Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

(2018.) 3. zadaća - Igrač
WWW:
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 22:47 pon, 21. 5. 2018    Naslov: (2018.) 3. zadaća - Igrač Citirajte i odgovorite

Ovo je mjesto za obavijesti i pitanja za treću zadaću, tema [b]Igrač[/b].

Kao što je napisano u tekstu zadaće, molim da mi [b]ne šaljete mail[/b], nego ovdje postavljate eventualna pitanja. Također, ukoliko nisam dovoljno ažuran, na pitanja i nedoumice možete i međusobno odgovarati.

Također molim da postavljate pitanja koja su [b]usko vezana za zadaću[/b], za ostale tehničke probleme možete otvoriti novu temu.

Testni primjer može sadržavati greške, zato koristite zadnje objavljeni. On se nalazi u nastavku, vidjeti u spoileru (skriven zbog preglednosti):

[spoiler]
[code:1]#include <iostream>
#include "igrac.h"
using namespace std;

int main () {

Napadac N("Livaja");
Golman G("Delac");
N.taktika(0).taktika(1).taktika(1);

//N.kud_puklo_da_puklo();


G.taktika(-1).taktika(-1).taktika(-1);
cout << jedan_penal(N,G) << endl; // gol

G.salabahter(N);
cout << jedan_penal(N,G) << endl; // obrana

N.kud_puklo_da_puklo();
cout << jedan_penal(N,G) << endl; // gol
Golman G2("Semper");

Igrac::ispis_igraca(); // "Delac Livaja Semper\n"

N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);
cout << jedan_penal(N,G2) << endl; // promasaj

G.i_ja_bi_na_gol();
G2.taktika(-1).taktika(-1);
N.kud_puklo_da_puklo();
cout << jedan_penal(N,G2) << endl; // obrana

G2.i_ja_bi_na_gol();
cout << jedan_penal(N,G2) << endl; // gol

return 0; // "3:3\n"
}
[/code:1]
[/spoiler]

Matko Ljulj

Naknadna napomena 1: Izraz "\n" ne označava doslovno kosu crtu i slovo n, nego samo naglasak da tu treba staviti prelazak u drugi red.

Naknadna napomena 2: Za zadaću možete smatrati da će prilikom ulančavanja različitih naredbi prvo doći sve naredbe karakteristične za podklase, a zatim za sve naredbe karakteristične za nadklasu.
Ovo je mjesto za obavijesti i pitanja za treću zadaću, tema Igrač.

Kao što je napisano u tekstu zadaće, molim da mi ne šaljete mail, nego ovdje postavljate eventualna pitanja. Također, ukoliko nisam dovoljno ažuran, na pitanja i nedoumice možete i međusobno odgovarati.

Također molim da postavljate pitanja koja su usko vezana za zadaću, za ostale tehničke probleme možete otvoriti novu temu.

Testni primjer može sadržavati greške, zato koristite zadnje objavljeni. On se nalazi u nastavku, vidjeti u spoileru (skriven zbog preglednosti):

Spoiler [hidden; click to show]:


Matko Ljulj

Naknadna napomena 1: Izraz "\n" ne označava doslovno kosu crtu i slovo n, nego samo naglasak da tu treba staviti prelazak u drugi red.

Naknadna napomena 2: Za zadaću možete smatrati da će prilikom ulančavanja različitih naredbi prvo doći sve naredbe karakteristične za podklase, a zatim za sve naredbe karakteristične za nadklasu.




Zadnja promjena: matkec; 8:58 pet, 1. 6. 2018; ukupno mijenjano 2 put/a.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 16:48 uto, 29. 5. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

U tekstu zadatka je navedeno da konstruktor prima string koji je ime igrača, a funkcija ispis_igraca() ispisuje prezimena igrača pa me zanima sastoji li se navedeni string od dvije riječi (ime i prezime) ili samo od prezimena.
U tekstu zadatka je navedeno da konstruktor prima string koji je ime igrača, a funkcija ispis_igraca() ispisuje prezimena igrača pa me zanima sastoji li se navedeni string od dvije riječi (ime i prezime) ili samo od prezimena.


[Vrh]
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 13:24 sri, 30. 5. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Smatrajte da svugdje gdje piše "ime" treba pisati "prezime": konstruktor prima prezime, ispisuju se prezimena, prezimena mogu biti sastavljena samo od malih slova engleske abecede osim prvog slova koje je veliko slovo engleske abecede itd.
Smatrajte da svugdje gdje piše "ime" treba pisati "prezime": konstruktor prima prezime, ispisuju se prezimena, prezimena mogu biti sastavljena samo od malih slova engleske abecede osim prvog slova koje je veliko slovo engleske abecede itd.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 16:03 čet, 31. 5. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ne bi li predzadnji ispis trebao biti gol? Buduci da napadac ima 1, G ima 0,a G2 -1?
Ne bi li predzadnji ispis trebao biti gol? Buduci da napadac ima 1, G ima 0,a G2 -1?


[Vrh]
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 16:25 čet, 31. 5. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Predzadnji ispis je obrana, jer napadač puca u "0" (drugi zapis u lancu naredbi "N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);" ).
Predzadnji ispis je obrana, jer napadač puca u "0" (drugi zapis u lancu naredbi "N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);" ).


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 16:50 čet, 31. 5. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="matkec"]Predzadnji ispis je obrana, jer napadač puca u "0" (drugi zapis u lancu naredbi "N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);" ).[/quote]


Nije li taktika od napadaca 0 1 5 6 1 0 0 (prve tri potrosene na golmana Delac, 6 potroseno na G2 i onda 1) ?
matkec (napisa):
Predzadnji ispis je obrana, jer napadač puca u "0" (drugi zapis u lancu naredbi "N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);" ).



Nije li taktika od napadaca 0 1 5 6 1 0 0 (prve tri potrosene na golmana Delac, 6 potroseno na G2 i onda 1) ?


[Vrh]
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 17:03 čet, 31. 5. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ne znam što vam označavaju 5 i 6 (vjerojatno neke šifre za kud_puklo_da_puklo), no napadač redom puca ovako:
(0), (1), (1 sa kud_puklo_da_puklo, pa je gol), (1, sa kud_puklo_da_puklo, pa je promašaj), (0), (0).

Dakle, peti penal je pucan po sredini.
Ne znam što vam označavaju 5 i 6 (vjerojatno neke šifre za kud_puklo_da_puklo), no napadač redom puca ovako:
(0), (1), (1 sa kud_puklo_da_puklo, pa je gol), (1, sa kud_puklo_da_puklo, pa je promašaj), (0), (0).

Dakle, peti penal je pucan po sredini.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Korisnik_11911192
Gost





PostPostano: 20:15 pet, 1. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Kad je pozvana funkcija Salabahter, preuzima li Golman taktiku za svaki penal za koji je Napadac imao spremnu taktiku u tom trenutku, ili samo za idući?
Kad je pozvana funkcija Salabahter, preuzima li Golman taktiku za svaki penal za koji je Napadac imao spremnu taktiku u tom trenutku, ili samo za idući?


[Vrh]
Korisnik_11911192
Gost





PostPostano: 21:39 pet, 1. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Također, je li ispis koji ste naveli sigurno dobar?

Napadač N najprije dobije taktike (0),(1),(1)
Zatim se poziva funkcija kud_puklo_da_puklo
Prve dvije taktike, (0) i (1) će "potrošiti" uz kud_puklo_da_puklo u penalu protiv golmana G.
Treću taktiku (1) također iskorištava protiv golmana G (iako je ponovno pozvana funkcija kud_puklo_da_puklo za N, ona ne bi trebala imati utjecaja pošto je već prije bila pozivana)

Golman G2 nakon kreiranja ne dobiva nikakvu taktiku, dakle njegova iduća taktika je implicitno (0)

N dobije taktike (1),(0),(0)

Dakle, zar ne bi četvrti ispis trebao biti "pogodak" s obzirom da je iduća taktika od N (1), a od G2 (0)?
Također, je li ispis koji ste naveli sigurno dobar?

Napadač N najprije dobije taktike (0),(1),(1)
Zatim se poziva funkcija kud_puklo_da_puklo
Prve dvije taktike, (0) i (1) će "potrošiti" uz kud_puklo_da_puklo u penalu protiv golmana G.
Treću taktiku (1) također iskorištava protiv golmana G (iako je ponovno pozvana funkcija kud_puklo_da_puklo za N, ona ne bi trebala imati utjecaja pošto je već prije bila pozivana)

Golman G2 nakon kreiranja ne dobiva nikakvu taktiku, dakle njegova iduća taktika je implicitno (0)

N dobije taktike (1),(0),(0)

Dakle, zar ne bi četvrti ispis trebao biti "pogodak" s obzirom da je iduća taktika od N (1), a od G2 (0)?


[Vrh]
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 8:48 sub, 2. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Korisnik_11911192"]Kad je pozvana funkcija Salabahter, preuzima li Golman taktiku za svaki penal za koji je Napadac imao spremnu taktiku u tom trenutku, ili samo za idući?[/quote]

Golman preuzima sve zapise u taktici od Napadača kao svoje.

[quote="Korisnik_11911192"]Također, je li ispis koji ste naveli sigurno dobar?

Napadač N najprije dobije taktike (0),(1),(1)
Zatim se poziva funkcija kud_puklo_da_puklo
Prve dvije taktike, (0) i (1) će "potrošiti" uz kud_puklo_da_puklo u penalu protiv golmana G.
Treću taktiku (1) također iskorištava protiv golmana G (iako je ponovno pozvana funkcija kud_puklo_da_puklo za N, ona ne bi trebala imati utjecaja pošto je već prije bila pozivana)

Golman G2 nakon kreiranja ne dobiva nikakvu taktiku, dakle njegova iduća taktika je implicitno (0)

N dobije taktike (1),(0),(0)

Dakle, zar ne bi četvrti ispis trebao biti "pogodak" s obzirom da je iduća taktika od N (1), a od G2 (0)?[/quote]

Zaboravili ste ubrojati prvi poziv funkcije jedan_penal, neposredno iznad šalabahtera.
Korisnik_11911192 (napisa):
Kad je pozvana funkcija Salabahter, preuzima li Golman taktiku za svaki penal za koji je Napadac imao spremnu taktiku u tom trenutku, ili samo za idući?


Golman preuzima sve zapise u taktici od Napadača kao svoje.

Korisnik_11911192 (napisa):
Također, je li ispis koji ste naveli sigurno dobar?

Napadač N najprije dobije taktike (0),(1),(1)
Zatim se poziva funkcija kud_puklo_da_puklo
Prve dvije taktike, (0) i (1) će "potrošiti" uz kud_puklo_da_puklo u penalu protiv golmana G.
Treću taktiku (1) također iskorištava protiv golmana G (iako je ponovno pozvana funkcija kud_puklo_da_puklo za N, ona ne bi trebala imati utjecaja pošto je već prije bila pozivana)

Golman G2 nakon kreiranja ne dobiva nikakvu taktiku, dakle njegova iduća taktika je implicitno (0)

N dobije taktike (1),(0),(0)

Dakle, zar ne bi četvrti ispis trebao biti "pogodak" s obzirom da je iduća taktika od N (1), a od G2 (0)?


Zaboravili ste ubrojati prvi poziv funkcije jedan_penal, neposredno iznad šalabahtera.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
g-o-s-t
Gost





PostPostano: 10:21 sub, 2. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Funkcija jedan_penal vraća true ili false. Kod ispisa cout << jedan_penal(N, G)
treba li se ispisati ta vrijednost (1 ili 0) ili kao što je u primjeru main-a (gol, obrana, promašaj)?
Funkcija jedan_penal vraća true ili false. Kod ispisa cout << jedan_penal(N, G)
treba li se ispisati ta vrijednost (1 ili 0) ili kao što je u primjeru main-a (gol, obrana, promašaj)?


[Vrh]
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 13:30 sub, 2. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ispisuje se 1 ili 0, jer funkcija vraća true ili false. Komentari su samo objašnjenja događaja.
Ispisuje se 1 ili 0, jer funkcija vraća true ili false. Komentari su samo objašnjenja događaja.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dpaleka
Gost





PostPostano: 13:53 sub, 2. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

1. Možemo li pretpostaviti da će konstruktor uvijek biti pozvan sa string literalom kao argumentom?

2. Možemo li pretpostaviti da se funkcija i_ja_bi_na_gol() neće dva puta pozvati na istom objektu klase Golman između dva penala?

3. Možemo li pretpostaviti da lifetime objekta klase Golman završava u trenutku kada nije schedulan za sljedeći penal?

Hvala!
1. Možemo li pretpostaviti da će konstruktor uvijek biti pozvan sa string literalom kao argumentom?

2. Možemo li pretpostaviti da se funkcija i_ja_bi_na_gol() neće dva puta pozvati na istom objektu klase Golman između dva penala?

3. Možemo li pretpostaviti da lifetime objekta klase Golman završava u trenutku kada nije schedulan za sljedeći penal?

Hvala!


[Vrh]
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 15:50 sub, 2. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="dpaleka"]1. Možemo li pretpostaviti da će konstruktor uvijek biti pozvan sa string literalom kao argumentom?[/quote]

Ako vam to pomaže, smijete pretpostaviti da će svi konstuktori biti zadani kao u primjeru, dakle recimo oblika [i]Napadac ime_varijable("Nekitekstovdje");[/i]

[quote="dpaleka"]2. Možemo li pretpostaviti da se funkcija i_ja_bi_na_gol() neće dva puta pozvati na istom objektu klase Golman između dva penala?[/quote]

To ne možete pretpostaviti.

[quote="dpaleka"]3. Možemo li pretpostaviti da lifetime objekta klase Golman završava u trenutku kada nije schedulan za sljedeći penal?[/quote]

Smijete pretpostaviti sljedeće: iako se svi konstruktori igrača ne moraju pozvati u istom mjestu u kodu, smijete pretpostaviti da se nijednom igraču neće pozvati destruktor prije kraja glavnog programa (tj. prije mjesta [i]return 0;[/i]).
dpaleka (napisa):
1. Možemo li pretpostaviti da će konstruktor uvijek biti pozvan sa string literalom kao argumentom?


Ako vam to pomaže, smijete pretpostaviti da će svi konstuktori biti zadani kao u primjeru, dakle recimo oblika Napadac ime_varijable("Nekitekstovdje");

dpaleka (napisa):
2. Možemo li pretpostaviti da se funkcija i_ja_bi_na_gol() neće dva puta pozvati na istom objektu klase Golman između dva penala?


To ne možete pretpostaviti.

dpaleka (napisa):
3. Možemo li pretpostaviti da lifetime objekta klase Golman završava u trenutku kada nije schedulan za sljedeći penal?


Smijete pretpostaviti sljedeće: iako se svi konstruktori igrača ne moraju pozvati u istom mjestu u kodu, smijete pretpostaviti da se nijednom igraču neće pozvati destruktor prije kraja glavnog programa (tj. prije mjesta return 0;).


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
jaksiki
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 03. 06. 2018. (11:16:19)
Postovi: (1)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 11:26 ned, 3. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="matkec"]Ne znam što vam označavaju 5 i 6 (vjerojatno neke šifre za kud_puklo_da_puklo), no napadač redom puca ovako:
(0), (1), (1 sa kud_puklo_da_puklo, pa je gol), (1, sa kud_puklo_da_puklo, pa je promašaj), (0), (0).

Dakle, peti penal je pucan po sredini.[/quote]

Znači li to da možemo pretpostaviti da će se pucanja iz „kud puklo da puklo“ uvijek moći vezati za stvarne taktike. Jer ja sam iz teksta opisa funkcije shvatio isto kao kolega tj. da će se prvi kud puklo da puklo vezati stvarnu taktiku a drugi nema pa će ono stvoriti svoju(tj. u sredinu) pa će se nakon toga na to nadodati 1,0,0. Ako nisam bio dovoljno jasan što bi se dogodilo da nema linije „N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);“.
matkec (napisa):
Ne znam što vam označavaju 5 i 6 (vjerojatno neke šifre za kud_puklo_da_puklo), no napadač redom puca ovako:
(0), (1), (1 sa kud_puklo_da_puklo, pa je gol), (1, sa kud_puklo_da_puklo, pa je promašaj), (0), (0).

Dakle, peti penal je pucan po sredini.


Znači li to da možemo pretpostaviti da će se pucanja iz „kud puklo da puklo“ uvijek moći vezati za stvarne taktike. Jer ja sam iz teksta opisa funkcije shvatio isto kao kolega tj. da će se prvi kud puklo da puklo vezati stvarnu taktiku a drugi nema pa će ono stvoriti svoju(tj. u sredinu) pa će se nakon toga na to nadodati 1,0,0. Ako nisam bio dovoljno jasan što bi se dogodilo da nema linije „N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);“.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
g-o-s-t-k-i-nj-a
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 03. 06. 2018. (18:13:17)
Postovi: (1)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 18:25 ned, 3. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Možemo li taktiku igraca za pucanje penala spremati u listu?
Možemo li taktiku igraca za pucanje penala spremati u listu?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 21:01 ned, 3. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="jaksiki"][quote="matkec"]Ne znam što vam označavaju 5 i 6 (vjerojatno neke šifre za kud_puklo_da_puklo), no napadač redom puca ovako:
(0), (1), (1 sa kud_puklo_da_puklo, pa je gol), (1, sa kud_puklo_da_puklo, pa je promašaj), (0), (0).

Dakle, peti penal je pucan po sredini.[/quote]

Znači li to da možemo pretpostaviti da će se pucanja iz „kud puklo da puklo“ uvijek moći vezati za stvarne taktike. Jer ja sam iz teksta opisa funkcije shvatio isto kao kolega tj. da će se prvi kud puklo da puklo vezati stvarnu taktiku a drugi nema pa će ono stvoriti svoju(tj. u sredinu) pa će se nakon toga na to nadodati 1,0,0. Ako nisam bio dovoljno jasan što bi se dogodilo da nema linije „N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);“.[/quote]

O funkciji kud_puklo_da_puklo možete razmišljati na ovaj način: Napadač puca i dalje na isti način kako mu je zapisano u popisu taktika - ili u onu stranu koja mu je sljedeća na popisu, ili po sredini ako mu je popis u tom trenutku prazan. Ono što je jedino posebno s tom funkcijom je da prilikom prvog penala nakon te funkcije napadač zabija penal, jer puca toliko jako i precizno da koliko god se golmana bacilo u istu stranu gola u koju on puca (prema napadačevom popisu taktika), gol je i dalje postignut. Također, drugi penal nakon toga napadač opet cilja u onaj dio gola koji mu je zapisan u popisu taktika (ili u sredinu, ako je popis prazan), ali puca preko gola, pa nema gola. Nakon toga se sve vraća u normalu.
Posebno, ako je napadač imao dovoljno zapisa u svojem popisu taktika, sada mu je popis taktika kraći za ona dva penala s početka popisa u odnosu na stanje prije poziva funkcije kud_puklo_da_puklo. Dakle, on puca u iste one strane koje mu pišu u popisu taktika (ili su dane implicitno), samo je ta funkcija tako čarobna da je prvi udarac gol, a drugi promašaj.

Ako vam pomaže, u slučaju da nema linije "N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);", imali bismo:
1) Četvrti penal napadač puca u sredinu, jer mu je popis prazan, ali promašuje jer je pod utjecajem funkcije kud_puklo_da_puklo.
2) Peti i šesti penal napadač puca u sredinu, jer mu je popis prazan. Događa se isto kao u originalnom primjeru: obrana, pa gol.

[quote="g-o-s-t-k-i-nj-a"]Možemo li taktiku igraca za pucanje penala spremati u listu?[/quote]
STL je dopušten za ovu zadaću, dakle da.
jaksiki (napisa):
matkec (napisa):
Ne znam što vam označavaju 5 i 6 (vjerojatno neke šifre za kud_puklo_da_puklo), no napadač redom puca ovako:
(0), (1), (1 sa kud_puklo_da_puklo, pa je gol), (1, sa kud_puklo_da_puklo, pa je promašaj), (0), (0).

Dakle, peti penal je pucan po sredini.


Znači li to da možemo pretpostaviti da će se pucanja iz „kud puklo da puklo“ uvijek moći vezati za stvarne taktike. Jer ja sam iz teksta opisa funkcije shvatio isto kao kolega tj. da će se prvi kud puklo da puklo vezati stvarnu taktiku a drugi nema pa će ono stvoriti svoju(tj. u sredinu) pa će se nakon toga na to nadodati 1,0,0. Ako nisam bio dovoljno jasan što bi se dogodilo da nema linije „N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);“.


O funkciji kud_puklo_da_puklo možete razmišljati na ovaj način: Napadač puca i dalje na isti način kako mu je zapisano u popisu taktika - ili u onu stranu koja mu je sljedeća na popisu, ili po sredini ako mu je popis u tom trenutku prazan. Ono što je jedino posebno s tom funkcijom je da prilikom prvog penala nakon te funkcije napadač zabija penal, jer puca toliko jako i precizno da koliko god se golmana bacilo u istu stranu gola u koju on puca (prema napadačevom popisu taktika), gol je i dalje postignut. Također, drugi penal nakon toga napadač opet cilja u onaj dio gola koji mu je zapisan u popisu taktika (ili u sredinu, ako je popis prazan), ali puca preko gola, pa nema gola. Nakon toga se sve vraća u normalu.
Posebno, ako je napadač imao dovoljno zapisa u svojem popisu taktika, sada mu je popis taktika kraći za ona dva penala s početka popisa u odnosu na stanje prije poziva funkcije kud_puklo_da_puklo. Dakle, on puca u iste one strane koje mu pišu u popisu taktika (ili su dane implicitno), samo je ta funkcija tako čarobna da je prvi udarac gol, a drugi promašaj.

Ako vam pomaže, u slučaju da nema linije "N.taktika(1).taktika(0).taktika(0);", imali bismo:
1) Četvrti penal napadač puca u sredinu, jer mu je popis prazan, ali promašuje jer je pod utjecajem funkcije kud_puklo_da_puklo.
2) Peti i šesti penal napadač puca u sredinu, jer mu je popis prazan. Događa se isto kao u originalnom primjeru: obrana, pa gol.

g-o-s-t-k-i-nj-a (napisa):
Možemo li taktiku igraca za pucanje penala spremati u listu?

STL je dopušten za ovu zadaću, dakle da.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dpaleka
Gost





PostPostano: 21:08 ned, 3. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

4. Što funkcija ispis_igraca() treba napraviti ako je pozvana dok još nije konstruiran nijedan objekt klase Igrac?
4. Što funkcija ispis_igraca() treba napraviti ako je pozvana dok još nije konstruiran nijedan objekt klase Igrac?


[Vrh]
matkec
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 05. 2010. (16:21:29)
Postovi: (8C)16
Sarma = la pohva - posuda
34 = 36 - 2

PostPostano: 21:11 ned, 3. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

Možete pretpostaviti da se to neće dogoditi.
Možete pretpostaviti da se to neće dogoditi.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Gost






PostPostano: 16:28 pon, 11. 6. 2018    Naslov: Citirajte i odgovorite

kad ce rezultati?
kad ce rezultati?


[Vrh]
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Računarski praktikum 1 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2  Sljedeće
Stranica 1 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Možete otvarati nove teme.
Možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan