Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Grga Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23) Postovi: (280)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 20:38 uto, 7. 6. 2005 Naslov: |
|
|
a jos 1/3 padne :(
meni je zhao sto je tako, jos pogotovo kada se stavi buba u uho da je next year bologna.... a godina nakon toga isto, a spa i rp1 mislim da bez Cea nejdu.. pa se sve taj cas poveze....
a nisam dosla do nekih obrazlozenja :( i samo se teorija 'lako cemo' sve vise potvrdjuje... :(
ne kazem da su :forumasi: reprezentativan uzorak... ali ako ljudi koji vise na forumu, inace pitaju za ostale stvari, sad nisu nista niti pitali..... sta su onda tek drugi radili, koje nismo vidjeli da pitaju inace? :grebgreb:
vidjet cemo da li teorija zamora drzi vodu - nakon ostalih kolokvija....
a jos 1/3 padne
meni je zhao sto je tako, jos pogotovo kada se stavi buba u uho da je next year bologna.... a godina nakon toga isto, a spa i rp1 mislim da bez Cea nejdu.. pa se sve taj cas poveze....
a nisam dosla do nekih obrazlozenja i samo se teorija 'lako cemo' sve vise potvrdjuje...
ne kazem da su reprezentativan uzorak... ali ako ljudi koji vise na forumu, inace pitaju za ostale stvari, sad nisu nista niti pitali..... sta su onda tek drugi radili, koje nismo vidjeli da pitaju inace?
vidjet cemo da li teorija zamora drzi vodu - nakon ostalih kolokvija....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
Smith Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 10. 2004. (23:30:23) Postovi: (178)16
Spol: 
Lokacija: {Tamo Gore}^{TM}
|
Postano: 20:58 uto, 7. 6. 2005 Naslov: |
|
|
Samo bih napomenuo, za vas koji mislite da je kolokvij bio tako jednostavan:
Prof. Singer je odlucio pretvoriti zadnji zadatak na kolokviju u [b]bonus[/b] zadatak. :shock:
Ako smo ga rijesili, dobit cemo zasluzene bodove. :D
Ako nismo, nema veze - ne ulazi u broj maksimalnih mogucih bodova na kolokviju. :lol:
To [i]uglavnom[/i] znaci da ce se mnogima ocjena uvecati za 1. 8)
Informacija potjece od njega osobno, a recena je grupi A-K netom prije pocetka predavanja iz LA2 danas!
Take that, Nesi! :twisted:
Samo bih napomenuo, za vas koji mislite da je kolokvij bio tako jednostavan:
Prof. Singer je odlucio pretvoriti zadnji zadatak na kolokviju u bonus zadatak.
Ako smo ga rijesili, dobit cemo zasluzene bodove.
Ako nismo, nema veze - ne ulazi u broj maksimalnih mogucih bodova na kolokviju.
To uglavnom znaci da ce se mnogima ocjena uvecati za 1.
Informacija potjece od njega osobno, a recena je grupi A-K netom prije pocetka predavanja iz LA2 danas!
Take that, Nesi!
_________________ We only have one candle
To burn down to the handle...
- Sonata Arctica, Weballergy
|
|
[Vrh] |
|
Grga Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23) Postovi: (280)16
Spol: 
|
Postano: 21:11 uto, 7. 6. 2005 Naslov: |
|
|
A cuo sam i ja traceve da prof. Singer nije znao rijesiti taj zadatak i blabla. Cinjenica je da nekome tko je melo radio s rekurzijom trebao biti jako lagan. S druge strane, ove se godine nije radila rekurzija na uur-u, a na c-u se samo nesto malo spomenulo ako se ne varam, i mislim da rekurzije nije trebalo biti (tj. da je se trebalo raditi na uur-u, onda bi bilo ok). Jer ovako nije bas bilo realno za ocekivato da ce ljudi znati rijesiti... Rekurzija je jednostavna jednom kad ti krene, ali je ful zeznuto za skuzit u pocetku. (ne sam princip, nego kako da napravis da funkcija radi ono sto ti hoces)
A Nesi, pogledaj rezultate elementarne, nije bas ohrabrujuce...
A cuo sam i ja traceve da prof. Singer nije znao rijesiti taj zadatak i blabla. Cinjenica je da nekome tko je melo radio s rekurzijom trebao biti jako lagan. S druge strane, ove se godine nije radila rekurzija na uur-u, a na c-u se samo nesto malo spomenulo ako se ne varam, i mislim da rekurzije nije trebalo biti (tj. da je se trebalo raditi na uur-u, onda bi bilo ok). Jer ovako nije bas bilo realno za ocekivato da ce ljudi znati rijesiti... Rekurzija je jednostavna jednom kad ti krene, ali je ful zeznuto za skuzit u pocetku. (ne sam princip, nego kako da napravis da funkcija radi ono sto ti hoces)
A Nesi, pogledaj rezultate elementarne, nije bas ohrabrujuce...
_________________ Bri
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 21:24 uto, 7. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Smith"]Samo bih napomenuo, za vas koji mislite da je kolokvij bio tako jednostavan:[/quote]
Nitko ne kaze da je jednostavan, no taj zadatak nije nuzan cak ni za peticu, a kamoli za prolaz. :roll:
[quote="Smith"]Prof. Singer je odlucio pretvoriti zadnji zadatak na kolokviju u [b]bonus[/b] zadatak. :shock:
Ako smo ga rijesili, dobit cemo zasluzene bodove. :D
Ako nismo, nema veze - ne ulazi u broj maksimalnih mogucih bodova na kolokviju. :lol:
To [i]uglavnom[/i] znaci da ce se mnogima ocjena uvecati za 1. 8)
Informacija potjece od njega osobno, a recena je grupi A-K netom prije pocetka predavanja iz LA2 danas![/quote]
Upravo ga nazvah na mobitel da provjerim tu informaciju koja "[i]potjece od njega osobno[/i]"... :-s Zakljucak je da si [b]krivo[/b] prenio informaciju. :roll:
Dakle, odluceno je da ce se oboje predavaca kolegija [b]NA USMENOM ISPITU PONAŠATI [u]KAO[/u] DA JE TAJ ZADNJI ZADATAK BIO BONUS ZADATAK![/b] :tso:
Dakle, istina je da ce se mnogima ocjena uvecati za jedan, ali to afektira samo one koji su kolokvirali! :prodike:
[quote="Smith"]Take that, Nesi! :twisted:[/quote]
:duda: :roll:
Smith (napisa): | Samo bih napomenuo, za vas koji mislite da je kolokvij bio tako jednostavan: |
Nitko ne kaze da je jednostavan, no taj zadatak nije nuzan cak ni za peticu, a kamoli za prolaz.
Smith (napisa): | Prof. Singer je odlucio pretvoriti zadnji zadatak na kolokviju u bonus zadatak.
Ako smo ga rijesili, dobit cemo zasluzene bodove.
Ako nismo, nema veze - ne ulazi u broj maksimalnih mogucih bodova na kolokviju.
To uglavnom znaci da ce se mnogima ocjena uvecati za 1.
Informacija potjece od njega osobno, a recena je grupi A-K netom prije pocetka predavanja iz LA2 danas! |
Upravo ga nazvah na mobitel da provjerim tu informaciju koja "potjece od njega osobno"... Zakljucak je da si krivo prenio informaciju.
Dakle, odluceno je da ce se oboje predavaca kolegija NA USMENOM ISPITU PONAŠATI KAO DA JE TAJ ZADNJI ZADATAK BIO BONUS ZADATAK!
Dakle, istina je da ce se mnogima ocjena uvecati za jedan, ali to afektira samo one koji su kolokvirali!
Smith (napisa): | Take that, Nesi!  |
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Smith Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 10. 2004. (23:30:23) Postovi: (178)16
Spol: 
Lokacija: {Tamo Gore}^{TM}
|
Postano: 21:32 uto, 7. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Dakle, istina je da ce se mnogima ocjena uvecati za jedan, ali to afektira samo one koji su kolokvirali! :prodike:[/quote]
Pa jasno, oni koji [i]nisu[/i] kolokvirali - [i]nemaju[/i] ocjenu, zar ne?
Nisam ni govorio o padu i prolazu, vec samo o ocjeni, mislio sam da se kuzi...
Istina, nije bas tako jasno s moje strane. :oops:
[quote][quote="Smith"]Take that, Nesi! :twisted:[/quote]
:duda: :roll:[/quote]
Ma dobra je ona! :ok:
vsego (napisa): | Dakle, istina je da ce se mnogima ocjena uvecati za jedan, ali to afektira samo one koji su kolokvirali!  |
Pa jasno, oni koji nisu kolokvirali - nemaju ocjenu, zar ne?
Nisam ni govorio o padu i prolazu, vec samo o ocjeni, mislio sam da se kuzi...
Istina, nije bas tako jasno s moje strane.
Citat: | Smith (napisa): | Take that, Nesi!  |
 |
Ma dobra je ona!
_________________ We only have one candle
To burn down to the handle...
- Sonata Arctica, Weballergy
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
Smith Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 10. 2004. (23:30:23) Postovi: (178)16
Spol: 
Lokacija: {Tamo Gore}^{TM}
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
goc9999 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol: 
Lokacija: Utrina
|
|
[Vrh] |
|
goc9999 Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 10. 2003. (19:31:20) Postovi: (238)16
Spol: 
Lokacija: Utrina
|
|
[Vrh] |
|
filipnet Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46) Postovi: (399)16
Spol: 
Lokacija: cvrsto na stolici
|
|
[Vrh] |
|
DarkOne™24/7® Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 11. 2004. (05:46:52) Postovi: (A7)16
Lokacija: zg
|
Postano: 19:04 sri, 8. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="goc9999"]Ce je tezak, meni cak tezi od analize i algebre!! to mogu razumijet,ovo ne, to nisam imao u srednjoj (opca gimna)! ps. cemu sad ti nesi djelis pravdu za C,dala si ga, brijem kolokvirala i lako je bit borac nakon bitke! doduse znam da bi ti to i prek pismenog dala sa 4-5 ali nisu svi motivirani i freakovi za racunarstvom,mene kod cea muci najvise to sto "ocito" ne kuzim hrvatski, jer nakon pricice ja uopce ne skuzim kakav program moram napravit! zbunjujuca je :fstein:[/quote]
meni ne ide analiza, algebra i elementarna....... tako da je lakse onima kojima ne ide C, ako cemo o interesima..... C je jedan ovog je 3.. :)) pa sad.. a nije da je C uzasno tezak, sigurno je objektivno laksi od analize i linearne... a i od elementarne
goc9999 (napisa): | Ce je tezak, meni cak tezi od analize i algebre!! to mogu razumijet,ovo ne, to nisam imao u srednjoj (opca gimna)! ps. cemu sad ti nesi djelis pravdu za C,dala si ga, brijem kolokvirala i lako je bit borac nakon bitke! doduse znam da bi ti to i prek pismenog dala sa 4-5 ali nisu svi motivirani i freakovi za racunarstvom,mene kod cea muci najvise to sto "ocito" ne kuzim hrvatski, jer nakon pricice ja uopce ne skuzim kakav program moram napravit! zbunjujuca je :fstein: |
meni ne ide analiza, algebra i elementarna....... tako da je lakse onima kojima ne ide C, ako cemo o interesima..... C je jedan ovog je 3.. :)) pa sad.. a nije da je C uzasno tezak, sigurno je objektivno laksi od analize i linearne... a i od elementarne
_________________ Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 0:45 čet, 9. 6. 2005 Naslov: |
|
|
moj osobni dojam, ali baziran i na dozivljajima kolega s godine....
je da su linerana i analiza negdje pri vrhu tezine za dobro spremiti.... ovisno o afinitetima...
onda ide C, jer velikom broju to ne lezi, a budimo realni, to se mora shvatiti, nema da ces nes nabubati i to ce se izvuc.... i nema 'a, nece me to pitati' kad ti gomila toga non stop treba....
i onda ide elementarna... kao nesto s cim su se ljudi vise manje susretali prije, na ovaj ili onaj nacin...
tak je otprilike bilo prije 3 godine.... ofkors, pricam o dobrom spremanju ispita - da je osoba zadovoljna ocjenom i znanjem....
moj osobni dojam, ali baziran i na dozivljajima kolega s godine....
je da su linerana i analiza negdje pri vrhu tezine za dobro spremiti.... ovisno o afinitetima...
onda ide C, jer velikom broju to ne lezi, a budimo realni, to se mora shvatiti, nema da ces nes nabubati i to ce se izvuc.... i nema 'a, nece me to pitati' kad ti gomila toga non stop treba....
i onda ide elementarna... kao nesto s cim su se ljudi vise manje susretali prije, na ovaj ili onaj nacin...
tak je otprilike bilo prije 3 godine.... ofkors, pricam o dobrom spremanju ispita - da je osoba zadovoljna ocjenom i znanjem....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
mladen Forumaš(ica)

Pridružen/a: 14. 02. 2005. (12:57:32) Postovi: (46)16
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 18:10 čet, 9. 6. 2005 Naslov: |
|
|
Ne znam gdje si vidio rjesenja od dvije stranice (po zadatku!). :-s
Za moj rok od 14.2.2005, ovo su brojevi linija koda za rjesenja po zadacima:
[code:1] 22 1.c
26 2.c
43 3.c
52 4.c
85 5.c
228[/code:1]
Dodaj k tome da "za dvojku" gotovo sigurno neces raditi liste, pa ti ostane 143 linije (dovoljno za solidnu cetvorku!). :roll:
Inace, u te brojke su uracunate:
- prazne linije
- komentari
- [tt]main()[/tt] funkcije za testiranje funkcije koju zadatak trazi, dakle komad koda koji se ne trazi na ispitu
Na primjer, 3.c i 4.c imaju samo po 25 linija funkcije koja se trazi, a ostatak je [tt]main()[/tt] koja to testira. :-s Dakle, prva cetiri zadatka (jos uvijek s praznim linijama i ostalim "viskovima") imaju rjesenje od ukupno 98 linija koda. :shock: To [b]sve zajedno[/b] trazi max tri stranice teksta! :roll:
P.S. A nije ni cetvrti tako strasan... :-s Kad se makne [tt]main()[/tt] (koji se u zadatku [b]ne trazi[/b]), ostane ti 40ak linija koda! :prodike:
Ne znam gdje si vidio rjesenja od dvije stranice (po zadatku!).
Za moj rok od 14.2.2005, ovo su brojevi linija koda za rjesenja po zadacima:
Kod: | 22 1.c
26 2.c
43 3.c
52 4.c
85 5.c
228 |
Dodaj k tome da "za dvojku" gotovo sigurno neces raditi liste, pa ti ostane 143 linije (dovoljno za solidnu cetvorku!).
Inace, u te brojke su uracunate:
- prazne linije
- komentari
- main() funkcije za testiranje funkcije koju zadatak trazi, dakle komad koda koji se ne trazi na ispitu
Na primjer, 3.c i 4.c imaju samo po 25 linija funkcije koja se trazi, a ostatak je main() koja to testira. Dakle, prva cetiri zadatka (jos uvijek s praznim linijama i ostalim "viskovima") imaju rjesenje od ukupno 98 linija koda. To sve zajedno trazi max tri stranice teksta!
P.S. A nije ni cetvrti tako strasan... Kad se makne main() (koji se u zadatku ne trazi), ostane ti 40ak linija koda!
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Ashley Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 04. 2004. (22:54:03) Postovi: (77)16
Spol: 
|
Postano: 19:32 čet, 9. 6. 2005 Naslov: |
|
|
Ja nisam nikad prije faksa radila c. Ucila sam 4 mjeseca da bih dobila 3 sto mi je najniza ocjena u indexu. (Ali ne 4 mjeseca neprestano, nego polako - to polako odrazilo se na broju izlazaka na ispit.)
Meni je veci problem bio usmeni. Iz pismenog sam bila dobila solidnu trojku i onda pala. Stvar je u tome da od 5 zadataka nesto moras znat ako si radio, a na usmenom dobijes jedan jedini zadatak koji bi trebao raditi kako treba. Npr. u pismenom dobijes za to 10-15 bodova, a na usmenom vjerojatno padnes.
Pismeni su teski, meni tezi od analize, ali kad prodes taj ispit, znas da si dosta naucio kroz njega. Mislim da se najbolje spremat po starim rokovima tako da te zadatke uopce ne pises na papir nego odmah na komp.
Ja nisam nikad prije faksa radila c. Ucila sam 4 mjeseca da bih dobila 3 sto mi je najniza ocjena u indexu. (Ali ne 4 mjeseca neprestano, nego polako - to polako odrazilo se na broju izlazaka na ispit.)
Meni je veci problem bio usmeni. Iz pismenog sam bila dobila solidnu trojku i onda pala. Stvar je u tome da od 5 zadataka nesto moras znat ako si radio, a na usmenom dobijes jedan jedini zadatak koji bi trebao raditi kako treba. Npr. u pismenom dobijes za to 10-15 bodova, a na usmenom vjerojatno padnes.
Pismeni su teski, meni tezi od analize, ali kad prodes taj ispit, znas da si dosta naucio kroz njega. Mislim da se najbolje spremat po starim rokovima tako da te zadatke uopce ne pises na papir nego odmah na komp.
|
|
[Vrh] |
|
Spawn Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 05. 2005. (20:57:45) Postovi: (E)16
|
Postano: 19:28 pet, 10. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Ne znam gdje si vidio rjesenja od dvije stranice (po zadatku!). :-s
Za moj rok od 14.2.2005, ovo su brojevi linija koda za rjesenja po zadacima:
[code:1] 22 1.c
26 2.c
43 3.c
52 4.c
85 5.c
228[/code:1]
Dodaj k tome da "za dvojku" gotovo sigurno neces raditi liste, pa ti ostane 143 linije (dovoljno za solidnu cetvorku!). :roll:
Inace, u te brojke su uracunate:
- prazne linije
- komentari
- [tt]main()[/tt] funkcije za testiranje funkcije koju zadatak trazi, dakle komad koda koji se ne trazi na ispitu
Na primjer, 3.c i 4.c imaju samo po 25 linija funkcije koja se trazi, a ostatak je [tt]main()[/tt] koja to testira. :-s Dakle, prva cetiri zadatka (jos uvijek s praznim linijama i ostalim "viskovima") imaju rjesenje od ukupno 98 linija koda. :shock: To [b]sve zajedno[/b] trazi max tri stranice teksta! :roll:
P.S. A nije ni cetvrti tako strasan... :-s Kad se makne [tt]main()[/tt] (koji se u zadatku [b]ne trazi[/b]), ostane ti 40ak linija koda! :prodike:[/quote]
Mislim, da kad bi se realno gledalo, trebalo bi se uzeti u obzir svih 228 linija, jer ti si ipak jako iskustan programer i sva rješenja su jako sažeta i samo najvažnije od čistog programa je napisano da bi sam program funkcionirao. Zato bi i trebalo uzeti u obzir i ove dodatke jer recimo da bi još toliko trebalo studentu koji se s C-om susreće prvi put i ući ga tek nepunu godinu... :twisted:
vsego (napisa): | Ne znam gdje si vidio rjesenja od dvije stranice (po zadatku!).
Za moj rok od 14.2.2005, ovo su brojevi linija koda za rjesenja po zadacima:
Kod: | 22 1.c
26 2.c
43 3.c
52 4.c
85 5.c
228 |
Dodaj k tome da "za dvojku" gotovo sigurno neces raditi liste, pa ti ostane 143 linije (dovoljno za solidnu cetvorku!).
Inace, u te brojke su uracunate:
- prazne linije
- komentari
- main() funkcije za testiranje funkcije koju zadatak trazi, dakle komad koda koji se ne trazi na ispitu
Na primjer, 3.c i 4.c imaju samo po 25 linija funkcije koja se trazi, a ostatak je main() koja to testira. Dakle, prva cetiri zadatka (jos uvijek s praznim linijama i ostalim "viskovima") imaju rjesenje od ukupno 98 linija koda. To sve zajedno trazi max tri stranice teksta!
P.S. A nije ni cetvrti tako strasan... Kad se makne main() (koji se u zadatku ne trazi), ostane ti 40ak linija koda!  |
Mislim, da kad bi se realno gledalo, trebalo bi se uzeti u obzir svih 228 linija, jer ti si ipak jako iskustan programer i sva rješenja su jako sažeta i samo najvažnije od čistog programa je napisano da bi sam program funkcionirao. Zato bi i trebalo uzeti u obzir i ove dodatke jer recimo da bi još toliko trebalo studentu koji se s C-om susreće prvi put i ući ga tek nepunu godinu...
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 19:56 pet, 10. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Spawn"]Mislim, da kad bi se realno gledalo, trebalo bi se uzeti u obzir svih 228 linija, jer ti si ipak jako iskustan programer i sva rješenja su jako sažeta i samo najvažnije od čistog programa je napisano da bi sam program funkcionirao.[/quote]
Jesam iskusan programer, ali nikako ne u C-u. :shock: :blush: C-om se bavim samo za potrebe kolegija, a moj izbor su Perl i PHP (ovisno za sto mi treba). 8)
Takodjer, nije to bas tako sazeto. :-s Cesto stvari razbijam po blokovima da bi rjesenje bilo preglednije, dodam [tt]printf()[/tt]-ove koji se ne traze,... :-s
S druge strane, na meni je da zadam zadatke koji se realno mogu rijesiti u dva sata sa znanjima koja ste trebali steci kroz semestar. :-s Nikakvu crnu magiju neces naci u mojim rjesenjima, a to sto vecina studenata krene nekim cudnim nacinima, ipak ne mogu izbjeci... :(
Prodji malo kroz gore spomenuti rok, pa vidi koliko linija sirovog koda treba za dvojku! ;)
[quote="Spawn"]Zato bi i trebalo uzeti u obzir i ove dodatke jer recimo da bi još toliko trebalo studentu koji se s C-om susreće prvi put i u[color=red]č[/color]i ga tek nepunu godinu... :twisted:[/quote]
Kad bih isao tom logikom, ne bih smio dati zadatak kompliciraniji od "[i]Ucitajte niz i posortirajte ga.[/i]". :o
Dosta problema lezi bas u toj mistifikaciji programiranja (od strane "[i]studenta koji se s C-om susreće prvi put i uči ga tek nepunu godinu[/i]"). :-s
[b]Primjer:[/b] Zadatak 2, bas iz tog roka kojeg spomenuh, kaze [i]Program mora invertirati postojeci niz[/i]. :| Da ti dam brojeve na komadicima papira i kazem da to napravis na stolu, pozamjenjivao bi prvog i zadnjeg, drugog i predzadnjeg itd. :) No, kad pisu program, iz nekog razloga studenti masovno nece napraviti to, nego ce:
a) na silu uvoditi novi niz :shock:
b) glumiti sort (dvije petlje i sve sto ide uz to) :wall:
A sve sto treba je razmisliti kako bi se to rijesilo "na ruke" i onda kompjuteru objasniti da radi to isto! :prodike:
Mislim da se mozemo sloziti da su 1. i 2. zadatak na tom roku [b]trivijalni[/b], a to je vec 40 bodova. Za samo ispravno citanje datoteke u 3. zadatku bih dao jos 5, za obican sort u 4. bih dao jos 10, za 5.a) i 5.b) pise da nose 10 bodova... to je ukupno 65 bodova - trojka za cisto rutinske stvari koje su (uz minijaturne izmjene) vidjene na vjezbama! 8)
Spawn (napisa): | Mislim, da kad bi se realno gledalo, trebalo bi se uzeti u obzir svih 228 linija, jer ti si ipak jako iskustan programer i sva rješenja su jako sažeta i samo najvažnije od čistog programa je napisano da bi sam program funkcionirao. |
Jesam iskusan programer, ali nikako ne u C-u. C-om se bavim samo za potrebe kolegija, a moj izbor su Perl i PHP (ovisno za sto mi treba).
Takodjer, nije to bas tako sazeto. Cesto stvari razbijam po blokovima da bi rjesenje bilo preglednije, dodam printf()-ove koji se ne traze,...
S druge strane, na meni je da zadam zadatke koji se realno mogu rijesiti u dva sata sa znanjima koja ste trebali steci kroz semestar. Nikakvu crnu magiju neces naci u mojim rjesenjima, a to sto vecina studenata krene nekim cudnim nacinima, ipak ne mogu izbjeci...
Prodji malo kroz gore spomenuti rok, pa vidi koliko linija sirovog koda treba za dvojku!
Spawn (napisa): | Zato bi i trebalo uzeti u obzir i ove dodatke jer recimo da bi još toliko trebalo studentu koji se s C-om susreće prvi put i uči ga tek nepunu godinu...  |
Kad bih isao tom logikom, ne bih smio dati zadatak kompliciraniji od "Ucitajte niz i posortirajte ga.".
Dosta problema lezi bas u toj mistifikaciji programiranja (od strane "studenta koji se s C-om susreće prvi put i uči ga tek nepunu godinu").
Primjer: Zadatak 2, bas iz tog roka kojeg spomenuh, kaze Program mora invertirati postojeci niz. Da ti dam brojeve na komadicima papira i kazem da to napravis na stolu, pozamjenjivao bi prvog i zadnjeg, drugog i predzadnjeg itd. No, kad pisu program, iz nekog razloga studenti masovno nece napraviti to, nego ce:
a) na silu uvoditi novi niz
b) glumiti sort (dvije petlje i sve sto ide uz to)
A sve sto treba je razmisliti kako bi se to rijesilo "na ruke" i onda kompjuteru objasniti da radi to isto!
Mislim da se mozemo sloziti da su 1. i 2. zadatak na tom roku trivijalni, a to je vec 40 bodova. Za samo ispravno citanje datoteke u 3. zadatku bih dao jos 5, za obican sort u 4. bih dao jos 10, za 5.a) i 5.b) pise da nose 10 bodova... to je ukupno 65 bodova - trojka za cisto rutinske stvari koje su (uz minijaturne izmjene) vidjene na vjezbama!
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
|