Nije mi bas jasan ovaj sistem ocjenjivanja s ECTS bodovima pa mozda grijesim,al u suprotnom,ovo bi bila jedna zanimljiva posljedica bolonjskog sistema..
Daklem,evo sta me zanima:
Uzmimo npr. analizu. Recimo da se ukupno moze skupit 100 bodova (nosi manje-7,8, koliko li vec,al cisto zbog lakse racunice). 10 bodova nose zadace, 25 je svaki kolokvij,a 40 usmeni.
Sad,recimo da netko skupi sve bodove na zadacama i kolokvijima i ide sa 60 bodova na usmeni. Da bi prosao usmeni dio,treba polozit s najmanje 2,sto bi po nekim normalnim kriterijima bilo ekvivalentno 20 bodova (od mogucih 40).
Sad imamo 60+20= 80 bodova ukupno..a to,opet po nekim normalnim kriterijima,nikako nije 2,vec neka cetvorka (? valjda-75-90%?).. :wow:
Koliko ja znam,stari je sistem dopustao da se netko s petice iz kolokvija/pismenih sroza na 2(ako polozi usmeni,naravno:jumpingreen2: ),al ako bologna funkcionira ovako,to vise nije moguce...:grebgreb:? Ako grijesim,ispravite me :waiting:
Nije mi bas jasan ovaj sistem ocjenjivanja s ECTS bodovima pa mozda grijesim,al u suprotnom,ovo bi bila jedna zanimljiva posljedica bolonjskog sistema..
Daklem,evo sta me zanima:
Uzmimo npr. analizu. Recimo da se ukupno moze skupit 100 bodova (nosi manje-7,8, koliko li vec,al cisto zbog lakse racunice). 10 bodova nose zadace, 25 je svaki kolokvij,a 40 usmeni.
Sad,recimo da netko skupi sve bodove na zadacama i kolokvijima i ide sa 60 bodova na usmeni. Da bi prosao usmeni dio,treba polozit s najmanje 2,sto bi po nekim normalnim kriterijima bilo ekvivalentno 20 bodova (od mogucih 40).
Sad imamo 60+20= 80 bodova ukupno..a to,opet po nekim normalnim kriterijima,nikako nije 2,vec neka cetvorka (? valjda-75-90%?)..
Koliko ja znam,stari je sistem dopustao da se netko s petice iz kolokvija/pismenih sroza na 2(ako polozi usmeni,naravno:jumpingreen2: ),al ako bologna funkcionira ovako,to vise nije moguce... ? Ako grijesim,ispravite me
_________________ 
|