Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
Postano: 15:39 ned, 5. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="SickJedi"]
Progledas kroz prste svima. Pustis sve da upisu sve kolegije iz drugog semestra, pustis ih da predaju zadace i izlaze na kolokvije. Organiziras tokom semestra jos jedan "veliki" kolokvij za svaki kolokvij iz prvog semestra. Jos jedan rok usmenih u 4 i 6. mjesecu i dodas joj koji rok za kolegije drugog semestra u 8. i 9. mjesecu.[/quote]
To onda nije progledavanje kroz prste, nego sastavljanje novih pravila.[/quote]
Ako svi napisu molbu i svima ju odobris, onda si samo progledao kroz prste, a nisi mjenjao pravila.
[quote][quote]
Tak i tak nismo u stanju drzat pravu bolonju. Kad se vec dijelovi toga krse zast ne i nastaviti u revijalnom tonu?[/quote]
Ne mozemo se tako igrat! Nitko jos nema "pravu" Bolognu, nego se ona postepeno implementira u fazama, ako se napravi prerevijalno nece se moci verificirati program (to radi medjunarodno tijelo), odnosno ne bi se postiglo ono sto se zeli, a to je da diplome unutar Evrope budu prenosive iz jedne drzave u drugu bez nostrifikacije i slicnih gluposti.[/quote]
Nece svjet propast ako nam se ne verificira program ove godine ili sljedece godine. Sve je napravljeno previse "odjednom". Meni se cini da su faze krivo postavljene. Da se prvo doslo do toga da se grupe stvarno sastoje od 30 ljudi mislim da se ovakve rasprave najvjerojatnije ne bi vodile.
mdoko (napisa): | SickJedi (napisa): |
Progledas kroz prste svima. Pustis sve da upisu sve kolegije iz drugog semestra, pustis ih da predaju zadace i izlaze na kolokvije. Organiziras tokom semestra jos jedan "veliki" kolokvij za svaki kolokvij iz prvog semestra. Jos jedan rok usmenih u 4 i 6. mjesecu i dodas joj koji rok za kolegije drugog semestra u 8. i 9. mjesecu. |
To onda nije progledavanje kroz prste, nego sastavljanje novih pravila. |
Ako svi napisu molbu i svima ju odobris, onda si samo progledao kroz prste, a nisi mjenjao pravila.
Citat: | Citat: |
Tak i tak nismo u stanju drzat pravu bolonju. Kad se vec dijelovi toga krse zast ne i nastaviti u revijalnom tonu? |
Ne mozemo se tako igrat! Nitko jos nema "pravu" Bolognu, nego se ona postepeno implementira u fazama, ako se napravi prerevijalno nece se moci verificirati program (to radi medjunarodno tijelo), odnosno ne bi se postiglo ono sto se zeli, a to je da diplome unutar Evrope budu prenosive iz jedne drzave u drugu bez nostrifikacije i slicnih gluposti. |
Nece svjet propast ako nam se ne verificira program ove godine ili sljedece godine. Sve je napravljeno previse "odjednom". Meni se cini da su faze krivo postavljene. Da se prvo doslo do toga da se grupe stvarno sastoje od 30 ljudi mislim da se ovakve rasprave najvjerojatnije ne bi vodile.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 15:51 ned, 5. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="SickJedi"]Ako svi napisu molbu i svima ju odobris, onda si samo progledao kroz prste, a nisi mjenjao pravila.[/quote]
Sto ostavlja velik broj studenata (protiv kojeg se bas ti bunis)... :?
[quote="SickJedi"]Nece svjet propast ako nam se ne verificira program ove godine ili sljedece godine. Sve je napravljeno previse "odjednom".[/quote]
Fakulteti su godinama odgadjali "Bolonjizaciju", dok prosle godine nije dosla odredba da se u to mora ici. :( Detalje ne znam; mislim da su vasi predstavnici upuceniji... :|
[quote="SickJedi"]Da se prvo doslo do toga da se grupe stvarno sastoje od 30 ljudi mislim da se ovakve rasprave najvjerojatnije ne bi vodile.[/quote]
A sto mdoko predlaze ako ne bas to? :roll:
Moje grupe su 90ak studenata. :shock: Sad eliminiraj onih 75% koje on spominje i dobio si 20-25 studenata. :D
Ja zastupam granicu od 150 brucosa na inz. smjeru, no prilicno sam siguran da Fakultet nema sluha za to. :(
SickJedi (napisa): | Ako svi napisu molbu i svima ju odobris, onda si samo progledao kroz prste, a nisi mjenjao pravila. |
Sto ostavlja velik broj studenata (protiv kojeg se bas ti bunis)...
SickJedi (napisa): | Nece svjet propast ako nam se ne verificira program ove godine ili sljedece godine. Sve je napravljeno previse "odjednom". |
Fakulteti su godinama odgadjali "Bolonjizaciju", dok prosle godine nije dosla odredba da se u to mora ici. Detalje ne znam; mislim da su vasi predstavnici upuceniji...
SickJedi (napisa): | Da se prvo doslo do toga da se grupe stvarno sastoje od 30 ljudi mislim da se ovakve rasprave najvjerojatnije ne bi vodile. |
A sto mdoko predlaze ako ne bas to?
Moje grupe su 90ak studenata. Sad eliminiraj onih 75% koje on spominje i dobio si 20-25 studenata.
Ja zastupam granicu od 150 brucosa na inz. smjeru, no prilicno sam siguran da Fakultet nema sluha za to.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
anamari Forumaš(ica)

Pridružen/a: 31. 03. 2003. (13:05:12) Postovi: (E1)16
Spol: 
Lokacija: Here, there, everywhere...
|
Postano: 15:56 ned, 5. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]
Zasto ne i razlozima upisivanja? :-k Matematika ima reputaciju faxa koji upises (zbog studentskih prava) ako ne uspijes upasti tamo gdje zelis. :( Ogromna vecina takvih "odustane", tj. nagodinu upise nesto drugo. :?
[/quote]
Pa zasto ima takvu reputaciju? Iako, ja mislim da vise nema, od kada se provode prijemni za sve.
[quote="vsego"]
Sa smanjenim kriterijima. :| Mozda je na prof. smjeru to stvarno trebalo, jer ne mora srednjoskolski profesor znati sve zackuljice teorije, ali to nije recept koji bih odobravao na inz. smjeru. :? A tocno to se provodi i na tom smjeru. :(
[/quote]
Pa ja mislim da je kriterije trebalo smanjiti za sve. Koliko nisko, to ja ne znam procijeniti, niti znam sto danas uce brucosi. Na mojoj prvoj godini, upisalo nas se 400. Od toga je nas 30 proslo na drugu godinu bez pada, a do apsolventure nas je doslo 25 bez pada godine. Prije nego povuces argument o upisivanju na matematiku zbog prava, ja moram reci: meni takva prolaznost nije normalna. I mislim da nije bio problem u studentima (to se ponavljalo iz generacije u generaciju). Gradivo se moralo olaksati jer je bilo pretesko za prosjecnog osamnaestogodisnjaka iz prosjecne srednje skole zainteresiranog za studiranje matematike. I evo nas 5 i pol godina kasnije, a iz moje je generacije diplomiralo 10-ak ljudi (jos ce ih puno diplomirati, ali s obzirom da faks traje 4 godine, broj je premali). Prolaznost se treba povecati olaksanjem gradiva, poboljsanjem programa, poboljsanjem uvjeta rada u ucionici. Smanjiti upisnu kvotu na 30, pa onda reci da je prolaznost 100% - meni to nije rjesenje. Koliko ce se studij olaksati, ponavljam, na to pitanje ja ne znam odgovoriti.
Evo, koliko sam shvatila Matematika sada upisuje 300 ljudi godisnje. U zadnjih godinu dana diplomiralo ih je 100. Svi su zaposleni. Dakle, broj matematicara potrebnih drzavi je veci od 100. Oni moraju biti kvalitetni. Ne smiju biti prekvalitetni - to je rasipanje, niti smiju biti nedovoljno kvalitetni - to je opet rasipanje.
vsego (napisa): |
Zasto ne i razlozima upisivanja? Matematika ima reputaciju faxa koji upises (zbog studentskih prava) ako ne uspijes upasti tamo gdje zelis. Ogromna vecina takvih "odustane", tj. nagodinu upise nesto drugo.
|
Pa zasto ima takvu reputaciju? Iako, ja mislim da vise nema, od kada se provode prijemni za sve.
vsego (napisa): |
Sa smanjenim kriterijima. Mozda je na prof. smjeru to stvarno trebalo, jer ne mora srednjoskolski profesor znati sve zackuljice teorije, ali to nije recept koji bih odobravao na inz. smjeru. A tocno to se provodi i na tom smjeru.
|
Pa ja mislim da je kriterije trebalo smanjiti za sve. Koliko nisko, to ja ne znam procijeniti, niti znam sto danas uce brucosi. Na mojoj prvoj godini, upisalo nas se 400. Od toga je nas 30 proslo na drugu godinu bez pada, a do apsolventure nas je doslo 25 bez pada godine. Prije nego povuces argument o upisivanju na matematiku zbog prava, ja moram reci: meni takva prolaznost nije normalna. I mislim da nije bio problem u studentima (to se ponavljalo iz generacije u generaciju). Gradivo se moralo olaksati jer je bilo pretesko za prosjecnog osamnaestogodisnjaka iz prosjecne srednje skole zainteresiranog za studiranje matematike. I evo nas 5 i pol godina kasnije, a iz moje je generacije diplomiralo 10-ak ljudi (jos ce ih puno diplomirati, ali s obzirom da faks traje 4 godine, broj je premali). Prolaznost se treba povecati olaksanjem gradiva, poboljsanjem programa, poboljsanjem uvjeta rada u ucionici. Smanjiti upisnu kvotu na 30, pa onda reci da je prolaznost 100% - meni to nije rjesenje. Koliko ce se studij olaksati, ponavljam, na to pitanje ja ne znam odgovoriti.
Evo, koliko sam shvatila Matematika sada upisuje 300 ljudi godisnje. U zadnjih godinu dana diplomiralo ih je 100. Svi su zaposleni. Dakle, broj matematicara potrebnih drzavi je veci od 100. Oni moraju biti kvalitetni. Ne smiju biti prekvalitetni - to je rasipanje, niti smiju biti nedovoljno kvalitetni - to je opet rasipanje.
_________________
STOP nasilju medu zivotinjama!
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 16:27 ned, 5. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="anamari"][quote="vsego"]Zasto ne i razlozima upisivanja? :-k Matematika ima reputaciju faxa koji upises (zbog studentskih prava) ako ne uspijes upasti tamo gdje zelis. :( Ogromna vecina takvih "odustane", tj. nagodinu upise nesto drugo. :?[/quote]
Pa zasto ima takvu reputaciju? Iako, ja mislim da vise nema, od kada se provode prijemni za sve.[/quote]
Teskog li prijemnog... :lol: Pazi, zadaci su trivijalni, a prag nesto sitno... :(
[quote="anamari"]Pa ja mislim da je kriterije trebalo smanjiti za sve. Koliko nisko, to ja ne znam procijeniti, niti znam sto danas uce brucosi. Na mojoj prvoj godini, upisalo nas se 400. Od toga je nas 30 proslo na drugu godinu bez pada, a do apsolventure nas je doslo 25 bez pada godine.[/quote]
U nase doba su programi mnogih kolegija bili nekvalitetni i to se, srecom, ispravilo (djelomicno). :/ Recimo, ja sam na prvoj godini znao sve one zackuljice o monoidima, grupoidima i polugrupama, dok mi je mnozenje matrica predstavljalo podvig do trece/cetvrte godine studija. :shock: Da sam ista suvislo znao napraviti s matricama... nisam. :( Ponesto tog (ne)znanja sam krpao i nakon diplome. :shock:
[quote="anamari"]Prije nego povuces argument o upisivanju na matematiku zbog prava, ja moram reci: meni takva prolaznost nije normalna. I mislim da nije bio problem u studentima (to se ponavljalo iz generacije u generaciju). Gradivo se moralo olaksati jer je bilo pretesko za prosjecnog osamnaestogodisnjaka iz prosjecne srednje skole zainteresiranog za studiranje matematike. I evo nas 5 i pol godina kasnije, a iz moje je generacije diplomiralo 10-ak ljudi (jos ce ih puno diplomirati, ali s obzirom da faks traje 4 godine, broj je premali). Prolaznost se treba povecati olaksanjem gradiva, poboljsanjem programa, poboljsanjem uvjeta rada u ucionici. Smanjiti upisnu kvotu na 30, pa onda reci da je prolaznost 100% - meni to nije rjesenje. Koliko ce se studij olaksati, ponavljam, na to pitanje ja ne znam odgovoriti.[/quote]
Nemojmo pricati u proslosti. :| Gradivo [b]JE[/b] olaksano, "prolaznost" (nekakva) kolokvija se drzi do 150. mjesta prijemnog ispita, plus jedna "oaza" oko 170. mjesta (pricam napamet, ali tu je negdje). :?
I opet se prigovara da je sve pretesko, neizvedivo,... :( I na Vijecu se prozivaju kolegiji koji nisu ostvaril 75% prolaznosti (od recenih 300 upisanih + ne-znam-koliko "starih" studenata) i to od ljudi koji sami priznaju da skolegijima nemaju veze i da nisu vidjeli kolokvije kolegija kojima prigovaraju. :evil:
Ja vucem dva argumenta za smanjenje kvote, a oba gravitiraju oko 150 studenata:
1. ove statistike koje sam spomenuo 8)
2. imamo po 5 grupa po kolegijima (UuR i C, kao vjecne crne ovce [ :evil: ], imaju 4); 30 studenata po grupi, 5 grupa :arrow: 150 studenata (ne racunajuci "stare" studente) 8)
Sve skupa zato jer ja [b]zelim[/b] da studenti mogu raditi, a ne da mi prvih 2-3 tjedna sjede po stolcima pokraj klupa i pisu u krilu, dok ne shvate da treba polako odustajati od dolazenja na vjezbe i predavanja. :evil: I zato je brojka od 260 (mislim da je kvota inzenjera spustena na toliko) gotovo dvostruko prevelika! :roll:
Takodjer, zasto bi svi morali moci zavrsiti ovaj fakultet? :-k Postoji granica iznad koje ne mozemo ici bez poklanjanja diploma. :prodike: Mozda je moja procjena od 150 pogresna, ali 300 (ili 260) je ocit promasaj i to se iznova pokazuje svake godine... :roll:
[quote="anamari"]Evo, koliko sam shvatila Matematika sada upisuje 300 ljudi godisnje. U zadnjih godinu dana diplomiralo ih je 100. Svi su zaposleni. Dakle, broj matematicara potrebnih drzavi je veci od 100. Oni moraju biti kvalitetni. Ne smiju biti prekvalitetni - to je rasipanje, niti smiju biti nedovoljno kvalitetni - to je opet rasipanje.[/quote]
Slazem se, s naglaskom na ovom zadnjem. 8)
anamari (napisa): | vsego (napisa): | Zasto ne i razlozima upisivanja? Matematika ima reputaciju faxa koji upises (zbog studentskih prava) ako ne uspijes upasti tamo gdje zelis. Ogromna vecina takvih "odustane", tj. nagodinu upise nesto drugo.  |
Pa zasto ima takvu reputaciju? Iako, ja mislim da vise nema, od kada se provode prijemni za sve. |
Teskog li prijemnog... Pazi, zadaci su trivijalni, a prag nesto sitno...
anamari (napisa): | Pa ja mislim da je kriterije trebalo smanjiti za sve. Koliko nisko, to ja ne znam procijeniti, niti znam sto danas uce brucosi. Na mojoj prvoj godini, upisalo nas se 400. Od toga je nas 30 proslo na drugu godinu bez pada, a do apsolventure nas je doslo 25 bez pada godine. |
U nase doba su programi mnogih kolegija bili nekvalitetni i to se, srecom, ispravilo (djelomicno). Recimo, ja sam na prvoj godini znao sve one zackuljice o monoidima, grupoidima i polugrupama, dok mi je mnozenje matrica predstavljalo podvig do trece/cetvrte godine studija. Da sam ista suvislo znao napraviti s matricama... nisam. Ponesto tog (ne)znanja sam krpao i nakon diplome.
anamari (napisa): | Prije nego povuces argument o upisivanju na matematiku zbog prava, ja moram reci: meni takva prolaznost nije normalna. I mislim da nije bio problem u studentima (to se ponavljalo iz generacije u generaciju). Gradivo se moralo olaksati jer je bilo pretesko za prosjecnog osamnaestogodisnjaka iz prosjecne srednje skole zainteresiranog za studiranje matematike. I evo nas 5 i pol godina kasnije, a iz moje je generacije diplomiralo 10-ak ljudi (jos ce ih puno diplomirati, ali s obzirom da faks traje 4 godine, broj je premali). Prolaznost se treba povecati olaksanjem gradiva, poboljsanjem programa, poboljsanjem uvjeta rada u ucionici. Smanjiti upisnu kvotu na 30, pa onda reci da je prolaznost 100% - meni to nije rjesenje. Koliko ce se studij olaksati, ponavljam, na to pitanje ja ne znam odgovoriti. |
Nemojmo pricati u proslosti. Gradivo JE olaksano, "prolaznost" (nekakva) kolokvija se drzi do 150. mjesta prijemnog ispita, plus jedna "oaza" oko 170. mjesta (pricam napamet, ali tu je negdje).
I opet se prigovara da je sve pretesko, neizvedivo,... I na Vijecu se prozivaju kolegiji koji nisu ostvaril 75% prolaznosti (od recenih 300 upisanih + ne-znam-koliko "starih" studenata) i to od ljudi koji sami priznaju da skolegijima nemaju veze i da nisu vidjeli kolokvije kolegija kojima prigovaraju.
Ja vucem dva argumenta za smanjenje kvote, a oba gravitiraju oko 150 studenata:
1. ove statistike koje sam spomenuo
2. imamo po 5 grupa po kolegijima (UuR i C, kao vjecne crne ovce [ ], imaju 4); 30 studenata po grupi, 5 grupa 150 studenata (ne racunajuci "stare" studente)
Sve skupa zato jer ja zelim da studenti mogu raditi, a ne da mi prvih 2-3 tjedna sjede po stolcima pokraj klupa i pisu u krilu, dok ne shvate da treba polako odustajati od dolazenja na vjezbe i predavanja. I zato je brojka od 260 (mislim da je kvota inzenjera spustena na toliko) gotovo dvostruko prevelika!
Takodjer, zasto bi svi morali moci zavrsiti ovaj fakultet? Postoji granica iznad koje ne mozemo ici bez poklanjanja diploma. Mozda je moja procjena od 150 pogresna, ali 300 (ili 260) je ocit promasaj i to se iznova pokazuje svake godine...
anamari (napisa): | Evo, koliko sam shvatila Matematika sada upisuje 300 ljudi godisnje. U zadnjih godinu dana diplomiralo ih je 100. Svi su zaposleni. Dakle, broj matematicara potrebnih drzavi je veci od 100. Oni moraju biti kvalitetni. Ne smiju biti prekvalitetni - to je rasipanje, niti smiju biti nedovoljno kvalitetni - to je opet rasipanje. |
Slazem se, s naglaskom na ovom zadnjem.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 20:54 ned, 5. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="anamari"]
Da, ali ti kreces od pretpostavke da su ti ljudi koji su odustali od faksa jedini krivi za odustajanje.
[/quote]
Ne, ja polazim od pretpostavke da cu jednog dana placati porez, pa govorim s pozicije onog tko studiranje financira - drzave. Drzava ne moze utjecati na studijske programe (autonomija sveucilista), ali moze odredjivati upisne kvote tj. kolikom broju studenata i u kolikoj mjeri ce na pojedinom studijskom programu financirati studiranje.
Ja od drzave ocekujem da ne rasipa novac iz drzavnog proracuna kojeg svi mi svojim radom punimo (ili cemo puniti), a takodjer ocekujem da se svima omoguci studiranje (najezim se cim netko spomene studentske kredite i placanje skolarina). Prema tome jedini meni prihvatljiv nacin na koji drzavna politika moze poceti rjesavati problem je smanjivanje upisnih kvota.
anamari (napisa): |
Da, ali ti kreces od pretpostavke da su ti ljudi koji su odustali od faksa jedini krivi za odustajanje.
|
Ne, ja polazim od pretpostavke da cu jednog dana placati porez, pa govorim s pozicije onog tko studiranje financira - drzave. Drzava ne moze utjecati na studijske programe (autonomija sveucilista), ali moze odredjivati upisne kvote tj. kolikom broju studenata i u kolikoj mjeri ce na pojedinom studijskom programu financirati studiranje.
Ja od drzave ocekujem da ne rasipa novac iz drzavnog proracuna kojeg svi mi svojim radom punimo (ili cemo puniti), a takodjer ocekujem da se svima omoguci studiranje (najezim se cim netko spomene studentske kredite i placanje skolarina). Prema tome jedini meni prihvatljiv nacin na koji drzavna politika moze poceti rjesavati problem je smanjivanje upisnih kvota.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 22:01 ned, 5. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="SickJedi"]Moje misljenje je da je redosljed provodjenja kriv. Da su grupe u startu bile 30 ljudi, problema (barem ne tako velikih) ne bi bilo.
Sada je tako kako je. Treba vidjeti sta s onima koji su pali neki (ili neke) koledije u prvom semestru i potruditi se da ne izgube bas cijelu godinu zbog toga.
Ako se vec htijelo smanjiti broj ljudi na predavanjima za sljedeci semestar granica za prolaz nije trebala biti 50% nego je trebalo odrediti da samo najboljih 120 prolazi. U drugom semestru imas 4 grupe od 30 ljudi koji su dali sve kolegije s visim ocjenama. Ostalima: "Hvala, dovidjenja..."[/quote]
Nekoliko stvari postavljas krivo. Prvo, grupe jesu bile prevelike, ali to nije glavni razlog za slabu prolaznost. Po mojem uvjerenju za velik broj studenata razlog je sto nisu dovoljno radili tokom semestra. Zadace su se prepisivale, nije se dolazilo na vjezbe i predavanja (pogledaj si malo podforum EM). Naravno da se ne stigne sve nadoknaditi vikend prije kolokvijskog tjedna i u veljaci kad krenu usmeni.
Drugo, ni jednom kolegiju nije bio cilj masovo porusiti studente zato da bismo ih u drugom semestru imali manje. Kriteriji su zaista nizi nego svih prethodnih godina, ali neki minimum morate znati da bi mogli nastaviti studij matematike. Ovo sto ti predlazes ne samo da je pedagoski uzasno lose i tehnicki neizvedivo, nego bi ujedno znacilo odustajanje od bilo kakvog kriterija za prolaz (da upisemo 350 osnovnoskolaca opet bismo imali 120 najboljih).
U tome je razlika izmedju prijemnog i ispita. Cilj prijemnog je rangirati kandidate i upisati najbolje od onih koji su se prijavili, jer ne mozemo direktno utjecati na njihovo (ne)znanje. Kao sto je vsego napomenuo, prag na prijemnom je simbolican. Na ispitu nije tako. Cijeli semestar vas pokusavamo nauciti ono sto pise u programu. Zato na ispitu ocekujemo odredjeni postotak od toga, odnosno najvaznije stvari koje su se visestruko naglasavale i ponavljale na predavanjima i vjezbama.
SickJedi (napisa): | Moje misljenje je da je redosljed provodjenja kriv. Da su grupe u startu bile 30 ljudi, problema (barem ne tako velikih) ne bi bilo.
Sada je tako kako je. Treba vidjeti sta s onima koji su pali neki (ili neke) koledije u prvom semestru i potruditi se da ne izgube bas cijelu godinu zbog toga.
Ako se vec htijelo smanjiti broj ljudi na predavanjima za sljedeci semestar granica za prolaz nije trebala biti 50% nego je trebalo odrediti da samo najboljih 120 prolazi. U drugom semestru imas 4 grupe od 30 ljudi koji su dali sve kolegije s visim ocjenama. Ostalima: "Hvala, dovidjenja..." |
Nekoliko stvari postavljas krivo. Prvo, grupe jesu bile prevelike, ali to nije glavni razlog za slabu prolaznost. Po mojem uvjerenju za velik broj studenata razlog je sto nisu dovoljno radili tokom semestra. Zadace su se prepisivale, nije se dolazilo na vjezbe i predavanja (pogledaj si malo podforum EM). Naravno da se ne stigne sve nadoknaditi vikend prije kolokvijskog tjedna i u veljaci kad krenu usmeni.
Drugo, ni jednom kolegiju nije bio cilj masovo porusiti studente zato da bismo ih u drugom semestru imali manje. Kriteriji su zaista nizi nego svih prethodnih godina, ali neki minimum morate znati da bi mogli nastaviti studij matematike. Ovo sto ti predlazes ne samo da je pedagoski uzasno lose i tehnicki neizvedivo, nego bi ujedno znacilo odustajanje od bilo kakvog kriterija za prolaz (da upisemo 350 osnovnoskolaca opet bismo imali 120 najboljih).
U tome je razlika izmedju prijemnog i ispita. Cilj prijemnog je rangirati kandidate i upisati najbolje od onih koji su se prijavili, jer ne mozemo direktno utjecati na njihovo (ne)znanje. Kao sto je vsego napomenuo, prag na prijemnom je simbolican. Na ispitu nije tako. Cijeli semestar vas pokusavamo nauciti ono sto pise u programu. Zato na ispitu ocekujemo odredjeni postotak od toga, odnosno najvaznije stvari koje su se visestruko naglasavale i ponavljale na predavanjima i vjezbama.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
mladac Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 10. 2005. (22:46:14) Postovi: (4D5)16
Spol: 
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 22:30 ned, 5. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="mladac"]jer kolko sam skužila ako neko 4 godine ima 5 upada automatski tj ima maksimalan broj?[/quote]
Ako takvih nema vise od 60% raspolozivih mjesta, a to se vec nekoliko godina nije dogodilo. Bez prijemnog upadaju samo natjecatelji. Slazem se s tobom da za prolaznost nije presudno predznanje nasih studenata, nego upravo rad/nerad tokom semestra.
30 ECTS bodova trebalo bi znaciti da cete u prosjeku tokom semestra raditi puno radno vrijeme, tj. 40 sati tjedno. Na nastavu od toga otpada samo 24 sata. To znaci da bi prosjecan student trebao svaki tjedan 16 sati potrositi na pisanje zadaca, citanje literature, ponavljanje gradiva itd.
mladac (napisa): | jer kolko sam skužila ako neko 4 godine ima 5 upada automatski tj ima maksimalan broj? |
Ako takvih nema vise od 60% raspolozivih mjesta, a to se vec nekoliko godina nije dogodilo. Bez prijemnog upadaju samo natjecatelji. Slazem se s tobom da za prolaznost nije presudno predznanje nasih studenata, nego upravo rad/nerad tokom semestra.
30 ECTS bodova trebalo bi znaciti da cete u prosjeku tokom semestra raditi puno radno vrijeme, tj. 40 sati tjedno. Na nastavu od toga otpada samo 24 sata. To znaci da bi prosjecan student trebao svaki tjedan 16 sati potrositi na pisanje zadaca, citanje literature, ponavljanje gradiva itd.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol: 
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
|
[Vrh] |
|
Ignavia Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2004. (19:22:39) Postovi: (235)16
Spol: 
Lokacija: prijestolnica
|
|
[Vrh] |
|
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
Postano: 23:55 ned, 5. 3. 2006 Naslov: |
|
|
@krcko: Ne kazem da su velike grupe krive za malu prolaznost nego kazem da su grupe puno (duplo) manje prolazost bi sigurno bila veca.
Bolonja ocekuje veliki rad tokom semestra, a ljudi nisu navikli na to. Ja sam za EM1 koji sam dao prosle godine radio vise nego u cijeloj srednjoj skoli. Do sada imao si priliku opeci se, odnosno pasti ispit - dva u drugom mjesecu, vidjeti da to ne ide i stisnuti zube, ugrijati stolicu, dati ispit, mozda dva u cetvrtom mjesecu, pa onda poneki u sestom i sedmom mjesecu, pa onda malo u osmom i devetom i s dekanskim rokom mozda uspisjes i izvuci godinu. Ovako sve je propalo vec u drugom mjesecu, a mozda i ranije.
Moje misljenje je da se od bolonje implementirao najtezi dio, a djelovi potrebnio za to ne mogu se zadovoljiti. Kao da moras poloziti MA2, a MA1 nisi ni imao prilike odslusati, a kamoli poloziti.
Kontinuirano pracenje nastave. Zadace su bile jednostavne, prepisivale su se i slicno. Kolokviji: bilo ih je premalo (2 po kolegiju), znaci manje nego prosle godine (3 iz MA1 i LA1) kad nisu bili obavezni (osim djelom za potpis). Grupe su prevelike (vjerojatno sam vec naporan s tim grupama)...
Moje misljenje je da je bolonja odlican nacin studiranja, ali da mi jednostavno nismo spremni na to. Previse studenata, premalo prostora, premalo kadra, premalo novaca... Kad vec to mora biti tako, zasto ne dati barem vise prilika ljudima?
Primjer prolaznosti je trebao biti ironiocan. Vjerojatno to nisam dobro napisao... :oops:
@krcko: Ne kazem da su velike grupe krive za malu prolaznost nego kazem da su grupe puno (duplo) manje prolazost bi sigurno bila veca.
Bolonja ocekuje veliki rad tokom semestra, a ljudi nisu navikli na to. Ja sam za EM1 koji sam dao prosle godine radio vise nego u cijeloj srednjoj skoli. Do sada imao si priliku opeci se, odnosno pasti ispit - dva u drugom mjesecu, vidjeti da to ne ide i stisnuti zube, ugrijati stolicu, dati ispit, mozda dva u cetvrtom mjesecu, pa onda poneki u sestom i sedmom mjesecu, pa onda malo u osmom i devetom i s dekanskim rokom mozda uspisjes i izvuci godinu. Ovako sve je propalo vec u drugom mjesecu, a mozda i ranije.
Moje misljenje je da se od bolonje implementirao najtezi dio, a djelovi potrebnio za to ne mogu se zadovoljiti. Kao da moras poloziti MA2, a MA1 nisi ni imao prilike odslusati, a kamoli poloziti.
Kontinuirano pracenje nastave. Zadace su bile jednostavne, prepisivale su se i slicno. Kolokviji: bilo ih je premalo (2 po kolegiju), znaci manje nego prosle godine (3 iz MA1 i LA1) kad nisu bili obavezni (osim djelom za potpis). Grupe su prevelike (vjerojatno sam vec naporan s tim grupama)...
Moje misljenje je da je bolonja odlican nacin studiranja, ali da mi jednostavno nismo spremni na to. Previse studenata, premalo prostora, premalo kadra, premalo novaca... Kad vec to mora biti tako, zasto ne dati barem vise prilika ljudima?
Primjer prolaznosti je trebao biti ironiocan. Vjerojatno to nisam dobro napisao...
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:26 pon, 6. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="SickJedi"]Zadace [color=#a0a0c0]su bile jednostavne,[/color] prepisivale su se i slicno.[/quote]
Imas li neki prijedlog kako da to [b]asistenti[/b] isprave? :-k Detektiranje prepisivanja je solidno tesko, pogotovo na ovako jednostavnim zadacama. :| A da su teze, skocili bi nam za vrat da vas zelimo rusiti sa zadacama... :roll:
[quote="SickJedi"]Kad vec to mora biti tako, zasto ne dati barem vise prilika ljudima?[/quote]
Uz vracanje starih kriterija ili bi oni ostali snizeni? :-k
SickJedi (napisa): | Zadace su bile jednostavne, prepisivale su se i slicno. |
Imas li neki prijedlog kako da to asistenti isprave? Detektiranje prepisivanja je solidno tesko, pogotovo na ovako jednostavnim zadacama. A da su teze, skocili bi nam za vrat da vas zelimo rusiti sa zadacama...
SickJedi (napisa): | Kad vec to mora biti tako, zasto ne dati barem vise prilika ljudima? |
Uz vracanje starih kriterija ili bi oni ostali snizeni?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
sorrow Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol: 
Lokacija: ...na otoku srece...
|
Postano: 0:53 pon, 6. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="SickJedi"]Zadace su bile jednostavne, prepisivale su se i slicno.[/quote]
gledaj, zadace u principu jesu bile jednostavne, ali kakve bi tribale bit? pa nece nan sada uvalit nesto sta nismo ni radili, tako da, ako si bia na predavanju ili jos vise, ako si bia na vjezbama, triba bi moc relativno lako rjesit zadacu, ali ako si sve propustia, onda ti je zadaca, naravno, teska... 8)
a sa druge strane pogledaj ovako... zasto se zadace tako masovno prepisuju ako su taaako jednostavne... jer, i ti i ja znamo da se zadace jako puno prepisuju...
ps. zasad, bolonjska deklaracija mi ne odgovara bas puno, jer mislin da bi tribalo bar prvu godinu dat priliku-dvi vise nego sta stvarno postoje dok se ljudi stvarno naviknu na fakultetski nacin rada... kasnije vec znas kako te stvari funkcioniraju i zaboravis na srednju skolu i taj nacin rada... (bar ja tako mislin)
SickJedi (napisa): | Zadace su bile jednostavne, prepisivale su se i slicno. |
gledaj, zadace u principu jesu bile jednostavne, ali kakve bi tribale bit? pa nece nan sada uvalit nesto sta nismo ni radili, tako da, ako si bia na predavanju ili jos vise, ako si bia na vjezbama, triba bi moc relativno lako rjesit zadacu, ali ako si sve propustia, onda ti je zadaca, naravno, teska...
a sa druge strane pogledaj ovako... zasto se zadace tako masovno prepisuju ako su taaako jednostavne... jer, i ti i ja znamo da se zadace jako puno prepisuju...
ps. zasad, bolonjska deklaracija mi ne odgovara bas puno, jer mislin da bi tribalo bar prvu godinu dat priliku-dvi vise nego sta stvarno postoje dok se ljudi stvarno naviknu na fakultetski nacin rada... kasnije vec znas kako te stvari funkcioniraju i zaboravis na srednju skolu i taj nacin rada... (bar ja tako mislin)
_________________
Hangman is comin' down from the gallows and I don't have very long
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 2:00 pon, 6. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="SickJedi"]Kontinuirano pracenje nastave. Zadace su bile jednostavne, prepisivale su se i slicno.[/quote]
Zadace nisu bile lakse od kolokvija, bar na Elementarnoj. Zivim u uvjerenju da se na kolokvijima ipak manje prepisivalo nego zadace.
[quote="SickJedi"]Kolokviji: bilo ih je premalo (2 po kolegiju), znaci manje nego prosle godine (3 iz MA1 i LA1) kad nisu bili obavezni (osim djelom za potpis).[/quote]
Meni se dva kolokvija cine idealnim (midterm+final). Moglo bi se eventualno nadopunit blicevima, sto ce na EM2 i biti slucaj.
[quote="SickJedi"]Grupe su prevelike (vjerojatno sam vec naporan s tim grupama)...[/quote]
Nisi, stvarno su bile prevelike :mrgreen:
[quote="SickJedi"]Moje misljenje je da je bolonja odlican nacin studiranja, ali da mi jednostavno nismo spremni na to. Previse studenata, premalo prostora, premalo kadra, premalo novaca... Kad vec to mora biti tako, zasto ne dati barem vise prilika ljudima?[/quote]
Sve je to posljedica prevelikog broja studenata. Nas je faks bio koncipiran tako da eliminira 3/4 studenata i na tome dobije kvalitetu onih koji uspiju diplomirati. To u novim uvjetima vise nije prihvatljivo. Program i rezim studiranja temeljito je reformiran, ali upisna kvota ostala je pred-Bolonjska. Nema smisla odustajati od promjena koje su napravljene zbog jedne krive brojke. Jednostavnije je promijeniti i tu brojku.
Godisnje matematiku diplomira 60-70 ljudi. Kad bi sadasnja generacija postigla razumnu prolaznost i uspjela je zadrzati sve do kraja, ta bi se brojka ucetverostrucila. Meni se to ne cini vjerojatno. Mislim da mozemo biti sretni ako kroz Bolonjske reforme uspijemo udvostruciti broj diplomiranih.
SickJedi (napisa): | Kontinuirano pracenje nastave. Zadace su bile jednostavne, prepisivale su se i slicno. |
Zadace nisu bile lakse od kolokvija, bar na Elementarnoj. Zivim u uvjerenju da se na kolokvijima ipak manje prepisivalo nego zadace.
SickJedi (napisa): | Kolokviji: bilo ih je premalo (2 po kolegiju), znaci manje nego prosle godine (3 iz MA1 i LA1) kad nisu bili obavezni (osim djelom za potpis). |
Meni se dva kolokvija cine idealnim (midterm+final). Moglo bi se eventualno nadopunit blicevima, sto ce na EM2 i biti slucaj.
SickJedi (napisa): | Grupe su prevelike (vjerojatno sam vec naporan s tim grupama)... |
Nisi, stvarno su bile prevelike
SickJedi (napisa): | Moje misljenje je da je bolonja odlican nacin studiranja, ali da mi jednostavno nismo spremni na to. Previse studenata, premalo prostora, premalo kadra, premalo novaca... Kad vec to mora biti tako, zasto ne dati barem vise prilika ljudima? |
Sve je to posljedica prevelikog broja studenata. Nas je faks bio koncipiran tako da eliminira 3/4 studenata i na tome dobije kvalitetu onih koji uspiju diplomirati. To u novim uvjetima vise nije prihvatljivo. Program i rezim studiranja temeljito je reformiran, ali upisna kvota ostala je pred-Bolonjska. Nema smisla odustajati od promjena koje su napravljene zbog jedne krive brojke. Jednostavnije je promijeniti i tu brojku.
Godisnje matematiku diplomira 60-70 ljudi. Kad bi sadasnja generacija postigla razumnu prolaznost i uspjela je zadrzati sve do kraja, ta bi se brojka ucetverostrucila. Meni se to ne cini vjerojatno. Mislim da mozemo biti sretni ako kroz Bolonjske reforme uspijemo udvostruciti broj diplomiranih.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
Trip Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2005. (12:27:11) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: ..behind blue eyes..
|
|
[Vrh] |
|
bla bla Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 02. 2006. (19:07:44) Postovi: (41)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 11:16 pon, 6. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="sorrow"]zasad, bolonjska deklaracija mi ne odgovara bas puno, jer mislin da bi tribalo bar prvu godinu dat priliku-dvi vise nego sta stvarno postoje dok se ljudi stvarno naviknu na fakultetski nacin rada... kasnije vec znas kako te stvari funkcioniraju i zaboravis na srednju skolu i taj nacin rada... (bar ja tako mislin)[/quote]
slažem se ali ne u potpunosti. gle, ti kada dobiš posao neće tebi doći šef i reći "evo, znam da si novi pa godinu dana možeš raditi greške, smanjiti nam zaradu..."
fakultet te,među ostalom, mora i naučiti kako se prilagoditi [b]životu[/b], ne samo poslu i zaradi novca. naravno da to možeš naučiti i na teži način, ali ja bih osobno sada patila godinu-dvije pa onda do kraja života lakše disala.
a i kad me ljudi pitaju kako mi je na faxu ja im samo kažem "kao i u srednjoj", pa ti i netreba neka prevelika prilagodba na načina rada.
no, više prilika nam mogli dali (tko god) ako ne zbog nas, nego zbog toga što se još nezna točno u potunosti kako bolonja funkcionira. svi tapkaju u mraku,i mi studenti i asistenti i profesori...
btw, pohvala asistentima, profesorima, demosima i svima u pozadini što pokušavaju nešto smisliti da nam pomognu :lol:
e,da, a zašto mi nemamo mogućnosti upisati parcijalu :?: zašto nam je sve uvijet :?:
sorrow (napisa): | zasad, bolonjska deklaracija mi ne odgovara bas puno, jer mislin da bi tribalo bar prvu godinu dat priliku-dvi vise nego sta stvarno postoje dok se ljudi stvarno naviknu na fakultetski nacin rada... kasnije vec znas kako te stvari funkcioniraju i zaboravis na srednju skolu i taj nacin rada... (bar ja tako mislin) |
slažem se ali ne u potpunosti. gle, ti kada dobiš posao neće tebi doći šef i reći "evo, znam da si novi pa godinu dana možeš raditi greške, smanjiti nam zaradu..."
fakultet te,među ostalom, mora i naučiti kako se prilagoditi životu, ne samo poslu i zaradi novca. naravno da to možeš naučiti i na teži način, ali ja bih osobno sada patila godinu-dvije pa onda do kraja života lakše disala.
a i kad me ljudi pitaju kako mi je na faxu ja im samo kažem "kao i u srednjoj", pa ti i netreba neka prevelika prilagodba na načina rada.
no, više prilika nam mogli dali (tko god) ako ne zbog nas, nego zbog toga što se još nezna točno u potunosti kako bolonja funkcionira. svi tapkaju u mraku,i mi studenti i asistenti i profesori...
btw, pohvala asistentima, profesorima, demosima i svima u pozadini što pokušavaju nešto smisliti da nam pomognu
e,da, a zašto mi nemamo mogućnosti upisati parcijalu zašto nam je sve uvijet
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 11:40 pon, 6. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="bla bla"]e,da, a zašto mi nemamo mogućnosti upisati parcijalu :?: zašto nam je sve uvijet :?:[/quote]
To sto ti pitas nije parcijala. :ccc:
[b]Parcijala[/b] je pad godine, uz upis nekih kolegija s iduce godine. 8) To mozete i to slobodnije nego prijasnjih godina, jer se do sada parcijala nije odobravala ako nisi polozila barem 50% od bodovak oji ti trebaju za upis vise godine. :o Sada tog uvjeta nema: upises koliko si polozila. :D
Ovo sto ti pitas ("zasto nam je sve uvjet") se zove "[b]prenosenje ispita[/b] (u visu godinu)". 8) Ako ja dobro razumijem ideju Bolonje, to je da polazes ispite tempom koji ti odgovara i da - shodno polozenom - upisujes dalje. :D Dakle, pojam "polozene godine" pomalo gubi smisao. :D
Nezgodno je samo sto je kod nas (aka u Drzavi) sve sporo, pa su dobre sanse da ce se stipendije, domovi i studentska prava jos neko vrijeme regulirati "polozenom godinom". :( Ovo je samo moja pretpostavka. :neznam: Mozda netko zna vise... :noidea:
bla bla (napisa): | e,da, a zašto mi nemamo mogućnosti upisati parcijalu zašto nam je sve uvijet  |
To sto ti pitas nije parcijala.
Parcijala je pad godine, uz upis nekih kolegija s iduce godine. To mozete i to slobodnije nego prijasnjih godina, jer se do sada parcijala nije odobravala ako nisi polozila barem 50% od bodovak oji ti trebaju za upis vise godine. Sada tog uvjeta nema: upises koliko si polozila.
Ovo sto ti pitas ("zasto nam je sve uvjet") se zove "prenosenje ispita (u visu godinu)". Ako ja dobro razumijem ideju Bolonje, to je da polazes ispite tempom koji ti odgovara i da - shodno polozenom - upisujes dalje. Dakle, pojam "polozene godine" pomalo gubi smisao.
Nezgodno je samo sto je kod nas (aka u Drzavi) sve sporo, pa su dobre sanse da ce se stipendije, domovi i studentska prava jos neko vrijeme regulirati "polozenom godinom". Ovo je samo moja pretpostavka. Mozda netko zna vise...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 11:47 pon, 6. 3. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="bla bla"]
e,da, a zašto mi nemamo mogućnosti upisati parcijalu :?: zašto nam je sve uvijet :?:[/quote]
Tko kaze da nemate? Vi imate pravo svaki semestar upisati 30 ECTS bodova. Kada budete upisivali zimski semestar iduce godine upisati cete one kolegije koje niste polozili iz prvog semestra, te jos onoliko kolegija iz treceg semestra da popunite razliku do 30 ECTS bodova po semestru. Jedini uvjet koji imate na upis kolegija je da moraju biti plozeni "kolegiji prethodnici", tako se npr. ne moze upisati praktikum ako se nema polozeno programiranje.
Neka me netko od asistenata/profesora ispravi ako grijesim, ali meni se cini da sam dobro shvatio iz razloga sto ovo gore zvoci prilicno razumno :gg:
P.S. Parcijala je uvijek bila isto so i pad (samo ti je dozvoljen upis kolegija s vise godine)
bla bla (napisa): |
e,da, a zašto mi nemamo mogućnosti upisati parcijalu zašto nam je sve uvijet  |
Tko kaze da nemate? Vi imate pravo svaki semestar upisati 30 ECTS bodova. Kada budete upisivali zimski semestar iduce godine upisati cete one kolegije koje niste polozili iz prvog semestra, te jos onoliko kolegija iz treceg semestra da popunite razliku do 30 ECTS bodova po semestru. Jedini uvjet koji imate na upis kolegija je da moraju biti plozeni "kolegiji prethodnici", tako se npr. ne moze upisati praktikum ako se nema polozeno programiranje.
Neka me netko od asistenata/profesora ispravi ako grijesim, ali meni se cini da sam dobro shvatio iz razloga sto ovo gore zvoci prilicno razumno
P.S. Parcijala je uvijek bila isto so i pad (samo ti je dozvoljen upis kolegija s vise godine)
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
|