Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
pssst Forumaš(ica)

Pridružen/a: 13. 02. 2007. (18:09:32) Postovi: (4C)16
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
andreao Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 02. 2005. (12:08:18) Postovi: (46F)16
Lokacija: SK
|
|
[Vrh] |
|
Debla Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 12. 2005. (16:54:24) Postovi: (94)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Debla Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 12. 2005. (16:54:24) Postovi: (94)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
Postano: 19:24 pet, 18. 5. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Debla"]nesijećam se dal je asistent na vježbama nes napomenuo , pa sam došla pitat jedno tak malo nekima možda bezveze pitanje,al eto:
recimo da imamo strukturu Automobil i njegovu podstrukturu Motor, koja recimo ima neki konstruktor; kako napisat taj konstruktor izvan strukture?
možda Automobil::Motor::Motor?
a obično neke funkcije od Motor?
Automobil::Motor::neka_funkcija?
[/quote]
Da i da
[quote="Debla"]a neke funkcije od Automobil koje vraćaju Motor?[/quote]
Ako pišete unutar definicije strukture, dovoljno je napisati Motor, a ako pišete izvan, treba pisati poptuno ime strukutre Motor, dakle ako imamo
[code:1]struct Automobil {
struct Motor {
Motor();
};
Motor neka_funkcija();
};
Automobil::Motor::Motor() {...}
Automobil::Motor Automobil::neka_funkcija() {
Motor m; // ovdje može samo motor
...
return m;
}[/code:1]
Debla (napisa): | nesijećam se dal je asistent na vježbama nes napomenuo , pa sam došla pitat jedno tak malo nekima možda bezveze pitanje,al eto:
recimo da imamo strukturu Automobil i njegovu podstrukturu Motor, koja recimo ima neki konstruktor; kako napisat taj konstruktor izvan strukture?
možda Automobil::Motor::Motor?
a obično neke funkcije od Motor?
Automobil::Motor::neka_funkcija?
|
Da i da
Debla (napisa): | a neke funkcije od Automobil koje vraćaju Motor? |
Ako pišete unutar definicije strukture, dovoljno je napisati Motor, a ako pišete izvan, treba pisati poptuno ime strukutre Motor, dakle ako imamo
Kod: | struct Automobil {
struct Motor {
Motor();
};
Motor neka_funkcija();
};
Automobil::Motor::Motor() {...}
Automobil::Motor Automobil::neka_funkcija() {
Motor m; // ovdje može samo motor
...
return m;
} |
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
Debla Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 12. 2005. (16:54:24) Postovi: (94)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 19:51 pet, 18. 5. 2007 Naslov: |
|
|
Može par pitanja u svezi programa sa artiklima:
1. zašto ne radi main.cpp, tj. zašto se ne kompajlira
2. zašto ARTIKL::kolicina vraca double& a ne double?? tipfeler?
3. nadalje, što je poslije zadnjeg ARTIKLA, neki "krivi" nemogući artikl sa recimo praznim stringom kao imenom? ili sifrom 0?
4. da li triba pisati const kraj nekih metoda? i kojih?
5. dal nam triba destruktor
6. kako možemo pretpostaviti da količina>0 a opet imamo poseban slučaj ako ==0
7. nadji_sifru, da li triba pamtiti sve artikle ikad ubacene. ako nam nestane odredenog artikla i izbacimo ga sa skladista, onda njegovu sifru ne moze dobiti neki novi artikl
8. artikla_u_svim_skladistima i skladiste_s_artiklom moraju pamtiti sva stvorena skladista
eto, ako jos toga smislim, javim:-D
Može par pitanja u svezi programa sa artiklima:
1. zašto ne radi main.cpp, tj. zašto se ne kompajlira
2. zašto ARTIKL::kolicina vraca double& a ne double?? tipfeler?
3. nadalje, što je poslije zadnjeg ARTIKLA, neki "krivi" nemogući artikl sa recimo praznim stringom kao imenom? ili sifrom 0?
4. da li triba pisati const kraj nekih metoda? i kojih?
5. dal nam triba destruktor
6. kako možemo pretpostaviti da količina>0 a opet imamo poseban slučaj ako ==0
7. nadji_sifru, da li triba pamtiti sve artikle ikad ubacene. ako nam nestane odredenog artikla i izbacimo ga sa skladista, onda njegovu sifru ne moze dobiti neki novi artikl
8. artikla_u_svim_skladistima i skladiste_s_artiklom moraju pamtiti sva stvorena skladista
eto, ako jos toga smislim, javim:-D
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
Postano: 20:25 pet, 18. 5. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]2. zašto ARTIKL::kolicina vraca double& a ne double?? tipfeler?
[/quote]
Ne, treba biti &
[quote="Anonymous"]3. nadalje, što je poslije zadnjeg ARTIKLA, neki "krivi" nemogući artikl sa recimo praznim stringom kao imenom? ili sifrom 0?
[/quote]
Poslje zadnjeg artikla nema više artikala, a ne neki sa šifrom 0 isl.
[quote="Anonymous"]4. da li triba pisati const kraj nekih metoda? i kojih?
[/quote]
Mislim da ne
[quote="Anonymous"]5. dal nam triba destruktor
[/quote]
Da
[quote="Anonymous"]6. kako možemo pretpostaviti da količina>0 a opet imamo poseban slučaj ako ==0[/quote]
Možemo uzimati stvari iz skladiša, ili količinu promijeniti na način iz pitanja 2. Količina će biti veća od nule prilikom ubacivanja stvari u skladište.
Možete pretpostaviti da pitanjem 2 neće biti postavljenja količina<0
[quote="Anonymous"]7. nadji_sifru, da li triba pamtiti sve artikle ikad ubacene. ako nam nestane odredenog artikla i izbacimo ga sa skladista, onda njegovu sifru ne moze dobiti neki novi artikl[/quote]
Da, treba pamtit sve artikle ikad ubačene.
Njegovu šifru ne može dobiti novi artikal, ali ako se pojavi s istim imenom, dobiva tu šifru
[quote="Anonymous"]
8. artikla_u_svim_skladistima i skladiste_s_artiklom moraju pamtiti sva stvorena skladista
[/quote]
Da
Anonymous (napisa): | 2. zašto ARTIKL::kolicina vraca double& a ne double?? tipfeler?
|
Ne, treba biti &
Anonymous (napisa): | 3. nadalje, što je poslije zadnjeg ARTIKLA, neki "krivi" nemogući artikl sa recimo praznim stringom kao imenom? ili sifrom 0?
|
Poslje zadnjeg artikla nema više artikala, a ne neki sa šifrom 0 isl.
Anonymous (napisa): | 4. da li triba pisati const kraj nekih metoda? i kojih?
|
Mislim da ne
Anonymous (napisa): | 5. dal nam triba destruktor
|
Da
Anonymous (napisa): | 6. kako možemo pretpostaviti da količina>0 a opet imamo poseban slučaj ako ==0 |
Možemo uzimati stvari iz skladiša, ili količinu promijeniti na način iz pitanja 2. Količina će biti veća od nule prilikom ubacivanja stvari u skladište.
Možete pretpostaviti da pitanjem 2 neće biti postavljenja količina<0
Anonymous (napisa): | 7. nadji_sifru, da li triba pamtiti sve artikle ikad ubacene. ako nam nestane odredenog artikla i izbacimo ga sa skladista, onda njegovu sifru ne moze dobiti neki novi artikl |
Da, treba pamtit sve artikle ikad ubačene.
Njegovu šifru ne može dobiti novi artikal, ali ako se pojavi s istim imenom, dobiva tu šifru
Anonymous (napisa): |
8. artikla_u_svim_skladistima i skladiste_s_artiklom moraju pamtiti sva stvorena skladista
|
Da
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 21:08 pet, 18. 5. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="vinko"][quote="Anonymous"]2. zašto ARTIKL::kolicina vraca double& a ne double?? tipfeler?
[/quote]
Ne, treba biti &
[/quote]
Hm, a kako onda mogu detektirati ako se kolicina postavi na 0?
Npr. ARTIKL a = nešto;
a.kolicina() = 0.0f;
[quote="vinko"][quote="Anonymous"]3. nadalje, što je poslije zadnjeg ARTIKLA, neki "krivi" nemogući artikl sa recimo praznim stringom kao imenom? ili sifrom 0?
[/quote]
Poslje zadnjeg artikla nema više artikala, a ne neki sa šifrom 0 isl.a[/quote]
Što onda vratiti? mora biti tipa ARTIKL? kakav je to ARTIKL poslije zadnjeg u skladištu? možemo li postaviti posebnu vrijednost u ARTIKL strukturu koji nam govori jel normalni artikl ili taj poslije zadnjeg? nisu to iteratori, niti pointeri.
vinko (napisa): | Anonymous (napisa): | 2. zašto ARTIKL::kolicina vraca double& a ne double?? tipfeler?
|
Ne, treba biti &
|
Hm, a kako onda mogu detektirati ako se kolicina postavi na 0?
Npr. ARTIKL a = nešto;
a.kolicina() = 0.0f;
vinko (napisa): | Anonymous (napisa): | 3. nadalje, što je poslije zadnjeg ARTIKLA, neki "krivi" nemogući artikl sa recimo praznim stringom kao imenom? ili sifrom 0?
|
Poslje zadnjeg artikla nema više artikala, a ne neki sa šifrom 0 isl.a |
Što onda vratiti? mora biti tipa ARTIKL? kakav je to ARTIKL poslije zadnjeg u skladištu? možemo li postaviti posebnu vrijednost u ARTIKL strukturu koji nam govori jel normalni artikl ili taj poslije zadnjeg? nisu to iteratori, niti pointeri.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
Postano: 7:26 sub, 19. 5. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"][quote="vinko"][quote="Anonymous"]2. zašto ARTIKL::kolicina vraca double& a ne double?? tipfeler?
[/quote]
Ne, treba biti &
[/quote]
Hm, a kako onda mogu detektirati ako se kolicina postavi na 0?
Npr. ARTIKL a = nešto;
a.kolicina() = 0.0f;
[/quote]
To ne moramo provjeravati tu, nego kod ARTIKL::next().
(A to se može tako da iz doublea izvedemo novu klasu koja to provjerava - pa bi funkcija kolicina vraćala referencu na taj novi tip, ali takve stvari nećemo raditi na ovom kolegiju)
[quote="Anonymous"][quote="vinko"][quote="Anonymous"]3. nadalje, što je poslije zadnjeg ARTIKLA, neki "krivi" nemogući artikl sa recimo praznim stringom kao imenom? ili sifrom 0?
[/quote]
Poslje zadnjeg artikla nema više artikala, a ne neki sa šifrom 0 isl.a[/quote]
Što onda vratiti? mora biti tipa ARTIKL? kakav je to ARTIKL poslije zadnjeg u skladištu? možemo li postaviti posebnu vrijednost u ARTIKL strukturu koji nam govori jel normalni artikl ili taj poslije zadnjeg? nisu to iteratori, niti pointeri.[/quote]
Mislio sam da vam se prilikom ispisa dešava da se ispiše nešto što ne bi trebalo. :oops:
Možete u vašoj implementaciji staviti da iza zadnjeg elementa dolazi bilo kakav (koji se ne može pojaviti inače). Mene će samo zanimati da na takvom elementu isEqual(SKLADISTE::kraj()) funkcija vraća true (Kao što je npr. u funkciji ispisi koja je dana u primjeru main.cpp). Dakle, može imati bilo šifru 0, ili ime prazan string, ako tako želite implementirati to.
Anonymous (napisa): | vinko (napisa): | Anonymous (napisa): | 2. zašto ARTIKL::kolicina vraca double& a ne double?? tipfeler?
|
Ne, treba biti &
|
Hm, a kako onda mogu detektirati ako se kolicina postavi na 0?
Npr. ARTIKL a = nešto;
a.kolicina() = 0.0f;
|
To ne moramo provjeravati tu, nego kod ARTIKL::next().
(A to se može tako da iz doublea izvedemo novu klasu koja to provjerava - pa bi funkcija kolicina vraćala referencu na taj novi tip, ali takve stvari nećemo raditi na ovom kolegiju)
Anonymous (napisa): | vinko (napisa): | Anonymous (napisa): | 3. nadalje, što je poslije zadnjeg ARTIKLA, neki "krivi" nemogući artikl sa recimo praznim stringom kao imenom? ili sifrom 0?
|
Poslje zadnjeg artikla nema više artikala, a ne neki sa šifrom 0 isl.a |
Što onda vratiti? mora biti tipa ARTIKL? kakav je to ARTIKL poslije zadnjeg u skladištu? možemo li postaviti posebnu vrijednost u ARTIKL strukturu koji nam govori jel normalni artikl ili taj poslije zadnjeg? nisu to iteratori, niti pointeri. |
Mislio sam da vam se prilikom ispisa dešava da se ispiše nešto što ne bi trebalo.
Možete u vašoj implementaciji staviti da iza zadnjeg elementa dolazi bilo kakav (koji se ne može pojaviti inače). Mene će samo zanimati da na takvom elementu isEqual(SKLADISTE::kraj()) funkcija vraća true (Kao što je npr. u funkciji ispisi koja je dana u primjeru main.cpp). Dakle, može imati bilo šifru 0, ili ime prazan string, ako tako želite implementirati to.
Zadnja promjena: vinko; 7:40 sub, 19. 5. 2007; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
Postano: 7:38 sub, 19. 5. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]E, i zašto ne radi priloženi main.cpp
točnije:[code:1]SKLADISTE::ARTIKL RacunaloA = a.nadji(3);[/code:1]
i [code:1]cout<< s->uzmi(art.sifra(), art.kolicina()) << endl;[/code:1][/quote]
Za prvu ne znam, a u drugoj je greška (u zadatku). :oops:
Ispravit ću to. U prvoj veziji zadatka je funkcija uzmi trebala vratiti količinu koju je uspjela uzeti iz skladišta (količina koju smo htjeli uzeti je mogla biti veća od količine u skladištu). Zaboravio sam to promjeniti.
Dakle umjesto
[code:1]cout<< s->uzmi(art.sifra(), art.kolicina()) << endl;[/code:1]
treba biti
[code:1]cout<< art.kolicina() << endl;
s->uzmi(art.sifra(), art.kolicina());[/code:1]
Anonymous (napisa): | E, i zašto ne radi priloženi main.cpp
točnije: Kod: | SKLADISTE::ARTIKL RacunaloA = a.nadji(3); |
i Kod: | cout<< s->uzmi(art.sifra(), art.kolicina()) << endl; |
|
Za prvu ne znam, a u drugoj je greška (u zadatku).
Ispravit ću to. U prvoj veziji zadatka je funkcija uzmi trebala vratiti količinu koju je uspjela uzeti iz skladišta (količina koju smo htjeli uzeti je mogla biti veća od količine u skladištu). Zaboravio sam to promjeniti.
Dakle umjesto
Kod: | cout<< s->uzmi(art.sifra(), art.kolicina()) << endl; |
treba biti
Kod: | cout<< art.kolicina() << endl;
s->uzmi(art.sifra(), art.kolicina()); |
|
|
[Vrh] |
|
Debla Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 12. 2005. (16:54:24) Postovi: (94)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
Debla Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 12. 2005. (16:54:24) Postovi: (94)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
|