Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol:
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
Postano: 23:38 sub, 20. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"][quote="HijenA"]slazem se da se profesorski i inzinjerski smjer ne mogu bas usporedjivati ... a narocito se to vidi u upisnim kvotama[/quote]
Hijena, upisna kvota za preddiplomske studije matematike je [b]zajednicka[/b] (za nastavnicki i nenastavnicki studij). Kvota je odvojena jedino za [i]profesor matematike i fizike[/i] jer je to petogodisnji studij.[/quote]
erm...onda ova "zamjerka" pada u vodu :-)
[quote]
[quote="HijenA"]...na mala vrata ipak uvodi zavrsni ispit iz svih kolegija, a to je nesto od cega bolonja kao takva bjezi kao vrag od tamjana[/quote]
Otkud ti takva ideja?[/quote]
nisi me shvatio. dakle, bolonja predvidja da se na kraju svakog odslusanog kolegija odrzi zavrsni ispit iz tog kolegija, no on nema niti pribliznu tezinu onom zavrsnom ispitu koju imaju nebolonjci (upravo zbog kontinuiranog pracenja rada i kombiniranja teorijskog i prakticnog dijela na kolokvijima i blicevima, zadacama i cemu-sve-ne). moj dojam je da se s ovim ponovo uvodi sistem zavrsnog ispita kao i kod nebolonjaca (ovo je u duhu onoga sto je prof. Antonic napisao). naravno, bilo bi mi jako drago da ovo netko demantira.
inace...drugih zamjerki na program kao takav nemam. za upisne se kvote ispricavam jer, IIRC, kad sam ja upisivao faks, kvote za profesore i inzinjere su bile odvojene.
krcko (napisa): | HijenA (napisa): | slazem se da se profesorski i inzinjerski smjer ne mogu bas usporedjivati ... a narocito se to vidi u upisnim kvotama |
Hijena, upisna kvota za preddiplomske studije matematike je zajednicka (za nastavnicki i nenastavnicki studij). Kvota je odvojena jedino za profesor matematike i fizike jer je to petogodisnji studij. |
erm...onda ova "zamjerka" pada u vodu
Citat: |
HijenA (napisa): | ...na mala vrata ipak uvodi zavrsni ispit iz svih kolegija, a to je nesto od cega bolonja kao takva bjezi kao vrag od tamjana |
Otkud ti takva ideja? |
nisi me shvatio. dakle, bolonja predvidja da se na kraju svakog odslusanog kolegija odrzi zavrsni ispit iz tog kolegija, no on nema niti pribliznu tezinu onom zavrsnom ispitu koju imaju nebolonjci (upravo zbog kontinuiranog pracenja rada i kombiniranja teorijskog i prakticnog dijela na kolokvijima i blicevima, zadacama i cemu-sve-ne). moj dojam je da se s ovim ponovo uvodi sistem zavrsnog ispita kao i kod nebolonjaca (ovo je u duhu onoga sto je prof. Antonic napisao). naravno, bilo bi mi jako drago da ovo netko demantira.
inace...drugih zamjerki na program kao takav nemam. za upisne se kvote ispricavam jer, IIRC, kad sam ja upisivao faks, kvote za profesore i inzinjere su bile odvojene.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:15 ned, 21. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Hijena, ja cu demantirai: "moj" prijedlog se bavi svime [b]prije[/b] zavrsnog ispita, a sam zavrsni ispit prepusta kolegijima/ispitivacima i zapravo se time uopce ne bavi. 8) To je tocka 7 iz prijedloga: "Ovo nije zamisljeno zamjena za zavrsni ispit; on bio ostao takav kakav je." :D Mozda malo nespretno sroceno, ali kasnije sam napisao da se "ne bih se mijesao nastavnicima u ispitivanje". ;) To pise cak i u Svetom Wikiju, pa me cudi kako si promasio. :silly:
Ref. zavrsni ispit: mislim da prof. Antonic ne prica o nekom "stresnom" ispitu, nego o onome kojim bi se "preletilo" cijelo gradivo kako bi se izbjeglo "kratkorocno strebanje" i osiguralo da studenti i na kraju znaju barem kljucne stvari iz cijelog kolegija. 8) Uz stvarni kontinuirani rad, mislim da tu ne bi bilo problema za studente. :D
Bez obzira na to, jako cu se zacuditi ako se Fakultet uopce pokusa umijesati nastavnicima u posao ispitivanja... :|
Hijena, ja cu demantirai: "moj" prijedlog se bavi svime prije zavrsnog ispita, a sam zavrsni ispit prepusta kolegijima/ispitivacima i zapravo se time uopce ne bavi. To je tocka 7 iz prijedloga: "Ovo nije zamisljeno zamjena za zavrsni ispit; on bio ostao takav kakav je." Mozda malo nespretno sroceno, ali kasnije sam napisao da se "ne bih se mijesao nastavnicima u ispitivanje". To pise cak i u Svetom Wikiju, pa me cudi kako si promasio.
Ref. zavrsni ispit: mislim da prof. Antonic ne prica o nekom "stresnom" ispitu, nego o onome kojim bi se "preletilo" cijelo gradivo kako bi se izbjeglo "kratkorocno strebanje" i osiguralo da studenti i na kraju znaju barem kljucne stvari iz cijelog kolegija. Uz stvarni kontinuirani rad, mislim da tu ne bi bilo problema za studente.
Bez obzira na to, jako cu se zacuditi ako se Fakultet uopce pokusa umijesati nastavnicima u posao ispitivanja...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol:
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
Postano: 0:33 ned, 21. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]Hijena, ja cu demantirai: "moj" prijedlog se bavi svime [b]prije[/b] zavrsnog ispita, a sam zavrsni ispit prepusta kolegijima/ispitivacima i zapravo se time uopce ne bavi. 8) To je tocka 7 iz prijedloga: "Ovo nije zamisljeno zamjena za zavrsni ispit; on bio ostao takav kakav je." :D Mozda malo nespretno sroceno, ali kasnije sam napisao da se "ne bih se mijesao nastavnicima u ispitivanje". ;)[/quote]
no...ja sam to napisao u duhu onoga sto je prof. Antonic napisao.
[quote]
To pise cak i u Svetom Wikiju, pa me cudi kako si promasio. :silly:[/quote]
ne bih htio ulaziti u detalje tvoje i zubove diskusije, pa necu komentirati ovo.
[quote]
Ref. zavrsni ispit: mislim da prof. Antonic ne prica o nekom "stresnom" ispitu, nego o onome kojim bi se "preletilo" cijelo gradivo kako bi se izbjeglo "kratkorocno strebanje" i osiguralo da studenti i na kraju znaju barem kljucne stvari iz cijelog kolegija. 8) Uz stvarni kontinuirani rad, mislim da tu ne bi bilo problema za studente. :D[/quote]
my point exactly. dakle...uz kontinuiranu provjeru znanja zavrsni se ispit svodio na vise-manje formalnost koja je relativno jednostavna za sve koji su radili preko godine jer bi ih se na tom zavrsnom ispitu pitalo ono osnovno bez cega se ne moze imati pozitivna ocjena iz tog kolegija. naravno, svima koji hoce odgovarati za vecu ocjenu i to se omogucuje, ali bi to sve na koncu ipak dovelo do smanjenja nekakvih radnih obaveza, kako asistenata tako i profesora.
[quote]
Bez obzira na to, jako cu se zacuditi ako se Fakultet uopce pokusa umijesati nastavnicima u posao ispitivanja... :|[/quote]
mislim da se to ni pod razno ne bi smjelo napravit. ono sto se moze dati jesu smjernice kako bi se trebalo ispitivati da to bude najmanje stresno i za profesore i za studente, ali na kraju odluka o nacinu ispitivanja lezi samo i iskljucivo na profesoru.
vsego (napisa): | Hijena, ja cu demantirai: "moj" prijedlog se bavi svime prije zavrsnog ispita, a sam zavrsni ispit prepusta kolegijima/ispitivacima i zapravo se time uopce ne bavi. To je tocka 7 iz prijedloga: "Ovo nije zamisljeno zamjena za zavrsni ispit; on bio ostao takav kakav je." Mozda malo nespretno sroceno, ali kasnije sam napisao da se "ne bih se mijesao nastavnicima u ispitivanje". |
no...ja sam to napisao u duhu onoga sto je prof. Antonic napisao.
Citat: |
To pise cak i u Svetom Wikiju, pa me cudi kako si promasio. |
ne bih htio ulaziti u detalje tvoje i zubove diskusije, pa necu komentirati ovo.
Citat: |
Ref. zavrsni ispit: mislim da prof. Antonic ne prica o nekom "stresnom" ispitu, nego o onome kojim bi se "preletilo" cijelo gradivo kako bi se izbjeglo "kratkorocno strebanje" i osiguralo da studenti i na kraju znaju barem kljucne stvari iz cijelog kolegija. Uz stvarni kontinuirani rad, mislim da tu ne bi bilo problema za studente. |
my point exactly. dakle...uz kontinuiranu provjeru znanja zavrsni se ispit svodio na vise-manje formalnost koja je relativno jednostavna za sve koji su radili preko godine jer bi ih se na tom zavrsnom ispitu pitalo ono osnovno bez cega se ne moze imati pozitivna ocjena iz tog kolegija. naravno, svima koji hoce odgovarati za vecu ocjenu i to se omogucuje, ali bi to sve na koncu ipak dovelo do smanjenja nekakvih radnih obaveza, kako asistenata tako i profesora.
Citat: |
Bez obzira na to, jako cu se zacuditi ako se Fakultet uopce pokusa umijesati nastavnicima u posao ispitivanja... |
mislim da se to ni pod razno ne bi smjelo napravit. ono sto se moze dati jesu smjernice kako bi se trebalo ispitivati da to bude najmanje stresno i za profesore i za studente, ali na kraju odluka o nacinu ispitivanja lezi samo i iskljucivo na profesoru.
|
|
[Vrh] |
|
nenad Moderator
Pridružen/a: 08. 10. 2002. (14:08:30) Postovi: (355)16
|
Postano: 17:03 ned, 21. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Po mome mišljenju, završni pismeni ispit ne bi smio biti formalnost.
Ali, ne bi trebao niti imati težinu veću od kontinuirane provjere.
Tako je to i bilo na američkim sveučilištima na kojima sam imao prilike raditi.
Osnovni problem pretjeranog cjepkanja ispitivanja je što se student ne bavi sintezom gradiva.
Moja popularna pitanja iz ODJ (za prof. mat-fiz) su bila:
- imate linearnu jednadžbu s konstantnim koeficijentima. Koje sve metode znate za njezino rješavanje?
Da bi odgovorio na to pitanje, student treba imati pregled gradiva od početka do kraja predmeta. I većina pitanja bi trebala biti takva.
Jer ne želimo da student bude programiran na odgovore tipa: metoda 1 - radi ovo, metoda 2 - radi ono, ...
Evropska sveučilišta su školovala studente koji su imali dobar pregled nad gradivom, što
se nije uvijek moglo reći za američka. I bilo bi jako važno da tu prednost olako ne ispustimo.
Poanta bolonjskog procesa je da se kvalitetan evropski sustav studiranja učini ekonomičnijim. Ne i lošijim.
Pogotovu ne lošijim od američkog sustava.
Studentima treba više pomoći u učenju, na vrijeme im reći da to nije za njih ako nije, i sl.
Ali i dalje želimo da nauče što su i ranije generacije imale prilike naučiti.
I dalje želimo da su u stanju odgovoriti na ispitima kao i prethodne generacije.
Zar ne?
To je razlog da sačuvamo i kvalitetne završne ispite (ne pretjerane, kakvih je svojevremeno bilo,
poput čuvenih 8 sati za Klasičnu elektrodinamiku na fizici :-)), koji trebaju biti bolje pripremljeni,
ciljani na kvalitetnu provjeru znanja.
Ali, da završni ispiti postanu formalnos, to ne. Mi vam moramo bolje pomoći da naučite,
društvo/država nam treba osigurati uvjete za to, ali i dalje vi morate to kvalitetno naučiti.
A kvalitetna provjera zahtijeva da vi na kraju odgovorite na nekoliko kompliciranih pitanja.
Primjerenih svakako, ali ne pro forma.
Naravno, najlakše bi bilo sniziti kriterije, biti jako popularan, Ministarstvu se predstaviti kao jako uspješan.
A onda, za 5, 10 ili 15 godina, kad studenti dođu na posao, poslijediplomski, ili u inozemstvo, ...
Krenut će povratna informacija: Vaš studij više nije onako dobar kakav je bio.
Studenti s drugih sveučilišta su bolji. Mi vaše studente nećemo zapošljavati, primati kao postiplomande, ...
A kod nas će se otvoriti kvalitetna privatna sveučilišta, za one koji mogu platiti.
Ili će ti isti svoju djecu slati na takva sveučilišta u inozemstvu.
I onda će oni dobivati i najkvalitetnije poslove, i bolje plaćene, pa će i svojoj djeci moći priuštiti bolje školovanje, ...
Naravno, ja ću tada već biti u mirovini, pa to možda i nije važno. Ali, eto, meni je to još uvijek važno. :-)
- Nenad
Po mome mišljenju, završni pismeni ispit ne bi smio biti formalnost.
Ali, ne bi trebao niti imati težinu veću od kontinuirane provjere.
Tako je to i bilo na američkim sveučilištima na kojima sam imao prilike raditi.
Osnovni problem pretjeranog cjepkanja ispitivanja je što se student ne bavi sintezom gradiva.
Moja popularna pitanja iz ODJ (za prof. mat-fiz) su bila:
- imate linearnu jednadžbu s konstantnim koeficijentima. Koje sve metode znate za njezino rješavanje?
Da bi odgovorio na to pitanje, student treba imati pregled gradiva od početka do kraja predmeta. I većina pitanja bi trebala biti takva.
Jer ne želimo da student bude programiran na odgovore tipa: metoda 1 - radi ovo, metoda 2 - radi ono, ...
Evropska sveučilišta su školovala studente koji su imali dobar pregled nad gradivom, što
se nije uvijek moglo reći za američka. I bilo bi jako važno da tu prednost olako ne ispustimo.
Poanta bolonjskog procesa je da se kvalitetan evropski sustav studiranja učini ekonomičnijim. Ne i lošijim.
Pogotovu ne lošijim od američkog sustava.
Studentima treba više pomoći u učenju, na vrijeme im reći da to nije za njih ako nije, i sl.
Ali i dalje želimo da nauče što su i ranije generacije imale prilike naučiti.
I dalje želimo da su u stanju odgovoriti na ispitima kao i prethodne generacije.
Zar ne?
To je razlog da sačuvamo i kvalitetne završne ispite (ne pretjerane, kakvih je svojevremeno bilo,
poput čuvenih 8 sati za Klasičnu elektrodinamiku na fizici ), koji trebaju biti bolje pripremljeni,
ciljani na kvalitetnu provjeru znanja.
Ali, da završni ispiti postanu formalnos, to ne. Mi vam moramo bolje pomoći da naučite,
društvo/država nam treba osigurati uvjete za to, ali i dalje vi morate to kvalitetno naučiti.
A kvalitetna provjera zahtijeva da vi na kraju odgovorite na nekoliko kompliciranih pitanja.
Primjerenih svakako, ali ne pro forma.
Naravno, najlakše bi bilo sniziti kriterije, biti jako popularan, Ministarstvu se predstaviti kao jako uspješan.
A onda, za 5, 10 ili 15 godina, kad studenti dođu na posao, poslijediplomski, ili u inozemstvo, ...
Krenut će povratna informacija: Vaš studij više nije onako dobar kakav je bio.
Studenti s drugih sveučilišta su bolji. Mi vaše studente nećemo zapošljavati, primati kao postiplomande, ...
A kod nas će se otvoriti kvalitetna privatna sveučilišta, za one koji mogu platiti.
Ili će ti isti svoju djecu slati na takva sveučilišta u inozemstvu.
I onda će oni dobivati i najkvalitetnije poslove, i bolje plaćene, pa će i svojoj djeci moći priuštiti bolje školovanje, ...
Naravno, ja ću tada već biti u mirovini, pa to možda i nije važno. Ali, eto, meni je to još uvijek važno.
- Nenad
|
|
[Vrh] |
|
BoMark Forumaš(ica)
Pridružen/a: 17. 11. 2003. (12:51:47) Postovi: (125)16
Spol:
|
Postano: 0:02 pon, 22. 5. 2006 Naslov: |
|
|
meni je jos uvijek malo supljikavo s pricom, sto ako je netko fakat bolestan, i fula odredjeni broj kolokvija, a ne zeli se zadovoljiti s nekom prolaznom ocjenom. Onda bi trebalo takvim ljudima omoguciti u tom zavrsnom ispitu i pismeni ispit..Tako da osoba moze, ako hoce, nakon duze bolesti...koliko je ono uizracunato...6 tjedana...tri kolikvija...stvarno velika bolest...maximalna ocjena 2-3 (jel??) (ma nije ni vazno...) dokazati da iako nije mogl\a biti kontinuirano pracena, ipak u stanju posteno nauciti za kolegij...
s druge strane, za pretpostavit je da ce osoba koja je bolesna 6 mjeseci...imati problema i s gradivom koje dolazi poslje...ali, bas zato ce joj biti omoguceno kolokviranje ostatka i veliki zavrsni pismeni ispit, ako bas hoce biti full cool...sada kad je napokon zdrava...
Malo navrat nanos...ali, lakse bi objasnio sto zelim s rukama
meni je jos uvijek malo supljikavo s pricom, sto ako je netko fakat bolestan, i fula odredjeni broj kolokvija, a ne zeli se zadovoljiti s nekom prolaznom ocjenom. Onda bi trebalo takvim ljudima omoguciti u tom zavrsnom ispitu i pismeni ispit..Tako da osoba moze, ako hoce, nakon duze bolesti...koliko je ono uizracunato...6 tjedana...tri kolikvija...stvarno velika bolest...maximalna ocjena 2-3 (jel??) (ma nije ni vazno...) dokazati da iako nije mogl\a biti kontinuirano pracena, ipak u stanju posteno nauciti za kolegij...
s druge strane, za pretpostavit je da ce osoba koja je bolesna 6 mjeseci...imati problema i s gradivom koje dolazi poslje...ali, bas zato ce joj biti omoguceno kolokviranje ostatka i veliki zavrsni pismeni ispit, ako bas hoce biti full cool...sada kad je napokon zdrava...
Malo navrat nanos...ali, lakse bi objasnio sto zelim s rukama
_________________ Ljudi misle da razmisljaju, dok zapravo samo preuredjuju svoje predrasude!
Čovjek koji ne mijenja svoje stavove, nije ljudsko biće nego spomenik!
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
Saf Forumski umjetnik
Pridružen/a: 10. 06. 2005. (21:55:28) Postovi: (1B0)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 22:05 pon, 22. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Ideja je odlična..
Ja sam išao i po starom sistemu, i u prelaznoj fazi i po bolonji, sad sam dao sve kolegije, ali brate, feel the preashure. Što češće ispiti, a što manje gradiva, i da su malo popuštene uzde (ovo da se jedan fijasko ili nedolazak ignorira) i to ti je to! Kaj je najbolje tkao ćemo bit u toku sa svim predmetima htjeli mi to ili ne, a i bolje ćemo utvrdit gradivo.....
Najbolje bi bilo, svaki tjedan zadatak jedan i to riješiv samo kombinacijom znanja iz svih predmeta koji se slušaju taj semestar.... hehe
Ideja je odlična..
Ja sam išao i po starom sistemu, i u prelaznoj fazi i po bolonji, sad sam dao sve kolegije, ali brate, feel the preashure. Što češće ispiti, a što manje gradiva, i da su malo popuštene uzde (ovo da se jedan fijasko ili nedolazak ignorira) i to ti je to! Kaj je najbolje tkao ćemo bit u toku sa svim predmetima htjeli mi to ili ne, a i bolje ćemo utvrdit gradivo.....
Najbolje bi bilo, svaki tjedan zadatak jedan i to riješiv samo kombinacijom znanja iz svih predmeta koji se slušaju taj semestar.... hehe
|
|
[Vrh] |
|
mfernezir Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 11. 2005. (18:26:41) Postovi: (27)16
Spol:
|
Postano: 11:15 sri, 24. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Pozdrav!
Ideja je zanimljiva, ali osnovni problem je što bi se takvim sistemom povećalo mentalno opterećenje studenata na samom kolokviju 4 puta. Pogotovo bi to bilo izraženo na zadnjem kolokviju, trebalo bi imati operativno znanje iz cijelog gradiva semestra.
Da li se takav način ispitivanja igdje primjenjuje? Kakva su iskustva? Standardi bi se time znatno povećali u odnosu na dosadašnji sistem.
Učestali testovi iz svega su definitivno jedini kvalitetan način za provjeravanje praćenja nastave. Problematično je pisanje testa iz cjelokupnog gradiva u isto vrijeme.
Očito treba zaposliti još asistenata pa da normalno možemo imati kolokvije svaki u svoje vrijeme. Resursi, resursi, uvijek se sve svodi na to...:-)
Pozdrav!
Ideja je zanimljiva, ali osnovni problem je što bi se takvim sistemom povećalo mentalno opterećenje studenata na samom kolokviju 4 puta. Pogotovo bi to bilo izraženo na zadnjem kolokviju, trebalo bi imati operativno znanje iz cijelog gradiva semestra.
Da li se takav način ispitivanja igdje primjenjuje? Kakva su iskustva? Standardi bi se time znatno povećali u odnosu na dosadašnji sistem.
Učestali testovi iz svega su definitivno jedini kvalitetan način za provjeravanje praćenja nastave. Problematično je pisanje testa iz cjelokupnog gradiva u isto vrijeme.
Očito treba zaposliti još asistenata pa da normalno možemo imati kolokvije svaki u svoje vrijeme. Resursi, resursi, uvijek se sve svodi na to...
_________________ "If the facts don't fit the theory, change the facts."
|
|
[Vrh] |
|
cinik Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 04. 2003. (23:34:09) Postovi: (1FB)16
Spol:
Lokacija: /proc/sys/cpu/
|
Postano: 11:49 sri, 24. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="mfernezir"]
Ideja je zanimljiva, ali osnovni problem je što bi se takvim sistemom povećalo mentalno opterećenje studenata na samom kolokviju 4 puta. Pogotovo bi to bilo izraženo na zadnjem kolokviju, trebalo bi imati operativno znanje iz cijelog gradiva semestra.
[/quote]
Kritika stoji... operativno znanje cijelog semestra imati u glavi za moci rijesiti zadnji kolokvij je problem.
[quote="mfernezir"]
Očito treba zaposliti još asistenata pa da normalno možemo imati kolokvije svaki u svoje vrijeme. Resursi, resursi, uvijek se sve svodi na to...:-)[/quote]
Jedna od osnovnih motivacija za ovaj sistem je cinjenica da se treba smanjiti ukupni broj kolokvija -- ne zbog resursa (nije da ih se nadje, ali svejedno), vec zbog toga sto ih dodje previse... Ako imas kolokvij jednom u dva tjedna ili u ta dva tjedna imas (npr.) 4 kolokvija i 2 zadace, imas puno vise rascjepkanog posla i ako izgubis tempo na jedan trenutak, gotovo.
Predlozeni sistem daje vremena za uhvatiti korak, pa zato smatram da je super. Ako netko ne uspije u 2 tjedna uhvatiti korak -- tome ni bicevanje ne pomaze. :)
'ave fun!
Sinisa
mfernezir (napisa): |
Ideja je zanimljiva, ali osnovni problem je što bi se takvim sistemom povećalo mentalno opterećenje studenata na samom kolokviju 4 puta. Pogotovo bi to bilo izraženo na zadnjem kolokviju, trebalo bi imati operativno znanje iz cijelog gradiva semestra.
|
Kritika stoji... operativno znanje cijelog semestra imati u glavi za moci rijesiti zadnji kolokvij je problem.
mfernezir (napisa): |
Očito treba zaposliti još asistenata pa da normalno možemo imati kolokvije svaki u svoje vrijeme. Resursi, resursi, uvijek se sve svodi na to... |
Jedna od osnovnih motivacija za ovaj sistem je cinjenica da se treba smanjiti ukupni broj kolokvija – ne zbog resursa (nije da ih se nadje, ali svejedno), vec zbog toga sto ih dodje previse... Ako imas kolokvij jednom u dva tjedna ili u ta dva tjedna imas (npr.) 4 kolokvija i 2 zadace, imas puno vise rascjepkanog posla i ako izgubis tempo na jedan trenutak, gotovo.
Predlozeni sistem daje vremena za uhvatiti korak, pa zato smatram da je super. Ako netko ne uspije u 2 tjedna uhvatiti korak – tome ni bicevanje ne pomaze.
'ave fun!
Sinisa
_________________ Oslobodjen Senata.
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol:
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 16:10 sri, 24. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="mfernezir"]Da li se takav način ispitivanja igdje primjenjuje? Kakva su iskustva?[/quote]
Upravo saznah da se slican, ali solidno ostriji sustav provodi u Aachenu. :shock: Tamo nema nicega do kraja semestra i onda student [b]odjednom[/b] odgovara vise kolegija... :shocked!: I to nisu "osnovna pitanja"... :faint: Iskustva ne znam, ali oni taj sustav brane rukama i nogama (protiv Bolonje) jer daje kvalitetu... 8)
Moj osobni stav je da nije problem znati cijeli semestar ako si kontinuirano ucio (jer i za 5. "kolokvij" moras znati sve od prije, ne? ;)). Kod nas je diplomski takav da te pitaju Mat. analize 1-4 i Linearne algebre 1&2. :shock: No, nakon 50ak polozenih ispita, ja sam taj dio diplomskog spremio u tjedan dana lezernog ponavljanja. 8) Naravno, nisu bila pitanja "precizno dokazi to i to", ali i 6 kolegija odslusanih prije 3-4 godine (plus 4 izborna s 3. i 4. godine) je ipak vise od 4 kolegija konstantno propitkivanih unatrag pola godine. ;)
@cinik: resursi, na zalost, jesu problem. :( Mi uspisujemo previse studenata i ja "guranjem" ovog prijedloga [b]zelim[/b] rijesiti posljedice tog problema. :) Na zalost, sam uzrok - (IMO) previsoku kvotu - ja ne mogu rijesiti. :prodike: Naravno, to sto ja [i]zelim[/i] ne znaci da je to i dobro; mozda je moj prijedlog totalno los. :(
[b]Update prijedloga:[/b] Gotovo sigurno cu ici na prijedlog da se ovakvo ispitivanje nagodinu provede samo na "inzenjerskom" smjeru, dok bi profesorski ostali po sadasnjem. :-s Razlog je u tome sto profesori na inz. smjeru imaju gotovo jedinstveno pozitivan stav, dok su profesori na prof. smjeru manje ili vise negativno orjentirani prema prijedlogu. :(
mfernezir (napisa): | Da li se takav način ispitivanja igdje primjenjuje? Kakva su iskustva? |
Upravo saznah da se slican, ali solidno ostriji sustav provodi u Aachenu. Tamo nema nicega do kraja semestra i onda student odjednom odgovara vise kolegija... I to nisu "osnovna pitanja"... Iskustva ne znam, ali oni taj sustav brane rukama i nogama (protiv Bolonje) jer daje kvalitetu...
Moj osobni stav je da nije problem znati cijeli semestar ako si kontinuirano ucio (jer i za 5. "kolokvij" moras znati sve od prije, ne? ). Kod nas je diplomski takav da te pitaju Mat. analize 1-4 i Linearne algebre 1&2. No, nakon 50ak polozenih ispita, ja sam taj dio diplomskog spremio u tjedan dana lezernog ponavljanja. Naravno, nisu bila pitanja "precizno dokazi to i to", ali i 6 kolegija odslusanih prije 3-4 godine (plus 4 izborna s 3. i 4. godine) je ipak vise od 4 kolegija konstantno propitkivanih unatrag pola godine.
@cinik: resursi, na zalost, jesu problem. Mi uspisujemo previse studenata i ja "guranjem" ovog prijedloga zelim rijesiti posljedice tog problema. Na zalost, sam uzrok - (IMO) previsoku kvotu - ja ne mogu rijesiti. Naravno, to sto ja zelim ne znaci da je to i dobro; mozda je moj prijedlog totalno los.
Update prijedloga: Gotovo sigurno cu ici na prijedlog da se ovakvo ispitivanje nagodinu provede samo na "inzenjerskom" smjeru, dok bi profesorski ostali po sadasnjem. Razlog je u tome sto profesori na inz. smjeru imaju gotovo jedinstveno pozitivan stav, dok su profesori na prof. smjeru manje ili vise negativno orjentirani prema prijedlogu.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Ongo Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2006. (14:37:33) Postovi: (23)16
|
Postano: 13:23 sub, 27. 5. 2006 Naslov: |
|
|
Da i ja rijec kazem.
Nije rijetko da se u ovoj diskusiji spominje rijec 'experiment'. Mi smo Hrvati doista posebni. Zasto bi asimilirali metode koje rade, od stranih sveucilista koja s njima imaju iskustva i, (daleko vaznije, a za razliku od PMF-a Zagreb) rezultate na svjetskom nivou, kad mozemo smisljati svoje.
Osobno mislim, iz iskustva s implementacijom bologne i nevidene tromosti koju je PMF-MO pokazao izlozen promjenama, da PMF-MO nema kapacitete 'izvuci' predlozeni plan.
Osobno mi je neshvatljivo da se organizacija nastave i ocijenjivanja debatira na forumu sa studentima PRVE godine, sto jasno pokazuje da nadlezni nemaju pojma sto rade.
Jedna od osnovnih poslijedica studija (mozda kolateralna) je da djecu pretvara u ljude; hoces ucit uci, neces nemoj. Naravno, vrijeme je pokazalo da se takav (hladan) pristup lose referira na ekonomiju, jer studenti studiraju predugo i premalo ih zavrsava studij, pa je rodena bologna. Sad se studij pretvara u srednju skolu, pa se studente pazi i mazi (legendarna sintagma iz srednje: "to je za vase dobro"). Balans izmedu brige za studente i podrzavanja izvrsnosti je iznimno tesko naci i jako iskusnim profesorima (mislim na profesore koji rade u primjerice srednjim skolama), a kamo li nece nadleznim tijelima PMF-a, koja su do jucer (prije bologne) radila sasvim drugi posao.
Jasno, tko zna zna, nije mu previse bitno na koji ce nacin svoje znanje validirati. E sad, u sivoj zoni (koja je pod posebnom brigom bologne), raste raznoliko bilje; nekome ce vise odgovarati jedan model, nekome drugi. Takve dileme se obicno rijesavaju slozenim sustavnim ispitivanjima, nakon kojih se nalazi kriticna kolicina (u ovom slucaju studenata) kojima odgovara neki model; moto zapadne civilizacije; sto je dobro za vecinu, dobro je za sve. Zatim se taj model primjeni. Ovakve opustene diskusije na forumima, izmedu nekoliko voljnih protagonista ne vode nicemu.
Da i ja rijec kazem.
Nije rijetko da se u ovoj diskusiji spominje rijec 'experiment'. Mi smo Hrvati doista posebni. Zasto bi asimilirali metode koje rade, od stranih sveucilista koja s njima imaju iskustva i, (daleko vaznije, a za razliku od PMF-a Zagreb) rezultate na svjetskom nivou, kad mozemo smisljati svoje.
Osobno mislim, iz iskustva s implementacijom bologne i nevidene tromosti koju je PMF-MO pokazao izlozen promjenama, da PMF-MO nema kapacitete 'izvuci' predlozeni plan.
Osobno mi je neshvatljivo da se organizacija nastave i ocijenjivanja debatira na forumu sa studentima PRVE godine, sto jasno pokazuje da nadlezni nemaju pojma sto rade.
Jedna od osnovnih poslijedica studija (mozda kolateralna) je da djecu pretvara u ljude; hoces ucit uci, neces nemoj. Naravno, vrijeme je pokazalo da se takav (hladan) pristup lose referira na ekonomiju, jer studenti studiraju predugo i premalo ih zavrsava studij, pa je rodena bologna. Sad se studij pretvara u srednju skolu, pa se studente pazi i mazi (legendarna sintagma iz srednje: "to je za vase dobro"). Balans izmedu brige za studente i podrzavanja izvrsnosti je iznimno tesko naci i jako iskusnim profesorima (mislim na profesore koji rade u primjerice srednjim skolama), a kamo li nece nadleznim tijelima PMF-a, koja su do jucer (prije bologne) radila sasvim drugi posao.
Jasno, tko zna zna, nije mu previse bitno na koji ce nacin svoje znanje validirati. E sad, u sivoj zoni (koja je pod posebnom brigom bologne), raste raznoliko bilje; nekome ce vise odgovarati jedan model, nekome drugi. Takve dileme se obicno rijesavaju slozenim sustavnim ispitivanjima, nakon kojih se nalazi kriticna kolicina (u ovom slucaju studenata) kojima odgovara neki model; moto zapadne civilizacije; sto je dobro za vecinu, dobro je za sve. Zatim se taj model primjeni. Ovakve opustene diskusije na forumima, izmedu nekoliko voljnih protagonista ne vode nicemu.
|
|
[Vrh] |
|
bla bla Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 02. 2006. (19:07:44) Postovi: (41)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
nana Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 11. 2005. (12:24:35) Postovi: (2AD)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
mladac Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 10. 2005. (22:46:14) Postovi: (4D5)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
petrich Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 11. 2005. (22:23:35) Postovi: (F6)16
Spol:
|
Postano: 12:48 ned, 28. 5. 2006 Naslov: |
|
|
dakle, ja sam druga godina (ponovo), ali racunarske kolegije sam ove godine upisala ponovo po bolonji.. :roll:
mogu vam reci da mi je svaki kolokvij (pogotovo popravni) bio uzasan stres, jer uz normalan pritisak koji nose kolokviji na bolonji, meni se udvostrucuje, jer ak padnem koji, padam godinu,i to istu po drugi put.
naravno, sama sam si kriva sto sam se uopce dovela u takvu situaciju :oops: , ali sad kad ovak malo okusih bolonju, zelim ju izbjec, posto poto.
sta se tice prijedloga, svidja mi se vise od sadasnje bolonje. iako, ako cemo iskreno, zbilja nisam sigurna da li bi mi bilo jednostavnije ove godine da je bilo tako :neznam: , zbog obaveza s druge godine.
u svakom slucaju, da moram ponovo krenut od nule, sigurno bih glas dala za promjenu..
dakle, ja sam druga godina (ponovo), ali racunarske kolegije sam ove godine upisala ponovo po bolonji..
mogu vam reci da mi je svaki kolokvij (pogotovo popravni) bio uzasan stres, jer uz normalan pritisak koji nose kolokviji na bolonji, meni se udvostrucuje, jer ak padnem koji, padam godinu,i to istu po drugi put.
naravno, sama sam si kriva sto sam se uopce dovela u takvu situaciju , ali sad kad ovak malo okusih bolonju, zelim ju izbjec, posto poto.
sta se tice prijedloga, svidja mi se vise od sadasnje bolonje. iako, ako cemo iskreno, zbilja nisam sigurna da li bi mi bilo jednostavnije ove godine da je bilo tako , zbog obaveza s druge godine.
u svakom slucaju, da moram ponovo krenut od nule, sigurno bih glas dala za promjenu..
|
|
[Vrh] |
|
Ongo Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2006. (14:37:33) Postovi: (23)16
|
Postano: 12:49 ned, 28. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="bla bla"]pa zar nije logično da se "debatira" sa studentima prve godine kada se ova tema odnosi na prvu godinu studiranja po bolonji, a mi smo JEDINI koji smo bar malo iskusili studiranje po upravo toj bolonji
[/quote]
Ne nije; uzimati misljenja studenata PRVE godine kao relevantna u osmisljavanju organizacije nastave i ispita je smijesna.
Kao prvo, to je prva godina i k tome jos experimentalna; ljudi se bune na sve i svasta. Tocnije bune se na sve sto im ne odgovara. Nemaju godine studiranja iza sebe pa ni materijala za komparaciju; u toj situaciji prozivaju SVE sto im se ne svida; sad je kolokvij pretezak, sad smo pod prevelikim stresom... Ulje na vatru je cinjenica da je ova godina experiment. Jest da bologna zeli udovoljiti studentima, ali postoje granice. Ovakve debate imaju donekle smisla s visim godinama, jer su ljudi ozbiljniji i imaju godine iza sebe na koje mogu gledati s nekakvom distancom.
Kao drugo, kad nadlezni vec ne znaju sto rade, preostaje im metoda sustavnog ispitivanja u kojoj se iz zbrke koje kakvih misljenja izoliraju relevantna, a zanemaruju individualni prohtjevi (upravo je potonje ono sto MOZE isplivati na ovakvim debatama i postati opasno predimenzionirano).
[quote="bla bla"]
uostalom,svatko može reći svoje mišljenje,zar ne :?:
[/quote]
U tome i jest problem; ne kaze ga svatko, vec samo netko; uzorak cak nije ni random (populacija koja sudjeluje na forumu); neka nas se skupi 10oro koji smatramo da ovaj prijedlog ne valja; inicijator to moze protumaciti negativnim feedbackom i povuci prijedlog. U nekom drugom paralelnom svemiru skupi nas se 10oro koji podrzavamo prijedlog; inicijator to moze protumaciti kao pozitivan feedback i progurati prijedlog. Ne cini li ti se neobicnim da tako mala, gotovo nasumicna kolicina ljudi ima toliki utjecaj? Ja bih rekao da s takvom metodom prikupljanja feedbacka nesto ne valja. Nema organizacije, nema analize; ovo je, onako, od oka.
Bolje bi rezultate (u smislu nasumicnosti) dobili da se na hodniku zaustavljaju studenti prve godine i pitaju za misljenje; pa na sta to lici.
Studenti ispunjavaju ankete vezane uz kvalitetu pojedinih predavaca, asistenata i kolegija; zasto se i ovom pitanju ne pristupa s jednakom ozbiljnoscu? Zasto mu se ne pridaje jednaka tezina.
Naravno, mislim da to ne bi ni trebalo (za studente prve godine), ali cak bi i to bilo bolje od ovoga.
[quote="bla bla"]ja bih vrlo rado čula mišljenje kolega sa viših godina jer oni ipak imaju više iskustva sa studiranjem... :D :D[/quote]
Ja se sad moram vratiti na prvo sto sam rekao; metode vec postoje i daju rezultate. Zasto otkrivati toplu vodu?
bla bla (napisa): | pa zar nije logično da se "debatira" sa studentima prve godine kada se ova tema odnosi na prvu godinu studiranja po bolonji, a mi smo JEDINI koji smo bar malo iskusili studiranje po upravo toj bolonji
|
Ne nije; uzimati misljenja studenata PRVE godine kao relevantna u osmisljavanju organizacije nastave i ispita je smijesna.
Kao prvo, to je prva godina i k tome jos experimentalna; ljudi se bune na sve i svasta. Tocnije bune se na sve sto im ne odgovara. Nemaju godine studiranja iza sebe pa ni materijala za komparaciju; u toj situaciji prozivaju SVE sto im se ne svida; sad je kolokvij pretezak, sad smo pod prevelikim stresom... Ulje na vatru je cinjenica da je ova godina experiment. Jest da bologna zeli udovoljiti studentima, ali postoje granice. Ovakve debate imaju donekle smisla s visim godinama, jer su ljudi ozbiljniji i imaju godine iza sebe na koje mogu gledati s nekakvom distancom.
Kao drugo, kad nadlezni vec ne znaju sto rade, preostaje im metoda sustavnog ispitivanja u kojoj se iz zbrke koje kakvih misljenja izoliraju relevantna, a zanemaruju individualni prohtjevi (upravo je potonje ono sto MOZE isplivati na ovakvim debatama i postati opasno predimenzionirano).
bla bla (napisa): |
uostalom,svatko može reći svoje mišljenje,zar ne
|
U tome i jest problem; ne kaze ga svatko, vec samo netko; uzorak cak nije ni random (populacija koja sudjeluje na forumu); neka nas se skupi 10oro koji smatramo da ovaj prijedlog ne valja; inicijator to moze protumaciti negativnim feedbackom i povuci prijedlog. U nekom drugom paralelnom svemiru skupi nas se 10oro koji podrzavamo prijedlog; inicijator to moze protumaciti kao pozitivan feedback i progurati prijedlog. Ne cini li ti se neobicnim da tako mala, gotovo nasumicna kolicina ljudi ima toliki utjecaj? Ja bih rekao da s takvom metodom prikupljanja feedbacka nesto ne valja. Nema organizacije, nema analize; ovo je, onako, od oka.
Bolje bi rezultate (u smislu nasumicnosti) dobili da se na hodniku zaustavljaju studenti prve godine i pitaju za misljenje; pa na sta to lici.
Studenti ispunjavaju ankete vezane uz kvalitetu pojedinih predavaca, asistenata i kolegija; zasto se i ovom pitanju ne pristupa s jednakom ozbiljnoscu? Zasto mu se ne pridaje jednaka tezina.
Naravno, mislim da to ne bi ni trebalo (za studente prve godine), ali cak bi i to bilo bolje od ovoga.
bla bla (napisa): | ja bih vrlo rado čula mišljenje kolega sa viših godina jer oni ipak imaju više iskustva sa studiranjem... |
Ja se sad moram vratiti na prvo sto sam rekao; metode vec postoje i daju rezultate. Zasto otkrivati toplu vodu?
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 13:02 ned, 28. 5. 2006 Naslov: |
|
|
@Ongo:
1. Ovaj prijedlog za sada ja "guram", pa nema smisla u to uplitati "nadlezne". :roll: Pred njih ce to doci u sedmom mjesecu. 8)
2. Zasto ti mislis da je Forum moj jedini vid komunikacije sa studentima? :-k
3. Mozes li mi navesti primjere gdje i kako stvari dobro funkcioniraju uz nas omjer broja studenata i onih koji rade nastavu? :D
Zanimljivo je da su profesori pitali za misljenja studenata ([b]pogotovo[/b] bolonjaca), a student(i?) smatra(ju?) da je "smijesno uzimati ta misljenja kao relevantna". :roll: Nitko ne kaze da cemo se mi za time povoditi kao da je Sveto pismo, ali ce se uzeti u obzir. :prodike: Isto tako, uzet ce se u obzir i da je to manji dio populacije. 8)
@Ongo:
1. Ovaj prijedlog za sada ja "guram", pa nema smisla u to uplitati "nadlezne". Pred njih ce to doci u sedmom mjesecu.
2. Zasto ti mislis da je Forum moj jedini vid komunikacije sa studentima?
3. Mozes li mi navesti primjere gdje i kako stvari dobro funkcioniraju uz nas omjer broja studenata i onih koji rade nastavu?
Zanimljivo je da su profesori pitali za misljenja studenata (pogotovo bolonjaca), a student(i?) smatra(ju?) da je "smijesno uzimati ta misljenja kao relevantna". Nitko ne kaze da cemo se mi za time povoditi kao da je Sveto pismo, ali ce se uzeti u obzir. Isto tako, uzet ce se u obzir i da je to manji dio populacije.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Ongo Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2006. (14:37:33) Postovi: (23)16
|
Postano: 13:47 ned, 28. 5. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]@Ongo:
1. Ovaj prijedlog za sada ja "guram", pa nema smisla u to uplitati "nadlezne". :roll: Pred njih ce to doci u sedmom mjesecu. 8)
[/quote]
Not my point.
[quote="vsego"]
2. Zasto ti mislis da je Forum moj jedini vid komunikacije sa studentima? :-k
[/quote]
Sam ja to negdje tako rekao? Ne svida mi se nacin na koji nadlezni NE komuniciraju sa studentima. Tj. smatram da je sadasnji model feedbacka polovican i nereferentan.
[quote="vsego"]3. Mozes li mi navesti primjere gdje i kako stvari dobro funkcioniraju uz nas omjer broja studenata i onih koji rade nastavu? :D
[/quote]
Ne mogu, ali Vam jako lako mogu navesti jako mnogo primjera sveucilista koja funkcioniraju i daju rezultate, za razliku od naseg. Cini se da ima nesto u zemlji na kojoj je PMF sagraden...
[quote="vsego"]Zanimljivo je da su profesori pitali za misljenja studenata ([b]pogotovo[/b] bolonjaca), a student(i?) smatra(ju?) da je "smijesno uzimati ta misljenja kao relevantna". :roll:
[/quote]
Nisam uopce iznenaden, kao sto se moze vidjeti iz mog prvog posta.
U ovakvim prijelaznim razdobljima, u kojima je svima sve novo, ponekad je dobro udruziti ruke i pamet sa svih strana da bi se napravilo nesto novo, bolje i premostili problemi. I ijako u teoriji tako slatko zvuci, u praksi (iz nekog razloga) ne funkcionira. Volio bih vidjeti cvrsci odnos fakulteta prema studentima (bez zabune, cvrsci kao onaj iza kojeg stoji sigurnost); ovo je tapkanje u mraku, od kojeg najmanje koristi imaju studenti.
[quote="vsego"]Nitko ne kaze da cemo se mi za time povoditi kao da je Sveto pismo, ali ce se uzeti u obzir. :prodike: Isto tako, uzet ce se u obzir i da je to manji dio populacije. 8)[/quote]
Ma jasno, ali sto je to onda; imate misljenje neke skupine koja nije referentna iz mnogih razloga. Cemu takvo misljenje onda sluzi? Zasto ne napravite nesto slicno anketiranju (o cemu sam vec pricao) sto bi bilo referentno i sto bi pruzilo argument kojim se moze kalkulirati?
vsego (napisa): | @Ongo:
1. Ovaj prijedlog za sada ja "guram", pa nema smisla u to uplitati "nadlezne". Pred njih ce to doci u sedmom mjesecu.
|
Not my point.
vsego (napisa): |
2. Zasto ti mislis da je Forum moj jedini vid komunikacije sa studentima?
|
Sam ja to negdje tako rekao? Ne svida mi se nacin na koji nadlezni NE komuniciraju sa studentima. Tj. smatram da je sadasnji model feedbacka polovican i nereferentan.
vsego (napisa): | 3. Mozes li mi navesti primjere gdje i kako stvari dobro funkcioniraju uz nas omjer broja studenata i onih koji rade nastavu?
|
Ne mogu, ali Vam jako lako mogu navesti jako mnogo primjera sveucilista koja funkcioniraju i daju rezultate, za razliku od naseg. Cini se da ima nesto u zemlji na kojoj je PMF sagraden...
vsego (napisa): | Zanimljivo je da su profesori pitali za misljenja studenata (pogotovo bolonjaca), a student(i?) smatra(ju?) da je "smijesno uzimati ta misljenja kao relevantna".
|
Nisam uopce iznenaden, kao sto se moze vidjeti iz mog prvog posta.
U ovakvim prijelaznim razdobljima, u kojima je svima sve novo, ponekad je dobro udruziti ruke i pamet sa svih strana da bi se napravilo nesto novo, bolje i premostili problemi. I ijako u teoriji tako slatko zvuci, u praksi (iz nekog razloga) ne funkcionira. Volio bih vidjeti cvrsci odnos fakulteta prema studentima (bez zabune, cvrsci kao onaj iza kojeg stoji sigurnost); ovo je tapkanje u mraku, od kojeg najmanje koristi imaju studenti.
vsego (napisa): | Nitko ne kaze da cemo se mi za time povoditi kao da je Sveto pismo, ali ce se uzeti u obzir. Isto tako, uzet ce se u obzir i da je to manji dio populacije. |
Ma jasno, ali sto je to onda; imate misljenje neke skupine koja nije referentna iz mnogih razloga. Cemu takvo misljenje onda sluzi? Zasto ne napravite nesto slicno anketiranju (o cemu sam vec pricao) sto bi bilo referentno i sto bi pruzilo argument kojim se moze kalkulirati?
|
|
[Vrh] |
|
|