Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
|
[Vrh] |
|
Sherpa Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 12. 2005. (15:05:49) Postovi: (B)16
Lokacija: BUKOVAC
|
|
[Vrh] |
|
Anđelčić Forumaš(ica)

Pridružen/a: 11. 05. 2005. (16:57:50) Postovi: (201)16
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
Postano: 21:06 uto, 13. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Sherpa"][quote="SickJedi"]Cemu takvo vikanje? Kolokvij se mogao rjesiti 100% za 20 minuta (sa svim provjerama), a ucenje za to se trebalo svesti na rjesavanje obaveznih i neobaveznih zadaca. Vise od toga stvarno nije bilo potrebno.[/quote]Pa to sam i ucinio samo bez ovog dijela s ucenjem...[/quote]
I nisi jedini. Problem je to sto ima nekih 15% (ogradjujem se od tocnog postotka, ovo je odokativna procjena) onih koji su to rjesili 100%, a palo je cirka 50% ljudi. AKO je 10% od 50% ljudi palo zbog greske u racunanju, a ne zbog neznanja ili nepaznje, to je vec puno.
Cudno je da se toliko ljudi zali na to koliko je tesko ili nepravedan kolokvij bio. Ja samo kazem da se kolokvij mogao rjesiti s 100% s minimalnim radom,bez nekog velikog ucenja.
Bas sam se upleo u ove postotke. :D
Sherpa (napisa): | SickJedi (napisa): | Cemu takvo vikanje? Kolokvij se mogao rjesiti 100% za 20 minuta (sa svim provjerama), a ucenje za to se trebalo svesti na rjesavanje obaveznih i neobaveznih zadaca. Vise od toga stvarno nije bilo potrebno. | Pa to sam i ucinio samo bez ovog dijela s ucenjem... |
I nisi jedini. Problem je to sto ima nekih 15% (ogradjujem se od tocnog postotka, ovo je odokativna procjena) onih koji su to rjesili 100%, a palo je cirka 50% ljudi. AKO je 10% od 50% ljudi palo zbog greske u racunanju, a ne zbog neznanja ili nepaznje, to je vec puno.
Cudno je da se toliko ljudi zali na to koliko je tesko ili nepravedan kolokvij bio. Ja samo kazem da se kolokvij mogao rjesiti s 100% s minimalnim radom,bez nekog velikog ucenja.
Bas sam se upleo u ove postotke.
|
|
[Vrh] |
|
Sherpa Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 12. 2005. (15:05:49) Postovi: (B)16
Lokacija: BUKOVAC
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 22:53 uto, 13. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Sherpa"][quote="mdoko"][quote="Sherpa"][quote="SickJedi"]Cemu takvo vikanje? Kolokvij se mogao rjesiti 100% za 20 minuta (sa svim provjerama), a ucenje za to se trebalo svesti na rjesavanje obaveznih i neobaveznih zadaca. Vise od toga stvarno nije bilo potrebno.[/quote]Pa to sam i ucinio samo bez ovog dijela s ucenjem...[/quote]
E, onda tu trazi razlog problema na kolokviju.[/quote]Hmmmm malo citanja nebi skodilo, ja sam imao vrazjih 100% na kolokviju al postoje ljudi koji su radi gluposti kao sto je prvi zadatak pali. ja se bunim radi drugih a ne radi sebe...[/quote]
I missed that, sorry :oops: Dakle, slazemo se da je se je u 20 minuta moglo sve rijesiti i provjeriti, sto ostavlja jos 100 minuta da provjeris onoliko puta koliko treba da se uvjeris da ti nista nije kivo na obaveznom dijelu.
Stvarno mi nije jasno kako se netko moze zaliti na kolokvij koji se moze rijesiti za 20 minuta.
Sherpa (napisa): | mdoko (napisa): | Sherpa (napisa): | SickJedi (napisa): | Cemu takvo vikanje? Kolokvij se mogao rjesiti 100% za 20 minuta (sa svim provjerama), a ucenje za to se trebalo svesti na rjesavanje obaveznih i neobaveznih zadaca. Vise od toga stvarno nije bilo potrebno. | Pa to sam i ucinio samo bez ovog dijela s ucenjem... |
E, onda tu trazi razlog problema na kolokviju. | Hmmmm malo citanja nebi skodilo, ja sam imao vrazjih 100% na kolokviju al postoje ljudi koji su radi gluposti kao sto je prvi zadatak pali. ja se bunim radi drugih a ne radi sebe... |
I missed that, sorry Dakle, slazemo se da je se je u 20 minuta moglo sve rijesiti i provjeriti, sto ostavlja jos 100 minuta da provjeris onoliko puta koliko treba da se uvjeris da ti nista nije kivo na obaveznom dijelu.
Stvarno mi nije jasno kako se netko moze zaliti na kolokvij koji se moze rijesiti za 20 minuta.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
Sherpa Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 12. 2005. (15:05:49) Postovi: (B)16
Lokacija: BUKOVAC
|
Postano: 0:46 sri, 14. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="Sherpa"][quote="mdoko"][quote="Sherpa"][quote="SickJedi"]Cemu takvo vikanje? Kolokvij se mogao rjesiti 100% za 20 minuta (sa svim provjerama), a ucenje za to se trebalo svesti na rjesavanje obaveznih i neobaveznih zadaca. Vise od toga stvarno nije bilo potrebno.[/quote]Pa to sam i ucinio samo bez ovog dijela s ucenjem...[/quote]
E, onda tu trazi razlog problema na kolokviju.[/quote]Hmmmm malo citanja nebi skodilo, ja sam imao vrazjih 100% na kolokviju al postoje ljudi koji su radi gluposti kao sto je prvi zadatak pali. ja se bunim radi drugih a ne radi sebe...[/quote]
I missed that, sorry :oops: Dakle, slazemo se da je se je u 20 minuta moglo sve rijesiti i provjeriti, sto ostavlja jos 100 minuta da provjeris onoliko puta koliko treba da se uvjeris da ti nista nije kivo na obaveznom dijelu.
Stvarno mi nije jasno kako se netko moze zaliti na kolokvij koji se moze rijesiti za 20 minuta.[/quote]
Ja se zalim samo na princip jer ipak smo mi ljudi, a ljudski je grjesiti
mdoko (napisa): | Sherpa (napisa): | mdoko (napisa): | Sherpa (napisa): | SickJedi (napisa): | Cemu takvo vikanje? Kolokvij se mogao rjesiti 100% za 20 minuta (sa svim provjerama), a ucenje za to se trebalo svesti na rjesavanje obaveznih i neobaveznih zadaca. Vise od toga stvarno nije bilo potrebno. | Pa to sam i ucinio samo bez ovog dijela s ucenjem... |
E, onda tu trazi razlog problema na kolokviju. | Hmmmm malo citanja nebi skodilo, ja sam imao vrazjih 100% na kolokviju al postoje ljudi koji su radi gluposti kao sto je prvi zadatak pali. ja se bunim radi drugih a ne radi sebe... |
I missed that, sorry Dakle, slazemo se da je se je u 20 minuta moglo sve rijesiti i provjeriti, sto ostavlja jos 100 minuta da provjeris onoliko puta koliko treba da se uvjeris da ti nista nije kivo na obaveznom dijelu.
Stvarno mi nije jasno kako se netko moze zaliti na kolokvij koji se moze rijesiti za 20 minuta. |
Ja se zalim samo na princip jer ipak smo mi ljudi, a ljudski je grjesiti
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)

Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol: 
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
|
[Vrh] |
|
Sherpa Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 12. 2005. (15:05:49) Postovi: (B)16
Lokacija: BUKOVAC
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 9:07 sri, 14. 12. 2005 Naslov: |
|
|
@hijena: čovjek se žalio na slučajne, nenamjerne, računske, ne proceduralne greške koje svoj uzrok nemaju u nepoznavanju teorije i metode, nego gubitku koncentracije u krivom trenutku. To nije nešto od čega "odrasteš", [size=9](pogotovo ne u ona četiri mjeseca od mature do prvog predavanja na faksu :roll:)[/size].
[quote="Sherpa"]Ja se zalim samo na princip jer ipak smo mi ljudi, a ljudski je grjesiti[/quote]
Iz mog iskustva na ovom fakultetu, neki i rijetki (npr Mea) imaju princip točnog definiranja vrijednosti jednog dijela zadatka, te se u pravilu ne događa da izgubiš više od nekoliko bodova zbog plus-minusa na krivom mjestu i sl. Kod ostalih je bitan i "umjetnički dojam", tj, procjena ispravljača koliko si znanja prezentirao u pokušaju rješavanja zadatka.
Sitne se greškice, naravno, moraju donekle kažnjavati jer je dobar dio poante studija da vas kroz dosta rada od takvih greškica oduči :?
[quote="Sherpa"]Iako sam dio akademske zajednice kao sto kazes imam pravo na svoje misljenje, svidjalo se ono vame ili ne ja u ovakvom drzavnom urodenju to mogu iskazati... [/quote]
:thumbup:
ono što je Hijena na svoj jedinstveno netaktičan način želio reći :) jest da, dok se očekivalo da svaki od vas završi i osnovnu i srednju školu, [size=9](dapače, dobar dio ljudi ju prolazi unatoč sebi [:oops:], a ne na hvalu uloženom trudu)[/size], ne znam da li itko očekuje da će jedan od pet brucoša (smijem li ih zvati brucošima posli midterma? :)) dobiti svoju diplomu na ovom fakultetu. Namjera je bolonje da se taj postotak poveća, ali to ne mijenja činjenicu da najvjerovatnije više od pola vas neće redovno upisati drugu godinu.
Jedna od ključnih zabluda jest da "bolonja" zahtjeva "prolaznost", bolonja zahtjeva "protočnost", tj suočavanje mladih ljudi sa izborom (kroz pritisak kontinuiranog rada) odmah na početku studija o tome da li su napravili pravu stvar kada su upisali takav studij. Ideja je da poslije jedne godine velika većina ljudi ima sposobnost položiti ostatak studija u roku, a da ostatak odustane i nađe adekvatniji studij svojim radnim, intelektualnim, emotivnim, socijalnim, .... sposobnostima.
Naravno, fakultet i ministarstvo će očekivati svojevrsne rezultate (mlade, obrazovane ljude) i zabrinut će se ako se npr tek 30% ljudi pokaže sposobnima u roku upisati drugu godinu i fakultet će to pokušati kompenzirati ili spuštanjem kriterija ili dizanjem kvalitete nastave.
Ali vi ste ti na kojima će vidjeti da li cijela stvar radi ili ne, da li su kriteriji adekvatni pruženoj kvaliteti nastave i očekivanjima prolaznosti i imate mnogo razloga za brigu i aktivan interes u sve začkuljice i dnevne novosti i promjene u hodu koje vam ova reforma može donijeti. [size=9](ozbiljno shvatite i ankete i studentske predstavnike i nastavnike koji sa vama žele aktivno komunicirati, trebat će vam sve)[/size]
Btw, jesi li znao da od 1.1.2006. nastavnici ne mogu "produljiti ugovor o radu" (reizbor u zvanje) ako nisu pozitivno ocjenjeni na "institucionalnim istraživanjima kvalitete nastave"? [size=9]("institucionalna istraživanja kvalitete nastave" se najčešće svode na ankete)[/size]
@hijena: čovjek se žalio na slučajne, nenamjerne, računske, ne proceduralne greške koje svoj uzrok nemaju u nepoznavanju teorije i metode, nego gubitku koncentracije u krivom trenutku. To nije nešto od čega "odrasteš", (pogotovo ne u ona četiri mjeseca od mature do prvog predavanja na faksu ).
Sherpa (napisa): | Ja se zalim samo na princip jer ipak smo mi ljudi, a ljudski je grjesiti |
Iz mog iskustva na ovom fakultetu, neki i rijetki (npr Mea) imaju princip točnog definiranja vrijednosti jednog dijela zadatka, te se u pravilu ne događa da izgubiš više od nekoliko bodova zbog plus-minusa na krivom mjestu i sl. Kod ostalih je bitan i "umjetnički dojam", tj, procjena ispravljača koliko si znanja prezentirao u pokušaju rješavanja zadatka.
Sitne se greškice, naravno, moraju donekle kažnjavati jer je dobar dio poante studija da vas kroz dosta rada od takvih greškica oduči
Sherpa (napisa): | Iako sam dio akademske zajednice kao sto kazes imam pravo na svoje misljenje, svidjalo se ono vame ili ne ja u ovakvom drzavnom urodenju to mogu iskazati... |
ono što je Hijena na svoj jedinstveno netaktičan način želio reći jest da, dok se očekivalo da svaki od vas završi i osnovnu i srednju školu, (dapače, dobar dio ljudi ju prolazi unatoč sebi [ ], a ne na hvalu uloženom trudu), ne znam da li itko očekuje da će jedan od pet brucoša (smijem li ih zvati brucošima posli midterma? ) dobiti svoju diplomu na ovom fakultetu. Namjera je bolonje da se taj postotak poveća, ali to ne mijenja činjenicu da najvjerovatnije više od pola vas neće redovno upisati drugu godinu.
Jedna od ključnih zabluda jest da "bolonja" zahtjeva "prolaznost", bolonja zahtjeva "protočnost", tj suočavanje mladih ljudi sa izborom (kroz pritisak kontinuiranog rada) odmah na početku studija o tome da li su napravili pravu stvar kada su upisali takav studij. Ideja je da poslije jedne godine velika većina ljudi ima sposobnost položiti ostatak studija u roku, a da ostatak odustane i nađe adekvatniji studij svojim radnim, intelektualnim, emotivnim, socijalnim, .... sposobnostima.
Naravno, fakultet i ministarstvo će očekivati svojevrsne rezultate (mlade, obrazovane ljude) i zabrinut će se ako se npr tek 30% ljudi pokaže sposobnima u roku upisati drugu godinu i fakultet će to pokušati kompenzirati ili spuštanjem kriterija ili dizanjem kvalitete nastave.
Ali vi ste ti na kojima će vidjeti da li cijela stvar radi ili ne, da li su kriteriji adekvatni pruženoj kvaliteti nastave i očekivanjima prolaznosti i imate mnogo razloga za brigu i aktivan interes u sve začkuljice i dnevne novosti i promjene u hodu koje vam ova reforma može donijeti. (ozbiljno shvatite i ankete i studentske predstavnike i nastavnike koji sa vama žele aktivno komunicirati, trebat će vam sve)
Btw, jesi li znao da od 1.1.2006. nastavnici ne mogu "produljiti ugovor o radu" (reizbor u zvanje) ako nisu pozitivno ocjenjeni na "institucionalnim istraživanjima kvalitete nastave"? ("institucionalna istraživanja kvalitete nastave" se najčešće svode na ankete)
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk 
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 10:43 sri, 14. 12. 2005 Naslov: |
|
|
Da rijesimo jednu stvar. Na kolokviju su pod obavezan dio postavljen zadaci 1, 2, 3 i 4. Od toga su racunski zadaci 2 i 3. (zadatak 1 odnosi se na prikaz integera u racunalu, a zadtak 4 glasi "sto ispisuje slijedeci program..."), kako bi se proslo bilo je oavezno rijesiti zadatke 1,2,4 ili 1,3,4. Dakle, dozvoljavao se je "ljudski faktor", jer je bilo obavezno rijesiti samo jedan od dva racunska zadatka.
Da rijesimo jednu stvar. Na kolokviju su pod obavezan dio postavljen zadaci 1, 2, 3 i 4. Od toga su racunski zadaci 2 i 3. (zadatak 1 odnosi se na prikaz integera u racunalu, a zadtak 4 glasi "sto ispisuje slijedeci program..."), kako bi se proslo bilo je oavezno rijesiti zadatke 1,2,4 ili 1,3,4. Dakle, dozvoljavao se je "ljudski faktor", jer je bilo obavezno rijesiti samo jedan od dva racunska zadatka.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)

Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol: 
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
Postano: 11:47 sri, 14. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]@hijena: čovjek se žalio na slučajne, nenamjerne, računske, ne proceduralne greške koje svoj uzrok nemaju u nepoznavanju teorije i metode, nego gubitku koncentracije u krivom trenutku. To nije nešto od čega "odrasteš", [size=9](pogotovo ne u ona četiri mjeseca od mature do prvog predavanja na faksu :roll:)[/size].[/quote]
pa cekaj...ne proceduralne greske su nesto sto se moze izbjeci samo vjezbanjem. stvarno ne razumijem kako netko tko zna da ima kolokvij misli proci isti ako nije pogledao niti rijesio i jedan zadatak za taj isti kolokvij. druga je stvar to sto ja, ovakav kakav jest, UuR smatram nepotrebnim i sto mislim da bi se kompletno programiranje trebalo radit na racunalima u praktikumima.
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | @hijena: čovjek se žalio na slučajne, nenamjerne, računske, ne proceduralne greške koje svoj uzrok nemaju u nepoznavanju teorije i metode, nego gubitku koncentracije u krivom trenutku. To nije nešto od čega "odrasteš", (pogotovo ne u ona četiri mjeseca od mature do prvog predavanja na faksu ). |
pa cekaj...ne proceduralne greske su nesto sto se moze izbjeci samo vjezbanjem. stvarno ne razumijem kako netko tko zna da ima kolokvij misli proci isti ako nije pogledao niti rijesio i jedan zadatak za taj isti kolokvij. druga je stvar to sto ja, ovakav kakav jest, UuR smatram nepotrebnim i sto mislim da bi se kompletno programiranje trebalo radit na racunalima u praktikumima.
|
|
[Vrh] |
|
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 12:20 sri, 14. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="HijenA"][quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]@hijena: čovjek se žalio na slučajne, nenamjerne, računske, ne proceduralne greške koje svoj uzrok nemaju u nepoznavanju teorije i metode, nego gubitku koncentracije u krivom trenutku. To nije nešto od čega "odrasteš", [size=9](pogotovo ne u ona četiri mjeseca od mature do prvog predavanja na faksu :roll:)[/size].[/quote]
pa cekaj...ne proceduralne greske su nesto sto se moze izbjeci samo vjezbanjem. stvarno ne razumijem kako netko tko zna da ima kolokvij misli proci isti ako nije pogledao niti rijesio i jedan zadatak za taj isti kolokvij. druga je stvar to sto ja, ovakav kakav jest, UuR smatram nepotrebnim i sto mislim da bi se kompletno programiranje trebalo radit na racunalima u praktikumima.[/quote]
Ajmo jope:
[quote="Sherpa"][quote="mdoko"][quote="Sherpa"][quote="SickJedi"]Cemu takvo vikanje? Kolokvij se mogao rjesiti 100% za 20 minuta (sa svim provjerama), a ucenje za to se trebalo svesti na rjesavanje obaveznih i neobaveznih zadaca. Vise od toga stvarno nije bilo potrebno.[/quote]Pa to sam i ucinio samo bez ovog dijela s ucenjem...[/quote]
E, onda tu trazi razlog problema na kolokviju.[/quote]Hmmmm malo citanja nebi skodilo, ja sam imao vrazjih 100% na kolokviju al postoje ljudi koji su radi gluposti kao sto je prvi zadatak pali. ja se bunim radi drugih a ne radi sebe...[/quote]
HijenA (napisa): | ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | @hijena: čovjek se žalio na slučajne, nenamjerne, računske, ne proceduralne greške koje svoj uzrok nemaju u nepoznavanju teorije i metode, nego gubitku koncentracije u krivom trenutku. To nije nešto od čega "odrasteš", (pogotovo ne u ona četiri mjeseca od mature do prvog predavanja na faksu ). |
pa cekaj...ne proceduralne greske su nesto sto se moze izbjeci samo vjezbanjem. stvarno ne razumijem kako netko tko zna da ima kolokvij misli proci isti ako nije pogledao niti rijesio i jedan zadatak za taj isti kolokvij. druga je stvar to sto ja, ovakav kakav jest, UuR smatram nepotrebnim i sto mislim da bi se kompletno programiranje trebalo radit na racunalima u praktikumima. |
Ajmo jope:
Sherpa (napisa): | mdoko (napisa): | Sherpa (napisa): | SickJedi (napisa): | Cemu takvo vikanje? Kolokvij se mogao rjesiti 100% za 20 minuta (sa svim provjerama), a ucenje za to se trebalo svesti na rjesavanje obaveznih i neobaveznih zadaca. Vise od toga stvarno nije bilo potrebno. | Pa to sam i ucinio samo bez ovog dijela s ucenjem... |
E, onda tu trazi razlog problema na kolokviju. | Hmmmm malo citanja nebi skodilo, ja sam imao vrazjih 100% na kolokviju al postoje ljudi koji su radi gluposti kao sto je prvi zadatak pali. ja se bunim radi drugih a ne radi sebe... |
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk 
|
|
[Vrh] |
|
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)

Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol: 
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
|
[Vrh] |
|
koryanshea Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 10. 2003. (23:50:23) Postovi: (442)16
Spol: 
Lokacija: Bebop (converted interplanetary trawler)
|
Postano: 17:29 sri, 14. 12. 2005 Naslov: |
|
|
potegnuta je ova tema i na fakultetskom vijecu danas. na zalost, vec smo ispali iz termina sjednice i nije se imalo vremena, bit ce tematska sjednica jer izgleda da jako puno ljudi zeli reci puno stvari na tu temu.
ukratko, prof. Varosanec je primijetila da za praksu obaveznog dijela kolokvija zna samo sa FERa s neka 2 kolegija obavezna, ali je i tamo ta praksa ukinuta jos prije 6 godina. osim toga, prodekanica za nastavu je rekla da bi se u obaveznim djelovima provjera znanja trebala provjeravati cinjenicna znanja na nivou prepoznavanja, dok je ovo na UURu bio nivo razumijevanja sto je visi kognitivni nivo. I meni je drago sto je to ona rekla (kao netko tko je tu malo strucniji od mene koja jednostavno samo osjecam da je to bilo krivo) i ja se s tim slazem.
ostatak rasprave na tu temu i jos razne zanimljive informacije cete moc procitat u izvjestaju [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewforum.php?f=69]tu[/url] kad ga napisem (nadam se veceras).
potegnuta je ova tema i na fakultetskom vijecu danas. na zalost, vec smo ispali iz termina sjednice i nije se imalo vremena, bit ce tematska sjednica jer izgleda da jako puno ljudi zeli reci puno stvari na tu temu.
ukratko, prof. Varosanec je primijetila da za praksu obaveznog dijela kolokvija zna samo sa FERa s neka 2 kolegija obavezna, ali je i tamo ta praksa ukinuta jos prije 6 godina. osim toga, prodekanica za nastavu je rekla da bi se u obaveznim djelovima provjera znanja trebala provjeravati cinjenicna znanja na nivou prepoznavanja, dok je ovo na UURu bio nivo razumijevanja sto je visi kognitivni nivo. I meni je drago sto je to ona rekla (kao netko tko je tu malo strucniji od mene koja jednostavno samo osjecam da je to bilo krivo) i ja se s tim slazem.
ostatak rasprave na tu temu i jos razne zanimljive informacije cete moc procitat u izvjestaju tu kad ga napisem (nadam se veceras).
_________________  "Download the files to a non-networked, firewalled computer."
- Dr. Elizabeth Weir
|
|
[Vrh] |
|
Mighty Beaver Forumaš(ica)

Pridružen/a: 14. 12. 2005. (19:57:26) Postovi: (A)16
|
|
[Vrh] |
|
Gordan Forumaš(ica)


Pridružen/a: 03. 11. 2002. (18:01:44) Postovi: (192)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
|