Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
tp Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 12. 2005. (16:46:01) Postovi: (1F2)16
|
|
[Vrh] |
|
tp Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 12. 2005. (16:46:01) Postovi: (1F2)16
|
|
[Vrh] |
|
mrkvica2018 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 03. 07. 2018. (15:48:20) Postovi: (2)16
|
|
[Vrh] |
|
tp Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 12. 2005. (16:46:01) Postovi: (1F2)16
|
|
[Vrh] |
|
mrkvica2018 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 03. 07. 2018. (15:48:20) Postovi: (2)16
|
|
[Vrh] |
|
tp Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 12. 2005. (16:46:01) Postovi: (1F2)16
|
Postano: 22:04 sri, 4. 7. 2018 Naslov: |
|
|
[quote="mrkvica2018"]Čini mi se pomalo nepravedno. Valjda bi u današnje vrijeme bilo prirodno težiti tome da svi studenti imaju jednake uvjete, materijale i kriterije polaganja.
Zašto se nastavnici medusobno ne bi dogovorili koji ce biti kriteriji?
Isto tako, ne vidim kako je korisno za studente budući da su teoriju već učili za završni ispit i prešli prag. (Naravno, nije problem izaci na usmeni i dokazati svoje znanje, dapače.)[/quote]
Meni se ne cini nepravedno, po tome se ne bi uopce smjeli odrzavati usmeni ispiti jer je ocito da dva nastavnika imaju razlicite nacine ispitivanja. To je onda rasprava koja izlazi daleko izvan granica ovog kolegija.
Takodjer, bilo kakvo odstupanje od napisanih materijala kod drzanja predavanja ili vjezbi bi bilo prednost ili zakidanje studenata iz te grupe u odnosu na one koji su u drugoj grupi.
I kod ispravljanja pismenog dijela zavrsnog ispita postoji mogucnost (u drugom dijelu) razlicitog bodovanja ovisno o tome koji nastavnik ih ispravlja, primjerice odluka da li davati polovicne bodove.
S obzirom na trend ukidanja usmenih ispita (bez obzira na to bilo to opravdano ili ne), korisno je da student nastavnickog smjera na kolegiju koji se valjda smatra malo ozbiljnijim na tom studiju izadje pred plocu i kroz pet ili dvadesetpet minuta prezentira i obrazlaze svoje odgovore na gradivo koje je ucio. Buduci da kod nas na matematici, koliko znam, ne postoje sadisticki usmeni ispiti iz anegdota koje se pricaju o nekim drugim fakultetima, to mu/joj u zivotu moze samo koristiti.
mrkvica2018 (napisa): | Čini mi se pomalo nepravedno. Valjda bi u današnje vrijeme bilo prirodno težiti tome da svi studenti imaju jednake uvjete, materijale i kriterije polaganja.
Zašto se nastavnici medusobno ne bi dogovorili koji ce biti kriteriji?
Isto tako, ne vidim kako je korisno za studente budući da su teoriju već učili za završni ispit i prešli prag. (Naravno, nije problem izaci na usmeni i dokazati svoje znanje, dapače.) |
Meni se ne cini nepravedno, po tome se ne bi uopce smjeli odrzavati usmeni ispiti jer je ocito da dva nastavnika imaju razlicite nacine ispitivanja. To je onda rasprava koja izlazi daleko izvan granica ovog kolegija.
Takodjer, bilo kakvo odstupanje od napisanih materijala kod drzanja predavanja ili vjezbi bi bilo prednost ili zakidanje studenata iz te grupe u odnosu na one koji su u drugoj grupi.
I kod ispravljanja pismenog dijela zavrsnog ispita postoji mogucnost (u drugom dijelu) razlicitog bodovanja ovisno o tome koji nastavnik ih ispravlja, primjerice odluka da li davati polovicne bodove.
S obzirom na trend ukidanja usmenih ispita (bez obzira na to bilo to opravdano ili ne), korisno je da student nastavnickog smjera na kolegiju koji se valjda smatra malo ozbiljnijim na tom studiju izadje pred plocu i kroz pet ili dvadesetpet minuta prezentira i obrazlaze svoje odgovore na gradivo koje je ucio. Buduci da kod nas na matematici, koliko znam, ne postoje sadisticki usmeni ispiti iz anegdota koje se pricaju o nekim drugim fakultetima, to mu/joj u zivotu moze samo koristiti.
|
|
[Vrh] |
|
|