Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
koryanshea Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 10. 2003. (23:50:23) Postovi: (442)16
Spol: 
Lokacija: Bebop (converted interplanetary trawler)
|
Postano: 10:02 čet, 19. 1. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="Iki"]Dok bi buraz prica da ona za usmeni iz Matana1 je trebal znati 3 definicije. Jedna od te 3 je bila definicija limesa. Ostale dvije zaboravih jer sam ostal sokiran. Vazan predmet, a na usmenom te ne pitaju prakticki nista[/quote]
ovo ti ovisi kod kojeg si profesora, barem prema rijecima moje prijateljice. ona je trebala ic na usmeni kod nekog opakog profesora kod kojeg trebas sve znat kao pjesmicu, ali je on slucajno bio na putu bas kad je ona polagala i uletila je kod nekog profesora kod kojeg se vise cakula nego ispituje i tako je prosla.
Iki (napisa): | Dok bi buraz prica da ona za usmeni iz Matana1 je trebal znati 3 definicije. Jedna od te 3 je bila definicija limesa. Ostale dvije zaboravih jer sam ostal sokiran. Vazan predmet, a na usmenom te ne pitaju prakticki nista |
ovo ti ovisi kod kojeg si profesora, barem prema rijecima moje prijateljice. ona je trebala ic na usmeni kod nekog opakog profesora kod kojeg trebas sve znat kao pjesmicu, ali je on slucajno bio na putu bas kad je ona polagala i uletila je kod nekog profesora kod kojeg se vise cakula nego ispituje i tako je prosla.
_________________  "Download the files to a non-networked, firewalled computer."
- Dr. Elizabeth Weir
|
|
[Vrh] |
|
anamari Forumaš(ica)

Pridružen/a: 31. 03. 2003. (13:05:12) Postovi: (E1)16
Spol: 
Lokacija: Here, there, everywhere...
|
Postano: 10:47 čet, 19. 1. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="Iki"]Ovo par cinjenica koje stoje. Buraz mi je na FER i usporedivali smo neke ispite
Npr. Analiza1 kod nas i njihov Matan1
Veoma slicni kolegiji, ali razlika u usmenom je velika. Dok prof. kod nas (kao i u svim analizama) te trazi da znas definiciju, pa do kojeg teorema smo onda dosli, jel znate dokazat, koju lemu smo iskoristili u dokazu....
Dok bi buraz prica da ona za usmeni iz Matana1 je trebal znati 3 definicije. Jedna od te 3 je bila definicija limesa. Ostale dvije zaboravih jer sam ostal sokiran. Vazan predmet, a na usmenom te ne pitaju prakticki nista[/quote]
Vazan je nama, posebno teoretski dio, ali je pitanje koliko je bitno ferovcima da znaju tocnu definiciju limesa, derivacije ili integrala. Mi studiramo matematiku i trebamo znati i kuziti matematiku vise nego bilo koji drugi student. Drugi fakulteti, tehnicki i prorodni, [b]koriste[/b] matematiku u neke druge svrhe. Mislim da je vaznije da neki ferovac zna derivirat, integrirat ili naci neki limes, a prepostavljam da to uce na vjezbama i polazu na pismenom, nego egzaktno reproducirat definiciju,.
Inace, cini mi se da se na FER-u i inace vise paznje polaze na prakticni rad. To mi i nije tako lose, i mislim da ne bi vise prakse falilo ni nasem faksu (uz napomenu da je mozda uvedeno vise prakse po novom programu, a ja sam vec stara pa ne znam ) :wink: . Mislim, s godinama sam ja stvarno zavoljela nase teoreme i definicije, i svaki spomen neceg prakticnog matematickog mi je dosadan (osim kad je u pitanju programiranje), no mislim da bih se po tom pitanju trebala reformirat.
Uglavnom, FEr ima svoje prednosti i mane, kao i Matematika koja je meni najdraza na svijetu i ne bi nista drugo studirala. Mislim da antagonizam (u kojem i ja ponekad sudjelujem s bliskim prijateljima :oops: ) potjece iz zelje oba fakulteta da budu najbolji, a neka podrucja interesa nam se poklapaju i tako nastaje fight. :duel:
Iki (napisa): | Ovo par cinjenica koje stoje. Buraz mi je na FER i usporedivali smo neke ispite
Npr. Analiza1 kod nas i njihov Matan1
Veoma slicni kolegiji, ali razlika u usmenom je velika. Dok prof. kod nas (kao i u svim analizama) te trazi da znas definiciju, pa do kojeg teorema smo onda dosli, jel znate dokazat, koju lemu smo iskoristili u dokazu....
Dok bi buraz prica da ona za usmeni iz Matana1 je trebal znati 3 definicije. Jedna od te 3 je bila definicija limesa. Ostale dvije zaboravih jer sam ostal sokiran. Vazan predmet, a na usmenom te ne pitaju prakticki nista |
Vazan je nama, posebno teoretski dio, ali je pitanje koliko je bitno ferovcima da znaju tocnu definiciju limesa, derivacije ili integrala. Mi studiramo matematiku i trebamo znati i kuziti matematiku vise nego bilo koji drugi student. Drugi fakulteti, tehnicki i prorodni, koriste matematiku u neke druge svrhe. Mislim da je vaznije da neki ferovac zna derivirat, integrirat ili naci neki limes, a prepostavljam da to uce na vjezbama i polazu na pismenom, nego egzaktno reproducirat definiciju,.
Inace, cini mi se da se na FER-u i inace vise paznje polaze na prakticni rad. To mi i nije tako lose, i mislim da ne bi vise prakse falilo ni nasem faksu (uz napomenu da je mozda uvedeno vise prakse po novom programu, a ja sam vec stara pa ne znam ) . Mislim, s godinama sam ja stvarno zavoljela nase teoreme i definicije, i svaki spomen neceg prakticnog matematickog mi je dosadan (osim kad je u pitanju programiranje), no mislim da bih se po tom pitanju trebala reformirat.
Uglavnom, FEr ima svoje prednosti i mane, kao i Matematika koja je meni najdraza na svijetu i ne bi nista drugo studirala. Mislim da antagonizam (u kojem i ja ponekad sudjelujem s bliskim prijateljima ) potjece iz zelje oba fakulteta da budu najbolji, a neka podrucja interesa nam se poklapaju i tako nastaje fight.
_________________
STOP nasilju medu zivotinjama!
|
|
[Vrh] |
|
Iki Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 08. 2003. (22:43:04) Postovi: (AA)16
Spol: 
Lokacija: Drzim se susedovog plota
|
Postano: 11:35 čet, 19. 1. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="anamari"]
Vazan je nama, posebno teoretski dio, ali je pitanje koliko je bitno ferovcima da znaju tocnu definiciju limesa, derivacije ili integrala.
[/quote]
To sve stoji, ali onda ne vidim svrhu predavanja kod njih. Jer sve te definicije koje su ti potrebne za zadatke se naprave na vjezbama.
Kaj se tice prakticnog, tu se slazem da bi nasem faksu vise toga trebalo. Evo meni je super bio kolegij UNM jer seu se razmatrali problemi (npr. problem nultocke) i onda metode kako rjesiti taj problem
anamari (napisa): |
Vazan je nama, posebno teoretski dio, ali je pitanje koliko je bitno ferovcima da znaju tocnu definiciju limesa, derivacije ili integrala.
|
To sve stoji, ali onda ne vidim svrhu predavanja kod njih. Jer sve te definicije koje su ti potrebne za zadatke se naprave na vjezbama.
Kaj se tice prakticnog, tu se slazem da bi nasem faksu vise toga trebalo. Evo meni je super bio kolegij UNM jer seu se razmatrali problemi (npr. problem nultocke) i onda metode kako rjesiti taj problem
_________________ Idu dva vektora ulicom jedan padne i skalarni produkt je nula.
|
|
[Vrh] |
|
anamari Forumaš(ica)

Pridružen/a: 31. 03. 2003. (13:05:12) Postovi: (E1)16
Spol: 
Lokacija: Here, there, everywhere...
|
Postano: 11:58 čet, 19. 1. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="Iki"]Kaj se tice prakticnog, tu se slazem da bi nasem faksu vise toga trebalo. Evo meni je super bio kolegij UNM jer seu se razmatrali problemi (npr. problem nultocke) i onda metode kako rjesiti taj problem[/quote]
Vrlo rijetko nastavnici daju konkretne primjere iz stvarnog svijeta za cije se rjesavanje koriste matematicke metode. Bolji primjer bi mozda bio ODJ gdje smo s prof. Cizmesijom rjesavali zadatak iz biologije uz pomoc diferencijalne jednadzbe (ne sjecam se tocno, bilo je nesto o listovima).
Ili, npr. Steelov seminar iz Uvoda u optimizaciju. Otprilike ukratko ide ovako: 5 prijatelja putuje na more autom, ako svaki od njih vozi brzinom tom i tom, s obzirom da auto potrosi toliko i toliko litara benzina, koji je najbolji raspored voznje? I onda je to rijesio uz pomoc linearnog programiranja. To je meni stvarno prakticno. :idea:
No, svakako prvo treba znati teoriju. Ipak smo mi matematicari. 8)
Iki (napisa): | Kaj se tice prakticnog, tu se slazem da bi nasem faksu vise toga trebalo. Evo meni je super bio kolegij UNM jer seu se razmatrali problemi (npr. problem nultocke) i onda metode kako rjesiti taj problem |
Vrlo rijetko nastavnici daju konkretne primjere iz stvarnog svijeta za cije se rjesavanje koriste matematicke metode. Bolji primjer bi mozda bio ODJ gdje smo s prof. Cizmesijom rjesavali zadatak iz biologije uz pomoc diferencijalne jednadzbe (ne sjecam se tocno, bilo je nesto o listovima).
Ili, npr. Steelov seminar iz Uvoda u optimizaciju. Otprilike ukratko ide ovako: 5 prijatelja putuje na more autom, ako svaki od njih vozi brzinom tom i tom, s obzirom da auto potrosi toliko i toliko litara benzina, koji je najbolji raspored voznje? I onda je to rijesio uz pomoc linearnog programiranja. To je meni stvarno prakticno.
No, svakako prvo treba znati teoriju. Ipak smo mi matematicari.
_________________
STOP nasilju medu zivotinjama!
|
|
[Vrh] |
|
Void Forumaš(ica)

Pridružen/a: 14. 11. 2002. (18:08:22) Postovi: (FA)16
|
Postano: 18:53 čet, 19. 1. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="anamari"]
Vazan je nama, posebno teoretski dio, ali je pitanje koliko je bitno ferovcima da znaju tocnu definiciju limesa, derivacije ili integrala.
[/quote]
Ovdje je najveci problem u tome sto se nase matematicke analize 1, 2 i 4 (ako se ne varam) priznaju ferovcima koji se prebace na matematiku ili studiraju paralelno, a polozili su matan 1, 2, 3 (imaju ih samo tri).
Kako priznati nekom analizu 1 kad ta osoba ne zna definiciju limesa ili integrala? A da ne spominjem to da oni de facto ne znaju dokazati skoro nijedan teorem.
Slicno vrijedi i za neke druge matematicke kolegije koji se priznaju (to jest, priznavali su se prije bolonje - ne znam kako je sad) ferovcima.
anamari (napisa): |
Vazan je nama, posebno teoretski dio, ali je pitanje koliko je bitno ferovcima da znaju tocnu definiciju limesa, derivacije ili integrala.
|
Ovdje je najveci problem u tome sto se nase matematicke analize 1, 2 i 4 (ako se ne varam) priznaju ferovcima koji se prebace na matematiku ili studiraju paralelno, a polozili su matan 1, 2, 3 (imaju ih samo tri).
Kako priznati nekom analizu 1 kad ta osoba ne zna definiciju limesa ili integrala? A da ne spominjem to da oni de facto ne znaju dokazati skoro nijedan teorem.
Slicno vrijedi i za neke druge matematicke kolegije koji se priznaju (to jest, priznavali su se prije bolonje - ne znam kako je sad) ferovcima.
|
|
[Vrh] |
|
|