Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Gost
|
Postano: 17:56 čet, 29. 9. 2005 Naslov: |
|
|
Nesi,pa koliko često se pojavi zadatak tipa učitaj matricu i ispiši najveći element na dijagonali? :roll:
Rekla sam već,C nije jedini ispit na ovom faxu i ne mogu se ljudi koncentrirat samo na njega(sad ću naravno morat sve drugo stavit na stranu jer ne mogu ništa dok ovo ne riješim).
Koja osoba koja ide 5,6,7,8 put ide potpuno nepripremljena?Da li bi takva osoba sad predbacivala?
Zato molim da shvatite da nisam sad tu došla ...a idem ja njima svima rec da su mi oni krivi za sve pa možda nešto bude...
Zato nesi iz principa neću odgovarati na ta tvoja pitanja jer sam vidjela da si i prije to postavila na drugom pdfu...jer ta pitanja sam vec prije postavila sama sebi i prije ovog topica.
Još mi nitko nije komentirao zasto je par ljudi prošlo ovaj rok (max bod 48) od toliko koliko ih je izašlo?A i na prošlom nije bilo drugačije?
E da,zaboravila sam pohvalit Ilju koji je po meni dao "normalan" rok,mislm da se vidjelo i iz rezultata,a i Šego se složio da je rok ok :wink:
Nesi,pa koliko često se pojavi zadatak tipa učitaj matricu i ispiši najveći element na dijagonali?
Rekla sam već,C nije jedini ispit na ovom faxu i ne mogu se ljudi koncentrirat samo na njega(sad ću naravno morat sve drugo stavit na stranu jer ne mogu ništa dok ovo ne riješim).
Koja osoba koja ide 5,6,7,8 put ide potpuno nepripremljena?Da li bi takva osoba sad predbacivala?
Zato molim da shvatite da nisam sad tu došla ...a idem ja njima svima rec da su mi oni krivi za sve pa možda nešto bude...
Zato nesi iz principa neću odgovarati na ta tvoja pitanja jer sam vidjela da si i prije to postavila na drugom pdfu...jer ta pitanja sam vec prije postavila sama sebi i prije ovog topica.
Još mi nitko nije komentirao zasto je par ljudi prošlo ovaj rok (max bod 4 od toliko koliko ih je izašlo?A i na prošlom nije bilo drugačije?
E da,zaboravila sam pohvalit Ilju koji je po meni dao "normalan" rok,mislm da se vidjelo i iz rezultata,a i Šego se složio da je rok ok
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 18:06 čet, 29. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="nemo"]@vsego: ja iskreno mislim da imate krivi koncept predavanja. žališ se na to što ljudi ne rade zadatke sami i što ne dolaze na konzultacije. meni nije jasno kako bi to oni trebali raditi sami kad to ne rade na vježbama/predavanjima. najvažnija stvar koja bi se trebala raditi na samoj nastavi što se tiče programiranja je [b]samo programiranje[/b]. meni je stvarno šokantno što se kod vas na vježbama rade gotovi zadatci, a ne radi se samostalno. ljude bi trebalo učiti osnovnom principu rada kako bi oni dalje mogli sami. konstantne provjere znanja ne služe ničemu ako i sam rad nije konstantan. a za to bi u prvom redu trebala koristiti predavanja i vježbe. nakon toga može uslijediti samostalan rad, koji dakako ovisi o studentu i to je njegova odgovornost.[/quote]
Ne tvrdim ja da je idealno, pa cak ni dobro, nego da ne moze bolje u danim uvjetima. :( Moje grupe su (formalno) oko 90 studenata. :-s [b]SVI[/b] praktikumi zajedno imaju 50ak racunala, a ja i tako ne mogu biti u svih 5 praktikuma istovremeno. :( Primjecujes li problem koji je iznad asistenata i nase "ljudskosti" koja se ovdje proziva? :?
[quote="nemo"]a za konzultacije priznam da su divna stvar, ali s obzirom da konzultacije kao takve nisu prihvaćene od previše studenta (jednostavno ih ne koriste) ne bi trebale biti element za to da budu prijekopotrebne za prolaz. ikome. nažalost mentalni sklop ljudi je takav da konzultacije ne koriste, a usto su sasvim neobavezne pa i tu leži dio problema (iako bi bilo smješno da su obavezne).[/quote]
Koliki su polozili C bez konzultacija? :-k
Nisu konzultacije [b]obavezne[/b], ali ako osoba ni jednom nije zatrazila pomoc koja se nudi (kod asistenta, kod demosa, pa i na Forumu, ako se boji izaci iz anonimnosti!), onda mi ne moze reci da je napravila za polaganje toga sve sto je mogla! :roll:
Ja sam [b]mjesecima[/b] odgovarao na pitanja iz UuRa i Ca [b]jednog jedinog[/b] kolege koji je, eto, polozio. =D> Kad je prvi puta dosao, cini mi se da ne bi znao sam sloziti niti "ucitajte dva broja i ispisite sumu". :? No, bio je na hrpi konzultacija, ispitivao me preko Foruma,... :) Svaka cast na trudu - zasluzio je svoj prolaz (ne znam koliko je dobio). 8)
(AFAIK, dok je ovo ucio, usput je polagao kolegije koji su mu "bolje sjeli", dakle nije "mjesecima ucio samo C" :))
@Katarina: pitah za broj bodova sam iz [b]algoritamskih[/b] zadataka, dakle bez br. sustava i KNF/DNF. :)
Za ovaj rok sam ja ponudio objasnenje: izasla je populacija koja nije kolokvirala i koja je C ocito ostavljala za sto kasnije... :|
nemo (napisa): | @vsego: ja iskreno mislim da imate krivi koncept predavanja. žališ se na to što ljudi ne rade zadatke sami i što ne dolaze na konzultacije. meni nije jasno kako bi to oni trebali raditi sami kad to ne rade na vježbama/predavanjima. najvažnija stvar koja bi se trebala raditi na samoj nastavi što se tiče programiranja je samo programiranje. meni je stvarno šokantno što se kod vas na vježbama rade gotovi zadatci, a ne radi se samostalno. ljude bi trebalo učiti osnovnom principu rada kako bi oni dalje mogli sami. konstantne provjere znanja ne služe ničemu ako i sam rad nije konstantan. a za to bi u prvom redu trebala koristiti predavanja i vježbe. nakon toga može uslijediti samostalan rad, koji dakako ovisi o studentu i to je njegova odgovornost. |
Ne tvrdim ja da je idealno, pa cak ni dobro, nego da ne moze bolje u danim uvjetima. Moje grupe su (formalno) oko 90 studenata. SVI praktikumi zajedno imaju 50ak racunala, a ja i tako ne mogu biti u svih 5 praktikuma istovremeno. Primjecujes li problem koji je iznad asistenata i nase "ljudskosti" koja se ovdje proziva?
nemo (napisa): | a za konzultacije priznam da su divna stvar, ali s obzirom da konzultacije kao takve nisu prihvaćene od previše studenta (jednostavno ih ne koriste) ne bi trebale biti element za to da budu prijekopotrebne za prolaz. ikome. nažalost mentalni sklop ljudi je takav da konzultacije ne koriste, a usto su sasvim neobavezne pa i tu leži dio problema (iako bi bilo smješno da su obavezne). |
Koliki su polozili C bez konzultacija?
Nisu konzultacije obavezne, ali ako osoba ni jednom nije zatrazila pomoc koja se nudi (kod asistenta, kod demosa, pa i na Forumu, ako se boji izaci iz anonimnosti!), onda mi ne moze reci da je napravila za polaganje toga sve sto je mogla!
Ja sam mjesecima odgovarao na pitanja iz UuRa i Ca jednog jedinog kolege koji je, eto, polozio. Kad je prvi puta dosao, cini mi se da ne bi znao sam sloziti niti "ucitajte dva broja i ispisite sumu". No, bio je na hrpi konzultacija, ispitivao me preko Foruma,... Svaka cast na trudu - zasluzio je svoj prolaz (ne znam koliko je dobio).
(AFAIK, dok je ovo ucio, usput je polagao kolegije koji su mu "bolje sjeli", dakle nije "mjesecima ucio samo C" )
@Katarina: pitah za broj bodova sam iz algoritamskih zadataka, dakle bez br. sustava i KNF/DNF.
Za ovaj rok sam ja ponudio objasnenje: izasla je populacija koja nije kolokvirala i koja je C ocito ostavljala za sto kasnije...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 18:12 čet, 29. 9. 2005 Naslov: |
|
|
oprosti, ali obzirom da ti ne zelis javno odgovoriti na par jednostavnih pitanja, onda mislim da oko toga vise nemamo sto razgovarati....
ako nisi sprema ljudima koji su ti spremni pomoci - iskreno odgovoriti.... what are we talking about :roll:
btw rok 13.06.2005 1. zadatak trazi jedno obicno baratanje matricama samo sto treba puno stvari obaviti odjednom.... znaci treba DOBRO znati baratanje matricama.... a ne 'razumjeti' :roll:
sto se tice nepripremljenosti - da, ja vjerujem da postoji osoba koja bi izlazila nepripremljena i sad zvocala..... i ja sam pitala i htjela provjeriti jesi li i ti medju takvima (jer takve poznajem), no kako si ti principijelna, to ja zakljucujem da si u toj kategoriji..... jer nisi dokazala suprotno nicime....
mozda samo svojom krivnjom jer ne znas koliko ne znas, ali to nije do mene da te ucim, vec do tebe da sama shvatis.... a ne da se zavaravas... no ti kako hoces, nas dvje smo zavrsile razgovor....
sto se prolaznosti tice - ovisi iskljucivo o znanju studenata.... ako osoba ne zna ucitati matricu - nije niti zasluzila prolaz
to je kao da u analizi nemas pojma sto je to neprekidna funkcija ili ne znas zbrojiti 3 broja...
(i onda se u tramvaju buniti kako te doc. Cizmesija srusila jer si sve znala, ali samo nisi znala sto je to neprekidnost fje i pala, ma kakva je to ona zla i ne znam sta sve ne - prica iz 11ice koja je isla prema Dubravi proslog ljeta... a sugovornica potrvdno klima glavom i slaze se kako je ispitivac nepradvedan... :shock: :roll:)
oprosti, ali obzirom da ti ne zelis javno odgovoriti na par jednostavnih pitanja, onda mislim da oko toga vise nemamo sto razgovarati....
ako nisi sprema ljudima koji su ti spremni pomoci - iskreno odgovoriti.... what are we talking about
btw rok 13.06.2005 1. zadatak trazi jedno obicno baratanje matricama samo sto treba puno stvari obaviti odjednom.... znaci treba DOBRO znati baratanje matricama.... a ne 'razumjeti'
sto se tice nepripremljenosti - da, ja vjerujem da postoji osoba koja bi izlazila nepripremljena i sad zvocala..... i ja sam pitala i htjela provjeriti jesi li i ti medju takvima (jer takve poznajem), no kako si ti principijelna, to ja zakljucujem da si u toj kategoriji..... jer nisi dokazala suprotno nicime....
mozda samo svojom krivnjom jer ne znas koliko ne znas, ali to nije do mene da te ucim, vec do tebe da sama shvatis.... a ne da se zavaravas... no ti kako hoces, nas dvje smo zavrsile razgovor....
sto se prolaznosti tice - ovisi iskljucivo o znanju studenata.... ako osoba ne zna ucitati matricu - nije niti zasluzila prolaz
to je kao da u analizi nemas pojma sto je to neprekidna funkcija ili ne znas zbrojiti 3 broja...
(i onda se u tramvaju buniti kako te doc. Cizmesija srusila jer si sve znala, ali samo nisi znala sto je to neprekidnost fje i pala, ma kakva je to ona zla i ne znam sta sve ne - prica iz 11ice koja je isla prema Dubravi proslog ljeta... a sugovornica potrvdno klima glavom i slaze se kako je ispitivac nepradvedan... )
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 18:27 čet, 29. 9. 2005 Naslov: |
|
|
@vsego:vjerojatno tek tolko da se uspije proc,znaci nisam imala nekog
pojma o tome
u nazivu se spominje [u]ljudskost[/u] jer osoba danas pada 8put,a prof joj govori "jel znate vi koliko koštate državu kad 8put izlazite?" :evil:
pa sam bila pod tim dojmom
@nesi:ako i nudiš neku pomoc svojim odgovorima,ne vidim kako mi
konkretno možeš pomoci ako odgovorim sa da i ne na tvojih par
famoznih pitanja,zato ne odgovaram.pročitaj sve od početka,
ja sam namjerno stavila svoje ime i prezime da me se ne
proziva za mlaćenje prazne slame jer sam ovdje došla sa
namjerom da popričam o problemu koji imam ja,a i velika većina
studenata.Dakle,mislim da ti ovdje i ne možeš puno pomoći jer
mi se ne činiš skroz objektivnom.
@vsego:vjerojatno tek tolko da se uspije proc,znaci nisam imala nekog
pojma o tome
u nazivu se spominje ljudskost jer osoba danas pada 8put,a prof joj govori "jel znate vi koliko koštate državu kad 8put izlazite?"
pa sam bila pod tim dojmom
@nesi:ako i nudiš neku pomoc svojim odgovorima,ne vidim kako mi
konkretno možeš pomoci ako odgovorim sa da i ne na tvojih par
famoznih pitanja,zato ne odgovaram.pročitaj sve od početka,
ja sam namjerno stavila svoje ime i prezime da me se ne
proziva za mlaćenje prazne slame jer sam ovdje došla sa
namjerom da popričam o problemu koji imam ja,a i velika većina
studenata.Dakle,mislim da ti ovdje i ne možeš puno pomoći jer
mi se ne činiš skroz objektivnom.
|
|
[Vrh] |
|
filipnet Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46) Postovi: (399)16
Spol: 
Lokacija: cvrsto na stolici
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
filipnet Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46) Postovi: (399)16
Spol: 
Lokacija: cvrsto na stolici
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 18:57 čet, 29. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="filipnet"][quote="Anonymous"]
Bilo bi super,ali većina ljudi bi to dala nekom da mu napiše i naučila napamet objasniti zadatak 8)[/quote]
a bas neznam dal bi bas vecina ljudi dala nekom da napisu taj program za njih, meni osobno se nebi dalo da pisem njihov zadatak. Ja bi pomogo, al nebi nekom napisao za njega taj zadatak![/quote]
hm,al ne razmišljaju svi ko ti,tht's the problm :wink:
filipnet (napisa): | Anonymous (napisa): |
Bilo bi super,ali većina ljudi bi to dala nekom da mu napiše i naučila napamet objasniti zadatak  |
a bas neznam dal bi bas vecina ljudi dala nekom da napisu taj program za njih, meni osobno se nebi dalo da pisem njihov zadatak. Ja bi pomogo, al nebi nekom napisao za njega taj zadatak! |
hm,al ne razmišljaju svi ko ti,tht's the problm
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 19:45 čet, 29. 9. 2005 Naslov: |
|
|
Davne dvijetisuceiprve, kad sam bio mladi asistent [ :djed: ], "uvalili" su mi da pregledavam zadatke za potpis - trivijalni zadaci u Pascalu koji su se rjesavali doma, a bili su rang ovoga sto dajemo na kolokvijima (ili laksi, ne sjecam se). :-s
Nadobudan kakav sam tada bio, ja sam stvarno provjeravao da li su studenti to sami pisali, sto je rezultiralo time da su neki dolazili tri puta s istim zadatkom. :shock:
Provjera je bila jednostavna: "napravi [b]sada, predamnom[/b] da program radi to-i-to", sto je najcesce iziskivalo promjenu jednog znaka ili brisanje jedne linije iz programa. :roll: I kad nakon 15ak minuta praznog gledanja u program ne bi uspjeli izvesti promjenu, neki studenti su me isli uvjeravati da "su to sami pisali". :wall:
Bez uvrede ikome, ali nakon 4.5 godine na faxu, stotinjak dezurstava na ispitima i kolokvijima, gomile pregledanih zadataka i sl., ja ne vjerujem da studenti generalno nece prepisati cim im se ukaze prilika. :( Uostalom, imali smo topic i na tu temu i tamo su neki cak opravdavali prepisivanje! :shock: :faint:
I tako sada ide Bolonja, pa vise nece biti pismenih, tako da tu nema potrebe za daljnjom raspravom. 8) Ja se samo nadam da ce studenti ozbiljno shvatiti kolokvije... :pray:
Davne dvijetisuceiprve, kad sam bio mladi asistent [ ], "uvalili" su mi da pregledavam zadatke za potpis - trivijalni zadaci u Pascalu koji su se rjesavali doma, a bili su rang ovoga sto dajemo na kolokvijima (ili laksi, ne sjecam se).
Nadobudan kakav sam tada bio, ja sam stvarno provjeravao da li su studenti to sami pisali, sto je rezultiralo time da su neki dolazili tri puta s istim zadatkom.
Provjera je bila jednostavna: "napravi sada, predamnom da program radi to-i-to", sto je najcesce iziskivalo promjenu jednog znaka ili brisanje jedne linije iz programa. I kad nakon 15ak minuta praznog gledanja u program ne bi uspjeli izvesti promjenu, neki studenti su me isli uvjeravati da "su to sami pisali".
Bez uvrede ikome, ali nakon 4.5 godine na faxu, stotinjak dezurstava na ispitima i kolokvijima, gomile pregledanih zadataka i sl., ja ne vjerujem da studenti generalno nece prepisati cim im se ukaze prilika. Uostalom, imali smo topic i na tu temu i tamo su neki cak opravdavali prepisivanje!
I tako sada ide Bolonja, pa vise nece biti pismenih, tako da tu nema potrebe za daljnjom raspravom. Ja se samo nadam da ce studenti ozbiljno shvatiti kolokvije...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
ay4u5unwzb Forumaš(ica)

Pridružen/a: 30. 07. 2003. (19:46:43) Postovi: (5E)16
Spol: 
|
Postano: 22:35 čet, 29. 9. 2005 Naslov: |
|
|
Evo, ovako je izgledao taj rok u ponediljak:
[quote="26.09"]1. Napisite program koji ucitava prirodne brojeve n i m (proizvoljne velicine), nxm matricu brojeva 0 i 1 (ne morate provjeravati da li su zaista takvi). Kazemo da je redak matrice sretan ako u njemu prvo dolaze sve nule pa onda sve jedinice (tipa 001111), ili obratno. Kazemo da je stupac matrice sretan ako u njemu nule i jedinice idu naizmjenicno. Ispisite koliko sretnih redaka te koliko sretnih stupaca matrica ima.
2. Napisite funkciju sa prototipom "char *slog(char *s)" koja prima string koji se sastoji od nekoliko rijeci odvojenih razmacima. Funkcija treba stvoriti novi string u kojem ce sva imena (pocimaju sa velikim slovom) biti rastavljena na slogove (tj. iza svakog samoglasnika, osim eventualno zadnjeg, ce biti umetnut znak -). Za novi string treba alocirati ticno onoliko memorije koliko je najmanje potrebno. Nije dozvoljeno koristenje funkcija iz string.h. Ako ne znate rjesiti ovako zadan zadatak, pretpostavite da se s sastoji od samo jedne rijeci.
3. Napisite program koji ucitava prirodne brojeve n < 10 i k, te polje od n znamenki (ne treba provjeravati jesu li razlicite, mozete pretpostaviti da niti jedna nece bit nula). Program treba ispisati sve brojeve koji se sastoje samo od znamenki iz polja, pri cemu se svaka znamenka ponavlja najvise k puta u svakom broju. Ako ne znate rjesiti ovako postavljen zadatak, ispisite sve takve brojeve koji su manji od 100 000, ili pretpostavite da je n=4 i k=1.
4. Datoteka natj.in opisuje rezultate 3 natjecanja u kojima je sudjelovalo n natjecatelja. U prvom retku je broj n, broj natjecatelja, a u iduca tri se nalaze imena natjecatelja redom kako su se plasirali na svakom od natjecanja (n < 100, imena kraca od 20 znakova). Kazemo da je natjecatelj a bolji od natjecatelja b ako je a ispred b na svakom natjecanju. Ispisite sve takve parove u datoteku natj.out.
5. Napisite deklaraciju tipa podataka cvor koji odgovara cvoru vezane liste u kojoj cuvamo stringove proizvoljne duljine koji se sastoje samo od malih slova. Nadalje napisite funkciju sa prototipom cvor *slova(cvor *) koja prima pokazivac na pocetak takve liste.
(a) Funkcija treba ispred svakog cvora u dodati nove cvorove ciji stringovi ce se sastojati od pojedinih znakova stringa iz cvora u, u istom poretku.
(b) Nakon toga, promotrimo one jednoslovne stringove koji se najvise puta javljaju u preuredjenoj listi. Sve cvorove u kojima se oni nalaze premjestite na pocetak liste. U ovom dijelu zadatka nije dozvoljeno koristiti malloc() ni free(). Funkcija treba vratiti pokazivac na novi pocetak liste. Mozete rjesavati ovaj dio zadatka i bez da ste rjesili (a).[/quote]
Eto, pa sad imate o cemu raspravljati ;). Btw, zivo me zanima kako bi vi rjesili 2, 3 i 4ti zadatak. Onako, cisto idejno :). Prvi i peti su vise manje dosadni :).
Evo, ovako je izgledao taj rok u ponediljak:
26.09 (napisa): | 1. Napisite program koji ucitava prirodne brojeve n i m (proizvoljne velicine), nxm matricu brojeva 0 i 1 (ne morate provjeravati da li su zaista takvi). Kazemo da je redak matrice sretan ako u njemu prvo dolaze sve nule pa onda sve jedinice (tipa 001111), ili obratno. Kazemo da je stupac matrice sretan ako u njemu nule i jedinice idu naizmjenicno. Ispisite koliko sretnih redaka te koliko sretnih stupaca matrica ima.
2. Napisite funkciju sa prototipom "char *slog(char *s)" koja prima string koji se sastoji od nekoliko rijeci odvojenih razmacima. Funkcija treba stvoriti novi string u kojem ce sva imena (pocimaju sa velikim slovom) biti rastavljena na slogove (tj. iza svakog samoglasnika, osim eventualno zadnjeg, ce biti umetnut znak -). Za novi string treba alocirati ticno onoliko memorije koliko je najmanje potrebno. Nije dozvoljeno koristenje funkcija iz string.h. Ako ne znate rjesiti ovako zadan zadatak, pretpostavite da se s sastoji od samo jedne rijeci.
3. Napisite program koji ucitava prirodne brojeve n < 10 i k, te polje od n znamenki (ne treba provjeravati jesu li razlicite, mozete pretpostaviti da niti jedna nece bit nula). Program treba ispisati sve brojeve koji se sastoje samo od znamenki iz polja, pri cemu se svaka znamenka ponavlja najvise k puta u svakom broju. Ako ne znate rjesiti ovako postavljen zadatak, ispisite sve takve brojeve koji su manji od 100 000, ili pretpostavite da je n=4 i k=1.
4. Datoteka natj.in opisuje rezultate 3 natjecanja u kojima je sudjelovalo n natjecatelja. U prvom retku je broj n, broj natjecatelja, a u iduca tri se nalaze imena natjecatelja redom kako su se plasirali na svakom od natjecanja (n < 100, imena kraca od 20 znakova). Kazemo da je natjecatelj a bolji od natjecatelja b ako je a ispred b na svakom natjecanju. Ispisite sve takve parove u datoteku natj.out.
5. Napisite deklaraciju tipa podataka cvor koji odgovara cvoru vezane liste u kojoj cuvamo stringove proizvoljne duljine koji se sastoje samo od malih slova. Nadalje napisite funkciju sa prototipom cvor *slova(cvor *) koja prima pokazivac na pocetak takve liste.
(a) Funkcija treba ispred svakog cvora u dodati nove cvorove ciji stringovi ce se sastojati od pojedinih znakova stringa iz cvora u, u istom poretku.
(b) Nakon toga, promotrimo one jednoslovne stringove koji se najvise puta javljaju u preuredjenoj listi. Sve cvorove u kojima se oni nalaze premjestite na pocetak liste. U ovom dijelu zadatka nije dozvoljeno koristiti malloc() ni free(). Funkcija treba vratiti pokazivac na novi pocetak liste. Mozete rjesavati ovaj dio zadatka i bez da ste rjesili (a). |
Eto, pa sad imate o cemu raspravljati . Btw, zivo me zanima kako bi vi rjesili 2, 3 i 4ti zadatak. Onako, cisto idejno . Prvi i peti su vise manje dosadni .
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
Postano: 0:40 pet, 30. 9. 2005 Naslov: |
|
|
imho rok je tezak za prosjecnog studenta PMF-MO. barem je to moj dojam.
mosor:
2. prodjes kroz niz, za svaku rijec koja ima veliko pocetno slovo prebrojis broj samoglasnika (osim onog na zadnjem mjestu) - to i pise u zadatku pa nije problem smislit. Alociras novi niz velicine prethodnog + broj tih samoglasnika.
i sad samo ides po nizu i prepisujes slovo po slovo u novi niz, osim kada naletis na rijec s velikim pocetnim slovom pa pocnes pikat '-' iza samoglasnika.
npr. polu-pseudokod
[code:1]
for (i=0;i<strlen(pocetni);i++) {
if (isupper(pocetni[i])) ime=1; /* "krecemo se kroz neko ime" */
if (samoglasnik(pocetni[i]) && ime==1) samoglasnici++;
if (pocetni[i]==' ') {
/* ako smo sad dosli do razmaka, onda zavrsavamo mod u kojem smo u imenu, a i ako smo bili izbrojali samoglasnik na kraju imena, to sad zaboravimo! */
if (samoglasnik(pocetni[i-1]) && ime==1) samoglasnici--; /* zadnje slovo je samoglasnik */
ime=0;
}
}
[/code:1]
tu jos treba pazit ako smo na kraju niza (ili prije svih operacija na kraj niza dodati razmak, pa nemamo problema - dobar trik za upamtiti!)
i sad kad smo alocirali dovoljno memorije, prodjemo opet kroz niz, samo sto sad vise ne brojimo samoglasnike nego pisemo crtice... i brisemo ih ako smo na kraju imena (tako da se u nizu u kojeg pisemo vracamo).
[code:1]
for (i=0, j=0;i<strlen(pocetni);i++) {
novi[j++]=pocetni[i]; /* upisujemo u novi niz */
if (isupper(pocetni[i])) ime=1; /* "krecemo se kroz neko ime" */
if (samoglasnik(pocetni[i]) && ime==1) novi[j++]='-'; /*upisemo crticu */
if (pocetni[i]==' ') {
/* ako smo sad dosli do razmaka, onda zavrsavamo mod u kojem smo u imenu, a i ako smo bili dodali crticu, obrisemo ju */
if (samoglasnik(pocetni[i-1]) && ime==1) j--; /* vratimo se jedno mjesto u novom nizu, pa cemo prebrisati crticu iducim znakom! */
ime=0;
}
}
[/code:1]
evo, ovako odoka.
treci je blesav. iskoristimo TM o blesavosti, te se pravimo blesavi tako da nas bas briga ako isti broj ispisemo vise puta... jednostavno ispermutiramo sve znamenke, te ih ispisemo u svim kombinacijama. :).
no, slazem se da ni ovo "siledjijsko" rjesenje nije lako iskodirati!
jos, kad bi pisalo koliko je velik "k", moglo bi se rijesiti na drugi nacin...
npr, prodjemo sve brojeve od 1.. n*k, te provjerimo moze li se taj broj napisati pomocu tih znamenaka (obrnemo problem). to lako mozemo tako da napravimo pomocni niz sa istim tim znamenkama i brisemo u njemu one koje smo iskoristili u tom broju
npr ako je niz znamenka 1 2 3
onda cemo za broj 213 prvo obrisati znam 2, pa znam 1 pa znam 3, pa vidjeti da ga mozemo ispisati, pa ga ispisemo.
brisanje mozemo izvrsiti tako da pisemo u novi niz koje smo elemente niza znamenaka iskoristili
npr
niz znamenaka zn[10]
niz "iskoristenih" isk[10];
pa bi u nasem slucaju zn bio
{1 2 3}
a isk redom kako prolazimo kroz broj ovako
{0 0 0}
{0 1 0} /* uzeli smo dvojku */
{1 1 0} /* jedinicu */
{1 1 1} /* trojku */
a npr broj 122 ne bi mogli ispisati jer nemamo "slobodnih" dvojki.
ako se ne smijemo praviti blesavi i k je velik, onda je zadatak stvarno tezak za ispit :). (da, znam ga rijesiti, ali to nikad ne bi kodirao u Cu, C++ je dusu dao za ovakve stvari).
cetvrti je isto gadan za iskodirati, ali algoritam je jednostavan...
uzmes svaka dva natjecatelja (prvo ih povadis iz nekog natjecanja pa ih strpas u niz) i provjeravas uvjet zadatka... ako je istinit, ispises to
dakle
[code:1]
for (i=0;i<brnatjec;i++)
for (j=0;j<brnatjec;j++)
for (k=0;k<3;k++) /* za svako natjecanje */
if (blablabla) ispisi (i, j);
[/code:1]
ne znam jesam li pomogao :)
imho rok je tezak za prosjecnog studenta PMF-MO. barem je to moj dojam.
mosor:
2. prodjes kroz niz, za svaku rijec koja ima veliko pocetno slovo prebrojis broj samoglasnika (osim onog na zadnjem mjestu) - to i pise u zadatku pa nije problem smislit. Alociras novi niz velicine prethodnog + broj tih samoglasnika.
i sad samo ides po nizu i prepisujes slovo po slovo u novi niz, osim kada naletis na rijec s velikim pocetnim slovom pa pocnes pikat '-' iza samoglasnika.
npr. polu-pseudokod
Kod: |
for (i=0;i<strlen(pocetni);i++) {
if (isupper(pocetni[i])) ime=1; /* "krecemo se kroz neko ime" */
if (samoglasnik(pocetni[i]) && ime==1) samoglasnici++;
if (pocetni[i]==' ') {
/* ako smo sad dosli do razmaka, onda zavrsavamo mod u kojem smo u imenu, a i ako smo bili izbrojali samoglasnik na kraju imena, to sad zaboravimo! */
if (samoglasnik(pocetni[i-1]) && ime==1) samoglasnici--; /* zadnje slovo je samoglasnik */
ime=0;
}
}
|
tu jos treba pazit ako smo na kraju niza (ili prije svih operacija na kraj niza dodati razmak, pa nemamo problema - dobar trik za upamtiti!)
i sad kad smo alocirali dovoljno memorije, prodjemo opet kroz niz, samo sto sad vise ne brojimo samoglasnike nego pisemo crtice... i brisemo ih ako smo na kraju imena (tako da se u nizu u kojeg pisemo vracamo).
Kod: |
for (i=0, j=0;i<strlen(pocetni);i++) {
novi[j++]=pocetni[i]; /* upisujemo u novi niz */
if (isupper(pocetni[i])) ime=1; /* "krecemo se kroz neko ime" */
if (samoglasnik(pocetni[i]) && ime==1) novi[j++]='-'; /*upisemo crticu */
if (pocetni[i]==' ') {
/* ako smo sad dosli do razmaka, onda zavrsavamo mod u kojem smo u imenu, a i ako smo bili dodali crticu, obrisemo ju */
if (samoglasnik(pocetni[i-1]) && ime==1) j--; /* vratimo se jedno mjesto u novom nizu, pa cemo prebrisati crticu iducim znakom! */
ime=0;
}
}
|
evo, ovako odoka.
treci je blesav. iskoristimo TM o blesavosti, te se pravimo blesavi tako da nas bas briga ako isti broj ispisemo vise puta... jednostavno ispermutiramo sve znamenke, te ih ispisemo u svim kombinacijama. :).
no, slazem se da ni ovo "siledjijsko" rjesenje nije lako iskodirati!
jos, kad bi pisalo koliko je velik "k", moglo bi se rijesiti na drugi nacin...
npr, prodjemo sve brojeve od 1.. n*k, te provjerimo moze li se taj broj napisati pomocu tih znamenaka (obrnemo problem). to lako mozemo tako da napravimo pomocni niz sa istim tim znamenkama i brisemo u njemu one koje smo iskoristili u tom broju
npr ako je niz znamenka 1 2 3
onda cemo za broj 213 prvo obrisati znam 2, pa znam 1 pa znam 3, pa vidjeti da ga mozemo ispisati, pa ga ispisemo.
brisanje mozemo izvrsiti tako da pisemo u novi niz koje smo elemente niza znamenaka iskoristili
npr
niz znamenaka zn[10]
niz "iskoristenih" isk[10];
pa bi u nasem slucaju zn bio
{1 2 3}
a isk redom kako prolazimo kroz broj ovako
{0 0 0}
{0 1 0} /* uzeli smo dvojku */
{1 1 0} /* jedinicu */
{1 1 1} /* trojku */
a npr broj 122 ne bi mogli ispisati jer nemamo "slobodnih" dvojki.
ako se ne smijemo praviti blesavi i k je velik, onda je zadatak stvarno tezak za ispit :). (da, znam ga rijesiti, ali to nikad ne bi kodirao u Cu, C++ je dusu dao za ovakve stvari).
cetvrti je isto gadan za iskodirati, ali algoritam je jednostavan...
uzmes svaka dva natjecatelja (prvo ih povadis iz nekog natjecanja pa ih strpas u niz) i provjeravas uvjet zadatka... ako je istinit, ispises to
dakle
Kod: |
for (i=0;i<brnatjec;i++)
for (j=0;j<brnatjec;j++)
for (k=0;k<3;k++) /* za svako natjecanje */
if (blablabla) ispisi (i, j);
|
ne znam jesam li pomogao :)
_________________ 
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
Postano: 0:49 pet, 30. 9. 2005 Naslov: |
|
|
3.
pisem bez kompajliranja, ali evo otprilike rjesenja, mozda dobro dodje
a=polje koliko se puta koja znamenka smije iskoristiti
b=polje koliko puta se pojavila znamenka u trenutno broju (vidi dolje)
[code:1]
scanf("%d %d", &n, &k);
for (i=0;i<n;i++) {
scanf("%d", &x);
a[x]+=k; /* svaka znamenka smije k puta*/
}
int najv=1;
for (i=0;i<n;i++)
najv*=10; /*najveci moguci broj s n znamenaka je sigurno manji od 10^n */
for (i=0;i<najv;i++) { /* za sve brojeve koji dolaze u obzir */
x=i;
dobro=1; /* pretpostavimo da je sve dobro */
for (j=0;j<10;j++) b[j]=0; /* resetiramo */
while (x) { /* znamenku - po znamenku */
zn=x%10; /*odredimo zadnju znamenku*/
x/=10; /* "maknemo" zadnju znamenku"
b[zn]++; /* povecamo broj tih znamenki u b */
if (zn==0) dobro=0; /* ne smije biti znamenki nula, pa nije dobro */
}
for (j=0;j<10;j++) {
if (a[j]<b[j]) dobro=0; /* ako smo iskostili previse puta istu znamenku, onda nije dobro */
}
if (dobro) printf("%d ", i); /* ako smo dobro napravili, ispisi :) */
}
[/code:1]
3.
pisem bez kompajliranja, ali evo otprilike rjesenja, mozda dobro dodje
a=polje koliko se puta koja znamenka smije iskoristiti
b=polje koliko puta se pojavila znamenka u trenutno broju (vidi dolje)
Kod: |
scanf("%d %d", &n, &k);
for (i=0;i<n;i++) {
scanf("%d", &x);
a[x]+=k; /* svaka znamenka smije k puta*/
}
int najv=1;
for (i=0;i<n;i++)
najv*=10; /*najveci moguci broj s n znamenaka je sigurno manji od 10^n */
for (i=0;i<najv;i++) { /* za sve brojeve koji dolaze u obzir */
x=i;
dobro=1; /* pretpostavimo da je sve dobro */
for (j=0;j<10;j++) b[j]=0; /* resetiramo */
while (x) { /* znamenku - po znamenku */
zn=x%10; /*odredimo zadnju znamenku*/
x/=10; /* "maknemo" zadnju znamenku"
b[zn]++; /* povecamo broj tih znamenki u b */
if (zn==0) dobro=0; /* ne smije biti znamenki nula, pa nije dobro */
}
for (j=0;j<10;j++) {
if (a[j]<b[j]) dobro=0; /* ako smo iskostili previse puta istu znamenku, onda nije dobro */
}
if (dobro) printf("%d ", i); /* ako smo dobro napravili, ispisi :) */
}
|
_________________ 
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:25 pet, 30. 9. 2005 Naslov: |
|
|
Ma, treci je obicna rekurzija. 8) Samo treba globalno polje u kojem pamtis koliko ti je koje znamenke ostalo neiskoristeno (inicijaliziras na [i]k[/i] za znamenke koje koristis; inace na 0). :D
Dakle, isto kao permutacije, samo sto u pomocnom polju pocnes sa [i]k[/i]-ovima, a ne s jedinicama. :D
Cetvrti rijesis tako da procitas sve u matricu sa 3 retka i 100 stupaca, u svakom string duljine max 20 (za citanje rijec po rijec ide obicni [tt]scanf("%s", nesto)[/tt]). :-s Nakon toga imas tri [tt]for()[/tt] petlje, recimo po [tt]i[/tt], [tt]j[/tt] i [tt]k[/tt] tako da je [tt]i[/tt] < [tt]j[/tt] (kao u klasicnom sortu). :-s Varijablu [tt]k[/tt] stavis na 0 i povecavas dok u prvom ili drugom retku matrice ne nadjes ime s lokacije [tt]i[/tt] ili [tt]j[/tt] u nultom retku. 8) Ako si u oba slucaja nasao ime s lokacije [tt]i[/tt], znaci da je [tt]i[/tt], [tt]j[/tt] par koji trazis. 8)
Zeznuto za deklarirati ([tt]char mat[3][100][21];[/tt]), no dalje je trivijalno. 8)
Tezina roka je, IMO, u originalnosti zadataka, no dobih dojam da je Zvone dosta njezan u bodovanju, pa se bodovi dobiju gotovo na sve sto ima neke veze sa zadatkom... :)
Takodjer, prvi bi trebao besprijekorno rijesiti svatko tko kuzi matrice u C-u, u drugom bi trebalo znati barem sloziti novi niz ili skuziti koliko mu memorije treba, u trecem je lagano ako se uzme n=4, k=1 (cetiri [tt]for()[/tt] petlje i puno [tt]if()[/tt]-ova), u cetvrtom bi trebalo znati barem nekako procitati datoteku, a u petom barem deklaraciju, mada je i b) trivijalan (protrcis po listi da nadjes koje je slovo najcesce; onda opet trcis, svakog s tim slovom vadis van (obicni delete iz liste) i dodajes na pocetak). 8) IMO, opet barem trojka na rutinskim stvarima, sto ostavlja dovoljno prostora za greske... ;)
Ma, treci je obicna rekurzija. Samo treba globalno polje u kojem pamtis koliko ti je koje znamenke ostalo neiskoristeno (inicijaliziras na k za znamenke koje koristis; inace na 0).
Dakle, isto kao permutacije, samo sto u pomocnom polju pocnes sa k-ovima, a ne s jedinicama.
Cetvrti rijesis tako da procitas sve u matricu sa 3 retka i 100 stupaca, u svakom string duljine max 20 (za citanje rijec po rijec ide obicni scanf("%s", nesto)). Nakon toga imas tri for() petlje, recimo po i, j i k tako da je i < j (kao u klasicnom sortu). Varijablu k stavis na 0 i povecavas dok u prvom ili drugom retku matrice ne nadjes ime s lokacije i ili j u nultom retku. Ako si u oba slucaja nasao ime s lokacije i, znaci da je i, j par koji trazis.
Zeznuto za deklarirati (char mat[3][100][21];), no dalje je trivijalno.
Tezina roka je, IMO, u originalnosti zadataka, no dobih dojam da je Zvone dosta njezan u bodovanju, pa se bodovi dobiju gotovo na sve sto ima neke veze sa zadatkom...
Takodjer, prvi bi trebao besprijekorno rijesiti svatko tko kuzi matrice u C-u, u drugom bi trebalo znati barem sloziti novi niz ili skuziti koliko mu memorije treba, u trecem je lagano ako se uzme n=4, k=1 (cetiri for() petlje i puno if()-ova), u cetvrtom bi trebalo znati barem nekako procitati datoteku, a u petom barem deklaraciju, mada je i b) trivijalan (protrcis po listi da nadjes koje je slovo najcesce; onda opet trcis, svakog s tim slovom vadis van (obicni delete iz liste) i dodajes na pocetak). IMO, opet barem trojka na rutinskim stvarima, sto ostavlja dovoljno prostora za greske...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
Postano: 1:32 pet, 30. 9. 2005 Naslov: |
|
|
Ja se ne slazem s tobom. But, well, opinions differ.
kad smo kod differ, sad me podsjetilo - vidio sam defar danas. jest da nema veze s topikom, ali mene veseli, pa sam to odlucio podijeliti s forumom. :). good night everyone.
Ja se ne slazem s tobom. But, well, opinions differ.
kad smo kod differ, sad me podsjetilo - vidio sam defar danas. jest da nema veze s topikom, ali mene veseli, pa sam to odlucio podijeliti s forumom. :). good night everyone.
_________________ 
|
|
[Vrh] |
|
DarkOne™24/7® Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 11. 2004. (05:46:52) Postovi: (A7)16
Lokacija: zg
|
Postano: 8:36 pet, 30. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"][quote="Anđelčić"][quote="vsego"] C zahtjeva [b]drugaciji[/b] pristup ucenju od matematickih kolegija[/quote]
E, baš sam to htjela reći.
Ako je c baš tako težak kao što neki pričaju, kako to da ga popriličan broj ljudi ipak položi? Nisu svi iz matematičkih gimnazija.
Možda neki c olako shvate, baš i ne nosi bogznakakav broj ects bodova, pa smatraju da će to lako riješiti, i da je nevažan.[/quote]
sigurno ga olako shvaćaju kad padnu prvu komisiju :!:
Ako se C da tako normalno položit zašto onda evo baš zadnja dva roka pokazuju suprotno i zašto toliko ljudi ide >= 4.put? :roll:[/quote]
zatzo sto ako ne na prvom onda na drugom roku svi koji su znali su i polozili.... a oni koji neznaju i ne zele naucit, je misle da ce im ako zapamte cijelu stranicu kod nesto bit jasno...ti padaju... zasto jer ljudi odbijaju naucit kako se racunalu govori sto ce radit...
Anonymous (napisa): | Anđelčić (napisa): | vsego (napisa): | C zahtjeva drugaciji pristup ucenju od matematickih kolegija |
E, baš sam to htjela reći.
Ako je c baš tako težak kao što neki pričaju, kako to da ga popriličan broj ljudi ipak položi? Nisu svi iz matematičkih gimnazija.
Možda neki c olako shvate, baš i ne nosi bogznakakav broj ects bodova, pa smatraju da će to lako riješiti, i da je nevažan. |
sigurno ga olako shvaćaju kad padnu prvu komisiju :!:
Ako se C da tako normalno položit zašto onda evo baš zadnja dva roka pokazuju suprotno i zašto toliko ljudi ide >= 4.put? :roll: |
zatzo sto ako ne na prvom onda na drugom roku svi koji su znali su i polozili.... a oni koji neznaju i ne zele naucit, je misle da ce im ako zapamte cijelu stranicu kod nesto bit jasno...ti padaju... zasto jer ljudi odbijaju naucit kako se racunalu govori sto ce radit...
_________________ Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
|
|
[Vrh] |
|
venovako Forumaš(ica)

Pridružen/a: 07. 11. 2002. (22:46:38) Postovi: (2F9)16
|
Postano: 9:42 pet, 30. 9. 2005 Naslov: |
|
|
Rok o kojem se raspravlja jest tezak, ne samo za prosjecnog math brucosa. Sve da imam punu snagu C++a (i pripadnu dokumentaciju) pri ruci, nisam siguran bih li stigao rjesiti svih 5 zadataka u 2 sata, ugodno zavaljen u svoju stolicu i na svojoj masini. Da sam brucos koji se <6 mjeseci druzio s programiranjem uopce, pod stresom ispita, sa papirom i olovkom, uz sve prljave Covske zackuljice i ograde, to je nemoguce (gotovo sigurno). No, ne moraju svi moci rjesiti sve. Rok je zanimljiv i originalan, a primjetan je i pokusaj da ga se izbalansira tako da gorespomenuti tipicni brucos ipak moze skupiti 45 (ili 40, koliko je vec prolaz) bodova uz cca 1h kreativnog rada dnevno tokom semestra.
Ako je nesto neupitno, to je da je ovaj rok zbilja dobar indikator znanja i snalazljivosti i trebao bi generirati sasvim finog Gaussa sto se ocjena tice (do na ipak premalo vremena i za one koji bi znali rjesiti sve zadatke).
Ali, problem je u tome da je podesen prema zeljenom, idealiziranom znanju koje bi studenti trebali usvojiti tokom semestra, uz pretpostavku posvemasnje zainteresiranosti i samostalnog rada. Stvarnost je ocito daleko od toga, a pogotovo se ne bi trebalo ici s idealiziranim pretpostavkama kad je u pitanju dekanski rok iz predmeta koji je mnogima tek jos jedan mrski uvjet za trecu godinu, a i lako je pretpostaviti da ce biti dosta studenata koji nisu uspjeli/zeljeli kolokvirati ili su pali vec koji put, mozda i na laksem roku.
Nije za (veliku) osudu; kad bi svi bili realisti fax bi postao vrlo dosadno mjesto.
Rok o kojem se raspravlja jest tezak, ne samo za prosjecnog math brucosa. Sve da imam punu snagu C++a (i pripadnu dokumentaciju) pri ruci, nisam siguran bih li stigao rjesiti svih 5 zadataka u 2 sata, ugodno zavaljen u svoju stolicu i na svojoj masini. Da sam brucos koji se <6 mjeseci druzio s programiranjem uopce, pod stresom ispita, sa papirom i olovkom, uz sve prljave Covske zackuljice i ograde, to je nemoguce (gotovo sigurno). No, ne moraju svi moci rjesiti sve. Rok je zanimljiv i originalan, a primjetan je i pokusaj da ga se izbalansira tako da gorespomenuti tipicni brucos ipak moze skupiti 45 (ili 40, koliko je vec prolaz) bodova uz cca 1h kreativnog rada dnevno tokom semestra.
Ako je nesto neupitno, to je da je ovaj rok zbilja dobar indikator znanja i snalazljivosti i trebao bi generirati sasvim finog Gaussa sto se ocjena tice (do na ipak premalo vremena i za one koji bi znali rjesiti sve zadatke).
Ali, problem je u tome da je podesen prema zeljenom, idealiziranom znanju koje bi studenti trebali usvojiti tokom semestra, uz pretpostavku posvemasnje zainteresiranosti i samostalnog rada. Stvarnost je ocito daleko od toga, a pogotovo se ne bi trebalo ici s idealiziranim pretpostavkama kad je u pitanju dekanski rok iz predmeta koji je mnogima tek jos jedan mrski uvjet za trecu godinu, a i lako je pretpostaviti da ce biti dosta studenata koji nisu uspjeli/zeljeli kolokvirati ili su pali vec koji put, mozda i na laksem roku.
Nije za (veliku) osudu; kad bi svi bili realisti fax bi postao vrlo dosadno mjesto.
|
|
[Vrh] |
|
rat in a cage Forumaš(ica)


Pridružen/a: 25. 11. 2004. (21:45:48) Postovi: (22C)16
Lokacija: Zg
|
|
[Vrh] |
|
rat in a cage Forumaš(ica)


Pridružen/a: 25. 11. 2004. (21:45:48) Postovi: (22C)16
Lokacija: Zg
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 11:43 pet, 30. 9. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="rat in a cage"]zašto nebi mogli na vježbama recimo zadat zadatak pa nek studenti rješavaju u bilježnice :shock: i još recimo to malo potaknut-ko prvi riješi dobi keks :lol: i kad većina završi s zadatkom tražiš dobrovoljca da ga napiše na ploču uz komentare, tak da i onaj ko niš ne kuži nekaj uspije probavit.... to bi po meni bilo puno produktivnije nego samo prolazit kroz gotove programe...nije li :roll: ???[/quote]
Htjedoh reci "je", ali zapravo nije. :( [b]Bilo bi[/b], kad bi response studenata bio kako treba. :( Zapitajte se koliko pokusavate na, recimo, Analizi rijesiti zadataka, a koliko ih samo prepisete s ploce tjeseci se "sad sam umoran/umorna, shvatit cu to doma"? :-k
Povrh svega, program i satnica su takvi kakvi jesu. :-s Mi jedva stignemo i ovako proci kroz sve gradivo. :( Pristupom koji predlazes trebalo bi nam minimalno 4-5 [b]puta[/b] vise vremena. :( A smanjiti gradivo tako da zavrsi na petini dosadasnjeg, mislim da stvarno nema smisla. :(
:idea: No, zasto recimo studenti ne bi doma [b]samostalno[/b], bez gledanja u vjezbe pokusali rijesiti zadatke koje sam ja objasnio na ploci? :-k Pa, ako ne ide, prouciti rjesenje i pokusati iduci dan. :D To se zove [b]kontinuirani rad[/b] [ :prodike: ], stvar koju ja bas i nisam prakticirao [ :oops: ], no bas zato i nisam uzrok problema trazio u profesorma i asistentima, nego sam otvoreno priznavao da placam danak svojem "ne da mi se, budem sve odjednom, kad dodje ispit"... :(
rat in a cage (napisa): | zašto nebi mogli na vježbama recimo zadat zadatak pa nek studenti rješavaju u bilježnice i još recimo to malo potaknut-ko prvi riješi dobi keks i kad većina završi s zadatkom tražiš dobrovoljca da ga napiše na ploču uz komentare, tak da i onaj ko niš ne kuži nekaj uspije probavit.... to bi po meni bilo puno produktivnije nego samo prolazit kroz gotove programe...nije li ??? |
Htjedoh reci "je", ali zapravo nije. Bilo bi, kad bi response studenata bio kako treba. Zapitajte se koliko pokusavate na, recimo, Analizi rijesiti zadataka, a koliko ih samo prepisete s ploce tjeseci se "sad sam umoran/umorna, shvatit cu to doma"?
Povrh svega, program i satnica su takvi kakvi jesu. Mi jedva stignemo i ovako proci kroz sve gradivo. Pristupom koji predlazes trebalo bi nam minimalno 4-5 puta vise vremena. A smanjiti gradivo tako da zavrsi na petini dosadasnjeg, mislim da stvarno nema smisla.
No, zasto recimo studenti ne bi doma samostalno, bez gledanja u vjezbe pokusali rijesiti zadatke koje sam ja objasnio na ploci? Pa, ako ne ide, prouciti rjesenje i pokusati iduci dan. To se zove kontinuirani rad [ ], stvar koju ja bas i nisam prakticirao [ ], no bas zato i nisam uzrok problema trazio u profesorma i asistentima, nego sam otvoreno priznavao da placam danak svojem "ne da mi se, budem sve odjednom, kad dodje ispit"...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
|