Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 1:07 sri, 8. 10. 2003 Naslov: problemi na 2. godini.... |
|
|
naime, jedna kolegica mi je rekla da su problemi poceli, a fax jos nije posteno niti krenuo... (sto sam osobno i ocekivala)
dakle, radi se o problemu prevelike kolicine ljudi na predavanjima
desava se da se nema gdje sjesti, da se mora dolaziti solidno ranije da se zauzmu pozicije sa kojih se ploca ok vidi (a kako doci ranije i uci ako je ucionica zauzeta, ili imate predavanje prije toga)
na srecu jos nisam osobno tom svjedocila (nazalost sam doma ukrevecena, ali dolazim u cetvrtak, i sumnjam da ce se do tada stanje promijeniti :( )
prosle godine je postojao isti problem, ljudi su sjedili po podu, ako bi uopce i stali u ucionicu
postoje satovi kada su oba ing smjera i smjerovi prof mat, prof mat-inf istovremeno u ucionici, ok, tada je 003, ali ploca se ne vidi pregledno i dobro dalje od cca 3 reda na galeriji (cak niti sa nekih lokacija u prva tri reda = pre-koso su)
takodjer, npr, svi ing su potrpani u 004...
tragicno :(
zar cemo i mi ove godine ce morati proci cijeli semestar ocajnog pracenja nastave, frustracija oko toga gdje cemo sjediti i hocemo li vidjeti plocu, dok ne dodje revizija rasporeda? (ako dodje)
pa ako mi nemamo dovoljno mjesta da ljudi sjede kao ljudi na nastavi i da vide ono sto se pise, mozda kolege na fizici imaju pokoju prostoriju praznu za posuditi na par sati? :grebgreb:
hocemo li morati cekati da prodje cijeli semstar nadajuci se da ce mozda ljudi odustati od dolaska na predavanja, ili cemo tek iduci semestar moci nadati se nekom razdvajanju?
nije mi jasno, prosle godine je nastao isti taj problem
ocita je cinjenica da je na ovom faxu sve vise studenata koji IDU na predavanja
zasto je onda problem misliti i o tome koliko cemo moci mi adekvatno pratiti nastavu? :grebgreb:
zar nije lakse spojiti dva termina u jedan ako se pokaze da je posjecenost nikakva, nego odmah nagurati sve u isti termin....
mislim da bi se SZ trebao jako raspitati oko ovoga problema
nije na nama da ocekujemo da se 50% ljudi ne pojavi na nastavi da bismo mogli pratiti nastavu kako spada
napominjem, prosle godine, kad smo bili prva godina, posustajanje oko dolaska nastavu je trajalo gotovo samo u doba kolokvija... ostatak vremena je popunjenost bila solidna, ali smo bili u tri grupe i moglo se 'uhvatiti' dobrih mjesta (osim na ponekim vjezbama, poput krckovih iz elementarne :o) )
za ocekivati je da ce ti isti ljudi (oni od njih koji su prosli, ali racunajmo i ljude koji su na parcijali bilo druge, bilo trece godine) posjecivati predavanja... mozda u smanjenom broju, ali sumnjam da se radi o tri puta smanjenom broju.... :?
i zato, [color=blue]apel SZu: probajte sve sto mozete da se raspored sredi sto prije, a da ne cekamo cijeli semestar![/color]
grupe postoje, ali se to ne vidi na vecini predavanja, i samo bi to trebalo srediti.... mislim da nije nemoguce, sudeci po prosloj drugoj godini....
ono, ne bi bilo u redu da se pomlatimo prije nastave tko ce gdje sjediti :twisted: :mrgreen:
voljela bih da ovo potakne raspravu, ako nista drugo, recite sto mislite o svemu tome
nakon rasprave cu poslati email SZ PMF MO pa neka nesto i poduzmu (ako ih ne stignem zamaltretirati na hodniku :mrgreen:)
naime, jedna kolegica mi je rekla da su problemi poceli, a fax jos nije posteno niti krenuo... (sto sam osobno i ocekivala)
dakle, radi se o problemu prevelike kolicine ljudi na predavanjima
desava se da se nema gdje sjesti, da se mora dolaziti solidno ranije da se zauzmu pozicije sa kojih se ploca ok vidi (a kako doci ranije i uci ako je ucionica zauzeta, ili imate predavanje prije toga)
na srecu jos nisam osobno tom svjedocila (nazalost sam doma ukrevecena, ali dolazim u cetvrtak, i sumnjam da ce se do tada stanje promijeniti )
prosle godine je postojao isti problem, ljudi su sjedili po podu, ako bi uopce i stali u ucionicu
postoje satovi kada su oba ing smjera i smjerovi prof mat, prof mat-inf istovremeno u ucionici, ok, tada je 003, ali ploca se ne vidi pregledno i dobro dalje od cca 3 reda na galeriji (cak niti sa nekih lokacija u prva tri reda = pre-koso su)
takodjer, npr, svi ing su potrpani u 004...
tragicno
zar cemo i mi ove godine ce morati proci cijeli semestar ocajnog pracenja nastave, frustracija oko toga gdje cemo sjediti i hocemo li vidjeti plocu, dok ne dodje revizija rasporeda? (ako dodje)
pa ako mi nemamo dovoljno mjesta da ljudi sjede kao ljudi na nastavi i da vide ono sto se pise, mozda kolege na fizici imaju pokoju prostoriju praznu za posuditi na par sati?
hocemo li morati cekati da prodje cijeli semstar nadajuci se da ce mozda ljudi odustati od dolaska na predavanja, ili cemo tek iduci semestar moci nadati se nekom razdvajanju?
nije mi jasno, prosle godine je nastao isti taj problem
ocita je cinjenica da je na ovom faxu sve vise studenata koji IDU na predavanja
zasto je onda problem misliti i o tome koliko cemo moci mi adekvatno pratiti nastavu?
zar nije lakse spojiti dva termina u jedan ako se pokaze da je posjecenost nikakva, nego odmah nagurati sve u isti termin....
mislim da bi se SZ trebao jako raspitati oko ovoga problema
nije na nama da ocekujemo da se 50% ljudi ne pojavi na nastavi da bismo mogli pratiti nastavu kako spada
napominjem, prosle godine, kad smo bili prva godina, posustajanje oko dolaska nastavu je trajalo gotovo samo u doba kolokvija... ostatak vremena je popunjenost bila solidna, ali smo bili u tri grupe i moglo se 'uhvatiti' dobrih mjesta (osim na ponekim vjezbama, poput krckovih iz elementarne )
za ocekivati je da ce ti isti ljudi (oni od njih koji su prosli, ali racunajmo i ljude koji su na parcijali bilo druge, bilo trece godine) posjecivati predavanja... mozda u smanjenom broju, ali sumnjam da se radi o tri puta smanjenom broju....
i zato, apel SZu: probajte sve sto mozete da se raspored sredi sto prije, a da ne cekamo cijeli semestar!
grupe postoje, ali se to ne vidi na vecini predavanja, i samo bi to trebalo srediti.... mislim da nije nemoguce, sudeci po prosloj drugoj godini....
ono, ne bi bilo u redu da se pomlatimo prije nastave tko ce gdje sjediti
voljela bih da ovo potakne raspravu, ako nista drugo, recite sto mislite o svemu tome
nakon rasprave cu poslati email SZ PMF MO pa neka nesto i poduzmu (ako ih ne stignem zamaltretirati na hodniku )
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
anamari_guest Gost
|
Postano: 11:17 sri, 8. 10. 2003 Naslov: |
|
|
Ja naime nisam vise u SZ-u ali pricala sam s nekim asistentima o problematici.
Na nasem faksu nema fizicki mjesta za 400 studenata godisnje, ali u planu je prosirenje za 1000m2. Kada ce se to realizirati, ne znam.
Nadalje, s obzirom na drasticno povecanje interesa za studij matematike, bilo bi potrebno zaposliti jos 50-ak asistenata. To odobrava ministarstvo. Naravno, ministarstvo to ne zeli odobriti tako da ce ova situacija jos potrajati.
SZ tu bas i ne moze puno uciniti jer sigurna sam, da faks moze moze napraviti manje grupe to bi i ucinio jer ni profesorima i asistentima nije gust imati ogromne grupe s kojima se ne moze raditi.
Ja naime nisam vise u SZ-u ali pricala sam s nekim asistentima o problematici.
Na nasem faksu nema fizicki mjesta za 400 studenata godisnje, ali u planu je prosirenje za 1000m2. Kada ce se to realizirati, ne znam.
Nadalje, s obzirom na drasticno povecanje interesa za studij matematike, bilo bi potrebno zaposliti jos 50-ak asistenata. To odobrava ministarstvo. Naravno, ministarstvo to ne zeli odobriti tako da ce ova situacija jos potrajati.
SZ tu bas i ne moze puno uciniti jer sigurna sam, da faks moze moze napraviti manje grupe to bi i ucinio jer ni profesorima i asistentima nije gust imati ogromne grupe s kojima se ne moze raditi.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 11:35 sri, 8. 10. 2003 Naslov: Re: problemi na 2. godini.... |
|
|
[quote="Nesi"]postoje satovi kada su oba ing smjera i smjerovi prof mat, prof mat-inf istovremeno u ucionici, ok, tada je 003, ali ploca se ne vidi pregledno i dobro dalje od cca 3 reda na galeriji (cak niti sa nekih lokacija u prva tri reda = pre-koso su)[/quote]
Slazem se da nasa najveca predavaonica nije dobro dizajnirana. S tako velikim volumenom moglo se postici vise sjedecih mjesta i bolja preglednost (predavaonice tog tipa obicno se rade polukruzno, a nasa je ravna). Nazalost mislim da se tu nista ne moze napraviti.
[quote="Nesi"]pa ako mi nemamo dovoljno mjesta da ljudi sjede kao ljudi na nastavi i da vide ono sto se pise, mozda kolege na fizici imaju pokoju prostoriju praznu za posuditi na par sati? :grebgreb:[/quote]
Na Fizickom odsjeku postoji ista takva predavaonica, ali koliko je meni poznato zauzeta je skoro stalno. Trebalo bi izviditi situaciju na novom odjelu Kemije i Biologije, mozda oni imaju veliku predavaonicu. Nije iskljuceno da bismo je mogli posuditi prije nego sto se njihova nastava preseli gore (naravno, ako je vec u upotrebnom stanju).
[quote="Nesi"]grupe postoje, ali se to ne vidi na vecini predavanja, i samo bi to trebalo srediti.... mislim da nije nemoguce, sudeci po prosloj drugoj godini....[/quote]
Jedino moguce rjesenje bilo bi razdvajanje predavanja na vise grupa, kao sto je na vjezbama. Vjezbe iz Kombinatorike za inzinjere idu u dvije grupe i smjestene su u dovoljno velike predavaonice. Mislim da nece biti pretjerana guzva. Lani su svi inzinjeri bili skupa, sto je bilo previse.
Nesi (napisa): | postoje satovi kada su oba ing smjera i smjerovi prof mat, prof mat-inf istovremeno u ucionici, ok, tada je 003, ali ploca se ne vidi pregledno i dobro dalje od cca 3 reda na galeriji (cak niti sa nekih lokacija u prva tri reda = pre-koso su) |
Slazem se da nasa najveca predavaonica nije dobro dizajnirana. S tako velikim volumenom moglo se postici vise sjedecih mjesta i bolja preglednost (predavaonice tog tipa obicno se rade polukruzno, a nasa je ravna). Nazalost mislim da se tu nista ne moze napraviti.
Nesi (napisa): | pa ako mi nemamo dovoljno mjesta da ljudi sjede kao ljudi na nastavi i da vide ono sto se pise, mozda kolege na fizici imaju pokoju prostoriju praznu za posuditi na par sati? |
Na Fizickom odsjeku postoji ista takva predavaonica, ali koliko je meni poznato zauzeta je skoro stalno. Trebalo bi izviditi situaciju na novom odjelu Kemije i Biologije, mozda oni imaju veliku predavaonicu. Nije iskljuceno da bismo je mogli posuditi prije nego sto se njihova nastava preseli gore (naravno, ako je vec u upotrebnom stanju).
Nesi (napisa): | grupe postoje, ali se to ne vidi na vecini predavanja, i samo bi to trebalo srediti.... mislim da nije nemoguce, sudeci po prosloj drugoj godini.... |
Jedino moguce rjesenje bilo bi razdvajanje predavanja na vise grupa, kao sto je na vjezbama. Vjezbe iz Kombinatorike za inzinjere idu u dvije grupe i smjestene su u dovoljno velike predavaonice. Mislim da nece biti pretjerana guzva. Lani su svi inzinjeri bili skupa, sto je bilo previse.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 13:03 sri, 8. 10. 2003 Naslov: Re: problemi na 2. godini.... |
|
|
[quote="krcko"][quote="Nesi"]grupe postoje, ali se to ne vidi na vecini predavanja, i samo bi to trebalo srediti.... mislim da nije nemoguce, sudeci po prosloj drugoj godini....[/quote]
Jedino moguce rjesenje bilo bi razdvajanje predavanja na vise grupa, kao sto je na vjezbama. Vjezbe iz Kombinatorike za inzinjere idu u dvije grupe i smjestene su u dovoljno velike predavaonice. Mislim da nece biti pretjerana guzva. Lani su svi inzinjeri bili skupa, sto je bilo previse.[/quote]
sada su na:
[color=red]OBICNE DIF JED (p) u 004 svi ing skupa[/color]
[color=orange]UVIS (p) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf skupa[/color]
[b]MA3 (p) 003 svi ing[/b]
[color=red]EUKLIDSKI (p) 004 svi koji su upisali kolegij[/color]
[b]MAT MOD (p) 003 svi ing[/b]
[b]MA3 (p) svi ing[/b]
[color=red]SPA (v) 004 jedna ing grupa, prof mat, prof mat-inf[/color]
[color=red]SPA (p) 003 svi osim prof. mat-fiz[/color]
[b]UVIS (v) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf[/b]
ovo je defakto cijeli raspored kada moja grupa ima s nekime
za boldano ocekujem probleme, ali ne mora biti (osim za hvatanje dobrih mjesta, mjesto samo po sebi bi se trebalo moci uhvatiti)
za crveno ocekujem velike probleme, jer su u male ucionice potrpali cinimise veliku kolicinu ljudi
za narandjasto ocekujem poteskoce oko hvatanja boljih mjesta, ali se nadam da ce ih ipak biti moguce uhvatiti bez zrtava :mrgreen:
zakljucak, ocekujem probleme na vecini predavanja, jer mislim da je ipak daleko vise ljudi upisalo ing smjer nego sva tri profesorska skupa
pa neka se onda tamo gdje imamo oba ing smejra skupa, neka to razdvoje medju nama, a svakom dijelu dodaju prof smjer (na one kolegije koji su nam zajednicki)
anamari: prosle godine na drugoj godini je bilo velikih rosada oko rasporeda i raspored je izgledao koma, ali ljudi su imali gdje sjediti (nakon rosade)
znam da je to sigurno vrijedilo za vjezbe, a sto se predavanja tice, raspitat cu se detaljno
ukratko, nije neizvedivo, samo je pitanje hoce li se netko toga uhvatiti prije ili nakon sto se netko pomlati oko mjesta? :mrgreen:
uostalom, ionak nam je raspored u djumbusu, tko ce primjetiti jos pokoju rupu u njemu dok cekamo neko predavanje?
meni vise odgovara provesti vise vremena na faxu i moci predavanja pratiti kak spada, nego da moram pomlatiti pola kolega da dodjem do mjesta sa kojeg vidim na plocu kak spada i cujem sto se govori, a ne da moram ovisi hoce li ekipa oko mene biti kush (sjetimo se prosle godine koliko su neki pojedinci ometali nastavu, a ja NE ZELIM zavrsiti medju njima, jer ne zelim raditi scene na predavanjima ili vjezbama)
naime, ja sam onaj tip koji tvrdi da nauci najvise pracenjem nastave, a to je malo tehnicki neizvedivo ako ne cujem isto se predaje ne vidim sto se pise po ploci
krcko (napisa): | Nesi (napisa): | grupe postoje, ali se to ne vidi na vecini predavanja, i samo bi to trebalo srediti.... mislim da nije nemoguce, sudeci po prosloj drugoj godini.... |
Jedino moguce rjesenje bilo bi razdvajanje predavanja na vise grupa, kao sto je na vjezbama. Vjezbe iz Kombinatorike za inzinjere idu u dvije grupe i smjestene su u dovoljno velike predavaonice. Mislim da nece biti pretjerana guzva. Lani su svi inzinjeri bili skupa, sto je bilo previse. |
sada su na:
OBICNE DIF JED (p) u 004 svi ing skupa
UVIS (p) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf skupa
MA3 (p) 003 svi ing
EUKLIDSKI (p) 004 svi koji su upisali kolegij
MAT MOD (p) 003 svi ing
MA3 (p) svi ing
SPA (v) 004 jedna ing grupa, prof mat, prof mat-inf
SPA (p) 003 svi osim prof. mat-fiz
UVIS (v) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf
ovo je defakto cijeli raspored kada moja grupa ima s nekime
za boldano ocekujem probleme, ali ne mora biti (osim za hvatanje dobrih mjesta, mjesto samo po sebi bi se trebalo moci uhvatiti)
za crveno ocekujem velike probleme, jer su u male ucionice potrpali cinimise veliku kolicinu ljudi
za narandjasto ocekujem poteskoce oko hvatanja boljih mjesta, ali se nadam da ce ih ipak biti moguce uhvatiti bez zrtava
zakljucak, ocekujem probleme na vecini predavanja, jer mislim da je ipak daleko vise ljudi upisalo ing smjer nego sva tri profesorska skupa
pa neka se onda tamo gdje imamo oba ing smejra skupa, neka to razdvoje medju nama, a svakom dijelu dodaju prof smjer (na one kolegije koji su nam zajednicki)
anamari: prosle godine na drugoj godini je bilo velikih rosada oko rasporeda i raspored je izgledao koma, ali ljudi su imali gdje sjediti (nakon rosade)
znam da je to sigurno vrijedilo za vjezbe, a sto se predavanja tice, raspitat cu se detaljno
ukratko, nije neizvedivo, samo je pitanje hoce li se netko toga uhvatiti prije ili nakon sto se netko pomlati oko mjesta?
uostalom, ionak nam je raspored u djumbusu, tko ce primjetiti jos pokoju rupu u njemu dok cekamo neko predavanje?
meni vise odgovara provesti vise vremena na faxu i moci predavanja pratiti kak spada, nego da moram pomlatiti pola kolega da dodjem do mjesta sa kojeg vidim na plocu kak spada i cujem sto se govori, a ne da moram ovisi hoce li ekipa oko mene biti kush (sjetimo se prosle godine koliko su neki pojedinci ometali nastavu, a ja NE ZELIM zavrsiti medju njima, jer ne zelim raditi scene na predavanjima ili vjezbama)
naime, ja sam onaj tip koji tvrdi da nauci najvise pracenjem nastave, a to je malo tehnicki neizvedivo ako ne cujem isto se predaje ne vidim sto se pise po ploci
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 13:11 sri, 8. 10. 2003 Naslov: Re: problemi na 2. godini.... |
|
|
[quote="krcko"][quote="Nesi"]pa ako mi nemamo dovoljno mjesta da ljudi sjede kao ljudi na nastavi i da vide ono sto se pise, mozda kolege na fizici imaju pokoju prostoriju praznu za posuditi na par sati? :grebgreb:[/quote]
Na Fizickom odsjeku postoji ista takva predavaonica, ali koliko je meni poznato zauzeta je skoro stalno. Trebalo bi izviditi situaciju na novom odjelu Kemije i Biologije, mozda oni imaju veliku predavaonicu. Nije iskljuceno da bismo je mogli posuditi prije nego sto se njihova nastava preseli gore (naravno, ako je vec u upotrebnom stanju).[/quote]
Eto, vidis da SZ moze pomoci! 8)
A, mogu se i grupe razbiti u manje, pa posudimo neku manju predavaonicu. Takodjer, nase na drugom katu se koriste samo za postdiplomski i cesto su prazne, ne?
Pitanje je - jasno - imamo li mi ljudstvo (doc i prof) koje bi drzalo nastavu povecanom broju grupa... :roll:
[quote="krcko"]Jedino moguce rjesenje bilo bi razdvajanje predavanja na vise grupa, kao sto je na vjezbama. Vjezbe iz Kombinatorike za inzinjere idu u dvije grupe i smjestene su u dovoljno velike predavaonice. Mislim da nece biti pretjerana guzva. Lani su svi inzinjeri bili skupa, sto je bilo previse.[/quote]
Tocno tako... :D
krcko (napisa): | Nesi (napisa): | pa ako mi nemamo dovoljno mjesta da ljudi sjede kao ljudi na nastavi i da vide ono sto se pise, mozda kolege na fizici imaju pokoju prostoriju praznu za posuditi na par sati? |
Na Fizickom odsjeku postoji ista takva predavaonica, ali koliko je meni poznato zauzeta je skoro stalno. Trebalo bi izviditi situaciju na novom odjelu Kemije i Biologije, mozda oni imaju veliku predavaonicu. Nije iskljuceno da bismo je mogli posuditi prije nego sto se njihova nastava preseli gore (naravno, ako je vec u upotrebnom stanju). |
Eto, vidis da SZ moze pomoci!
A, mogu se i grupe razbiti u manje, pa posudimo neku manju predavaonicu. Takodjer, nase na drugom katu se koriste samo za postdiplomski i cesto su prazne, ne?
Pitanje je - jasno - imamo li mi ljudstvo (doc i prof) koje bi drzalo nastavu povecanom broju grupa...
krcko (napisa): | Jedino moguce rjesenje bilo bi razdvajanje predavanja na vise grupa, kao sto je na vjezbama. Vjezbe iz Kombinatorike za inzinjere idu u dvije grupe i smjestene su u dovoljno velike predavaonice. Mislim da nece biti pretjerana guzva. Lani su svi inzinjeri bili skupa, sto je bilo previse. |
Tocno tako...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
steelworker Site Admin
Pridružen/a: 25. 04. 2003. (11:21:04) Postovi: (698)16
Lokacija: 4-dimensional space-time continuum. Or some 11-dimensional continuum? Dunna, it's all relative.
|
Postano: 15:57 sri, 8. 10. 2003 Naslov: Re: problemi na 2. godini.... |
|
|
[quote="krcko"][quote="Nesi"]pa ako mi nemamo dovoljno mjesta da ljudi sjede kao ljudi na nastavi i da vide ono sto se pise, mozda kolege na fizici imaju pokoju prostoriju praznu za posuditi na par sati? :grebgreb:[/quote]
Na Fizickom odsjeku postoji ista takva predavaonica, ali koliko je meni poznato zauzeta je skoro stalno. Trebalo bi izviditi situaciju na novom odjelu Kemije i Biologije, mozda oni imaju veliku predavaonicu. Nije iskljuceno da bismo je mogli posuditi prije nego sto se njihova nastava preseli gore (naravno, ako je vec u upotrebnom stanju).[/quote]
U 6. mjesecu na sjednici SZ-PMF-a je bio i dekan PMF-a. I u ispitivanju smo došli i do tih zgrada Kemije i Biologije i tada je bilo stanje da su zgrade skroz spremne jedino još fale laboratorijski stolovi (jedan košta (ako se dobro sjećam (nemojte me držati za riječ)) oko 2 000 000 KN). Bez njih se ne može dobiti uporabna (ili tak nešto) dozvola, pa se ne može održavati ni nastava. To se trebalo nabaviti preko ljeta. Da li se uspijelo ne znam, ali bez dotične dozvole se u zgradama ništa neće moći raditi.
[quote="nesi"]dakle, radi se o problemu prevelike kolicine ljudi na predavanjima
desava se da se nema gdje sjesti, da se mora dolaziti solidno ranije da se zauzmu pozicije sa kojih se ploca ok vidi (a kako doci ranije i uci ako je ucionica zauzeta, ili imate predavanje prije toga) [/quote]Toga je bilo i u moje vrijeme. Sjedili smo po stepenicama svuda gdje se moglo, donosili dodatne stolice iz slobodnih predavaona, čekali ispred predavaona i čim se moglo ući jurišali zauzeti što bolja mjesta.
Sad ću reći nešto drastično, zbog čega će me profesori možda mrko gledati. ali u 003 postoje projektori ako se ne varam => odbaciti kredu, doći sa svim napisanim (nemojte me linčovati, to mogu biti scanovi iz knjige, skripte...) i projicirati, pa će svi vidjeti. Laserčić u ruke i sve lijepo pokazivati, vrijeme se ne bi trošilo na pisanje po ploči, pa bi bilo više vremena na objašnjavanje, pitanja, rasprave...
A i zvučnici nekakvi tamo vise, mali mikrofončić na majci ne košta faks valjda previše, a svi bi čuli što se priča...
Mislim, nije da se ja žalim na kvalitetu predavanja naših profesora u 003. Ma kakvi, meni su to bila jedna od najboljih predavanja (mislim da svi sa 3. ili 4. godine ponekad osjete nostalgičnu želju da još jednom skoče odslušati prof. Polonija, prof. Ungara,... u 003), ali mislim da bi više ljudi moglo kvalitetno pratiti, ako se malo moderniziramo, a tehnika je (bar kak meni izgleda tu, ne treba ju kupovati).
krcko (napisa): | Nesi (napisa): | pa ako mi nemamo dovoljno mjesta da ljudi sjede kao ljudi na nastavi i da vide ono sto se pise, mozda kolege na fizici imaju pokoju prostoriju praznu za posuditi na par sati? |
Na Fizickom odsjeku postoji ista takva predavaonica, ali koliko je meni poznato zauzeta je skoro stalno. Trebalo bi izviditi situaciju na novom odjelu Kemije i Biologije, mozda oni imaju veliku predavaonicu. Nije iskljuceno da bismo je mogli posuditi prije nego sto se njihova nastava preseli gore (naravno, ako je vec u upotrebnom stanju). |
U 6. mjesecu na sjednici SZ-PMF-a je bio i dekan PMF-a. I u ispitivanju smo došli i do tih zgrada Kemije i Biologije i tada je bilo stanje da su zgrade skroz spremne jedino još fale laboratorijski stolovi (jedan košta (ako se dobro sjećam (nemojte me držati za riječ)) oko 2 000 000 KN). Bez njih se ne može dobiti uporabna (ili tak nešto) dozvola, pa se ne može održavati ni nastava. To se trebalo nabaviti preko ljeta. Da li se uspijelo ne znam, ali bez dotične dozvole se u zgradama ništa neće moći raditi.
nesi (napisa): | dakle, radi se o problemu prevelike kolicine ljudi na predavanjima
desava se da se nema gdje sjesti, da se mora dolaziti solidno ranije da se zauzmu pozicije sa kojih se ploca ok vidi (a kako doci ranije i uci ako je ucionica zauzeta, ili imate predavanje prije toga) | Toga je bilo i u moje vrijeme. Sjedili smo po stepenicama svuda gdje se moglo, donosili dodatne stolice iz slobodnih predavaona, čekali ispred predavaona i čim se moglo ući jurišali zauzeti što bolja mjesta.
Sad ću reći nešto drastično, zbog čega će me profesori možda mrko gledati. ali u 003 postoje projektori ako se ne varam ⇒ odbaciti kredu, doći sa svim napisanim (nemojte me linčovati, to mogu biti scanovi iz knjige, skripte...) i projicirati, pa će svi vidjeti. Laserčić u ruke i sve lijepo pokazivati, vrijeme se ne bi trošilo na pisanje po ploči, pa bi bilo više vremena na objašnjavanje, pitanja, rasprave...
A i zvučnici nekakvi tamo vise, mali mikrofončić na majci ne košta faks valjda previše, a svi bi čuli što se priča...
Mislim, nije da se ja žalim na kvalitetu predavanja naših profesora u 003. Ma kakvi, meni su to bila jedna od najboljih predavanja (mislim da svi sa 3. ili 4. godine ponekad osjete nostalgičnu želju da još jednom skoče odslušati prof. Polonija, prof. Ungara,... u 003), ali mislim da bi više ljudi moglo kvalitetno pratiti, ako se malo moderniziramo, a tehnika je (bar kak meni izgleda tu, ne treba ju kupovati).
_________________ I live like this 'cause I like it
And I've seen too much to pretend
You can't ignore the beauty in the things that you love
Like you can't stand the hatred and the lies
Zadnja promjena: steelworker; 0:35 čet, 9. 10. 2003; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 17:17 sri, 8. 10. 2003 Naslov: Re: problemi na 2. godini.... |
|
|
[quote="Nesi"][color=red]OBICNE DIF JED (p) u 004 svi ing skupa[/color]
[color=orange]UVIS (p) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf skupa[/color]
[b]MA3 (p) 003 svi ing[/b]
[color=red]EUKLIDSKI (p) 004 svi koji su upisali kolegij[/color]
[b]MAT MOD (p) 003 svi ing[/b]
[b]MA3 (p) svi ing[/b]
[color=red]SPA (v) 004 jedna ing grupa, prof mat, prof mat-inf[/color]
[color=red]SPA (p) 003 svi osim prof. mat-fiz[/color]
[b]UVIS (v) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf[/b][/quote]
SPA (p) treba biti crno, u 003 svi stanu. Za MA3 fali predavaonica, pretpostavljam isto 003.
[quote="Steelworker"]Sad ću reći nešto drastično, zbog čega će me profesori možda mrko gledati. ali u 003 postoje projektori ako se ne varam => odbaciti kredu, doći sa svim napisanim (nemojte me linčovati, to mogu biti scanovi iz knjige, skripte...) i projicirati, pa će svi vidjeti.[/quote]
Slazem se da projektor moze poboljsati kvalitetu nastave. Medjutim, nisam za odbacivanje krede. Vjezbe nisu samo prepisivanje rjesenja zadataka na plocu, nego [b]rjesavanje zadataka[/b]. Predavanja nisu prepisivanje dokaza na plocu, nego [b]dokazivanje teorema[/b]. Bar bi tako trebalo biti :wink: Kad bi se iskljucivo projiciralo gotove materijale stvarno ne bi bilo razlike izmedju dolaska na predavanje i citanja knjige.
Ove godine pokusat cu u vecoj mjeri koristiti projektor na vjezbama iz Uvoda u optimizaciju, tak da malo zaposlim svoj lijepi novi crni notebook :inlove: Ideja je projicirati tekst zadataka (da se ustedi vrijeme za prepisivanje), ali rjesavanje ce i dalje ici s kredom na ploci.
Nesi (napisa): | OBICNE DIF JED (p) u 004 svi ing skupa
UVIS (p) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf skupa
MA3 (p) 003 svi ing
EUKLIDSKI (p) 004 svi koji su upisali kolegij
MAT MOD (p) 003 svi ing
MA3 (p) svi ing
SPA (v) 004 jedna ing grupa, prof mat, prof mat-inf
SPA (p) 003 svi osim prof. mat-fiz
UVIS (v) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf |
SPA (p) treba biti crno, u 003 svi stanu. Za MA3 fali predavaonica, pretpostavljam isto 003.
Steelworker (napisa): | Sad ću reći nešto drastično, zbog čega će me profesori možda mrko gledati. ali u 003 postoje projektori ako se ne varam ⇒ odbaciti kredu, doći sa svim napisanim (nemojte me linčovati, to mogu biti scanovi iz knjige, skripte...) i projicirati, pa će svi vidjeti. |
Slazem se da projektor moze poboljsati kvalitetu nastave. Medjutim, nisam za odbacivanje krede. Vjezbe nisu samo prepisivanje rjesenja zadataka na plocu, nego rjesavanje zadataka. Predavanja nisu prepisivanje dokaza na plocu, nego dokazivanje teorema. Bar bi tako trebalo biti Kad bi se iskljucivo projiciralo gotove materijale stvarno ne bi bilo razlike izmedju dolaska na predavanje i citanja knjige.
Ove godine pokusat cu u vecoj mjeri koristiti projektor na vjezbama iz Uvoda u optimizaciju, tak da malo zaposlim svoj lijepi novi crni notebook Ideja je projicirati tekst zadataka (da se ustedi vrijeme za prepisivanje), ali rjesavanje ce i dalje ici s kredom na ploci.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
nenad Moderator
Pridružen/a: 08. 10. 2002. (14:08:30) Postovi: (355)16
|
Postano: 20:24 sri, 8. 10. 2003 Naslov: |
|
|
Steelworker piše:
[quote]A i zvučnici nekakvi tamo vise, mali mikrofončić na majci ne košta faks valjda previše, a svi bi čuli što se priča...
[/quote]
U 003 postoji profesionalna audio oprema. Nažalost, nitko je ne zna koristiti, ili mi barem nije mogao ništa više reći od toga da sam probam.
4 zvučnika, kazetofon, DVA bežična mikrofona, 12 ulaza u pojačalo (svaki trostruki), ...
Meni je glavni problem bio, nakon što sam jedva dobio ključ od ormarića, kako nešto utaknuti da dobijem reprodukciju mono zvuka koju sam trebao.
Treba kabel od PCja do pojačala. Po mogućnosti učvršćen (da se preko njega ne pada). Da nastavnici posuđuju od prijatelja kablove kao sada nije rješenje.
U posljednje vrijeme sam dvaput pokretao diskusiju na Vijeću da se zbog povećanog broja studenata (od kojih neki i plaćaju školarinu) nabavi barem još stolaca. Zanimljivo je da studentski predstavnici u Vijeću NISU podržali moj prijedlog. Kao da ne pohađaju predavanja, pa ih trenutna situacija ne smeta? Ne znam.
Uskoro će se birati studentski predstavnici, pa bi bilo dobro da se pri izboru i takve stvari imaju u vidu. Svojevremeno smo Sanja Singer (tada se drugačije prezivala) i ja bili studentski predstavnici, i moram reći da smo imali veću težinu među nastavnicima.
Dakle, oprema postoji, ali nije riješeno korištenje. Novac za stolce nije problem (100 stolaca po cca 200 kn su 4 školarine). Ako studenti jasno ne kažu (a to je najlakše preko izabranih predstavnika) da je to njima jako važno, ništa se neće promijeniti.
- N.
P.S. Naravno, ne mislim da je tehnika sama po sebi dobro rješenje. Treba je koristiti povremeno, ali kreda na ploči je i dalje pravilo u nastavi matematike. Kao što je Krcko već pisao ...
Steelworker piše:
Citat: | A i zvučnici nekakvi tamo vise, mali mikrofončić na majci ne košta faks valjda previše, a svi bi čuli što se priča...
|
U 003 postoji profesionalna audio oprema. Nažalost, nitko je ne zna koristiti, ili mi barem nije mogao ništa više reći od toga da sam probam.
4 zvučnika, kazetofon, DVA bežična mikrofona, 12 ulaza u pojačalo (svaki trostruki), ...
Meni je glavni problem bio, nakon što sam jedva dobio ključ od ormarića, kako nešto utaknuti da dobijem reprodukciju mono zvuka koju sam trebao.
Treba kabel od PCja do pojačala. Po mogućnosti učvršćen (da se preko njega ne pada). Da nastavnici posuđuju od prijatelja kablove kao sada nije rješenje.
U posljednje vrijeme sam dvaput pokretao diskusiju na Vijeću da se zbog povećanog broja studenata (od kojih neki i plaćaju školarinu) nabavi barem još stolaca. Zanimljivo je da studentski predstavnici u Vijeću NISU podržali moj prijedlog. Kao da ne pohađaju predavanja, pa ih trenutna situacija ne smeta? Ne znam.
Uskoro će se birati studentski predstavnici, pa bi bilo dobro da se pri izboru i takve stvari imaju u vidu. Svojevremeno smo Sanja Singer (tada se drugačije prezivala) i ja bili studentski predstavnici, i moram reći da smo imali veću težinu među nastavnicima.
Dakle, oprema postoji, ali nije riješeno korištenje. Novac za stolce nije problem (100 stolaca po cca 200 kn su 4 školarine). Ako studenti jasno ne kažu (a to je najlakše preko izabranih predstavnika) da je to njima jako važno, ništa se neće promijeniti.
- N.
P.S. Naravno, ne mislim da je tehnika sama po sebi dobro rješenje. Treba je koristiti povremeno, ali kreda na ploči je i dalje pravilo u nastavi matematike. Kao što je Krcko već pisao ...
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 22:02 sri, 8. 10. 2003 Naslov: Re: problemi na 2. godini.... |
|
|
[quote="krcko"][quote="Nesi"][color=red]OBICNE DIF JED (p) u 004 svi ing skupa[/color]
[color=orange]UVIS (p) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf skupa[/color]
[b]MA3 (p) 003 svi ing[/b]
[color=red]EUKLIDSKI (p) 004 svi koji su upisali kolegij[/color]
[b]MAT MOD (p) 003 svi ing[/b]
[b]MA3 (p) svi ing[/b]
[color=red]SPA (v) 004 jedna ing grupa, prof mat, prof mat-inf[/color]
[color=red]SPA (p) 003 svi osim prof. mat-fiz[/color]
[b]UVIS (v) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf[/b][/quote]
SPA (p) treba biti crno, u 003 svi stanu. [/quote]
svi ing, prof mat, prof mat-inf?
to mi djeluje malo puno ljudi..... :?
[quote="krcko"]Za MA3 fali predavaonica, pretpostavljam isto 003.[/quote]
tocno....
sto se tice projektora i ostalog
mislim da je to i dalje individualna stvar profesora i na to mi ne mozemo utjecati
takodjer, nije bas neko pracenje ako samo gledate u platno.... i profesor prica...
ono, meni to nije predavanje
isto tako nam te iste slajdove mogu dati na netu, skinemo ih, naprintamo i to je to...
recimo, iz programiranja smo imali slajdove, ali i gotovo svaki slajd popracen objasnjenjem, vrlo cesto i primjerima na ploci i tako.... slajdovi su bili samo biljeske
kako mozete dokaz iz npr analize napisati kroz biljeske?
no i dalje mislim da bi onaj tko radi raspored mogao vise uzeti u obzir i preglednost pojedine ucionice i kolicinu studenata
ipak to nije kolokvij ili ispit kad se 003 moze napuniti do vrha, jer tada nije bitno tko sta vidi na plocu, jer na ploci nista niti ne pise
radi se o kvalitetnijem pracenju nastave, a to je malo teze ako ste u npr zadnjem redu 003, ucionica bruji ili netko ispred vas suska i vi ne cujete sto profesor govori, a npr ja, nema sanse da vidim na plocu odatle....
uostalom, profesori imaju svoj neki rukopis za plocu, sto i nije neka velicina fonta, sto je i razumljivo, ali to veci dio nas ipak ne moze odsvakuda citati....
drago mi je sto se slazete sa mnom da su neke ucionice nepregledne :)
nadam se da ce se moci nesto i konstruktivno napraviti, kao npr, podijeliti i predavanja na grupe
krcko (napisa): | Nesi (napisa): | OBICNE DIF JED (p) u 004 svi ing skupa
UVIS (p) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf skupa
MA3 (p) 003 svi ing
EUKLIDSKI (p) 004 svi koji su upisali kolegij
MAT MOD (p) 003 svi ing
MA3 (p) svi ing
SPA (v) 004 jedna ing grupa, prof mat, prof mat-inf
SPA (p) 003 svi osim prof. mat-fiz
UVIS (v) 001 jedna grupa ing i prof mat-inf |
SPA (p) treba biti crno, u 003 svi stanu. |
svi ing, prof mat, prof mat-inf?
to mi djeluje malo puno ljudi.....
krcko (napisa): | Za MA3 fali predavaonica, pretpostavljam isto 003. |
tocno....
sto se tice projektora i ostalog
mislim da je to i dalje individualna stvar profesora i na to mi ne mozemo utjecati
takodjer, nije bas neko pracenje ako samo gledate u platno.... i profesor prica...
ono, meni to nije predavanje
isto tako nam te iste slajdove mogu dati na netu, skinemo ih, naprintamo i to je to...
recimo, iz programiranja smo imali slajdove, ali i gotovo svaki slajd popracen objasnjenjem, vrlo cesto i primjerima na ploci i tako.... slajdovi su bili samo biljeske
kako mozete dokaz iz npr analize napisati kroz biljeske?
no i dalje mislim da bi onaj tko radi raspored mogao vise uzeti u obzir i preglednost pojedine ucionice i kolicinu studenata
ipak to nije kolokvij ili ispit kad se 003 moze napuniti do vrha, jer tada nije bitno tko sta vidi na plocu, jer na ploci nista niti ne pise
radi se o kvalitetnijem pracenju nastave, a to je malo teze ako ste u npr zadnjem redu 003, ucionica bruji ili netko ispred vas suska i vi ne cujete sto profesor govori, a npr ja, nema sanse da vidim na plocu odatle....
uostalom, profesori imaju svoj neki rukopis za plocu, sto i nije neka velicina fonta, sto je i razumljivo, ali to veci dio nas ipak ne moze odsvakuda citati....
drago mi je sto se slazete sa mnom da su neke ucionice nepregledne
nadam se da ce se moci nesto i konstruktivno napraviti, kao npr, podijeliti i predavanja na grupe
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
steelworker Site Admin
Pridružen/a: 25. 04. 2003. (11:21:04) Postovi: (698)16
Lokacija: 4-dimensional space-time continuum. Or some 11-dimensional continuum? Dunna, it's all relative.
|
Postano: 0:32 čet, 9. 10. 2003 Naslov: Re: problemi na 2. godini.... |
|
|
[quote="krcko"]Slazem se da projektor moze poboljsati kvalitetu nastave. Medjutim, nisam za odbacivanje krede. Vjezbe nisu samo prepisivanje rjesenja zadataka na plocu, nego [b]rjesavanje zadataka[/b]. Predavanja nisu prepisivanje dokaza na plocu, nego [b]dokazivanje teorema[/b]. Bar bi tako trebalo biti :wink: [/quote]Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa! :oops: Dap, [color=blue][b]potpuno se slažem[/b][/color], nisam ni mislio na potpuno odbacivanje krede (makar sam (nesmotreno) tako napisao :oops: ). [b][color=red]Ispričavam se![/color][/b]
[quote="Nesi"]sto se tice projektora i ostalog
mislim da je to i dalje individualna stvar profesora i na to mi ne mozemo utjecati
takodjer, nije bas neko pracenje ako samo gledate u platno.... i profesor prica...
ono, meni to nije predavanje [/quote]Pa ne gledaš samo u platno, zapisuješ, prepisuješ, a profač ne treba gubit vrijeme na pisanje [b]svega[/b] po ploči već može više vremena potrošit na objašnjavanje. Bio sam na par takvih predavanja (u Danskoj) i bila su jako dobra, ALI da, to je bila fizika i nije bilo nikakvih dokaza već se samo nešto objašnjavalo.
Dap, treba nam kreda (možda netko pretvori ploču u ogromni scrathpad i spoji ju sa projektorom, pa bi se sve vidjelo iz aviona, ali to bi već bilo pretjerivanje (u cijeni toga) :wacky: ).
[quote="Nesi"]isto tako nam te iste slajdove mogu dati na netu, skinemo ih, naprintamo i to je to...[/quote]Ali ne čuješ živu riječ koja je glavna stvar na predavanjima jer spomene male (ali bitne) stvari (detalje, napomene,...) kojih nema na slajdovima.
krcko (napisa): | Slazem se da projektor moze poboljsati kvalitetu nastave. Medjutim, nisam za odbacivanje krede. Vjezbe nisu samo prepisivanje rjesenja zadataka na plocu, nego rjesavanje zadataka. Predavanja nisu prepisivanje dokaza na plocu, nego dokazivanje teorema. Bar bi tako trebalo biti | Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa! Dap, potpuno se slažem, nisam ni mislio na potpuno odbacivanje krede (makar sam (nesmotreno) tako napisao ). Ispričavam se!
Nesi (napisa): | sto se tice projektora i ostalog
mislim da je to i dalje individualna stvar profesora i na to mi ne mozemo utjecati
takodjer, nije bas neko pracenje ako samo gledate u platno.... i profesor prica...
ono, meni to nije predavanje | Pa ne gledaš samo u platno, zapisuješ, prepisuješ, a profač ne treba gubit vrijeme na pisanje svega po ploči već može više vremena potrošit na objašnjavanje. Bio sam na par takvih predavanja (u Danskoj) i bila su jako dobra, ALI da, to je bila fizika i nije bilo nikakvih dokaza već se samo nešto objašnjavalo.
Dap, treba nam kreda (možda netko pretvori ploču u ogromni scrathpad i spoji ju sa projektorom, pa bi se sve vidjelo iz aviona, ali to bi već bilo pretjerivanje (u cijeni toga) ).
Nesi (napisa): | isto tako nam te iste slajdove mogu dati na netu, skinemo ih, naprintamo i to je to... | Ali ne čuješ živu riječ koja je glavna stvar na predavanjima jer spomene male (ali bitne) stvari (detalje, napomene,...) kojih nema na slajdovima.
_________________ I live like this 'cause I like it
And I've seen too much to pretend
You can't ignore the beauty in the things that you love
Like you can't stand the hatred and the lies
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:45 čet, 9. 10. 2003 Naslov: |
|
|
Nesi, krcko, nenad i steel... Vi zapravo pricate isto: ocete modernu tehnologiju kao [b]dodatak[/b] kredi. Lijepo, slozili ste se... :D
A sto s (pre)natrpanim predavaonicama? :roll:
Mislim da nenadov post dobro pogadja problematiku... 8)
Nesi, krcko, nenad i steel... Vi zapravo pricate isto: ocete modernu tehnologiju kao dodatak kredi. Lijepo, slozili ste se...
A sto s (pre)natrpanim predavaonicama?
Mislim da nenadov post dobro pogadja problematiku...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
anamari Forumaš(ica)
Pridružen/a: 31. 03. 2003. (13:05:12) Postovi: (E1)16
Spol:
Lokacija: Here, there, everywhere...
|
Postano: 19:34 pet, 10. 10. 2003 Naslov: |
|
|
Kad sam ja bila prva godina ( sto nije bilo tako davno ) u ucionicama 001, 002 i slicnim, nije opce bilo onog povisenog dijela ispred ploce. Eto, nesto je faks i napravio po pitanju lakseg pracenja nastave.
Mislim da je ipak problem sto faks upisuje vise ljudi nego sto ih zgrada moze primiti da bi se nastava odvijala kvalitetno, a nema dovoljno nastavnickog osoblja da se poveca broj grupa.
U mojoj generaciji nije bilo problema s ucionicama, do matematika-booma doslo je u generaciji nakon moje.
Mislim, lijepo je sto toliko ljudi zanima matematika, ali zasto upisujemo toliko studenata, ako im ne mozemo osigurati stolicu?
Kad sam ja bila prva godina ( sto nije bilo tako davno ) u ucionicama 001, 002 i slicnim, nije opce bilo onog povisenog dijela ispred ploce. Eto, nesto je faks i napravio po pitanju lakseg pracenja nastave.
Mislim da je ipak problem sto faks upisuje vise ljudi nego sto ih zgrada moze primiti da bi se nastava odvijala kvalitetno, a nema dovoljno nastavnickog osoblja da se poveca broj grupa.
U mojoj generaciji nije bilo problema s ucionicama, do matematika-booma doslo je u generaciji nakon moje.
Mislim, lijepo je sto toliko ljudi zanima matematika, ali zasto upisujemo toliko studenata, ako im ne mozemo osigurati stolicu?
|
|
[Vrh] |
|
c2h5oh Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 10. 2003. (17:58:30) Postovi: (F0)16
Spol:
Lokacija: Republika PESCENICA
|
Postano: 20:47 pet, 10. 10. 2003 Naslov: |
|
|
a da profesori puste sve prof. matematike i fizike na visu godinu i nece bit problema :)
a da profesori puste sve prof. matematike i fizike na visu godinu i nece bit problema
_________________ -----------------------------------------------------------------
I just wanna feel adrenaline rushing through my body.
Life isn't just a straight white line!!!
-----------------------------------------------------------------
|
|
[Vrh] |
|
Gordan Forumaš(ica)
Pridružen/a: 03. 11. 2002. (18:01:44) Postovi: (192)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 21:30 sub, 11. 10. 2003 Naslov: |
|
|
[quote="Gordan"]vjerujem da postoje realni razlozi za to, no s druge strane nije na studentima da o tome misle- ja zelim sjedit na predavanjima jer sam regularno upo na faks i smatram da je netko izracuno koliko studenata se može upisat[/quote]
ja vjerujem da si ti u zabludi
cinjenica je da se ne ocekuje tolika navala (jer jos uvijek idu price kako su nasa predavanja neposjecena... a sjeti se samo kako je bilo na prvom predavanju nekidan, bas tamo u 003 gdje su nas predstavili... cijela 003 je puna, i to prve godine, jedna grupa, a u njoj ih ima cca 150tak....
nas SVE potrpaju u 003, ili 75% nas u 004 i ocekuju da cemo svi stati
a sigurno ima vise od 100 upisanih)
a navale ime, i to je ono problematicno
JA vjerujem da nisu razmisljali o posjecenosti predavanja i vjezbi, i da je raspored lose slozen
termina i ucionica bi se moralo naci
zasto onda upisuju toliko ljudi ako im ne mogu priustiti kvalitetan studij sa kojim bi se Matematika trebala ponositi?
[quote="Gordan"]ipak! budimo realni, kroz tjedan/dva stanovit broj (necu procjenjivat koliko) studenata ce prestat ici na predavanja i situacija ce se normalizirati[/quote]
budimo realni
prosle godine, bar u mojoj grupi, je posjecenost pala na 80%, oko kolokvija na 40%, i opet se vratila na 80%
vjerujem da nisu uvijek svi bili, ali su sve ucionice bile solidno popunjene....
prvih 6 redova je uvijek bilo krcato na vjezbama... a sad je cijela ucionica puna i nemas gdje sjesti
i to nije u redu
i mislim da se vec jednom treba nesto poduzeti i da se iduce godine ne bi smjelo dopustiti da se ista stvar dogodi, jer vjerujem da ce i opet puno ljudi proci sa prve na drugu godinu....
Gordan (napisa): | vjerujem da postoje realni razlozi za to, no s druge strane nije na studentima da o tome misle- ja zelim sjedit na predavanjima jer sam regularno upo na faks i smatram da je netko izracuno koliko studenata se može upisat |
ja vjerujem da si ti u zabludi
cinjenica je da se ne ocekuje tolika navala (jer jos uvijek idu price kako su nasa predavanja neposjecena... a sjeti se samo kako je bilo na prvom predavanju nekidan, bas tamo u 003 gdje su nas predstavili... cijela 003 je puna, i to prve godine, jedna grupa, a u njoj ih ima cca 150tak....
nas SVE potrpaju u 003, ili 75% nas u 004 i ocekuju da cemo svi stati
a sigurno ima vise od 100 upisanih)
a navale ime, i to je ono problematicno
JA vjerujem da nisu razmisljali o posjecenosti predavanja i vjezbi, i da je raspored lose slozen
termina i ucionica bi se moralo naci
zasto onda upisuju toliko ljudi ako im ne mogu priustiti kvalitetan studij sa kojim bi se Matematika trebala ponositi?
Gordan (napisa): | ipak! budimo realni, kroz tjedan/dva stanovit broj (necu procjenjivat koliko) studenata ce prestat ici na predavanja i situacija ce se normalizirati |
budimo realni
prosle godine, bar u mojoj grupi, je posjecenost pala na 80%, oko kolokvija na 40%, i opet se vratila na 80%
vjerujem da nisu uvijek svi bili, ali su sve ucionice bile solidno popunjene....
prvih 6 redova je uvijek bilo krcato na vjezbama... a sad je cijela ucionica puna i nemas gdje sjesti
i to nije u redu
i mislim da se vec jednom treba nesto poduzeti i da se iduce godine ne bi smjelo dopustiti da se ista stvar dogodi, jer vjerujem da ce i opet puno ljudi proci sa prve na drugu godinu....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
ketz Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 10. 2003. (01:12:03) Postovi: (26)16
Lokacija: a thousand kisses deep
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 23:40 sri, 15. 10. 2003 Naslov: |
|
|
:weee: :weee: :weee:
:slonic:
:banana:
daklem, u utorak navecer sam razgovarala sa Prodekanicom i potuzila joj se na probleme koji nas muce svaki dan sto se tice hvatanja mjesta, guzve opcenito, lose mogucnosti pracenja predavanja i ostalog
i rekla je da ce na sjednici pokrenuti to pitanje, ako nista drugo da nam bar omoguce jos stolaca
sto se tice razbijanja u par grupa, tehnicki je neizvedivo, jer nemamo biti gdje smjesteni
to je kratki pregled raagovora
a danas, srijeda, mi je rekla da [size=20][color=red][b]cemo dobiti nove stolce!!!!!![/b][/color][/size]
necemo vise morati ulijetati ljudima na vjezbe i krast im stolce da imamo gdje sjediti... :weee: :weee: :weee:
samo se nadam da ce ih nabaviti dovoljno :mrgreen:
daklem, u utorak navecer sam razgovarala sa Prodekanicom i potuzila joj se na probleme koji nas muce svaki dan sto se tice hvatanja mjesta, guzve opcenito, lose mogucnosti pracenja predavanja i ostalog
i rekla je da ce na sjednici pokrenuti to pitanje, ako nista drugo da nam bar omoguce jos stolaca
sto se tice razbijanja u par grupa, tehnicki je neizvedivo, jer nemamo biti gdje smjesteni
to je kratki pregled raagovora
a danas, srijeda, mi je rekla da cemo dobiti nove stolce!!!!!!
necemo vise morati ulijetati ljudima na vjezbe i krast im stolce da imamo gdje sjediti...
samo se nadam da ce ih nabaviti dovoljno
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
anamari_guest Gost
|
|
[Vrh] |
|
|