilo jako puno ljudi koji su imali jako puno pitanja jer je bilo, jako puno, nejasnoća
-ne nudi nam se alternativni izvori učenja, izvori za vježbu i provjeru našeg dosadašnjeg znanja kako bi se pripremili za kolokvij
-možda vi tvrdite drugačije, ali bilo bi lijepo da se stavite u naš položaj i razmislite zapravo o čemu govorimo, umjesto da samo vidite da se žalimo, ali gradivo koje dolazi na kolokviju nije nimalo približno onome što radimo na nastavi
-asistent Muha je također, neću reći vrijeđao, ali opravdavao svoje zadatke da studenti ne znaju matematičku analizu jer se gradivo uglavnom na tome bazira (neću komentirati)

Ima prigovora još, no ostavit ću ih ostalima da ih iskažu.

/* izbačeno: ima gradiva koja preskače, kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili i nije bilo upozorenja da pogledamo sami kao što i sve ostalo sami moramo */
Poštovani, ne znam koliko se studentima isplati žaliti na rad određenog asistenta ili profesora? Moj konkretno prigovor ide na kolegij MMF na PMF-MO inženjerstvo i asistenta Muha. Ne pišem ovu temu kao jedina koja ima prigovor na njegov rad, već u ime velikog broja studenata koji su nezadovoljni njegovim radom i tim predmetom.

Nadam se da će naši prigovori biti uvaženi od nečije strane, a ne ignorirani sa popularnim izgovorom: "Sami ste birali fakultet, trebate više učiti". Nažalost, sljedeći su problemi koji nas muče u vezi kolegija MMF:
-asistent Muha ne objašnjava gradivo na vježbama već puko prepisuje iz skripte koja je svima dostupna preko kopiraone
-nije prisutan za vrijeme kolokvija, shvaćamo da ima druge obaveze, ali u vezi drugog kolokvija iz MMF-a je bilo jako puno ljudi koji su imali jako puno pitanja jer je bilo, jako puno, nejasnoća
-ne nudi nam se alternativni izvori učenja, izvori za vježbu i provjeru našeg dosadašnjeg znanja kako bi se pripremili za kolokvij
-možda vi tvrdite drugačije, ali bilo bi lijepo da se stavite u naš položaj i razmislite zapravo o čemu govorimo, umjesto da samo vidite da se žalimo, ali gradivo koje dolazi na kolokviju nije nimalo približno onome što radimo na nastavi
-asistent Muha je također, neću reći vrijeđao, ali opravdavao svoje zadatke da studenti ne znaju matematičku analizu jer se gradivo uglavnom na tome bazira (neću komentirati)

Ima prigovora još, no ostavit ću ih ostalima da ih iskažu.

/* izbačeno: ima gradiva koja preskače, kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili i nije bilo upozorenja da pogledamo sami kao što i sve ostalo sami moramo */




Zadnja promjena: nuclear; 14:18 čet, 26. 6. 2014; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 13:59 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Preimenovah topic, jer je rijec o konkretnom kolegiju, pa je bolje da i naslov to odrazava.

Reci cu ti ono sto ne zelis procitati: Forum je promaseno mjesto. Nitko nece reagirati i boriti se za vas jer negdje u bespucima internetske zbiljnosti pise da taj-i-taj asistent/profesor drzi lose vjezbe/predavanja. Najvise sto se moze desiti je da imenovani asistent/profesor procita text i odluci nesto promijeniti u svom pristupu nagodinu.

That put aside, trebali ste reagirati prije (sad je nastava gotova, a ispiti su u punom zamahu) i direktnije. Slicne, mozda i jace prigovore, vidio sam prije nekoliko godina. Pricalo se s profesorom, zatim su studenti pisali i formalni prigovor jer nisu bili zadovoljni odgovorima koje im je profesor dao,... Na kraju je ponesto ipak promijenjeno. No, reagirali su dok je jos isla nastava, i pricali su s osobom za koju su smatrali da ne rade dobro. Pisanje na Forumu je, na neki nacin, zvocanje iza ledja, bez da ste se prvo obratili toj osobi i/ili nadleznoj osobi s kolegija (namjerno pisem opcenito, jer i vrijedi opcenito).

As always, dok je topic pisan pristojno i argumentirano (poput vecine uvodnog posta), nemam problema da raspravljate. No, jos jednom, bilo bi za vas korisnije da se zainteresirani nadju uzivo, dogovore sto hoce, i popricaju s nadleznim nastavnikom uzivo. Ako nista drugo, mozda postignete da popravni bude korektniji (naravno, ako stvarno stoje prigovori da nesto nije obavljeno kako spada... sto ja odavde ipak ne mogu znati je li istina ili nije).
Preimenovah topic, jer je rijec o konkretnom kolegiju, pa je bolje da i naslov to odrazava.

Reci cu ti ono sto ne zelis procitati: Forum je promaseno mjesto. Nitko nece reagirati i boriti se za vas jer negdje u bespucima internetske zbiljnosti pise da taj-i-taj asistent/profesor drzi lose vjezbe/predavanja. Najvise sto se moze desiti je da imenovani asistent/profesor procita text i odluci nesto promijeniti u svom pristupu nagodinu.

That put aside, trebali ste reagirati prije (sad je nastava gotova, a ispiti su u punom zamahu) i direktnije. Slicne, mozda i jace prigovore, vidio sam prije nekoliko godina. Pricalo se s profesorom, zatim su studenti pisali i formalni prigovor jer nisu bili zadovoljni odgovorima koje im je profesor dao,... Na kraju je ponesto ipak promijenjeno. No, reagirali su dok je jos isla nastava, i pricali su s osobom za koju su smatrali da ne rade dobro. Pisanje na Forumu je, na neki nacin, zvocanje iza ledja, bez da ste se prvo obratili toj osobi i/ili nadleznoj osobi s kolegija (namjerno pisem opcenito, jer i vrijedi opcenito).

As always, dok je topic pisan pristojno i argumentirano (poput vecine uvodnog posta), nemam problema da raspravljate. No, jos jednom, bilo bi za vas korisnije da se zainteresirani nadju uzivo, dogovore sto hoce, i popricaju s nadleznim nastavnikom uzivo. Ako nista drugo, mozda postignete da popravni bude korektniji (naravno, ako stvarno stoje prigovori da nesto nije obavljeno kako spada... sto ja odavde ipak ne mogu znati je li istina ili nije).



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
nuclear
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12)
Postovi: (74)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
10 = 20 - 10

PostPostano: 14:08 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

To sve stoji što ste rekli i hvala na uljudnom odgovoru. Prigovor je postavljen na forum čisto kao početak nečeg ozbiljnijeg, da se "pozove" studente koji dijele mišljenje da se nešto konkretno poduzme. Iako će naravno biti onih kojima je uglavnom sve lagano i vrlo očito te će se isti buniti protiv naše "pobune".
To sve stoji što ste rekli i hvala na uljudnom odgovoru. Prigovor je postavljen na forum čisto kao početak nečeg ozbiljnijeg, da se "pozove" studente koji dijele mišljenje da se nešto konkretno poduzme. Iako će naravno biti onih kojima je uglavnom sve lagano i vrlo očito te će se isti buniti protiv naše "pobune".


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
El_Loco
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 05. 2012. (15:25:04)
Postovi: (31)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
14 = 27 - 13

PostPostano: 14:12 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Re: Prigovor na MMF Citirajte i odgovorite

[quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]

Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.
nuclear (napisa):
...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...


Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
nuclear
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12)
Postovi: (74)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
10 = 20 - 10

PostPostano: 14:18 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Re: Prigovor na MMF Citirajte i odgovorite

[quote="El_Loco"]

Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]

U redu, izbacit ću to onda :)
El_Loco (napisa):


Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.


U redu, izbacit ću to onda Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
snoops
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 01. 2011. (21:49:54)
Postovi: (13)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 14:58 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Re: Prigovor na MMF Citirajte i odgovorite

[quote="El_Loco"][quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]

Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]

ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.
El_Loco (napisa):
nuclear (napisa):
...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...


Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.


ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
El_Loco
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 05. 2012. (15:25:04)
Postovi: (31)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
14 = 27 - 13

PostPostano: 15:13 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Re: Prigovor na MMF Citirajte i odgovorite

[quote="snoops"][quote="El_Loco"][quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]

Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]

ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.[/quote]

Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".
snoops (napisa):
El_Loco (napisa):
nuclear (napisa):
...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...


Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.


ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.


Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
malisputnik
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 09. 2013. (08:43:21)
Postovi: (31)16
Sarma = la pohva - posuda
= 8 - 1

PostPostano: 16:25 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Nuclear, jesi li slao/a mail profesoru?
Nuclear, jesi li slao/a mail profesoru?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
nuclear
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12)
Postovi: (74)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
10 = 20 - 10

PostPostano: 16:30 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Da, zašto pitaš? Znam za dogovor (:
Da, zašto pitaš? Znam za dogovor (:


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
aprueba
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 06. 2014. (17:21:28)
Postovi: (1)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 17:27 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Re: Prigovor na MMF Citirajte i odgovorite

[quote="El_Loco"][quote="snoops"][quote="El_Loco"][quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]

Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]

ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.[/quote]

Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".[/quote]


Da, mi smo studenti treće godine i pisali smo kolokvije koje si i ti pisao i onda znaš da nam ovdje nije problem zadatak koji se nije radio na vježbama jer smo navikli da se pojavi neki zadatak koji je teži, zahtjeva da zaključiš neke stvari, uočiš nešto itd., inače bi se žalili na svaki kolokvij. Ovdje je stvar da asistent ne objašnjava gradivo nego samo prepisuje na ploču iz bilježnice koju svi imamo i na upite nije nam preporučio nikakvo dodatno štivo. Zar je puno očekivati da onda barem navede što se može pojaviti u kolokviju pa ćemo se mi sami snaći kao što smo i s ostatkom gradiva?
El_Loco (napisa):
snoops (napisa):
El_Loco (napisa):
nuclear (napisa):
...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...


Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.


ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.


Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".



Da, mi smo studenti treće godine i pisali smo kolokvije koje si i ti pisao i onda znaš da nam ovdje nije problem zadatak koji se nije radio na vježbama jer smo navikli da se pojavi neki zadatak koji je teži, zahtjeva da zaključiš neke stvari, uočiš nešto itd., inače bi se žalili na svaki kolokvij. Ovdje je stvar da asistent ne objašnjava gradivo nego samo prepisuje na ploču iz bilježnice koju svi imamo i na upite nije nam preporučio nikakvo dodatno štivo. Zar je puno očekivati da onda barem navede što se može pojaviti u kolokviju pa ćemo se mi sami snaći kao što smo i s ostatkom gradiva?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
malisputnik
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 09. 2013. (08:43:21)
Postovi: (31)16
Sarma = la pohva - posuda
= 8 - 1

PostPostano: 18:14 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="nuclear"]Da, zašto pitaš? Znam za dogovor (:[/quote]

Ja ne znam za dogovor pa ako mozes malo pojasniti? Je li profesor ista odgovorio? Kada se mogu ocekivati rezultati teorije?
nuclear (napisa):
Da, zašto pitaš? Znam za dogovor (:


Ja ne znam za dogovor pa ako mozes malo pojasniti? Je li profesor ista odgovorio? Kada se mogu ocekivati rezultati teorije?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dp
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 11. 2011. (02:35:21)
Postovi: (12)16
Sarma = la pohva - posuda
= 6 - 3

PostPostano: 20:23 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ja sam uočio iste te probleme sa asistentom Muhom.

Moja najveća zamjerka je što gradivo nije nikako objašnjeno niti povezano.
Predmet se zove metode matematičke fizike a povezivanje sa fizikom je nikakvo!

Osim prepisanih napomena iz skripte, koji fizikalni proces koeficijent/jednadžba opisuju gotovo da i nema poveznica sa samom fizikom što vrlo otežava gradivo jer te primorava da štrebaš napamet metode rješavanja i tipove zadataka - sa nula razumijevanja.

Uočio sam kod asistenta Muhe da on itekako razumije stvari koje rješava, povezuje ih sa višom matematikom koju mi još nismo ni učili ali ni to nikako ne uspijeva na smislen način prenijeti nama studentima.

Da zaključim: asistent možda prirodno nije nadaren za predavanje i govorništvo što mu se ne može zamjeriti ali nedostatak:
1) angažiranosti i truda da motivira studente da pitaju što ne razumiju
2) povezivanja gradiva sa fizikom
3) uočavanja dijelova koje smatra da studenti slabije razume
4) naglašavanja važnosti pojedinih stvari - već apsolutna monotonija

je apsolutno za osudu.
Ja sam uočio iste te probleme sa asistentom Muhom.

Moja najveća zamjerka je što gradivo nije nikako objašnjeno niti povezano.
Predmet se zove metode matematičke fizike a povezivanje sa fizikom je nikakvo!

Osim prepisanih napomena iz skripte, koji fizikalni proces koeficijent/jednadžba opisuju gotovo da i nema poveznica sa samom fizikom što vrlo otežava gradivo jer te primorava da štrebaš napamet metode rješavanja i tipove zadataka - sa nula razumijevanja.

Uočio sam kod asistenta Muhe da on itekako razumije stvari koje rješava, povezuje ih sa višom matematikom koju mi još nismo ni učili ali ni to nikako ne uspijeva na smislen način prenijeti nama studentima.

Da zaključim: asistent možda prirodno nije nadaren za predavanje i govorništvo što mu se ne može zamjeriti ali nedostatak:
1) angažiranosti i truda da motivira studente da pitaju što ne razumiju
2) povezivanja gradiva sa fizikom
3) uočavanja dijelova koje smatra da studenti slabije razume
4) naglašavanja važnosti pojedinih stvari - već apsolutna monotonija

je apsolutno za osudu.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
fireball
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17)
Postovi: (4AB)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 100 - 74
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu

PostPostano: 22:33 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

molio bi sve koji imaju primjedbe da mi se obrate na pm da vidim sto se tocno desava pa da se mogu daljne upite po tom pitanju slat dalje (profesoru, prodekanima i sl) i da se vidi sto se moze po tom slucaju ucinit
molio bi sve koji imaju primjedbe da mi se obrate na pm da vidim sto se tocno desava pa da se mogu daljne upite po tom pitanju slat dalje (profesoru, prodekanima i sl) i da se vidi sto se moze po tom slucaju ucinit



_________________
I bow before you Veliki Limun, on je kiseo i zut Bow to the left
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 23:11 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mozda da ipak prvo studenti lijepo popricaju s profesorom, a ne da se sve skupa odmah dize na neku sluzbenu razinu sa studentskim predstavnicima i prodekanima?
Mozda da ipak prvo studenti lijepo popricaju s profesorom, a ne da se sve skupa odmah dize na neku sluzbenu razinu sa studentskim predstavnicima i prodekanima?



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
El_Loco
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 05. 2012. (15:25:04)
Postovi: (31)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
14 = 27 - 13

PostPostano: 23:13 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Re: Prigovor na MMF Citirajte i odgovorite

[quote="aprueba"][quote="El_Loco"][quote="snoops"][quote="El_Loco"][quote="nuclear"]...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...[/quote]

Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.[/quote]

ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.[/quote]

Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".[/quote]


Da, mi smo studenti treće godine i pisali smo kolokvije koje si i ti pisao i onda znaš da nam ovdje nije problem zadatak koji se nije radio na vježbama jer smo navikli da se pojavi neki zadatak koji je teži, zahtjeva da zaključiš neke stvari, uočiš nešto itd., inače bi se žalili na svaki kolokvij. Ovdje je stvar da asistent ne objašnjava gradivo nego samo prepisuje na ploču iz bilježnice koju svi imamo i na upite nije nam preporučio nikakvo dodatno štivo. Zar je puno očekivati da onda barem navede što se može pojaviti u kolokviju pa ćemo se mi sami snaći kao što smo i s ostatkom gradiva?[/quote]

Nisam govorio ništa o tome kakav je asistent, niti namjeravam. Smatram li zadatak teškim ili ne, je li trebalo proći 5 takvih zadataka a ne 1 + 1 za dz, nije na meni da procjenjujem.
Jedino sam ukazao na to da se takav tip radio na vježbama, te da sam istim načinom riješio zadatak na kolokviju.
aprueba (napisa):
El_Loco (napisa):
snoops (napisa):
El_Loco (napisa):
nuclear (napisa):
...kao npr. treći zadatak na drugom kolokviju je gradivo koje nismo obradili...


Ovo nije točno. Barem za grupu koja je bila utorkom u 3. U bilježnici imam rješen takav tip zadatka, jedina je razlika što je jednadžba provođenja, pa se koristi poissonova formula, a ne valna jednadžba s d'alambertovom formulom kako je bilo u kolokviju.


ne bih se složila da je to jedina stvar jer kod jednadžbe provođenja imaš jednu funkciju, a ne dvije kao kod valne na kolokviju pa je velika razlika. i kao drugo, funkcija nije zadana po intervalima kao što je na kolokviju bila, što ti još dodatno zakomplicira rješavanje. prošle godine su na vježbama radili točno takve primjere.


Ne razumijem u čemu je razlika. Samo ćeš umjesto jedne, dvije funkcije morati proširiti. Naštimaš da onaj dio s u0 bude 0, i dio s u1 da bude 0.
Što se tiče funkcije u0, za njeno proširenje je nebitno je li ona zadana po intervalima ili nije. Jedina razlika nastaje na kraju kad treba skicirati rješenje za t=1, kad umjesto jednog lijepog slučaja imaš, ako se ne varam, 5 slučajeva. Mislim da na 3. godini matematike ne bi trebao biti problem to što funckija nije pretjerano "lijepa".



Da, mi smo studenti treće godine i pisali smo kolokvije koje si i ti pisao i onda znaš da nam ovdje nije problem zadatak koji se nije radio na vježbama jer smo navikli da se pojavi neki zadatak koji je teži, zahtjeva da zaključiš neke stvari, uočiš nešto itd., inače bi se žalili na svaki kolokvij. Ovdje je stvar da asistent ne objašnjava gradivo nego samo prepisuje na ploču iz bilježnice koju svi imamo i na upite nije nam preporučio nikakvo dodatno štivo. Zar je puno očekivati da onda barem navede što se može pojaviti u kolokviju pa ćemo se mi sami snaći kao što smo i s ostatkom gradiva?


Nisam govorio ništa o tome kakav je asistent, niti namjeravam. Smatram li zadatak teškim ili ne, je li trebalo proći 5 takvih zadataka a ne 1 + 1 za dz, nije na meni da procjenjujem.
Jedino sam ukazao na to da se takav tip radio na vježbama, te da sam istim načinom riješio zadatak na kolokviju.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
fireball
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17)
Postovi: (4AB)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
26 = 100 - 74
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu

PostPostano: 23:45 čet, 26. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="vsego"]Mozda da ipak prvo studenti lijepo popricaju s profesorom, a ne da se sve skupa odmah dize na neku sluzbenu razinu sa studentskim predstavnicima i prodekanima?[/quote]

naravno da moze i tako. a mozemo i mi imati 'nesluzben' i neobavezan razgovor sa gore navedenima, ali ako to mogu sami rijesit niko sretniji od mene :)
vsego (napisa):
Mozda da ipak prvo studenti lijepo popricaju s profesorom, a ne da se sve skupa odmah dize na neku sluzbenu razinu sa studentskim predstavnicima i prodekanima?


naravno da moze i tako. a mozemo i mi imati 'nesluzben' i neobavezan razgovor sa gore navedenima, ali ako to mogu sami rijesit niko sretniji od mene Smile



_________________
I bow before you Veliki Limun, on je kiseo i zut Bow to the left
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
sailor m
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 10. 2010. (10:46:13)
Postovi: (4E)16
Sarma = la pohva - posuda
= 2 - 2

PostPostano: 13:20 pet, 27. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mene , UZ ostale ovdje navedene stvari, smeta to što asistent Muha vjerojatno pretpostavlja da svi studenti imaju kopirane bilježnice od prošle godine i da uče iz njih. Ja u nijednom trenutku nisam čula da je rekao da je to materijal iz kojeg trebamo učiti (na službenim stranicama mmf-a isto nema navedeno ''bilježnica Marije Galić'' pod ''materijali''), a kako sam doznala, u toj bilježnici su obrađeni i neki zadaci koji nisu obrađeni ove godine, a koristili su nam za rješavanje ovogodišnjeg kolokvija.

Očekujući da će asistent Muha ispredavati gradivo vježbi u skladu s onim što će biti u kolokvijima, odlučila sam ne kupiti tu famoznu bilježnicu(nisam htjela uzalud(?) trošiti novce... da, da škrta sam :) ) i učiti iz svoje.

Glupo od mene... :(
Mene , UZ ostale ovdje navedene stvari, smeta to što asistent Muha vjerojatno pretpostavlja da svi studenti imaju kopirane bilježnice od prošle godine i da uče iz njih. Ja u nijednom trenutku nisam čula da je rekao da je to materijal iz kojeg trebamo učiti (na službenim stranicama mmf-a isto nema navedeno ''bilježnica Marije Galić'' pod ''materijali''), a kako sam doznala, u toj bilježnici su obrađeni i neki zadaci koji nisu obrađeni ove godine, a koristili su nam za rješavanje ovogodišnjeg kolokvija.

Očekujući da će asistent Muha ispredavati gradivo vježbi u skladu s onim što će biti u kolokvijima, odlučila sam ne kupiti tu famoznu bilježnicu(nisam htjela uzalud(?) trošiti novce... da, da škrta sam Smile ) i učiti iz svoje.

Glupo od mene... Sad


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Hulk
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 03. 2008. (22:35:25)
Postovi: (4F)16
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 6 - 7

PostPostano: 16:48 pet, 27. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

S obzirom na to da je vjerojatno prekasno išta po tom pitanju poduzeti jer su kolokviji napisani i ocijenjeni, možda da se vidi nešto po pitanju pravila polaganja kolegija kod profesora koji vodi kolegij.
Recimo da se uzme u obzir ova mogućnost u pravilima:

"Završnoj provjeri znanja mogu pristupiti studenti koji su nezadovoljni svojom prolaznom ocjenom dobivenom na temelju kolokvija ili ih na završnu provjeru znanja pozove nastavnik. Završna provjera znanja se polaže usmeno i/ili pismeno i donosi maksimalno 50 bodova."

I da se pita profesora mogu li se ikako skupiti na temelju toga dodatni bodovi tako da se dopusti zbog eventualne slabe prolaznosti završna provjera (koja ionako stoji u pravilima kao mogućnost). Premda osobno mislim da su se kolokviji mogli riješiti na temelju vježbi i teško mi je iznijeti neke konkretne prigovore. Doduše nisam išao na vježbe i učio sam iz te bilježnice, a mislim i da se kolegij može položiti relativno lako. U dva dana sam naučio za više od pola mogućih bodova na 2. kolokviju.
S obzirom na to da je vjerojatno prekasno išta po tom pitanju poduzeti jer su kolokviji napisani i ocijenjeni, možda da se vidi nešto po pitanju pravila polaganja kolegija kod profesora koji vodi kolegij.
Recimo da se uzme u obzir ova mogućnost u pravilima:

"Završnoj provjeri znanja mogu pristupiti studenti koji su nezadovoljni svojom prolaznom ocjenom dobivenom na temelju kolokvija ili ih na završnu provjeru znanja pozove nastavnik. Završna provjera znanja se polaže usmeno i/ili pismeno i donosi maksimalno 50 bodova."

I da se pita profesora mogu li se ikako skupiti na temelju toga dodatni bodovi tako da se dopusti zbog eventualne slabe prolaznosti završna provjera (koja ionako stoji u pravilima kao mogućnost). Premda osobno mislim da su se kolokviji mogli riješiti na temelju vježbi i teško mi je iznijeti neke konkretne prigovore. Doduše nisam išao na vježbe i učio sam iz te bilježnice, a mislim i da se kolegij može položiti relativno lako. U dva dana sam naučio za više od pola mogućih bodova na 2. kolokviju.



_________________
If I had a nickel for every time I've written "for (i = 0; i < N; i++)" in C I'd be a millionaire.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
nuclear
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 11. 2011. (17:40:12)
Postovi: (74)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
10 = 20 - 10

PostPostano: 12:11 sub, 28. 6. 2014    Naslov: Citirajte i odgovorite

Izgleda da moram posebno naglašavati da moj cilj, kao i cilj drugih studenata koji dijele to mišljenje, nije cilj dići bunu i naštetiti asistentu Muhi u bilo kojem smislu, nego uputiti nekome tko sluša na pogreške u provođenju nastave i/ili obliku kolokvija iz MMF-a. Nije mi/nam cilj odvesti nekoga pred neku komisiju ili ne daj bože nekoga natjerati na otpuštanje. Ne znam zašto toliko minusa sam dobila zbog ove teme.

Smatram da svatko ima pravo pobuniti se na način održavanja nastave/težine kolokvija kao što i ostali imaju pravo reći svoje mišljenje da je kolokvij bio lagan ili da je nastava bila provođena u skladu sa svime. Također mislim da nije u redu da se sada studenti dijele na dvije grupe, jedna koja se buni i jedna koja se buni protiv "pobunjenika" jer time pokazujemo kako nemamo empatije jedni prema drugima i nećemo si čuvati leđa kad je to bitno.
Žalosni su komentari koji su dolazili s određenih strana, ali nema veze. Mi smo učinili svoje, uputili smo profesora na probleme i zamolili ga da razmisli o tome i nešto ili poduzme ili ne reagira, ovisno o tome što ON misli da je ispravno, a ne što grupa ljudi smatra ispravnim.
Izgleda da moram posebno naglašavati da moj cilj, kao i cilj drugih studenata koji dijele to mišljenje, nije cilj dići bunu i naštetiti asistentu Muhi u bilo kojem smislu, nego uputiti nekome tko sluša na pogreške u provođenju nastave i/ili obliku kolokvija iz MMF-a. Nije mi/nam cilj odvesti nekoga pred neku komisiju ili ne daj bože nekoga natjerati na otpuštanje. Ne znam zašto toliko minusa sam dobila zbog ove teme.

Smatram da svatko ima pravo pobuniti se na način održavanja nastave/težine kolokvija kao što i ostali imaju pravo reći svoje mišljenje da je kolokvij bio lagan ili da je nastava bila provođena u skladu sa svime. Također mislim da nije u redu da se sada studenti dijele na dvije grupe, jedna koja se buni i jedna koja se buni protiv "pobunjenika" jer time pokazujemo kako nemamo empatije jedni prema drugima i nećemo si čuvati leđa kad je to bitno.
Žalosni su komentari koji su dolazili s određenih strana, ali nema veze. Mi smo učinili svoje, uputili smo profesora na probleme i zamolili ga da razmisli o tome i nešto ili poduzme ili ne reagira, ovisno o tome što ON misli da je ispravno, a ne što grupa ljudi smatra ispravnim.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan