Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
chiica Forumaš(ica)

Pridružen/a: 03. 11. 2006. (20:13:17) Postovi: (3D)16
Spol: 
|
Postano: 19:00 sub, 21. 4. 2007 Naslov: |
|
|
takodjer u vezi funkcije dna:
sto ako imamo listu ('A', '3')?
broj 3 bi trebali zamjeniti sa 3, ili onoliko koliko ima slova poslije tog broja, slova, a buduci da nema ni jedno, dali tu trojku samo ostavimo, ili ju izbrisemo(zamjenimo sa 0 slova)?
takodjer u vezi funkcije dna:
sto ako imamo listu ('A', '3')?
broj 3 bi trebali zamjeniti sa 3, ili onoliko koliko ima slova poslije tog broja, slova, a buduci da nema ni jedno, dali tu trojku samo ostavimo, ili ju izbrisemo(zamjenimo sa 0 slova)?
|
|
[Vrh] |
|
Mad Wilson Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 05. 2006. (22:51:14) Postovi: (121)16
|
|
[Vrh] |
|
Greda Forumaš(ica)

Pridružen/a: 01. 07. 2006. (14:00:26) Postovi: (44)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
maitjas Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 06. 2006. (17:51:54) Postovi: (A)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
tihana Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54) Postovi: (30D)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
marijap Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 06. 2006. (19:04:40) Postovi: (209)16
Spol: 
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
lena Forumaš(ica)


Pridružen/a: 09. 12. 2005. (21:21:59) Postovi: (4C)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Zvone Forumaš(ica)

Pridružen/a: 01. 07. 2003. (13:09:44) Postovi: (9D)16
|
Postano: 12:35 ned, 22. 4. 2007 Naslov: |
|
|
"Prazan papir" je bilo kakav program u cpp-u, nije nuzno ni da se kompajlira ispravno. Trebate predati makar "prazan papir".
lista ('A', '3') -- trojku samo izbrisemo (zamijenimo sa 0 slova)
Neispravno je:
[code:1]st = L.begin(); en = L.end(); L.erase (st, en);
... // dio koda koji ne dira varijable st i en
L.erase(st, en);[/code:1]
Ispravno je:
[code:1]st = L.begin(); en = L.end(); L.erase (st, en);
... // dio koda koji ne dira varijable st i en
st = L.begin(); en = L.end(); L.erase (st, en);[/code:1]
Greska u Dev-Cpp-u -- vrlo vjerojatno si isla na File->New->Project->Windows Application. Umjesto toga treba napraviti Console Application.
"Prazan papir" je bilo kakav program u cpp-u, nije nuzno ni da se kompajlira ispravno. Trebate predati makar "prazan papir".
lista ('A', '3') – trojku samo izbrisemo (zamijenimo sa 0 slova)
Neispravno je:
Kod: | st = L.begin(); en = L.end(); L.erase (st, en);
... // dio koda koji ne dira varijable st i en
L.erase(st, en); |
Ispravno je:
Kod: | st = L.begin(); en = L.end(); L.erase (st, en);
... // dio koda koji ne dira varijable st i en
st = L.begin(); en = L.end(); L.erase (st, en); |
Greska u Dev-Cpp-u – vrlo vjerojatno si isla na File→New→Project→Windows Application. Umjesto toga treba napraviti Console Application.
|
|
[Vrh] |
|
Ivecus Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 04. 2006. (18:37:35) Postovi: (62)16
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
Postano: 13:17 ned, 22. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Ivecus"]dali se moze ikako trpati u set<int> podatke al tako da ih on ne slaze po velicini, vec onim redoslijedom kojim trpamo??[/quote]
Ne.
Mogli bi npr. umjesto set<int> uzeti map<int,int>, te pomoću nje pamtiti redoslijed (prvi parametar bi bio npr. element skupa, a drugi trenutna velicina mape), pa nakon toga sortirati mapu po drugom parametru (ili uzeti 'obrnutu' mapu)...
Ivecus (napisa): | dali se moze ikako trpati u set<int> podatke al tako da ih on ne slaze po velicini, vec onim redoslijedom kojim trpamo?? |
Ne.
Mogli bi npr. umjesto set<int> uzeti map<int,int>, te pomoću nje pamtiti redoslijed (prvi parametar bi bio npr. element skupa, a drugi trenutna velicina mape), pa nakon toga sortirati mapu po drugom parametru (ili uzeti 'obrnutu' mapu)...
Zadnja promjena: vinko; 13:18 ned, 22. 4. 2007; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
maitjas Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 06. 2006. (17:51:54) Postovi: (A)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Ivecus Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 04. 2006. (18:37:35) Postovi: (62)16
|
Postano: 13:34 ned, 22. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="vinko"][quote="Ivecus"]dali se moze ikako trpati u set<int> podatke al tako da ih on ne slaze po velicini, vec onim redoslijedom kojim trpamo??[/quote]
Ne.
Mogli bi npr. umjesto set<int> uzeti map<int,int>, te pomoću nje pamtiti redoslijed (prvi parametar bi bio npr. element skupa, a drugi trenutna velicina mape), pa nakon toga sortirati mapu po drugom parametru (ili uzeti 'obrnutu' mapu)...[/quote]
Nisam znao da se u set template spremaju podaci po velicini..., al sad znam, al sad vise ne stignem ispravit program :( , nadam se samo da ce mi ostale funkcije dobro radit! :roll:
vinko (napisa): | Ivecus (napisa): | dali se moze ikako trpati u set<int> podatke al tako da ih on ne slaze po velicini, vec onim redoslijedom kojim trpamo?? |
Ne.
Mogli bi npr. umjesto set<int> uzeti map<int,int>, te pomoću nje pamtiti redoslijed (prvi parametar bi bio npr. element skupa, a drugi trenutna velicina mape), pa nakon toga sortirati mapu po drugom parametru (ili uzeti 'obrnutu' mapu)... |
Nisam znao da se u set template spremaju podaci po velicini..., al sad znam, al sad vise ne stignem ispravit program , nadam se samo da ce mi ostale funkcije dobro radit!
|
|
[Vrh] |
|
Ivecus Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 04. 2006. (18:37:35) Postovi: (62)16
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
Postano: 13:40 ned, 22. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Ivecus"]
Nisam znao da se u set template spremaju podaci po velicini..., [/quote]
Da. Na tipu koji koristite za template mora biti definiran operator <. Ista stvar je i sa prvim parametrom mape. To je zbog toga da ubacivanje/izbacivanje/provjera radi u logaritamskom vremenu.
Kad malo razmislim o mom proslom odgovoru, mozda bi jednostavnije ipak bilo koristiti set<int> da provjerimo (brzo) da li je element u skupu, a elemente koji su novi trpati u neki list<int> (, vector ili queue), pa bi i tako mogli zapamtiti redoslijed.
Ivecus (napisa): |
Nisam znao da se u set template spremaju podaci po velicini..., |
Da. Na tipu koji koristite za template mora biti definiran operator <. Ista stvar je i sa prvim parametrom mape. To je zbog toga da ubacivanje/izbacivanje/provjera radi u logaritamskom vremenu.
Kad malo razmislim o mom proslom odgovoru, mozda bi jednostavnije ipak bilo koristiti set<int> da provjerimo (brzo) da li je element u skupu, a elemente koji su novi trpati u neki list<int> (, vector ili queue), pa bi i tako mogli zapamtiti redoslijed.
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
chiica Forumaš(ica)

Pridružen/a: 03. 11. 2006. (20:13:17) Postovi: (3D)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Lara Forumaš(ica)


Pridružen/a: 17. 01. 2007. (16:23:54) Postovi: (53)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
MystiC Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2005. (20:32:44) Postovi: (CC)16
Spol: 
Lokacija: South of Heaven
|
|
[Vrh] |
|
Greda Forumaš(ica)

Pridružen/a: 01. 07. 2006. (14:00:26) Postovi: (44)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
|