Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Pingvin Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2003. (19:54:15) Postovi: (1F)16
|
Postano: 16:19 pet, 16. 1. 2004 Naslov: Problem sa mjestom na vjezbama elementarne mat. u 004 |
|
|
Pozdrav svima,
Nisam znao gdje bih ovaj topic stavio, ali ipak posto ima veze s elementarkom stavih ga tu.
Radi se o tome da je previse ekipe na vjezbama elementarne. Zasto pitate se ? Ni ja sam ne znam odgovor, ali znam da je 50% njih danas bilo iz grupe A-E kojoj predaje Veky.
Mislim nemam ja nish protiv toga da ekipa dolazi na vjezbe drugih termina sve dok to ne ugrozava mjesto za sjedenje. Ali sto je previse je previse...pa nije fora da pola druge grupe dodje na drugi termin vjezbi i skempa se u predavaonu tak da oni koji zapravo dolaze na svoje vjezbe nemaju gdje sjesti. Mislim cemu onda sluzi raspored.. :?: Kao sto rekoh nije problem ako par njih dodje, ali kolektivno dolazenje jedne prakticki cijele grupe nema smisla.
Inace, kolega Veky jedno pitanje za vas tj. dva: Jeste li primijetili da vam na vjezbama nesto fali ljudi?;) Sto vi radite tim ljudima da bjeze od vas ? :)
Ljudi vas se ocito boje ili je nesto drugo u pitanju....sto god bilo ja ne znam odgovor na to. Samo bi bilo lijepo da se ti ljudi koji bjeze od vas natrag vrate u svoj termin. Jer ovo nema smisla ovako, tjedan dana prije kolokvija ljudi koji hoce normalno sjediti i slusati vjezbe u SVOJEM terminu ne mogu.
Kolega Veky pokusajte ih namamit natrag s necim: npr dodatni bodovi iz kolokvija ili mozda bonbonima...tko zna...mozda upali... ;)
Pozdrav
Pozdrav svima,
Nisam znao gdje bih ovaj topic stavio, ali ipak posto ima veze s elementarkom stavih ga tu.
Radi se o tome da je previse ekipe na vjezbama elementarne. Zasto pitate se ? Ni ja sam ne znam odgovor, ali znam da je 50% njih danas bilo iz grupe A-E kojoj predaje Veky.
Mislim nemam ja nish protiv toga da ekipa dolazi na vjezbe drugih termina sve dok to ne ugrozava mjesto za sjedenje. Ali sto je previse je previse...pa nije fora da pola druge grupe dodje na drugi termin vjezbi i skempa se u predavaonu tak da oni koji zapravo dolaze na svoje vjezbe nemaju gdje sjesti. Mislim cemu onda sluzi raspored.. Kao sto rekoh nije problem ako par njih dodje, ali kolektivno dolazenje jedne prakticki cijele grupe nema smisla.
Inace, kolega Veky jedno pitanje za vas tj. dva: Jeste li primijetili da vam na vjezbama nesto fali ljudi? Sto vi radite tim ljudima da bjeze od vas ?
Ljudi vas se ocito boje ili je nesto drugo u pitanju....sto god bilo ja ne znam odgovor na to. Samo bi bilo lijepo da se ti ljudi koji bjeze od vas natrag vrate u svoj termin. Jer ovo nema smisla ovako, tjedan dana prije kolokvija ljudi koji hoce normalno sjediti i slusati vjezbe u SVOJEM terminu ne mogu.
Kolega Veky pokusajte ih namamit natrag s necim: npr dodatni bodovi iz kolokvija ili mozda bonbonima...tko zna...mozda upali...
Pozdrav
_________________ >> Feel the power of the penguin <<
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
Postano: 18:58 pet, 16. 1. 2004 Naslov: Re: Problem sa mjestom na vjezbama elementarne mat. u 004 |
|
|
[quote="Pingvin"]Pozdrav svima,
Inace, kolega Veky jedno pitanje za vas tj. dva: Jeste li primijetili da vam na vjezbama nesto fali ljudi?;)[/quote]
Da, primijetio sam. :-k
[quote] Sto vi radite tim ljudima da bjeze od vas ? :)[/quote]
Eh, kad bih ja bar znao...
Poanta je u tome da oni koji su ostali na mojim vježbama očito nemaju nikakvih prigovora... [:-)] a od ovih što su otišli nisam ništa čuo.
Vjerujte, i ja bih više volio da mi ljudi kažu što ne valja s mojim vježbama, i zaista postoji više nego nekoliko načinâ da se to napravi potpuno anonimno (ako se netko već boji). I tako je bilo u početku, primio sam mailove i usmene primjedbe od nekih ljudi (zanimljivo, ti ljudi koji su tad imali primjedbi, a nisu nastupili anonimno (tako da znam tko su), su uglavnom ostali na mojim vježbama - ne mogu se sjetiti nijednog kontraprimjera sad), i to je riješeno, no ovi ostali su očito zaključili da je jednostavnije prebaciti se kod nekog drugog bez puno priče. Što bi, kao što i Vi kažete, bilo sasvim ok kad bi bilo mjesta.
[quote]Ljudi vas se ocito boje ili je nesto drugo u pitanju....sto god bilo ja ne znam odgovor na to.[/quote]
Niti ja. Ovom prilikom također apeliram, ako netko ima bilo kakav prigovor na moje vježbe, neka ga slobodno iznese na forumu ili bilo kako drugačije. To je sve što mogu učiniti...
[quote] Samo bi bilo lijepo da se ti ljudi koji bjeze od vas natrag vrate u svoj termin. Jer ovo nema smisla ovako, tjedan dana prije kolokvija ljudi koji hoce normalno sjediti i slusati vjezbe u SVOJEM terminu ne mogu.
Kolega Veky pokusajte ih namamit natrag s necim: npr dodatni bodovi iz kolokvija ili mozda bonbonima...tko zna...mozda upali... ;)[/quote]
Ne znam koliko je ovo ozbiljno, ali se nadam da nije jako. :-)
Ozbiljno, činjenica je da ovako kako stvari stoje, ja nemam nikakvih legalnih sredstava da vratim ljude na svoje vježbe. Možda se čini paradoksalno, ali Vi ste im bliži nego ja. Pitajte ih Vi, zašto su "pobjegli" od mene... bio bih zahvalan na informacijama (naravno, potpuno anonimnim). :-)
Pingvin (napisa): | Pozdrav svima,
Inace, kolega Veky jedno pitanje za vas tj. dva: Jeste li primijetili da vam na vjezbama nesto fali ljudi? |
Da, primijetio sam.
Citat: | Sto vi radite tim ljudima da bjeze od vas ? |
Eh, kad bih ja bar znao...
Poanta je u tome da oni koji su ostali na mojim vježbama očito nemaju nikakvih prigovora... [] a od ovih što su otišli nisam ništa čuo.
Vjerujte, i ja bih više volio da mi ljudi kažu što ne valja s mojim vježbama, i zaista postoji više nego nekoliko načinâ da se to napravi potpuno anonimno (ako se netko već boji). I tako je bilo u početku, primio sam mailove i usmene primjedbe od nekih ljudi (zanimljivo, ti ljudi koji su tad imali primjedbi, a nisu nastupili anonimno (tako da znam tko su), su uglavnom ostali na mojim vježbama - ne mogu se sjetiti nijednog kontraprimjera sad), i to je riješeno, no ovi ostali su očito zaključili da je jednostavnije prebaciti se kod nekog drugog bez puno priče. Što bi, kao što i Vi kažete, bilo sasvim ok kad bi bilo mjesta.
Citat: | Ljudi vas se ocito boje ili je nesto drugo u pitanju....sto god bilo ja ne znam odgovor na to. |
Niti ja. Ovom prilikom također apeliram, ako netko ima bilo kakav prigovor na moje vježbe, neka ga slobodno iznese na forumu ili bilo kako drugačije. To je sve što mogu učiniti...
Citat: | Samo bi bilo lijepo da se ti ljudi koji bjeze od vas natrag vrate u svoj termin. Jer ovo nema smisla ovako, tjedan dana prije kolokvija ljudi koji hoce normalno sjediti i slusati vjezbe u SVOJEM terminu ne mogu.
Kolega Veky pokusajte ih namamit natrag s necim: npr dodatni bodovi iz kolokvija ili mozda bonbonima...tko zna...mozda upali... |
Ne znam koliko je ovo ozbiljno, ali se nadam da nije jako.
Ozbiljno, činjenica je da ovako kako stvari stoje, ja nemam nikakvih legalnih sredstava da vratim ljude na svoje vježbe. Možda se čini paradoksalno, ali Vi ste im bliži nego ja. Pitajte ih Vi, zašto su "pobjegli" od mene... bio bih zahvalan na informacijama (naravno, potpuno anonimnim).
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
Pingvin Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2003. (19:54:15) Postovi: (1F)16
|
Postano: 12:25 ned, 18. 1. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]
A mozes i ti prijeci u Vekyjev termin... ;)[/quote]
Ma nije sad stvar u tome kod koga cu ja ici na vjezbe. Stvar je u tome sto se neki ne pridrzavaju rasporeda (u ovom slucaju pola grupe). A ja da se sad selim iz svog termina zbog nekih ljudi koji su odlucili svojevoljno doci u drugi termin, necu :P
Mislim ni meni ne pasu svi asistenti (ako je u tome problem) pa se zato ne selim na druge vjezbe. Ali opet napominjem, i to bi bilo ok da se par njih preseli....ali pola grupe... :roll:
[quote="veky"]
Ovom prilikom također apeliram, ako netko ima bilo kakav prigovor na moje vježbe, neka ga slobodno iznese na forumu ili bilo kako drugačije. To je sve što mogu učiniti... [/quote]
Evo ljudi, znaci skempajte se u neki od praktikuma i pisite, kao sto vidite kolega Veky vas nece pojesti 8)
[quote="veky"]
Ne znam koliko je ovo ozbiljno, ali se nadam da nije jako. [/quote]
Trebao sam u petak napraviti sliku predavaone, pa da procijenite. Ali, mislim da bi i zacudjeno lice kolege Bujanovica bilo dovoljno :P
[quote="veky"] Možda se čini paradoksalno, ali Vi ste im bliži nego ja. Pitajte ih Vi, zašto su "pobjegli" od mene... bio bih zahvalan na informacijama (naravno, potpuno anonimnim). [/quote]
Ipak mislim da bi bilo najbolje da vam to oni sami kazu ako imaju prigovora ;)
vsego (napisa): |
A mozes i ti prijeci u Vekyjev termin... |
Ma nije sad stvar u tome kod koga cu ja ici na vjezbe. Stvar je u tome sto se neki ne pridrzavaju rasporeda (u ovom slucaju pola grupe). A ja da se sad selim iz svog termina zbog nekih ljudi koji su odlucili svojevoljno doci u drugi termin, necu
Mislim ni meni ne pasu svi asistenti (ako je u tome problem) pa se zato ne selim na druge vjezbe. Ali opet napominjem, i to bi bilo ok da se par njih preseli....ali pola grupe...
veky (napisa): |
Ovom prilikom također apeliram, ako netko ima bilo kakav prigovor na moje vježbe, neka ga slobodno iznese na forumu ili bilo kako drugačije. To je sve što mogu učiniti... |
Evo ljudi, znaci skempajte se u neki od praktikuma i pisite, kao sto vidite kolega Veky vas nece pojesti
veky (napisa): |
Ne znam koliko je ovo ozbiljno, ali se nadam da nije jako. |
Trebao sam u petak napraviti sliku predavaone, pa da procijenite. Ali, mislim da bi i zacudjeno lice kolege Bujanovica bilo dovoljno
veky (napisa): | Možda se čini paradoksalno, ali Vi ste im bliži nego ja. Pitajte ih Vi, zašto su "pobjegli" od mene... bio bih zahvalan na informacijama (naravno, potpuno anonimnim). |
Ipak mislim da bi bilo najbolje da vam to oni sami kazu ako imaju prigovora
_________________ >> Feel the power of the penguin <<
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:02 pon, 19. 1. 2004 Naslov: |
|
|
Pingvin, moja opaska da se ti preselis je bila sala. :g: Zato i onaj smajli... ;)
Sto se prigovora tice, imamo [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=879]topic za prigovore na rad demosa[/url], pa nista... Da, procitan je 184 puta :shock: ali nema replyeva. I dalje je lakse zvocati po hodnicima (sto imam prilike cuti). :(
Ako se studenti ne usude anonimno (ali javno) prigovoriti demosima, kako ce onda nama asistentima?
To je stari problem. Ja bih isto volio cuti povratne informacije sa svojih vjezbi. :) Da, dobijemo one ocjene od ankete, a onda mi studenti (onih par koji se usude) kazu da vecina onih koji su me ocjenjivali nisu redoviti na vjezbama, da se polovici nije dalo pa su bezveze zaokruzivali,... :shock: Neodgovorno od studenata... Kako onda ocekivati poboljsanje vjezbi/predavanja? :(
Pingvin, moja opaska da se ti preselis je bila sala. Zato i onaj smajli...
Sto se prigovora tice, imamo topic za prigovore na rad demosa, pa nista... Da, procitan je 184 puta ali nema replyeva. I dalje je lakse zvocati po hodnicima (sto imam prilike cuti).
Ako se studenti ne usude anonimno (ali javno) prigovoriti demosima, kako ce onda nama asistentima?
To je stari problem. Ja bih isto volio cuti povratne informacije sa svojih vjezbi. Da, dobijemo one ocjene od ankete, a onda mi studenti (onih par koji se usude) kazu da vecina onih koji su me ocjenjivali nisu redoviti na vjezbama, da se polovici nije dalo pa su bezveze zaokruzivali,... Neodgovorno od studenata... Kako onda ocekivati poboljsanje vjezbi/predavanja?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 2:39 pon, 19. 1. 2004 Naslov: |
|
|
kod nas, prosle godine, linearna, uoci kolokvija su bile masovne migracije asistentu Berosu
ne sjecam se jesam li ijednom bila, ali pricalo se da zadnji sat prije kolokvija detaljnije prodje zadatke kakvi su bili u lanjskim kolkvijima, i zadatke tipa (koji su vec najavljeni) za ovogodisnji
mozda je to slucaj sa asis. Bujanovicem?
da pred kolokvij detaljnije prelazi gradivo koje ce uci u kolokvij
kod nas su sada recimo guzve na analizi kod Marcele (druga grupa kod Mee), i visak mjesta na euklidskima kod Mee... (druga grupa je Bujanovic, gdje je navodno guzvasticno)
navodno da im ne pase Mein tempo rada, u smislu da je prebrzo ili tako
meni je kadkad prebrzo, recimo ako zelim nesto bolje prouciti, ili shvatiti otkuda je sad pak iscupala taj vektor :g: ali generalno drzim tempo, i kad se naviknes, nije problem....
Mea bar ne grijesi (bar se ja ne sjecam tako necega), za razliku od nekih bivsih trauma... :g:
i meni smeta sto nemam gdje sjediti pod vjezbama iz analize (kad dodju grupa i pol u 004)
ali navikla sam se.... mozda je Vekyev tempo rada slicniji Meinom, pa to ljudima hoce kadkad biti naporno za pratiti (sjetimo se da su dosli iz srednjih skola gdje je sve bilo na dlanu, gdje ih se cekalo da prepisu s ploce i tako...)
ali takve stvari (kad dolazi do opcih migracija) su oduvijek, i ne budu prestale....
ja se svog rasporeda ne pridrzavam samo u specificnim slucajevima, ili kad imam rupu... :g:
kod nas, prosle godine, linearna, uoci kolokvija su bile masovne migracije asistentu Berosu
ne sjecam se jesam li ijednom bila, ali pricalo se da zadnji sat prije kolokvija detaljnije prodje zadatke kakvi su bili u lanjskim kolkvijima, i zadatke tipa (koji su vec najavljeni) za ovogodisnji
mozda je to slucaj sa asis. Bujanovicem?
da pred kolokvij detaljnije prelazi gradivo koje ce uci u kolokvij
kod nas su sada recimo guzve na analizi kod Marcele (druga grupa kod Mee), i visak mjesta na euklidskima kod Mee... (druga grupa je Bujanovic, gdje je navodno guzvasticno)
navodno da im ne pase Mein tempo rada, u smislu da je prebrzo ili tako
meni je kadkad prebrzo, recimo ako zelim nesto bolje prouciti, ili shvatiti otkuda je sad pak iscupala taj vektor ali generalno drzim tempo, i kad se naviknes, nije problem....
Mea bar ne grijesi (bar se ja ne sjecam tako necega), za razliku od nekih bivsih trauma...
i meni smeta sto nemam gdje sjediti pod vjezbama iz analize (kad dodju grupa i pol u 004)
ali navikla sam se.... mozda je Vekyev tempo rada slicniji Meinom, pa to ljudima hoce kadkad biti naporno za pratiti (sjetimo se da su dosli iz srednjih skola gdje je sve bilo na dlanu, gdje ih se cekalo da prepisu s ploce i tako...)
ali takve stvari (kad dolazi do opcih migracija) su oduvijek, i ne budu prestale....
ja se svog rasporeda ne pridrzavam samo u specificnim slucajevima, ili kad imam rupu...
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
dodge Moderator
Pridružen/a: 19. 02. 2003. (10:47:50) Postovi: (85)16
Lokacija: quick stop
|
Postano: 11:36 uto, 20. 1. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="Lord Sirius"]kad upises 2. godinu - tek onda ces vidjeti sto su guzve - ne da neces imat gdje za sjest, neces imati gdje za stati...no dobro..nakon par tjedana se to sve vrati na normalu[/quote]
Mozda ce administrativni dio faksa nauciti na pogreskama od ove godine i uciniti nesto u svezi glede toga, recimo, napraviti vise grupa ili pustiti manje ljudi da prodju :)
[quote="Nesi"]kod nas, prosle godine, linearna, uoci kolokvija su bile masovne migracije asistentu Berosu[/quote]
Ispravak netocnog navoda, rjec je bila o asistentu Siladicu.
Lord Sirius (napisa): | kad upises 2. godinu - tek onda ces vidjeti sto su guzve - ne da neces imat gdje za sjest, neces imati gdje za stati...no dobro..nakon par tjedana se to sve vrati na normalu |
Mozda ce administrativni dio faksa nauciti na pogreskama od ove godine i uciniti nesto u svezi glede toga, recimo, napraviti vise grupa ili pustiti manje ljudi da prodju
Nesi (napisa): | kod nas, prosle godine, linearna, uoci kolokvija su bile masovne migracije asistentu Berosu |
Ispravak netocnog navoda, rjec je bila o asistentu Siladicu.
_________________ Your logic does not resemble our Earth logic.
Mine is much more advanced.
Zadnja promjena: dodge; 12:31 sri, 21. 1. 2004; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
goranm Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12) Postovi: (906)16
Spol:
|
Postano: 15:36 uto, 20. 1. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="dodge"][quote="Lord Sirius"]kad upises 2. godinu - tek onda ces vidjeti sto su guzve - ne da neces imat gdje za sjest, neces imati gdje za stati...no dobro..nakon par tjedana se to sve vrati na normalu[/quote]
Mozda ce administrativni dio faksa nauciti na pogreskama od ove godine i uciniti nesto u svezi glede toga, recimo, napraviti vise grupa ili pustiti manje ljudi da prodju :)
[/quote]
isto kao sto su i na pogreskama od prosle godine naucili
[quote="dodge"]
[quote="Lord Sirius"]kod nas, prosle godine, linearna, uoci kolokvija su bile masovne migracije asistentu Berosu[/quote]
Ispravak netocnog navoda, rjec je bila o asistentu Siladicu.[/quote]
nisam ovo ja rekao!!! :evil:
dodge (napisa): | Lord Sirius (napisa): | kad upises 2. godinu - tek onda ces vidjeti sto su guzve - ne da neces imat gdje za sjest, neces imati gdje za stati...no dobro..nakon par tjedana se to sve vrati na normalu |
Mozda ce administrativni dio faksa nauciti na pogreskama od ove godine i uciniti nesto u svezi glede toga, recimo, napraviti vise grupa ili pustiti manje ljudi da prodju
|
isto kao sto su i na pogreskama od prosle godine naucili
dodge (napisa): |
Lord Sirius (napisa): | kod nas, prosle godine, linearna, uoci kolokvija su bile masovne migracije asistentu Berosu |
Ispravak netocnog navoda, rjec je bila o asistentu Siladicu. |
nisam ovo ja rekao!!!
_________________ The Dude Abides
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)
Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol:
Sarma: -
|
Postano: 23:06 uto, 20. 1. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="Lord Sirius"]kad upises 2. godinu - tek onda ces vidjeti sto su guzve - ne da neces imat gdje za sjest, neces imati gdje za stati...no dobro..nakon par tjedana se to sve vrati na normalu[/quote]
oprosti, no sve do sada se nije sve vratilo na normalu
najbolje je bilo u doba izvanrednog roka.... onda si lijepo mogao doci i sjesti na neko relativno razumno mjesto (citaj: nisi morao nikog mlatiti jer je zauzeo sjedlao sekundu prije tebe :g:), no sto je blize kraju, opet vlada kaos.... :(
prisjeti se euklidskih, ili vjezbi iz analize..... ok, ljudi ne sjede vise na podu - pokrali su stolce iz susjednih uciona.... :g: ali to nije rjesenje, jednom ce i nama (kad budemo treca ili cetvrta godina) i njima (prvoj ili drugoj godini) istovremeno trebati stolci
i sta ce bti onda? :grebgreb:
ahda, toliko obecani stolci, jos uvijek NISU DOSLI (obecani su jos na prvoj sjednici ove akademske godine)
zanemarimo li onih 10tak (iako tvrde da ih je vise, ali mora da su propali u zemlju :roll: ja ih fakat nisam uspjela naci 30 ili koliko je vec receno da ih ima :grebgreb:) koje su dali odmah nakon sjednice
dakle, apel, ako ovo cita netko tko ima utjecaja na takve stvari:
nemojte i iduce godine dozvoliti da djeca sjede na podovima
to je nadasve nehumani nacin pracenja nastave - sto zbog zagusljivosti i nedostatka kisika, sto zbog nikakve udobnosti pisanja, sto zbog lose pozicije za pratiti plocu, sto zbog zamora i nemogucnosti cuti profesora
a tu smo da bismo nesto i naucili (kad smo vec dosli), zar ne :grebgreb:?
a u takvim uvjetima to je jedino moguce ako se ljudi potuku oko toga gdje tko sjedi
a kako smo ipak u akademskoj zajednici... nadam se da toga ipak nece biti.... :roll:
i nadam se da takvih stvari nece biti kod nas na tracoj, kad ju jednog dana upisemo.... :grebgreb:
uf, to je fakat bilo traumaticno iskustvo...
nadam se da se nece ponoviti sa novim semestrom.... :roll:
Lord Sirius (napisa): | kad upises 2. godinu - tek onda ces vidjeti sto su guzve - ne da neces imat gdje za sjest, neces imati gdje za stati...no dobro..nakon par tjedana se to sve vrati na normalu |
oprosti, no sve do sada se nije sve vratilo na normalu
najbolje je bilo u doba izvanrednog roka.... onda si lijepo mogao doci i sjesti na neko relativno razumno mjesto (citaj: nisi morao nikog mlatiti jer je zauzeo sjedlao sekundu prije tebe ), no sto je blize kraju, opet vlada kaos....
prisjeti se euklidskih, ili vjezbi iz analize..... ok, ljudi ne sjede vise na podu - pokrali su stolce iz susjednih uciona.... ali to nije rjesenje, jednom ce i nama (kad budemo treca ili cetvrta godina) i njima (prvoj ili drugoj godini) istovremeno trebati stolci
i sta ce bti onda?
ahda, toliko obecani stolci, jos uvijek NISU DOSLI (obecani su jos na prvoj sjednici ove akademske godine)
zanemarimo li onih 10tak (iako tvrde da ih je vise, ali mora da su propali u zemlju ja ih fakat nisam uspjela naci 30 ili koliko je vec receno da ih ima ) koje su dali odmah nakon sjednice
dakle, apel, ako ovo cita netko tko ima utjecaja na takve stvari:
nemojte i iduce godine dozvoliti da djeca sjede na podovima
to je nadasve nehumani nacin pracenja nastave - sto zbog zagusljivosti i nedostatka kisika, sto zbog nikakve udobnosti pisanja, sto zbog lose pozicije za pratiti plocu, sto zbog zamora i nemogucnosti cuti profesora
a tu smo da bismo nesto i naucili (kad smo vec dosli), zar ne ?
a u takvim uvjetima to je jedino moguce ako se ljudi potuku oko toga gdje tko sjedi
a kako smo ipak u akademskoj zajednici... nadam se da toga ipak nece biti....
i nadam se da takvih stvari nece biti kod nas na tracoj, kad ju jednog dana upisemo....
uf, to je fakat bilo traumaticno iskustvo...
nadam se da se nece ponoviti sa novim semestrom....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
dodge Moderator
Pridružen/a: 19. 02. 2003. (10:47:50) Postovi: (85)16
Lokacija: quick stop
|
|
[Vrh] |
|
ketz Forumaš(ica)
Pridružen/a: 12. 10. 2003. (01:12:03) Postovi: (26)16
Lokacija: a thousand kisses deep
|
Postano: 18:30 čet, 22. 1. 2004 Naslov: |
|
|
da ne bi ispalo da su nam drugasici oteli topic... :)
ovako, s obzirom da ulazim u Vekyjev abecedarij (sta cete...familijarno prokletstvo :wink: ) mislim da je ok da prospem par komada.
nesreca s Vekyjevim vjezbama koje su, kako je netko ostroumno primjetio, potpuno opustosene, u tome sto kontriraju svemu onome sto brucosi (a ne vidim zasto se to ne bi nastavilo bez vecih oscilacija i na iducim godinama) smatraju matematikom i/ili bavljenjem matematikom. na vjezbama se uglavnom rjesavaju zadaci i deklariraju pravila za rjesavanje istih bez 'suvisnog' kontekstualiziranja ili sagledavanja zadataka u svjetlu zescih matematickih pojmova. to se, kako mi se nazalost cini, programski i ocekuje od vjezbi. u uskoj suradnji s tom cinjenicom stoji jos jedna. nazvao bih je sveprisutna kolokvijomanija. ne znam koji to didakticko-psiholoski razlozi opravdavaju 'rjesavanje od' pismenog - izlazak na pismeni postaje mrlja na biografiji - ali vidim da ljudi na prvoj godini ne razmisljaju o gradivu, nego o kolovijima, nema <lupam> kako je moguce da je beskonacnost prebrojiva/neprebrojiva, ili zasto je recimo relacija strogo vece/manje na skupu |R simetricna </lupam>, nego kako se rjesava x zadatak iz y kolokvija. ono sto je navodno trebalo biti u sluzbi konstantnog ucenja, postalo je inkubator plosnih matematicara koje ni ne zasuzuju bolje nego da zavrse u nekakvom statistickom zavodu ili da kopipejstaju kod za trgovacke aplikacije.
ok, mene ce to doci glave jer na kolokvijima nisam briljirao...spreman sam platiti taj ceh, ali znam da prvi koji su zbrisali s Vekyjevih vjezbi su bili upravo lovci na bodove, onaj bataljon srednjoskolskih odlikasa iz prvih klupa koji si nikako ne bi htjeli unerediti index a kamoli razbijati glavu necim 'sto nece doc na kolokviju'.
Imao sam priliku proci kroz biljeznice drugih vjezbi iz em, njihov kalibar je upravo identican kalibru kolokvija, nema u njima ni jotu vise matematicke dubine od one koja je nuzna i dovoljna za rjesiti zadatke.
Ok, znam da je potrebno proci math hardcore i nije ga nedostajalo na Vekyjevim vjezbama, ali za mene je ono sto on pokusava - cross-referencije, promatranje pedagoski zgotovljenih matematickih proizvoda iz brucosima malo zacudnijih perspektiva, ono, cisto kao hint o pravim dimenzijama math-a i poticaj za samostalan rad (koji btw niti na jednim drugim vjezbama/predavanju nije bio tako eksplicitan) - za mene je to razlog upisivanja ovog faxa. Ali cini se da moje misljenje i nije nesto rasprotranjeno.
Whatever...
Vekyu sam zakucao petaru, mada koliko sam primjetio oko sebe, kolege ga nisu stedile. To je tako kad djeci das sibice...
da ne bi ispalo da su nam drugasici oteli topic...
ovako, s obzirom da ulazim u Vekyjev abecedarij (sta cete...familijarno prokletstvo ) mislim da je ok da prospem par komada.
nesreca s Vekyjevim vjezbama koje su, kako je netko ostroumno primjetio, potpuno opustosene, u tome sto kontriraju svemu onome sto brucosi (a ne vidim zasto se to ne bi nastavilo bez vecih oscilacija i na iducim godinama) smatraju matematikom i/ili bavljenjem matematikom. na vjezbama se uglavnom rjesavaju zadaci i deklariraju pravila za rjesavanje istih bez 'suvisnog' kontekstualiziranja ili sagledavanja zadataka u svjetlu zescih matematickih pojmova. to se, kako mi se nazalost cini, programski i ocekuje od vjezbi. u uskoj suradnji s tom cinjenicom stoji jos jedna. nazvao bih je sveprisutna kolokvijomanija. ne znam koji to didakticko-psiholoski razlozi opravdavaju 'rjesavanje od' pismenog - izlazak na pismeni postaje mrlja na biografiji - ali vidim da ljudi na prvoj godini ne razmisljaju o gradivu, nego o kolovijima, nema <lupam> kako je moguce da je beskonacnost prebrojiva/neprebrojiva, ili zasto je recimo relacija strogo vece/manje na skupu |R simetricna </lupam>, nego kako se rjesava x zadatak iz y kolokvija. ono sto je navodno trebalo biti u sluzbi konstantnog ucenja, postalo je inkubator plosnih matematicara koje ni ne zasuzuju bolje nego da zavrse u nekakvom statistickom zavodu ili da kopipejstaju kod za trgovacke aplikacije.
ok, mene ce to doci glave jer na kolokvijima nisam briljirao...spreman sam platiti taj ceh, ali znam da prvi koji su zbrisali s Vekyjevih vjezbi su bili upravo lovci na bodove, onaj bataljon srednjoskolskih odlikasa iz prvih klupa koji si nikako ne bi htjeli unerediti index a kamoli razbijati glavu necim 'sto nece doc na kolokviju'.
Imao sam priliku proci kroz biljeznice drugih vjezbi iz em, njihov kalibar je upravo identican kalibru kolokvija, nema u njima ni jotu vise matematicke dubine od one koja je nuzna i dovoljna za rjesiti zadatke.
Ok, znam da je potrebno proci math hardcore i nije ga nedostajalo na Vekyjevim vjezbama, ali za mene je ono sto on pokusava - cross-referencije, promatranje pedagoski zgotovljenih matematickih proizvoda iz brucosima malo zacudnijih perspektiva, ono, cisto kao hint o pravim dimenzijama math-a i poticaj za samostalan rad (koji btw niti na jednim drugim vjezbama/predavanju nije bio tako eksplicitan) - za mene je to razlog upisivanja ovog faxa. Ali cini se da moje misljenje i nije nesto rasprotranjeno.
Whatever...
Vekyu sam zakucao petaru, mada koliko sam primjetio oko sebe, kolege ga nisu stedile. To je tako kad djeci das sibice...
|
|
[Vrh] |
|
Pingvin Forumaš(ica)
Pridružen/a: 11. 09. 2003. (19:54:15) Postovi: (1F)16
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 23:58 čet, 22. 1. 2004 Naslov: |
|
|
Zbilja, ketz, lijepo sroceno. Ne bi bolje rekao ni lik sa avatara :lol:
[quote="ketz"]ono sto je navodno trebalo biti u sluzbi konstantnog ucenja, postalo je inkubator plosnih matematicara koje ni ne zasuzuju bolje nego da zavrse u nekakvom statistickom zavodu ili da kopipejstaju kod za trgovacke aplikacije.[/quote]
Ovo je najozbiljnija kritika kolokvija koju sam do sada cuo (ostale su se svodile na to da je prevec posla za asistente :D ). Ne znaci da se slazem, ali ima smisla.
Zbilja, ketz, lijepo sroceno. Ne bi bolje rekao ni lik sa avatara
ketz (napisa): | ono sto je navodno trebalo biti u sluzbi konstantnog ucenja, postalo je inkubator plosnih matematicara koje ni ne zasuzuju bolje nego da zavrse u nekakvom statistickom zavodu ili da kopipejstaju kod za trgovacke aplikacije. |
Ovo je najozbiljnija kritika kolokvija koju sam do sada cuo (ostale su se svodile na to da je prevec posla za asistente ). Ne znaci da se slazem, ali ima smisla.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 1:11 pet, 23. 1. 2004 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"][quote="ketz"]ono sto je navodno trebalo biti u sluzbi konstantnog ucenja, postalo je inkubator plosnih matematicara koje ni ne zasuzuju bolje nego da zavrse u nekakvom statistickom zavodu ili da kopipejstaju kod za trgovacke aplikacije.[/quote]
Ovo je najozbiljnija kritika kolokvija koju sam do sada cuo (ostale su se svodile na to da je prevec posla za asistente :D ). Ne znaci da se slazem, ali ima smisla.[/quote]
Ima smisla, ali isto je s ispitima... :? Sve se svodi na to da se dobije [b]ocjena[/b], a ne [b]znanje[/b]. :(
IMO, to je kritika nepovezanosti naseg studija. :roll: Osim par osnovnih pojmova (aka [i]neprekidna funkcija[/i]), kad jednom polozis ispit, mozes komotno zaboraviti i gradivo i o cemu se tu uopce radilo... :(
A na nekim kolegijima to ne treba znati ni prije ispita. :shock: [color=#ccccff](Necu imenovati, pa se nemojte veseliti :twisted:)[/color]
krcko (napisa): | ketz (napisa): | ono sto je navodno trebalo biti u sluzbi konstantnog ucenja, postalo je inkubator plosnih matematicara koje ni ne zasuzuju bolje nego da zavrse u nekakvom statistickom zavodu ili da kopipejstaju kod za trgovacke aplikacije. |
Ovo je najozbiljnija kritika kolokvija koju sam do sada cuo (ostale su se svodile na to da je prevec posla za asistente ). Ne znaci da se slazem, ali ima smisla. |
Ima smisla, ali isto je s ispitima... Sve se svodi na to da se dobije ocjena, a ne znanje.
IMO, to je kritika nepovezanosti naseg studija. Osim par osnovnih pojmova (aka neprekidna funkcija), kad jednom polozis ispit, mozes komotno zaboraviti i gradivo i o cemu se tu uopce radilo...
A na nekim kolegijima to ne treba znati ni prije ispita. (Necu imenovati, pa se nemojte veseliti )
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
filipnet Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46) Postovi: (399)16
Spol:
Lokacija: cvrsto na stolici
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
|
[Vrh] |
|
Edo Gost
|
Postano: 21:01 pet, 23. 1. 2004 Naslov: vjezbe |
|
|
Mislim, ako dva asistenta drze vjezbe na istom kolegiju, gradivo koje predju ne smije se razlikovati. Vjezbe moraju biti identicne, kad je rijec o izboru zadataka. Razlike moze biti samo u stilu izlaganja (na sto cemo potrositi vise vremena , staviti jaci naglasak...). Ako to nije tako, a cujem da jedan asistent obradjuje zadatke bliske pismenom i kolokviju, dok drugi malo vise filozofira (generalni savjet koji sam pokupio od prof.Kurepe je da to na prvoj godini nije primjereno), onda je za to odgovoran predmetni nastavnik koji nije priveo redu asistente. Naime, mladi i neiskusni asistenti cesto padnu pod kusnjom da studentima pokazu svu svoju pamet i zato bi vjezbe (makar okvirno) trebao sastavljati predmetni nastavnik, a ne asistent. Isto vrijedi i za pismeni. U praksi mi svi zelimo sto vise toga svaliti na asistenta, naravno. Generalni savjet je da teoriju treba ostaviti za predavanja, a na vjezbama samo racunati (ja recimo ne bih dozvolio da mi asistent na vjezbama iz analize dokazuje da je 1>0, kao sto sam ja radio kad sam bio Kurepin asistent na Analizi) i sto je jos vaznije, ZADACI NA PISMENOM NE SMIJU SE BITNO RAZLIKOVATI OD ONIH S VJEZBI. Naime, student koji zna rijesiti sve zadatke s vjezbi, mora moci dobiti barem 3. Za 4 i 5 se moze traziti da malo koristi i mozak.
Mislim, ako dva asistenta drze vjezbe na istom kolegiju, gradivo koje predju ne smije se razlikovati. Vjezbe moraju biti identicne, kad je rijec o izboru zadataka. Razlike moze biti samo u stilu izlaganja (na sto cemo potrositi vise vremena , staviti jaci naglasak...). Ako to nije tako, a cujem da jedan asistent obradjuje zadatke bliske pismenom i kolokviju, dok drugi malo vise filozofira (generalni savjet koji sam pokupio od prof.Kurepe je da to na prvoj godini nije primjereno), onda je za to odgovoran predmetni nastavnik koji nije priveo redu asistente. Naime, mladi i neiskusni asistenti cesto padnu pod kusnjom da studentima pokazu svu svoju pamet i zato bi vjezbe (makar okvirno) trebao sastavljati predmetni nastavnik, a ne asistent. Isto vrijedi i za pismeni. U praksi mi svi zelimo sto vise toga svaliti na asistenta, naravno. Generalni savjet je da teoriju treba ostaviti za predavanja, a na vjezbama samo racunati (ja recimo ne bih dozvolio da mi asistent na vjezbama iz analize dokazuje da je 1>0, kao sto sam ja radio kad sam bio Kurepin asistent na Analizi) i sto je jos vaznije, ZADACI NA PISMENOM NE SMIJU SE BITNO RAZLIKOVATI OD ONIH S VJEZBI. Naime, student koji zna rijesiti sve zadatke s vjezbi, mora moci dobiti barem 3. Za 4 i 5 se moze traziti da malo koristi i mozak.
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)
Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
Postano: 23:40 pet, 23. 1. 2004 Naslov: Re: vjezbe |
|
|
[quote="Edo"]Mislim, ako dva asistenta drze vjezbe na istom kolegiju, gradivo koje predju ne smije se razlikovati. Vjezbe moraju biti identicne, kad je rijec o izboru zadataka.[/quote]
To i jesu (do na činjenicu da možda različite stvari dajemo za domaću zadaću, ali svaki tip zadataka se napravi).
[quote] Razlike moze biti samo u stilu izlaganja (na sto cemo potrositi vise vremena , staviti jaci naglasak...). Ako to nije tako, a cujem da jedan asistent obradjuje zadatke bliske pismenom i kolokviju, dok drugi malo vise filozofira[/quote]
Bez konkretnih imena ne mogu ništa komentirati. Činjenica je da zaista smatram kako spadam i u jednu i u drugu grupu. ;-)
[quote] (generalni savjet koji sam pokupio od prof.Kurepe je da to na prvoj godini nije primjereno),[/quote]
Filozofiranje je jako širok pojam.
Na štetu upoznavanja s različitim segmentima zadataka koji se mogu pojaviti, naravno da nije primjereno. No ne vidim zašto bih pričao o nečem što _nitko_ od ljudi u predavaonici ne želi slušati, umjesto da nekolicini ljudi koji su došli na ovaj fakultet po nešto više od papira pokažem (samo mali glimpse) po što su točno došli.
[quote] onda je za to odgovoran predmetni nastavnik koji nije priveo redu asistente.[/quote]
Ja sam prilično uvjeren da profesori znaju što im asistenti rade na vježbama.
[quote] Naime, mladi i neiskusni asistenti cesto padnu pod kusnjom da studentima pokazu svu svoju pamet[/quote]
Individualna pamet je apsolutno nebitna. Potpuno sam svjestan (a vjerojatno i studenti) da svi asistenti imaju dovoljno pameti da pokažu malo širi kontekst od mehaničkog rješavanja zadataka.
[quote] i zato bi vjezbe (makar okvirno) trebao sastavljati predmetni nastavnik, a ne asistent. Isto vrijedi i za pismeni.[/quote]
IMO, ovo pokazuje da je u ovoj diskusiji netko nešto drastično krivo shvatio. Pokušavam se uvjeriti da sam to ja, ali nije da mi ide.
Možeš li pokušati okvirno definirati, u idealnom svijetu, koja bi onda bila funkcija asistenata? Ako se svodi na nešto ispod razine računovođe, nemoj se ni truditi.
[quote] U praksi mi svi zelimo sto vise toga svaliti na asistenta, naravno. Generalni savjet je da teoriju treba ostaviti za predavanja, a na vjezbama samo racunati [/quote]
Račun je relativan pojam. Ja bez problema mogu sve što radim predstaviti kao račun (logičar sam: ).
Nije ovo blesava igra riječima... pitanje je gdje povući crtu. Nadam se da ne misliš na računanje osnovnim aritmetičkim operacijama do 100 .
[quote](ja recimo ne bih dozvolio da mi asistent na vjezbama iz analize dokazuje da je 1>0, kao sto sam ja radio kad sam bio Kurepin asistent na Analizi)[/quote]
Aha, dakle Kurepini putovi se slijede samo kad nam to odgovara? :?
[quote] i sto je jos vaznije, ZADACI NA PISMENOM NE SMIJU SE BITNO RAZLIKOVATI OD ONIH S VJEZBI.[/quote]
Zar se razlikuju?
[quote] Naime, student koji zna rijesiti sve zadatke s vjezbi, mora moci dobiti barem 3. Za 4 i 5 se moze traziti da malo koristi i mozak.[/quote]
Upravo tako je i bilo. Samo što su neki očekivali da će pod gornjom pretpostavkom već dobiti 5 (mozak su valjda odlučili rezervirati za 6 i 7 :roll: ...)
Edo (napisa): | Mislim, ako dva asistenta drze vjezbe na istom kolegiju, gradivo koje predju ne smije se razlikovati. Vjezbe moraju biti identicne, kad je rijec o izboru zadataka. |
To i jesu (do na činjenicu da možda različite stvari dajemo za domaću zadaću, ali svaki tip zadataka se napravi).
Citat: | Razlike moze biti samo u stilu izlaganja (na sto cemo potrositi vise vremena , staviti jaci naglasak...). Ako to nije tako, a cujem da jedan asistent obradjuje zadatke bliske pismenom i kolokviju, dok drugi malo vise filozofira |
Bez konkretnih imena ne mogu ništa komentirati. Činjenica je da zaista smatram kako spadam i u jednu i u drugu grupu.
Citat: | (generalni savjet koji sam pokupio od prof.Kurepe je da to na prvoj godini nije primjereno), |
Filozofiranje je jako širok pojam.
Na štetu upoznavanja s različitim segmentima zadataka koji se mogu pojaviti, naravno da nije primjereno. No ne vidim zašto bih pričao o nečem što _nitko_ od ljudi u predavaonici ne želi slušati, umjesto da nekolicini ljudi koji su došli na ovaj fakultet po nešto više od papira pokažem (samo mali glimpse) po što su točno došli.
Citat: | onda je za to odgovoran predmetni nastavnik koji nije priveo redu asistente. |
Ja sam prilično uvjeren da profesori znaju što im asistenti rade na vježbama.
Citat: | Naime, mladi i neiskusni asistenti cesto padnu pod kusnjom da studentima pokazu svu svoju pamet |
Individualna pamet je apsolutno nebitna. Potpuno sam svjestan (a vjerojatno i studenti) da svi asistenti imaju dovoljno pameti da pokažu malo širi kontekst od mehaničkog rješavanja zadataka.
Citat: | i zato bi vjezbe (makar okvirno) trebao sastavljati predmetni nastavnik, a ne asistent. Isto vrijedi i za pismeni. |
IMO, ovo pokazuje da je u ovoj diskusiji netko nešto drastično krivo shvatio. Pokušavam se uvjeriti da sam to ja, ali nije da mi ide.
Možeš li pokušati okvirno definirati, u idealnom svijetu, koja bi onda bila funkcija asistenata? Ako se svodi na nešto ispod razine računovođe, nemoj se ni truditi.
Citat: | U praksi mi svi zelimo sto vise toga svaliti na asistenta, naravno. Generalni savjet je da teoriju treba ostaviti za predavanja, a na vjezbama samo racunati |
Račun je relativan pojam. Ja bez problema mogu sve što radim predstaviti kao račun (logičar sam: ).
Nije ovo blesava igra riječima... pitanje je gdje povući crtu. Nadam se da ne misliš na računanje osnovnim aritmetičkim operacijama do 100 .
Citat: | (ja recimo ne bih dozvolio da mi asistent na vjezbama iz analize dokazuje da je 1>0, kao sto sam ja radio kad sam bio Kurepin asistent na Analizi) |
Aha, dakle Kurepini putovi se slijede samo kad nam to odgovara?
Citat: | i sto je jos vaznije, ZADACI NA PISMENOM NE SMIJU SE BITNO RAZLIKOVATI OD ONIH S VJEZBI. |
Zar se razlikuju?
Citat: | Naime, student koji zna rijesiti sve zadatke s vjezbi, mora moci dobiti barem 3. Za 4 i 5 se moze traziti da malo koristi i mozak. |
Upravo tako je i bilo. Samo što su neki očekivali da će pod gornjom pretpostavkom već dobiti 5 (mozak su valjda odlučili rezervirati za 6 i 7 ...)
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 0:41 sub, 24. 1. 2004 Naslov: Re: vjezbe |
|
|
[quote="vsego"]Ima smisla, ali isto je s ispitima... :? Sve se svodi na to da se dobije [b]ocjena[/b], a ne [b]znanje[/b]. :([/quote]
Da, slazem se. [i]Ucenje za ocjenu[/i] nije posljedica kolokvija. Ali ne mislim da bi motiv zbog kojeg netko uci trebao biti presudan, a ne moze se ni objektivno odrediti.
Stvar je slicna Turingovom testu. Inteligentan kompjuter je onaj koji ne mozemo razlikovati od covjeka nakon razgovora putem tekstualnih poruka (kao ovdje na forumu 8) ). Ako putem pismenih, odn. kolikvija ne mozemo razlikovati studente koje uce [i]za ocjenu[/i] od onih koji uce [i]za znanje[/i], u cemu je zapravo razlika?
[quote="vsego"]IMO, to je kritika nepovezanosti naseg studija. :roll: Osim par osnovnih pojmova (aka [i]neprekidna funkcija[/i]), kad jednom polozis ispit, mozes komotno zaboraviti i gradivo i o cemu se tu uopce radilo... :([/quote]
S ovim se ne slazem. Mislim da je vec od druge godine jako tesko pratiti gradivo ako se ne nauci posteno lin. algebra. Analizu 1 i 2 se u nekoj mjeri moze smuljati, jer se skoro sve radi ponovo na MA3 u opcenitijoj situaciji. No bez matrica, lin. operatora, potprostora i tome slicno nemoguce je shvatiti podosta kolegija na drugoj. A vektorski prostori su tek na trecoj (ako se u medjuvremenu nije nesto mijenjalo).
[quote="Edo"]Ako to nije tako, a cujem da jedan asistent obradjuje zadatke bliske pismenom i kolokviju, dok drugi malo vise filozofira (generalni savjet koji sam pokupio od prof.Kurepe je da to na prvoj godini nije primjereno), onda je za to odgovoran predmetni nastavnik koji nije priveo redu asistente.[/quote]
Nedovoljna uskladjenost nastavnika jest problem pojedinih kolegija na MO. No mislim da se Elementarnoj to stvarno ne moze prigovoriti. Do lani sam vodio vjezbe, i znam da su profesori itekako pazili da rade isto gradivo u istom redosljijedu, a znali su i tocno sto se radi na vjezbama. Izmedju ostalog profesori su sudjelovali u sastavljanju i ispravljanju kolokvija.
Jedna od dobrih strana kolokvija je upravo to sto asistente tjera na timski rad. Vecih odstupanja u redoslijedu i tezini zadataka na vjezbama ne smije biti, jer se inace ne moze dati isti kolokvij svim studentima. Za razliku od toga, vecina profesora na nasem faksu jos uvijek na usmenom zeli ispitivati tocno one studente koji su kod njih slusali predavanja. Mislim da bi bilo bolje kad bi svi studenti koji su iste godine slusali isti kolegij bili ravnopravni i po tom pitanju.
vsego (napisa): | Ima smisla, ali isto je s ispitima... Sve se svodi na to da se dobije ocjena, a ne znanje. |
Da, slazem se. Ucenje za ocjenu nije posljedica kolokvija. Ali ne mislim da bi motiv zbog kojeg netko uci trebao biti presudan, a ne moze se ni objektivno odrediti.
Stvar je slicna Turingovom testu. Inteligentan kompjuter je onaj koji ne mozemo razlikovati od covjeka nakon razgovora putem tekstualnih poruka (kao ovdje na forumu ). Ako putem pismenih, odn. kolikvija ne mozemo razlikovati studente koje uce za ocjenu od onih koji uce za znanje, u cemu je zapravo razlika?
vsego (napisa): | IMO, to je kritika nepovezanosti naseg studija. Osim par osnovnih pojmova (aka neprekidna funkcija), kad jednom polozis ispit, mozes komotno zaboraviti i gradivo i o cemu se tu uopce radilo... |
S ovim se ne slazem. Mislim da je vec od druge godine jako tesko pratiti gradivo ako se ne nauci posteno lin. algebra. Analizu 1 i 2 se u nekoj mjeri moze smuljati, jer se skoro sve radi ponovo na MA3 u opcenitijoj situaciji. No bez matrica, lin. operatora, potprostora i tome slicno nemoguce je shvatiti podosta kolegija na drugoj. A vektorski prostori su tek na trecoj (ako se u medjuvremenu nije nesto mijenjalo).
Edo (napisa): | Ako to nije tako, a cujem da jedan asistent obradjuje zadatke bliske pismenom i kolokviju, dok drugi malo vise filozofira (generalni savjet koji sam pokupio od prof.Kurepe je da to na prvoj godini nije primjereno), onda je za to odgovoran predmetni nastavnik koji nije priveo redu asistente. |
Nedovoljna uskladjenost nastavnika jest problem pojedinih kolegija na MO. No mislim da se Elementarnoj to stvarno ne moze prigovoriti. Do lani sam vodio vjezbe, i znam da su profesori itekako pazili da rade isto gradivo u istom redosljijedu, a znali su i tocno sto se radi na vjezbama. Izmedju ostalog profesori su sudjelovali u sastavljanju i ispravljanju kolokvija.
Jedna od dobrih strana kolokvija je upravo to sto asistente tjera na timski rad. Vecih odstupanja u redoslijedu i tezini zadataka na vjezbama ne smije biti, jer se inace ne moze dati isti kolokvij svim studentima. Za razliku od toga, vecina profesora na nasem faksu jos uvijek na usmenom zeli ispitivati tocno one studente koji su kod njih slusali predavanja. Mislim da bi bilo bolje kad bi svi studenti koji su iste godine slusali isti kolegij bili ravnopravni i po tom pitanju.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
|