Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 15:29 sri, 21. 9. 2005 Naslov: PRAVILNIK O STUDIRANJU PMFa! SUTRA !?!! Cudo ili skandal? |
|
|
[img]http://degiorgi.math.hr/forum/images/smiles/scared07.gif[/img]
Upravo je na e-mail adrese procelnika i studentskih predstavnika, a u ime dekana PMF-a, stigao prijedlog pravilnika o studiranju PMF-a [b]KOJI JE NASTAO MIMO POVJERENSTVA ZA IZRADU PRAVILNIKA!![/b].
Mole se svi studenti da u najhitnijem mogucem roku prodju kroz materiju ovog pravilnika i istaknu svoje zamjerke na njega. [b]PONOVNO UPOZORAVAM DA JE OVAJ PRAVILNIK NAMJERNO ZAOBISAO STUDENTSKE ZAHTJEVE I DA JE NA DNEVNOM REDU ZA [size=18][u]IZGLASAVANJE SUTRA[/u][/size][/b]
[size=18][color=red]Prvi i hitni utisak: nista o anketama, nista o zastiti studenata, nista o zastiti kvalitete, nista o odgovornosti profesora za izvrsenje rada, nista o kolokvijima nista o cjelosemestralnom ispitivanju nista o nastavnim obavezama, nista.[/color] :evil: DA sve ocistiti za proci godinu, DA sve poloziti od prve u jednom golemom ispitu, DA dva pada - let sa faksa [b]![/b] [/size] :evil:
Studentski ce predstavnici sutra uloziti suspenzivni veto na tu odluku. Ponovno glasanje moze se odrzati najranije za 8 dana i lako moguce da cemo tada trebati podrsku veceg broja studenata da spasimo brucose i one koje padnu prvu godinu!
Pozdrav !
DOWNLOAD pravilnika:
[url=http://student.fizika.org/~bbozo/pravilnik_o_studiranju_PMF2005/PravilnikBOL.doc]pravilnik u MS Word verziji[/url]
Upravo je na e-mail adrese procelnika i studentskih predstavnika, a u ime dekana PMF-a, stigao prijedlog pravilnika o studiranju PMF-a KOJI JE NASTAO MIMO POVJERENSTVA ZA IZRADU PRAVILNIKA!!.
Mole se svi studenti da u najhitnijem mogucem roku prodju kroz materiju ovog pravilnika i istaknu svoje zamjerke na njega. PONOVNO UPOZORAVAM DA JE OVAJ PRAVILNIK NAMJERNO ZAOBISAO STUDENTSKE ZAHTJEVE I DA JE NA DNEVNOM REDU ZA IZGLASAVANJE SUTRA
Prvi i hitni utisak: nista o anketama, nista o zastiti studenata, nista o zastiti kvalitete, nista o odgovornosti profesora za izvrsenje rada, nista o kolokvijima nista o cjelosemestralnom ispitivanju nista o nastavnim obavezama, nista. DA sve ocistiti za proci godinu, DA sve poloziti od prve u jednom golemom ispitu, DA dva pada - let sa faksa !
Studentski ce predstavnici sutra uloziti suspenzivni veto na tu odluku. Ponovno glasanje moze se odrzati najranije za 8 dana i lako moguce da cemo tada trebati podrsku veceg broja studenata da spasimo brucose i one koje padnu prvu godinu!
Pozdrav !
DOWNLOAD pravilnika:
pravilnik u MS Word verziji
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk 
|
|
[Vrh] |
|
Liddy Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 08. 2004. (10:03:41) Postovi: (169)16
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 16:27 sri, 21. 9. 2005 Naslov: Re: PRAVILNIK O STUDIRANJU PMFa! SUTRA !?!! Cudo ili skandal |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]DA dva pada - let sa faksa [b]![/b][/quote]
pa mislim da nije, bar nisam ja to skuzila iscitavanjem pravlnika...
pise kao sto je i do sad vrijedilo - imas 4 + 4 izlaska, nakon toga letis van, to je i do sada bilo da kada padnes na drugoj komisiji da gubis pravo studija....
a sto se godine tice, u popisu gubitaka statusa redovitog studenta ne pise nista o padanju godina...
imas pravo studirati najvise duplo od predvidjenog, gubis pravo ako ne upises na vrijeme, ako u 2 godine ne skupis 35 ectsa... kao i u statutu...
ili sam nesto previdjela :-k
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | DA dva pada - let sa faksa ! |
pa mislim da nije, bar nisam ja to skuzila iscitavanjem pravlnika...
pise kao sto je i do sad vrijedilo - imas 4 + 4 izlaska, nakon toga letis van, to je i do sada bilo da kada padnes na drugoj komisiji da gubis pravo studija....
a sto se godine tice, u popisu gubitaka statusa redovitog studenta ne pise nista o padanju godina...
imas pravo studirati najvise duplo od predvidjenog, gubis pravo ako ne upises na vrijeme, ako u 2 godine ne skupis 35 ectsa... kao i u statutu...
ili sam nesto previdjela
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 16:36 sri, 21. 9. 2005 Naslov: |
|
|
Prema stavku 1 Clanka 1, ja sam isto student, pa cu se ukljuciti u raspravu. :lol: Pri tome necu gubiti vrijeme na tip-fellere kojih ima rekordno mnogo... :roll:
:rotfl: Clanak 9, stavak 5: "Ukoliko student nije obavio sve obaveze u praćenju nastavnih sadržaja tijekom zimskog ili ljetnog semestra, nastavnik unosi u indeks napomenu: treba ponovo upisati u sljedećoj akademskoj godini. U tom slučaju student iz njih ne može polagati završni ispit i upisati višu godinu studija." :arrow: Zasto mislim da ce se profesori radije potpisati, nego da upisuju tu litaniju? :rotfl3: Gdje bi to uopce trebalo stati u index i kako cemo studente koji uopce ne dolaze uvjeriti da dodju da im napisemo da nemaju potpis?! :el: Poslat cemo policiju po njih?! :policajac: :rrotfl:
Clanak 10, stavak 3: pamte se samo ocjene, a ne i bodovi. Dakle, imao ti dva puta jedva 2 ili dva puta skoro 3 - svejedno ti je. :roll:
Clanak 10, stavak 5 govori o gubitku prava studiranja ako se dva puta padne ISTI kolegij, sto je ekvivalentno danasnjem duplom padanju na komisiji. To je, u osnovi, u redu; problem je sto nigdje ne pise da mozete vise puta (tokom jedne godine) izaci na zavrsni ispit...
Clanak 10, stavak 8: "[color=red]Ako[/color] nastavnik provodi kontinuiranu provjeru znanja i uspješnost studiranja studenata na svojem kolegiju..." :arrow: [b]AKO[/b]?!? :shock: Pomalo u koliziji sa stavkom 1... :wall:
Clanak 11, stavak 6: "Cjelokupni ispit nastavnik mora završiti i upisati ocjenu u indeks u roku od najviše 3 radna dana od početka završnog ispita." :arrow: Duhovito. :roll: Ako mi na pismeni izadje 100 studenata, sto nije rijetkost na prvoj godini, kad bih ja to trebao poispravljati tako da profesor stigne sve ispitati i da sve to stane u 3 dana?! :shock:
Clanak 12, stavak 1: studomat vise ne vrijedi? :-k
Clanak 12, stavak 2: tri dana prije ispitnog roka?! A prijave mogu ici tri dana prije ispita... :roll: Je l' to samo meni nebulozno? :-k
Clanak 12, stavak 3: sto je to "sluzbena dostava"? :-k
Clanak 12, stavak 5: Fizicari su izgubili pravo da se neizlazak na ispit smatra odjavom, a ne padom. Takodjer, nema nigdje mogucnosti naknadne odjave uz opravdani razlog (npr. bolest). :x
Clanak 12, stavak 9: na Forumu smo vec primijetili da je 24 sata za zalbu premalo da se student snadje i informira. :(
Takodjer, Dekan (cak ne ni prodekan za nastavu) samostalno odlucuje o opravdanosti zalbe, bez utjecaja studenata i prof/asist na kojeg ide zalba?!? :shock: Sto dekan PMFa, npr. kemicar, moze procijeniti o zalbi na Geofizici?!? :wall:
Inace, vrednovanje kvalitete nastave je prepusteno "opcem aktu Sveucilista", prema stavku 2 Clanka 15.
Clanak 16 mi je upitan, jer su ti studenti upisali prije nego je Pravilnik uopce nastao, a kamoli izglasan. :? Sto pravnici kazu na to? :-k
Takodjer, sto je s onima koje je Bolonja "uhvatila" zbog pada druge godine? :-k Njih Pravilnik ne kaci?! :shock:
Predlazem da inzistirate na "roku trajanja" za ovaj [b]privremeni[/b] Pravilnik, kako ne bi ostao privremen dugi niz godina. :?
Inace, ja nisam nasao gdje pise da student gubi pravo studija ako padne bilo koje dvije godine. :| Mislim da tu malo preuvelicavas... :roll:
Prema stavku 1 Clanka 1, ja sam isto student, pa cu se ukljuciti u raspravu. Pri tome necu gubiti vrijeme na tip-fellere kojih ima rekordno mnogo...
Clanak 9, stavak 5: "Ukoliko student nije obavio sve obaveze u praćenju nastavnih sadržaja tijekom zimskog ili ljetnog semestra, nastavnik unosi u indeks napomenu: treba ponovo upisati u sljedećoj akademskoj godini. U tom slučaju student iz njih ne može polagati završni ispit i upisati višu godinu studija." Zasto mislim da ce se profesori radije potpisati, nego da upisuju tu litaniju? Gdje bi to uopce trebalo stati u index i kako cemo studente koji uopce ne dolaze uvjeriti da dodju da im napisemo da nemaju potpis?! Poslat cemo policiju po njih?!
Clanak 10, stavak 3: pamte se samo ocjene, a ne i bodovi. Dakle, imao ti dva puta jedva 2 ili dva puta skoro 3 - svejedno ti je.
Clanak 10, stavak 5 govori o gubitku prava studiranja ako se dva puta padne ISTI kolegij, sto je ekvivalentno danasnjem duplom padanju na komisiji. To je, u osnovi, u redu; problem je sto nigdje ne pise da mozete vise puta (tokom jedne godine) izaci na zavrsni ispit...
Clanak 10, stavak 8: "Ako nastavnik provodi kontinuiranu provjeru znanja i uspješnost studiranja studenata na svojem kolegiju..." AKO?!? Pomalo u koliziji sa stavkom 1...
Clanak 11, stavak 6: "Cjelokupni ispit nastavnik mora završiti i upisati ocjenu u indeks u roku od najviše 3 radna dana od početka završnog ispita." Duhovito. Ako mi na pismeni izadje 100 studenata, sto nije rijetkost na prvoj godini, kad bih ja to trebao poispravljati tako da profesor stigne sve ispitati i da sve to stane u 3 dana?!
Clanak 12, stavak 1: studomat vise ne vrijedi?
Clanak 12, stavak 2: tri dana prije ispitnog roka?! A prijave mogu ici tri dana prije ispita... Je l' to samo meni nebulozno?
Clanak 12, stavak 3: sto je to "sluzbena dostava"?
Clanak 12, stavak 5: Fizicari su izgubili pravo da se neizlazak na ispit smatra odjavom, a ne padom. Takodjer, nema nigdje mogucnosti naknadne odjave uz opravdani razlog (npr. bolest).
Clanak 12, stavak 9: na Forumu smo vec primijetili da je 24 sata za zalbu premalo da se student snadje i informira.
Takodjer, Dekan (cak ne ni prodekan za nastavu) samostalno odlucuje o opravdanosti zalbe, bez utjecaja studenata i prof/asist na kojeg ide zalba?!? Sto dekan PMFa, npr. kemicar, moze procijeniti o zalbi na Geofizici?!?
Inace, vrednovanje kvalitete nastave je prepusteno "opcem aktu Sveucilista", prema stavku 2 Clanka 15.
Clanak 16 mi je upitan, jer su ti studenti upisali prije nego je Pravilnik uopce nastao, a kamoli izglasan. Sto pravnici kazu na to?
Takodjer, sto je s onima koje je Bolonja "uhvatila" zbog pada druge godine? Njih Pravilnik ne kaci?!
Predlazem da inzistirate na "roku trajanja" za ovaj privremeni Pravilnik, kako ne bi ostao privremen dugi niz godina.
Inace, ja nisam nasao gdje pise da student gubi pravo studija ako padne bilo koje dvije godine. Mislim da tu malo preuvelicavas...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
cinik Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 04. 2003. (23:34:09) Postovi: (1FB)16
Spol: 
Lokacija: /proc/sys/cpu/
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 17:50 sri, 21. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="cinik"][quote="vsego"]Inace, ja nisam nasao gdje pise da student gubi pravo studija ako padne bilo koje dvije godine. :| Mislim da tu malo preuvelicavas... :roll:[/quote]
Padne godinu ako ne polozi sve kolegije, a gubi pravo studija ako dva puta padne neki kolegij.[/quote]
I po cemu je to razlicito od sadasnjeg 2x(3+1), osim po tome sto eto [b]moras[/b] tih 3+1 "ispucati" u istoj godini kad si i slusao kolegij? :-k
cinik (napisa): | vsego (napisa): | Inace, ja nisam nasao gdje pise da student gubi pravo studija ako padne bilo koje dvije godine. Mislim da tu malo preuvelicavas...  |
Padne godinu ako ne polozi sve kolegije, a gubi pravo studija ako dva puta padne neki kolegij. |
I po cemu je to razlicito od sadasnjeg 2x(3+1), osim po tome sto eto moras tih 3+1 "ispucati" u istoj godini kad si i slusao kolegij?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Casper Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 04. 2005. (14:45:29) Postovi: (7E)16
Spol: 
Lokacija: Krk
|
|
[Vrh] |
|
buba Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 10. 2004. (21:53:15) Postovi: (57B)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 0:48 čet, 22. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="cinik"][quote="vsego"]
Inace, ja nisam nasao gdje pise da student gubi pravo studija ako padne bilo koje dvije godine. :| Mislim da tu malo preuvelicavas... :roll:[/quote]
Padne godinu ako ne polozi sve kolegije, a gubi pravo studija ako dva puta padne neki kolegij.[/quote]
gdje TO pise??!
ja sam nasla da ima 3+1 pada kolegija
i da padne godinu
a da status studenta gubi (a time i pravo studija in this case) ako ne polozi 35 ectsa u 2 godine, ako ne upise godinu i slicno....
molim da mi iscupate iz sadasnjeg prijedloga pravilnika ove stvari koje pokusavate reci :!:
2. ne smatram da treba podrzati predstavnike koji SE ZALAZU da student treba letiti s faxa 'ako ne studira' i pod time podrazumijevaju da UKUPNO smije pasti TOCNO 1 po studiju bio studij 3, 2, ili 5 godina
isto tako, tjera se da pmf bude kao uzor i vodilja za bolonju, pod ovakvim uvjetima se zeli postici nesto neizvedivo.... ide se kontra stauta jer 'statut ionako ne valja'
mislim da su ovi predstavnici zaboravili sto znaci ono S T i O u stop..... :(
ako vec hocete isfuravanje na bolonju, onda se borite za to da grupe BUDU do 30 ljudi SVUGDJE, pa onda mozemo pricati o provedbi i realizaciji svega...
trebam li spomenuti da su doticni predstavnici htjeli staviti DONJU ogradu od zadace po kolegiju po TJEDNU?!?!?!?!?!?
sto su zadnje odlucili, ne znam... nitko nije napisao
znam samo da se spominjalo seminare, zadace, kolokvije, pa sve to cuvati po svakom studentu i kolegiju (neka ima 10 kolegija na svim prvim godinama, neka je upisalo 1000 studenata 1. godinu -> treba 10000 futrolica, neka je svaka 0,5 kn, treba 5000 kn za pokriti samo taj trosak)
isto tako, oni bi da se te zadace ispravljaju, da to nesto znaci...
yeah right, asistenti gore od zelje da svaki tjedan osim spremanja vlastith ispita, nastave, moraju SMISLJATI i ispravljati 100+ zadaca :roll:
suludo, neizvedivo, i jos mi nitko NIJE rekao ZASTO se to toliko forsa, umjesto da se prvo isforsaju MANJE grupe, VISE prostora, bolji omjer studenti:asistent pa onda mozemo pricati o ovako necemu.....
mislim da bi studenti trebali biti BAREM MALO upuceni STO to njihovi predstavnici traze za njih, pa da onda odluce zele li to podrzati ili ne....
mozda sada i dobijem javno napisano sto ce se tocno traziti..... napokon...
da, ja sam predstavnica, ali na matematici, gdje stvar nije nimalo bolja, barem sto se tice suradnje studenata oko slaganja pravilnika.... a ovo pisem kao student onoga sto neki smatraju pmfom, pa kao takvo me iapk zanima sto je s tim pravilnikom.... iako mene to NECE afektirati....
cinik (napisa): | vsego (napisa): |
Inace, ja nisam nasao gdje pise da student gubi pravo studija ako padne bilo koje dvije godine. Mislim da tu malo preuvelicavas...  |
Padne godinu ako ne polozi sve kolegije, a gubi pravo studija ako dva puta padne neki kolegij. |
gdje TO pise??!
ja sam nasla da ima 3+1 pada kolegija
i da padne godinu
a da status studenta gubi (a time i pravo studija in this case) ako ne polozi 35 ectsa u 2 godine, ako ne upise godinu i slicno....
molim da mi iscupate iz sadasnjeg prijedloga pravilnika ove stvari koje pokusavate reci
2. ne smatram da treba podrzati predstavnike koji SE ZALAZU da student treba letiti s faxa 'ako ne studira' i pod time podrazumijevaju da UKUPNO smije pasti TOCNO 1 po studiju bio studij 3, 2, ili 5 godina
isto tako, tjera se da pmf bude kao uzor i vodilja za bolonju, pod ovakvim uvjetima se zeli postici nesto neizvedivo.... ide se kontra stauta jer 'statut ionako ne valja'
mislim da su ovi predstavnici zaboravili sto znaci ono S T i O u stop.....
ako vec hocete isfuravanje na bolonju, onda se borite za to da grupe BUDU do 30 ljudi SVUGDJE, pa onda mozemo pricati o provedbi i realizaciji svega...
trebam li spomenuti da su doticni predstavnici htjeli staviti DONJU ogradu od zadace po kolegiju po TJEDNU?!?!?!?!?!?
sto su zadnje odlucili, ne znam... nitko nije napisao
znam samo da se spominjalo seminare, zadace, kolokvije, pa sve to cuvati po svakom studentu i kolegiju (neka ima 10 kolegija na svim prvim godinama, neka je upisalo 1000 studenata 1. godinu → treba 10000 futrolica, neka je svaka 0,5 kn, treba 5000 kn za pokriti samo taj trosak)
isto tako, oni bi da se te zadace ispravljaju, da to nesto znaci...
yeah right, asistenti gore od zelje da svaki tjedan osim spremanja vlastith ispita, nastave, moraju SMISLJATI i ispravljati 100+ zadaca
suludo, neizvedivo, i jos mi nitko NIJE rekao ZASTO se to toliko forsa, umjesto da se prvo isforsaju MANJE grupe, VISE prostora, bolji omjer studenti:asistent pa onda mozemo pricati o ovako necemu.....
mislim da bi studenti trebali biti BAREM MALO upuceni STO to njihovi predstavnici traze za njih, pa da onda odluce zele li to podrzati ili ne....
mozda sada i dobijem javno napisano sto ce se tocno traziti..... napokon...
da, ja sam predstavnica, ali na matematici, gdje stvar nije nimalo bolja, barem sto se tice suradnje studenata oko slaganja pravilnika.... a ovo pisem kao student onoga sto neki smatraju pmfom, pa kao takvo me iapk zanima sto je s tim pravilnikom.... iako mene to NECE afektirati....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
Postano: 1:02 čet, 22. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Nesi"]suludo, neizvedivo, i jos mi nitko NIJE rekao ZASTO se to toliko forsa, umjesto da se prvo isforsaju MANJE grupe, VISE prostora, bolji omjer studenti:asistent pa onda mozemo pricati o ovako necemu..... [/quote]
nesi znaš dobro da vi to možete tražiti, ali za stanje u tom segmentu je ipak krivo MZOS. Zato jer dokle god ono ne odobri zapošljavanje više ljudi i ne odvoji više sredstava za obrazovanje (dobro ovdje nije samo ono krivo tu bi se fakulteti/sveučilište trebalo trsiti da nađu i neke druge izvore) ovo su sve pusti snovi.
a što se podrške predstavnicima tiče ja sam za to da ih podržimo po pitanju [b]ne prolaska ovog pravilnika[/b] (ok trebalo je naglasiti), nadam se da ću neki drugi vidjeti na vrijeme i moći procjeniti realnost istog ;) :twisted:
Nesi (napisa): | suludo, neizvedivo, i jos mi nitko NIJE rekao ZASTO se to toliko forsa, umjesto da se prvo isforsaju MANJE grupe, VISE prostora, bolji omjer studenti:asistent pa onda mozemo pricati o ovako necemu..... |
nesi znaš dobro da vi to možete tražiti, ali za stanje u tom segmentu je ipak krivo MZOS. Zato jer dokle god ono ne odobri zapošljavanje više ljudi i ne odvoji više sredstava za obrazovanje (dobro ovdje nije samo ono krivo tu bi se fakulteti/sveučilište trebalo trsiti da nađu i neke druge izvore) ovo su sve pusti snovi.
a što se podrške predstavnicima tiče ja sam za to da ih podržimo po pitanju ne prolaska ovog pravilnika (ok trebalo je naglasiti), nadam se da ću neki drugi vidjeti na vrijeme i moći procjeniti realnost istog
_________________ Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.

|
|
[Vrh] |
|
Casper Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 04. 2005. (14:45:29) Postovi: (7E)16
Spol: 
Lokacija: Krk
|
Postano: 1:14 čet, 22. 9. 2005 Naslov: |
|
|
Zasto se ne bi uvele zadace na netu? tipa smisle se zadaci na netu, student rijesi, comp ispravi, sve ok. Ne kuzim sto se ceka sa takvom nastavom, ja sam na ljetnom kampu informaticara za svoje predavanje ljepo slozil moodle i 10 min na kraju predavanja ucenici su rjesavali zadatke, nakon 10 dana predavanja dobio sam odlicnu statistiku o rjesenosti pojedinog zadatka, da ne govorim kako je taj nacin bio izvrsno primljen od ucenika. Pogledajte sto nudi moodle u e-learningu, mislim da ima zaista velike mogucnosti koje bi se odlicno uklopile u ovo sadasnje stanje nedostatka kadra za ispravljanje zadace. ne forsiram ja moodle moze se koristit i drugi npr. claroline, svejedno...
Zasto se ne bi uvele zadace na netu? tipa smisle se zadaci na netu, student rijesi, comp ispravi, sve ok. Ne kuzim sto se ceka sa takvom nastavom, ja sam na ljetnom kampu informaticara za svoje predavanje ljepo slozil moodle i 10 min na kraju predavanja ucenici su rjesavali zadatke, nakon 10 dana predavanja dobio sam odlicnu statistiku o rjesenosti pojedinog zadatka, da ne govorim kako je taj nacin bio izvrsno primljen od ucenika. Pogledajte sto nudi moodle u e-learningu, mislim da ima zaista velike mogucnosti koje bi se odlicno uklopile u ovo sadasnje stanje nedostatka kadra za ispravljanje zadace. ne forsiram ja moodle moze se koristit i drugi npr. claroline, svejedno...
_________________ Marijan
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:35 čet, 22. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Nesi"][quote="cinik"][quote="vsego"]
Inace, ja nisam nasao gdje pise da student gubi pravo studija ako padne bilo koje dvije godine. :| Mislim da tu malo preuvelicavas... :roll:[/quote]
Padne godinu ako ne polozi sve kolegije, a gubi pravo studija ako dva puta padne neki kolegij.[/quote]
gdje TO pise??!
ja sam nasla da ima 3+1 pada kolegija
i da padne godinu
a da status studenta gubi (a time i pravo studija in this case) ako ne polozi 35 ectsa u 2 godine, ako ne upise godinu i slicno....
molim da mi iscupate iz sadasnjeg prijedloga pravilnika ove stvari koje pokusavate reci :!:[/quote]
[quote="Clanak 10, stavak 5"]Ako student i nakon ponovljenog upisa kolegija ne položi ispit na način utvrđen stavkom 1. ovog članka, gubi pravo studiranja na tom studiju.[/quote]
Kao sto rekoh - stari 2x(3+1). 8)
Cak vise nisam siguran da sva cetiri izlaska (od 3+1) treba ugurati u jednu godinu, no to i ne bi bilo nesto bitno drugacije od onoga sto se i tako radi... 8) IMO, bilo bi cak i bolje tako, da se sprijeci studente da nesto izlaze 3 godine nakon sto su odslusali. :roll: [b]Ponavljam:[/b] nisam siguran da li je negdje to ograniceno ili ne, pa je ovo samo moje promisljanje... 8)
Nesi (napisa): | cinik (napisa): | vsego (napisa): |
Inace, ja nisam nasao gdje pise da student gubi pravo studija ako padne bilo koje dvije godine. Mislim da tu malo preuvelicavas...  |
Padne godinu ako ne polozi sve kolegije, a gubi pravo studija ako dva puta padne neki kolegij. |
gdje TO pise??!
ja sam nasla da ima 3+1 pada kolegija
i da padne godinu
a da status studenta gubi (a time i pravo studija in this case) ako ne polozi 35 ectsa u 2 godine, ako ne upise godinu i slicno....
molim da mi iscupate iz sadasnjeg prijedloga pravilnika ove stvari koje pokusavate reci  |
Clanak 10, stavak 5 (napisa): | Ako student i nakon ponovljenog upisa kolegija ne položi ispit na način utvrđen stavkom 1. ovog članka, gubi pravo studiranja na tom studiju. |
Kao sto rekoh - stari 2x(3+1).
Cak vise nisam siguran da sva cetiri izlaska (od 3+1) treba ugurati u jednu godinu, no to i ne bi bilo nesto bitno drugacije od onoga sto se i tako radi... IMO, bilo bi cak i bolje tako, da se sprijeci studente da nesto izlaze 3 godine nakon sto su odslusali. Ponavljam: nisam siguran da li je negdje to ograniceno ili ne, pa je ovo samo moje promisljanje...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:56 čet, 22. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Casper"]Zasto se ne bi uvele zadace na netu? tipa smisle se zadaci na netu, student rijesi, comp ispravi, sve ok. Ne kuzim sto se ceka sa takvom nastavom, ja sam na ljetnom kampu informaticara za svoje predavanje ljepo slozil moodle i 10 min na kraju predavanja ucenici su rjesavali zadatke, nakon 10 dana predavanja dobio sam odlicnu statistiku o rjesenosti pojedinog zadatka, da ne govorim kako je taj nacin bio izvrsno primljen od ucenika. Pogledajte sto nudi moodle u e-learningu, mislim da ima zaista velike mogucnosti koje bi se odlicno uklopile u ovo sadasnje stanje nedostatka kadra za ispravljanje zadace. ne forsiram ja moodle moze se koristit i drugi npr. claroline, svejedno...[/quote]
Primijeti da nasa prva godina ima vise od 400 studenata. :shock: A sad problemi:[list=1][*] Fakultet je duzan omoguciti studentima da to negdje pisu. :-s Cak i da upogonimo [b]SVE[/b] praktikume (dakle, 5 asistenata za cuvanje po grupi), to je 50ak mjesta :arrow: barem 9 grupa :arrow: barem 45 asistenata (nas ima 40ak)
U prosjeku, svaki bi asistent [b]svaki tjedan[/b] cuvao na sva 4 kolokvija (ne racunam Fiziku)! :ajme:l
Cak i kad bi mozgli cuvanje "uvaliti" profesorima, to bi znacilo 1-2 dezurstva [b]SVAKOM od nas, SVAKI tjedan![/b] :tired:
[*] Treba netko [b]smisliti[/b] i [b]rijesiti[/b] >400 zadataka [b]TJEDNO[/b], naravno za svaki kolegij. :shock: Tu takva automatizacija ne pomaze. :(
[*] Kako bi ti na racunalu pisao [b]formule[/b], recimo iz Analize ili Linearne? :-k Ili cemo kao preduvjet za upis na faks staviti poznavanje LaTeXa? :zelenizub:
A slike, recimo za konstrukcije? :-k Metapost? :gg:
[*] Automatika moze provjeriti jednostavnije stvari, kompjuterske programe i sl, ali kako ces provjeriti geometrijske konstrukcije, matematicke dokaze i sl. (koliko god jednostavni bili)? :-k
[*] Mnozi sve ovo s nekim povecim faktorom (osim komplikacija u zapisu; njih digni na neku veliku potenciju) kad Bolonja dodje na vise godine. :faint:[/list:o]Ideja je plemenita, ali totalno neprovediva, sto zbog nasih kapaciteta, sto zbog tehnickih problema... :(
@nemo: Zahtjevi za bolje uvjete se mogu postici bez problema. 8) Zna se koji su kapaciteti; zasto se upisuje 3 puta vise studenata od toga? :-k :roll:
Casper (napisa): | Zasto se ne bi uvele zadace na netu? tipa smisle se zadaci na netu, student rijesi, comp ispravi, sve ok. Ne kuzim sto se ceka sa takvom nastavom, ja sam na ljetnom kampu informaticara za svoje predavanje ljepo slozil moodle i 10 min na kraju predavanja ucenici su rjesavali zadatke, nakon 10 dana predavanja dobio sam odlicnu statistiku o rjesenosti pojedinog zadatka, da ne govorim kako je taj nacin bio izvrsno primljen od ucenika. Pogledajte sto nudi moodle u e-learningu, mislim da ima zaista velike mogucnosti koje bi se odlicno uklopile u ovo sadasnje stanje nedostatka kadra za ispravljanje zadace. ne forsiram ja moodle moze se koristit i drugi npr. claroline, svejedno... |
Primijeti da nasa prva godina ima vise od 400 studenata. A sad problemi:- Fakultet je duzan omoguciti studentima da to negdje pisu.
Cak i da upogonimo SVE praktikume (dakle, 5 asistenata za cuvanje po grupi), to je 50ak mjesta barem 9 grupa barem 45 asistenata (nas ima 40ak)
U prosjeku, svaki bi asistent svaki tjedan cuvao na sva 4 kolokvija (ne racunam Fiziku)! l
Cak i kad bi mozgli cuvanje "uvaliti" profesorima, to bi znacilo 1-2 dezurstva SVAKOM od nas, SVAKI tjedan!
- Treba netko smisliti i rijesiti >400 zadataka TJEDNO, naravno za svaki kolegij.
Tu takva automatizacija ne pomaze.
- Kako bi ti na racunalu pisao formule, recimo iz Analize ili Linearne?
Ili cemo kao preduvjet za upis na faks staviti poznavanje LaTeXa?
A slike, recimo za konstrukcije? Metapost?
- Automatika moze provjeriti jednostavnije stvari, kompjuterske programe i sl, ali kako ces provjeriti geometrijske konstrukcije, matematicke dokaze i sl. (koliko god jednostavni bili)?
- Mnozi sve ovo s nekim povecim faktorom (osim komplikacija u zapisu; njih digni na neku veliku potenciju) kad Bolonja dodje na vise godine.
 Ideja je plemenita, ali totalno neprovediva, sto zbog nasih kapaciteta, sto zbog tehnickih problema...
@nemo: Zahtjevi za bolje uvjete se mogu postici bez problema. Zna se koji su kapaciteti; zasto se upisuje 3 puta vise studenata od toga?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Casper Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 04. 2005. (14:45:29) Postovi: (7E)16
Spol: 
Lokacija: Krk
|
Postano: 2:15 čet, 22. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"][quote="Casper"]Zasto se ne bi uvele zadace na netu? tipa smisle se zadaci na netu, student rijesi, comp ispravi, sve ok. Ne kuzim sto se ceka sa takvom nastavom, ja sam na ljetnom kampu informaticara za svoje predavanje ljepo slozil moodle i 10 min na kraju predavanja ucenici su rjesavali zadatke, nakon 10 dana predavanja dobio sam odlicnu statistiku o rjesenosti pojedinog zadatka, da ne govorim kako je taj nacin bio izvrsno primljen od ucenika. Pogledajte sto nudi moodle u e-learningu, mislim da ima zaista velike mogucnosti koje bi se odlicno uklopile u ovo sadasnje stanje nedostatka kadra za ispravljanje zadace. ne forsiram ja moodle moze se koristit i drugi npr. claroline, svejedno...[/quote]
Primijeti da nasa prva godina ima vise od 400 studenata. :shock: A sad problemi:[list=1][*] Fakultet je duzan omoguciti studentima da to negdje pisu. :-s Cak i da upogonimo [b]SVE[/b] praktikume (dakle, 5 asistenata za cuvanje po grupi), to je 50ak mjesta :arrow: barem 9 grupa :arrow: barem 45 asistenata (nas ima 40ak)
U prosjeku, svaki bi asistent [b]svaki tjedan[/b] cuvao na sva 4 kolokvija (ne racunam Fiziku)! :ajme:l
Cak i kad bi mozgli cuvanje "uvaliti" profesorima, to bi znacilo 1-2 dezurstva [b]SVAKOM od nas, SVAKI tjedan![/b] :tired:
[*] Treba netko [b]smisliti[/b] i [b]rijesiti[/b] >400 zadataka [b]TJEDNO[/b], naravno za svaki kolegij. :shock: Tu takva automatizacija ne pomaze. :(
[*] Kako bi ti na racunalu pisao [b]formule[/b], recimo iz Analize ili Linearne? :-k Ili cemo kao preduvjet za upis na faks staviti poznavanje LaTeXa? :zelenizub:
A slike, recimo za konstrukcije? :-k Metapost? :gg:
[*] Automatika moze provjeriti jednostavnije stvari, kompjuterske programe i sl, ali kako ces provjeriti geometrijske konstrukcije, matematicke dokaze i sl. (koliko god jednostavni bili)? :-k
[*] Mnozi sve ovo s nekim povecim faktorom (osim komplikacija u zapisu; njih digni na neku veliku potenciju) kad Bolonja dodje na vise godine. :faint:[/list:o]Ideja je plemenita, ali totalno neprovediva, sto zbog nasih kapaciteta, sto zbog tehnickih problema... :([/quote]
da... lupam gluposti, totalno neizvedivo :oops:
btw: mislio sam da se to koristi u manje vaznim stvarima (ne znam koliko su im te zadace vazne u konacnoj ocijeni), ali da svejedno neizvedivo... sorry
vsego (napisa): | Casper (napisa): | Zasto se ne bi uvele zadace na netu? tipa smisle se zadaci na netu, student rijesi, comp ispravi, sve ok. Ne kuzim sto se ceka sa takvom nastavom, ja sam na ljetnom kampu informaticara za svoje predavanje ljepo slozil moodle i 10 min na kraju predavanja ucenici su rjesavali zadatke, nakon 10 dana predavanja dobio sam odlicnu statistiku o rjesenosti pojedinog zadatka, da ne govorim kako je taj nacin bio izvrsno primljen od ucenika. Pogledajte sto nudi moodle u e-learningu, mislim da ima zaista velike mogucnosti koje bi se odlicno uklopile u ovo sadasnje stanje nedostatka kadra za ispravljanje zadace. ne forsiram ja moodle moze se koristit i drugi npr. claroline, svejedno... |
Primijeti da nasa prva godina ima vise od 400 studenata. A sad problemi:- Fakultet je duzan omoguciti studentima da to negdje pisu.
Cak i da upogonimo SVE praktikume (dakle, 5 asistenata za cuvanje po grupi), to je 50ak mjesta barem 9 grupa barem 45 asistenata (nas ima 40ak)
U prosjeku, svaki bi asistent svaki tjedan cuvao na sva 4 kolokvija (ne racunam Fiziku)! l
Cak i kad bi mozgli cuvanje "uvaliti" profesorima, to bi znacilo 1-2 dezurstva SVAKOM od nas, SVAKI tjedan!
- Treba netko smisliti i rijesiti >400 zadataka TJEDNO, naravno za svaki kolegij.
Tu takva automatizacija ne pomaze.
- Kako bi ti na racunalu pisao formule, recimo iz Analize ili Linearne?
Ili cemo kao preduvjet za upis na faks staviti poznavanje LaTeXa?
A slike, recimo za konstrukcije? Metapost?
- Automatika moze provjeriti jednostavnije stvari, kompjuterske programe i sl, ali kako ces provjeriti geometrijske konstrukcije, matematicke dokaze i sl. (koliko god jednostavni bili)?
- Mnozi sve ovo s nekim povecim faktorom (osim komplikacija u zapisu; njih digni na neku veliku potenciju) kad Bolonja dodje na vise godine.
 Ideja je plemenita, ali totalno neprovediva, sto zbog nasih kapaciteta, sto zbog tehnickih problema...  |
da... lupam gluposti, totalno neizvedivo
btw: mislio sam da se to koristi u manje vaznim stvarima (ne znam koliko su im te zadace vazne u konacnoj ocijeni), ali da svejedno neizvedivo... sorry
_________________ Marijan
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
|
[Vrh] |
|
buba Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 10. 2004. (21:53:15) Postovi: (57B)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
kenny Petica iz zalaganja


Pridružen/a: 28. 03. 2003. (09:18:36) Postovi: (3B7)16
Spol: 
Lokacija: ...somewhere over the rainbow...
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 14:53 čet, 22. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="nemo"][quote="vsego"]@nemo: Zahtjevi za bolje uvjete se mogu postici bez problema. 8) Zna se koji su kapaciteti; zasto se upisuje 3 puta vise studenata od toga? :-k :roll:[/quote]
hm zašto je jednom prilikom onda na senatu sveučilišta rečeno da nema nikakvih mehanizama za provjeru kapaciteta?[/quote]
Uz duzno postovanje clanovima Senata, [b]ako[/b] je to stvarno receno, onda je to poprilicna glupost. :roll:
Zna se prilicno tocno koji su kolegiji na kojoj godini, zna se koliko ima astenata, docenata i profesora, a zna se i da grupe ne bi smjele premasivati 30 studenata. 8) Koliko je tesko izracunati kapacitet faxa (zanemarimo rac. opremu; to se dobije lakse nego novi asistenti :wacky:)?
[quote="nemo"]Mi intuitivno znamo da su kapaciteti premašeni i ustavri ne bi nam trebalo da se stvarno provjeri i za koliko, no koliko ja znam to nitko ne radi :? A s druge strane ajde ti objasni pojedinom faksu da upiše manje studenata (a kamo li MOu koji očito ima jednu namjerno "omasovljenu" politiku upisa), mislim da bi se zaletili u samo još jedan zid :wall:[/quote]
To nije razlog da studentski predstavnici odustanu od inzistiranja na kvaliteti tamo gdje treba inzistirati. :?
Takodjer, masovnost nema bas tako homogenu podrsku profesora kako se cini. :tapsh:
Uostalom, krenuli smo od Nesinog protesta sto bas [b]studentski[/b] predstavnici forsaju "futrolice", DONJU ogradu na broj zadaca i sl. stvari koje su moguce tek u malim grupama. :roll: Moja oaspka je isla tragom toga da prvo morate traziti temelje, a tek onda kucu. :prodike: Ovako, kuca ce vam se srusiti na glavu (tj. vasim kolegama koje zastupate). :(
nemo (napisa): | vsego (napisa): | @nemo: Zahtjevi za bolje uvjete se mogu postici bez problema. Zna se koji su kapaciteti; zasto se upisuje 3 puta vise studenata od toga?  |
hm zašto je jednom prilikom onda na senatu sveučilišta rečeno da nema nikakvih mehanizama za provjeru kapaciteta? |
Uz duzno postovanje clanovima Senata, ako je to stvarno receno, onda je to poprilicna glupost.
Zna se prilicno tocno koji su kolegiji na kojoj godini, zna se koliko ima astenata, docenata i profesora, a zna se i da grupe ne bi smjele premasivati 30 studenata. Koliko je tesko izracunati kapacitet faxa (zanemarimo rac. opremu; to se dobije lakse nego novi asistenti )?
nemo (napisa): | Mi intuitivno znamo da su kapaciteti premašeni i ustavri ne bi nam trebalo da se stvarno provjeri i za koliko, no koliko ja znam to nitko ne radi A s druge strane ajde ti objasni pojedinom faksu da upiše manje studenata (a kamo li MOu koji očito ima jednu namjerno "omasovljenu" politiku upisa), mislim da bi se zaletili u samo još jedan zid  |
To nije razlog da studentski predstavnici odustanu od inzistiranja na kvaliteti tamo gdje treba inzistirati.
Takodjer, masovnost nema bas tako homogenu podrsku profesora kako se cini.
Uostalom, krenuli smo od Nesinog protesta sto bas studentski predstavnici forsaju "futrolice", DONJU ogradu na broj zadaca i sl. stvari koje su moguce tek u malim grupama. Moja oaspka je isla tragom toga da prvo morate traziti temelje, a tek onda kucu. Ovako, kuca ce vam se srusiti na glavu (tj. vasim kolegama koje zastupate).
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
Postano: 18:39 čet, 22. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]
Uz duzno postovanje clanovima Senata, [b]ako[/b] je to stvarno receno, onda je to poprilicna glupost. :roll:[/quote]
koliko sam ja shvatio to je bio osnovni argument zašto se nije rezalo količinu studenata na cijelom sveučilištu :?
[quote="vesgo"]To nije razlog da studentski predstavnici odustanu od inzistiranja na kvaliteti tamo gdje treba inzistirati. :?[/quote]
naravno 8) mislim da to niti nisam rekao :g:
[quote="vsego"]Takodjer, masovnost nema bas tako homogenu podrsku profesora kako se cini. :tapsh:[/quote]
ali je dosad bila osnova za računanje financija, tj. što više studenata to više para. mislim da je ljdima ovo "što više" para zamirisalo :twisted:
[quote="vsego"]Uostalom, krenuli smo od Nesinog protesta sto bas [b]studentski[/b] predstavnici forsaju "futrolice", DONJU ogradu na broj zadaca i sl. stvari koje su moguce tek u malim grupama. :roll: Moja oaspka je isla tragom toga da prvo morate traziti temelje, a tek onda kucu. :prodike: Ovako, kuca ce vam se srusiti na glavu (tj. vasim kolegama koje zastupate). :([/quote]
ok ja nisam siguran kako uopće možeš definirati točan broj zadaća, zato što uvelike ovise o nastavi (može se desiti da se poneki put ne održi i sl.) i one bi se trebale davati po nahođenju imho. No trebalo bi se napomenuti da ih treba biti, a ne da ostane "ako hoće". Mene vše brinu neke metode koje uopće ne mogu uletiti u pravilnik, a imale bi mnogo veći utjecaj na samu nastavu (pod tim mislim da bi se trebalo postići da tudenti nisu pasiva na predavanjima i vježbama, no to opet zahtjeva manje radne skupine).
A što se kuća/temelji analogije tiče, mislim da sam već nekoliko puta u drugim raspravama naveo da su temelji već zeznuti sa drugim stvarima i da sve ovo što sad radimo je neki kompromis da se uopće išta napravi. Ja mislim da se ne može dopustiti da se zbog dosadašnjeg nemara u provedbi BP ne napravi ništa zato što sada imamo loše stanje.
vsego (napisa): |
Uz duzno postovanje clanovima Senata, ako je to stvarno receno, onda je to poprilicna glupost.  |
koliko sam ja shvatio to je bio osnovni argument zašto se nije rezalo količinu studenata na cijelom sveučilištu
vesgo (napisa): | To nije razlog da studentski predstavnici odustanu od inzistiranja na kvaliteti tamo gdje treba inzistirati.  |
naravno mislim da to niti nisam rekao
vsego (napisa): | Takodjer, masovnost nema bas tako homogenu podrsku profesora kako se cini.  |
ali je dosad bila osnova za računanje financija, tj. što više studenata to više para. mislim da je ljdima ovo "što više" para zamirisalo
vsego (napisa): | Uostalom, krenuli smo od Nesinog protesta sto bas studentski predstavnici forsaju "futrolice", DONJU ogradu na broj zadaca i sl. stvari koje su moguce tek u malim grupama. Moja oaspka je isla tragom toga da prvo morate traziti temelje, a tek onda kucu. Ovako, kuca ce vam se srusiti na glavu (tj. vasim kolegama koje zastupate).  |
ok ja nisam siguran kako uopće možeš definirati točan broj zadaća, zato što uvelike ovise o nastavi (može se desiti da se poneki put ne održi i sl.) i one bi se trebale davati po nahođenju imho. No trebalo bi se napomenuti da ih treba biti, a ne da ostane "ako hoće". Mene vše brinu neke metode koje uopće ne mogu uletiti u pravilnik, a imale bi mnogo veći utjecaj na samu nastavu (pod tim mislim da bi se trebalo postići da tudenti nisu pasiva na predavanjima i vježbama, no to opet zahtjeva manje radne skupine).
A što se kuća/temelji analogije tiče, mislim da sam već nekoliko puta u drugim raspravama naveo da su temelji već zeznuti sa drugim stvarima i da sve ovo što sad radimo je neki kompromis da se uopće išta napravi. Ja mislim da se ne može dopustiti da se zbog dosadašnjeg nemara u provedbi BP ne napravi ništa zato što sada imamo loše stanje.
_________________ Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.

|
|
[Vrh] |
|
|