Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
sorrow Forumaš(ica)
Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol:
Lokacija: ...na otoku srece...
|
Postano: 23:51 čet, 15. 12. 2005 Naslov: |
|
|
:OT:
[quote="mdoko"]:OT:
[quote] falit (oće reć fulat, ali ovo moje je lipše :D )[/quote]
Nemoj to radit. :ccc: Moze stvoriti neugodne situacije, a dodatno poticanje animoziteta na relaciji Dalmacija - Zagreb nece donijeti nista dobro. Ne zelimo valjda imati takva prepucavanja na ovom forumu?
Istina, smajlic je gore i nitko se ne bi trebao ljutiti, ali svejedno bi se netko mogao uvrijediti.
[/quote]
sve ok, samo san tia unit malo zafrkancije u sve to... prepucavanja mi nisu ni pala na pamet,mozda to ne bi napisa da san se toga sitia... bit cu pametniji iduci put, fala ti...
ps.ljudi iz zg-a su odlicni i neki su mi super prijatelji, nebi tia stvarat probleme... sorry to all...
mdoko (napisa): |
Citat: | falit (oće reć fulat, ali ovo moje je lipše ) |
Nemoj to radit. Moze stvoriti neugodne situacije, a dodatno poticanje animoziteta na relaciji Dalmacija - Zagreb nece donijeti nista dobro. Ne zelimo valjda imati takva prepucavanja na ovom forumu?
Istina, smajlic je gore i nitko se ne bi trebao ljutiti, ali svejedno bi se netko mogao uvrijediti.
|
sve ok, samo san tia unit malo zafrkancije u sve to... prepucavanja mi nisu ni pala na pamet,mozda to ne bi napisa da san se toga sitia... bit cu pametniji iduci put, fala ti...
ps.ljudi iz zg-a su odlicni i neki su mi super prijatelji, nebi tia stvarat probleme... sorry to all...
_________________
Hangman is comin' down from the gallows and I don't have very long
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:26 pet, 16. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="sorrow"]kolokvi je bia odličan, svi se slažu, bilo je više smjeha nakon kolokvija iz uur-a nego na nekoj pijanci... :lol: ali svi fulaju neke gluposti, upozoreni smo prethodno da će bit obavezni dio i da ga triba rješit 100 %... nije pomoglo... teško je ništa ne falit (oće reć fulat, ali ovo moje je lipše :D ), pogotovo na kolokviju...[/quote]
Moja je odokativna procjena, prema sjecanju, je da sam "srusio" najvise dvoje studenata zbog necega sto je [i]moglo biti[/i] greska u racunu. :? Znas, "sitnice" [b]nisu[/b]:
1. prikaz negativnog broja: prebaci u binarno i na pocetak dodaj jedinicu (s nulama ili bez)
2. suma brojeva u bazi 4 sa znamenkom 5
3. zbrajanje brojeva preko dvojnog komplementa
4. cudna pretvaranja baze koja ne znam opisati
5. stranica teksta bez brojeva koja odgovara na pitanje "Sto ce program ispisati?"
Ref. ovo zadnje: jednoj osobi sam na kolokviju objasnio da se tr "sto program ispisuje; dakle ne pricica kako radi, nego popisati konkretne brojeve". :-s Dakle, pomogao sam vise nego sto sam smio/trebao, a osoba je opet predala sastavak bez brojeva. :shock: Kako li smo zli mi asistenti koji onda srusimo dobrog, marljivog studenta koji "sve zna". :(
[quote="sorrow"]jeli moguće da će na popravnom malo porast prag
tolerancije, niko ne želi past... :wink:[/quote]
Nacin bodovanja je malo izmijenjen, u namjeri da minimiziramo racunske greske, ali cetvrti zadatak je i dalje obavezan! 8)
[quote="sorrow"]ppps. nemojte se ni vi naljutit na ptanje, pliz...[/quote]
Ne ljute me pitanja; ljute me klevete i neargumentirani napadi, kao sto si mogao vidjeti iz prije napisanog. ;) [size=3]I malo me ljuti kad ljudi noc prije kolokvija pitaju ono sto je vec detaljno objasnjeno... stvarno se ubi'ste od ucenja...[/size] :roll:
sorrow (napisa): | kolokvi je bia odličan, svi se slažu, bilo je više smjeha nakon kolokvija iz uur-a nego na nekoj pijanci... ali svi fulaju neke gluposti, upozoreni smo prethodno da će bit obavezni dio i da ga triba rješit 100 %... nije pomoglo... teško je ništa ne falit (oće reć fulat, ali ovo moje je lipše ), pogotovo na kolokviju... |
Moja je odokativna procjena, prema sjecanju, je da sam "srusio" najvise dvoje studenata zbog necega sto je moglo biti greska u racunu. Znas, "sitnice" nisu:
1. prikaz negativnog broja: prebaci u binarno i na pocetak dodaj jedinicu (s nulama ili bez)
2. suma brojeva u bazi 4 sa znamenkom 5
3. zbrajanje brojeva preko dvojnog komplementa
4. cudna pretvaranja baze koja ne znam opisati
5. stranica teksta bez brojeva koja odgovara na pitanje "Sto ce program ispisati?"
Ref. ovo zadnje: jednoj osobi sam na kolokviju objasnio da se tr "sto program ispisuje; dakle ne pricica kako radi, nego popisati konkretne brojeve". Dakle, pomogao sam vise nego sto sam smio/trebao, a osoba je opet predala sastavak bez brojeva. Kako li smo zli mi asistenti koji onda srusimo dobrog, marljivog studenta koji "sve zna".
sorrow (napisa): | jeli moguće da će na popravnom malo porast prag
tolerancije, niko ne želi past... |
Nacin bodovanja je malo izmijenjen, u namjeri da minimiziramo racunske greske, ali cetvrti zadatak je i dalje obavezan!
sorrow (napisa): | ppps. nemojte se ni vi naljutit na ptanje, pliz... |
Ne ljute me pitanja; ljute me klevete i neargumentirani napadi, kao sto si mogao vidjeti iz prije napisanog. I malo me ljuti kad ljudi noc prije kolokvija pitaju ono sto je vec detaljno objasnjeno... stvarno se ubi'ste od ucenja...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 10:12 pet, 16. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"][quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]Na stranu to. Mozda bi rezultati takvih razgovora urodili boljim kolokvijem, mozda ne bi. Cinjenica je da nije bilo dovoljne komunikacije ni sa predmetnim nastavnicima, što je isto moglo ili nije moralo rezultirati boljim kolokvijem.[/quote]
:evil: [b]ZAHTIJEVAM JAVNU ISPRIKU[/b] :!:
Zadatke su sastavili asistenti, ja sam to proTeXirao i poslao nastavnicima. :-s Zatim sam razgovarao s obojicom (istovremeno), pa su se oni sami dogovarali i to je rezultiralo time da smo u potpunosti izmijenili najtezi zadatak, te izveli gro promjena. :-s Ta verzija je [b]opet[/b] poslana profesorima i opet su radjene (sitne) izmjene. :) Na trecu verziju nije vise bilo prigovora i to je ono sto su studenti dobili. 8)[/quote]
[b]U tom slučaju se javno ispričavam[/b]. [size=7](ne vičem, ističem)[/size]
Po svoj prilici se radi o mojoj pogrešci jer sam pomiješao ovaj kolokvij sa jednim od onih sa višom prolaznošću.
Još jedanput se ispričavam na neugodnoj pogrešci, nadam se da je jasno da ne činim naviku od namjernog klevetanja ljudi oko sebe.
vsego (napisa): | ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | Na stranu to. Mozda bi rezultati takvih razgovora urodili boljim kolokvijem, mozda ne bi. Cinjenica je da nije bilo dovoljne komunikacije ni sa predmetnim nastavnicima, što je isto moglo ili nije moralo rezultirati boljim kolokvijem. |
ZAHTIJEVAM JAVNU ISPRIKU
Zadatke su sastavili asistenti, ja sam to proTeXirao i poslao nastavnicima. Zatim sam razgovarao s obojicom (istovremeno), pa su se oni sami dogovarali i to je rezultiralo time da smo u potpunosti izmijenili najtezi zadatak, te izveli gro promjena. Ta verzija je opet poslana profesorima i opet su radjene (sitne) izmjene. Na trecu verziju nije vise bilo prigovora i to je ono sto su studenti dobili. |
U tom slučaju se javno ispričavam. (ne vičem, ističem)
Po svoj prilici se radi o mojoj pogrešci jer sam pomiješao ovaj kolokvij sa jednim od onih sa višom prolaznošću.
Još jedanput se ispričavam na neugodnoj pogrešci, nadam se da je jasno da ne činim naviku od namjernog klevetanja ljudi oko sebe.
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 10:13 pet, 16. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Je l' ti palo na pamet da se vecina najslabije spremala za "najlaksi kolegij"? :-k[/quote]
Jest. Palo mi je napamet i to da studenti ne shvačaju ozbiljno taj cijeli kolegij. I to je gaf koji sam kasnije spomenuo, budući da nema veze koliko se pametno sroči izlaganje gradiva i strukturiranje kolokvija ako studenti ne shvate da im ipak treba pinku grijanja klupe da se taj kolokvij prođe.
[quote="vsego"]Po cemu je kolokvij UuRa zahtjevniji od MA i LA? :-k[/quote]
Po obaveznom dijelu? :) Ili neshvaćanju opsega kolegija/kolokvija? :? Ne znam, nekakva logika bi nalagala da jedan od "najjednostavnijih" kolegija predstavlja manji bauk u odnosu na ostale, ako tako nije, onda opet po nekoj logici postoji problem, iliti gaf koji ga uzrokuje. Razumije se da te ne prozivam osobno i da ne pljucam jer nemam pametnijeg posla kada ovo kažem?
vsego (napisa): | Je l' ti palo na pamet da se vecina najslabije spremala za "najlaksi kolegij"? |
Jest. Palo mi je napamet i to da studenti ne shvačaju ozbiljno taj cijeli kolegij. I to je gaf koji sam kasnije spomenuo, budući da nema veze koliko se pametno sroči izlaganje gradiva i strukturiranje kolokvija ako studenti ne shvate da im ipak treba pinku grijanja klupe da se taj kolokvij prođe.
vsego (napisa): | Po cemu je kolokvij UuRa zahtjevniji od MA i LA? |
Po obaveznom dijelu? Ili neshvaćanju opsega kolegija/kolokvija? Ne znam, nekakva logika bi nalagala da jedan od "najjednostavnijih" kolegija predstavlja manji bauk u odnosu na ostale, ako tako nije, onda opet po nekoj logici postoji problem, iliti gaf koji ga uzrokuje. Razumije se da te ne prozivam osobno i da ne pljucam jer nemam pametnijeg posla kada ovo kažem?
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 11:20 pet, 16. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"][quote="vsego"]Po cemu je kolokvij UuRa zahtjevniji od MA i LA? :-k[/quote]
Po obaveznom dijelu? :)[/quote]
Kojeg su trebali imati svi... :roll:
De, da vise rijesimo taj obavezni dio jednom za svagda... :-s Ja sam jako [b]za[/b] obavezni dio i to u vidu zadatka 4; bez njega, ne mozemo uopce razgovarati o minimumu razumijevanja koje je nuzno, kako za nastavak semestra, tako i za drugi semestar. :( Podsjecam: drvlje i kamenje po C-u je uzrokovano masovnim pokoljima koji uzrok imaju u tome da su taj ispit padali studenti koji vecinom ne bi znali rijesiti taj famozni 4. zadatak, ma koliko on lagan bio. :x
Prvi zadatak predstavlja minimum (ukinutog) usmenog, pa je zato uletio kao obavezni. :) Potrudili smo se da su brojevi dovoljno mali da vjerojatnost greske bude minimalna. :-s Od svih kojima sam ja ispravljao, jedna osoba je imala gresku u racunu, no ta osoba bi i bez te greske pala zbog neceg drugog (ne sjecam se cega). 8) IMO, nitko nije zakinut, nego su pali oni koji to gradivo stvarno ne znaju, iako je bilo [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?p=40025#40025]precizno najavljeno[/url] da ce to biti (na predavanju je receno cak i preciznije; prakticki je doc. Singer rekao text zadatka)! :-s
Ostaju zadaci 2&3: KNF/DNF je korisna stvar; ako ju ne razumijes, tesko ces sloziti neki iole ahtjevniji [tt]if()[/tt]. :? Takodjer, imas [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=5562]sluzbeni podsjetnik[/url], u kojem je "podsjetnik" sto je KNF, a sto DNF; dakle, trebalo je samo uvrstiti u kuharicu koja je detaljno napravljena na vjezbama. :D Neke je zbunilo sto je tablica rascjepkana u dva dijela i to bih cak i prihvatio kao prigovor da nije dva detalja:
1. to moze zbuniti samo one koji uopce ne razumiju KNF/DNF; ostalima je jasno da moras imati [b]sve[/b], a ne samo neke kombinacije ulaznih varijabli :roll:
2. na kolokviju je receno da je to jedna tablica (pitaj Nesi; ona je u 003 to rekla na glas, barem dva puta). 8)
Ref. 2. zadatak: osim sto je opet rijec o kuharicama, na njega mozes gledati kao na bonus kojim elegantno pokrpas gubitak bodova na 3. zadatku. :) Podsjecam na tocku 2 iz mog prethodnog posta: [i]...sitnice nisu... suma brojeva u bazi 4 sa znamenkom 5[/i] :roll: Da li je stvarno nepravedno srusiti studenta koji ne zna da znamenke u bazi [i]b[/i] moraju biti strogo manje od [i]b[/i] i, uz to, ne uspije rijesiti KNF/DNF (bez pojednostavljivanja izraza!). :shock:
Inace, jako je malo studenata dobilo neke znacajnije bodove na neobaveznom dijelu, a da su ipak pali (nemam konkretne brojke; (pr)ocjena je "odokativna"), tako da ja zvocanje "obaveznom dijelu" smatram izgovorom, a za sam "obavezni dio" mislim da je jako dobro izbalansiran. 8) Uostalom, znam i koliko je truda ulozeno da ne eliminiramo one koji to ne zasluzuju... :)
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]Ili neshvaćanju opsega kolegija/kolokvija? :?[/quote]
Uz vjezbe i predavanja, imas i obavezne zadace koje su studenti masovno prepisivali, umjesto da ih iskoriste za auto-ispitivanje, jer na dobivene bodove i tako ne utjece tocnost rjesenja (govorim od dva "neobavezna" zadatka iz zadaca). :evil: O ovome je vec bilo puno govora na Forumu. :?
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]Ne znam, nekakva logika bi nalagala da jedan od "najjednostavnijih" kolegija predstavlja manji bauk u odnosu na ostale, ako tako nije, onda opet po nekoj logici postoji problem, iliti gaf koji ga uzrokuje. Razumije se da te ne prozivam osobno i da ne pljucam jer nemam pametnijeg posla kada ovo kažem?[/quote]
Gle, mozemo izmisliti milijun potencijalnih "problema"; u krajnjoj liniji, mozda UuRu uopce nije mjesto na prvoj godini. :| U svakom slucaju, [i]a priori[/i] osloboditi studente svake krivnje i uletiti niotkuda s kritikama i pogrdama na racun nastavnika i asistenata kolegija je... pogresno. :(
Btw, UuR je bio zadnji na "repertoaru", pa vjerujem da postoji i "zamor materijala", pogotovo kod "kampanjaca" koji nisu ucili kroz nastavu, nego (skoro iskljucivo) u tjednu kolokvija. :( A to je, IMO, vecina studenata... :(
[b]Studenti, shvatite da nastava ne sluzi za prepisivanje s ploce bez razumijevanja, uz usputno dosaptavanje sa susjedom[/b] :!: Da, i to je praxa, zbog koje sam ja jednom umalo ranije prekinuo vjezbe... :x
Cijela Balkanja me podsjeca na americki pravni sustav, gdje se eliminira svaki osjecaj odgovornosti kod onih koji bi prvenstveno trebali biti odgovorni, u ovom slucaju za svoj studij. :( Odgovoran student ce i uz lose nastavnike i asistente spremiti ispit; no, koliko god mi dobri bili, nema spasa ako student odbija raditi, ili se uhvati posla kad je prekasno... :(
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | vsego (napisa): | Po cemu je kolokvij UuRa zahtjevniji od MA i LA? |
Po obaveznom dijelu? |
Kojeg su trebali imati svi...
De, da vise rijesimo taj obavezni dio jednom za svagda... Ja sam jako za obavezni dio i to u vidu zadatka 4; bez njega, ne mozemo uopce razgovarati o minimumu razumijevanja koje je nuzno, kako za nastavak semestra, tako i za drugi semestar. Podsjecam: drvlje i kamenje po C-u je uzrokovano masovnim pokoljima koji uzrok imaju u tome da su taj ispit padali studenti koji vecinom ne bi znali rijesiti taj famozni 4. zadatak, ma koliko on lagan bio.
Prvi zadatak predstavlja minimum (ukinutog) usmenog, pa je zato uletio kao obavezni. Potrudili smo se da su brojevi dovoljno mali da vjerojatnost greske bude minimalna. Od svih kojima sam ja ispravljao, jedna osoba je imala gresku u racunu, no ta osoba bi i bez te greske pala zbog neceg drugog (ne sjecam se cega). IMO, nitko nije zakinut, nego su pali oni koji to gradivo stvarno ne znaju, iako je bilo precizno najavljeno da ce to biti (na predavanju je receno cak i preciznije; prakticki je doc. Singer rekao text zadatka)!
Ostaju zadaci 2&3: KNF/DNF je korisna stvar; ako ju ne razumijes, tesko ces sloziti neki iole ahtjevniji if(). Takodjer, imas sluzbeni podsjetnik, u kojem je "podsjetnik" sto je KNF, a sto DNF; dakle, trebalo je samo uvrstiti u kuharicu koja je detaljno napravljena na vjezbama. Neke je zbunilo sto je tablica rascjepkana u dva dijela i to bih cak i prihvatio kao prigovor da nije dva detalja:
1. to moze zbuniti samo one koji uopce ne razumiju KNF/DNF; ostalima je jasno da moras imati sve, a ne samo neke kombinacije ulaznih varijabli
2. na kolokviju je receno da je to jedna tablica (pitaj Nesi; ona je u 003 to rekla na glas, barem dva puta).
Ref. 2. zadatak: osim sto je opet rijec o kuharicama, na njega mozes gledati kao na bonus kojim elegantno pokrpas gubitak bodova na 3. zadatku. Podsjecam na tocku 2 iz mog prethodnog posta: ...sitnice nisu... suma brojeva u bazi 4 sa znamenkom 5 Da li je stvarno nepravedno srusiti studenta koji ne zna da znamenke u bazi b moraju biti strogo manje od b i, uz to, ne uspije rijesiti KNF/DNF (bez pojednostavljivanja izraza!).
Inace, jako je malo studenata dobilo neke znacajnije bodove na neobaveznom dijelu, a da su ipak pali (nemam konkretne brojke; (pr)ocjena je "odokativna"), tako da ja zvocanje "obaveznom dijelu" smatram izgovorom, a za sam "obavezni dio" mislim da je jako dobro izbalansiran. Uostalom, znam i koliko je truda ulozeno da ne eliminiramo one koji to ne zasluzuju...
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | Ili neshvaćanju opsega kolegija/kolokvija? |
Uz vjezbe i predavanja, imas i obavezne zadace koje su studenti masovno prepisivali, umjesto da ih iskoriste za auto-ispitivanje, jer na dobivene bodove i tako ne utjece tocnost rjesenja (govorim od dva "neobavezna" zadatka iz zadaca). O ovome je vec bilo puno govora na Forumu.
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | Ne znam, nekakva logika bi nalagala da jedan od "najjednostavnijih" kolegija predstavlja manji bauk u odnosu na ostale, ako tako nije, onda opet po nekoj logici postoji problem, iliti gaf koji ga uzrokuje. Razumije se da te ne prozivam osobno i da ne pljucam jer nemam pametnijeg posla kada ovo kažem? |
Gle, mozemo izmisliti milijun potencijalnih "problema"; u krajnjoj liniji, mozda UuRu uopce nije mjesto na prvoj godini. U svakom slucaju, a priori osloboditi studente svake krivnje i uletiti niotkuda s kritikama i pogrdama na racun nastavnika i asistenata kolegija je... pogresno.
Btw, UuR je bio zadnji na "repertoaru", pa vjerujem da postoji i "zamor materijala", pogotovo kod "kampanjaca" koji nisu ucili kroz nastavu, nego (skoro iskljucivo) u tjednu kolokvija. A to je, IMO, vecina studenata...
Studenti, shvatite da nastava ne sluzi za prepisivanje s ploce bez razumijevanja, uz usputno dosaptavanje sa susjedom Da, i to je praxa, zbog koje sam ja jednom umalo ranije prekinuo vjezbe...
Cijela Balkanja me podsjeca na americki pravni sustav, gdje se eliminira svaki osjecaj odgovornosti kod onih koji bi prvenstveno trebali biti odgovorni, u ovom slucaju za svoj studij. Odgovoran student ce i uz lose nastavnike i asistente spremiti ispit; no, koliko god mi dobri bili, nema spasa ako student odbija raditi, ili se uhvati posla kad je prekasno...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 0:04 sub, 17. 12. 2005 Naslov: |
|
|
Definitivno dobiš jedan karma++ od mene :)
[quote="vsego"]De, da vise rijesimo taj obavezni dio jednom za svagda... :-s Ja sam jako [b]za[/b] obavezni dio i to u vidu zadatka 4; bez njega, ne mozemo uopce razgovarati o minimumu razumijevanja koje je nuzno, kako za nastavak semestra, tako i za drugi semestar. :( Podsjecam: drvlje i kamenje po C-u je uzrokovano masovnim pokoljima koji uzrok imaju u tome da su taj ispit padali studenti koji vecinom ne bi znali rijesiti taj famozni 4. zadatak, ma koliko on lagan bio. :x[/quote]
Jap :? Sad malo prošao webom od uur-a:
[code:1]scanf(a,b);
if (a > b) {
pom = a; a = b; b = pom;
}
for (i = a - 1; i < b; i = i + 1)
printf(2 * i);[/code:1]
Dobro, moram se složiti, ljudi nemaju što raditi na uvodu u C ako nisu u stanju savladati jednostavan logički uvjet i malu for petlju. Gledaj to ovako, iduće godine možete plašiti nove brucoše da je zbog UuRa pala većina studenata koja je pala godinu :)
[quote="vsego"]Prvi zadatak predstavlja minimum (ukinutog) usmenog, pa je zato uletio kao obavezni. :) Potrudili smo se da su brojevi dovoljno mali da vjerojatnost greske bude minimalna. :-s Od svih kojima sam ja ispravljao, jedna osoba je imala gresku u racunu, no ta osoba bi i bez te greske pala zbog neceg drugog (ne sjecam se cega). 8) IMO, nitko nije zakinut, nego su pali oni koji to gradivo stvarno ne znaju, iako je bilo [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?p=40025#40025]precizno najavljeno[/url] da ce to biti (na predavanju je receno cak i preciznije; prakticki je doc. Singer rekao text zadatka)! :-s[/quote]
Da sam ja radio programe, vjerovatno ne bih inzistirao na prikazu brojeva u računalu i preračunavanja baza, ali bih više zapaprio na zadatcima poput zadatka 4 :? Možda griješim, jer gradivo UuRa je izblijedilo u mene i ne sijećam se da li se to gradivo metodički veže na nešto drugo, ali ta preračunavanja su se uvijek doživljavala kao neki kuriozitet koji ti ne koristi dok se stvarno ne sjedneš za kompjuter na drugoj godini (a i onda učiš iz početka)? Možda čak i doprinosi pretjerano lagodnom shvačanju kolegija jer se uistinu radi o trivich-cookbook zadatcima a ljudi masovno ne znaju interpretirati najjednostavnije algoritme?
[quote="vsego"]Ostaju zadaci 2&3: KNF/DNF je korisna stvar; ako ju ne razumijes, tesko ces sloziti neki iole ahtjevniji [tt]if()[/tt]. :? Takodjer, imas [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=5562]sluzbeni podsjetnik[/url], u kojem je "podsjetnik" sto je KNF, a sto DNF; dakle, trebalo je samo uvrstiti u kuharicu koja je detaljno napravljena na vjezbama. :D Neke je zbunilo sto je tablica rascjepkana u dva dijela i to bih cak i prihvatio kao prigovor da nije dva detalja:
1. to moze zbuniti samo one koji uopce ne razumiju KNF/DNF; ostalima je jasno da moras imati [b]sve[/b], a ne samo neke kombinacije ulaznih varijabli :roll:
2. na kolokviju je receno da je to jedna tablica (pitaj Nesi; ona je u 003 to rekla na glas, barem dva puta). 8)[/quote]
Moja prva reakcija na KNF/DNF je bila ":-s što je to?" :) Meni je malo oksimoronski učiti ljude naprednim tehnikama formiranja logičkih uvjeta prije nego su savladali "if (a<b)". Možda pametniji ljudi od mene u tome vide neki dublji smisao, ali ja ga ne vidim :? Možda bi bilo bolje zapapriti nekoliko zadataka na praktikumu koji će natjerati ljude da to savladaju i iskoriste i upamte to kao neophodnu metodu, a ne kao "one neke tablice od pri par godina"? :?
[quote="vsego"]Inace, jako je malo studenata dobilo neke znacajnije bodove na neobaveznom dijelu, a da su ipak pali (nemam konkretne brojke; (pr)ocjena je "odokativna"), tako da ja zvocanje "obaveznom dijelu" smatram izgovorom, a za sam "obavezni dio" mislim da je jako dobro izbalansiran. 8) Uostalom, znam i koliko je truda ulozeno da ne eliminiramo one koji to ne zasluzuju... :)[/quote]
Pohvalno :) [size=7](iako zbog vlastitog fušerskog sebe nisam pobornik eliminacijskih pitanja)[/size]
[quote="vsego"]Uz vjezbe i predavanja, imas i obavezne zadace koje su studenti masovno prepisivali, umjesto da ih iskoriste za auto-ispitivanje, jer na dobivene bodove i tako ne utjece tocnost rjesenja (govorim od dva "neobavezna" zadatka iz zadaca). :evil: O ovome je vec bilo puno govora na Forumu. :?[/quote]
:( mozda gurati zadace koje će biti vrlo slične zadatcima u kolokvijima uz poruku "ako ovo ne znate rješiti, ni ne pojavljujte se na kolokviju"?
[quote="vsego"]Cijela Balkanja me podsjeca na americki pravni sustav, gdje se eliminira svaki osjecaj odgovornosti kod onih koji bi prvenstveno trebali biti odgovorni, u ovom slucaju za svoj studij. :( Odgovoran student ce i uz lose nastavnike i asistente spremiti ispit; no, koliko god mi dobri bili, nema spasa ako student odbija raditi, ili se uhvati posla kad je prekasno... :([/quote]
Balkanja, kao i američki pravni sustav, se trudi naći mnogo razloga zašto "štićenik" nije kriv za ono što ga je zadesilo, jer je i balkanja, kao i američki pravni sustav totalno brz i brutalan kada nekoga odluči odstreliti.
Općenito, treba poraditi na edukaciji&motivaciji ljudi oko UuRa i vjerovatno još par stvari, bit ću pametan pa ću si za 2.4. staviti podsjetnik da se za iduću godinu sastavi svojevesni studentski tips&tricks faq na jednoj strani za savladavanje kolegija sa prve godine ([i]"pohađaj forum, ozbiljno shvati uur, ne uči dokaze za 5, ako nisi siguran u 2, ..."[/i])
@Zamor materijala (izbrisao iz kvouta :oops:) je jako zanimljiva observacija. Nadam se da će ju se imati na umu kada će se raditi raspored idućih kolokvija :)
Nadam se da nisam suviše solio, ljudi koji drže nastavu obično dobivaju žmarce kada im studenti počnu dijeliti savjete o metodici :) I još jednom sorry zbog zabune :)
Definitivno dobiš jedan karma++ od mene
vsego (napisa): | De, da vise rijesimo taj obavezni dio jednom za svagda... Ja sam jako za obavezni dio i to u vidu zadatka 4; bez njega, ne mozemo uopce razgovarati o minimumu razumijevanja koje je nuzno, kako za nastavak semestra, tako i za drugi semestar. Podsjecam: drvlje i kamenje po C-u je uzrokovano masovnim pokoljima koji uzrok imaju u tome da su taj ispit padali studenti koji vecinom ne bi znali rijesiti taj famozni 4. zadatak, ma koliko on lagan bio. |
Jap Sad malo prošao webom od uur-a:
Kod: | scanf(a,b);
if (a > b) {
pom = a; a = b; b = pom;
}
for (i = a - 1; i < b; i = i + 1)
printf(2 * i); |
Dobro, moram se složiti, ljudi nemaju što raditi na uvodu u C ako nisu u stanju savladati jednostavan logički uvjet i malu for petlju. Gledaj to ovako, iduće godine možete plašiti nove brucoše da je zbog UuRa pala većina studenata koja je pala godinu
vsego (napisa): | Prvi zadatak predstavlja minimum (ukinutog) usmenog, pa je zato uletio kao obavezni. Potrudili smo se da su brojevi dovoljno mali da vjerojatnost greske bude minimalna. Od svih kojima sam ja ispravljao, jedna osoba je imala gresku u racunu, no ta osoba bi i bez te greske pala zbog neceg drugog (ne sjecam se cega). IMO, nitko nije zakinut, nego su pali oni koji to gradivo stvarno ne znaju, iako je bilo precizno najavljeno da ce to biti (na predavanju je receno cak i preciznije; prakticki je doc. Singer rekao text zadatka)! |
Da sam ja radio programe, vjerovatno ne bih inzistirao na prikazu brojeva u računalu i preračunavanja baza, ali bih više zapaprio na zadatcima poput zadatka 4 Možda griješim, jer gradivo UuRa je izblijedilo u mene i ne sijećam se da li se to gradivo metodički veže na nešto drugo, ali ta preračunavanja su se uvijek doživljavala kao neki kuriozitet koji ti ne koristi dok se stvarno ne sjedneš za kompjuter na drugoj godini (a i onda učiš iz početka)? Možda čak i doprinosi pretjerano lagodnom shvačanju kolegija jer se uistinu radi o trivich-cookbook zadatcima a ljudi masovno ne znaju interpretirati najjednostavnije algoritme?
vsego (napisa): | Ostaju zadaci 2&3: KNF/DNF je korisna stvar; ako ju ne razumijes, tesko ces sloziti neki iole ahtjevniji if(). Takodjer, imas sluzbeni podsjetnik, u kojem je "podsjetnik" sto je KNF, a sto DNF; dakle, trebalo je samo uvrstiti u kuharicu koja je detaljno napravljena na vjezbama. Neke je zbunilo sto je tablica rascjepkana u dva dijela i to bih cak i prihvatio kao prigovor da nije dva detalja:
1. to moze zbuniti samo one koji uopce ne razumiju KNF/DNF; ostalima je jasno da moras imati sve, a ne samo neke kombinacije ulaznih varijabli
2. na kolokviju je receno da je to jedna tablica (pitaj Nesi; ona je u 003 to rekla na glas, barem dva puta). |
Moja prva reakcija na KNF/DNF je bila " što je to?" Meni je malo oksimoronski učiti ljude naprednim tehnikama formiranja logičkih uvjeta prije nego su savladali "if (a<b)". Možda pametniji ljudi od mene u tome vide neki dublji smisao, ali ja ga ne vidim Možda bi bilo bolje zapapriti nekoliko zadataka na praktikumu koji će natjerati ljude da to savladaju i iskoriste i upamte to kao neophodnu metodu, a ne kao "one neke tablice od pri par godina"?
vsego (napisa): | Inace, jako je malo studenata dobilo neke znacajnije bodove na neobaveznom dijelu, a da su ipak pali (nemam konkretne brojke; (pr)ocjena je "odokativna"), tako da ja zvocanje "obaveznom dijelu" smatram izgovorom, a za sam "obavezni dio" mislim da je jako dobro izbalansiran. Uostalom, znam i koliko je truda ulozeno da ne eliminiramo one koji to ne zasluzuju... |
Pohvalno (iako zbog vlastitog fušerskog sebe nisam pobornik eliminacijskih pitanja)
vsego (napisa): | Uz vjezbe i predavanja, imas i obavezne zadace koje su studenti masovno prepisivali, umjesto da ih iskoriste za auto-ispitivanje, jer na dobivene bodove i tako ne utjece tocnost rjesenja (govorim od dva "neobavezna" zadatka iz zadaca). O ovome je vec bilo puno govora na Forumu. |
mozda gurati zadace koje će biti vrlo slične zadatcima u kolokvijima uz poruku "ako ovo ne znate rješiti, ni ne pojavljujte se na kolokviju"?
vsego (napisa): | Cijela Balkanja me podsjeca na americki pravni sustav, gdje se eliminira svaki osjecaj odgovornosti kod onih koji bi prvenstveno trebali biti odgovorni, u ovom slucaju za svoj studij. Odgovoran student ce i uz lose nastavnike i asistente spremiti ispit; no, koliko god mi dobri bili, nema spasa ako student odbija raditi, ili se uhvati posla kad je prekasno... |
Balkanja, kao i američki pravni sustav, se trudi naći mnogo razloga zašto "štićenik" nije kriv za ono što ga je zadesilo, jer je i balkanja, kao i američki pravni sustav totalno brz i brutalan kada nekoga odluči odstreliti.
Općenito, treba poraditi na edukaciji&motivaciji ljudi oko UuRa i vjerovatno još par stvari, bit ću pametan pa ću si za 2.4. staviti podsjetnik da se za iduću godinu sastavi svojevesni studentski tips&tricks faq na jednoj strani za savladavanje kolegija sa prve godine ("pohađaj forum, ozbiljno shvati uur, ne uči dokaze za 5, ako nisi siguran u 2, ...")
@Zamor materijala (izbrisao iz kvouta ) je jako zanimljiva observacija. Nadam se da će ju se imati na umu kada će se raditi raspored idućih kolokvija
Nadam se da nisam suviše solio, ljudi koji drže nastavu obično dobivaju žmarce kada im studenti počnu dijeliti savjete o metodici I još jednom sorry zbog zabune
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:32 sub, 17. 12. 2005 Naslov: |
|
|
NHF, ne da mi se sad nadugacko, pa samo osnovno:
1. Br. sustavi su korisni, ako ni zbog ceg drugog, zato jer se tu moze dosta [b]laganih[/b] algoritama prikazati. :) To smo shvatili prve godine ovakvog UuRa, kad smo binarni sustav objasnjavali "u hodu". :-s Recimo, zgodan je za zadatke "ispisi znamenke", "brzo potenciranje" i sl. 8) Nemoj zaboraviti da u pesudu ne postoje string-varijable (tj. ne radimo ih), nego smo "osudjeni" na zadatke s brojevima. :(
2. KNF/DNF je studentima obicno jako lagan, pa mene ne brine zasto je to u programu; smatram ga olaksicom za studente. :D
3. Prikaz brojeva u racunalu... treba pitati profesore, no mislim da se smatra nekim minimumom informaticke "opce kulture" koju bi matematicar trebao znati. :? Dodaj k tome da je to zapravo malo "doradjeno" gradivo brojevnih sustava i imas zapravo "2 for the price of 1"... :g:
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]@Zamor materijala (izbrisao iz kvouta :oops:) je jako zanimljiva observacija. Nadam se da će ju se imati na umu kada će se raditi raspored idućih kolokvija :)[/quote]
Primijeti da sam napisao [i]vjerujem da postoji i "zamor materijala", [b]pogotovo kod "kampanjaca" [/b]koji nisu ucili kroz nastavu, nego (skoro iskljucivo) u tjednu kolokvija[/i]. :? Student koji radi kroz semestar, posjecuje demose i asistente kad god zapne, raspituje se kod kolega i/ili na Forumu... takav student, cak i ako je obdaren snizenim IQ-om, trebao bi se moci nositi s ovakvim kolokvijima bez neke specijalne pripreme! :prodike:
Zato ja uporno tvrdim da studenti nisu glupi ili ne znam sto, niti da smo mi posebno lose izveli stvari, nego da su neodgovorno pristupili studiju! :( To je radila i vecina pred-Balkanjaca, ali nama je to sustav tolerirao; Balkanjcima ne! :(
Kako netko moze mjesec dana "pratiti" vjezbe gdje se vrte nekakvi [tt]scanf();[/tt], [tt]if()[/tt] i [tt]for()[/tt], a da ne zna rijesiti onakav cetvrti zadatak? :shock: Zasto taj student nije dosao na demonstrature i/ili konzultacije i zamolio da mu se to razjasni? :-k
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]Nadam se da nisam suviše solio, ljudi koji drže nastavu obično dobivaju žmarce kada im studenti počnu dijeliti savjete o metodici :)[/quote]
Ne, mene smeta kad mi se ulijece s optuzbama, napadima i "savjetima" bez argumenata ili unatoc tome sto je na iste vec prije odgovoreno. :x Inace, mislim da dobro prihvacam kritiku... ;)
NHF, ne da mi se sad nadugacko, pa samo osnovno:
1. Br. sustavi su korisni, ako ni zbog ceg drugog, zato jer se tu moze dosta laganih algoritama prikazati. To smo shvatili prve godine ovakvog UuRa, kad smo binarni sustav objasnjavali "u hodu". Recimo, zgodan je za zadatke "ispisi znamenke", "brzo potenciranje" i sl. Nemoj zaboraviti da u pesudu ne postoje string-varijable (tj. ne radimo ih), nego smo "osudjeni" na zadatke s brojevima.
2. KNF/DNF je studentima obicno jako lagan, pa mene ne brine zasto je to u programu; smatram ga olaksicom za studente.
3. Prikaz brojeva u racunalu... treba pitati profesore, no mislim da se smatra nekim minimumom informaticke "opce kulture" koju bi matematicar trebao znati. Dodaj k tome da je to zapravo malo "doradjeno" gradivo brojevnih sustava i imas zapravo "2 for the price of 1"...
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | @Zamor materijala (izbrisao iz kvouta ) je jako zanimljiva observacija. Nadam se da će ju se imati na umu kada će se raditi raspored idućih kolokvija |
Primijeti da sam napisao vjerujem da postoji i "zamor materijala", pogotovo kod "kampanjaca" koji nisu ucili kroz nastavu, nego (skoro iskljucivo) u tjednu kolokvija. Student koji radi kroz semestar, posjecuje demose i asistente kad god zapne, raspituje se kod kolega i/ili na Forumu... takav student, cak i ako je obdaren snizenim IQ-om, trebao bi se moci nositi s ovakvim kolokvijima bez neke specijalne pripreme!
Zato ja uporno tvrdim da studenti nisu glupi ili ne znam sto, niti da smo mi posebno lose izveli stvari, nego da su neodgovorno pristupili studiju! To je radila i vecina pred-Balkanjaca, ali nama je to sustav tolerirao; Balkanjcima ne!
Kako netko moze mjesec dana "pratiti" vjezbe gdje se vrte nekakvi scanf();, if() i for(), a da ne zna rijesiti onakav cetvrti zadatak? Zasto taj student nije dosao na demonstrature i/ili konzultacije i zamolio da mu se to razjasni?
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | Nadam se da nisam suviše solio, ljudi koji drže nastavu obično dobivaju žmarce kada im studenti počnu dijeliti savjete o metodici |
Ne, mene smeta kad mi se ulijece s optuzbama, napadima i "savjetima" bez argumenata ili unatoc tome sto je na iste vec prije odgovoreno. Inace, mislim da dobro prihvacam kritiku...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 0:41 sub, 17. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"][quote="vsego"]Uz vjezbe i predavanja, imas i obavezne zadace koje su studenti masovno prepisivali, umjesto da ih iskoriste za auto-ispitivanje, jer na dobivene bodove i tako ne utjece tocnost rjesenja (govorim od dva "neobavezna" zadatka iz zadaca). :evil: O ovome je vec bilo puno govora na Forumu. :?[/quote]
:( mozda gurati zadace koje će biti vrlo slične zadatcima u kolokvijima uz poruku "ako ovo ne znate rješiti, ni ne pojavljujte se na kolokviju"?[/quote]
znas sta je zabavno?
zadace su TEZE od kolokvija
a ljudi su ih - rijesili... :shock:
sad se treba zapitati koliko su ih prepisali.... a koliko ih je zbilja rijesilo... jer, da su ih sami TOCNO rijesili, bilo bi nemoguce pasti ovaj kolokvij... (a nije da su se ubili od zelje da saznaju sto im je krivo :roll:)
ovakvi rezultati samo upucuju na to koliko su i kako se spremali...
i mislim da su si sami krivi zbog toga... i da ce ih ovo otrijeznit...
a koja svrha pisanja tips&tricks-ova?
pa svaki studenti bi valjda trebao znati da svaki obavezni kolegij treba shvatiti ozbiljno... zar ne? :roll:
a upute sta im moze pomoci su dobivali i dobili na pocetku i kasnije.... ako zbilja mislis da ce jedan papiric nesto promijeniti... ti samo daj :g:
inace, zastrasivanje (da tko ej pao uur je pao godinu) ne sluzi nicemu.... (uostalom, to vrijedi za svaki pad, zar ne?) mozda bi ih trebalo cijepiti protiv srednje skole i da fax shvate ozbiljno, ali takvo cjepivo nazalost jos nije izmisljeno....
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | vsego (napisa): | Uz vjezbe i predavanja, imas i obavezne zadace koje su studenti masovno prepisivali, umjesto da ih iskoriste za auto-ispitivanje, jer na dobivene bodove i tako ne utjece tocnost rjesenja (govorim od dva "neobavezna" zadatka iz zadaca). O ovome je vec bilo puno govora na Forumu. |
mozda gurati zadace koje će biti vrlo slične zadatcima u kolokvijima uz poruku "ako ovo ne znate rješiti, ni ne pojavljujte se na kolokviju"? |
znas sta je zabavno?
zadace su TEZE od kolokvija
a ljudi su ih - rijesili...
sad se treba zapitati koliko su ih prepisali.... a koliko ih je zbilja rijesilo... jer, da su ih sami TOCNO rijesili, bilo bi nemoguce pasti ovaj kolokvij... (a nije da su se ubili od zelje da saznaju sto im je krivo )
ovakvi rezultati samo upucuju na to koliko su i kako se spremali...
i mislim da su si sami krivi zbog toga... i da ce ih ovo otrijeznit...
a koja svrha pisanja tips&tricks-ova?
pa svaki studenti bi valjda trebao znati da svaki obavezni kolegij treba shvatiti ozbiljno... zar ne?
a upute sta im moze pomoci su dobivali i dobili na pocetku i kasnije.... ako zbilja mislis da ce jedan papiric nesto promijeniti... ti samo daj
inace, zastrasivanje (da tko ej pao uur je pao godinu) ne sluzi nicemu.... (uostalom, to vrijedi za svaki pad, zar ne?) mozda bi ih trebalo cijepiti protiv srednje skole i da fax shvate ozbiljno, ali takvo cjepivo nazalost jos nije izmisljeno....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 11:13 sub, 17. 12. 2005 Naslov: |
|
|
Istina. Ali the way I see it, gradivo je čak i nedovoljno zahtjevno, kvaliteta držanja nastave i on-line materijala je relativno dobra ("relativno", jer ne postoje podatci istraživanja te kvalitete :o[b][/b]) :-k
Dominantni i presudni problem u cijeloj priči je "srednjoškolski mentalitet prolaznosti" koji na faksu više nije aktuelan. Sa druge strane, suludo je očekivati da će ljudi samo zato što su tri mjeseca stariji u dovoljnom broju znati prihvatiti nove uvjete školovanja koji će ih škartirati dogodine već nakon dva mjeseca nastave :?
I to je problem sa kojim se treba suočiti, jer će biti simptomatičan za svaku iduću generaciju brucoša.
Opet po meni, iznimnu bi pažnju trebalo posvetiti utuvljivanju u glavu tih nekoliko novih životnih istina, makar kroz zastrašivanje & tips&trickse starijih studenata, ali moguće i kroz žrtvovanje jednog sata prije svakog kolokvija na njegovu simulaciju, pa nek studenti ispravljaju svojim susjedima i na taj način im se kaže, "vas 30% možda može proći ovu godinu i faks će sa time biti zadovoljan iako ne sretan. Prije no što se upišete na burzu i izbace vas iz doma, pokušajte se javiti svojim demonstratorima&zagrijat klupu, možda vam mogu pomoći da vas roditelji ne katapultiraju natrag u split/osijek/rijeku/i_sl. za dva tjedna" ? Vjerovatno ne bi škodila ni blaža kampanja flyerima po faksu?
Istina. Ali the way I see it, gradivo je čak i nedovoljno zahtjevno, kvaliteta držanja nastave i on-line materijala je relativno dobra ("relativno", jer ne postoje podatci istraživanja te kvalitete )
Dominantni i presudni problem u cijeloj priči je "srednjoškolski mentalitet prolaznosti" koji na faksu više nije aktuelan. Sa druge strane, suludo je očekivati da će ljudi samo zato što su tri mjeseca stariji u dovoljnom broju znati prihvatiti nove uvjete školovanja koji će ih škartirati dogodine već nakon dva mjeseca nastave
I to je problem sa kojim se treba suočiti, jer će biti simptomatičan za svaku iduću generaciju brucoša.
Opet po meni, iznimnu bi pažnju trebalo posvetiti utuvljivanju u glavu tih nekoliko novih životnih istina, makar kroz zastrašivanje & tips&trickse starijih studenata, ali moguće i kroz žrtvovanje jednog sata prije svakog kolokvija na njegovu simulaciju, pa nek studenti ispravljaju svojim susjedima i na taj način im se kaže, "vas 30% možda može proći ovu godinu i faks će sa time biti zadovoljan iako ne sretan. Prije no što se upišete na burzu i izbace vas iz doma, pokušajte se javiti svojim demonstratorima&zagrijat klupu, možda vam mogu pomoći da vas roditelji ne katapultiraju natrag u split/osijek/rijeku/i_sl. za dva tjedna" ? Vjerovatno ne bi škodila ni blaža kampanja flyerima po faksu?
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 12:24 sub, 17. 12. 2005 Naslov: |
|
|
cekaj malo.... zasto se ide sa stavom da su sadasnji studenti manjeg iq-a i nisu u stanju uociti stvari koje su SVI generacijama prije njih uocili - a to je da fax NIJE srednja skola!?
oprosti, ali takvo pricanje, da sam ja student prve godine sada, bi me vrijedjalo....
kako su svi generacijama prije - prije ili kasnije shvatili da fax nije srednja skola, tako ce i ovi....
ne razumijem zasto se dize tolika strka oko svega...
opce je poznato da je najbolja metoda - metoda vlastite kozhe...
uostalom, imaju jos godinu dana da poloze kolegija za 30 ects bodova... i tako zadovolje kriterije sveucilista da ne lete van s faxa...
kriterij 'oni padaju godinu' mi ne drzi vodu... zasto? zato sto je to njima JEDINI nacin studiranja i oni za druga pravila ne znaju, znaci, moraju se drzati onoga sto im je dano... (pricam o neponavljacima) - SVI se uvijek moraju drzati svojih pravila...
mi smo znali samo za nas sistem...
uostalom, pricati o necemu sto ne postoji je kao brojati koliko ima zrnaca pijeska na bolu na bracu...
sto je esencijalna razlika?
to sto su nase generacije tek na drugoj shvacale da je fax mozda pretezak za njih, generacije prije nas su to shvatile i na prvoj...
sad se opet loptica prebacila na prvu
po meni, svi koji su studiranje shvatili ozbiljno, zadace sami i tocno rjesavali, i ucili i NAUCILI - su prosli
oni koji nisu nesto prosli - krajnje je vrijeme da preispitaju svome metode ucenja...
izgovor da su ucili nekoliko dana i pali - je samo izgovor.... koga to vrijedja, neka preispita NACIN na koji je ucio, koliko se provjeravao ili je to ucenje bilo 'aha, ja sam to procitao, ja to razumijem' - prvo, oni su trebali kontinuirano uciti... to im je lijepo naglaseno... tko to nije shvatio ozbiljno, sam si je kriv....
angazirana je masnerija demosa... gdje su studenti?
bar za prvu godinu ima toliko podrske, da je zbilja pretjerivanje ici do razine vodjenja za ruku...
a sto se tice konkretnog prigovora za UUR, zub, opet neinformirano blebeces....
vidi vamo: http://degiorgi.math.hr/uur
nacin kako mogu vjezbati i izvjezbati prva tri zadatka...
cetvrti se zna kako se radi - pisi po papiru stanje u memoriji... to je objasnjeno... ja sam objasnjavala njima 5ero koji su dosli... gdje je ostalih 150 ljudi iz mojih grupa?
kad netko posveti minimalno ili nista vremena za spremanje nekog ispita po toliko laganim kriterijima, i padne - sam si je kriv....
zub, NIJE suludo ocekivati mijenjanje mentaliteta... suludo je sto se ocekuje od faxa da se prilagodi ex srednjoskolcima... na njima je da fax shvate OZBILJNO... nisu... njihov problem...
bit ce simptomatican tocno onom tipu kojem je i sada - onima koji fax ne zele shvatiti ozbiljno....
sad samo cekam drvlje i kamenje onih koji su se prepoznali u ovome... no, mozda za par godina sami sebi priznaju ponesto...
cekaj malo.... zasto se ide sa stavom da su sadasnji studenti manjeg iq-a i nisu u stanju uociti stvari koje su SVI generacijama prije njih uocili - a to je da fax NIJE srednja skola!?
oprosti, ali takvo pricanje, da sam ja student prve godine sada, bi me vrijedjalo....
kako su svi generacijama prije - prije ili kasnije shvatili da fax nije srednja skola, tako ce i ovi....
ne razumijem zasto se dize tolika strka oko svega...
opce je poznato da je najbolja metoda - metoda vlastite kozhe...
uostalom, imaju jos godinu dana da poloze kolegija za 30 ects bodova... i tako zadovolje kriterije sveucilista da ne lete van s faxa...
kriterij 'oni padaju godinu' mi ne drzi vodu... zasto? zato sto je to njima JEDINI nacin studiranja i oni za druga pravila ne znaju, znaci, moraju se drzati onoga sto im je dano... (pricam o neponavljacima) - SVI se uvijek moraju drzati svojih pravila...
mi smo znali samo za nas sistem...
uostalom, pricati o necemu sto ne postoji je kao brojati koliko ima zrnaca pijeska na bolu na bracu...
sto je esencijalna razlika?
to sto su nase generacije tek na drugoj shvacale da je fax mozda pretezak za njih, generacije prije nas su to shvatile i na prvoj...
sad se opet loptica prebacila na prvu
po meni, svi koji su studiranje shvatili ozbiljno, zadace sami i tocno rjesavali, i ucili i NAUCILI - su prosli
oni koji nisu nesto prosli - krajnje je vrijeme da preispitaju svome metode ucenja...
izgovor da su ucili nekoliko dana i pali - je samo izgovor.... koga to vrijedja, neka preispita NACIN na koji je ucio, koliko se provjeravao ili je to ucenje bilo 'aha, ja sam to procitao, ja to razumijem' - prvo, oni su trebali kontinuirano uciti... to im je lijepo naglaseno... tko to nije shvatio ozbiljno, sam si je kriv....
angazirana je masnerija demosa... gdje su studenti?
bar za prvu godinu ima toliko podrske, da je zbilja pretjerivanje ici do razine vodjenja za ruku...
a sto se tice konkretnog prigovora za UUR, zub, opet neinformirano blebeces....
vidi vamo: http://degiorgi.math.hr/uur
nacin kako mogu vjezbati i izvjezbati prva tri zadatka...
cetvrti se zna kako se radi - pisi po papiru stanje u memoriji... to je objasnjeno... ja sam objasnjavala njima 5ero koji su dosli... gdje je ostalih 150 ljudi iz mojih grupa?
kad netko posveti minimalno ili nista vremena za spremanje nekog ispita po toliko laganim kriterijima, i padne - sam si je kriv....
zub, NIJE suludo ocekivati mijenjanje mentaliteta... suludo je sto se ocekuje od faxa da se prilagodi ex srednjoskolcima... na njima je da fax shvate OZBILJNO... nisu... njihov problem...
bit ce simptomatican tocno onom tipu kojem je i sada - onima koji fax ne zele shvatiti ozbiljno....
sad samo cekam drvlje i kamenje onih koji su se prepoznali u ovome... no, mozda za par godina sami sebi priznaju ponesto...
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 13:03 sub, 17. 12. 2005 Naslov: |
|
|
Zube, pricekajmo rezultate popravnog kolokvija, koji je copy/paste originalnog, uz izmijenjene brojeve i permutirane naredbe u 4. zadatku. 8) Tek ako ovdje bude jako visoka prolaznost, mozemo pricati o simulaciji kolokvija, jer je "originalni" kolokvij bio svojevrsna simulacija za popravni. 8) Ako prolaznost bude niska,... :neznam:
Zube, pricekajmo rezultate popravnog kolokvija, koji je copy/paste originalnog, uz izmijenjene brojeve i permutirane naredbe u 4. zadatku. Tek ako ovdje bude jako visoka prolaznost, mozemo pricati o simulaciji kolokvija, jer je "originalni" kolokvij bio svojevrsna simulacija za popravni. Ako prolaznost bude niska,...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 14:34 sub, 17. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Nesi"]cekaj malo.... zasto se ide sa stavom da su sadasnji studenti manjeg iq-a i nisu u stanju uociti stvari koje su SVI generacijama prije njih uocili - a to je da fax NIJE srednja skola!?[/quote]
Zato sto niti jedna "generacija" nije naučila na brucoškoj godini u iole boljim postotcima? :PPPP
[quote="Nesi"]oprosti, ali takvo pricanje, da sam ja student prve godine sada, bi me vrijedjalo.... [/quote]
Sva sreća da nisi :zelenizub:
[quote="Nesi"]kako su svi generacijama prije - prije ili kasnije shvatili da fax nije srednja skola, tako ce i ovi....
ne razumijem zasto se dize tolika strka oko svega... [/quote]
Ne razumiješ Nesi. Ako postoji interes da ljudi ne vise na prvoj godini i odustaju od faksa u golemim postotcima, onda postoji način da se to minimizira. Ljudi su 12 godina studirali po principu "proći ćeš unatoč svemu" po znatno lakšim programima i sada ih se dovede u poziciju da prvi kiks rezultira padom godine studirajući nešto što nikako nisu mogli znati što je u trenutku kada su to upisali. Kultorološki šok je tu jak ako ništa drugo. Da, druge generacije su to učile na vlastitoj koži, iz godine u godinu, iznova i iznova svaka generacija sama za sebe. Ako postoji interes da se poveća prolaznost na način koji neće ugroziti (nego eventualno i postrožiti) već i sada mizerne kriterije, onda I say take it!
Sada se upravo javljaju biseri koji ne znaju što znači što se dešava kada padneš kolokvij! Guess what, ne piše na službenim stranicama :shock: Znači li to da je cijela priča ozbiljnog shvaćanja kolokvija ovisila o učestalosti upozoravanja na predavanjima&vježbama? Kada već nije bilo službenih upozorenja fakulteta na oglasnim pločama & sl?
Ne tvrdim da su brucoši moroni, samo kažem da su prije pola godine sjedili u školskim klupama i da ljudi uporno to pokušavaju zaboraviti samo zato što sada imaju indeks a ne učeničku knjižicu i da dio njih ne može shvatiti da su upali u sustav koji će im već u prosincu objaviti da se imaju kupit doma ako iduće godine neće moć plaćat najam stana :tso:
[quote="vsego"]Zube, pricekajmo rezultate popravnog kolokvija, koji je copy/paste originalnog, uz izmijenjene brojeve i permutirane naredbe u 4. zadatku. 8) Tek ako ovdje bude jako visoka prolaznost, mozemo pricati o simulaciji kolokvija, jer je "originalni" kolokvij bio svojevrsna simulacija za popravni. 8) Ako prolaznost bude niska,... :neznam:[/quote]
:)
Nesi (napisa): | cekaj malo.... zasto se ide sa stavom da su sadasnji studenti manjeg iq-a i nisu u stanju uociti stvari koje su SVI generacijama prije njih uocili - a to je da fax NIJE srednja skola!? |
Zato sto niti jedna "generacija" nije naučila na brucoškoj godini u iole boljim postotcima?
Nesi (napisa): | oprosti, ali takvo pricanje, da sam ja student prve godine sada, bi me vrijedjalo.... |
Sva sreća da nisi
Nesi (napisa): | kako su svi generacijama prije - prije ili kasnije shvatili da fax nije srednja skola, tako ce i ovi....
ne razumijem zasto se dize tolika strka oko svega... |
Ne razumiješ Nesi. Ako postoji interes da ljudi ne vise na prvoj godini i odustaju od faksa u golemim postotcima, onda postoji način da se to minimizira. Ljudi su 12 godina studirali po principu "proći ćeš unatoč svemu" po znatno lakšim programima i sada ih se dovede u poziciju da prvi kiks rezultira padom godine studirajući nešto što nikako nisu mogli znati što je u trenutku kada su to upisali. Kultorološki šok je tu jak ako ništa drugo. Da, druge generacije su to učile na vlastitoj koži, iz godine u godinu, iznova i iznova svaka generacija sama za sebe. Ako postoji interes da se poveća prolaznost na način koji neće ugroziti (nego eventualno i postrožiti) već i sada mizerne kriterije, onda I say take it!
Sada se upravo javljaju biseri koji ne znaju što znači što se dešava kada padneš kolokvij! Guess what, ne piše na službenim stranicama Znači li to da je cijela priča ozbiljnog shvaćanja kolokvija ovisila o učestalosti upozoravanja na predavanjima&vježbama? Kada već nije bilo službenih upozorenja fakulteta na oglasnim pločama & sl?
Ne tvrdim da su brucoši moroni, samo kažem da su prije pola godine sjedili u školskim klupama i da ljudi uporno to pokušavaju zaboraviti samo zato što sada imaju indeks a ne učeničku knjižicu i da dio njih ne može shvatiti da su upali u sustav koji će im već u prosincu objaviti da se imaju kupit doma ako iduće godine neće moć plaćat najam stana
vsego (napisa): | Zube, pricekajmo rezultate popravnog kolokvija, koji je copy/paste originalnog, uz izmijenjene brojeve i permutirane naredbe u 4. zadatku. Tek ako ovdje bude jako visoka prolaznost, mozemo pricati o simulaciji kolokvija, jer je "originalni" kolokvij bio svojevrsna simulacija za popravni. Ako prolaznost bude niska,... |
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
Zadnja promjena: ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE; 15:49 ned, 18. 12. 2005; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 2:43 ned, 18. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]
Ne tvrdim da su brucoši moroni, samo kažem da su prije pola godine sjedili u školskim klupama i da ljudi uporno to pokušavaju zaboraviti samo zato što sada imaju indeks a ne učeničku knjižicu i da dio njih ne može shvatiti da su upali u sustav koji će im već u prosincu objaviti da se imaju kupit doma ako iduće godine neće moć plačat najam stana[/quote]
Kako je jedan profesor rekao (ne sjecam se tocno koji :oops:): "[i]Jedina razlika izmedju fakulteta i srednje skole je ta sto vas na fakultetu smatraju odraslima.[/i]" Dakle, imati index je bitna prekretnica u zivotu i to je krajnji trenutak kada se treba ponasati odgovorno. Ne trazi se od nikoga da se preko noci pocne ponasati odgovorno, ali se ocekuje da se navika odgovornog ponasanja postepeno stjece (kroz kucni odgoj i skolski sustav). Ocekuje se i da je covjek u trenutku upisivanja fakulteta u mogucnosti shvatiti koje obaveze tim upisom prihvaca, da je spreman prema tim obavezama odgovorno se odnositi, te da je spreman prihvatiti posljedice neizvrsavanja tih obaveza.
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): |
Ne tvrdim da su brucoši moroni, samo kažem da su prije pola godine sjedili u školskim klupama i da ljudi uporno to pokušavaju zaboraviti samo zato što sada imaju indeks a ne učeničku knjižicu i da dio njih ne može shvatiti da su upali u sustav koji će im već u prosincu objaviti da se imaju kupit doma ako iduće godine neće moć plačat najam stana |
Kako je jedan profesor rekao (ne sjecam se tocno koji ): "Jedina razlika izmedju fakulteta i srednje skole je ta sto vas na fakultetu smatraju odraslima." Dakle, imati index je bitna prekretnica u zivotu i to je krajnji trenutak kada se treba ponasati odgovorno. Ne trazi se od nikoga da se preko noci pocne ponasati odgovorno, ali se ocekuje da se navika odgovornog ponasanja postepeno stjece (kroz kucni odgoj i skolski sustav). Ocekuje se i da je covjek u trenutku upisivanja fakulteta u mogucnosti shvatiti koje obaveze tim upisom prihvaca, da je spreman prema tim obavezama odgovorno se odnositi, te da je spreman prihvatiti posljedice neizvrsavanja tih obaveza.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 12:11 ned, 18. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"]Kako je jedan profesor rekao (ne sjecam se tocno koji :oops:): "[i]Jedina razlika izmedju fakulteta i srednje skole je ta sto vas na fakultetu smatraju odraslima.[/i]" Dakle, imati index je bitna prekretnica u zivotu i to je krajnji trenutak kada se treba ponasati odgovorno. [u]Ne trazi se od nikoga da se preko noci pocne ponasati odgovorno, ali se ocekuje da se navika odgovornog ponasanja postepeno stjece (kroz kucni odgoj i skolski sustav).[/u] [b]Ocekuje[/b] se i da je covjek u trenutku upisivanja fakulteta u mogucnosti shvatiti koje obaveze tim upisom prihvaca, da je spreman prema tim obavezama odgovorno se odnositi, te da je spreman prihvatiti posljedice neizvrsavanja tih obaveza.[/quote]
Mislim da se u potpunosti slažemo :) Dok smo mi imali godinu dana za napraviti mentalni skok prije no što nas sustav poklopi, brucoši imaju jedva dovoljno vremena za shvatiti radno vrijeme menzi. I dok se načelno slažem sa kombiniranim sistemom "kreativne tenzije" i "kontinuiranog rada", kod budućih bi brucoša (a i ovih naših) ipak trebalo primjenjivati malo više pedagogije i propagande da im se omogući da skok sa knjižice na indeks bude dovoljno brz da ih se što manje satre već u prosincu :?
mdoko (napisa): | Kako je jedan profesor rekao (ne sjecam se tocno koji ): "Jedina razlika izmedju fakulteta i srednje skole je ta sto vas na fakultetu smatraju odraslima." Dakle, imati index je bitna prekretnica u zivotu i to je krajnji trenutak kada se treba ponasati odgovorno. Ne trazi se od nikoga da se preko noci pocne ponasati odgovorno, ali se ocekuje da se navika odgovornog ponasanja postepeno stjece (kroz kucni odgoj i skolski sustav). Ocekuje se i da je covjek u trenutku upisivanja fakulteta u mogucnosti shvatiti koje obaveze tim upisom prihvaca, da je spreman prema tim obavezama odgovorno se odnositi, te da je spreman prihvatiti posljedice neizvrsavanja tih obaveza. |
Mislim da se u potpunosti slažemo Dok smo mi imali godinu dana za napraviti mentalni skok prije no što nas sustav poklopi, brucoši imaju jedva dovoljno vremena za shvatiti radno vrijeme menzi. I dok se načelno slažem sa kombiniranim sistemom "kreativne tenzije" i "kontinuiranog rada", kod budućih bi brucoša (a i ovih naših) ipak trebalo primjenjivati malo više pedagogije i propagande da im se omogući da skok sa knjižice na indeks bude dovoljno brz da ih se što manje satre već u prosincu
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
MKova Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2005. (18:24:38) Postovi: (187)16
Spol:
|
Postano: 14:54 ned, 18. 12. 2005 Naslov: |
|
|
I ja se slažem s vama....
Uglavom ja mogu sve naučiti i nije mi teško raditi, samo se moram prilagoditi tome. U srednjoj sam radio jednim tempom i prolazio... za faks sam znao da ću trebati više učiti i učio sam više nego u srednoj za kolokvije... ali trebalo je prvo popuniti rupe iz srednje, uskladiti se sa tipom nastave na faksu, prilagoditi druge aktivnosti (treninge, hobije itd). Osim toga svi smo si bili (i još jesmo) novi, ne poznajemo se dobro međusobno pa si i teže možemo pomoć ako netko ima problema s određenim dijelom gradiva. Ja sam tip kojem treba vremena da nauči, ali kada nešto naučim onda to i ostane, stoga mislim iako je stari način bio zahtjevniji da bi mi on više odgovarao nego balkanja.
I ja se slažem s vama....
Uglavom ja mogu sve naučiti i nije mi teško raditi, samo se moram prilagoditi tome. U srednjoj sam radio jednim tempom i prolazio... za faks sam znao da ću trebati više učiti i učio sam više nego u srednoj za kolokvije... ali trebalo je prvo popuniti rupe iz srednje, uskladiti se sa tipom nastave na faksu, prilagoditi druge aktivnosti (treninge, hobije itd). Osim toga svi smo si bili (i još jesmo) novi, ne poznajemo se dobro međusobno pa si i teže možemo pomoć ako netko ima problema s određenim dijelom gradiva. Ja sam tip kojem treba vremena da nauči, ali kada nešto naučim onda to i ostane, stoga mislim iako je stari način bio zahtjevniji da bi mi on više odgovarao nego balkanja.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 14:55 ned, 18. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"][quote="mdoko"]Kako je jedan profesor rekao (ne sjecam se tocno koji :oops:): "[i]Jedina razlika izmedju fakulteta i srednje skole je ta sto vas na fakultetu smatraju odraslima.[/i]" Dakle, imati index je bitna prekretnica u zivotu i to je krajnji trenutak kada se treba ponasati odgovorno. [u]Ne trazi se od nikoga da se preko noci pocne ponasati odgovorno, ali se ocekuje da se navika odgovornog ponasanja postepeno stjece (kroz kucni odgoj i skolski sustav).[/u] [b]Ocekuje[/b] se i da je covjek u trenutku upisivanja fakulteta u mogucnosti shvatiti koje obaveze tim upisom prihvaca, da je spreman prema tim obavezama odgovorno se odnositi, te da je spreman prihvatiti posljedice neizvrsavanja tih obaveza.[/quote]
Mislim da se u potpunosti slažemo :) Dok smo mi imali godinu dana za napraviti mentalni skok prije no što nas sustav poklopi, brucoši imaju jedva dovoljno vremena za shvatiti radno vrijeme menzi. I dok se načelno slažem sa kombiniranim sistemom "kreativne tenzije" i "kontinuiranog rada", kod budućih bi brucoša (a i ovih naših) ipak trebalo primjenjivati malo više pedagogije i propagande da im se omogući da skok sa knjižice na indeks bude dovoljno brz da ih se što manje satre već u prosincu :?[/quote]
Mislim da se ipak ne slazete... :? mdoko tvrdi da proces "odrastanja" i preuzimanja odgovornosti treba zavrsiti sa srednjom skolom, a ti tvrdis da treba zapoceti s fakultetom. :)
Btw, ja se nekako slazem s njim... 8)
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | mdoko (napisa): | Kako je jedan profesor rekao (ne sjecam se tocno koji ): "Jedina razlika izmedju fakulteta i srednje skole je ta sto vas na fakultetu smatraju odraslima." Dakle, imati index je bitna prekretnica u zivotu i to je krajnji trenutak kada se treba ponasati odgovorno. Ne trazi se od nikoga da se preko noci pocne ponasati odgovorno, ali se ocekuje da se navika odgovornog ponasanja postepeno stjece (kroz kucni odgoj i skolski sustav). Ocekuje se i da je covjek u trenutku upisivanja fakulteta u mogucnosti shvatiti koje obaveze tim upisom prihvaca, da je spreman prema tim obavezama odgovorno se odnositi, te da je spreman prihvatiti posljedice neizvrsavanja tih obaveza. |
Mislim da se u potpunosti slažemo Dok smo mi imali godinu dana za napraviti mentalni skok prije no što nas sustav poklopi, brucoši imaju jedva dovoljno vremena za shvatiti radno vrijeme menzi. I dok se načelno slažem sa kombiniranim sistemom "kreativne tenzije" i "kontinuiranog rada", kod budućih bi brucoša (a i ovih naših) ipak trebalo primjenjivati malo više pedagogije i propagande da im se omogući da skok sa knjižice na indeks bude dovoljno brz da ih se što manje satre već u prosincu |
Mislim da se ipak ne slazete... mdoko tvrdi da proces "odrastanja" i preuzimanja odgovornosti treba zavrsiti sa srednjom skolom, a ti tvrdis da treba zapoceti s fakultetom.
Btw, ja se nekako slazem s njim...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 15:35 ned, 18. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Mislim da se ipak ne slazete... :? mdoko tvrdi da proces "odrastanja" i preuzimanja odgovornosti treba zavrsiti sa srednjom skolom, a ti tvrdis da treba zapoceti s fakultetom. :)
Btw, ja se nekako slazem s njim... 8)[/quote]
Zapravo 8) ja kazem da proces odrastanja ne prestaje, pa ni sa srednjom školom, te eventualno možemo govoriti o [b]očekivanjima[/b] koja namećemo i [u]njihovu opravdanost jednom kada uzmemo u obzir i ljude, a ne samo upisni list kao parametar[/u].
Pedagoge uče kako da uoče potrebe svojih učenika i uobliče nastavu i izobrazbu u skladu sa time. Drugi je problem što nastavu na PMF-MO-u velikom većinom (vsego included?) ne nose ljudi koji su na ikoji način dobili školovanje u tom smjeru...
...te se i od vas, kao i od brucoša, očekuje da ste sa diplomom od Boga dobili znanja i odgovornosti da tu nastavu vodite i sposobnost da svoje studente formirate u matematičare dok ste vi (asistenti) ipak samo hrpa mladih ljudi koji vole matematiku i nešto o njoj znaju.
Pedagoške i metodičke vještine nikada nisu bile uvjet, a rezultati istraživanja tih sposobnosti nikada nisu bili objavljeni, pa o njima niti ne možemo raspravljati.
[b]Problem koji se nameće[/b] jest da li odgovornost pedagoga prestaje nakon prenesenog gradiva i da li se od nastavnika može (i mora li se?) očekivati da imaju na umu individualne potrebe 80-ak ljudi iz grupe :? Ja kažem da se mora, jer ljudi nisu spremni, a [u]očekuje se da budu spremni skoro godinu dana ranije no što se to očekivalo od ne-baš-spremnih proteklih generacija[/u].
Ja kažem da im treba aktivnije pomoći da shvate gdje su i da to uistinu nije uvijek moguće učiniti u grupi od 80 ljudi, ali da je to problem sa kojim se valja suočiti jer se nešto promjenilo u odnosu na prošlu godinu, te da pristup [i]"uronimo ih u vodu, pa da vidimo koliko će ih naučiti plivati"[/i] nije ispravan ako zastanemo na trenutak i primjetimo sa kime imamo posla.
:tso:
A nemamo posla sa 19-20 godišnjacima sa akademskom godinom i pet ispitnih rokova iza sebe, nego sa 18-19 godišnjacima koji iza sebe imaju srednju školu, tri mjeseca ferija i dva zbunjena prva mjeseca na faksu :(
Studenti donekle mogu pomoći studentima, ali to nije dovoljno.
vsego (napisa): | Mislim da se ipak ne slazete... mdoko tvrdi da proces "odrastanja" i preuzimanja odgovornosti treba zavrsiti sa srednjom skolom, a ti tvrdis da treba zapoceti s fakultetom.
Btw, ja se nekako slazem s njim... |
Zapravo ja kazem da proces odrastanja ne prestaje, pa ni sa srednjom školom, te eventualno možemo govoriti o očekivanjima koja namećemo i njihovu opravdanost jednom kada uzmemo u obzir i ljude, a ne samo upisni list kao parametar.
Pedagoge uče kako da uoče potrebe svojih učenika i uobliče nastavu i izobrazbu u skladu sa time. Drugi je problem što nastavu na PMF-MO-u velikom većinom (vsego included?) ne nose ljudi koji su na ikoji način dobili školovanje u tom smjeru...
...te se i od vas, kao i od brucoša, očekuje da ste sa diplomom od Boga dobili znanja i odgovornosti da tu nastavu vodite i sposobnost da svoje studente formirate u matematičare dok ste vi (asistenti) ipak samo hrpa mladih ljudi koji vole matematiku i nešto o njoj znaju.
Pedagoške i metodičke vještine nikada nisu bile uvjet, a rezultati istraživanja tih sposobnosti nikada nisu bili objavljeni, pa o njima niti ne možemo raspravljati.
Problem koji se nameće jest da li odgovornost pedagoga prestaje nakon prenesenog gradiva i da li se od nastavnika može (i mora li se?) očekivati da imaju na umu individualne potrebe 80-ak ljudi iz grupe Ja kažem da se mora, jer ljudi nisu spremni, a očekuje se da budu spremni skoro godinu dana ranije no što se to očekivalo od ne-baš-spremnih proteklih generacija.
Ja kažem da im treba aktivnije pomoći da shvate gdje su i da to uistinu nije uvijek moguće učiniti u grupi od 80 ljudi, ali da je to problem sa kojim se valja suočiti jer se nešto promjenilo u odnosu na prošlu godinu, te da pristup "uronimo ih u vodu, pa da vidimo koliko će ih naučiti plivati" nije ispravan ako zastanemo na trenutak i primjetimo sa kime imamo posla.
A nemamo posla sa 19-20 godišnjacima sa akademskom godinom i pet ispitnih rokova iza sebe, nego sa 18-19 godišnjacima koji iza sebe imaju srednju školu, tri mjeseca ferija i dva zbunjena prva mjeseca na faksu
Studenti donekle mogu pomoći studentima, ali to nije dovoljno.
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 16:03 ned, 18. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]Ja kažem da im treba aktivnije pomoći...[/quote]
Treba ovo, treba ono,... :roll:
Na stranu sto se ja ne slazem s tobom, jer smatram da bi trebali biti dovoljno odrasli da shvate uporna upozorenja (na vjezbama, predavanjima, Forumu,...), ali probaj ovo "treba" zamijeniti s nekim konkretnim navodima [b]tko[/b] i [b]sto[/b] treba... :)
ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | Ja kažem da im treba aktivnije pomoći... |
Treba ovo, treba ono,...
Na stranu sto se ja ne slazem s tobom, jer smatram da bi trebali biti dovoljno odrasli da shvate uporna upozorenja (na vjezbama, predavanjima, Forumu,...), ali probaj ovo "treba" zamijeniti s nekim konkretnim navodima tko i sto treba...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
ZELENIZUBNAPLANETIDO SADE Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15) Postovi: (54F)16
Lokacija: hm?
|
Postano: 17:45 ned, 18. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"][quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]Ja kažem da im treba aktivnije pomoći...[/quote]
Treba ovo, treba ono,... :roll:[/quote]
Mene si našao za shouldbeism optuživat :PPPP
[quote="vsego"]Na stranu sto se ja ne slazem s tobom, jer smatram da bi trebali biti dovoljno odrasli da shvate uporna upozorenja (na vjezbama, predavanjima, Forumu,...), ali probaj ovo "treba" zamijeniti s nekim konkretnim navodima [b]tko[/b] i [b]sto[/b] treba... :)[/quote]
Ajmo ovako:
[list]1) Uvesti obavezu polaganja pepsi kolegija za ljude koje se prvi puta prima u neko nastavno zvanje. Za ostale, organizirati barem seriju seminara&radionica na kojima će se neki pojmovi "profesionalno" formulirati i rastrančirati. Više-manje svi poslodavci daju mega prednosti u zapošljavanju ljudima koji su pohodili nekakve "human skills" seminare&radionice i itekako priznaju njihovu vrijednost, nema razloga da fakulteti budu iznimke?
2) Službeno _oglasiti_ osnovne uvjete studiranja (kraća verzija for dummies) koja će biti objavljena na websajtu ([u]zasad niti ne piše da se pada godinu ako se padne kolokvij[/u]) i oglasnim pločama, i to važni djelovi napisani "velikim prijateljskim slovima" :lol: Budućim brucošima na uvodnom predavanju, pride, podijeliti primjerak pravila studiranja na kojima piše što se dešava kada padneš kolokvij, ako ništa drugo. Stariji studenti (SZ-PMF-MO, Ćumez, ...) mogu&žele pomoći kampanjom mind-flashing plakatima za iduće brucoše tri tjedna prije prvih midtermova.
3) Naći svaku priliku naglasiti indirektne poslijedice ne pisanja sam-svojih zadaća. Eventualno, rangirati ljude po rezultatima prvog kolokvija i raditi dvije-tri grupe zadaća (preveć posla? :-k)
4) Ne baciti ljude u vodu i pustit ih da tonu, nego preuzeti aktivan interes u ne samo prenošenje znanja, nego i motivaciju sa kojom studenti prilaze obavezama kolegija. Neke stvari si ljudi ne bi smjeli dopuštati nakon godinu dana studija, ali nakon dva mjeseca su još uvijek jako izgubljeni, ne znaju svoja prava niti svoje obaveze i treba im pomoć. Naročito, ta "pomoć" ne mora značiti degradiranje nastavnika u tetu u vrtiću, dovoljno je preuzeti aktivni interes u onaj dio ljudi koji nisu emotivno&iskustveno spremni za studij po balkanji, ali posjeduju potencijal i pomoći im koliko god jedan matematičar može pomoći skupini od 80 teenagera :?
5) Objaviti rezultate evaluacije & zadovoljstva nastavom. Nema potrebe za javnim sotoniziranjem loših nastavnika, ali zaključci ankete i generalne statistike mogu (u biti, moraju, al dobro) biti objavljene.
6) Smanjiti upisne kvote.
7) sigurno ima i 7, al se trenutno nemerem sjetit. Možda bi bolonjci imali više toga za reći :)[/list:u]
vsego (napisa): | ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa): | Ja kažem da im treba aktivnije pomoći... |
Treba ovo, treba ono,... |
Mene si našao za shouldbeism optuživat
vsego (napisa): | Na stranu sto se ja ne slazem s tobom, jer smatram da bi trebali biti dovoljno odrasli da shvate uporna upozorenja (na vjezbama, predavanjima, Forumu,...), ali probaj ovo "treba" zamijeniti s nekim konkretnim navodima tko i sto treba... |
Ajmo ovako:
1) Uvesti obavezu polaganja pepsi kolegija za ljude koje se prvi puta prima u neko nastavno zvanje. Za ostale, organizirati barem seriju seminara&radionica na kojima će se neki pojmovi "profesionalno" formulirati i rastrančirati. Više-manje svi poslodavci daju mega prednosti u zapošljavanju ljudima koji su pohodili nekakve "human skills" seminare&radionice i itekako priznaju njihovu vrijednost, nema razloga da fakulteti budu iznimke?
2) Službeno _oglasiti_ osnovne uvjete studiranja (kraća verzija for dummies) koja će biti objavljena na websajtu (zasad niti ne piše da se pada godinu ako se padne kolokvij) i oglasnim pločama, i to važni djelovi napisani "velikim prijateljskim slovima" Budućim brucošima na uvodnom predavanju, pride, podijeliti primjerak pravila studiranja na kojima piše što se dešava kada padneš kolokvij, ako ništa drugo. Stariji studenti (SZ-PMF-MO, Ćumez, ...) mogu&žele pomoći kampanjom mind-flashing plakatima za iduće brucoše tri tjedna prije prvih midtermova.
3) Naći svaku priliku naglasiti indirektne poslijedice ne pisanja sam-svojih zadaća. Eventualno, rangirati ljude po rezultatima prvog kolokvija i raditi dvije-tri grupe zadaća (preveć posla? )
4) Ne baciti ljude u vodu i pustit ih da tonu, nego preuzeti aktivan interes u ne samo prenošenje znanja, nego i motivaciju sa kojom studenti prilaze obavezama kolegija. Neke stvari si ljudi ne bi smjeli dopuštati nakon godinu dana studija, ali nakon dva mjeseca su još uvijek jako izgubljeni, ne znaju svoja prava niti svoje obaveze i treba im pomoć. Naročito, ta "pomoć" ne mora značiti degradiranje nastavnika u tetu u vrtiću, dovoljno je preuzeti aktivni interes u onaj dio ljudi koji nisu emotivno&iskustveno spremni za studij po balkanji, ali posjeduju potencijal i pomoći im koliko god jedan matematičar može pomoći skupini od 80 teenagera
5) Objaviti rezultate evaluacije & zadovoljstva nastavom. Nema potrebe za javnim sotoniziranjem loših nastavnika, ali zaključci ankete i generalne statistike mogu (u biti, moraju, al dobro) biti objavljene.
6) Smanjiti upisne kvote.
7) sigurno ima i 7, al se trenutno nemerem sjetit. Možda bi bolonjci imali više toga za reći
_________________
Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk
|
|
[Vrh] |
|
Anđelčić Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 05. 2005. (16:57:50) Postovi: (201)16
|
|
[Vrh] |
|
|