Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
m_milica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 09. 2006. (12:56:28) Postovi: (B)16
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
m_milica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 09. 2006. (12:56:28) Postovi: (B)16
|
Postano: 8:12 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
krcko...
Ne znam da li si citao sve sto sam napisala, izdvojit cu samo zadnji post i jos jedan:
_________________________________________
[i]penelop@ kaže:
PMF te prvo i osnovno nauci logicnom razmisljanju, sistematskom radu, detektiranju problema-pronalazenju adekvatnog rjesenja. Od svih informaticara koje sam u zivotu susrela, PMF-ovci pronadju najoptimalnije rjesenje.
Faks ti je dao super temelj [/i]
Ja sam znala analiticki razmisljat i prije faksa... najbolja sam bila u generaciji... I sad sam jako dobro placena, ali drage moje, radim ekonomiju!!! Ekonomisti me cijene, dive se mojim rjesenjima. Ali ja radim ekonomiju... nesto sto sam naucila kad sam u banku dosla i sto nema apsolutno nikakve veze sa faksom.
Prije toga sam radila IT – takodjer sam sve naucila potpuno ispocetka kao da ni 5 minuta na faksu nisam bila.
Vama je faks trebao za temelje. Vidis, ja sam ocekivala malo vise od te ustanove. Da mi osim temelja da i nadogradnju pa da na trzistu mogu reci
"Ljudi ja znam raditi to i to" .. a ne... "Znate, ja sam vam analiticna i pametna, sve cu nauciti, samo dajte..." kao sto je sad slucaj.
Takodjer, ne mislim da se ne trebam usavrsavati, to vec i radim 8 godina, ali iz pocetka u nekoj drugoj struci.
________________________________________________
Mene smeta sto je moj fakultet meni dao premalo upotrebljivog znanja. I sto je najgore s tom konstatacijom su se slagali i neki koji su bili predavaci/asistenti na istoj instituciji.
Velika dvorana – vjezbe iz "Vektorskih prostora" kaze asistent (citiram): "Vama ovo nista nije jasno? Vidim. Ali znate sta, ni meni nije bilo jasno dok sam ja studirao...Nastavljamo dalje istim tempom". Na to se svi gromoglasno nasmiju i ... nista. Znate, da je privatni fakultet, letio bi van brze nego ga noge nose. U Svedskoj studenti glasaju i izbace profesore koje nista ne razumiju. (Vjerujem da bi nasih nezbrinutih profesora bilo prilicno).
Vjezbe iz MA4 – kaze asistetnt(opet citiram): "Znate, ja stvarno ne znam da li ikome ovo sluzi i da li to iti fizicari koriste... ali, nema vam druge, ovo vam je obavezan zdk na pismenom".
Pitam se biste li iz svog djepa placali nesto ovakvo. Mirite li se s tim da ucite nesto sto vam nije posve jasno, ali se za to dobiva uvazeni papir – diploma. Koliko ima ispita koje ste polozili i naucili, a da to niste smjestili nigdje "u zivi svijet". Niste nastrebali, nego ste ih stvarno naucili, odlicno vladate iskazima i dokazima, vidite logican slijed, ali nemate pojma gdje biste to smjestili u zivi svijet. Kao da ste naucili redoslijed trgovina neke ulice, sve znate o njima, ali jesu li u Zagrebu ili negdje na juznoj hemisferi – to nitko ne zna. Znate neke detalje i nijanse, ali ne slazete cjelovitu sliku.
Ako se izuzmu uvodni ispiti na koje se sve dalje gradi, gledajuci od ovih ostalih, mogu reci da sam polagala nebrojeno ispita kojima nikad nisam vidjela svrhu, osim da moj prof dobije placu. Teorijska matematika, i lamentiranje o njoj, je za nekolicinu studenata, neka ih je 20%, ali ne i za vecinu koja ocekuje, i ima pravo traziti, da se kroz 8 semestara nauci primjeni svog znanja u osiguranju, banci, avio-industriji i inima, da dobije nesto sto se prodaje... Ljudi zive od love, lovu dobiju ako nesto znaju, znanje se dobiva ucenjem.
Vidim da ljudi jako podrzavaju samo ucenje "temelja". To je svakako nuzno, ali meni ne i dovoljno. Nakon faksa ne treba zaboraviti na usavrsavanje (pa molim, kad odgovarate – nemojte mi reci da se uvijek treba usavrsavati jer se s tim slazem), ali svakako usavrsavanje ne bi trebalo biti pocinjanje, ako se drzim struke. Pripravnici postoje da se prilagode zahtjevima firme i njena poslovanja, a ne da tamo uce posao. Sta se nije moglo za ucenje naci vremena kroz 4 godine studija?
Da iz svog djepa trebam placati ovakav fakultet – ne bih ga nikad upisala. Ja i kolegica smo zajedno ucile i "naucile" MTR. Zali boze truda. Da mi je znati sto sam ucila. Mozete mi i na ovo odgovoriti kako sam glupa, pa kako sam sebi dozvolila da polozim ispit, a da ne razumijem. Nema problema, bile smo cetvrta godina, dijelile smo znanja sa ostalima sa godine, nitko nije znao odgovoriti na mnoga pitanja tog predmeta (mozda nisu htjeli, ali ne vjerujem). Da, mogli smo uzeti jednu od 17 ponudjenih knjiga koje nema nigdje za nabaviti osim u profesorovom kabinetu jedan primjerak, studirati i poloziti MTR za jedno dvije godine. Velevazno i korisno. Kao i mnogi drugi kolegiji.
Fakultet siri iluziju o svijetu koji ne postoji - u kojem njihovi profesori imaju uvazenu ulogu kao glumci u kazalisnoj predstavi. Prava realnost se dozivi na trzistu rada. Uzmite diplomu i s njom krenite traziti posao ili samo sebi odgovorite sto znate dobro raditi i koje cete pare za to dobiti. Ako ste prosjecan student sa recimo prosjekom 3,5 na razgovoru za posao cete ugl. reci da ste naucili uciti. Necete trebate nikoga uvjeravati da ste analiticni i pametni. Moje je misljenje da su vam skupo naplatili diplomu.
Ako cete mi odgovarati uzmite u obzir da smatram
1. da je na faksu bilo pozitivnih profesora i kvalitetne nastave, ali sporadicno
2. poslije faksa nuzno se usavrsavati i to neprestano radim
3. ne mislim da nase privatne skole ili veleucilista nude kvalitetu, icemu usporedivu... Privatni fakultet sam navela kao primjer necega gdje kupac (student) iznimno vodi racuna o tome sto dobije (kakva predavanja i kakvo znanje) za svoje pare...
4. bolje se zaposliti ikako nego nikako, matematicari se ipak zaposljavaju, to nije cilj ove rasprave
_______________________________________________
Sve u svemu:
- puno ispita cija je svrha upitna za vecinu prosjecnih studenata
- previse potpuno nerazumljivih predavanja/obicno prepisivanje papira na plocu
- faks je za puno ljudi tamo jurisanje na polozene ispite, a ne studiranje, jer je nametnuti tempo prilagodjen samo odlicnim studentima...
- premalo prakticnog znanja iako su potrebe za odredjenim strukama velike
krcko...
Ne znam da li si citao sve sto sam napisala, izdvojit cu samo zadnji post i jos jedan:
_________________________________________
penelop@ kaže:
PMF te prvo i osnovno nauci logicnom razmisljanju, sistematskom radu, detektiranju problema-pronalazenju adekvatnog rjesenja. Od svih informaticara koje sam u zivotu susrela, PMF-ovci pronadju najoptimalnije rjesenje.
Faks ti je dao super temelj
Ja sam znala analiticki razmisljat i prije faksa... najbolja sam bila u generaciji... I sad sam jako dobro placena, ali drage moje, radim ekonomiju!!! Ekonomisti me cijene, dive se mojim rjesenjima. Ali ja radim ekonomiju... nesto sto sam naucila kad sam u banku dosla i sto nema apsolutno nikakve veze sa faksom.
Prije toga sam radila IT – takodjer sam sve naucila potpuno ispocetka kao da ni 5 minuta na faksu nisam bila.
Vama je faks trebao za temelje. Vidis, ja sam ocekivala malo vise od te ustanove. Da mi osim temelja da i nadogradnju pa da na trzistu mogu reci
"Ljudi ja znam raditi to i to" .. a ne... "Znate, ja sam vam analiticna i pametna, sve cu nauciti, samo dajte..." kao sto je sad slucaj.
Takodjer, ne mislim da se ne trebam usavrsavati, to vec i radim 8 godina, ali iz pocetka u nekoj drugoj struci.
________________________________________________
Mene smeta sto je moj fakultet meni dao premalo upotrebljivog znanja. I sto je najgore s tom konstatacijom su se slagali i neki koji su bili predavaci/asistenti na istoj instituciji.
Velika dvorana – vjezbe iz "Vektorskih prostora" kaze asistent (citiram): "Vama ovo nista nije jasno? Vidim. Ali znate sta, ni meni nije bilo jasno dok sam ja studirao...Nastavljamo dalje istim tempom". Na to se svi gromoglasno nasmiju i ... nista. Znate, da je privatni fakultet, letio bi van brze nego ga noge nose. U Svedskoj studenti glasaju i izbace profesore koje nista ne razumiju. (Vjerujem da bi nasih nezbrinutih profesora bilo prilicno).
Vjezbe iz MA4 – kaze asistetnt(opet citiram): "Znate, ja stvarno ne znam da li ikome ovo sluzi i da li to iti fizicari koriste... ali, nema vam druge, ovo vam je obavezan zdk na pismenom".
Pitam se biste li iz svog djepa placali nesto ovakvo. Mirite li se s tim da ucite nesto sto vam nije posve jasno, ali se za to dobiva uvazeni papir – diploma. Koliko ima ispita koje ste polozili i naucili, a da to niste smjestili nigdje "u zivi svijet". Niste nastrebali, nego ste ih stvarno naucili, odlicno vladate iskazima i dokazima, vidite logican slijed, ali nemate pojma gdje biste to smjestili u zivi svijet. Kao da ste naucili redoslijed trgovina neke ulice, sve znate o njima, ali jesu li u Zagrebu ili negdje na juznoj hemisferi – to nitko ne zna. Znate neke detalje i nijanse, ali ne slazete cjelovitu sliku.
Ako se izuzmu uvodni ispiti na koje se sve dalje gradi, gledajuci od ovih ostalih, mogu reci da sam polagala nebrojeno ispita kojima nikad nisam vidjela svrhu, osim da moj prof dobije placu. Teorijska matematika, i lamentiranje o njoj, je za nekolicinu studenata, neka ih je 20%, ali ne i za vecinu koja ocekuje, i ima pravo traziti, da se kroz 8 semestara nauci primjeni svog znanja u osiguranju, banci, avio-industriji i inima, da dobije nesto sto se prodaje... Ljudi zive od love, lovu dobiju ako nesto znaju, znanje se dobiva ucenjem.
Vidim da ljudi jako podrzavaju samo ucenje "temelja". To je svakako nuzno, ali meni ne i dovoljno. Nakon faksa ne treba zaboraviti na usavrsavanje (pa molim, kad odgovarate – nemojte mi reci da se uvijek treba usavrsavati jer se s tim slazem), ali svakako usavrsavanje ne bi trebalo biti pocinjanje, ako se drzim struke. Pripravnici postoje da se prilagode zahtjevima firme i njena poslovanja, a ne da tamo uce posao. Sta se nije moglo za ucenje naci vremena kroz 4 godine studija?
Da iz svog djepa trebam placati ovakav fakultet – ne bih ga nikad upisala. Ja i kolegica smo zajedno ucile i "naucile" MTR. Zali boze truda. Da mi je znati sto sam ucila. Mozete mi i na ovo odgovoriti kako sam glupa, pa kako sam sebi dozvolila da polozim ispit, a da ne razumijem. Nema problema, bile smo cetvrta godina, dijelile smo znanja sa ostalima sa godine, nitko nije znao odgovoriti na mnoga pitanja tog predmeta (mozda nisu htjeli, ali ne vjerujem). Da, mogli smo uzeti jednu od 17 ponudjenih knjiga koje nema nigdje za nabaviti osim u profesorovom kabinetu jedan primjerak, studirati i poloziti MTR za jedno dvije godine. Velevazno i korisno. Kao i mnogi drugi kolegiji.
Fakultet siri iluziju o svijetu koji ne postoji - u kojem njihovi profesori imaju uvazenu ulogu kao glumci u kazalisnoj predstavi. Prava realnost se dozivi na trzistu rada. Uzmite diplomu i s njom krenite traziti posao ili samo sebi odgovorite sto znate dobro raditi i koje cete pare za to dobiti. Ako ste prosjecan student sa recimo prosjekom 3,5 na razgovoru za posao cete ugl. reci da ste naucili uciti. Necete trebate nikoga uvjeravati da ste analiticni i pametni. Moje je misljenje da su vam skupo naplatili diplomu.
Ako cete mi odgovarati uzmite u obzir da smatram
1. da je na faksu bilo pozitivnih profesora i kvalitetne nastave, ali sporadicno
2. poslije faksa nuzno se usavrsavati i to neprestano radim
3. ne mislim da nase privatne skole ili veleucilista nude kvalitetu, icemu usporedivu... Privatni fakultet sam navela kao primjer necega gdje kupac (student) iznimno vodi racuna o tome sto dobije (kakva predavanja i kakvo znanje) za svoje pare...
4. bolje se zaposliti ikako nego nikako, matematicari se ipak zaposljavaju, to nije cilj ove rasprave
_______________________________________________
Sve u svemu:
- puno ispita cija je svrha upitna za vecinu prosjecnih studenata
- previse potpuno nerazumljivih predavanja/obicno prepisivanje papira na plocu
- faks je za puno ljudi tamo jurisanje na polozene ispite, a ne studiranje, jer je nametnuti tempo prilagodjen samo odlicnim studentima...
- premalo prakticnog znanja iako su potrebe za odredjenim strukama velike
|
|
[Vrh] |
|
m_milica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 09. 2006. (12:56:28) Postovi: (B)16
|
|
[Vrh] |
|
cinik Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 04. 2003. (23:34:09) Postovi: (1FB)16
Spol:
Lokacija: /proc/sys/cpu/
|
Postano: 8:54 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
m_milica,
zanima me, smatras li da bi studij matematike trebao davati tehnicke stvari kao sto su prakticna znanja za rad u banci ili bi te trebao pripremiti da metodu ucenja i razmisljanja koju te 4 godine drila mozes tako lako primijeniti na bilo sta da pregazis "strucnjake" u danom podrucju, bila to tehnika, pravo, ekonomija a mozda cak i fizika?
Jer ovo drugo na kraju ucini, sama si priznala. Sada te samo molim da ocijenis sto smatras vrednijim: tehnicka znanja ili opcu metodu?
'ave fun!
Sinisa
m_milica,
zanima me, smatras li da bi studij matematike trebao davati tehnicke stvari kao sto su prakticna znanja za rad u banci ili bi te trebao pripremiti da metodu ucenja i razmisljanja koju te 4 godine drila mozes tako lako primijeniti na bilo sta da pregazis "strucnjake" u danom podrucju, bila to tehnika, pravo, ekonomija a mozda cak i fizika?
Jer ovo drugo na kraju ucini, sama si priznala. Sada te samo molim da ocijenis sto smatras vrednijim: tehnicka znanja ili opcu metodu?
'ave fun!
Sinisa
_________________ Oslobodjen Senata.
|
|
[Vrh] |
|
tihana Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54) Postovi: (30D)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 10:02 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
a mene zanima zašto te muči što imaš toliko znanja :?: Jer kada si upisala fax nisi znala gdje ćeš raditi, nisi znala što će ti od znanja trebati...pa si sve trebala naučiti
uostalom, naravno da se znanje konstantno treba nadopunjavati, svaki se dan nešto novo otkrije, shvati. Fala bogu kaj mi to netko želi pokazati.... gdje je problem :?:
Kada sam se ja upisivala, raspitala sam se gdje sve mogu raditi, što bi to radila, plaća (najbitnije :wink: )....Da mi to nije pasalo ne bih se tu upisala.
Sada kad sam završila godinu ( :D ) i kada sam vidjela kako se tu radi, što je bitno, shvatila sam kako fax "diše". I ostajem. Jer znam (otprilike) u kojem smjeru ide moj život....i to mi paše.
i tako...
a mene zanima zašto te muči što imaš toliko znanja Jer kada si upisala fax nisi znala gdje ćeš raditi, nisi znala što će ti od znanja trebati...pa si sve trebala naučiti
uostalom, naravno da se znanje konstantno treba nadopunjavati, svaki se dan nešto novo otkrije, shvati. Fala bogu kaj mi to netko želi pokazati.... gdje je problem
Kada sam se ja upisivala, raspitala sam se gdje sve mogu raditi, što bi to radila, plaća (najbitnije )....Da mi to nije pasalo ne bih se tu upisala.
Sada kad sam završila godinu ( ) i kada sam vidjela kako se tu radi, što je bitno, shvatila sam kako fax "diše". I ostajem. Jer znam (otprilike) u kojem smjeru ide moj život....i to mi paše.
i tako...
_________________ I aim to misbehave
|
|
[Vrh] |
|
Ivančica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 16. 04. 2003. (15:05:55) Postovi: (255)16
Spol:
Lokacija: ja sam ti ko zvrk - stalno sam drugdje
|
Postano: 10:04 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
Iskreno, ja mislim da ti ni jedan faks ne daje praktična znanja da bi mogla raditi bilo kakav posao u bilo kojoj firmi. Pa zato i postoji pripravnički i/ili probni rok. Kad čovjek dođe u novu firmu, ma kakav stručnjak bio, morat će uložiti neko vrijeme da nauči kako se u toj firmi posluje, koja su pravila, sličnosti ili razlike s prethodnim poslovima. Ne kužim u čemu je stvar? Zašto ljudi misle da učeči apstraktne stvari kao što su matematika, ne možeš naučiti ništa o životu? Možda ti faks ne daje ta znanja koja tražiš, ali ti daje nešto drugo, po meni puno bitnije (a to samo ako imaš intelektualnu podlogu :wink: ) - daje ti sposobnost da se snađeš u novim situacijama, daje ti sposobnost da brzo učiš i usvajaš nove metode, da se prilagodiš novoj sredini. Nije ti ovo strukovna škola pa da naučiš kako rezat drvo pa to radiš cijeli život! Fakat me ljute takve primjedbe!
m_milice, ne znam kakve ti to poslove radiš, ali ti mogu reći da ja koristim jako puno znanja stečenog na faksu.... možda ti nisi ni svjesna.
A ti radiš u banci, ekonomiju kažeš? Hm.... a koje područje. Ekonomija je širok pojam. Možda si ti fulala zanimanje... možda radiš neki administrativni posao pa ti od matematike ne treba ni "m"... ja, npr. koristim sve - od linearne algebre, analize sve 4, statistike, UVISA, financijske matematike, programiranja, a istovremeno "radim i ekonomiju" (ta fraza mi nikak ne leži).
Činjenica je da matematika bez ekonomije i dalje postoji, što se za obrnuto nemre reći.
Iskreno, tako sam i ja razmišljala još za vrijeme faksa, ali sam ipak shvatila da to uopće nije bitno kaj znam a kaj ne znam radit. Pa nijedna imalo dobra firma neće pravit razliku. Čak će i radije uložiti novac i vrijeme da novog zaposlenika sami nauče kaj treba raditi, nego dobiti gotovana koji je na faksu to naučio raditi tako i tako i drugačije ne želi niti čuti.
Evo ovak: radije bi uzela osobu koja ne zna zbrajati, nego osobu koja zna zbrajati samo tako da si grupira brojeve koji tvore okrugle cifre pa onda njih zbroji. Takvog čovjeka nemreš ništ više naučit. On je tup u dubini duše, sposobnost razmišljanja je zakržljao jer su ga u školi učili da je to jedini pravi i ispravan način. Ispran mu je mozak.
Znam da primjer baš nije neki, al se nadam da je dočarao ono što mislim.
Toliko, za sada, od mene....
"Čovjek uči dok je živ" - to je činjenica koji mnogi žele zaobići... oni koji uspiju postaju čangrizavi dedaci i babe koji misle da su popili svu pamet svijeta i svima dijele savjete, a nisu svjesni da njihove metode odavno ne vrijede jer se sve oko njih promijenilo. Jedino su oni ostali isti....
Iskreno, ja mislim da ti ni jedan faks ne daje praktična znanja da bi mogla raditi bilo kakav posao u bilo kojoj firmi. Pa zato i postoji pripravnički i/ili probni rok. Kad čovjek dođe u novu firmu, ma kakav stručnjak bio, morat će uložiti neko vrijeme da nauči kako se u toj firmi posluje, koja su pravila, sličnosti ili razlike s prethodnim poslovima. Ne kužim u čemu je stvar? Zašto ljudi misle da učeči apstraktne stvari kao što su matematika, ne možeš naučiti ništa o životu? Možda ti faks ne daje ta znanja koja tražiš, ali ti daje nešto drugo, po meni puno bitnije (a to samo ako imaš intelektualnu podlogu ) - daje ti sposobnost da se snađeš u novim situacijama, daje ti sposobnost da brzo učiš i usvajaš nove metode, da se prilagodiš novoj sredini. Nije ti ovo strukovna škola pa da naučiš kako rezat drvo pa to radiš cijeli život! Fakat me ljute takve primjedbe!
m_milice, ne znam kakve ti to poslove radiš, ali ti mogu reći da ja koristim jako puno znanja stečenog na faksu.... možda ti nisi ni svjesna.
A ti radiš u banci, ekonomiju kažeš? Hm.... a koje područje. Ekonomija je širok pojam. Možda si ti fulala zanimanje... možda radiš neki administrativni posao pa ti od matematike ne treba ni "m"... ja, npr. koristim sve - od linearne algebre, analize sve 4, statistike, UVISA, financijske matematike, programiranja, a istovremeno "radim i ekonomiju" (ta fraza mi nikak ne leži).
Činjenica je da matematika bez ekonomije i dalje postoji, što se za obrnuto nemre reći.
Iskreno, tako sam i ja razmišljala još za vrijeme faksa, ali sam ipak shvatila da to uopće nije bitno kaj znam a kaj ne znam radit. Pa nijedna imalo dobra firma neće pravit razliku. Čak će i radije uložiti novac i vrijeme da novog zaposlenika sami nauče kaj treba raditi, nego dobiti gotovana koji je na faksu to naučio raditi tako i tako i drugačije ne želi niti čuti.
Evo ovak: radije bi uzela osobu koja ne zna zbrajati, nego osobu koja zna zbrajati samo tako da si grupira brojeve koji tvore okrugle cifre pa onda njih zbroji. Takvog čovjeka nemreš ništ više naučit. On je tup u dubini duše, sposobnost razmišljanja je zakržljao jer su ga u školi učili da je to jedini pravi i ispravan način. Ispran mu je mozak.
Znam da primjer baš nije neki, al se nadam da je dočarao ono što mislim.
Toliko, za sada, od mene....
"Čovjek uči dok je živ" - to je činjenica koji mnogi žele zaobići... oni koji uspiju postaju čangrizavi dedaci i babe koji misle da su popili svu pamet svijeta i svima dijele savjete, a nisu svjesni da njihove metode odavno ne vrijede jer se sve oko njih promijenilo. Jedino su oni ostali isti....
_________________ "Veliki umovi raspravljaju o zamislima.
Prosječni umovi raspravljaju o događajima.
Mali umovi raspravljaju o ljudima."
|
|
[Vrh] |
|
kljuki Forumaš(ica)
Pridružen/a: 20. 10. 2005. (13:36:53) Postovi: (127)16
Spol:
Lokacija: hotel yorba
|
|
[Vrh] |
|
m_milica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 09. 2006. (12:56:28) Postovi: (B)16
|
Postano: 11:21 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
Prvo direktan odgovor – ne dajem prednost ni tehnickom znanju ni općoj metodi. Tehnicka metoda je za tehnicara, a opca zajedno sa tehnickom za inzenjera. Savladao opcu metodu, a ne zna sto bi s njom - bezvrjednija je od tehnickog znanja. Kolicina tehnickog znanja koja bi se trebala ukljuciti ne znaci nauciti rutine tisucu razlicitih poslova, vec poznavati neke od njih – one najspecificnije. Mozda bi jedno dobro pitanje nakon kolegija bilo - znati zasto bez toga ne mozemo? Ili - tko treba to znanje i gdje ga koristi?
Ja za dosta kolegija ne znam zasto bez njih ne mozemo. Bila sam sasvim prosjecan student. Nije li fakultet i za takve? Imam sasvim sarene ocjene. A bilo je stvarno puno iscrpljujucih ispita – za koje danas vidim da su bili sami sebi svrha.
"Čovjek uči dok je živ" – molim vas da mi to ne spocitavate – ucim vec 8 godina (od dana diplome) i tek pred par kratko sam se pocela pitati cemu mi je sluzio faks , buduci da sam do sad bez pogovora jednostavno ucila sve sto mi se naslo na putu posla (i IT i ekonomiju). Potvrdjujem da i dok sam radila u IT-u – znanja sa faksa su bila toliko neupotrebljiva, toliko minimalna. Potojao je i kolegij koji je pokrivao to podrucje koje sam radila. Sjetim se predavanja – prepisivanje sa zutih papira, neistumaceno, neobjasnjeno, neupotrebljivo. Vjezbe – tipski zadaci koje je mogao rjesavati osnovnoskolac. Neki kolegiji su bili, iskljucivo zbog predavaca, potpuno zadovoljavanje forme i nije se zahtjevalo nista niti se tumacilo ista. Tad sam bila sretna da ne moram puno truda uloziti u taj predmet. Svi rjesavaju svoju zadacu – student omogucuje profesoru da u miru zaradi placu, a zauzvart dobije peticu ili prolaz. Idila.
Drugi kolegiji su druga krajnost – nitko nista ne razumije, svi sjede i slusaju i dalje ne razumiju niti mogu pitati, jer od kolicine nerazumijevanja ne znaju ni koje bi pitanje postavili. Asistent ih smatra glupima, ali ne vidi sebe - neuko
Moji motivi za ovaj topic. Za niti jedan moj posao mi nije koristilo znanje s visih godina faksa – max 2.godina studija. Shvatila sam da je studiranje sluzilo da moji profe dobiju placu. Jako me smeta sto se cijeli nacin studija drzao velevaznim, nikome se nista nije smjelo prigovoriti, a ja danas moram poslije posla uciti i dvoumim da li sam trebala taj faks. Danas mislim da sam studiranjem izgubila puno vremena i novca.
Prvo direktan odgovor – ne dajem prednost ni tehnickom znanju ni općoj metodi. Tehnicka metoda je za tehnicara, a opca zajedno sa tehnickom za inzenjera. Savladao opcu metodu, a ne zna sto bi s njom - bezvrjednija je od tehnickog znanja. Kolicina tehnickog znanja koja bi se trebala ukljuciti ne znaci nauciti rutine tisucu razlicitih poslova, vec poznavati neke od njih – one najspecificnije. Mozda bi jedno dobro pitanje nakon kolegija bilo - znati zasto bez toga ne mozemo? Ili - tko treba to znanje i gdje ga koristi?
Ja za dosta kolegija ne znam zasto bez njih ne mozemo. Bila sam sasvim prosjecan student. Nije li fakultet i za takve? Imam sasvim sarene ocjene. A bilo je stvarno puno iscrpljujucih ispita – za koje danas vidim da su bili sami sebi svrha.
"Čovjek uči dok je živ" – molim vas da mi to ne spocitavate – ucim vec 8 godina (od dana diplome) i tek pred par kratko sam se pocela pitati cemu mi je sluzio faks , buduci da sam do sad bez pogovora jednostavno ucila sve sto mi se naslo na putu posla (i IT i ekonomiju). Potvrdjujem da i dok sam radila u IT-u – znanja sa faksa su bila toliko neupotrebljiva, toliko minimalna. Potojao je i kolegij koji je pokrivao to podrucje koje sam radila. Sjetim se predavanja – prepisivanje sa zutih papira, neistumaceno, neobjasnjeno, neupotrebljivo. Vjezbe – tipski zadaci koje je mogao rjesavati osnovnoskolac. Neki kolegiji su bili, iskljucivo zbog predavaca, potpuno zadovoljavanje forme i nije se zahtjevalo nista niti se tumacilo ista. Tad sam bila sretna da ne moram puno truda uloziti u taj predmet. Svi rjesavaju svoju zadacu – student omogucuje profesoru da u miru zaradi placu, a zauzvart dobije peticu ili prolaz. Idila.
Drugi kolegiji su druga krajnost – nitko nista ne razumije, svi sjede i slusaju i dalje ne razumiju niti mogu pitati, jer od kolicine nerazumijevanja ne znaju ni koje bi pitanje postavili. Asistent ih smatra glupima, ali ne vidi sebe - neuko
Moji motivi za ovaj topic. Za niti jedan moj posao mi nije koristilo znanje s visih godina faksa – max 2.godina studija. Shvatila sam da je studiranje sluzilo da moji profe dobiju placu. Jako me smeta sto se cijeli nacin studija drzao velevaznim, nikome se nista nije smjelo prigovoriti, a ja danas moram poslije posla uciti i dvoumim da li sam trebala taj faks. Danas mislim da sam studiranjem izgubila puno vremena i novca.
|
|
[Vrh] |
|
Ivančica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 16. 04. 2003. (15:05:55) Postovi: (255)16
Spol:
Lokacija: ja sam ti ko zvrk - stalno sam drugdje
|
Postano: 11:36 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
Jedino kaj ti mogu reći na sve to... upiši još neki faks koji pruža takvo znanje koje tražiš.
No nećeš ga naći osim na nekim specijaliziranim postdiplomskim studijima ili tečajevima (ako i tamo).
Poznata je stvar da je školstvo u Hrvatskoj cijelo problematično što se tiče opsežnosti gradiva (počevši od osnovne škole). No to nije problem ovog faksa nego cijelog sustava... i to je tema za sebe.
Slažem se s tobom za te neke kolegije koji su bili "zadovoljavanje forme". Danas mi fali to znanje. Ali opet to nije nešto što ne bi mogla nadoknaditi ako mi zaista zatreba.
Koliko god ljudi mislili da je matematika usko područje, varaju se. Kad bi se pokušalo (moje je mišljenje) obraditi najosnovnije praktične tematike budućih poslova ne bi bilo dosta 10 godina studiranja jer tih NAJOSNOVNIJIH tema ima mali milion i obuhvaća čitav niz različitih područja. Opet bi se došlo do toga da ljudi uče ono što nikad neće koristiti. Ili možemo predložiti da se studij podjeli da smjerove vezano za moguće poslove. Po mojoj procjeni, 30-ak smjerova. A na svakom smjeru će biti, koliko? ako i 2 studenta.
Ma daj! Razmisli kaj očekuješ? Kad bi bio višak profesora na tržištu, možda bi se i našlo onih koji vole svoj posao, odnosno predaju jer to vole i žele, a ne jer im je to dužnost.
Jedino kaj ti mogu reći na sve to... upiši još neki faks koji pruža takvo znanje koje tražiš.
No nećeš ga naći osim na nekim specijaliziranim postdiplomskim studijima ili tečajevima (ako i tamo).
Poznata je stvar da je školstvo u Hrvatskoj cijelo problematično što se tiče opsežnosti gradiva (počevši od osnovne škole). No to nije problem ovog faksa nego cijelog sustava... i to je tema za sebe.
Slažem se s tobom za te neke kolegije koji su bili "zadovoljavanje forme". Danas mi fali to znanje. Ali opet to nije nešto što ne bi mogla nadoknaditi ako mi zaista zatreba.
Koliko god ljudi mislili da je matematika usko područje, varaju se. Kad bi se pokušalo (moje je mišljenje) obraditi najosnovnije praktične tematike budućih poslova ne bi bilo dosta 10 godina studiranja jer tih NAJOSNOVNIJIH tema ima mali milion i obuhvaća čitav niz različitih područja. Opet bi se došlo do toga da ljudi uče ono što nikad neće koristiti. Ili možemo predložiti da se studij podjeli da smjerove vezano za moguće poslove. Po mojoj procjeni, 30-ak smjerova. A na svakom smjeru će biti, koliko? ako i 2 studenta.
Ma daj! Razmisli kaj očekuješ? Kad bi bio višak profesora na tržištu, možda bi se i našlo onih koji vole svoj posao, odnosno predaju jer to vole i žele, a ne jer im je to dužnost.
_________________ "Veliki umovi raspravljaju o zamislima.
Prosječni umovi raspravljaju o događajima.
Mali umovi raspravljaju o ljudima."
|
|
[Vrh] |
|
Ignavia Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 10. 2004. (19:22:39) Postovi: (235)16
Spol:
Lokacija: prijestolnica
|
Postano: 11:42 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="m_milica"]
Moji motivi za ovaj topic. Za niti jedan moj posao mi nije koristilo znanje s visih godina faksa – max 2.godina studija. Shvatila sam da je studiranje sluzilo da moji profe dobiju placu. Jako me smeta sto se cijeli nacin studija drzao velevaznim, nikome se nista nije smjelo prigovoriti, a ja danas moram poslije posla uciti i dvoumim da li sam trebala taj faks. Danas mislim da sam studiranjem izgubila puno vremena i novca.[/quote]
ne bi htjela bit bezobrazna, ali mislim da su to sve tvoji problemi, a ne nasi i ne znam kako bi ti mogli pomoci, zapravo uopce ne shvacam sto zelis da mi svi zajedno ili netko od nas kaze.
meni se npr faks svidja i osim nekih sitnica ne bi nista mijenjala.
osim toga, cini mi se da se moze prigovoriti, a i prigovara se u vecoj mjeri no sto je potrebno, uglavnom iskljucivo zbog subjektivnog stajalista studenata o kolicini znanja koju posjeduju. vecina profesora koje sam susrela su nevjerojatno strpljivi i isto tako nevjerojatno normalni, uzevsi u obzir kolicinu gluposti koju cuju svaki dan u vrijeme ispita i nikako ne bih rekla da je njihova uloga cisto estetska.
ucenje poslije posla se ne cini grozno, osim ako te to ne zanima, a ako te ne zanima, onda moze bit da si na krivom poslu, bez obzira na koji faks si prije 8 god potrosila puno vremena i novaca.
m_milica (napisa): |
Moji motivi za ovaj topic. Za niti jedan moj posao mi nije koristilo znanje s visih godina faksa – max 2.godina studija. Shvatila sam da je studiranje sluzilo da moji profe dobiju placu. Jako me smeta sto se cijeli nacin studija drzao velevaznim, nikome se nista nije smjelo prigovoriti, a ja danas moram poslije posla uciti i dvoumim da li sam trebala taj faks. Danas mislim da sam studiranjem izgubila puno vremena i novca. |
ne bi htjela bit bezobrazna, ali mislim da su to sve tvoji problemi, a ne nasi i ne znam kako bi ti mogli pomoci, zapravo uopce ne shvacam sto zelis da mi svi zajedno ili netko od nas kaze.
meni se npr faks svidja i osim nekih sitnica ne bi nista mijenjala.
osim toga, cini mi se da se moze prigovoriti, a i prigovara se u vecoj mjeri no sto je potrebno, uglavnom iskljucivo zbog subjektivnog stajalista studenata o kolicini znanja koju posjeduju. vecina profesora koje sam susrela su nevjerojatno strpljivi i isto tako nevjerojatno normalni, uzevsi u obzir kolicinu gluposti koju cuju svaki dan u vrijeme ispita i nikako ne bih rekla da je njihova uloga cisto estetska.
ucenje poslije posla se ne cini grozno, osim ako te to ne zanima, a ako te ne zanima, onda moze bit da si na krivom poslu, bez obzira na koji faks si prije 8 god potrosila puno vremena i novaca.
|
|
[Vrh] |
|
m_milica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 09. 2006. (12:56:28) Postovi: (B)16
|
Postano: 12:55 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="Ivančica"] Kad bi se pokušalo (moje je mišljenje) obraditi najosnovnije praktične tematike budućih poslova ne bi bilo dosta 10 godina studiranja ... Opet bi se došlo do toga da ljudi uče ono što nikad neće koristiti. [/quote]
Ma halo... razumijemo li se? Ne kazem ja da treba postojati predmet "matematika u avio industiji" – halo ljudi, ako ste me tako shvatili, zbilja sam se krivo odrazila. Ja smatram da bi unutar postojecih kolegija trebalo postojati studiranje istog kolegija... razgovor, pitanja, diskusija, odgovori, kako se teorija koju slusam odrazava u zivom svijetu, kakav je znacaj teorije koju ucim. Za raliku od onoga sto sad imamo – cujte i pocujte, prepisite, nabubetajte i polozite. Predavanja su suhoparna, dosadna, neopisivo neinvetivna. Studenti samo sjede i gledaju/prepisuju. Od istih studenata se na kraju ocekuje da za ocjenu samo ponove isto to. S takvim znanjem se ne moze nista ili vrlo malo.
[quote="Ivančica"] školstvo u Hrvatskoj cijelo problematično što se tiče opsežnosti gradiva (počevši od osnovne škole) [/quote]
Da li zato moramo svi klimati glavom i odobravati isto? Ako je to jasno svima, onda to mozete i potvrditi, a ne povladjivat sistemu i govorit kako je sve uzasno vazno i korisno i uvjeravat me da krivo gledam.
[quote="Ignavia"] Uopce ne shvacam sto zelis da mi svi zajedno ili netko od nas kaze. [/quote]
Trebate reci slijedece: "Istina je. Puno ljudi uci, polaze, ali ne savladava materiju. Njihov trud je uzaludan, njihovo znanje nekorisno. Provedimo anketu medju studentima nakon svakog predavanja – koliko ste razumjeli, kakav je predavac, jeste li mogli postaviti pitanje?" Kad bi o tome ovisio opstanak predavanja kod tog predavaca vidjeli biste koliko bi se njih zabrinulo za svoju placu.
[quote="Ignavia"] "Vecina profesora koje sam susrela su nevjerojatno strpljivi i isto tako nevjerojatno normalni"[/quote]
Ne kazem ja da nisu normalni niti da nisu strpljivi. To nije tema rasprave. Govorim o onome sto predaju i kako predaju.
Ovdje se ne javlja cijela populacija vec nekoliko zainteresiranih dusa – sto studosa sto profesora, kao i na Monitorovom forumu. Puno ljudi nije uopce zagrijano javljati se, niti komentirati jer je ovo potpuno nekorisna stvar – nece uskoro biti nista drugacije. Ali da ih anketirate anonimno – vidjeli biste drukcije.
Ivančica (napisa): | Kad bi se pokušalo (moje je mišljenje) obraditi najosnovnije praktične tematike budućih poslova ne bi bilo dosta 10 godina studiranja ... Opet bi se došlo do toga da ljudi uče ono što nikad neće koristiti. |
Ma halo... razumijemo li se? Ne kazem ja da treba postojati predmet "matematika u avio industiji" – halo ljudi, ako ste me tako shvatili, zbilja sam se krivo odrazila. Ja smatram da bi unutar postojecih kolegija trebalo postojati studiranje istog kolegija... razgovor, pitanja, diskusija, odgovori, kako se teorija koju slusam odrazava u zivom svijetu, kakav je znacaj teorije koju ucim. Za raliku od onoga sto sad imamo – cujte i pocujte, prepisite, nabubetajte i polozite. Predavanja su suhoparna, dosadna, neopisivo neinvetivna. Studenti samo sjede i gledaju/prepisuju. Od istih studenata se na kraju ocekuje da za ocjenu samo ponove isto to. S takvim znanjem se ne moze nista ili vrlo malo.
Ivančica (napisa): | školstvo u Hrvatskoj cijelo problematično što se tiče opsežnosti gradiva (počevši od osnovne škole) |
Da li zato moramo svi klimati glavom i odobravati isto? Ako je to jasno svima, onda to mozete i potvrditi, a ne povladjivat sistemu i govorit kako je sve uzasno vazno i korisno i uvjeravat me da krivo gledam.
Ignavia (napisa): | Uopce ne shvacam sto zelis da mi svi zajedno ili netko od nas kaze. |
Trebate reci slijedece: "Istina je. Puno ljudi uci, polaze, ali ne savladava materiju. Njihov trud je uzaludan, njihovo znanje nekorisno. Provedimo anketu medju studentima nakon svakog predavanja – koliko ste razumjeli, kakav je predavac, jeste li mogli postaviti pitanje?" Kad bi o tome ovisio opstanak predavanja kod tog predavaca vidjeli biste koliko bi se njih zabrinulo za svoju placu.
Ignavia (napisa): | "Vecina profesora koje sam susrela su nevjerojatno strpljivi i isto tako nevjerojatno normalni" |
Ne kazem ja da nisu normalni niti da nisu strpljivi. To nije tema rasprave. Govorim o onome sto predaju i kako predaju.
Ovdje se ne javlja cijela populacija vec nekoliko zainteresiranih dusa – sto studosa sto profesora, kao i na Monitorovom forumu. Puno ljudi nije uopce zagrijano javljati se, niti komentirati jer je ovo potpuno nekorisna stvar – nece uskoro biti nista drugacije. Ali da ih anketirate anonimno – vidjeli biste drukcije.
|
|
[Vrh] |
|
m_milica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 09. 2006. (12:56:28) Postovi: (B)16
|
|
[Vrh] |
|
tihana Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54) Postovi: (30D)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 13:21 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="m_milica"]
Ja smatram da bi unutar postojecih kolegija trebalo postojati studiranje istog kolegija... razgovor, pitanja, diskusija, odgovori, kako se teorija koju slusam odrazava u zivom svijetu, kakav je znacaj teorije koju ucim. Za raliku od onoga sto sad imamo – cujte i pocujte, prepisite, nabubetajte i polozite. Predavanja su suhoparna, dosadna, neopisivo neinvetivna. Studenti samo sjede i gledaju/prepisuju. Od istih studenata se na kraju ocekuje da za ocjenu samo ponove isto to. S takvim znanjem se ne moze nista ili vrlo malo.
[/quote]
tko ti brani da odeš na konzultacije kod profesora/asistenta.....i kod njih saznaš sve što te zanima o pojedinom kolegiju :?: Mada ovo "kako se odražava u svijetu" ne bi bilo loše
meni predavanja(većinom) nisu suhoparna. Mislim da ovisi o načinu na koji se predaje, ali to je individualno-ne paše svakome svačiji način objašnjavanja. A i o tome što te zanima više/manje, što ti više leži..
[quote="m_milica"]
Trebate reci slijedece: "Istina je. Puno ljudi uci, polaze, ali ne savladava materiju. Njihov trud je uzaludan, [b]njihovo znanje nekorisno.[/b] Provedimo anketu medju studentima nakon svakog predavanja – koliko ste razumjeli, kakav je predavac, jeste li mogli postaviti pitanje?" Kad bi o tome ovisio opstanak predavanja kod tog predavaca vidjeli biste koliko bi se njih zabrinulo za svoju placu.
[/quote]
[b]????? nekorisno ??? [/b] [size=7]Neću niti započeti.....nemogu vjerovati...[/size]
Ankete postoje, nisu nakon svakog sata jer je to potpuno gubljenje vremena već su na kraju svakog semestra za svaki kolegij na kojem se ocjenjuje gradivo, rad asistenta, profesora... Dakle to postoji....i anonimne su. I ako se dobro sjećam, imamo dvije slične-jedna je od fakulteta a jedna od sveučilišta (jesam u pravu :?: )
meni se čini da se dosta promijenilo od prije 8 god kad si diplomirala 8)
m_milica (napisa): |
Ja smatram da bi unutar postojecih kolegija trebalo postojati studiranje istog kolegija... razgovor, pitanja, diskusija, odgovori, kako se teorija koju slusam odrazava u zivom svijetu, kakav je znacaj teorije koju ucim. Za raliku od onoga sto sad imamo – cujte i pocujte, prepisite, nabubetajte i polozite. Predavanja su suhoparna, dosadna, neopisivo neinvetivna. Studenti samo sjede i gledaju/prepisuju. Od istih studenata se na kraju ocekuje da za ocjenu samo ponove isto to. S takvim znanjem se ne moze nista ili vrlo malo.
|
tko ti brani da odeš na konzultacije kod profesora/asistenta.....i kod njih saznaš sve što te zanima o pojedinom kolegiju Mada ovo "kako se odražava u svijetu" ne bi bilo loše
meni predavanja(većinom) nisu suhoparna. Mislim da ovisi o načinu na koji se predaje, ali to je individualno-ne paše svakome svačiji način objašnjavanja. A i o tome što te zanima više/manje, što ti više leži..
m_milica (napisa): |
Trebate reci slijedece: "Istina je. Puno ljudi uci, polaze, ali ne savladava materiju. Njihov trud je uzaludan, njihovo znanje nekorisno. Provedimo anketu medju studentima nakon svakog predavanja – koliko ste razumjeli, kakav je predavac, jeste li mogli postaviti pitanje?" Kad bi o tome ovisio opstanak predavanja kod tog predavaca vidjeli biste koliko bi se njih zabrinulo za svoju placu.
|
????? nekorisno ??? Neću niti započeti.....nemogu vjerovati...
Ankete postoje, nisu nakon svakog sata jer je to potpuno gubljenje vremena već su na kraju svakog semestra za svaki kolegij na kojem se ocjenjuje gradivo, rad asistenta, profesora... Dakle to postoji....i anonimne su. I ako se dobro sjećam, imamo dvije slične-jedna je od fakulteta a jedna od sveučilišta (jesam u pravu )
meni se čini da se dosta promijenilo od prije 8 god kad si diplomirala
_________________ I aim to misbehave
|
|
[Vrh] |
|
Ignavia Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 10. 2004. (19:22:39) Postovi: (235)16
Spol:
Lokacija: prijestolnica
|
|
[Vrh] |
|
tihana Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54) Postovi: (30D)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
m_milica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 09. 2006. (12:56:28) Postovi: (B)16
|
|
[Vrh] |
|
misl4vb Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 09. 2006. (15:35:49) Postovi: (E)16
Spol:
|
Postano: 17:39 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="m_milica"]kako se teorija koju slusam odrazava u zivom svijetu, kakav je znacaj teorije koju ucim[/quote]
Jesi li ikad vidjela kišu?
Jesi li slušala ikad glazbu, bilo koji ton?
Zar bi bez brojeva mogla postojati banka u kojoj radiš?
Misliš li da bi bez matematike mogla shvatiti kako Zemlja nije centar Svemira?
Jesi li se ikad pitala gdje bi bio planet, a s njime i ti, da nema matematike?
Jesi li se ikad zapitala zašto su mnogi matematičari bili filozofi, zašto su 'potratili' svoje kratke živote na matematiku - tu istu teoriju koju ti ne znaš primjeniti?
Ne vrijeđaš li samu sebe kad kažeš da ono što si učila nije imalo smisla?
Vjerujem da su te već u srednjoj školi znali upitati: "Draga moja, pa učiš li za ocijenu, ili za sebe?" Učiš li da jesi ili da nisi? Jer ako misliš jesi, a ako ne misliš - nisi. Ne možeš misliti bez matematike, jer samo vrijeme u kojem jesi mjerljivo je brojevima.
Žao mi je ako ne shvaćaš - no nitko ti neće zamjeriti jer u ovom društvu glasniji su oni koji viču "Novac!" nego oni koji imaju otvorene oči.
Otvori oči i pogledaj u zvijezde, jer rijeka teče, a uskoro ćeš zaboraviti zbog čega plivaš.
I za kraj, pogledaj poslovicu u mom potpisu:
m_milica (napisa): | kako se teorija koju slusam odrazava u zivom svijetu, kakav je znacaj teorije koju ucim |
Jesi li ikad vidjela kišu?
Jesi li slušala ikad glazbu, bilo koji ton?
Zar bi bez brojeva mogla postojati banka u kojoj radiš?
Misliš li da bi bez matematike mogla shvatiti kako Zemlja nije centar Svemira?
Jesi li se ikad pitala gdje bi bio planet, a s njime i ti, da nema matematike?
Jesi li se ikad zapitala zašto su mnogi matematičari bili filozofi, zašto su 'potratili' svoje kratke živote na matematiku - tu istu teoriju koju ti ne znaš primjeniti?
Ne vrijeđaš li samu sebe kad kažeš da ono što si učila nije imalo smisla?
Vjerujem da su te već u srednjoj školi znali upitati: "Draga moja, pa učiš li za ocijenu, ili za sebe?" Učiš li da jesi ili da nisi? Jer ako misliš jesi, a ako ne misliš - nisi. Ne možeš misliti bez matematike, jer samo vrijeme u kojem jesi mjerljivo je brojevima.
Žao mi je ako ne shvaćaš - no nitko ti neće zamjeriti jer u ovom društvu glasniji su oni koji viču "Novac!" nego oni koji imaju otvorene oči.
Otvori oči i pogledaj u zvijezde, jer rijeka teče, a uskoro ćeš zaboraviti zbog čega plivaš.
I za kraj, pogledaj poslovicu u mom potpisu:
|
|
[Vrh] |
|
shokre Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 05. 2003. (20:05:09) Postovi: (4A)16
Spol:
|
Postano: 22:15 pet, 29. 9. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="m_milica"]Ja smatram da bi unutar postojecih kolegija trebalo postojati studiranje istog kolegija... razgovor, pitanja, diskusija, odgovori, kako se teorija koju slusam odrazava u zivom svijetu, kakav je znacaj teorije koju ucim. Za raliku od onoga sto sad imamo – cujte i pocujte, prepisite, nabubetajte i polozite. Predavanja su suhoparna, dosadna, neopisivo neinvetivna. Studenti samo sjede i gledaju/prepisuju. Od istih studenata se na kraju ocekuje da za ocjenu samo ponove isto to. S takvim znanjem se ne moze nista ili vrlo malo.[/quote]
Pocnimo od tebe...jesi li ti ikad potakla razgovor? Jesi li ikad nesto pitala kad je profesor/asistent pitao: "Jel ima kakvih pitanja?"? Ja ne znam bi li mogao nabrojati 5 slucajeva kad sam u svoje 4 godine studiranja cuo da je netko nesto pitao kad mu je bilo ponudjeno.
Kad se to pita, nitko nema jaja ustat i pitat nesto, jer mu/joj je neugodno. Nitko nema jaja otici kasnije do profesora i pitati da ti objasni. Ali kad treba lajat, uvijek se nadje netko.
Ako ti nikad nije ni bilo ponudjeno da nesto pitas, onda se ispricavam...u pravu si, to nije u redu.
[quote="m_milica"]Da li zato moramo svi klimati glavom i odobravati isto?[/quote]
Jesi li se ti ikad usprotivila i rekla: "Meni to nije jasno, jel mozete ponoviti?"? Jesi li ikada pitala da ti povezu gradivo sa stvarnim zivotom?
m_milica (napisa): | Ja smatram da bi unutar postojecih kolegija trebalo postojati studiranje istog kolegija... razgovor, pitanja, diskusija, odgovori, kako se teorija koju slusam odrazava u zivom svijetu, kakav je znacaj teorije koju ucim. Za raliku od onoga sto sad imamo – cujte i pocujte, prepisite, nabubetajte i polozite. Predavanja su suhoparna, dosadna, neopisivo neinvetivna. Studenti samo sjede i gledaju/prepisuju. Od istih studenata se na kraju ocekuje da za ocjenu samo ponove isto to. S takvim znanjem se ne moze nista ili vrlo malo. |
Pocnimo od tebe...jesi li ti ikad potakla razgovor? Jesi li ikad nesto pitala kad je profesor/asistent pitao: "Jel ima kakvih pitanja?"? Ja ne znam bi li mogao nabrojati 5 slucajeva kad sam u svoje 4 godine studiranja cuo da je netko nesto pitao kad mu je bilo ponudjeno.
Kad se to pita, nitko nema jaja ustat i pitat nesto, jer mu/joj je neugodno. Nitko nema jaja otici kasnije do profesora i pitati da ti objasni. Ali kad treba lajat, uvijek se nadje netko.
Ako ti nikad nije ni bilo ponudjeno da nesto pitas, onda se ispricavam...u pravu si, to nije u redu.
m_milica (napisa): | Da li zato moramo svi klimati glavom i odobravati isto? |
Jesi li se ti ikad usprotivila i rekla: "Meni to nije jasno, jel mozete ponoviti?"? Jesi li ikada pitala da ti povezu gradivo sa stvarnim zivotom?
_________________ ~ Those who fear the Darkness have never seen what the Light can do! ~
|
|
[Vrh] |
|
sorrow Forumaš(ica)
Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol:
Lokacija: ...na otoku srece...
|
Postano: 10:13 sub, 30. 9. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="m_milica"]Trebate reci slijedece: "Istina je. Puno ljudi uci, polaze, ali ne savladava materiju. Njihov trud je uzaludan, njihovo znanje nekorisno. Provedimo anketu medju studentima nakon svakog predavanja – koliko ste razumjeli, kakav je predavac, jeste li mogli postaviti pitanje?" Kad bi o tome ovisio opstanak predavanja kod tog predavaca vidjeli biste koliko bi se njih zabrinulo za svoju placu.[/quote]
samo cu na jedan dio reagirat...
eo vako... iz osobnog iskustva ti tvrdin da,ako nesto i ne razumimo odma nakon predavanja da nam dodje ili kroz sljedece predavanje ili kroz vjezbe... a sta se tice predavalaca, svi su totalno korektni i pristupacni, a za pitanja, pa mogu ti rec da in stvarno nije problem kad ih pitas nesto... ja recimo san dosta puti postavia pitanje priko predavanja i uvik bi dobia odgovor... :D koji put i neku zezanciju kad bi pitanje bilo lakse... ;)
m_milica (napisa): | Trebate reci slijedece: "Istina je. Puno ljudi uci, polaze, ali ne savladava materiju. Njihov trud je uzaludan, njihovo znanje nekorisno. Provedimo anketu medju studentima nakon svakog predavanja – koliko ste razumjeli, kakav je predavac, jeste li mogli postaviti pitanje?" Kad bi o tome ovisio opstanak predavanja kod tog predavaca vidjeli biste koliko bi se njih zabrinulo za svoju placu. |
samo cu na jedan dio reagirat...
eo vako... iz osobnog iskustva ti tvrdin da,ako nesto i ne razumimo odma nakon predavanja da nam dodje ili kroz sljedece predavanje ili kroz vjezbe... a sta se tice predavalaca, svi su totalno korektni i pristupacni, a za pitanja, pa mogu ti rec da in stvarno nije problem kad ih pitas nesto... ja recimo san dosta puti postavia pitanje priko predavanja i uvik bi dobia odgovor... koji put i neku zezanciju kad bi pitanje bilo lakse...
_________________
Hangman is comin' down from the gallows and I don't have very long
|
|
[Vrh] |
|
|