Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Zabrinjavajuce greske na pismenom
WWW:
Idite na Prethodno  1, 2
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Diskretna matematika
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Gost






PostPostano: 11:20 pet, 27. 5. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

Na ovaj nacin se nis ne rjesava:

[quote]mladen (napisa):
ali isto tako mislim da bi nasi dragi asistenti trebali davati barem jedan zatatak na istu foru kao i s vjezbi pa da nam na taj nacin olaksaju!!!


A to se kao ne događa?[/quote]

to je jednostavno glupo prepucavanje...
ili dajte konkretne primjere (tipa: proucite svoje biljeske s vjezbi
i ako zaista ne nadjete zadatke slicne onima u testu, onda je to cinjenica)
sto se takvog slucaja tice.. jaako je rijedak.. ili cak se ni ne desava..
Sto se tice tezine ispita...
vec je puno puta raspravljano o tome.. asistenti ne rade ispite na nacin:
bas cu im zapaprit ovaj test i ko prodje prodje, ko ne..
Istina je da nisu lagani i da kojiput asis. jednostavno ne kuze da u 2h se
nemoze toliko toga napraviti.. (primjer prodjem pism. s 3, padnem usmeni, ponovo odem na pis. i onda padnem pismeni... fora... ne...)
Mozda bi malo veca 'interakcija' u odnosu studoš-asis. (studoš
podrazumjeva prosjecnog studenta, a ne rocket scientiste
a ni one koji ne provedu dovoljno vremena rjesavajuci zadatke)
pomogla u odredjivanju tezine zadataka..


[quote]Vježbajte, ravijajte logiku, dovedite odabir mogućih metoda rješavanja do automatizma... pokušajte razmišljati kao osoba koja sastavlja zadatke.Možda tada vidite onaj skriveni znak koji će vas uputiti na pravi put. [/quote]

to je jedan od boljih savjeta za SVE studose...[/quote]
Na ovaj nacin se nis ne rjesava:

Citat:
mladen (napisa):
ali isto tako mislim da bi nasi dragi asistenti trebali davati barem jedan zatatak na istu foru kao i s vjezbi pa da nam na taj nacin olaksaju!!!


A to se kao ne događa?


to je jednostavno glupo prepucavanje...
ili dajte konkretne primjere (tipa: proucite svoje biljeske s vjezbi
i ako zaista ne nadjete zadatke slicne onima u testu, onda je to cinjenica)
sto se takvog slucaja tice.. jaako je rijedak.. ili cak se ni ne desava..
Sto se tice tezine ispita...
vec je puno puta raspravljano o tome.. asistenti ne rade ispite na nacin:
bas cu im zapaprit ovaj test i ko prodje prodje, ko ne..
Istina je da nisu lagani i da kojiput asis. jednostavno ne kuze da u 2h se
nemoze toliko toga napraviti.. (primjer prodjem pism. s 3, padnem usmeni, ponovo odem na pis. i onda padnem pismeni... fora... ne...)
Mozda bi malo veca 'interakcija' u odnosu studoš-asis. (studoš
podrazumjeva prosjecnog studenta, a ne rocket scientiste
a ni one koji ne provedu dovoljno vremena rjesavajuci zadatke)
pomogla u odredjivanju tezine zadataka..


Citat:
Vježbajte, ravijajte logiku, dovedite odabir mogućih metoda rješavanja do automatizma... pokušajte razmišljati kao osoba koja sastavlja zadatke.Možda tada vidite onaj skriveni znak koji će vas uputiti na pravi put.


to je jedan od boljih savjeta za SVE studose...[/quote]


[Vrh]
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 14:44 pet, 27. 5. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Anonymous"][quote]Vježbajte, ravijajte logiku, dovedite odabir mogućih metoda rješavanja do automatizma... pokušajte razmišljati kao osoba koja sastavlja zadatke.Možda tada vidite onaj skriveni znak koji će vas uputiti na pravi put. [/quote]

to je jedan od boljih savjeta za SVE studose...[/quote]

Mozda nije lose da je tema izvucena iz naftalina jer se blizi jos jedan ispitni rok i pismeni iz Kombinatorike. Ono sto meni obicno pomaze kod rjesavanja zadataka je spoznaja da problem [b]ima[/b] rjesenje. Na pismenom dolaze samo rjesivi zadaci (do sada nismo imali praksu zadavati otvorene probleme :wink: ). Izbor metoda nije tako velik da ih covjek bar otprilike ne bi mogao smjestiti u neku od kategorija: elem. prebrojavanje, FUI, FI, bin. koeficijenti... Dakle, budite sigurni da rjesenje postoji i da nije nedostizno, pa probajte naslutiti kako bi moglo izgledati. Prisjetite se slicnih zadataka koje ste rjesavali, analizirajte po cemu je ovaj razlicit, sto je zadano a sto se trazi... G.Polya je napisao nekoliko knjiga na tu temu, no mislim da je korisnije rjesavati zadatke nego trositi puno vremena na proucavanje heuristika :)
Anonymous (napisa):
Citat:
Vježbajte, ravijajte logiku, dovedite odabir mogućih metoda rješavanja do automatizma... pokušajte razmišljati kao osoba koja sastavlja zadatke.Možda tada vidite onaj skriveni znak koji će vas uputiti na pravi put.


to je jedan od boljih savjeta za SVE studose...


Mozda nije lose da je tema izvucena iz naftalina jer se blizi jos jedan ispitni rok i pismeni iz Kombinatorike. Ono sto meni obicno pomaze kod rjesavanja zadataka je spoznaja da problem ima rjesenje. Na pismenom dolaze samo rjesivi zadaci (do sada nismo imali praksu zadavati otvorene probleme Wink ). Izbor metoda nije tako velik da ih covjek bar otprilike ne bi mogao smjestiti u neku od kategorija: elem. prebrojavanje, FUI, FI, bin. koeficijenti... Dakle, budite sigurni da rjesenje postoji i da nije nedostizno, pa probajte naslutiti kako bi moglo izgledati. Prisjetite se slicnih zadataka koje ste rjesavali, analizirajte po cemu je ovaj razlicit, sto je zadano a sto se trazi... G.Polya je napisao nekoliko knjiga na tu temu, no mislim da je korisnije rjesavati zadatke nego trositi puno vremena na proucavanje heuristika Smile



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 17:05 čet, 30. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

Evo karakteristicnih gresaka na roku 28.6.2005.

[b]1. zadatak:[/b] trebalo je prebrojiti djelitelje od 30^30 koji imaju tocno 30 djelitelja. Ukupan broj djelitelja je 31^3, za to sam davao 5 bodova. Puno studenata koji su dobili tih 5 bodova u iducem redu napisali su nesto kao "da bi djelitelji 2^x * 3^y * 5^z imao 30 djelitelja, mora biti x+y+z=30". Zbunjuje me kako su znali ukupan broj djelitelja, a nisu znali da treba prebrojati rjesenja od (x+1)*(y+1)*(z+1)=30. Oni koji su dobili 496 ostali su na 5 bodova, a za tocno postavljenu jednadzbu bez prebrojavanja rjesenja davao sam 10 bodova.

[b]2. zadatak:[/b] NKN mozemo rasporediti n studenata trima profesorima t.d. prvi i drugi pitaju bar po jednog, a treci bar dvoje? Svi koji su identificirali studente (bilo sa obicnom FI, bilo da su direktno prebrojavali rjesenja od x1+x2+x3=n uz uvjete) dobili su samo 2 boda. Druga karakteristicna greska bila je "prvom i drugom prof dam po jednog, trecem dvoje studenata, ostali idu na 3^(n-4) nacina". To je vrijedilo 5 bodova, a greska je sto se isti rasporedi broje vise puta - pogledajte [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=4281]ovdje[/url]. Tocno postavljena EFI bez racunanja koeficijenata vrijedila je 10 bodova.

[b]3. zadatak:[/b] numericki zadana rekurzija, cisto racunanje. Greske na kojima sam drasticno rezao bodove su, prvo, uvrstavanje pocetnih uvjeta u opce rjesenje homogene prije nego sto se pribroji partikularno. Drugo, krivi oblik partikularnog rjesenja (1 je bio dvostruki korijen pa je trebalo povisiti stupanj polinoma za 2). Samo opce rjesenje homogene bodovao sam sa 5, a za ciste racunske greske davao sam 15 +- umjetnicki dojam.

[b]4. zadatak:[/b] izvesti vezu medju nizovima cije EFI zadovoljavaju G(x)=exp(x)*F(x). Veza medju nizovima nikako ne moze ovisiti o x (mnogi su dobili g_n = exp(x)*f_n ili slicno). Onaj drugi dio s inverzom matrice rijesila je samo Azra.

[b]5. zadatak:[/b] dokazati handshaking lemu. Mnogi su shvatili da se matematicari rukuju svaki sa svakim. Sto je najgore, nisu korektno dokazali niti u tom specijalnom slucaju.
Evo karakteristicnih gresaka na roku 28.6.2005.

1. zadatak: trebalo je prebrojiti djelitelje od 30^30 koji imaju tocno 30 djelitelja. Ukupan broj djelitelja je 31^3, za to sam davao 5 bodova. Puno studenata koji su dobili tih 5 bodova u iducem redu napisali su nesto kao "da bi djelitelji 2^x * 3^y * 5^z imao 30 djelitelja, mora biti x+y+z=30". Zbunjuje me kako su znali ukupan broj djelitelja, a nisu znali da treba prebrojati rjesenja od (x+1)*(y+1)*(z+1)=30. Oni koji su dobili 496 ostali su na 5 bodova, a za tocno postavljenu jednadzbu bez prebrojavanja rjesenja davao sam 10 bodova.

2. zadatak: NKN mozemo rasporediti n studenata trima profesorima t.d. prvi i drugi pitaju bar po jednog, a treci bar dvoje? Svi koji su identificirali studente (bilo sa obicnom FI, bilo da su direktno prebrojavali rjesenja od x1+x2+x3=n uz uvjete) dobili su samo 2 boda. Druga karakteristicna greska bila je "prvom i drugom prof dam po jednog, trecem dvoje studenata, ostali idu na 3^(n-4) nacina". To je vrijedilo 5 bodova, a greska je sto se isti rasporedi broje vise puta - pogledajte ovdje. Tocno postavljena EFI bez racunanja koeficijenata vrijedila je 10 bodova.

3. zadatak: numericki zadana rekurzija, cisto racunanje. Greske na kojima sam drasticno rezao bodove su, prvo, uvrstavanje pocetnih uvjeta u opce rjesenje homogene prije nego sto se pribroji partikularno. Drugo, krivi oblik partikularnog rjesenja (1 je bio dvostruki korijen pa je trebalo povisiti stupanj polinoma za 2). Samo opce rjesenje homogene bodovao sam sa 5, a za ciste racunske greske davao sam 15 +- umjetnicki dojam.

4. zadatak: izvesti vezu medju nizovima cije EFI zadovoljavaju G(x)=exp(x)*F(x). Veza medju nizovima nikako ne moze ovisiti o x (mnogi su dobili g_n = exp(x)*f_n ili slicno). Onaj drugi dio s inverzom matrice rijesila je samo Azra.

5. zadatak: dokazati handshaking lemu. Mnogi su shvatili da se matematicari rukuju svaki sa svakim. Sto je najgore, nisu korektno dokazali niti u tom specijalnom slucaju.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 2. godine -> Diskretna matematika Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2
Stranica 2 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan