Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 10:50 čet, 18. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="buba"]Znači da počnemo pisat peticiju nakon Vijeća na koje ćeš ti sada ići ili kada? :-k[/quote]
Pa, ako vi zelite za sebe na drugoj godini nesto sto ce mozda biti usvojeno za prvu godinu, onda je logicno pricekati da to "prodje" na Vijecu (ako uopce prodje) i onda da pisete peticiju tako da ona ide na iduce Vijece. 8)
Naravno, vi mozete ovaj sistem traziti za sebe neovisno o prihvacanju za prvu godinu i krenuti s peticijom i odmah, ali nisam siguran kakvu bi to perspektivu imalo. :neznam: Predstavnik prve godine je I.Bazulic, pa vidite s njim ili s predsjednikom podruznice. 8) Ili se sami organizirajte (kako ste to napravili oko one zalbe na zadace iz C-a). :D
[quote="krcko"]Skrenuo bih pozornost na cinjenicu da podrska studenata koja se ovdje moze procitati dolazi uglavnom od "Bolonjaca" koji bar neki od kolegija iz prvog semestra nisu uspjeli poloziti, i zato vjerojatno bar djelomicno krive sustav. Volio bih cuti sto o tome misli netko tko je ove godine uspio poloziti sve kolegije.[/quote]
:iagree:
[quote="krcko"]Inace, prijedlog mi se nacelno svidja, iako nisam do kraja uvjeren da je potrebna takva radikalna promjena. Sistem po kojem je isla vasa generacija nije tako los.[/quote]
Moje misljenje je da nam radikalna promjena treba zato jer:
1. Blicevi su jedini ok nacin kontinuiranog pracenja nastave, a nisu uvijek izvedivi (npr. na racunarskim kolegijima); uz to, blicevi na sva cetiri kolegija bi bili ekvivalent ovoj ideji, ali uz puno vise posla i solidno odkidanje od nastave :?
2. Popravni kolokviji su, po meni, promasena stvar i svode se na to da mi dajemo dovoljno slicne zadatke da studenti eventualno nauce rjesavati bas te tipove zadataka, a ne samo gradivo. :( Jednostavno, tjedan dana uz nastavu nije dovoljno da se za kolokvij pripremi onaj tko je pao "original" :(
3. Studenti (i oni koji su sve polozili) su se poprilicno masovno zalili na stres u doba kolokvija :?
4. Na ovaj sistem ne mozemo "djelomicno" prijeci: ili cemo tako ili drugacije, dakle jedina moguca promjena (u ovom smjeru) je "radikalna". :)
[quote="krcko"][quote="renata"]Ovaj princip bi nas stvarno natjerao da kontinuirano učimo.[/quote]
Ne, renata, nemas pravo. Nikakav sistem nece natjerati onaj dio studentske populacije koji svoj studij ne shvaca ozbiljno na kontinuiran rad. Nije zanemariv broj studenata koji su i ove godine kontinuirano ucili, kao i prethodnih godina prije Bolonjskih reformi.[/quote]
Apsolutno tocno, ali ovaj "moj" prijedlog ima jednu zgodnu prednost:
[b]Sada:[/b] Student izadje na kolokvij i padne. Ima tjedan dana za trgnuti se i "pokrpati" stvar na popravku :? Ako ne uspije, pada kolegij. :(
[b]Prema "mom" prijedlogu:[/b] Student "padne" (recimo, dobije 5 bodova ili manje iz nekog kolegija). Ima dva tjedna da se "trgne". Ako ni tada ne sredi svoj nastup, ima jos dva tjedna, do treceg kolokvija. Jos uvijek moze ne uspjeti i ima naredna dva tjedna. :D Drugim rijecima, moze tri puta kiksati s nula bodova ili cak cetiri puta s po 5 bodova i jos uvijek se stigne izvuci na preostalim kolokvijima. :gg: Dakle, alarmovi u "mom" sustavu nisu ni priblizno fatalni kao u sadasnjem sustavu. 8)
buba (napisa): | Znači da počnemo pisat peticiju nakon Vijeća na koje ćeš ti sada ići ili kada?  |
Pa, ako vi zelite za sebe na drugoj godini nesto sto ce mozda biti usvojeno za prvu godinu, onda je logicno pricekati da to "prodje" na Vijecu (ako uopce prodje) i onda da pisete peticiju tako da ona ide na iduce Vijece.
Naravno, vi mozete ovaj sistem traziti za sebe neovisno o prihvacanju za prvu godinu i krenuti s peticijom i odmah, ali nisam siguran kakvu bi to perspektivu imalo. Predstavnik prve godine je I.Bazulic, pa vidite s njim ili s predsjednikom podruznice. Ili se sami organizirajte (kako ste to napravili oko one zalbe na zadace iz C-a).
krcko (napisa): | Skrenuo bih pozornost na cinjenicu da podrska studenata koja se ovdje moze procitati dolazi uglavnom od "Bolonjaca" koji bar neki od kolegija iz prvog semestra nisu uspjeli poloziti, i zato vjerojatno bar djelomicno krive sustav. Volio bih cuti sto o tome misli netko tko je ove godine uspio poloziti sve kolegije. |
krcko (napisa): | Inace, prijedlog mi se nacelno svidja, iako nisam do kraja uvjeren da je potrebna takva radikalna promjena. Sistem po kojem je isla vasa generacija nije tako los. |
Moje misljenje je da nam radikalna promjena treba zato jer:
1. Blicevi su jedini ok nacin kontinuiranog pracenja nastave, a nisu uvijek izvedivi (npr. na racunarskim kolegijima); uz to, blicevi na sva cetiri kolegija bi bili ekvivalent ovoj ideji, ali uz puno vise posla i solidno odkidanje od nastave
2. Popravni kolokviji su, po meni, promasena stvar i svode se na to da mi dajemo dovoljno slicne zadatke da studenti eventualno nauce rjesavati bas te tipove zadataka, a ne samo gradivo. Jednostavno, tjedan dana uz nastavu nije dovoljno da se za kolokvij pripremi onaj tko je pao "original"
3. Studenti (i oni koji su sve polozili) su se poprilicno masovno zalili na stres u doba kolokvija
4. Na ovaj sistem ne mozemo "djelomicno" prijeci: ili cemo tako ili drugacije, dakle jedina moguca promjena (u ovom smjeru) je "radikalna".
krcko (napisa): | renata (napisa): | Ovaj princip bi nas stvarno natjerao da kontinuirano učimo. |
Ne, renata, nemas pravo. Nikakav sistem nece natjerati onaj dio studentske populacije koji svoj studij ne shvaca ozbiljno na kontinuiran rad. Nije zanemariv broj studenata koji su i ove godine kontinuirano ucili, kao i prethodnih godina prije Bolonjskih reformi. |
Apsolutno tocno, ali ovaj "moj" prijedlog ima jednu zgodnu prednost:
Sada: Student izadje na kolokvij i padne. Ima tjedan dana za trgnuti se i "pokrpati" stvar na popravku Ako ne uspije, pada kolegij.
Prema "mom" prijedlogu: Student "padne" (recimo, dobije 5 bodova ili manje iz nekog kolegija). Ima dva tjedna da se "trgne". Ako ni tada ne sredi svoj nastup, ima jos dva tjedna, do treceg kolokvija. Jos uvijek moze ne uspjeti i ima naredna dva tjedna. Drugim rijecima, moze tri puta kiksati s nula bodova ili cak cetiri puta s po 5 bodova i jos uvijek se stigne izvuci na preostalim kolokvijima. Dakle, alarmovi u "mom" sustavu nisu ni priblizno fatalni kao u sadasnjem sustavu.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Chatarin Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 03. 2006. (21:49:31) Postovi: (62)16
Spol: 
Lokacija: Under the bridge
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol: 
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 13:28 čet, 18. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]3. Studenti (i oni koji su sve polozili) su se poprilicno masovno zalili na stres u doba kolokvija :?[/quote]
Po tvom sistemu vjerojatno bi se zalili na stres svaka dva tjedna :mrgreen:
[quote="vsego"]4. Na ovaj sistem ne mozemo "djelomicno" prijeci: ili cemo tako ili drugacije, dakle jedina moguca promjena (u ovom smjeru) je "radikalna". :)[/quote]
Istina, ali ipak ga se moze testirati na samo jednom smjeru (recimo profesorskom) prije nego sto se u njega ubaci cijela generacija. Sistem kolokvija se godinama testirao i doradjivao prije nego sto je ukinut stari nacin polaganja (pismeni ispiti).
[quote="vsego"]Apsolutno tocno, ali ovaj "moj" prijedlog ima jednu zgodnu prednost:
[b]Sada:[/b] Student izadje na kolokvij i padne. Ima tjedan dana za trgnuti se i "pokrpati" stvar na popravku :? Ako ne uspije, pada kolegij. :(
[b]Prema "mom" prijedlogu:[/b] Student "padne" (recimo, dobije 5 bodova ili manje iz nekog kolegija). Ima dva tjedna da se "trgne". Ako ni tada ne sredi svoj nastup, ima jos dva tjedna, do treceg kolokvija. Jos uvijek moze ne uspjeti i ima naredna dva tjedna. :D Drugim rijecima, moze tri puta kiksati s nula bodova ili cak cetiri puta s po 5 bodova i jos uvijek se stigne izvuci na preostalim kolokvijima. :gg: Dakle, alarmovi u "mom" sustavu nisu ni priblizno fatalni kao u sadasnjem sustavu. 8)[/quote]
Mislim da je jedna od glavnih namjera promjena uvedenih s Bolonjskim rezimom sto ranije upaliti alarm, i to ozbiljni. Prije su se studenti koji ne uspiju kolokvirati mogli zavaravati da ce poloziti naknadno na pismenim ispitima. Ponesto su i uspjevali, ali vrlo malo studenata koji nisu kolokvirali uspjelo je pocistiti sve kolegije do roka za upis iduce akademske godine. A to od njih i od nas trazi novi Statut Sveucilista.
Nije bas ugodno usred prvog semestra reci nekim studentima da su vec pali godinu. To je ove godine stvorilo vrlo negativnu atmosferu, ali je svakako bilo pazljivo promisljen i unaprijed najavljen potez.
Da ne ispadnem grintavi starcek :djed:, ja ipak mislim da prijedlog ima i prednosti nad aktualnim sistemom. Angazman asistenata se smanjuje jer samo 6 puta moraju posjesti cijelu generaciju i uvaliti im zadatke (po starom sistemu je 8 + popravci + zadace, blicevi itd). Studenti frekventnije dobivaju priliku pokazati znanje. Posljedica bi bila i bolja uskladjenost medju kolegijima i pojedinim grupama na istom kolegiju (sto bi doduse povecalo obim organizacijskog posla, ali potrebno je). [b]Mislim[/b] da bi prijedlog mogao funkcionirati u praksi, ali nisam siguran. Rado bih vidio iskustva testiranja na manjem broju studenata. Zna li netko primjer nekog drugog fakulteta ili sveucilista na kojem primjenjuju slican sistem?
Ono sto bi moglo zakociti prijedlog je cinjenica da su se nastavnici vec pomalo umorili od stalnih promjena sistema ispitivanja. Trebat ce pazljivo lobirati da bi tako radikalna promjena dobila podrsku Vijeca.
vsego (napisa): | 3. Studenti (i oni koji su sve polozili) su se poprilicno masovno zalili na stres u doba kolokvija  |
Po tvom sistemu vjerojatno bi se zalili na stres svaka dva tjedna
vsego (napisa): | 4. Na ovaj sistem ne mozemo "djelomicno" prijeci: ili cemo tako ili drugacije, dakle jedina moguca promjena (u ovom smjeru) je "radikalna".  |
Istina, ali ipak ga se moze testirati na samo jednom smjeru (recimo profesorskom) prije nego sto se u njega ubaci cijela generacija. Sistem kolokvija se godinama testirao i doradjivao prije nego sto je ukinut stari nacin polaganja (pismeni ispiti).
vsego (napisa): | Apsolutno tocno, ali ovaj "moj" prijedlog ima jednu zgodnu prednost:
Sada: Student izadje na kolokvij i padne. Ima tjedan dana za trgnuti se i "pokrpati" stvar na popravku Ako ne uspije, pada kolegij.
Prema "mom" prijedlogu: Student "padne" (recimo, dobije 5 bodova ili manje iz nekog kolegija). Ima dva tjedna da se "trgne". Ako ni tada ne sredi svoj nastup, ima jos dva tjedna, do treceg kolokvija. Jos uvijek moze ne uspjeti i ima naredna dva tjedna. Drugim rijecima, moze tri puta kiksati s nula bodova ili cak cetiri puta s po 5 bodova i jos uvijek se stigne izvuci na preostalim kolokvijima. Dakle, alarmovi u "mom" sustavu nisu ni priblizno fatalni kao u sadasnjem sustavu.  |
Mislim da je jedna od glavnih namjera promjena uvedenih s Bolonjskim rezimom sto ranije upaliti alarm, i to ozbiljni. Prije su se studenti koji ne uspiju kolokvirati mogli zavaravati da ce poloziti naknadno na pismenim ispitima. Ponesto su i uspjevali, ali vrlo malo studenata koji nisu kolokvirali uspjelo je pocistiti sve kolegije do roka za upis iduce akademske godine. A to od njih i od nas trazi novi Statut Sveucilista.
Nije bas ugodno usred prvog semestra reci nekim studentima da su vec pali godinu. To je ove godine stvorilo vrlo negativnu atmosferu, ali je svakako bilo pazljivo promisljen i unaprijed najavljen potez.
Da ne ispadnem grintavi starcek , ja ipak mislim da prijedlog ima i prednosti nad aktualnim sistemom. Angazman asistenata se smanjuje jer samo 6 puta moraju posjesti cijelu generaciju i uvaliti im zadatke (po starom sistemu je 8 + popravci + zadace, blicevi itd). Studenti frekventnije dobivaju priliku pokazati znanje. Posljedica bi bila i bolja uskladjenost medju kolegijima i pojedinim grupama na istom kolegiju (sto bi doduse povecalo obim organizacijskog posla, ali potrebno je). Mislim da bi prijedlog mogao funkcionirati u praksi, ali nisam siguran. Rado bih vidio iskustva testiranja na manjem broju studenata. Zna li netko primjer nekog drugog fakulteta ili sveucilista na kojem primjenjuju slican sistem?
Ono sto bi moglo zakociti prijedlog je cinjenica da su se nastavnici vec pomalo umorili od stalnih promjena sistema ispitivanja. Trebat ce pazljivo lobirati da bi tako radikalna promjena dobila podrsku Vijeca.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
Johnny Casino Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 05. 2003. (17:56:59) Postovi: (10F)16
Spol: 
Lokacija: location, location!
|
Postano: 15:44 čet, 18. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Tek sto sam pomislio da necu nista napisati jer su mi misli prekaoticne, bas sam tog trena ugledao krckov post. Slazem se u potpunosti!
[quote="krcko"]Skrenuo bih pozornost na cinjenicu da podrska studenata koja se ovdje moze procitati dolazi uglavnom od "Bolonjaca" koji bar neki od kolegija iz prvog semestra nisu uspjeli poloziti, i zato vjerojatno bar djelomicno krive sustav. Volio bih cuti sto o tome misli netko tko je ove godine uspio poloziti sve kolegije.[/quote]
Ja sam jos uvijek u toj skupini...
[quote="krcko"]Inace, prijedlog mi se nacelno svidja, iako nisam do kraja uvjeren da je potrebna takva radikalna promjena. Sistem po kojem je isla vasa generacija nije tako los.
Zadace su se [b]mogle[/b] pisati samostalno i na vrijeme - nitko nikog nije tjerao na rjesavanje 5 min prije roka za predaju ili prepisivanje.
Blicevi su bili [b]dobar[/b] poticaj za redoviti rad - ne mozete reci da studenti nisu bili upozoreni na opasnost kampanjskog ucenja.
Popravci su [b]pomogli[/b] onim studentima koji su kiksnuli na jednom ili dva kolokvija - naravno da se u tjedan dana ne moze nadoknaditi gradivo iz svih kolegija.[/quote]
Slazem se. Mozda bi se trebalo naci neki kompromis, nekako 'osvjeziti' ovaj sistem, recimo da se iz svih predmeta ili pisu zadace ili blicevi i da su svugdje ista pravila, da se ne mijenjaju od kolegija do kolegija.
Meni bi predlozeni sistem bio puno stresniji, jer mi gradivo obicno 'sjeda' sa zakasnjenjem od mjesec dana, tako da bi imao dosta muke (kao sto imam sa blicevima iz la; a zadaci iz proslih bliceva su mi sad smijesni, nikako da stignem sam sebe :shock:).
[quote="krcko"]Po tvom sistemu vjerojatno bi se zalili na stres svaka dva tjedna [/quote]
Da, kao sto sam gore rekao, s tim da meni sadasnji sistem uopce nije nesto posebno stresan, najvise zahvaljujuci ovom slobodnom danu izmedju kolokvija. I ne samo da sam svaki drugi dan na faksu, nego sam svaki drugi dan po dva sata na faksu!
[quote="krcko"]Angazman asistenata se smanjuje jer samo 6 puta moraju posjesti cijelu generaciju i uvaliti im zadatke (po starom sistemu je 8 + popravci + zadace, blicevi itd).[/quote]
Malo sam se izgubio u ovim brojevima...
Asistenti bi imali manje posla, ali i to se moze obuhvatiti 'racionalizacijom'. Ako se nisam zabunio, po semestru, 2 kolokvija + 2 popravka + 2 blica=6
[quote="krcko"]Ono sto bi moglo zakociti prijedlog je cinjenica da su se nastavnici vec pomalo umorili od stalnih promjena sistema ispitivanja. Trebat ce pazljivo lobirati da bi tako radikalna promjena dobila podrsku Vijeca.[/quote]
Meni je ovo prva godina ovdje, pa sam svejedno umoran :lol:
Tek sto sam pomislio da necu nista napisati jer su mi misli prekaoticne, bas sam tog trena ugledao krckov post. Slazem se u potpunosti!
krcko (napisa): | Skrenuo bih pozornost na cinjenicu da podrska studenata koja se ovdje moze procitati dolazi uglavnom od "Bolonjaca" koji bar neki od kolegija iz prvog semestra nisu uspjeli poloziti, i zato vjerojatno bar djelomicno krive sustav. Volio bih cuti sto o tome misli netko tko je ove godine uspio poloziti sve kolegije. |
Ja sam jos uvijek u toj skupini...
krcko (napisa): | Inace, prijedlog mi se nacelno svidja, iako nisam do kraja uvjeren da je potrebna takva radikalna promjena. Sistem po kojem je isla vasa generacija nije tako los.
Zadace su se mogle pisati samostalno i na vrijeme - nitko nikog nije tjerao na rjesavanje 5 min prije roka za predaju ili prepisivanje.
Blicevi su bili dobar poticaj za redoviti rad - ne mozete reci da studenti nisu bili upozoreni na opasnost kampanjskog ucenja.
Popravci su pomogli onim studentima koji su kiksnuli na jednom ili dva kolokvija - naravno da se u tjedan dana ne moze nadoknaditi gradivo iz svih kolegija. |
Slazem se. Mozda bi se trebalo naci neki kompromis, nekako 'osvjeziti' ovaj sistem, recimo da se iz svih predmeta ili pisu zadace ili blicevi i da su svugdje ista pravila, da se ne mijenjaju od kolegija do kolegija.
Meni bi predlozeni sistem bio puno stresniji, jer mi gradivo obicno 'sjeda' sa zakasnjenjem od mjesec dana, tako da bi imao dosta muke (kao sto imam sa blicevima iz la; a zadaci iz proslih bliceva su mi sad smijesni, nikako da stignem sam sebe ).
krcko (napisa): | Po tvom sistemu vjerojatno bi se zalili na stres svaka dva tjedna |
Da, kao sto sam gore rekao, s tim da meni sadasnji sistem uopce nije nesto posebno stresan, najvise zahvaljujuci ovom slobodnom danu izmedju kolokvija. I ne samo da sam svaki drugi dan na faksu, nego sam svaki drugi dan po dva sata na faksu!
krcko (napisa): | Angazman asistenata se smanjuje jer samo 6 puta moraju posjesti cijelu generaciju i uvaliti im zadatke (po starom sistemu je 8 + popravci + zadace, blicevi itd). |
Malo sam se izgubio u ovim brojevima...
Asistenti bi imali manje posla, ali i to se moze obuhvatiti 'racionalizacijom'. Ako se nisam zabunio, po semestru, 2 kolokvija + 2 popravka + 2 blica=6
krcko (napisa): | Ono sto bi moglo zakociti prijedlog je cinjenica da su se nastavnici vec pomalo umorili od stalnih promjena sistema ispitivanja. Trebat ce pazljivo lobirati da bi tako radikalna promjena dobila podrsku Vijeca. |
Meni je ovo prva godina ovdje, pa sam svejedno umoran
_________________ Ima jedan broj, a djeljiv je sa pet
U nizu brojeva, djeljivih sa šest.
...
A to je dva, dva, dva do Žitnjaka
|
|
[Vrh] |
|
nenad Moderator

Pridružen/a: 08. 10. 2002. (14:08:30) Postovi: (355)16
|
Postano: 16:19 čet, 18. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Mislim da predloženi sustav ima šanse samo ako se dopuni s jasnijim stavkom 7, koji bi obuhvaćao i obvezni kumulativni završni pismeni ispit.
Predloženi sustav provjera daje ocjenu na temelju 5 zadataka iz svakog predmeta, što je bez završnog ispita premalo informacija. K tome, na takav način nije moguće postaviti pitanja koja zahtijevaju poznavanje gradiva i s početka i s kraja semestra. Ako takvog pismenog završnog ispita (sa zadacima!) ne bi bilo, previše toga bi ostalo za usmeni ispit (barem kad su u pitanju predmeti s prve godine).
Uvijek se može postaviti nekakva formula, poput barem 40% s tekuće provjere, i barem 40% sa završnog pismenog ispita, a ukupno barem 50%. I nakon toga preostaje još usmeni ispit, koji se za neke predmete i ne treba provoditi. Mislim da se lako može ukomponirati i mogućnost ograničenog popravka.
Na ovaj način bismo dobili kontinuiranu provjeru, kumulativni ispit na kraju, ali i fleksibilnost ako je u jednom terminu student indisponiran. A sve skupa je bolje raspoređeno i ima na kraju manje posla.
- Nenad
Mislim da predloženi sustav ima šanse samo ako se dopuni s jasnijim stavkom 7, koji bi obuhvaćao i obvezni kumulativni završni pismeni ispit.
Predloženi sustav provjera daje ocjenu na temelju 5 zadataka iz svakog predmeta, što je bez završnog ispita premalo informacija. K tome, na takav način nije moguće postaviti pitanja koja zahtijevaju poznavanje gradiva i s početka i s kraja semestra. Ako takvog pismenog završnog ispita (sa zadacima!) ne bi bilo, previše toga bi ostalo za usmeni ispit (barem kad su u pitanju predmeti s prve godine).
Uvijek se može postaviti nekakva formula, poput barem 40% s tekuće provjere, i barem 40% sa završnog pismenog ispita, a ukupno barem 50%. I nakon toga preostaje još usmeni ispit, koji se za neke predmete i ne treba provoditi. Mislim da se lako može ukomponirati i mogućnost ograničenog popravka.
Na ovaj način bismo dobili kontinuiranu provjeru, kumulativni ispit na kraju, ali i fleksibilnost ako je u jednom terminu student indisponiran. A sve skupa je bolje raspoređeno i ima na kraju manje posla.
- Nenad
|
|
[Vrh] |
|
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol: 
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
Postano: 17:45 čet, 18. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="nenad"][quote="vsego"]7. Ovo nije zamisljeno zamjena za zavrsni ispit; on bio ostao takav kakav je.[/quote]
Mislim da predloženi sustav ima šanse samo ako se dopuni s jasnijim stavkom 7, koji bi obuhvaćao i obvezni kumulativni završni pismeni ispit.[/quote]
koliko ja shvaćam sve ovo završni ispiti bi ostali, tj. promjenili bi se, kako prof kolegija žele. ponavljam, tako samja shvatio...
i slažem se da taj susutav neda baš u uvid cjelokupno znanje... ali ako se mene pita, ja nebi još jedan završni pismeni :twisted:
nenad (napisa): | vsego (napisa): | 7. Ovo nije zamisljeno zamjena za zavrsni ispit; on bio ostao takav kakav je. |
Mislim da predloženi sustav ima šanse samo ako se dopuni s jasnijim stavkom 7, koji bi obuhvaćao i obvezni kumulativni završni pismeni ispit. |
koliko ja shvaćam sve ovo završni ispiti bi ostali, tj. promjenili bi se, kako prof kolegija žele. ponavljam, tako samja shvatio...
i slažem se da taj susutav neda baš u uvid cjelokupno znanje... ali ako se mene pita, ja nebi još jedan završni pismeni
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 19:48 čet, 18. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="Johnny Casino"][quote="krcko"]Angazman asistenata se smanjuje jer samo 6 puta moraju posjesti cijelu generaciju i uvaliti im zadatke (po starom sistemu je 8 + popravci + zadace, blicevi itd).[/quote]
Malo sam se izgubio u ovim brojevima...
Asistenti bi imali manje posla, ali i to se moze obuhvatiti 'racionalizacijom'. Ako se nisam zabunio, po semestru, 2 kolokvija + 2 popravka + 2 blica=6[/quote]
Puta broj kolegija, tj. 4 :) Po vseginom sistemu "kolokviji" bi se pisali [b]ukupno[/b] 6 puta, iz sva 4 kolegija zajedno. Kolokviji su znatno povecali kolicinu "cuvanja" u odnosu na pismene jer se pismeni pisu grupno, hrpa kolegija odjednom...
Johnny Casino (napisa): | krcko (napisa): | Angazman asistenata se smanjuje jer samo 6 puta moraju posjesti cijelu generaciju i uvaliti im zadatke (po starom sistemu je 8 + popravci + zadace, blicevi itd). |
Malo sam se izgubio u ovim brojevima...
Asistenti bi imali manje posla, ali i to se moze obuhvatiti 'racionalizacijom'. Ako se nisam zabunio, po semestru, 2 kolokvija + 2 popravka + 2 blica=6 |
Puta broj kolegija, tj. 4 Po vseginom sistemu "kolokviji" bi se pisali ukupno 6 puta, iz sva 4 kolegija zajedno. Kolokviji su znatno povecali kolicinu "cuvanja" u odnosu na pismene jer se pismeni pisu grupno, hrpa kolegija odjednom...
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
Martinab Moderator

Pridružen/a: 02. 04. 2003. (19:07:56) Postovi: (2A03E)16
|
Postano: 22:56 čet, 18. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Meni se sistem svida, tj ne mogu mu naci ocitu manu. Slazem se da bi ga trebalo testirati na manjoj skupini- mozemo raspravljati da li na jednom smjeru ili na jednoj godini; i da ce neke situacije isplivati na povrsinu tek nakon sto se prvi put provede.
[quote] Meni bi predlozeni sistem bio puno stresniji, jer mi gradivo obicno 'sjeda' sa zakasnjenjem od mjesec dana... [/quote]
Ali cilj Bolonje je bio upravo da se to NE desava. Drugim rijecima, to sto si ti uspio proci na ovaj +1mjesec nacin je dokaz da nesto treba mijenjati u ovogodisnjoj bolonji.
Ja mislim da je dio Bolonje koji je najvise zakazao ove godine bilo redovno pracenje nastave. To se vidi i po tome da je svaki kolegij imao svoj nacin pracenja toga, i ja mislim da nitko nije bio POTPUNO zadovoljan time. Zadace su se prepisivale, i ja sam se kao asistent vrlo brzo pocela osjecati blesavo sto trosim vrijeme na, kao sto je gore receno, proizvodnju kopirnih aparata. Ne mislim da su one natjerale jako puno ljudi da redovno prate nastavu. Blicevi su nesto bolji, ali dva blica u semestru su puno premalo da nekoga natjeraju da redovno radi (opet se svodi na kampanjstvo, ali predblicevsko a ne predkolokvijsko), i rizik je nekako prevelik (sto ako je covjek bas stvarno imao los dan), a bilo sto vise od toga je, bar u kolegiju 2+2 kao EM, gubitak previse vremena u nastavi. Sve one stvari koje smo imali na prof smjeru- seminari, gsp... su dobre, ali to su vise neki dodatni bodovi za angazman sa strane nego pracenje ispredavanog gradiva.
Mislim da je ovaj prijedlog bitno vise u smjeru tog redovnog pracenja; kampanjsko ucenje za test iz 4 predmeta svaka dva tjedna je na kraju
redovno ucenje :)
[quote]Mislim da predloženi sustav ima šanse samo ako se dopuni s jasnijim stavkom 7, koji bi obuhvaćao i obvezni kumulativni završni pismeni ispit. [/quote]
Sto se tice zavrsnog ispita kojeg prof. Antonic spominje, nisam sigurna. Gradivo koje se obraduje u nekom trenutku nuzno ukljucuje i znanje svega sto se radilo do tog trenutka, pa ne vidim razlog da u neki od tih testova ne ude zadatak koji zahtjeva poznavanje razlicitih djelova gradiva.
Ne argumentiram da zavrsni ispit ne treba, nego samo da ja ne vidim da nuzno treba. Uostalom, svi predkolokvijci su godinama bili ocjenjivani na temelju jednog pismenog, koji JE imao 5 zadataka, pa ne vidim zasto to sad ne bi bilo dovoljno.
U svakom slucaju, ako se zakljuci da je potrebno, ovaj sistem ne iskljucuje kumulativne ispite iz svih kolegija posebno na kraju. trebat ce samo dobro postelati koeficijente (koliko bodova sto nosi), da se studetima ne isplati opet kampanjirati i ici samo za time da dobro napisu taj zavrsni, niti da se previse ljudi srusi na zavrsnom, pa da se vratimo na sistem popravnih kolokvija.
I jos dvije rijeci o poslu asistenata... Imam dojam da sam ja u zadnje dvije godine potrosila jako puno sati na poslove tipa izrade rasporeda po predavaonama (ukljucuje brojanje stolaca u pojedinoj ucionici, vadenje popisa studenata iz baze (dobar slucaj) ili skupljanje popisa upisanih studenata na vjezbama/predavanjima/e-mailom (los slucaj- ako je 10.mjesec i jos nisu svi ponavljaci ukucani u bazu)), izrade tih listi studenata i objava na webu/ogl ploci, trazenje pridruzenih asistenata, cuvanje, rezerviranje prostorija, i slicni djelovi organizacije kolokvija. Ne kazem da je to puno posla za jedna kolokvij, ali 1)kad to radite puno puta u semestru, nakupi se 2)cesto se radi dupli posao- da vise ljudi radi, u biti, istu stvar za razlicite kolegije. Ovim sistemom bi se barem taj dio posla 1) smanjio 2)centralizirao. Jednom kad se napravi raspored studenata po prostorijama za 1. test, nema nekog razloga da ne ostane takav do 6. Ne mislim da je jako tesko organizirati jedan kolokvij, ali je jako naporno stalno misliti na sto sve treba napraviti da bi sljedeci kolokvij prosao ok, i to tako npr. 8 puta u semestru (ako covjek drzi dva predmeta na prvoj godini, i ima po dva kolokvija i dva popravka u semestru).
Meni se sistem svida, tj ne mogu mu naci ocitu manu. Slazem se da bi ga trebalo testirati na manjoj skupini- mozemo raspravljati da li na jednom smjeru ili na jednoj godini; i da ce neke situacije isplivati na povrsinu tek nakon sto se prvi put provede.
Citat: | Meni bi predlozeni sistem bio puno stresniji, jer mi gradivo obicno 'sjeda' sa zakasnjenjem od mjesec dana... |
Ali cilj Bolonje je bio upravo da se to NE desava. Drugim rijecima, to sto si ti uspio proci na ovaj +1mjesec nacin je dokaz da nesto treba mijenjati u ovogodisnjoj bolonji.
Ja mislim da je dio Bolonje koji je najvise zakazao ove godine bilo redovno pracenje nastave. To se vidi i po tome da je svaki kolegij imao svoj nacin pracenja toga, i ja mislim da nitko nije bio POTPUNO zadovoljan time. Zadace su se prepisivale, i ja sam se kao asistent vrlo brzo pocela osjecati blesavo sto trosim vrijeme na, kao sto je gore receno, proizvodnju kopirnih aparata. Ne mislim da su one natjerale jako puno ljudi da redovno prate nastavu. Blicevi su nesto bolji, ali dva blica u semestru su puno premalo da nekoga natjeraju da redovno radi (opet se svodi na kampanjstvo, ali predblicevsko a ne predkolokvijsko), i rizik je nekako prevelik (sto ako je covjek bas stvarno imao los dan), a bilo sto vise od toga je, bar u kolegiju 2+2 kao EM, gubitak previse vremena u nastavi. Sve one stvari koje smo imali na prof smjeru- seminari, gsp... su dobre, ali to su vise neki dodatni bodovi za angazman sa strane nego pracenje ispredavanog gradiva.
Mislim da je ovaj prijedlog bitno vise u smjeru tog redovnog pracenja; kampanjsko ucenje za test iz 4 predmeta svaka dva tjedna je na kraju
redovno ucenje
Citat: | Mislim da predloženi sustav ima šanse samo ako se dopuni s jasnijim stavkom 7, koji bi obuhvaćao i obvezni kumulativni završni pismeni ispit. |
Sto se tice zavrsnog ispita kojeg prof. Antonic spominje, nisam sigurna. Gradivo koje se obraduje u nekom trenutku nuzno ukljucuje i znanje svega sto se radilo do tog trenutka, pa ne vidim razlog da u neki od tih testova ne ude zadatak koji zahtjeva poznavanje razlicitih djelova gradiva.
Ne argumentiram da zavrsni ispit ne treba, nego samo da ja ne vidim da nuzno treba. Uostalom, svi predkolokvijci su godinama bili ocjenjivani na temelju jednog pismenog, koji JE imao 5 zadataka, pa ne vidim zasto to sad ne bi bilo dovoljno.
U svakom slucaju, ako se zakljuci da je potrebno, ovaj sistem ne iskljucuje kumulativne ispite iz svih kolegija posebno na kraju. trebat ce samo dobro postelati koeficijente (koliko bodova sto nosi), da se studetima ne isplati opet kampanjirati i ici samo za time da dobro napisu taj zavrsni, niti da se previse ljudi srusi na zavrsnom, pa da se vratimo na sistem popravnih kolokvija.
I jos dvije rijeci o poslu asistenata... Imam dojam da sam ja u zadnje dvije godine potrosila jako puno sati na poslove tipa izrade rasporeda po predavaonama (ukljucuje brojanje stolaca u pojedinoj ucionici, vadenje popisa studenata iz baze (dobar slucaj) ili skupljanje popisa upisanih studenata na vjezbama/predavanjima/e-mailom (los slucaj- ako je 10.mjesec i jos nisu svi ponavljaci ukucani u bazu)), izrade tih listi studenata i objava na webu/ogl ploci, trazenje pridruzenih asistenata, cuvanje, rezerviranje prostorija, i slicni djelovi organizacije kolokvija. Ne kazem da je to puno posla za jedna kolokvij, ali 1)kad to radite puno puta u semestru, nakupi se 2)cesto se radi dupli posao- da vise ljudi radi, u biti, istu stvar za razlicite kolegije. Ovim sistemom bi se barem taj dio posla 1) smanjio 2)centralizirao. Jednom kad se napravi raspored studenata po prostorijama za 1. test, nema nekog razloga da ne ostane takav do 6. Ne mislim da je jako tesko organizirati jedan kolokvij, ali je jako naporno stalno misliti na sto sve treba napraviti da bi sljedeci kolokvij prosao ok, i to tako npr. 8 puta u semestru (ako covjek drzi dva predmeta na prvoj godini, i ima po dva kolokvija i dva popravka u semestru).
_________________ A comathematician is a device for turning cotheorems into ffee. A cotheorem is, naturally, an easy nsequence of a rollary.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:02 pet, 19. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="Johnny Casino"]Tek sto sam pomislio da necu nista napisati...[/quote]
Bilo bi steta, jer ovaj topic nije za skupljanje podrske, nego za skupljanje misljenja (i "za" i "protiv"). :?
[quote="Johnny Casino"]Mozda bi se trebalo naci neki kompromis, nekako 'osvjeziti' ovaj sistem, recimo da se iz svih predmeta ili pisu zadace ili blicevi i da su svugdje ista pravila, da se ne mijenjaju od kolegija do kolegija.[/quote]
Volio bih vidjeti pobunu da lupimo blic iz C-a i trazimo da slozite, recimo, dva programcica u 45 minuta. :trema: Iskreno mislim da blicevi nisu prikladni za programerske kolegije. :(
[quote="Johnny Casino"]Meni bi predlozeni sistem bio puno stresniji, jer mi gradivo obicno 'sjeda' sa zakasnjenjem od mjesec dana, tako da bi imao dosta muke (kao sto imam sa blicevima iz la; a zadaci iz proslih bliceva su mi sad smijesni, nikako da stignem sam sebe :shock:).[/quote]
Ne zelim te napadati, ali me zivo zanima: kolokvij obuhvaca 2, max. 3 mjeseca gradiva. :| Ako tebi "nije sjelo" zadnjih mjesec dana... kako si ispolagao sve kolegije? :-k
Primam negativni stav na znanje; necu te uvjeravati jer mi to stvarno nije namjera ovdje. ;)
[quote="MartinaB"]Slazem se da bi ga trebalo testirati na manjoj skupini- mozemo raspravljati da li na jednom smjeru ili na jednoj godini[/quote]
Ja bih jako zelio da sistem odmah zazivi jer vjerujem u njega [ ;) ], ali slazem se da je razumno testirati na sto manjoj skupini studenata. :) No, nisam siguran da li su prof. i inz. smjerovi dovoljno slicni da testiranje na jednom smjeru bude dovoljno dobro. :? Takodjer, ako ispadne dobro kako neki ovdje ocekujemo, oni na kojima se ne testira ce biti izrazito nezadovoljni sto rade po "onom losem starom sistemu". :(
Dakle, nemam finalizirani stav gdje to testirati. :neznam: Nadam se korisnim argumentima za bilo koju od opcija... :)
[quote="MartinaB"][quote="nenad"]Mislim da predloženi sustav ima šanse samo ako se dopuni s jasnijim stavkom 7, koji bi obuhvaćao i obvezni kumulativni završni pismeni ispit.[/quote]
Sto se tice zavrsnog ispita kojeg prof. Antonic spominje,...[/quote]
Voditelji kolegija su redom docenti ili u visem zvanju i mislim da im ne treba nametati nacin ispitivanja. :) Osobno, smatram da je u prvom semestru sistem prof. Antonica dao najbolji omjer posla i rezultata, no nikako nisamm za to da se taj (ili neki drugi sistem) namece. 8) Prijedlogom s pocetka ovog topica zelim poboljsati dio koji uglavnom rade asistenti: kolokvije, bliceve, zadace,... :D Oblik (pa i samu egzistenciju) zavrsnog ispita - IMO - treba prepustiti voditeljima kolegija, eventualno uz apel da budu sto uniformniji. :xg:
Johnny Casino (napisa): | Tek sto sam pomislio da necu nista napisati... |
Bilo bi steta, jer ovaj topic nije za skupljanje podrske, nego za skupljanje misljenja (i "za" i "protiv").
Johnny Casino (napisa): | Mozda bi se trebalo naci neki kompromis, nekako 'osvjeziti' ovaj sistem, recimo da se iz svih predmeta ili pisu zadace ili blicevi i da su svugdje ista pravila, da se ne mijenjaju od kolegija do kolegija. |
Volio bih vidjeti pobunu da lupimo blic iz C-a i trazimo da slozite, recimo, dva programcica u 45 minuta. Iskreno mislim da blicevi nisu prikladni za programerske kolegije.
Johnny Casino (napisa): | Meni bi predlozeni sistem bio puno stresniji, jer mi gradivo obicno 'sjeda' sa zakasnjenjem od mjesec dana, tako da bi imao dosta muke (kao sto imam sa blicevima iz la; a zadaci iz proslih bliceva su mi sad smijesni, nikako da stignem sam sebe ). |
Ne zelim te napadati, ali me zivo zanima: kolokvij obuhvaca 2, max. 3 mjeseca gradiva. Ako tebi "nije sjelo" zadnjih mjesec dana... kako si ispolagao sve kolegije?
Primam negativni stav na znanje; necu te uvjeravati jer mi to stvarno nije namjera ovdje.
MartinaB (napisa): | Slazem se da bi ga trebalo testirati na manjoj skupini- mozemo raspravljati da li na jednom smjeru ili na jednoj godini |
Ja bih jako zelio da sistem odmah zazivi jer vjerujem u njega [ ], ali slazem se da je razumno testirati na sto manjoj skupini studenata. No, nisam siguran da li su prof. i inz. smjerovi dovoljno slicni da testiranje na jednom smjeru bude dovoljno dobro. Takodjer, ako ispadne dobro kako neki ovdje ocekujemo, oni na kojima se ne testira ce biti izrazito nezadovoljni sto rade po "onom losem starom sistemu".
Dakle, nemam finalizirani stav gdje to testirati. Nadam se korisnim argumentima za bilo koju od opcija...
MartinaB (napisa): | nenad (napisa): | Mislim da predloženi sustav ima šanse samo ako se dopuni s jasnijim stavkom 7, koji bi obuhvaćao i obvezni kumulativni završni pismeni ispit. |
Sto se tice zavrsnog ispita kojeg prof. Antonic spominje,... |
Voditelji kolegija su redom docenti ili u visem zvanju i mislim da im ne treba nametati nacin ispitivanja. Osobno, smatram da je u prvom semestru sistem prof. Antonica dao najbolji omjer posla i rezultata, no nikako nisamm za to da se taj (ili neki drugi sistem) namece. Prijedlogom s pocetka ovog topica zelim poboljsati dio koji uglavnom rade asistenti: kolokvije, bliceve, zadace,... Oblik (pa i samu egzistenciju) zavrsnog ispita - IMO - treba prepustiti voditeljima kolegija, eventualno uz apel da budu sto uniformniji.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
cinik Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 04. 2003. (23:34:09) Postovi: (1FB)16
Spol: 
Lokacija: /proc/sys/cpu/
|
|
[Vrh] |
|
sorrow Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol: 
Lokacija: ...na otoku srece...
|
|
[Vrh] |
|
Johnny Casino Forumaš(ica)


Pridružen/a: 11. 05. 2003. (17:56:59) Postovi: (10F)16
Spol: 
Lokacija: location, location!
|
Postano: 21:50 pet, 19. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Volio bih vidjeti pobunu da lupimo blic iz C-a i trazimo da slozite, recimo, dva programcica u 45 minuta. :trema: Iskreno mislim da blicevi nisu prikladni za programerske kolegije. :([/quote]
Da, slazem se
[quote="vsego"][quote="Johnny Casino"]Meni bi predlozeni sistem bio puno stresniji, jer mi gradivo obicno 'sjeda' sa zakasnjenjem od mjesec dana, tako da bi imao dosta muke (kao sto imam sa blicevima iz la; a zadaci iz proslih bliceva su mi sad smijesni, nikako da stignem sam sebe :shock:).[/quote]
Ne zelim te napadati, ali me zivo zanima: kolokvij obuhvaca 2, max. 3 mjeseca gradiva. :| Ako tebi "nije sjelo" zadnjih mjesec dana... kako si ispolagao sve kolegije? :-k [/quote]
Ne znam :shock: , zadnjih par tjedana pocnem uciti ove nejasne dijelove, a i nije bas potrebno znati sve za prolaz. Ali, iako je sve povezano, mislio sam vise na predavanja i dokazivanje teorema. Recimo, iz analize smo malo iza sa vjezbama u odnosu na predavanja, a uglavnom na vjezbama potpuno shvatim o cemu se radi. Sve ovisi o puno faktora. Ali u svakom slucaju gradivo mi mozda malo sporije sjeda nego sto bi mozda trebalo.:wink:
[quote="vsego"]Primam negativni stav na znanje; necu te uvjeravati jer mi to stvarno nije namjera ovdje. ;)[/quote]
Nije mozda sasvim negativan, ali, koliko god to bilo lose, ja i rijec promjena se bas i ne volimo. [size=6]A to se mijenja odmah......od sutra!![/size]
vsego (napisa): | Volio bih vidjeti pobunu da lupimo blic iz C-a i trazimo da slozite, recimo, dva programcica u 45 minuta. Iskreno mislim da blicevi nisu prikladni za programerske kolegije.  |
Da, slazem se
vsego (napisa): | Johnny Casino (napisa): | Meni bi predlozeni sistem bio puno stresniji, jer mi gradivo obicno 'sjeda' sa zakasnjenjem od mjesec dana, tako da bi imao dosta muke (kao sto imam sa blicevima iz la; a zadaci iz proslih bliceva su mi sad smijesni, nikako da stignem sam sebe ). |
Ne zelim te napadati, ali me zivo zanima: kolokvij obuhvaca 2, max. 3 mjeseca gradiva. Ako tebi "nije sjelo" zadnjih mjesec dana... kako si ispolagao sve kolegije? |
Ne znam , zadnjih par tjedana pocnem uciti ove nejasne dijelove, a i nije bas potrebno znati sve za prolaz. Ali, iako je sve povezano, mislio sam vise na predavanja i dokazivanje teorema. Recimo, iz analize smo malo iza sa vjezbama u odnosu na predavanja, a uglavnom na vjezbama potpuno shvatim o cemu se radi. Sve ovisi o puno faktora. Ali u svakom slucaju gradivo mi mozda malo sporije sjeda nego sto bi mozda trebalo.
vsego (napisa): | Primam negativni stav na znanje; necu te uvjeravati jer mi to stvarno nije namjera ovdje.  |
Nije mozda sasvim negativan, ali, koliko god to bilo lose, ja i rijec promjena se bas i ne volimo. A to se mijenja odmah......od sutra!!
_________________ Ima jedan broj, a djeljiv je sa pet
U nizu brojeva, djeljivih sa šest.
...
A to je dva, dva, dva do Žitnjaka
|
|
[Vrh] |
|
nenad Moderator

Pridružen/a: 08. 10. 2002. (14:08:30) Postovi: (355)16
|
Postano: 22:20 pet, 19. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote]@prof Antonic, cemu tolika zelja za toliko puno provjera? [/quote]
Zato da ispit bude što manje lutrija, a što više postupak mjerenja znanja.
Zašto završni ispit?
Zato što se pitanja koja traže poznavanje grdiva i s početka i s kraja mogu postaviti samo na kraju. :-)
A na kraju može doći samo jedno pitanje. K tome, pitanja ne smiju biti previše složena, kako mala pogreška na početku ne bi onemogućavala odgovor na čitavo pitanje ...
Naravno, sve se provjere mogu obaviti na usmenom ispitu. Nema mogućnosti prepisivanja, šaptanje se lako riješi, ... :-)
Ali to je vremenski najskuplje ispitivanje za nastavnike. I možda najstresnije za studente.
- Nenad
Citat: | @prof Antonic, cemu tolika zelja za toliko puno provjera? |
Zato da ispit bude što manje lutrija, a što više postupak mjerenja znanja.
Zašto završni ispit?
Zato što se pitanja koja traže poznavanje grdiva i s početka i s kraja mogu postaviti samo na kraju.
A na kraju može doći samo jedno pitanje. K tome, pitanja ne smiju biti previše složena, kako mala pogreška na početku ne bi onemogućavala odgovor na čitavo pitanje ...
Naravno, sve se provjere mogu obaviti na usmenom ispitu. Nema mogućnosti prepisivanja, šaptanje se lako riješi, ...
Ali to je vremenski najskuplje ispitivanje za nastavnike. I možda najstresnije za studente.
- Nenad
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 0:17 sub, 20. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Nikako ne bih podrzao prijedlog ako bi ukljucivao zavrsni pismeni ispit za cije bi provodjenje ponovo bili zaduzeni asistenti. Tako od broja 6 dolazimo do broja 10, za 2 veceg od aktualnog 8 (posjedanja cijele generacije). Osim toga ponovo postaju potrebni ispravci.
Angazman asistenata oko ispitivanja brucosa u zadnjih se 5 godina svake godine povecavao. Mislim da bi se u sklopu Bolonjskih reformi trebalo voditi racuna o tome da su asistenti [b]takodjer studenti[/b], a ne jeftina radna snaga. Primjerice, na FER-u od ove godine [b]svu[/b] nastavu matematike provode nastavnici u znanstveno-nastavnim zvanjima (od docenta na vise). Oni prepustaju samo jedan sat tjedno svojim asistentima, na kojem se rjesavaju zadaci koje odredjuju nastavnici. Asistentima nije posao osmisliti i odrzati cijele vjezbe, nego samo pomaganje studentima (nesto kao demonstrature) i ispravljanje zadaca i bliceva. Kolokvije ("medjuispite") na FER-u takodjer sastavljaju nastavnici, a i sudjeluju u njihovom ispravljanju.
Nikako ne bih podrzao prijedlog ako bi ukljucivao zavrsni pismeni ispit za cije bi provodjenje ponovo bili zaduzeni asistenti. Tako od broja 6 dolazimo do broja 10, za 2 veceg od aktualnog 8 (posjedanja cijele generacije). Osim toga ponovo postaju potrebni ispravci.
Angazman asistenata oko ispitivanja brucosa u zadnjih se 5 godina svake godine povecavao. Mislim da bi se u sklopu Bolonjskih reformi trebalo voditi racuna o tome da su asistenti takodjer studenti, a ne jeftina radna snaga. Primjerice, na FER-u od ove godine svu nastavu matematike provode nastavnici u znanstveno-nastavnim zvanjima (od docenta na vise). Oni prepustaju samo jedan sat tjedno svojim asistentima, na kojem se rjesavaju zadaci koje odredjuju nastavnici. Asistentima nije posao osmisliti i odrzati cijele vjezbe, nego samo pomaganje studentima (nesto kao demonstrature) i ispravljanje zadaca i bliceva. Kolokvije ("medjuispite") na FER-u takodjer sastavljaju nastavnici, a i sudjeluju u njihovom ispravljanju.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
nenad Moderator

Pridružen/a: 08. 10. 2002. (14:08:30) Postovi: (355)16
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 21:46 sub, 20. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="nenad"]Sada imamo 4 kolegija po dva kolokvija s po dva popravka. To je 16.[/quote]
Govorim o kolokvijima koje pise cijela generacija - popravci su bitno manje posla. "Posjedanje cijele generacije" znaci 250-300 studenata, 4 grupe zadataka (na nastavnickom smjeru nesto manje). Profesor Antonic vjerojatno ne zna koliko je to posla jer u doba dok je bio asistent tako masovnih ispita iz jednog jedinog kolegija nije bilo.
U jednom takvom kolokviju obicno sudjeluje 5-6 asistenata. Sama organizacija zahtijeva cijeli radni dan nekog od asistenata (dogovor tko ce sto sastavljati/ispravljati, izrada rasporeda po predavaonicama, pozivanje "pridruzenih" asistenata za cuvanje, ukucavanje i objava rezultata...) Da ne spominjemo cuvanje, ispravljanje, zalbe...
[quote="nenad"]Prijedlog je 6 provjera tijekom semestra, plus 4 ispita na kraju, što je 10.
Bez zadaća/testova.
Mislim da je to bitno poboljšanje; moja procjena omjera je 18-20 : 10.[/quote]
Procjena je kriva. Osim toga masovni pismeni ispiti na kraju semestra potpuno promasuju bit prijedloga. To bi zapravo znacilo da cemo imati drugi kolokvij kao i do sada, a prvi zamijeniti sa 6 "zajednickih kolokvija" tijekom semestra. Uvjeren sam da bi asistenti imali vise posla, a studenti nikakve koristi (kampanjsko ucenje pred kraj semestra, mali razmak izmedju ispita o kojima jako puno ovisi, nedovoljno vremena izmedju zavrsnog pismenog i usmenih ispita...)
nenad (napisa): | Sada imamo 4 kolegija po dva kolokvija s po dva popravka. To je 16. |
Govorim o kolokvijima koje pise cijela generacija - popravci su bitno manje posla. "Posjedanje cijele generacije" znaci 250-300 studenata, 4 grupe zadataka (na nastavnickom smjeru nesto manje). Profesor Antonic vjerojatno ne zna koliko je to posla jer u doba dok je bio asistent tako masovnih ispita iz jednog jedinog kolegija nije bilo.
U jednom takvom kolokviju obicno sudjeluje 5-6 asistenata. Sama organizacija zahtijeva cijeli radni dan nekog od asistenata (dogovor tko ce sto sastavljati/ispravljati, izrada rasporeda po predavaonicama, pozivanje "pridruzenih" asistenata za cuvanje, ukucavanje i objava rezultata...) Da ne spominjemo cuvanje, ispravljanje, zalbe...
nenad (napisa): | Prijedlog je 6 provjera tijekom semestra, plus 4 ispita na kraju, što je 10.
Bez zadaća/testova.
Mislim da je to bitno poboljšanje; moja procjena omjera je 18-20 : 10. |
Procjena je kriva. Osim toga masovni pismeni ispiti na kraju semestra potpuno promasuju bit prijedloga. To bi zapravo znacilo da cemo imati drugi kolokvij kao i do sada, a prvi zamijeniti sa 6 "zajednickih kolokvija" tijekom semestra. Uvjeren sam da bi asistenti imali vise posla, a studenti nikakve koristi (kampanjsko ucenje pred kraj semestra, mali razmak izmedju ispita o kojima jako puno ovisi, nedovoljno vremena izmedju zavrsnog pismenog i usmenih ispita...)
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 22:23 sub, 20. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Jos da objasnim ovaj dio...
[quote="nenad"]Oko podjele posla se nisam izjašnjavao, pa pretpostavljam da se ostatak komentara odnosi na nekog drugog diskutanta :-)[/quote]
Tirada o FER-u i podjeli posla bila je izazvana ovim odlomkom:
[quote="nenad"]Naravno, sve se provjere mogu obaviti na usmenom ispitu. Nema mogućnosti prepisivanja, šaptanje se lako riješi, ... :-)
Ali to je vremenski najskuplje ispitivanje za nastavnike.[/quote]
Za nastavnike je vremenski najjeftinije ispitivanje studenata, kao i pripremu i odrzavanje nastave prepustiti asistentima. To je na PMF-u toliko uobicajena pojava da se smatra normalnim. Ipak, ako se pogleda kako je vani, vidi se da "vjezbe" u smislu kao kod nas ne postoje, a organizacija midterm i final exam-a spada u odgovornosti profesora (asistenti eventualno pomazu oko ispravljanja).
Jos da objasnim ovaj dio...
nenad (napisa): | Oko podjele posla se nisam izjašnjavao, pa pretpostavljam da se ostatak komentara odnosi na nekog drugog diskutanta  |
Tirada o FER-u i podjeli posla bila je izazvana ovim odlomkom:
nenad (napisa): | Naravno, sve se provjere mogu obaviti na usmenom ispitu. Nema mogućnosti prepisivanja, šaptanje se lako riješi, ...
Ali to je vremenski najskuplje ispitivanje za nastavnike. |
Za nastavnike je vremenski najjeftinije ispitivanje studenata, kao i pripremu i odrzavanje nastave prepustiti asistentima. To je na PMF-u toliko uobicajena pojava da se smatra normalnim. Ipak, ako se pogleda kako je vani, vidi se da "vjezbe" u smislu kao kod nas ne postoje, a organizacija midterm i final exam-a spada u odgovornosti profesora (asistenti eventualno pomazu oko ispravljanja).
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)

Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol: 
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
Postano: 23:15 sub, 20. 5. 2006 Naslov: |
|
|
eto, da i ja nesto napisem.
osobno, ideja mi se svidja i ne vidim razloga zasto to ne bi napravili kao nekakav pilot projekt pa da vidimo odaziv. slazem se da se profesorski i inzinjerski smjer ne mogu bas usporedjivati (nesto drugaciji kolegiji, drugaciji pristup samom radu itd. ofkors bez uvrede ijednom kolegi/kolegici sa profesorskog smjera), a narocito se to vidi u upisnim kvotama. ja bi, bas zbog tih upisnih kvota, predlozio da se takvo "testiranje" napravi na buducim "inzinjercima" jer cemo imati veci uzorak studenata koji su okupljeni pod tim test programom.
ono sto mi se u nacelu ne svidja jest da ovaj prijedlog, barem koliko sam ga uspio shvatit (neka me netko ispravi ako ovo nije tocno), na mala vrata ipak uvodi zavrsni ispit iz svih kolegija, a to je nesto od cega bolonja kao takva bjezi kao vrag od tamjana :-k naime, i bolonja isto predvidja postojanje zavrsnog ispita, no nesto drugacije nego sto mi se ovdje cini: upravo zbog konstantne provjere znanja (kako prakticnog tako i teoretskog), zavrsni ispit se svodi na par pitanja i uglavnom ne bi smio biti stresan, ni za profesora niti za studenta.
kao sto rekoh, ja sam za ovaj prijedlog jer smatram da je to i bit bolonje (kontinuirana provjera znanja, koju ovaj program dosta kvalitetno rjesava) no mislim da bi trebalo dobro razmisliti o mojem prethodnom pasusu.
EDIT: @vsego: ja nisam predstavnik 1. godine, ja sam zamjenik predstavnika 1. godine ;-)
eto, da i ja nesto napisem.
osobno, ideja mi se svidja i ne vidim razloga zasto to ne bi napravili kao nekakav pilot projekt pa da vidimo odaziv. slazem se da se profesorski i inzinjerski smjer ne mogu bas usporedjivati (nesto drugaciji kolegiji, drugaciji pristup samom radu itd. ofkors bez uvrede ijednom kolegi/kolegici sa profesorskog smjera), a narocito se to vidi u upisnim kvotama. ja bi, bas zbog tih upisnih kvota, predlozio da se takvo "testiranje" napravi na buducim "inzinjercima" jer cemo imati veci uzorak studenata koji su okupljeni pod tim test programom.
ono sto mi se u nacelu ne svidja jest da ovaj prijedlog, barem koliko sam ga uspio shvatit (neka me netko ispravi ako ovo nije tocno), na mala vrata ipak uvodi zavrsni ispit iz svih kolegija, a to je nesto od cega bolonja kao takva bjezi kao vrag od tamjana naime, i bolonja isto predvidja postojanje zavrsnog ispita, no nesto drugacije nego sto mi se ovdje cini: upravo zbog konstantne provjere znanja (kako prakticnog tako i teoretskog), zavrsni ispit se svodi na par pitanja i uglavnom ne bi smio biti stresan, ni za profesora niti za studenta.
kao sto rekoh, ja sam za ovaj prijedlog jer smatram da je to i bit bolonje (kontinuirana provjera znanja, koju ovaj program dosta kvalitetno rjesava) no mislim da bi trebalo dobro razmisliti o mojem prethodnom pasusu.
EDIT: @vsego: ja nisam predstavnik 1. godine, ja sam zamjenik predstavnika 1. godine
|
|
[Vrh] |
|
|