Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
veky Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator


Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol: 
Lokacija: 231
|
Postano: 16:09 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="veky"][quote="GauSs_"]ja sam kao primjer samo naveo profesore.[/quote]
Rekao si neistinitu tvrdnju.
[quote] Inzenjeri nisu sveci znas? Postoje i medju njima sljakeri.[/quote]
So? Tome bismo se trebali prilagođavati:?:[/quote]
Pa da naravno mozemo i svi biti doktori znanosti. Osnovno znanje bi trebalo biti dovoljno za "sljakere" a sve ostalo luksuz.
veky (napisa): | GauSs_ (napisa): | ja sam kao primjer samo naveo profesore. |
Rekao si neistinitu tvrdnju.
Citat: | Inzenjeri nisu sveci znas? Postoje i medju njima sljakeri. |
So? Tome bismo se trebali prilagođavati:?: |
Pa da naravno mozemo i svi biti doktori znanosti. Osnovno znanje bi trebalo biti dovoljno za "sljakere" a sve ostalo luksuz.
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
filipnet Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46) Postovi: (399)16
Spol: 
Lokacija: cvrsto na stolici
|
Postano: 16:48 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
a zakaj se ne bi uvele nekakve domace zadace na vjezbama, zbog kojih se dobe dodatni bodovi za pismeni. Npr. svaki semestar ima 4 zadace, svaka vrijedi 5 bodova, znaci skupa 20, to je jedan zadtak na pismenom. I nisu obavezne, nego tko zeli neka rijesi, tko nezeli, to je njegov izbor. onaj tko rijesi dobi malo vise bodova na pismenom, jer garant se svakom dogodilo jedan put ili dva put da mu je falio 1 ili 2 boda do vece ocjene! 8)
a zakaj se ne bi uvele nekakve domace zadace na vjezbama, zbog kojih se dobe dodatni bodovi za pismeni. Npr. svaki semestar ima 4 zadace, svaka vrijedi 5 bodova, znaci skupa 20, to je jedan zadtak na pismenom. I nisu obavezne, nego tko zeli neka rijesi, tko nezeli, to je njegov izbor. onaj tko rijesi dobi malo vise bodova na pismenom, jer garant se svakom dogodilo jedan put ili dva put da mu je falio 1 ili 2 boda do vece ocjene!
_________________  Everything happens with a reason!

Zadnja promjena: filipnet; 16:51 ned, 30. 1. 2005; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
defar Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2004. (01:37:19) Postovi: (152)16
|
Postano: 16:50 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"]
Koliko profesora prica sa entuzijazmom o recimo diferencijabilnosti? Mislis da je zanimljivo vidjeti te iste kako samo prepisuju iz nekakvih papira i pri tome se ne usudjuju pogledati nas vec gledaju u strop( bez uvrede)?
Ja samo smatram da motiviranost donosi vise nego strogoca.[/quote]
:shock: cekaj, ti nisi na ing. smjeru?
meni se cini da svi nasi profesori koje sam do sada srela lijepo pricaju na predavanjima, i jako pozitivno reagiraju na upucena im pitanjima, a ako i imam par primjedbi na pojedine od njih, tesko da bilo sto od toga mogla povezati sa "strogoca" i sa "diferencijabilnost" :?
GauSs_ (napisa): |
Koliko profesora prica sa entuzijazmom o recimo diferencijabilnosti? Mislis da je zanimljivo vidjeti te iste kako samo prepisuju iz nekakvih papira i pri tome se ne usudjuju pogledati nas vec gledaju u strop( bez uvrede)?
Ja samo smatram da motiviranost donosi vise nego strogoca. |
cekaj, ti nisi na ing. smjeru?
meni se cini da svi nasi profesori koje sam do sada srela lijepo pricaju na predavanjima, i jako pozitivno reagiraju na upucena im pitanjima, a ako i imam par primjedbi na pojedine od njih, tesko da bilo sto od toga mogla povezati sa "strogoca" i sa "diferencijabilnost"
_________________ `To begin with, a dog's not mad. You grant that? 'Well, then,' the Cat went on, `you see, a dog growls when it's angry, and wags its tail when it's pleased. Now I growl when I'm pleased, and wag my tail when I'm angry. Therefore I'm mad.'
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator


Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol: 
Lokacija: 231
|
Postano: 16:53 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="defar"]
:shock: cekaj, ti nisi na ing. smjeru?
meni se cini da svi nasi profesori koje sam do sada srela lijepo pricaju na predavanjima, i jako pozitivno reagiraju na upucena im pitanjima, a ako i imam par primjedbi na pojedine od njih, tesko da bilo sto od toga mogla povezati sa "strogoca" i sa "diferencijabilnost" :?[/quote]
DA jesam na inz. smjeru, a strogoca se odnosila na usmene i pismene.
defar (napisa): |
cekaj, ti nisi na ing. smjeru?
meni se cini da svi nasi profesori koje sam do sada srela lijepo pricaju na predavanjima, i jako pozitivno reagiraju na upucena im pitanjima, a ako i imam par primjedbi na pojedine od njih, tesko da bilo sto od toga mogla povezati sa "strogoca" i sa "diferencijabilnost"  |
DA jesam na inz. smjeru, a strogoca se odnosila na usmene i pismene.
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
defar Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2004. (01:37:19) Postovi: (152)16
|
Postano: 17:01 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"][quote="veky"][quote="GauSs_"]ja sam kao primjer samo naveo profesore.[/quote]
Rekao si neistinitu tvrdnju.
[quote] Inzenjeri nisu sveci znas? Postoje i medju njima sljakeri.[/quote]
So? Tome bismo se trebali prilagođavati:?:[/quote]
Pa da naravno mozemo i svi biti doktori znanosti. Osnovno znanje bi trebalo biti dovoljno za "sljakere" a sve ostalo luksuz.[/quote]
oukej, a sto je "osnovno znanje"? valjda ono najbitnije za pojedinu teoriju. cak se ne radi o pojedinim teorijama, nego matematickom nacinu razmisljanja uopce. a ako si shvatio ono bitno, onda iz toga relativno lako slijede neki " manje bitni detalji". al ako uspjevas neke stvari nazivat "luksuzom", a to je isto ko da ih zoves "baukom", znaci da covjek nije dobro svladao osnove, pa naravno da se boji goloruk pred veliki opaki problem koji nema cime secirati i svesti na poznate stvari.
a suociti covjeka s takvim stavom studenata - nije cudo da entuzijazam splasne. :D malo vise samopouzdanja s tvoje strane bez obzira na to sto ti se cini da predavac misli o "vama profesorima"?
GauSs_ (napisa): | veky (napisa): | GauSs_ (napisa): | ja sam kao primjer samo naveo profesore. |
Rekao si neistinitu tvrdnju.
Citat: | Inzenjeri nisu sveci znas? Postoje i medju njima sljakeri. |
So? Tome bismo se trebali prilagođavati:?: |
Pa da naravno mozemo i svi biti doktori znanosti. Osnovno znanje bi trebalo biti dovoljno za "sljakere" a sve ostalo luksuz. |
oukej, a sto je "osnovno znanje"? valjda ono najbitnije za pojedinu teoriju. cak se ne radi o pojedinim teorijama, nego matematickom nacinu razmisljanja uopce. a ako si shvatio ono bitno, onda iz toga relativno lako slijede neki " manje bitni detalji". al ako uspjevas neke stvari nazivat "luksuzom", a to je isto ko da ih zoves "baukom", znaci da covjek nije dobro svladao osnove, pa naravno da se boji goloruk pred veliki opaki problem koji nema cime secirati i svesti na poznate stvari.
a suociti covjeka s takvim stavom studenata - nije cudo da entuzijazam splasne. malo vise samopouzdanja s tvoje strane bez obzira na to sto ti se cini da predavac misli o "vama profesorima"?
_________________ `To begin with, a dog's not mad. You grant that? 'Well, then,' the Cat went on, `you see, a dog growls when it's angry, and wags its tail when it's pleased. Now I growl when I'm pleased, and wag my tail when I'm angry. Therefore I'm mad.'
|
|
[Vrh] |
|
defar Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2004. (01:37:19) Postovi: (152)16
|
Postano: 17:12 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"][quote="defar"]
:shock: cekaj, ti nisi na ing. smjeru?
meni se cini da svi nasi profesori koje sam do sada srela lijepo pricaju na predavanjima, i jako pozitivno reagiraju na upucena im pitanjima, a ako i imam par primjedbi na pojedine od njih, tesko da bilo sto od toga mogla povezati sa "strogoca" i sa "diferencijabilnost" :?[/quote]
DA jesam na inz. smjeru, a strogoca se odnosila na usmene i pismene.[/quote]
cudno. ja nisam takvo sto primjetila. pogotovo ne od strane "analiza_tabora", upravo suprotno. pala sam na cetiri pismena iz analize tri (sto je bio moj problem), i unatoc tome sam naisla na potpun nedostatak predrasuda i punu podrsku i asistentica i profesora, koji su iskreno zainteresirano slusali moja pitanja i na njih pazljivo odgovarali, i cak mi pruzili par dobrih savjeta i svojevrsnu emocionalnu potporu, sto i nije bas u opisu njihovog radnog mjesta.
GauSs_ (napisa): | defar (napisa): |
cekaj, ti nisi na ing. smjeru?
meni se cini da svi nasi profesori koje sam do sada srela lijepo pricaju na predavanjima, i jako pozitivno reagiraju na upucena im pitanjima, a ako i imam par primjedbi na pojedine od njih, tesko da bilo sto od toga mogla povezati sa "strogoca" i sa "diferencijabilnost"  |
DA jesam na inz. smjeru, a strogoca se odnosila na usmene i pismene. |
cudno. ja nisam takvo sto primjetila. pogotovo ne od strane "analiza_tabora", upravo suprotno. pala sam na cetiri pismena iz analize tri (sto je bio moj problem), i unatoc tome sam naisla na potpun nedostatak predrasuda i punu podrsku i asistentica i profesora, koji su iskreno zainteresirano slusali moja pitanja i na njih pazljivo odgovarali, i cak mi pruzili par dobrih savjeta i svojevrsnu emocionalnu potporu, sto i nije bas u opisu njihovog radnog mjesta.
_________________ `To begin with, a dog's not mad. You grant that? 'Well, then,' the Cat went on, `you see, a dog growls when it's angry, and wags its tail when it's pleased. Now I growl when I'm pleased, and wag my tail when I'm angry. Therefore I'm mad.'
|
|
[Vrh] |
|
GauSs_ Moderator


Pridružen/a: 28. 01. 2004. (21:01:17) Postovi: (53C)16
Spol: 
Lokacija: 231
|
Postano: 17:13 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
ocito od ove rasprave nema nista jer smo se opet vratili na "matematicko razmisljanje". Imao sam namjeru dati konstruktivnu kritiku i smatram da sam svoje ispunio.
Nitko nije govorio da npr. indukciju treba izbaciti vec samo da se napravi sistematizacija kod koje bi se znalo da me ne filuje stvarima koje mi u buducem poslu nisu potrebne ako ja to ne zelim.
ocito od ove rasprave nema nista jer smo se opet vratili na "matematicko razmisljanje". Imao sam namjeru dati konstruktivnu kritiku i smatram da sam svoje ispunio.
Nitko nije govorio da npr. indukciju treba izbaciti vec samo da se napravi sistematizacija kod koje bi se znalo da me ne filuje stvarima koje mi u buducem poslu nisu potrebne ako ja to ne zelim.
_________________ The purpose of life is to end
Prosle su godine kolokviji bili laksi, zar ne?
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 17:19 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="filipnet"]a zakaj se ne bi uvele nekakve domace zadace na vjezbama, zbog kojih se dobe dodatni bodovi za pismeni. Npr. svaki semestar ima 4 zadace, svaka vrijedi 5 bodova, znaci skupa 20, to je jedan zadtak na pismenom. I nisu obavezne, nego tko zeli neka rijesi, tko nezeli, to je njegov izbor. onaj tko rijesi dobi malo vise bodova na pismenom, jer garant se svakom dogodilo jedan put ili dva put da mu je falio 1 ili 2 boda do vece ocjene! 8)[/quote]
tko bi to zadavo i pregledavao? :roll:
Imas dvije mogucnosti:
1. [b]slab odaziv[/b] - cemu da asistent gubi vrijeme na sastavljanje zadataka, pisanje istih i sl, te na kraju pregledavanje za par studenata koji to zele? :-k
2. [b]velik odaziv[/b] - asistent bi trebao sve vrijeme posvetiti tim zadacama; to mu dodje kao manji kolokvij, 4 puta godisnje... :roll:
Evo [b]protuprijedlog[/b]: da studenti pocu raditi za [b]znanje[/b] i za [b]sebe[/b], a ne za tamo neke bodove koji se zaborave onog trena kad se ocjena upishe u indeks. :D
@GauSs_: Kako razlikujes pojmove "[i]ne trebamo uciti[/i]" i "[i]nisu potebne za prolaz[/i]"? :-k
Ovo je ipak matematicki fakultet; koga zanima samo primjena teorije, bez razumijevanja sto je u toj teoriji, ne treba studirati ovdje, nego na nekom prikladnijem fakultetu. 8) Jednostavno: pisat ce ti u diplomi da si matematicar, a ti ces znati samo koristiti shablone, bez mogucnosti ikakve prilagodbe istih, zato jer ne razumijes odakle su dosle... :? IMO, to nije dobro... :(
filipnet (napisa): | a zakaj se ne bi uvele nekakve domace zadace na vjezbama, zbog kojih se dobe dodatni bodovi za pismeni. Npr. svaki semestar ima 4 zadace, svaka vrijedi 5 bodova, znaci skupa 20, to je jedan zadtak na pismenom. I nisu obavezne, nego tko zeli neka rijesi, tko nezeli, to je njegov izbor. onaj tko rijesi dobi malo vise bodova na pismenom, jer garant se svakom dogodilo jedan put ili dva put da mu je falio 1 ili 2 boda do vece ocjene!  |
tko bi to zadavo i pregledavao?
Imas dvije mogucnosti:
1. slab odaziv - cemu da asistent gubi vrijeme na sastavljanje zadataka, pisanje istih i sl, te na kraju pregledavanje za par studenata koji to zele?
2. velik odaziv - asistent bi trebao sve vrijeme posvetiti tim zadacama; to mu dodje kao manji kolokvij, 4 puta godisnje...
Evo protuprijedlog: da studenti pocu raditi za znanje i za sebe, a ne za tamo neke bodove koji se zaborave onog trena kad se ocjena upishe u indeks.
@GauSs_: Kako razlikujes pojmove "ne trebamo uciti" i "nisu potebne za prolaz"?
Ovo je ipak matematicki fakultet; koga zanima samo primjena teorije, bez razumijevanja sto je u toj teoriji, ne treba studirati ovdje, nego na nekom prikladnijem fakultetu. Jednostavno: pisat ce ti u diplomi da si matematicar, a ti ces znati samo koristiti shablone, bez mogucnosti ikakve prilagodbe istih, zato jer ne razumijes odakle su dosle... IMO, to nije dobro...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
defar Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2004. (01:37:19) Postovi: (152)16
|
Postano: 17:50 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="GauSs_"]ocito od ove rasprave nema nista jer smo se opet vratili na "matematicko razmisljanje". Imao sam namjeru dati konstruktivnu kritiku i smatram da sam svoje ispunio.
Nitko nije govorio da npr. indukciju treba izbaciti vec samo da se napravi sistematizacija kod koje bi se znalo da me ne filuje stvarima koje mi u buducem poslu nisu potrebne ako ja to ne zelim.[/quote]
mislim da bi tu "sistematizaciju" trebao biti sam u stanju napraviti. kao da ocekujes od drugih da za tebe razlucuju "bitno" od "nebitnoga", i gledas na stvari koje se uce na faksu kao na skup vjestina, ili eventualno skup cinjenica, a ne na nesto povezano i isprepleteno. sto bi ti, naprimjer, izbacio i iz kojeg kolegija?
to sto ti se cini "luksuzom" i bespotrebnim dodacima, to su upravo male rucice koje se pruzaju iz nekog centralnog dijela meterije pojedinog kolegija, zato da se uhvate za druge male rucice drugih kolegija, pa tako nekoliko njih napravi temelje za neke druge kolegije :D
i, btw, a kako ti zamisljas svoj buduci posao? ja mislim da ga nikako ne mogu tocno zamisliti :?
GauSs_ (napisa): | ocito od ove rasprave nema nista jer smo se opet vratili na "matematicko razmisljanje". Imao sam namjeru dati konstruktivnu kritiku i smatram da sam svoje ispunio.
Nitko nije govorio da npr. indukciju treba izbaciti vec samo da se napravi sistematizacija kod koje bi se znalo da me ne filuje stvarima koje mi u buducem poslu nisu potrebne ako ja to ne zelim. |
mislim da bi tu "sistematizaciju" trebao biti sam u stanju napraviti. kao da ocekujes od drugih da za tebe razlucuju "bitno" od "nebitnoga", i gledas na stvari koje se uce na faksu kao na skup vjestina, ili eventualno skup cinjenica, a ne na nesto povezano i isprepleteno. sto bi ti, naprimjer, izbacio i iz kojeg kolegija?
to sto ti se cini "luksuzom" i bespotrebnim dodacima, to su upravo male rucice koje se pruzaju iz nekog centralnog dijela meterije pojedinog kolegija, zato da se uhvate za druge male rucice drugih kolegija, pa tako nekoliko njih napravi temelje za neke druge kolegije
i, btw, a kako ti zamisljas svoj buduci posao? ja mislim da ga nikako ne mogu tocno zamisliti
_________________ `To begin with, a dog's not mad. You grant that? 'Well, then,' the Cat went on, `you see, a dog growls when it's angry, and wags its tail when it's pleased. Now I growl when I'm pleased, and wag my tail when I'm angry. Therefore I'm mad.'
|
|
[Vrh] |
|
goc9999 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol: 
Lokacija: Utrina
|
Postano: 17:57 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
vsego nadam se da ti ljenost nije jedini argument
[quote] cemu da asistent gubi vrijeme[/quote]
&
[quote]asistent bi trebao sve vrijeme posvetiti tim zadacama[/quote] :evil:
to je bila samo sala! jer kad bi bilo vise asistenata i profesora kao sto su ovdje doticni na forumu i studentima bi bilo lakse! stvarno vam hvala na slobodnom vremenu potrosenom na nas!
ps. ovo je bilo malo off topic, ali sam se osjecao nekeko emotivnim :( , a znam da vas se ne hvali cesto!
moj protuargument filipnetu (iako se sa njime slazem da ima ljudi koji kad im fali malo do vece ocjene to i zasluzuju, a opet sa druge strane iz osobnog iskustva znam da mi je svaki asistent izasao u susret kad je bilo bod dva u pitanju za vecu ocijenu), naime te zadace bi ja prvi prepisivao (na nacin da se ne skuzi) umjesto da bi se mucio doma! i znam da nisam jedini!
2.) sto se tice profesora i njihovih predavanja, ja im se iskreno divim! jer ja neki dokaz kada "zvacem" satima vec poludim a oni to svake godine ponovno objasnjavaju i na ispitima provjeravaju! ja ne bih mogao takav "robotski posao" radit! ovo mislim u najboljem smislu!
vsego nadam se da ti ljenost nije jedini argument
Citat: | cemu da asistent gubi vrijeme |
&
Citat: | asistent bi trebao sve vrijeme posvetiti tim zadacama |
to je bila samo sala! jer kad bi bilo vise asistenata i profesora kao sto su ovdje doticni na forumu i studentima bi bilo lakse! stvarno vam hvala na slobodnom vremenu potrosenom na nas!
ps. ovo je bilo malo off topic, ali sam se osjecao nekeko emotivnim , a znam da vas se ne hvali cesto!
moj protuargument filipnetu (iako se sa njime slazem da ima ljudi koji kad im fali malo do vece ocjene to i zasluzuju, a opet sa druge strane iz osobnog iskustva znam da mi je svaki asistent izasao u susret kad je bilo bod dva u pitanju za vecu ocijenu), naime te zadace bi ja prvi prepisivao (na nacin da se ne skuzi) umjesto da bi se mucio doma! i znam da nisam jedini!
2.) sto se tice profesora i njihovih predavanja, ja im se iskreno divim! jer ja neki dokaz kada "zvacem" satima vec poludim a oni to svake godine ponovno objasnjavaju i na ispitima provjeravaju! ja ne bih mogao takav "robotski posao" radit! ovo mislim u najboljem smislu!
|
|
[Vrh] |
|
Vincent Van Ear Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 08. 2004. (11:29:05) Postovi: (175)16
|
Postano: 18:31 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote]2.) sto se tice profesora i njihovih predavanja, ja im se iskreno divim! jer ja neki dokaz kada "zvacem" satima vec poludim a oni to svake godine ponovno objasnjavaju i na ispitima provjeravaju! ja ne bih mogao takav "robotski posao" radit! ovo mislim u najboljem smislu! [/quote]
posao profesora je divan,,,imaš ured,imaš titulu,imaš studente koji te poštuju i u tebi vide Boga(ako si dovoljno životopisan i karizmatičan),a ti se dvaput tjedno spustiš sa trećeg kata u predavaonicu i odmoriš mozak na gradivu što ti predstavlja trivijanost.
Žuljeva ni pod razno,ajde,pokoji mentalni žuljić ali ništa strašno. :D
Taj robotizam o kojem govoriš je puno blaži i željniji no onaj kojeg ima uboga švelja u Kamenskom. :wink:
Citat: | 2.) sto se tice profesora i njihovih predavanja, ja im se iskreno divim! jer ja neki dokaz kada "zvacem" satima vec poludim a oni to svake godine ponovno objasnjavaju i na ispitima provjeravaju! ja ne bih mogao takav "robotski posao" radit! ovo mislim u najboljem smislu! |
posao profesora je divan,,,imaš ured,imaš titulu,imaš studente koji te poštuju i u tebi vide Boga(ako si dovoljno životopisan i karizmatičan),a ti se dvaput tjedno spustiš sa trećeg kata u predavaonicu i odmoriš mozak na gradivu što ti predstavlja trivijanost.
Žuljeva ni pod razno,ajde,pokoji mentalni žuljić ali ništa strašno.
Taj robotizam o kojem govoriš je puno blaži i željniji no onaj kojeg ima uboga švelja u Kamenskom.
_________________ Samo sam jedan čovjek,
samo jedan pakao.
|
|
[Vrh] |
|
filipnet Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46) Postovi: (399)16
Spol: 
Lokacija: cvrsto na stolici
|
|
[Vrh] |
|
nenad Moderator

Pridružen/a: 08. 10. 2002. (14:08:30) Postovi: (355)16
|
Postano: 19:42 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote]posao profesora je divan,,,imaš ured,imaš titulu,imaš studente koji te poštuju i u tebi vide Boga(ako si dovoljno životopisan i karizmatičan),a ti se dvaput tjedno spustiš sa trećeg kata u predavaonicu i odmoriš mozak na gradivu što ti predstavlja trivijanost.
Žuljeva ni pod razno,ajde,pokoji mentalni žuljić ali ništa strašno.[/quote]
Kad bi bilo tako :D
Propisano nastavno opterećenje je 5 sati predavanja tjedno; obično je nešto više.
Predavanja treba osmisliti i pripremiti. Većina nas ipak isti predmet ne predaje
po 20 godina. Poslijediplomska predavanja sigurno ne doživljavam kao trivijalnost.
Postoje ispiti, komisijski, sjednice, seminari, komisije, izvještaji, diplomski, ...
I na kraju, ovo gore je samo MANJI dio mog posla. Veći dio je ono što većina
studenata ne vidi, jer nije nastava, nego znanstveni (i manjim dijelom stručni) rad.
Da bih sačuvao posao, svakih 5 godina mora se potvrditi da sam u međuvremenu
nešto posve originalno otkrio, dokazao, ... Da sam nekome predložio temu, i bio
mentor za magisterij ili doktorat, ... Možda napisao knjigu.
Citirani tekst bi s moje strane imao sljedeću paralelu:
[i]Studenti nemaju ništa drugo za raditi nego učiti. Ako izostanu, to je zato što su
lijeni. Ako nešto ne znaju, to je samo zato što nisu htjeli učiti. Zato, čim na ispitu
kažu nešto krivo, zaslužuju da padnu.[/i]
Ipak, većina nas profesora ima dovoljno iskustva da zna kako ta moja paralela (u većini
slučajeva) nije točna. I studenti s nešto više iskustva znaju da ni citirani tekst (u većini
slučajeva) nije točan.
- Nenad.
Citat: | posao profesora je divan,,,imaš ured,imaš titulu,imaš studente koji te poštuju i u tebi vide Boga(ako si dovoljno životopisan i karizmatičan),a ti se dvaput tjedno spustiš sa trećeg kata u predavaonicu i odmoriš mozak na gradivu što ti predstavlja trivijanost.
Žuljeva ni pod razno,ajde,pokoji mentalni žuljić ali ništa strašno. |
Kad bi bilo tako
Propisano nastavno opterećenje je 5 sati predavanja tjedno; obično je nešto više.
Predavanja treba osmisliti i pripremiti. Većina nas ipak isti predmet ne predaje
po 20 godina. Poslijediplomska predavanja sigurno ne doživljavam kao trivijalnost.
Postoje ispiti, komisijski, sjednice, seminari, komisije, izvještaji, diplomski, ...
I na kraju, ovo gore je samo MANJI dio mog posla. Veći dio je ono što većina
studenata ne vidi, jer nije nastava, nego znanstveni (i manjim dijelom stručni) rad.
Da bih sačuvao posao, svakih 5 godina mora se potvrditi da sam u međuvremenu
nešto posve originalno otkrio, dokazao, ... Da sam nekome predložio temu, i bio
mentor za magisterij ili doktorat, ... Možda napisao knjigu.
Citirani tekst bi s moje strane imao sljedeću paralelu:
Studenti nemaju ništa drugo za raditi nego učiti. Ako izostanu, to je zato što su
lijeni. Ako nešto ne znaju, to je samo zato što nisu htjeli učiti. Zato, čim na ispitu
kažu nešto krivo, zaslužuju da padnu.
Ipak, većina nas profesora ima dovoljno iskustva da zna kako ta moja paralela (u većini
slučajeva) nije točna. I studenti s nešto više iskustva znaju da ni citirani tekst (u većini
slučajeva) nije točan.
- Nenad.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 20:34 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]
Ovo je ipak matematicki fakultet; koga zanima samo primjena teorije, bez razumijevanja sto je u toj teoriji, ne treba studirati ovdje, nego na nekom prikladnijem fakultetu. 8) Jednostavno: pisat ce ti u diplomi da si matematicar, a ti ces znati samo koristiti shablone, bez mogucnosti ikakve prilagodbe istih, zato jer ne razumijes odakle su dosle... :? IMO, to nije dobro... :([/quote]
Agreed! :bow:
Ono sto se sada desava je pokusaj serijske proizvodnje kadrova obucenih za izvrsavanje sablonskih poslova. IMO studente se cak niti ne nauci da uocavaju sablone, nego samo da ih izvrsavaju. Los efekt ce se vidjeti tek u buducnosti kada oni koji se s pravom zovu matematicari budu docekani s sumnjom u njihove sposobnosti zbog loseg iskustva s vecinom onih koji zavrse ovaj nas [b]matematicki fakultet[/b].
[quote="GauSs_"]
ocito od ove rasprave nema nista jer smo se opet vratili na "matematicko razmisljanje".
[/quote]
Jasno da smo se na to vratili kada je ovo takav fakultet i ono najosnovnije sto se ocekuje od covjeka koji nosi titulu [b]dipl. ing. matematike[/b] je upravo to famozno matematicko razmisljanje, protiv kojega se ti uporno boris.
vsego (napisa): |
Ovo je ipak matematicki fakultet; koga zanima samo primjena teorije, bez razumijevanja sto je u toj teoriji, ne treba studirati ovdje, nego na nekom prikladnijem fakultetu. Jednostavno: pisat ce ti u diplomi da si matematicar, a ti ces znati samo koristiti shablone, bez mogucnosti ikakve prilagodbe istih, zato jer ne razumijes odakle su dosle... IMO, to nije dobro...  |
Agreed!
Ono sto se sada desava je pokusaj serijske proizvodnje kadrova obucenih za izvrsavanje sablonskih poslova. IMO studente se cak niti ne nauci da uocavaju sablone, nego samo da ih izvrsavaju. Los efekt ce se vidjeti tek u buducnosti kada oni koji se s pravom zovu matematicari budu docekani s sumnjom u njihove sposobnosti zbog loseg iskustva s vecinom onih koji zavrse ovaj nas matematicki fakultet.
GauSs_ (napisa): |
ocito od ove rasprave nema nista jer smo se opet vratili na "matematicko razmisljanje".
|
Jasno da smo se na to vratili kada je ovo takav fakultet i ono najosnovnije sto se ocekuje od covjeka koji nosi titulu dipl. ing. matematike je upravo to famozno matematicko razmisljanje, protiv kojega se ti uporno boris.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
Postano: 20:54 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]
tko bi to zadavo i pregledavao? :roll:
Imas dvije mogucnosti:
1. [b]slab odaziv[/b] - cemu da asistent gubi vrijeme na sastavljanje zadataka, pisanje istih i sl, te na kraju pregledavanje za par studenata koji to zele? :-k
2. [b]velik odaziv[/b] - asistent bi trebao sve vrijeme posvetiti tim zadacama; to mu dodje kao manji kolokvij, 4 puta godisnje... :roll:
Evo [b]protuprijedlog[/b]: da studenti pocu raditi za [b]znanje[/b] i za [b]sebe[/b], a ne za tamo neke bodove koji se zaborave onog trena kad se ocjena upishe u indeks. :D
[/quote]
Ovo bi ti bio super prijedlog da ih cjelokupni školski sistem dotad navikava na drugačije. Nije pedagoški korektno da se od osobe očekuje da samo "prebaci sklopku" i odjednom, voila! postane odgovorna. Trenutno je fakultet u takvom položaju da se mora prilagođavati, ali on se sam doveo u taj položaj.
Iskreno mislim da fakulteti "proizvodnjom" kvalitetnog nastavničkog kadra i inzistiranjm na promjenama u ostatku našeg školskog sustava može dovesti do toga da im na studije dolaze kvalitetniji studenti i dakle kasnije će od tih ljudi nastati kvalitetniji diplomandi. To je jedna povratna veza koju se kod nas čini mi se prilično ignorira (na cijelom PMFu), kad pogledam na izgled npr. nastave matematike ili fizike u srednjim školama.
Znam da je fakultet opcionalan dio nečije edukacije, ali to ne znači da studenti moraju svi od reda biti potpuno odgovorni, ali niti to da profesori i asistenti mogu smatrati da oni nemaju obaveza prema studentima (nemojte ovo shvatiti doslovno, ali ne mogu smisliti bolji izraz). Iskreno mislim da čim se netko prihvati nekog posla treba ga obavljati kvalitetno i savjesno. Edukacija nije ništa drugačija i trebala bi vam biti jednako važna kao i znanstveni rad, ipak se tu radi o ljudima!
vsego (napisa): |
tko bi to zadavo i pregledavao?
Imas dvije mogucnosti:
1. slab odaziv - cemu da asistent gubi vrijeme na sastavljanje zadataka, pisanje istih i sl, te na kraju pregledavanje za par studenata koji to zele?
2. velik odaziv - asistent bi trebao sve vrijeme posvetiti tim zadacama; to mu dodje kao manji kolokvij, 4 puta godisnje...
Evo protuprijedlog: da studenti pocu raditi za znanje i za sebe, a ne za tamo neke bodove koji se zaborave onog trena kad se ocjena upishe u indeks.
|
Ovo bi ti bio super prijedlog da ih cjelokupni školski sistem dotad navikava na drugačije. Nije pedagoški korektno da se od osobe očekuje da samo "prebaci sklopku" i odjednom, voila! postane odgovorna. Trenutno je fakultet u takvom položaju da se mora prilagođavati, ali on se sam doveo u taj položaj.
Iskreno mislim da fakulteti "proizvodnjom" kvalitetnog nastavničkog kadra i inzistiranjm na promjenama u ostatku našeg školskog sustava može dovesti do toga da im na studije dolaze kvalitetniji studenti i dakle kasnije će od tih ljudi nastati kvalitetniji diplomandi. To je jedna povratna veza koju se kod nas čini mi se prilično ignorira (na cijelom PMFu), kad pogledam na izgled npr. nastave matematike ili fizike u srednjim školama.
Znam da je fakultet opcionalan dio nečije edukacije, ali to ne znači da studenti moraju svi od reda biti potpuno odgovorni, ali niti to da profesori i asistenti mogu smatrati da oni nemaju obaveza prema studentima (nemojte ovo shvatiti doslovno, ali ne mogu smisliti bolji izraz). Iskreno mislim da čim se netko prihvati nekog posla treba ga obavljati kvalitetno i savjesno. Edukacija nije ništa drugačija i trebala bi vam biti jednako važna kao i znanstveni rad, ipak se tu radi o ljudima!
_________________ Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.

|
|
[Vrh] |
|
Vincent Van Ear Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 08. 2004. (11:29:05) Postovi: (175)16
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 23:00 ned, 30. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="nemo"]
Ovo bi ti bio super prijedlog da ih cjelokupni školski sistem dotad navikava na drugačije. Nije pedagoški korektno da se od osobe očekuje da samo "prebaci sklopku" i odjednom, voila! postane odgovorna. Trenutno je fakultet u takvom položaju da se mora prilagođavati, ali on se sam doveo u taj položaj.[/quote]
Fakultet je u polozaju da se prilagodjava? :roll: Ma daj...
Da, od punoljetnih osoba, a pogotovo od akademskih gradjana se ocekuje da budu odgovorni. Zar je to nesto cudno? Ako si upisao fakultet, onda je razumno pretpostaviti da zelis nesto na tom fakultetu i nauciti, pa su predavanja tu da ti daju (i upute te na dodatni) materijal za ucenje, a ispiti su tu da pokazes da si uistinu svladao ono sto se od tebe ocekuje. Ako ti se ne uci, pa trebas razne poticajne bodove, kolokvije i slicno, a bez tih "poticajnih" sredstava neces svladati osnovne stvari, onda je to tvoj problem. Nije diploma za svakoga!
nemo (napisa): |
Ovo bi ti bio super prijedlog da ih cjelokupni školski sistem dotad navikava na drugačije. Nije pedagoški korektno da se od osobe očekuje da samo "prebaci sklopku" i odjednom, voila! postane odgovorna. Trenutno je fakultet u takvom položaju da se mora prilagođavati, ali on se sam doveo u taj položaj. |
Fakultet je u polozaju da se prilagodjava? Ma daj...
Da, od punoljetnih osoba, a pogotovo od akademskih gradjana se ocekuje da budu odgovorni. Zar je to nesto cudno? Ako si upisao fakultet, onda je razumno pretpostaviti da zelis nesto na tom fakultetu i nauciti, pa su predavanja tu da ti daju (i upute te na dodatni) materijal za ucenje, a ispiti su tu da pokazes da si uistinu svladao ono sto se od tebe ocekuje. Ako ti se ne uci, pa trebas razne poticajne bodove, kolokvije i slicno, a bez tih "poticajnih" sredstava neces svladati osnovne stvari, onda je to tvoj problem. Nije diploma za svakoga!
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
goc9999 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol: 
Lokacija: Utrina
|
|
[Vrh] |
|
|