Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol: 
Lokacija: Hakuna Matata
|
|
[Vrh] |
|
plavooka malena Forumaš(ica)

Pridružen/a: 25. 07. 2006. (11:32:40) Postovi: (4E)16
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
teja Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 07. 2006. (15:34:28) Postovi: (14A)16
Spol: 
Lokacija: zg-ma and back
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol: 
Lokacija: Hakuna Matata
|
Postano: 11:06 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
@mdoko Pa po meni trebalo bi se sve gledat. I kokokviji i usmeni...al ja sam samo student...
@mdoko Pa po meni trebalo bi se sve gledat. I kokokviji i usmeni...al ja sam samo student...
_________________ "Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy 
|
|
[Vrh] |
|
ivanzub Forumaš(ica)

Pridružen/a: 08. 02. 2006. (11:16:46) Postovi: (CC)16
|
|
[Vrh] |
|
teja Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 07. 2006. (15:34:28) Postovi: (14A)16
Spol: 
Lokacija: zg-ma and back
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol: 
Lokacija: Hakuna Matata
|
Postano: 11:14 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
Ne kažem ja da usmeni nije bitan, samo kažem da bi i ti kolokviji za koje se tolko žovciramo ipak trebali imat neku ulogu u svemu tome. Kako kaže ivanzub - kakva korist onda od njih? I oni bi trebali imat neku težinu na konačnu ocjenu. Npr 40% kol, 60% usmeni, a ako si između ocjena, presude zadaće, blicevi, kvizovi, natjecanja itd. I tako iz svih kolegija, a ne samo iz linearne. Al kao što rekoh, ja sam samo student...
Ne kažem ja da usmeni nije bitan, samo kažem da bi i ti kolokviji za koje se tolko žovciramo ipak trebali imat neku ulogu u svemu tome. Kako kaže ivanzub - kakva korist onda od njih? I oni bi trebali imat neku težinu na konačnu ocjenu. Npr 40% kol, 60% usmeni, a ako si između ocjena, presude zadaće, blicevi, kvizovi, natjecanja itd. I tako iz svih kolegija, a ne samo iz linearne. Al kao što rekoh, ja sam samo student...
_________________ "Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy 
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 11:27 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Luuka"]Ne kažem ja da usmeni nije bitan, samo kažem da bi i ti kolokviji za koje se tolko žovciramo ipak trebali imat neku ulogu u svemu tome. Kako kaže ivanzub - kakva korist onda od njih?
[/quote]
Uloga kolokvija je, kao sto sam vec rekao, ulaznica za usmeni, te kao nekakav signal profesoru s kakvim pitanjima treba krenuti. Dakle, ako netko dodje na usmeni sa losim kolokvijem, onda se krene s par laksih pitanja, pa ako je na njih dobro odgovoreno onda se proba s malo slozenijima dok se ne stekne prava slika o znanju onoga tko odgovara. U suprotnom, ako student dodje sa npr. 100% bodova sa kolokvija, a na usmenom se pokaze da u stvari zna samo definicije i dokaze nekih osnovnih cinjenica, onda sigurno ne moze dobiti vise od 3 (a bez onih dokaza ni vise od 2).
[quote]
I oni bi trebali imat neku težinu na konačnu ocjenu. Npr 40% kol, 60% usmeni[/quote]
Ako bi se bas moralo ici takvim principom, moje misljenje je da pismeni dio ispita ne smije nositi vise od 20% ocjene.
[quote]a ako si između ocjena[/quote]
Upravo to je glavni razlog zasto ja smatram da se ocjene trebaju u potpunosti formirati na usmenom ispitu. [u]Na usmenom ispitu se ne moze biti izmedju ocjena[/u], jer ako se profesor dvoumi da li ce ti dati npr. 3 ili 4, onda ti uvijek moze postaviti jos par pitanja da rijesi tu dvojbu.
Luuka (napisa): | Ne kažem ja da usmeni nije bitan, samo kažem da bi i ti kolokviji za koje se tolko žovciramo ipak trebali imat neku ulogu u svemu tome. Kako kaže ivanzub - kakva korist onda od njih?
|
Uloga kolokvija je, kao sto sam vec rekao, ulaznica za usmeni, te kao nekakav signal profesoru s kakvim pitanjima treba krenuti. Dakle, ako netko dodje na usmeni sa losim kolokvijem, onda se krene s par laksih pitanja, pa ako je na njih dobro odgovoreno onda se proba s malo slozenijima dok se ne stekne prava slika o znanju onoga tko odgovara. U suprotnom, ako student dodje sa npr. 100% bodova sa kolokvija, a na usmenom se pokaze da u stvari zna samo definicije i dokaze nekih osnovnih cinjenica, onda sigurno ne moze dobiti vise od 3 (a bez onih dokaza ni vise od 2).
Citat: |
I oni bi trebali imat neku težinu na konačnu ocjenu. Npr 40% kol, 60% usmeni |
Ako bi se bas moralo ici takvim principom, moje misljenje je da pismeni dio ispita ne smije nositi vise od 20% ocjene.
Citat: | a ako si između ocjena |
Upravo to je glavni razlog zasto ja smatram da se ocjene trebaju u potpunosti formirati na usmenom ispitu. Na usmenom ispitu se ne moze biti izmedju ocjena, jer ako se profesor dvoumi da li ce ti dati npr. 3 ili 4, onda ti uvijek moze postaviti jos par pitanja da rijesi tu dvojbu.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol: 
Lokacija: Hakuna Matata
|
Postano: 11:37 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
@mdoko Svi mi imamo svoje mišljenje...vjerojatno si ti u pravu, pošto si već dugo na faxu, ja sam tek 1. godina...vj mi je normalniji 'srednjškolski' način ocjenjivanja...imam još vremena narasti...hehe
@mdoko Svi mi imamo svoje mišljenje...vjerojatno si ti u pravu, pošto si već dugo na faxu, ja sam tek 1. godina...vj mi je normalniji 'srednjškolski' način ocjenjivanja...imam još vremena narasti...hehe
_________________ "Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy 
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
the maja Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 11. 2006. (09:35:27) Postovi: (5D)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 12:08 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
ok, to je istina. meni je kolokvij bio težak, al nemamo se kome žalit, tj bolje rečeno nemamo se zašto žalit zato što ovo nije srednja, i nije cilj kolokvija da svi imaju super bodove nego je cilj da se vidi koliko je netko zaista usvojio gradivo.
ali opet, činjenica je da mi nismo ni približno takve zadatke radili na vježbama, samo neke trivijalije i jasno da će biti ovakve reakcije... a prošle "nebolonjske" generacije su se ja mislim i na vježbama bavili očito nečim težim jer su im takvim zadatci bili "normalni" kako na kolokviju, tako i na vježbama, pa nije bilo ovakvih izneneđenja. al jea mislim da se ovime vraćamo na temu bolonje, a ne kolokvija iz la2...
ok, to je istina. meni je kolokvij bio težak, al nemamo se kome žalit, tj bolje rečeno nemamo se zašto žalit zato što ovo nije srednja, i nije cilj kolokvija da svi imaju super bodove nego je cilj da se vidi koliko je netko zaista usvojio gradivo.
ali opet, činjenica je da mi nismo ni približno takve zadatke radili na vježbama, samo neke trivijalije i jasno da će biti ovakve reakcije... a prošle "nebolonjske" generacije su se ja mislim i na vježbama bavili očito nečim težim jer su im takvim zadatci bili "normalni" kako na kolokviju, tako i na vježbama, pa nije bilo ovakvih izneneđenja. al jea mislim da se ovime vraćamo na temu bolonje, a ne kolokvija iz la2...
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 12:13 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
Mislim da se "bolonjci", kao da uopce nismo i nikada necem biti u istom skupu sa "predbolonjcima" kojima svaka cast, bune kada te teze zadatke nedovoljno vjezbamo na vjezbama.
Sto se usmenih tice sve bi to bilo divno i krasno kada bi profesori na svakog od nas mogli potrositi po barem pola sata,mislim da bi se tada najvise vidjelo koliko netko nesto stvarno razumije a dotada bojim se da ipak glavni dio kolaca u ocijeni nose kolokviji pa se onda ponovno vracam na cinjenicu da se ljudi s pravom "bune" ili kvazibune kada se u kolokvije stavljaju zadatci koji su ipak barem jednu klasu tezi od onih za koje smo se pripremali i za koje nam je receno da su tipicni, sto bi znacilo da su takve imali i oni zlatni predbolonjci, zadatci za kolokvij.
Mislim da se "bolonjci", kao da uopce nismo i nikada necem biti u istom skupu sa "predbolonjcima" kojima svaka cast, bune kada te teze zadatke nedovoljno vjezbamo na vjezbama.
Sto se usmenih tice sve bi to bilo divno i krasno kada bi profesori na svakog od nas mogli potrositi po barem pola sata,mislim da bi se tada najvise vidjelo koliko netko nesto stvarno razumije a dotada bojim se da ipak glavni dio kolaca u ocijeni nose kolokviji pa se onda ponovno vracam na cinjenicu da se ljudi s pravom "bune" ili kvazibune kada se u kolokvije stavljaju zadatci koji su ipak barem jednu klasu tezi od onih za koje smo se pripremali i za koje nam je receno da su tipicni, sto bi znacilo da su takve imali i oni zlatni predbolonjci, zadatci za kolokvij.
|
|
[Vrh] |
|
the maja Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 11. 2006. (09:35:27) Postovi: (5D)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
stuey Forumaš(ica)


Pridružen/a: 03. 11. 2006. (15:52:11) Postovi: (A2)16
Spol: 
Lokacija: Rijeka, Zg
|
Postano: 12:39 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Luuka"]Ne kažem ja da usmeni nije bitan, samo kažem da bi i ti kolokviji za koje se tolko žovciramo [b]ipak trebali imat neku ulogu[/b] u svemu tome. Kako kaže ivanzub - kakva korist onda od njih? I oni bi trebali imat neku težinu na konačnu ocjenu. [b]Npr 40% kol, 60% usmeni[/b], a ako si između ocjena, presude zadaće, blicevi, kvizovi, natjecanja itd. I tako iz svih kolegija, a ne samo iz linearne. Al kao što rekoh, ja sam samo student...[/quote]
nije istina da kolokviji nemaju nikakvu ulogu. jednostavan je primjer netko tko rješi kolokvije super i onda na usmenom ništa ne pokaže. konačna ocjena će biti vjerojatno 3, ali bi bila nedovoljna da nije bilo tih odlično rješenih kolokvija.
što se postotaka tiče kolokviji i iznose 50% u odnosu na 40% usmenog :) dobro, svi znamo da je usmeni ključan posebno na analizi i linearnoj, ali ako sam dobro primijetio prof. Bakić ima pred sobom točnu listu i uvid u (ne)uspjeh kandidata na kolokviju i svakako to uzima u obzir, kako u konačnoj ocjeni, tako i u načinu ispitivanja.
:arrow: kolokvij does matter ;)
Luuka (napisa): | Ne kažem ja da usmeni nije bitan, samo kažem da bi i ti kolokviji za koje se tolko žovciramo ipak trebali imat neku ulogu u svemu tome. Kako kaže ivanzub - kakva korist onda od njih? I oni bi trebali imat neku težinu na konačnu ocjenu. Npr 40% kol, 60% usmeni, a ako si između ocjena, presude zadaće, blicevi, kvizovi, natjecanja itd. I tako iz svih kolegija, a ne samo iz linearne. Al kao što rekoh, ja sam samo student... |
nije istina da kolokviji nemaju nikakvu ulogu. jednostavan je primjer netko tko rješi kolokvije super i onda na usmenom ništa ne pokaže. konačna ocjena će biti vjerojatno 3, ali bi bila nedovoljna da nije bilo tih odlično rješenih kolokvija.
što se postotaka tiče kolokviji i iznose 50% u odnosu na 40% usmenog dobro, svi znamo da je usmeni ključan posebno na analizi i linearnoj, ali ako sam dobro primijetio prof. Bakić ima pred sobom točnu listu i uvid u (ne)uspjeh kandidata na kolokviju i svakako to uzima u obzir, kako u konačnoj ocjeni, tako i u načinu ispitivanja.
kolokvij does matter
|
|
[Vrh] |
|
matmih Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 12. 2006. (22:57:42) Postovi: (1A4)16
Spol: 
Lokacija: {Zg, De , Ri}
|
|
[Vrh] |
|
teja Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 07. 2006. (15:34:28) Postovi: (14A)16
Spol: 
Lokacija: zg-ma and back
|
Postano: 13:26 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="matmih"]
r(D_a)=dim(P_n)-d(D_a)=n-1 :arrow: u slici su svi polinomi n-1. stupnja.
[/quote]
jesi siguran?, ovo samo znači da je dimenzija slike n-1, no to ne znači da u slici ne mogu biti polinomi n-tog stupnja, tipa, može ti baza za neki potprostor bit {(1-t^2-t^3), t}(lupam bezveze), što je dvodimenzionalno, a opet generira polinome 3. stupnja.
mislim da su u slici neki polinomi st=n
baza za jezgru je onda {1} a za sliku :?
matmih (napisa): |
r(D_a)=dim(P_n)-d(D_a)=n-1 u slici su svi polinomi n-1. stupnja.
|
jesi siguran?, ovo samo znači da je dimenzija slike n-1, no to ne znači da u slici ne mogu biti polinomi n-tog stupnja, tipa, može ti baza za neki potprostor bit {(1-t^2-t^3), t}(lupam bezveze), što je dvodimenzionalno, a opet generira polinome 3. stupnja.
mislim da su u slici neki polinomi st=n
baza za jezgru je onda {1} a za sliku
Zadnja promjena: teja; 13:46 čet, 19. 4. 2007; ukupno mijenjano 2 put/a.
|
|
[Vrh] |
|
|